po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Yyy czy ten silnik nie jest na dotarciu? Tj ma mniej niż 1000km przebiegu? Pamiętaj że gaźnik reguluje się pod silnik. Czekaj, piszesz że masz komarka, a przypadkiem cewka WN nie pasuje od komara? Druga sprawa że komarek ma mniejszą moc, więc mniej pali, więc mieszanka jest uboższa... Wg mnie reguluj gaźnik.
A spróbuj najpierw przeczyścić gaźnik i dopiero później go wyreguluj może mieć zatkaną dyszę wolnych obrotów i przede wszystkim gaźnik reguluje się na wyłączonych światłach- to taka mała wskazówka.
Ten pan w serwisie zwyczajnie cię zbył, bo mu się nie chciało. Gaźnik reguluje się wg miernika obrotów silnika. Jeśli silnik przekraczał znacząco znamionowe obroty, to chodził za zbyt ubogiej mieszance czego skutków - być może - właśnie doświadczyłeś. A potem każą ci kupić nową kosę, bo naprawa nieopłacalna. W serwisie to trwa kilka minut i kosztuje...
Poczytaj o regulacji gaźnika, to na pewno nie jest tak że wykrecasz o tyle obrotów i koniec. To jest tzw ustawienie wstępne , teraz należy gaźnik do regulować do konkretnego silnika.
a czy mógłbyś dodac zdj gaźnika? ze zblizeniem na dysze do regulacji;)
W tym gaźniku, nie można regulować nic, poza obrotami jałowymi. Reszta, jest ustawiona fabrycznie, za pomocą dysz.
Jak masz kosiarke z linka do gazu to oczywiste że tą linką dodajesz gazu jak jej nie masz to gaźnik jest z automatycznym dodawaniem gazu to on sobie sam dodaje gazu i do tego też te sprężynki są potrzebne. W jednej kosciarce mam możliwość przesunięcia jednej blaszki i trochę większe ma obroty. Na internecie masz filmiki z opisem działania tych gaźników...
Ale raczej regulacja gaźnika A jak się w silnikach B&S reguluje gaźnik? Gaźnik ma regulacje. Chociaż tę z tworzywa już nie bardzo. Ale obroty jak najbardziej. Nie ma żadnej regulacji. Sprężynki cięgła regulatora trzeba wymienić - pewnie są dwie, cienka i grubsza. Któraś musi być nadmiernie rozciągnięta.
Witam, wracam do tematu agregatu K&D KD102. Mam kłopot z ustawieniem obrotów po rozruchu. Pierwszy gaźnik długo nie popracował. Wstawiłem nowy gaźnik, nic w nim nie regulując. Odpalił i od razu wszedł na takie obroty, że spalił kontrolkę i woltomierz. Zmierzyłem napięcie w gniazdku: 680V!. Kupiłem nowy woltomierz, ale nie chciałbym powtórki awarii....
ok, poszperałem i w pierwszej kolejności musze wymienić sprężynkę regulatora obrotów. regulacja obrotów w tym silniku jest nie wskazana, a jak już ktoś chce to wymaga to cierpliwości. mam jeszcze problem z tym, ze w odmy wycieka mi olej i skapuje na filtr powietrza. powoduje to, że filtr po 2-3 uzyciach kosiarki jest mokry od oleju i łapie syf.
Witam, mam problem z piłą NAC, piła się dusi po dodaniu gazu, nie wchodzi na obroty. Regulowałem gaźnik, wyczyściłem go i przedmuchałem filtr, co to może być?
Proponowałbym wyregulować skład i obroty biegu jałowego. Jedna śrubka regulacyjna ta od obrotów jest widoczna, jak otworzy się maskę po lewej stronie gaźnika (reguluje otwarcie przepustnicy), a od składu tuż przy niej jakby w podstawie wkręcona w środku. Fabrycznie otwór jest zasłonięty plaskikową zaślepką, którą trzeba usunąć.
