Witaj. Co do regulacji to zasada jest taka. Wkręcasz wkręty L i H do delikatnego oporu. Następnie wykręcasz o jeden obrót oba wkręty. Powinna ci wtedy odpalić. Po odpaleniu przechodzisz do ewentualnego wyregulowania wkręta L tak aby ładnie przechodziła na wyższe obroty bez zadławienia. Wkrętem H ustawiasz max obroty. Jest to bardzo ważne aby nie przekroczyć...
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Yyy czy ten silnik nie jest na dotarciu? Tj ma mniej niż 1000km przebiegu? Pamiętaj że gaźnik reguluje się pod silnik. Czekaj, piszesz że masz komarka, a przypadkiem cewka WN nie pasuje od komara? Druga sprawa że komarek ma mniejszą moc, więc mniej pali, więc mieszanka jest uboższa... Wg mnie reguluj gaźnik.
A spróbuj najpierw przeczyścić gaźnik i dopiero później go wyreguluj może mieć zatkaną dyszę wolnych obrotów i przede wszystkim gaźnik reguluje się na wyłączonych światłach- to taka mała wskazówka.
Ten pan w serwisie zwyczajnie cię zbył, bo mu się nie chciało. Gaźnik reguluje się wg miernika obrotów silnika. Jeśli silnik przekraczał znacząco znamionowe obroty, to chodził za zbyt ubogiej mieszance czego skutków - być może - właśnie doświadczyłeś. A potem każą ci kupić nową kosę, bo naprawa nieopłacalna. W serwisie to trwa kilka minut i kosztuje...
Poczytaj o regulacji gaźnika, to na pewno nie jest tak że wykrecasz o tyle obrotów i koniec. To jest tzw ustawienie wstępne , teraz należy gaźnik do regulować do konkretnego silnika.
a czy mógłbyś dodac zdj gaźnika? ze zblizeniem na dysze do regulacji;)
Ale raczej regulacja gaźnika A jak się w silnikach B&S reguluje gaźnik? Gaźnik ma regulacje. Chociaż tę z tworzywa już nie bardzo. Ale obroty jak najbardziej. Nie ma żadnej regulacji. Sprężynki cięgła regulatora trzeba wymienić - pewnie są dwie, cienka i grubsza. Któraś musi być nadmiernie rozciągnięta.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
L ustaw na 1 H ustaw bez kołka ryglującego na 1,5 Jak chodzi to regulujesz. Jak nie chodzi to szukaj usterek podanych przez 1234
Witam. Takie obroty w Tico przy zimnym silniku to norma. Oczywiście można próbować je zmniejszyć ale nie należy tego robić samemu bo można łatwo uszkodzić gażnik. Wiem bo tak zrobiłem. Reguluje się je śróbką po lewej stronie gaznika.Trzeba ją wykręcić o ok. pół obrotu nie więcej.
Witam, wracam do tematu agregatu K&D KD102. Mam kłopot z ustawieniem obrotów po rozruchu. Pierwszy gaźnik długo nie popracował. Wstawiłem nowy gaźnik, nic w nim nie regulując. Odpalił i od razu wszedł na takie obroty, że spalił kontrolkę i woltomierz. Zmierzyłem napięcie w gniazdku: 680V!. Kupiłem nowy woltomierz, ale nie chciałbym powtórki awarii....
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Proponowałbym wyregulować skład i obroty biegu jałowego. Jedna śrubka regulacyjna ta od obrotów jest widoczna, jak otworzy się maskę po lewej stronie gaźnika (reguluje otwarcie przepustnicy), a od składu tuż przy niej jakby w podstawie wkręcona w środku. Fabrycznie otwór jest zasłonięty plaskikową zaślepką, którą trzeba usunąć.
Jaka regulacja gaźnika, może mnie kolega oświecić? Bo o ile wiem to tam nie ma co regulować.
W tym gaźniku, nie można regulować nic, poza obrotami jałowymi. Reszta, jest ustawiona fabrycznie, za pomocą dysz.
