W Tillotson ie dźwigienkę ustawiasz na równo z brzegami gaźnika, ale membrany bym wymienił, zaworek też. Zestaw naprawczy membran z zaworkiem i innymi elementami około 30 zł w dobrym serwisie. No i wyczyść ten gaźnik jak należy, wypoleruj gniazdo zaworowe tak jak pisałem.
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Luzy zaworowe dobrze ustawione? Pytałem - czy przypadkiem pokrywa nie zgniotła klawiatury. Jeżeli ma zapłon to został gaźnik regulacja/czyszczenie, paliwo - stare. No i te nieszczęsne gniazda zaworowe - tu bym obstawiał straty mocy. Dlatego strzela w tłumik. Może jeszcze nieodpowiednie świece, ich ciepłota. W tym silniku nic więcej nie ma. :D Pozdrawiam.
Na pierwszy rzut oka wygląda na brak paliwa. Wypala to co ma w gaźniku a później gaśnie. Być może przytkany jest filtr paliwa. Trzeba sprawdzić czy paliwo płynie swobodnie do gaźnika. Można odkręcić śrubę od spodu gaźnika (tą pod skosem) i otworzyć kranik. Paliwo powinno swobodnie płynąć.
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Śruba mniejsza to spust płynu chłodniczego a druga regulacji paliwo-powietrze
Nie znam tego gaźnika. Czy iglica ma regulacje? Czy z dyszy leci paliwo?
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
Jak leje czy zalewa swiece ? Moze byc iglica , jak wycieka z gaznika to moze zaworek sie zacina. Mozesz troche poczytac na temat swojego gaznika: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/r...
[quote="tomaszek3107"]Po zimie zostało paliwo. [/quote] Nie używaj starej mieszanki paliwowej, regulacje gaźnika wykonuje się na nowej mieszance. Jeśli masz kompresor, to przedmuchaj gaźnik sprężonym powietrzem.
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
Paliwo świeże? Gaźnik po regulacji? Jaka proporcja paliwa? Wszystkie przewody szczelne?
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
Gaźnik do wymiany, żadna regulacja mu nie pomoże.
Witam. Posiadam traktorek Stiga Park Pro Svan z silnikiem Honda GXV 530, w którym występuje pewien problem. Odpalony silnik kopci, kapie paliwo z gaźnika, pobiera duże ilości paliwa oraz silnik wolno schodzi z obrotów. Czy przy gaźniku występują jakieś śruby regulujące dawkę? Nadmieniam, że poprzedni właściciel oddał gaźnik do czyszczenia. https://obrazki.elektroda.pl/8385559900_...
Gaźnik wyczyścić, sprawdzić ustawienie zaworów, skontrolować świecę zapłonową, upewnić sie czy paliwo bez problemu płynie do gaźnika.
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Poszukaj na forum o regulacji gaźnika był wiele razy. Za bogata mieszanka opuść iglicę.
Wypiąłeś ten kondensator z cewki? Paliwo jest w gaźniku, wyregulowany tak jak pisałem wcześniej to silnik musi odpalić. A jak nie to sprawdzić kompresje w cylindrach.
Czyszczenie gaźnika, powodem kichania może być stare lub kiepskiej jakości paliwo. Gaźnik jest z regulacją czy bez? Gąbkę filtra należy lekko nasączyć olejem.
Gaźnik i bak do czyszczenia paliwo do wymiany. Na 100% zapchane dysze.
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Według instrukcji ta pilarka ma gaźnik Walbro WT-780D (nie podałeś jak jest w rzeczywistości). Gaźniki Walbro serii WT mają wstępne nastawy po 1 1/4 (jeden i jedna czwarta) obrotu na każdej ze śrub (H i L). Oczywiście te nastawy mogą być w praktyce nieco inne ze względu na stan gaźnika lub stopień zużycia silnika. Moja stała sugestia: regulacja gaźnika...
