A filtr powietrza ?
Tak, to jest śrubka od wolnych obrotów, musi ona być tak jak u mnie też jej nie było i lała się benzyna do filtra powietrza troszkę odkręciłem (zakręć całkowicie tą srobke i odkrec,z dosłownie 1 i 1/3 obrotu) mi to pomogło, fakt troszkę pryska to normalne ale się nie leje już tak jak przedtem, tylko teraz znowu mam drugi problem skuter po przejechaniu...
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Filtr oryginalny daje większe opory przepływu powietrza i potrzebna raczej będzie regulacja gaźnika (nie zawsze). Hałas zginie i powietrze będzie lepiej filtrowane. Zakładając oryginał nie uszkodzisz silnika , a możesz sprawdzić jak się na nim zachowuje i jakie są osiągi, zawsze możesz wrócić do stożka choćby na czas do wizyty u mechanika i regulacji...
Napewno luzy powodują zaciąganie lewego powietrza i niemożność prawidłowej regulacji gaźnika.
Regulacja gaźnika. Czyściłeś filtr powietrza ? Jeśli po dodaniu gazu tobi buu to dlawi się powietrzem.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Zacznij od wyczyszczenia gaźnika i kontroli czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza
Kolejny specjalista mechanik stroiciel gaźników się znalazł, dla którego regulacja tuningowego gaźnika polega na pokręceniu dyszą powietrza/mieszanki biegu jałowego i ustawieniu obrotów biegu jałowego. Ewentualnie przestawienia zapinki na iglicy obciążenia częściowego. Życzę powodzenia.
Co to za rodzaj układu zapłonowego: "Układ zapłonowy iskrowy"??? Pytałem (mój błąd) czy ma przerywacz? Jak myślisz, że chincyki wyregulowały ci gaźnik to się grubo mylisz!! Jeżeli rzeczywiście masz podróbę 16N3, to w tych gaźnikach, tak jak w każdym współczesnym, nie prowadzi się żadnych regulacji linką! Pancerz linki ma mieć tylko luz ok.3 mm. Koniec...
Do sprawdzenia gaźnik (membrany, regulacja) filtr powietrza, czy jest iskra gdy nie da się jej zapalić i dobrze by było zdjąć tłumik i zaglądnąć do cylindra.
Witam. Za dużo powietrza w mieszance , zmniejsz powietrze . Śrubką z boku gaźnika Regulacja- śrubkę która jest od spodu lekko wkręc [przepust-nica się otworzy ] teraz śrubką od powietrza ustawiasz powietrze tak żeby były jak najwyższe , tak zostawiasz powietrze. Zaś śrubkę od spodu [przepust nicy ] wykręcasz powoli aż obroty zmaleją.
dodam że regulacja zaworów była i czyszczenie gaźnika A wymiana filtra była?
Za uboga mieszanka czyli za mało paliwa, za dużo powietrza = regulacja gaźnika.
To daj mu mniej powietrza. I zaobserwuj.
Regulacja gaźnika to podstawa, przecież nie można kupić, założyć i jeździć. Należy ustawić ilość dopływu paliwa, dopływ powietrza, czyli wzbogacenie mieszanki. Taką regulację należy bezwzględnie przeprowadzić.
Wskazówka nie ma nic wspólnego z pływakiem w gaźniku...
Zauwazylem ze skuter zapali jak sie zatknie wlot do filtra powietrza. Wyreguluj dobrze gaźnik.. jeśli nie potrafisz tego zrobić to oddaj mechanikowi...
Regulacja gaźnika + czyszczenie filtra powietrza. Pisałem że regulacja gaźnika nic nie daje. Z takim problemem nie pisał bym na forum.
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Te silniki pracują własnym życiem. Instrukcja obsługi str 33. The side electrode gap is 0.6~0.7mm. Specified Spark Plug: BR-8HSADeformationCracks, DamageFouling Deposits Świeca dobra , spróbuj zwiększyć przerwę do 0,7mm. Cewki trzeba przemierzyć na okoliczność przebicia ,wzrokowo nic nie daje . Jeszcze jedno zatankuj na innej stacji. Linka się nie zacina...