Jak masz kosiarke z linka do gazu to oczywiste że tą linką dodajesz gazu jak jej nie masz to gaźnik jest z automatycznym dodawaniem gazu to on sobie sam dodaje gazu i do tego też te sprężynki są potrzebne. W jednej kosciarce mam możliwość przesunięcia jednej blaszki i trochę większe ma obroty. Na internecie masz filmiki z opisem działania tych gaźników...
Jednak gaźnik:) Śruba regulująca obroty była wkręcona do oporu. Dzięki za pomoc.
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Jeśli brak reakcji na regulacje to znaczy że nic się nie reguluje. Gaźnik jeszcze raz do mycia i przedmuchania. A czy w gaźniku nie widać śladów rozkalibrowania ? A filtr powietrza czysty ?
Witam Koledzy wyżej mają racje, w tym modelu może zaśniedzeć masa pojawia się nalot na złączach (ujemny biegun akumulatora zacisk do karoserii). Naprawiając zasilanie w tym aucie trzeba także wyczyścić klemy akumulatora na połysk z zewnątrz i wewnątrz. Klemy są miękie z ołowiu papierem ściernym. Jeśli to nie pomoże do stacyjki idą kable trzeba wyczyścić...
Ja tej blaszki nie ruszałem nigdy. Tylko śrubkami regulowałem skład. No ale to były czasy części oryginalnych, u Kolegi może być taka potrzeba.
Czy gaźnik był regulowany po wymianie? Silnik łapie odcinkę? Przy jakich obrotach? Czy obroty odcinki nie zwiększają się podczas pracy pilarką?
ok, poszperałem i w pierwszej kolejności musze wymienić sprężynkę regulatora obrotów. regulacja obrotów w tym silniku jest nie wskazana, a jak już ktoś chce to wymaga to cierpliwości. mam jeszcze problem z tym, ze w odmy wycieka mi olej i skapuje na filtr powietrza. powoduje to, że filtr po 2-3 uzyciach kosiarki jest mokry od oleju i łapie syf.
Witam Posiadam tą samą podkaszarkę i nie wchodzi na duże obroty. Regulowałem gaźnik cały dzień, membrany w porządku a gdy dodam gazu gaśnie. W gaźniku jest jakaś plastikowa blokada na śrubie regulacji. Czy można to zdjąć. Podsumowując odpala chodzi na jałowych a na wysokich gaśnie.
Witam ! W tym agregacie napięcie zależne jest od obrotów silnika. Kondensator służy do wzbudzenia i ustala napięcie na uzwojeniu głównym na odpowiednim poziomie. Napięcie reguluje się śrubą na cięgle gaźnika pod obciążeniem. Agregat nie nadaje się do zasilania elektroniki. Pozdrawiam.
Witam. Odkręć tłumik i popatrz na tłoka w jakim stanie jest pierścień. Kombinowałeś coś przy śrubach regulujących gaźnik? Filtr powietrza czysty? Mieszanka odpowiednia? Jak widzisz jest mnóstwo powodów dlaczego piła nie pali ;)
Zdejmij osłonę przykrywającą dźwignie gazu i ssania, przy dźwigni gazu jest wkręt, którym regulujesz obroty, wykręcając wkręt zmniejszasz obroty silnika.
Witam, mam problem z piłą NAC, piła się dusi po dodaniu gazu, nie wchodzi na obroty. Regulowałem gaźnik, wyczyściłem go i przedmuchałem filtr, co to może być?
Gaźnik jest bing. Nie rozbieram go jeszcze. Śruby regulacyjne ma wkręcone nowe przez poprzedniego właściciela. Skoro zapłon masz ok, to dobierz się do gaźnika. Może być tak, że śruby są kiepskiej jakości. Podstawa to : -umyć gaźnik -sprawdzić drożność i czy dysze są odpowiednie ( i też drożne) -poziom paliwa -zaworek Skład mieszanki ładnie reguluje...