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
Witam, Przyczyn może być kilka, zacznij może od sprawdzenia; zakręć kranik, rozłacz przewòd paliwowy od gaźnika, umieść przewòd w jakimś pojemniku odkręć kranik i zobacz czy paliwo swobodnie sobie płynie, jak będzie tylko kapać to wyczyść filtrek siatkowy w zbiorniku oraz przewòd i kranik. Napisz jeszcze czy przy wymianie gaźnika wszystkie uszczelki...
Mam pytanie, czy wie ktoś z was o ile obrotów powinna być wykręcona śrubka od regulacji mieszanki paliwo powietrznej w gaźniku Loncin 250?
Silnik nie pracuje poprawnie, a powodów może być dużo. Musisz mieć stabilniejsze obroty nawet bez obciążenia. Może gaźnik, może paliwo nieświeże, może zawory do regulacji... długo by wyrokować...
Witam męczę się z nim już jakiś czas. Silnik benzynowy 4 garki. Zawory mam ustawione wydechowe 0.3 ssące 0.25 tak jak jest zalecane do niego. Iskra jest zapłon ustawiony. Gaźnik mam po regulacji przez fachowca. Silnik zachowuje się jakby nie zasysał paliwa na cylinder ponieważ świece są suche a po dłuższym kreceniu silnikiem z rozrusznika w gaźniku...
Stare paliwo z olejem zanieczyściło gaźnik i tyle żadna regulacja tylko wyczyszczenie gaźnika przywróci poprawność działania.
Jak wtedy z kompresją. Sznurek stawia taki sam opór. Drugi podejrzany stan uszczelniaczy na wale. to stan uszczelniaczy na wale. Odległość cewka magneto jak ustawiona (ma być jak najmniejsza byle nie obcierało magneto , w praktyce około 0.4 - 0,7 mm) PS Rozumiem że regulacja gaźnikiem na ciepłym nic nie daje.
To co zaznaczyłeś strzałką to regulacja jednej z przepustnic - nie pamiętam czy od gazu czy od gaszenia kosiarki. To co zaznaczyłem to nie regulacja tylko dysza, przeczytaj dokładnie co napisałem. Widzę że nie chciało Ci się nawet dokładnie sprawdzić. Kranik możesz sprawdzić podłączając paliwo do gaźnika z jakiegoś osobnego zbiorniczka, np. butelki.
Nieszczelność może być, na połączeniu gaźnik cylinder. Wina jest w systemie zasilania paliwem. Czyszczenie i regulacja gaźnika.
Najpierw sprawdź sobie gaźnik, bo ewidentnie masz problem z paliwem. Jak czyściłeś go i wszystko drożne, łącznie z iglicą i zaworem pływaka, to pewnie kwestia regulacji, za mało paliwa.
Przestawiłeś zapłon. Zazębiłeś aparat na inne zęby niż było. Trzeba ustawić od nowa. Instrukcja Wyżej. Można też metodą na bibułkę. A strzelił, bo ma mocno przestawiony zapłon i albo zapalił paliwo przepompowane do tłumika albo kichnął w gaźnik.
Sprawdź miernikiem napiecie na elektrozaworze iglicowym. (umieszczony jest na gaźniku i odcina paliwo przy braku napięcia) Po przekręceniu kluczyka powinno być 12v.
Odpali za moment zgaśnie zaeory mogą być do regulacji sprawdz jeszcze paliwo filtr gaźnik czy zalewa ale jak pisałem mogą być zawory do tegulacji. Dodano po 3 Filtr paliwa lub zawory do regulacji zerknji czy ok z paliwem jak oki to zawory lub ewentualnie wyczyść gaźnik ale stawiam na zawory.
Często jest problem z gaźnikiem. Na regulacji dawki paliwa pod śrubokręt płaski powinien być oring a każda nieszczelność powoduje to że nie pociągnie paliwa z gaźnika tyle co potrzeba
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
No to zostają filtry powietrza i paliwa. Wężyki doprowadzające paliwo do gaźnika.