Nie, to nie jest nowy agregat. Co do zaworu paliwa odcinającego dopływ paliwa, tam jest taki zaworek, ale to nie ma nic wspólnego z problemem. Pojawia się on nie gdy zbiornik jest pełny paliwa, ale gdy dolewamy oleju powyżej górnej kreski wskaźnika. O tym wspominałem. Pytałem też tutaj o regulację gaźnika, aby spalanie było mniejsze, ale skoro tam...
Regulacja gaźnika,gaźnik szukaj ewentualnie lewego powietrza.
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
U mnie wymiana sondy spowodowała spadek spalania z 10 na 9l/100km, do tego jeszcze regulacja gaźnika, wymiana filtra powietrza i zeszło do 7,5l/100km w krakowskich korkach.
Ewidentnie jest problem z niskimi obrotami. Nie wiem, jaki masz gaźnik, ale na początek dobrze byłoby sprawdzić czy śruba regulacji położenia przepustnicy nie wykręciła się lub w ogóle nie wypadła. Mile widziane zdjęcia gaźnika bez pokrywy filtra powietrza.
Filtr powietrza przeczyść i spokojnie do regulacji podchodź może być trudno zapalić , ale jak gaźnik nie jest uszkodzony to na pewno sobie z tym poradzisz.
spójrz w ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... tam w ostatnim poście masz plik ściągnij go, przeczytaj i będziesz praktycznie wszystko wiedzieć na temat ustawiania instalacji gazowych I generacji, przy okazji wymień filtr powietrza
A nie wiesz co może być z tym gazem ? Linka koło gaźnika do regulacji ? filtr powietrza do wymiany ? moze pompa paliwa coś ? bo pod górkę kiedyś go nie muliło a teraz to do 2-3 redukcje ..
Kosa, pewnie całą zimę stała z benzyną w zbiorniku? Czyszczenie filtra powietrza, gaźnika, regulacja. Świeża benzyna, to podstawa.
panowie potrzebuje waszej pomocy nawala mi moja piła oleo mac 938 coś jest z gaźnikiem i potrzebuje z tym pomocy ile obrotów mam Wykręcić śrubkę od dawki powietrza a ile od dawki paliwa
Co z filtrem powietrza?
Polecam zrobić cały układ zasilania i aparat zapłonowy - jak występuje. 1.Gaźnik (sprawdzić filtr powietrza i podstawke pod gaźnikiem) 2.Pompa paliwa (czy dostarcza odpowiednią ilość paliwa i czy zaworki w głowicy pompy trzymają) 3.Regulacja luzów zaworowych (dolot 0,20mm ; wydech 0,25mm) 4.Wymiana styków i kondensatora (przerwa na stykach 0,4mm) Po...
Witam. Ten motorek to 2t czy 4t? Po regulacji gaźnika sprawdzić świecę i filtr powietrza.
Tzn za dużo powietrza czy benzyny ?
Witam wszystkich jak ustawić gaźnik przy quad smc 170 na licencji hondy pacząc od tyłu po prawej stronie jest jedna regulacja na krzyżak nie wiem czy to od mieszanki czy powietrza pomożecie?
Sprawdź filtr powietrza, regulację gaźnika i/lub ekran osłony od iskier.
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
proszę o pomoc z góry dziękuję pozdrawiam No więc się dowiedziałeś że filtr powietrza jest potrzebny. Następnie regulacja gaźnika i będzie działał. Jak wyregulować? Wujek Google podpowie.
Sprężyny są tak jak powinny być, bo znalazłem filmik z podobnym silnikiem. Po dokładnym wyczyszczeniu gaźnika dalej obroty falują. Czy w takich gaźnikach jest jakaś regulacja mieszanki? Wymienię jeszcze te sprężynki...Filtr powietrza, świeca są nowe.
Można z kawałka piłki do metalu dorobić jakby skrobak i mozolnie próbować naciąć rowek pod płaski śrubokręt.