L ustaw na 1 H ustaw bez kołka ryglującego na 1,5 Jak chodzi to regulujesz. Jak nie chodzi to szukaj usterek podanych przez 1234
Jaka regulacja gaźnika, może mnie kolega oświecić? Bo o ile wiem to tam nie ma co regulować.
Czy gaźnik był regulowany po wymianie? Silnik łapie odcinkę? Przy jakich obrotach? Czy obroty odcinki nie zwiększają się podczas pracy pilarką?
Miałem dziś podobny problem, okazuje się, że nie należy dodawać gazu (regulować wysokich obrotów gaźnika) na zablokowanym hamulcu. Myślałem, że się to trwale rozsprzęgla, a to tylko hamuje łańcuchów i jak sprzęgło odśrodkowe zaczyna brać, to przeciąża silnik. Efekt jak wyżej, po dodaniu gazu - gaśnie. Rzadko mam do czynienia z piłami, ale może się komuś...
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Witam Posiadam tą samą podkaszarkę i nie wchodzi na duże obroty. Regulowałem gaźnik cały dzień, membrany w porządku a gdy dodam gazu gaśnie. W gaźniku jest jakaś plastikowa blokada na śrubie regulacji. Czy można to zdjąć. Podsumowując odpala chodzi na jałowych a na wysokich gaśnie.
Wczoraj go odpaliłem, ale nie wchodzi na obroty. Gaźnik czyszczony, zawory regulowane, odpowietrzenie baku jest, nowy filtr powietrza, paliwa, gaźnik regulowany.
Witam Koledzy wyżej mają racje, w tym modelu może zaśniedzeć masa pojawia się nalot na złączach (ujemny biegun akumulatora zacisk do karoserii). Naprawiając zasilanie w tym aucie trzeba także wyczyścić klemy akumulatora na połysk z zewnątrz i wewnątrz. Klemy są miękie z ołowiu papierem ściernym. Jeśli to nie pomoże do stacyjki idą kable trzeba wyczyścić...
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało, gaźnik, tam za wiele się nie reguluje, jest tylko śrubka od obrotów.
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
A regulowałeś gaźnik?
Zdejmij osłonę przykrywającą dźwignie gazu i ssania, przy dźwigni gazu jest wkręt, którym regulujesz obroty, wykręcając wkręt zmniejszasz obroty silnika.
Miałem na myśli współczynnik lambda, a nie smarowanie. Czy były w tej pilarce regulowane obroty maksymalne na obrotomierz (regulacja dyszy H gaźnika)?
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Mam problem jak w temacie. Pilarka z nowym gaźnikiem (oryginał), nową cewką zapłonową i świecą oraz wymienionymi uszczelniaczami i pierścieniami przy okazji (Pierścienie caber). Jakbym nie regulował gaźnika nie przekroczę 11tys obrotów. Pile brakuje mocy i dużo pali. Co może być przyczyną że nie osiąga obrotów jakie powinna mieć (12500). Pilarka od...
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
A co z gaźnikiem? był regulowany?
No to wygląda na to, że się zalewa. Próbowałeś opuścić iglicę? Gaźnik regulowałeś ?
Jeśli brak reakcji na regulacje to znaczy że nic się nie reguluje. Gaźnik jeszcze raz do mycia i przedmuchania. A czy w gaźniku nie widać śladów rozkalibrowania ? A filtr powietrza czysty ?
A regulowałeś gaźnik ?
Witam, w pierwszej kolejności pomiar ciśnienia sprężania. Pod wpływem temperatury traci kompresję. Czy sprawdzałeś świece? Regulowałeś gaźnik śrubką od obrotów biegu jałowego? Jaki gaźnik?
Witam ! W tym agregacie napięcie zależne jest od obrotów silnika. Kondensator służy do wzbudzenia i ustala napięcie na uzwojeniu głównym na odpowiednim poziomie. Napięcie reguluje się śrubą na cięgle gaźnika pod obciążeniem. Agregat nie nadaje się do zasilania elektroniki. Pozdrawiam.