Jedynie nie sprawdziłem osi przepustnicy. Wszysko inne sprawdzone i wymienione( takie zestawy do gaźnika są w sklepach) Zna ktoś sposób na wyjęcie gaźnika bez wyjmowania pokrywy zaworów?;-)
Nowy gaźnik za 25 zł rozwiązał sprawę. Założyłem i bez żadnych regulacji chodzi i odpala od strzała.
Witam . Pomoże mi ktoś , doradzi w jakiś sposób , jak najlepiej wyregulować gaźnik ? Dzisiaj sam chciałem to zrobić , ale się nie udało , za to skuter , czasami jedzie tyle ile jechał zawsze czyli 60 - 65 km/h , a jak stanę , zaczyna przygasać , i jego prędkość nie jest większa niż 20 km/h i przerywa ;/ . czytałem a różnych forach , robiłem według wskazówek...
Tak na szybko: Świeca Cewka Klin na kole magnesowania Paliwo(regulacja, czyszczenie gaźnika) Od tego bym zaczął.
Piła zimowała z paliwem w zbiorniku? Czyszczenie i regulacja gaźnika, na początek
Dziękujemy, dzięki twojej pomocy wyregulowałem skład mieszanki. Skręcając mieszanka bogatsza w paliwo, odkręcając uboższa.
Witam mam problem . Mój traktorek honda 2218 strasznie się grzeje, a raczej wydech. Wydaje mi sie, że może to być spowodowane bogatą mieszanka (benzyna powietrze). Lecz nie widzę nigdzie w gaźniku śróbek do regulacji. Kolejnym problemem jest fakt, że po odkręceniu sruby, która blokuje wylewanie się paliwa z przelewu paliwo od razu wycieka.
Gaz jak odpalam mam zamknięty. Iglica jest ustawiona w połowie. Gaźnika nie regulowałem. A jak sprawdzić czy powietrze dociera do gaźnika ? Filtra powietrza nie mam założonego. Ale jak kopie już trochę to wylatuje paliwo do wylotu do gaźnika.
przyczyn takiego zachowania może być wiele , stare paliwo , zła regulacja gaźnika,uszkodzone sprzęgło odśrodkowe. dokładnie opisz jak maszyna się zachowuje
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
po pierwsze zapłon , sprawdź ustawienie zapłonu szczeliniomierzem i ustawienie GMP (górny martwy punkt ) . jeżeli to nie pomoże to czyszczenie gaźnika i regulacja a także paliwo (1:20 na docieraniu, 1:25 po docieraniu )(po długim postoju można dać 1:30 aby się silnik troche rozruszał i tłok naoliwił ale to jednorazowo ) kolejne ustawienie iglicy (na...
Więc albo masz całkowicie zużyty silnik, albo zalewany paliwem przez złą regulację gaźnika.
Najpierw popracuj nią z 15 min. Niech się dobrze rozgrzeje, wycieki w okolicach tłumika to nie koniecznie paliwo, dzisiejsze oleje nie spalają się z paliwem tak jak było to z mik-solem, i olej ten jest wyrzucany wraz z spalinami, jak piła pracuje tylko chwile to powstają właśnie takie ślady jak by wycieków. Po rozgrzaniu ( 10-15 min ) sprawdź kolor...
Jak wygląda sprawa z kompresją. Nowe pierścienie w starym cylindrze czasami dają taki efekt. Odkręć świece i wydmuchaj paliwo z silnika ( odwróć pilarkę do góry "kołami" i pociągnij kolka razy za starter) Wkręć świece i spróbuj zapalić bez ssania. Regulacja gaźnika.