Wykręcając śrubkę od regulacji mieszanki wpuszczasz więcej powietrza do gaźnika czyli zubażasz mieszankę, wkręcając redukujesz lub całkiem blokujesz wlot tego powietrza. Przekręcając za mocno w daną stronę motocykl powinien tracić obroty, ustaw pomiędzy tymi skrajnymi wartościami.
Działa! W odstojniku od spodu jest śrubka do regulacji i była ona całkiem zakręcona, odkręciłem jakieś dwa obroty i działa, ale nierówno chodzi. jak wyregulować ten gaźnik? od góry jest regulacja powietrza, a ta dysza od dołu w odstojniku jest chyba od benzyny? Dodano po 9 Działa! W odstojniku od spodu jest śrubka do regulacji i była ona całkiem zakręcona,...
Jeśli na gaźniku występuje śruba regulacji to można spróbować pokręcić, ale zasadniczo przyczyną jest osad w gaźniku, przede wszystkim w dyszy głównej. Jeśli czyszczenie nie poskutkuje, sprawdź to co pisałem.
To nie jest „kranik” do paliwa. To jest elektrozawór powietrza do gaźnika EURO 4 służący do regulacji składu mieszanki. Jak masz nieoryginalny gaźnik to ten bajer nie będzie działał, nawet nie będzie gdzie go podłączyć.
Wróć do starego gaźnika, pali na plaka? Z plaka to samo też ma problem. Zdjąłem filtr powietrza psikałem plakiem i dalej kręci kilka lub kilkanaście razy zanim odpali.
a jeszcze pytanie, do regulacji gaźnika potrzebny jest filtr powietrza?
regulacja gaźnika.
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Sprawdź membrany w gaźniku. Śruby regulacyjne ustaw na półtora obrotu L i jeden obrót H.
Jak kręciłem ta raz miał większe obroty a raz mniejsze ale i tak ciągle przerywał :/:cry: Na liczniku ma 2100km. Wykręciłem gaźnik i wyczyściłem dysze w gaźniku pomogło na 20 min i zaraz znów to samo :cry: Nie wiem co się dzieje. Dziś znów zajrzę do gaźnika i pokombinuje coś w nim ;p Myślicie że to dysze się zapychają ?? A i jeszcze filtr paliwa i powietrza...
Jeśli brak reakcji na regulacje to znaczy że nic się nie reguluje. Gaźnik jeszcze raz do mycia i przedmuchania. A czy w gaźniku nie widać śladów rozkalibrowania ? A filtr powietrza czysty ?
Gaźnik taki jak na zdjęciu, właśnie nie łapie lewego powietrza, silnik perełka, gaźnik jest nie od tego typu, ale nie łapie lewego powietrza. Rozumiem, czyli pewnie gaźnik do regulacji, a regulować na zimnym czy na ciepłym silniku? Czy to coś innego? Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/9492437400_1...
Filtr powietrza, filtr paliwa, to na początek. Jeśli czyściłeś gaźnik, to jak, bo bez rozebrania go na czynniki pierwsze nie ma to sensu, a jeśli tak, potrzebna ponowna regulacja.
w motorynce nie ma filtru powietrza a zapłon jak bym go ustawił to i tak motorynka tak samo chodzi i ta śrubka od regulacji powietrza w gaźniku to też nic nie pomaga przy kręceniu
Wygląda na gaźnik z układem zbalansowanym. Masz jedną regulację (LD), powietrza w kanale obejściowym przepustnicy, z gwintem lewozwojnym, gdzie przepustnica na biegu jałowym pozostaje całkowicie zamknięta. Taki gaźnik występował w kilku modelach kos spalinowych, a ja tu widzę silnik konstrukcji podobnej do kos japońskich czyli coś z serii FS8x. Nie...
Przy każdej zmianie dolotu powietrza należało by wyregulować gaźnik. Czy w Twoim gaźniku nie ma śrub do precyzyjnej regulacji mieszanki?
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Na początek standardowo wymiana świecy , wyczyszczenie filtra powietrza i gaźnika oraz regulacja gaźnika.