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Silnik i gaźnik się zużywają, więc nie ma recepty na ilość obrotów śruby... gaźnik reguluje się na analizatorze spalin. P.S. Wynalazca gumowego pierścienia uszczelniającego miał na nazwisko Simmer, więc ten pierścień nazywa się pierścienien Simmera lub z języka niemieckiego simmerringiem.
Udało się poskładać, wszystko chodzi - prawie. Kosa Ciągle jest w ruchu, głowica bez przerwy się kręci. Regulowałem gaźnik, na najniższych obrotach jakie jestem w stanie ustawić, kosa dalej kręci głowicą, pomału lecz kręci. Może jakieś problemy ze sprzęgłem? Przy składaniu raczej nie było momentu by można było coś źle zrobić.
Witaj! W tradycyjnym silniku Poloneza czy Fiata znajdował się gaźnik,który miał pływak,zawór pilnujący poziom paliwa,oraz dysze główne i wolnych obrotów. Pływak ustawiało się odpowiednim wałkiem 6mm tak by zachować odpowiedni poziom paliwa w komorze gaźnika. Wolne obroty regulowało się odpowiednią śrubką - zmniejszało obroty na przypustnicy a zwiększału...
regulowałem gaźnik i nawet na najmniejszych obrotach głowica się obraca co prawda z mniejszą prędkością ale obraca.
Bieg jałowy reglujesz, skład mieszanki też. Jak się otwiera przepustnica to musi zwiększać obroty. W inny wypadku nadmiar powietrza spowoduje wyjście mieszanki poza granicę palności i zgaśnięcie silnika. Ten silnik ma przepustnice z regulatorem obrotów połączoną. Oczywiście masz rację. Ale to nie spowoduje że po ustawieniu mieszanki będzie można regulować...
Kosiarka traktorek z silnikiem Briggs 17,5 KM odpala normalnie, ale po zwiększeniu delikatnie gazu na zimnym silniku gaśnie. Jak rozgrzeje się, to można czasami zwiększyć gaz do roboczych obrotów. Ale czasem też, jak chodzi na wysokich obrotach, też potrafi zgasnąć. Gaźnik wymieniany, cewka wymieniana, świeca wymieniana, zawory regulowane, regulator...
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Witam forumowiczów. Mam problem z ustawieniem gaźnika w MZ ETZ 250, silnik odpala, jednak nie może wkręcić się na obroty. Próbowałem regulować gaźnik, lecz z marnym skutkiem, i pytanie co może być tego przyczyną lub gdzie w okolicach Krakowa mogę znaleźć fachowca, który pomoże mi rozwiązać ten problem. :?: :?: Za wszystkie pomocne odpowiedzi dziękuje.
Witam. Tak jak w temacie mam problem z Wsk. Na wolnych obrotach chodzi ładnie, pali od kopa. Problem zaczyna się gdy chce dodać gazu do oporu wtedy jakby jęczy i nie chce wejść na pełne obroty. Regulowałem gaźnik i zapłon nadal to samo. Proszę o pomoc :|
witam! MAM PROBLEM! po dosłownie paru minutach koszenia moja kosiarka traci moc i gaśnie, świeca jest czarna, był regulowany gaźnik i nie wiem co dalej.... na początku jak kupiłem kosiarkę od "uczciwego handlarza" z nowego sącza obroty też dawały czadu , były raz wysokie raz niskie.. nie wiem co w tym jest???.
Witam od wczoraj jestem posiadaczem suzuki ts 50...Mam następujące problemy światła przygasają na wysokich obrotach akumulatora nie mam...Drugi problem to max 7 tyś obroty gaźnik czyszczony filtr powietrza stożkowy nowy regulowany gaźnik silnik pali normalnie z 1 pierwszego kopa...