Do regulacji służy podkładka na wkręcaniu zaworka w obudowę gaźnika. Skąd masz takie informacje? Regulacja poziomu paliwa w tych gaźnikach polega właśnie na podginaniu blaszki mosiężnej
Nie wiem co mają dać krople oleju w cylindrze, ale proponuję zamienić je na benzynę. Jak zacznie łapać to problem z układem zasilania. Gaźnik (regulacja poziomu paliwa!) i cała droga od gaźnika nad tłok. Chodzi o tzw. lewe powietrze. Simmeringi na wale, szczelność karteru. Co z filtrem powietrza i wydechem?
Witam, leje mi sie paliwo z obydwu gaznikow , z trudem odpala i gasnie, mysle o wykreceniu i przeczyszczeniu, od czego zaczac? Yamaha xvs1100 dodam ze moto stoi nie ruszane od 2lat,pozdrawiam
Tu może być zarówno problem z gaźnikiem, jak i z zapłonem. Co do gaźnika to należy wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej, sprawdzić dyszę główną. Można ściągnąć górny wlot z filtra powietrza i przy użyciu lusterka!!! (mało miejsca ale może też walnąć ogniem w gaźnik ) sprawdzić czy podczas dodawania gazu jest rozpylane paliwo. Jeśli tak, to...
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Ma iskre nie odpala, po prostu trzeba pompowac paliwo tym cypelkiem kolo regulacji gaznika tak dlugo az sie przeleje paliwo wlot powietrza w tedy bedzie wiadomo ze palieo doszko fo gaznika i musi odpalic oczywiscie trzeba puscic sprzeglo zeby odpalil mueir o vhinskim silniku do rowera.
Nowy tłok na pewno. Honowanie nikasilu to kiepski pomysł raczej polerowanie drobnym papierem (600) by zetrzeć ślady aluminium z tłoka i trochę zniwelować rysy ale delikatnie. Będzie chodzić wiadomo straci trochę kompresji. PS Kup syntetyk i lej 1:50 . A i obowiązkowo regulacja gaźnika po naprawie. Potem korekta po 5-10 litrach spalonego paliwa. Regulacja...
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Jak zostawiłeś paliwo w gaźniku i nie wypaliłeś do końca to gaźnik do czyszczenia.
Wężyk od zbiornika paliwa do kranika leci bardzo dobrze, lecz z kranika już tak nie leci, a wręcz bym powiedział, że cieknie po kraniku Dodano po 2 https://filmy.elektroda.pl/46_1737471064... Dodano po 4 https://filmy.elektroda.pl/61_1737471238... Dodano po 2 https://filmy.elektroda.pl/42_1737471479... Dodano po 1 Panowie ewidentnie to wina kranika,...
Jest iskra i paliwo to musi palić, zostało jeszcze powietrze, ale nie odpalasz go na księżycu. Ustaw przewody na 1342 i kręć aparatem aż zapali, chyba że "wyskoczyłeś" poza zakres regulacji to zmień przewody o 90° i znowu reguluj. Teraz masz zbyt wczesny zapłon.
Witam. Potrzebna jest pełna diagnostyka silnika. Ocena stanu technicznego silnika i wszystkie regulacje, zapłon gaźnik, zasilanie w paliwo itd. Pozdrowienia.
'Nastawy zaplonu' nic nie dadza - bo dotycza wyprzedzenia '3mm przed GMP' / dla paliwa 67 - 78 Oktan i stopni sprezania 5,5 - 6,5 : 1, z lat 50 - 70/80-tych maksymalnie, niestety... Dzisiejsza benzyna 95 Oktan - wymaga stopnia sprezania minimalnie 9 - 9,5 : 1, zeby spalac sie tak samo szybko jak paliwo 74/78 Oktan przy sprezaniu 6,5 : 1, wiec ogolnie...
(...) e trzeba było palcem naciskać taka gałkę teraz normalna manetka jest przekręcana. Ale quad nie chce odpalić. Wymieniłem świece na nową i nic. Quad jest odpalany na szarpak. Gaźnik ma jedną śrubkę do regulacji. Kręciłem nią i nic. Paliwo lałem pod świece i też nic. Ktoś mi pomoże bo nie mam już siły na to Witaj! Rozumiem, że masz problem z uruchomieniem...