Czy to już przychodzi koniec na nią. Na początek wymiana świecy i regulacja gaźnika. I oczywiście sprawdzenie filtra powietrza czy nie jest zabity sianem ;)
Wyrzuć te filtry daleko za siebie i zamontuj fabryczną obudowę filtra powietrza i fabryczny nowy filtr. Serwis gaźników nie polega tylko na ich wymyciu. Gaźniki motocykla wymagają regulacji, elementów, które podlegają regulacji jest kilka i nie da się dokonać tego poprawnie bez odpowiedniego sprzętu, którego koszt przewyższa wartość Twojego motocykla....
Cześć , uszkodzeniu uległ element przekazujący regulację przepustnicy powietrza z linki do gaźnika , mały ale jakże ważny element i nie da się go skleić . Nie da się go dać na sztywno ponieważ sprężyna umiejscowiona w środku tego elementu otwiera lub zamyka dopływ powietrza . Może ktoś spotkał się z takim systemem , teraz jest to ciut inaczej wykonane...
Regulacja gaźnika w ogólności, filtr powietrza do sprawdzenia, warto też zobaczyć czy odpowietrzenie zbiornika paliwa (zwykle otworek w korku) nie jest zatkane.
Coś mi się wydaje, że próbujesz kosić z zamkniętym ssaniem. Witam Obecny i największy objaw jest taki iż gdy ją odpalę a robi to bez problemu na zamkniętym dopływie powietrza działa chociaż po dłuższym działaniu gaśnie. Natomiast gdy otworzę tylko troszeczkę dopływu powietrza ( robię to tylną dźwignią ON/OFF) zaczyna wchodzić na bardzo wysokie obroty....
Kolego a jednak błędnie był ustawiony rozrząd. Sprawdź (na spokojnie) jeszcze raz ustawienie rozrządu (nie może być pomyłki nawet o jeden ząbek) oraz ciśnienie w cylindrze i luzy zaworowe. Tylko dla przypomnienia: tłok w GMP, koło zamachowe na znak i wałek rozrządu ustawione właściwie - dużo materiałów poglądowych na forum. Sprawdź też, czy podczas...
Czyszczenie i regulacja gaźnika. Najpierw, spróbuj lekko odkręcić śrubę L w gaźniku. Filtr powietrza czysty?
Magneto ustawione na pozycji T, rozrząd też jest dobrze ustawiony. Wygląda to tak, że reguluję zawory, bo wali powietrzem do gaźnika i po regulacji jest 3-4 kopnięcia okej, a później dalej wyrzuca paliwo w stronę filtra powietrza.
Witam męczę się z nim już jakiś czas. Silnik benzynowy 4 garki. Zawory mam ustawione wydechowe 0.3 ssące 0.25 tak jak jest zalecane do niego. Iskra jest zapłon ustawiony. Gaźnik mam po regulacji przez fachowca. Silnik zachowuje się jakby nie zasysał paliwa na cylinder ponieważ świece są suche a po dłuższym kreceniu silnikiem z rozrusznika w gaźniku...
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
Możliwe tylko gdzie teraz szukać szczelność między cylindrem a gaźnikiem 100% a bez gumy od powietrza do gaźnika nic nie pomaga i na niskich obrotach bardzo przerywa
Elektryczny siłownik ssania to na początek. Prawidłowa regulacja gaźnika, kontrola uszczelniaczy wału. Pomiar sprężania.
Czyli jakby gaźnik nie odpowiadał na regulacje. Kiedyś miałem podobnie (co prawda w dwusuwie, ale może pomoże naprowadzić): Gaźnik nie reagował, kompletnie nic się nie działo, okazało się że gumka na śrubie regulacji powietrza się wyrobiła. Podsadziłem druga i było dobrze. Też stało się nagle po czyszczeniu.
To nie jest kwestia regulacji gaźnika. Jest tam jakieś "ssanie" filtr powietrza czysty?
Coś z zaworem powietrza w gaźniku lub z jakimś ssaniem które ma wspomagać rozruch zimnego silnika.