Masz źle wyregulowany gaźnik. Powinny być 2 śrubki, jedną z nich reguluje się obroty biegu jałowego
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Cylinder OK. Problem rozwiązany. I mam nadzieję, że na stałe. Otóż na początku gaźnik był źle ustawiony. Podawał chyba za małą dawkę paliwa. Dziś na spokojnie od początku zrobiłem naciąg linki gazu, ustawiłem śrubą obroty biegu jałowego i potem dodając co chwilę gazu regulowałem śrubą na gaźniku co pół lub mniej obrotu śruby i w końcu udało się. Wcześniej...
próbowałeś regulować gaźnik??
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Tak olej wylatuje tłumikiem i smarowanie jest dobre Dodano po 34 Witam ponownie na cylindrze jest oznaczenie NB a na nowym tłoku nie ma oznaczenia ale jest to tłok firmy WM motor gdybym wiedział wcześniej że to takie gó*no to bym tego nie brał Dodano po 2 Założyłem ponownie nowy tłok i nowe pierścienie i teraz inny problem silnik chodzi lekko bez świecy...
Słowa uznania za zdemontowanie dźwigni z ośki reg obrotów. Prosto: Ta ośka wystająca z silnika obraca sie (w małym zakresie) proporcjonalnie do obrotów silnika, zatem odchyla ramię połączone z gaźnikiem przymykając przepustnice i tą metodą reguluje obroty, z drugiej strony jest sprężynka. To jest bbb. duże uproszczenie. Niech Pan szuka na forum jak...
Gaźnik reguluje się na silniku rozgrzanym do temperatury roboczej.
Tak gaźnik regulowałem zapłon również gaźnik 16N1-11 Tak zdaję sobie z tego sprawę.
Chyba odwrotnie, najpierw reguluje się śrubą L, żeby dobrze odpalała, chodzila na wolnych obrotach i wkręcała się na obroty po otwarciu przepustnicy, a po tym regulujesz obroty maksymalne śrubą H.
Po zapaleniu wpada na wysokie obroty, jeżeli puszcze z gazu to gaśnie. Wymieniłem wężyk impulsywny, ten mały krotki, nie pomogło, wymieniłem gaźnik, nie pomogło. Nie da się regulować śrubami gaźnika, jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o poradę.
To śruba składu mieszanki. Standardowa dokręcacz do oporu i odkręcasz 3,5 obrotu następnie regulujesz. Na ciepłym i rozgrzanym silniku.
A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE.
Próbowałeś na innej świecy? Jak regulowałeś gaźnik?
Witam posiadam skuter hsun 125 typowy Chińczyk. I sprawa wygląda tak po zimie odpaliłem ładnie chodzi ale tylko na wolnych czyli dusza od wysokich się zapchała a że była ułamana to pojechałem i kupiłem nowy gaźnik , i teraz się wkręca na obroty. Ale mam problem pół dnia regulowałem gaźnik no i jak ciepły to odpala ale na zimnym nie odpala chyba że dodam...
Gaźnik jest bing. Nie rozbieram go jeszcze. Śruby regulacyjne ma wkręcone nowe przez poprzedniego właściciela. Skoro zapłon masz ok, to dobierz się do gaźnika. Może być tak, że śruby są kiepskiej jakości. Podstawa to : -umyć gaźnik -sprawdzić drożność i czy dysze są odpowiednie ( i też drożne) -poziom paliwa -zaworek Skład mieszanki ładnie reguluje...
Chcesz regulować ten gaźnik? Jak? Śrubami ustaw obroty tak żeby nie gasła, i dobrze przyspieszała po wciśnięciu gazu. Ustawień początkowych ci nie podam bo ich nie ma. To tak jak lotto, trafi.. nie trafi. Regulacja wydatku oleju to tylko gadżet bez znaczenia, rzadko w której działa dłużej niż tydzień.
Hej, potrzebuję pomocy z kosą Stihl FS200. Po wyczyszczeniu i wymianie sprzęgła zaczęła się dławić przy dodawaniu gazu, ale przy pompowaniu pompką w trakcie trzymania gazu wchodzi na obroty i się nie dławi . Odpala normalnie, już wszystko zrobiłem i nadal nic. Wymieniłem : - Sprzęgło (po tym mniej więcej pojawił się ten problem) - Filtr paliwa (na starym...