Musiało być za gorąco albo zła regulacja gaźnika albo jedno i drugie a nie tam złe paliwo. Dziura jest na środku więc wynika że ogień był za gorący. Albo może za mało oleju w mieszance + za gorąco + zła regulacja.
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Przyjrzyj się dokładnie... ta bliżej przepustnicy będzie do regulacji wolnych obrotów... Jeśli nią będziesz obracał to przepustnica będzie się unosić w górę albo opadać w dół w zależności w którą stronę obracasz śrubą. Jak już zidentyfikujesz śrubę od wolnych obrotów to wiadomo że druga będzie od mieszanki paliwo/powietrze ;)
Jeszcze jedna rzecz, a paliwo Wam nie zwietrzało?
Brak jakiejkolwiek regulacji sruby od mieszanki paliwo powietrze juz wyczerpałem wszystkie pomysły jak ktoś miał taki problem i go ogarnął niech da znać jaka była przyczyna.
Magneto ustawione na pozycji T, rozrząd też jest dobrze ustawiony. Wygląda to tak, że reguluję zawory, bo wali powietrzem do gaźnika i po regulacji jest 3-4 kopnięcia okej, a później dalej wyrzuca paliwo w stronę filtra powietrza.
Jeżeli się grzeje, jeżeli podczas pracy słabnie, jeżeli "na luzie" ma wysokie obroty, a podczas pracy dławi się to stawiam na zbyt ubogą mieszankę paliwo powietrze, czyli za regulacja gaźnika. W mieszance paliwowo-powietrznej jest za mało paliwa, lub nie można prawidłowo wyregulować gaźnika z powodu zasysania tzw. "lewego powietrza" poprzez nieszczelności...
Pod spodem powinna być regulacja smarowania. Paliwo było ucięte po dotarciu? bo to może być przyczyną.
Strzelanie najczęściej spowodowane jest chwilowym brakiem iskry w komorze spalania, a paliwo napływa. W pewnym momencie pojawia się iskra i dochodzi do wybuchu mieszanki. Spróbuj wyregulować wyprzedzenie zapłonu.
Ręce mnie swędzą! Coś nowego chyba trzeba zacząć robić. Rower śmiga, motór śmiga... Kolega zakupił z tablicy ostatnio silnik do Pucha M50, 3 albo 4 biegi. Ma ktoś jakieś wiadomości o tym silniku? Edit: No i przechwaliłem. Jak silnik się dobrze rozgrzeje, zaczyna zachowywać się tak, jakby brakło paliwa, regulacja gaźnikiem nie daje efektów (próbowałem...
Pozwolę sobie nie zgodzić się z szanownym przedmówcą. Korka nie ruszałbym. Korek składa się z trzech części A, B, C. W elementach zewnętrznych A, C rzeczywiście są widoczne otworki fi 1,5 mm, ale to B jest częścią właściwą, gdzie funkcję roboczą pełni 2mm nacięcie materiału gumowego. Poszedłem kiedyś tropem kolegi Kamila, ale musiałem wymienić korek...
Jeśli cieknie przy normalnej pozycji to kwestia regulacji/regeneracji gaźnika natomiast to naturalne, że po wywrotce będzie lać się paliwo z tych odpływów (zabezpiecza to silnik przed zalaniem i późniejszymi problemami z odpaleniem).
Świeca kolor jaki ma? Zapewne coś z paliwem się dzieje, do sprawdzenia i wyczyszczenia gaźnik lub także do regulacji i powinno być dobrze, filtr paliwa w jakim stanie?
Przewód paliwa tuż przy gaźniku lub zbiorniku, filtr paliwa. Ewentualnie sztywne membrany w gaźniku (dziś tak miałem podczas regulacji, piła przez 5 min pracuje ok a później gaśnie). A jak paliwo było stare i doszła do tego nieszczelność, to możliwe zatarcie silnika.