Jezeli gazu dodales I sily nie ma to ewidentnie gaznik do ustawienia. Na wyzszych obrotach dostaje za duzo paliwa I sie zalewa. Odradzam jazdy bez ojeju w silniku, ze wzgledu na brak smarowania walu I lozysk. Gaznik reguluj na mieszance, bo wtedy masz odpowiednia gestosc paliwa, ktora zarazem jest odpowiednio w dawce podawana na tlok, a na czystej moze...
Miałem dziś podobny problem, okazuje się, że nie należy dodawać gazu (regulować wysokich obrotów gaźnika) na zablokowanym hamulcu. Myślałem, że się to trwale rozsprzęgla, a to tylko hamuje łańcuchów i jak sprzęgło odśrodkowe zaczyna brać, to przeciąża silnik. Efekt jak wyżej, po dodaniu gazu - gaśnie. Rzadko mam do czynienia z piłami, ale może się komuś...
Wczoraj go odpaliłem, ale nie wchodzi na obroty. Gaźnik czyszczony, zawory regulowane, odpowietrzenie baku jest, nowy filtr powietrza, paliwa, gaźnik regulowany.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Gażnik był regulowany. Skład mieszanki obroty itd
Miałem na myśli współczynnik lambda, a nie smarowanie. Czy były w tej pilarce regulowane obroty maksymalne na obrotomierz (regulacja dyszy H gaźnika)?
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało, gaźnik, tam za wiele się nie reguluje, jest tylko śrubka od obrotów.
Jak tak bardzo kolega chce to wrzucę opis naprawy gaźnika. Wyręczę kolegę, proszę przeczytać o regulacji za pomocą "końcówki dźwigienki A", czyli podginaniu jej w odpowiedni sposób. Z resztą przez podginanie reguluje się gaźniki w większości motocykli japońskich oraz np. bokserach radzieckich. Tak samo w gaźniku PEGAZ z Junaka, SHL czy WSK 175 1133838...
Witam !!! Posiadam kosiarkę Stiga z silnikiem Brigss, kosiarka ma już 15 lat i od pewnego czasu po rozgrzaniu się silnik wchodzi na wysokie obroty.Wymieniłem już membranę w gaźniku, świecę,sprężynki regulujące obroty oraz sprawdziłem kolektor ssący i szczelność uszczelki gdyż był wymieniany w zeszłym roku. Czy powodem wysokich obrotów po rozgrzaniu...
Witam. Posiadam traktorek Stiga Park Pro Svan z silnikiem Honda GXV 530, w którym występuje pewien problem. Odpalony silnik kopci, kapie paliwo z gaźnika, pobiera duże ilości paliwa oraz silnik wolno schodzi z obrotów. Czy przy gaźniku występują jakieś śruby regulujące dawkę? Nadmieniam, że poprzedni właściciel oddał gaźnik do czyszczenia. https://obrazki.elektroda.pl/8385559900_...
Mam problem jak w temacie. Pilarka z nowym gaźnikiem (oryginał), nową cewką zapłonową i świecą oraz wymienionymi uszczelniaczami i pierścieniami przy okazji (Pierścienie caber). Jakbym nie regulował gaźnika nie przekroczę 11tys obrotów. Pile brakuje mocy i dużo pali. Co może być przyczyną że nie osiąga obrotów jakie powinna mieć (12500). Pilarka od...
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
witam! MAM PROBLEM! po dosłownie paru minutach koszenia moja kosiarka traci moc i gaśnie, świeca jest czarna, był regulowany gaźnik i nie wiem co dalej.... na początku jak kupiłem kosiarkę od "uczciwego handlarza" z nowego sącza obroty też dawały czadu , były raz wysokie raz niskie.. nie wiem co w tym jest???.
A regulowałeś gaźnik?
A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE.
regulować gaźnik gaźnik regulować obroty szlifierka regulować obrót
układ lampki solarnej wymiana kondensatorów zasilacz uzwoić wirnik pomiar
Mercedes W124 słaby nawiew, brak stopniowania – rezystor dmuchawy, regulator PWM, naprawa Kod błędu P11B2 - Zwarcie do plusa w obwodzie EGR