Witam . Spróbuj wyregulować dawkę powietrza w gaźniku, tylko nie reguluj przepustnicy bo na gazie zwiększą ci się także obroty. Możesz także minimalnie przyspieszyć zapłon to obroty powinny wzrosnąć. powodzenia.
Paliwo i czysty zbiornik, kabel , fajka pewnie nie , ale jak regulowałeś gaźnik? Ilu letnia pilarka?
Uszczelka pod cylinder i gaźnik dałeś nową? Czyściłeś i regulowałeś gaźnik? Wymień świecę na inną.
Dokładnie. Obie zaczepiasz za oczko w drucie łączącym chorągiewkę z przepustnicą gaźnika. Dłuższą sprężynkę podłączasz do ruchomej blaszki nastawiacza obrotów, a krótką za nieruchomy uchwyt. Co do regulacji zapłonu możesz regulować na kartkę. Ja tak robię i jest dobrze.
Regulowany palif jesienią a po zimie pali ale nie wchodzi na obroty
Nie jest to problem gaźnika Więc? Piszesz o strzelaniu z wydechu? Strzela non stop czy czasem mu się zdarzy? Co znaczy falują obroty? Falują na oko w zakresie 200-300obr/min czy od normalnej pracy idą raz na max a raz prawie gaśnie? Btw ten gaźnik można ręcznie regulować, tzn obroty silnika. Więc logicznym jest że po przegazowaniu silnika będą słyszalne...
Na razie idzie nieźle- wydłubałem gaźnik, taki jak z linku: [url=http://archi.inosak.org/db/item4472... Po oczyszczeniu sitka i sprawdzeniu membran oraz przedmuchaniu gaźnika złożyłem wsio do kupy. Odpaliłem i dalej nie wchodziła na obroty. Zacząłem zatem regulować gaźnik i zaczęła gadać. Dziwne, bo usterka wystąpiła nagle, ale widać...
nastawnik wg mojej wiedzy zachowuje sie poprawnie,tzn. po wyłączaniu zapłonu chowa się i silnik gaśnie i po 20 sekundach siłownik wraca do początkowego położenia. Czy tak powinien sie zachowywać? Czy ten nastawnik odpowiada za wolne obroty? Z tego co wiem, to tego gaźnika się nie reguluje, za wszystko odpowiada sterownik.
Witam mam taki problem jak w temacie ze swoim rex'em rs450. Jak jest zimny i ciepły to normalnie wykręca się na wysokie obroty. Regulowałem i czyściłem gaźnik ustawiałem zawory i dalej to samo. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
A moglibyście mi napisać jak sie reguluje te zawory i poziom w gaźniku?????!!!!
Przy takim remoncie to wymieniasz uszczelniacze na wale i ewentualnie łożyska. Dołóż ręczny dekompresator. Jak nie masz doświadczenia to gaźnik/silnik regulujesz na obrotomierz musisz znać obroty biegu jałowego i wysokich. Odległość celu od kola magnesowego ja ustawiam na grubość normalniej wizytówki i jest ok.
Aby można było cokolwiek regulować najpierw trzeba sprawdzić gaźnik, czyszczenie, membrany.
Dzień dobry, mam problem z quadem Loncin 150. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie. Na ciepłym pali na strzała. Było mierzone ciśnienie silnika, jest 10 bar, regulowane zawory, wymieniony...
Nie jestem tutaj nie wiadomo jakim znawcą tematu ale też mam traktorek i początkowo bardzo falowały obroty, co było spowodowane zużytymi sprężynkami, które regulują obroty silnika. Dodatkowo pousuwałem wszystkie luzy na ośkach przepustnicy w gaźniku. Jeśli masz ciągle wysokie obroty może coś się zacięło w gaźniku próbowałeś rozebrać go lub przeczyścić?
Moze jakieś sugestie Gaźnik regulowałeś? Pomiędzy gaźnikiem a cylindrem masz króciec gumowy. Jeśli będzie dziurawy to pilarka nie wejdzie na obroty.