Śrubki są opisane tylko nie widać z pod tego syfu. Sposób regulacji tego typu gaźników był opisany wielokrotnie.
Świeca jak wygląda?Paliwo w niej było przez zimę?Sprawdź stan filtra powietrza.Ewentualnie kontrola stanu gaźnika,czyszczenie,regulacja.
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
Kosa spalinowa AL-KO BC4535 Nie daje się odpalić na świecy jest iskra po każdym wykręceniu jest dość mocno zalana. Filtr powietrza wymieniłem gaźnik wyczyściłem, przy gaźniku znajduje się śruba do regulacji, którą ustawiałem w różnych pozycjach bez efektu i oczywiście druga przy lince do przepustnicy. Paliwo mieszanka 1/25 Proszę o pomoc.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
cobra19ultra napisał: Czy wymiana oleju pomoże?? Na pewno pomoże! Szczególnie, że go spuściłeś.:D Użyj oleju do MOTOCYKLOWYCH silników 4T! Przyczyną "zaczernienia" świecy jest brak zapłonu lub dostawanie się oleju nad tłok! Musisz sam określić który to twój przypadek. Ja stawiam na brak zapłonu. Przyczyny: 1. Słaba iskra lub w niewłaściwym momencie....
W tych mikro gaźnikach lubią padać membrany. Kup zestaw naprawczy z uszczelkami i membraną.
Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy. Masz na myśli, że wymieniałeś gaźnik na inny? Czy paliwo na świeże? Sprawdzałeś, czy zaworek iglicowy się nie zaciął? Może też być nieszczelny. Masz silnik zwykły 2-suwowy, nie 2-mix?
Witam mam Yamahę, silnik 4T, problem jet taki, że po dodaniu gazu silnik gaśnie. Odpalam normalnie na ssaniu, chodzi dobrze, dam więcej ssania to wchodzi na wysokie obroty, a po ruszeniu manetką gazu nie wchodzi na obroty tylko gaśnie. Sprawdziłem już: -na dwóch świecach to samo -wyczyszczony filtr powietrza, bez filtra chodzi tak samo(przytykałem ręką...
Opcje są dwie. Gaźnik do d... lub masz gdzieś nieszczelnosc i ciągnie lewe powietrze przez co regulacja nic nie daje.
Ta śrubka jest od regulacji paliwo-powietrze, nią regulujesz skład mieszanki.
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Kilka linków do opisu prac z gaźnikiem Ogara: http://www.ogar200.pl/index.php?id=gazni... http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/r... http://www.przecinak.republika.pl/gaznik... itd. itd.
A słyszałeś o czymś takim jak regulacje gaźnika? Świeca mokre, czarna- bogata mieszanka w paliwo. Najpierw podnieś zapinkę na iglicy o 1 ząbek do góry, czyli iglica automatycznie obniży się w dół. :D
Ok dzięki, ustawiłem metodą prób i błędów i membrana zaciąga paliwo ale silnik nie zapala, zapala po bezpośrednim podaniu paliwa, gaźnik czyszczony i przedmuchany, uszczelki całe, filterek przedmuchany,wszystkie śruby dociągnięte, ale pali tylko do czasu wyczerpania podanego paliwa.
Jeśli dym idzie to pozostała Ci regulacja gaźnika, ja sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika, jeśli świeca jest mokra to może być za wysoki.
regulacja dawka paliwo gaźnik gaźnik regulacja poziom paliwo regulacja gaźnik
układ próbkująco pamiętający gaźnik silnik kosiarka briggs octavia deska rozdzielcza
lista kanałów android firmware telefunken
Zamiennik dla tranzystora IGBT IRG4BC30W IR 9A1B9903 MRC GD3N B60SD - Przetwornica ksenonowa, specyfikacja