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
Jeśli luzy zaworowe ustawiłeś poprawnie, to sprawdź a raczej wymień filtr powietrza. Odszukaj na forach taki sam silnik i ustal typ gaźnika. Musi mieć on jakąś regulację. Z Twojego opisu wynika, że silnik nie dostaje właściwej mieszanki paliwowo - powietrznej, więc gaźnik należy podregulować (na ciepłym silniku), a może trzeba wymienić membrany, jeśli...
Gaz jak odpalam mam zamknięty. Iglica jest ustawiona w połowie. Gaźnika nie regulowałem. A jak sprawdzić czy powietrze dociera do gaźnika ? Filtra powietrza nie mam założonego. Ale jak kopie już trochę to wylatuje paliwo do wylotu do gaźnika.
Przy gaźniku raczej nie ma lewego powietrza a sam gaźnik ma tylko dźwignie ssania i regulację obrotów czy przy złej regulacji może nawet nie dawać znaku życia przy długotrwałych próbach odpalenia ? A jak wygląda krok po kroku sprawdzenie stanu tłoków ,cylindra i tak dalej ?
Ponad pół litra paliwa w 10 minut? Nie masz, przypadkiem, jakiejś nieszczelności w zbiorniku? Filtr powietrza, czysty? Sposób regulacji gaźników był już opisywany, kilkakrotnie, poszukaj. Ogólne zasady są takie same. W tych chińskich pilarkach czasami można stracić nerwy przy regulacji, a i tak nie zawsze da się, to zrobić dokładnie.
iskra jest napisałem ze jest nowy regulator cewka i moduł. kompresja jest (jak napisałem wyżej sprawdzałem kranik i podciśnienie musi być). Jakie jest ciśnienie nie wiem. Ale jak ściągnąłem gaźnik i przytkam palec to jest dobre. Wlewanie paliwa nic nie daje już próbowałem. Świeca jest mokra. przytykałem już nawet gaźnik dokładnie dolot powietrza (znalazłem...
Odpowietrzenie korka jest. Świece 2 sprawdzane, chińska ma większą, NGK mniejszą przerwę. Bardziej bym tu obstawiał może regulację sprzęgła, może ten filtr powietrza, regulację na iglicy? Ale na seryjnym gaźniku powinno chodzić dobrze, więc przemienię na sam początek. Bo tak jak mówię na postoju się ładnie wkręca i szybko odpala, więc silnik chodzi...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, mam problem z odpaleniem pilarki Stihl MS180, wymieniłem łożyska, uszczelniacze, tłok z pierścieniami oraz filtr powietrza. Objaw jest tego taki, że pilarka na ssaniu oraz bez ssania próbuje odpalić lecz to się nie udaje, gaźnik ciągnie paliwo, jest czysty, membramy nie były dziurawe oraz zbyt sztywne ponieważ...
Wykręć kilka obrotów przy śrubie regulacji powietrza na dole gaźnika, jeśli gaśnie na jałowo.
Witam . Mam teraz taki problem. Mianowicie jest coś takiego, że spadła fajka z cylindra i dziwnie jechał . Ale opisze jak było. Przychodze i odpalam skuter i jakoś dziwnie odpalił i jadę kawałek i później zgasł na swiatłach i pożniej się okazało , że fajka spadła to założylem spowrotem i normalnie sobie dojechałem do chaty . Później odpalam jadę i przejechałem...
Zbyt słaba przepustowość albo zbyt duża, też się zdarza. No i regulacja gaźnika jak wyżej.
Witam Pytanie do znających się na tych gaźnikach. Mam kosiarkę Stiga z gaźnikiem Ruixing i chciałbym zapytać gdzie jest regulacja ilości powietrza o ile w ogóle jest? To jeszcze zapytam o plastikową śrubę zaznaczona na zdjęciu w kółku, do czego służy, czy do regulacji? Nic więcej nie widzę a silnik trochę nie równo pracuje. https://obrazki.elektroda.pl/1495179100_...
To może być problem z paliwem, z powietrzem, z gaźnikiem z zaworami z tłokiem. No niestety jeśli uważasz że się nie znasz to faktycznie lepiej mechanik. Jeśli jednak podejmujesz rękawice to zacznij od sprawdzenia paliwa jak radzi kolega wyżej, potem czyszczenie i regulacja gaźnika, naturalnie filtr powietrza, świeca. No i trzeba się przyjrzeć co się...
Za bogata mieszanka tzn. Za dużo paliwa za mało powietrza. Powinny być w gaźniku śrubki od regulacji.
Sprawdz czy nie ciągnie lewego powietrza a jak nic to nie daje to kup główne dysze sprawdź jaką masz teraz i spróbuj pójść w górę czyli większe dysze
Bardziej gaźnik do regulacji, bo ciągnie za dużo powietrza albo paliwa;) Lub nieszczelność układu(lewe powietrze)
do wueska ta turbinka to turbina tylko z nazwy, to jest wiatraczek, ułatwiający mieszanie sie paliwa z powietrzem w kaszlaku (wydaje mi się jednak, że nie ma sensu jej zakładanie, boi stanowi zbyt dużą przeszkodę dla powietrza, ja miałem odparownik i to rozwiązanie uważam za lepsze(nie było dziury w obrotach na opczątku i palił mi trochę mniej)). REGULACJA...
Hej, mam pytanie w sprawie regulacji składu mieszanki w gaźniku Aisan silnik Vanguard 16 HP. Czy śruba od regulacji mieszanki po odkręceniu zwiększa ilość powietrza czy paliwa? - w moim przypadku jest odkręcona 4 obroty. Silnik normalnie zapala i wchodzi na obroty, ale świece po krótkim czasie robią się czarne i wydaje mi się, że mieszanka jest za bogata....
Witaj. Nie ma znaczenia, który zawór będziesz regulował jako pierwszy ale ważne jest, żeby luzy zaworowe były takie jak założył producent. Zadzwoń od serwisu i poproś o informacje na temat wartości luzów zaworowych i takie ustaw. To na początek Twojej regulacji następnie sprawdź gaźnik i filtr powietrza. Pozdrawiam
wiecie co , jednak dzisiaj pogrzebie :) Co do strzelania to strzela i z rury i z gaźnika ... jeżdżę bez filtra powietrza, świeca jest sucha i to cholernie sucha,moto szybko się grzeje Co do ustawień gaźnika to śrube od regulacji powietrza , wkręciłem na maxa aby świeca była choć trochę mokra ,lecz to nie pomogło , potem ustawiłem iglicę na dwa rowki...
Witam. Mam oto taki problem z pilarką solo 636. Odpala bez problemu wchodzi na wysokie obroty, trzyma równo niskie, nie kopci itd. jednym słowem - super... ale to tylko przez mniej więcej 30 sekund, potem dusi się i gaśnie, aale od razu po zgaśnięciu pociągam i zapala od razu i tak koło się zamyka i non stop jest to samo... Gaźnik czyszczony, regulacja...
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Może lewe powietrze gdzieś sie dostaje. Jeżeli synchro dało sie zrobić na pewno nie jest to lewe powietrze, Z moich przypadków to żle po podłączane przewody podciśnieniowe (gaźniki,ekologia,odma),nie szczelna puszka filtra powietrza ewentualnie regulacja zaworów.
Wyczytałem że gaźniki pz19 nie nadają się do 125 kupię pz20 albo pz22 i filtr powietrza stożkowy
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Sprawdza się odległość na jaką można odsunąć końcówkę kabla WN od masy gdy iskra jeszcze przeskoczy. Napięcie musi być na tyle duże aby iskra pokonała odległość min. 8 mm w powietrzu przy ciśnieniu atmosferycznym. ... i taka właśnie jest na rozruszniku czyli ok.8mm i do tego fioletowa ;) Ja już swój problem rozwiązałem... regulacja gaźnika. Za dużo...
regulacja gaźnik regulacja regulacja gaźnik filtr powietrza gaźnik
wyważarka wirników naczynia indukcyjną częstotliwość praca mosfet
fagor lodówka blaupunkt ms12bt
Moment dokręcania głowicy Kia Picanto II 1.0 G3LA Lokalizacja rozrusznika w Mercedes W211 E-klasa 2006