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Dzięki chociaż za rozwianie mojej wątpliwości dymienia na dotarciu. Jeszcze nie dopisałem że wczoraj regulowałem obroty L, H na gaźniku lecz chyba nic się nie zmieniło. Chociaż mam wrażenie że może minimalnie mniej dymi. Takie dymienie na dłuższą metę może uszkodzić silnik?
gaźnik próbowałem ustawić ale praktycznie nie ma żadnej różnicy w pracy silnika może troszkę się obroty zmieniają tylko jedną śrubką go regulowałem nie wiem czy przy tym gaźniku jest druga śrubka regulacyjna nie widać nigdzie nawet do tej jednej bardzo ciężki dostęp
przepustnica zmienia swoje położenie z zmianą "gazu" problemem chyba nie jest regulacja gaźnika (regulowałem wszystkim bez efektu) może rozebrać gaźnik wyczyścić wymienić dysze ( regulator obrotów - dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika)
Ok piła złożona wszystko działa super tylko dręczy mnie jedno. Założyłem nowy gaźnik bo stary był szrot i piła pali elegancko i wchodzi na obroty dobrze, czy trzeba regulować nowy gaźnik od początku czy zostawić na ustawieniach fabrycznych producenta.
1. Jak poziom paliwa w gaźniku? 2. Daj mu się zagrzać 5 min to trochę mało. 3. Regulowałeś gaźnik? 4. Nie ma przedechów do odmy? (silnik z pompą czy rozbryzg?).
Cześć wszystkim, mam Simsona SR50. Od roku męczę się z "szarpaniem" podczas jazdy. Wiele osób mówiło mi, że trzeba odrdzewić bak. Zrobiłem to, lecz bez skutku. Wczoraj postanowiłem zacząć regulować gaźnik. Po odpowiednim przekręceniu śruby od obrotów na jałowym, motorek jechał bez szarpania. Ale oczywiście nie wszystko było takie piękne - po zrzuceniu...
Coś mój komp nie chciał otworzyć waszych obrazków. Zapodam więc ci dwa przykłady. Śrubka A reguluje obroty, B CO.
Dzięki za odpowiedź a powiedz mi czy można regulować obie śrubki ta ze sprężynką od gaźnika i tą od obrotów na jałowym na odpalonej kosie, czy uprzednio przed regulacją należy ją zgasić. Oraz czy czymś grozi złe lub nie do końca prawidłowe wyregulowanie gaźnika? A co do kopcenia, jak napisałem w temacie ona nie kopciła prawie w ogóle przed bawieniem...
Wybrałeś sobie trochę nieszczęśliwy model gaźników . Na pierwszym zdjęciu A - połaczenie podciśnienia systemu air-CUT - to musisz zostawić tak ja jest , system reguluje skład mieszanki przy hamowaniu silnikiem kiedy przepustnice są zamknięte .a silnik ma wysokie obroty . B - podgrzewanie , oryginalne wpięte w system chłodzenia i tu nie chodzi o pracę...
Silnik w stanie średnim, głowica zrobiona łańcuch rozrządu też. Planuję zrobić jeszcze szlif. Próbowałem regulować śruba na gaźniku ale to zmienia tylko obroty a nie pomaga w moim problemie.
problem polega na tym że skaczą obroty w aucie wymieniłem świece ,regulowany był gażnik i nic nie pomogło może ktoś zna przyczyne!
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
To jeszcze regulacja śrubą. Na gaźniku. I przyznaj się gdzie Miałeś błąd. Tam jeszcze masz 2 śruby L i H Nimi regulujesz niskie i wysokie obroty. Za dużo pisania ale poszukaj np poradnik piły partner o regulacji to to samo. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam.
Dzięki za wskazówkę, srawdzę dostępność uszczelek w okolicy, bo teflon się najwidoczniej do tego nie nadaje. Co do myjki, brzmi za kosmicznie, ale popytam o taką usługę. Jeszcze jedno - napisałeś o regulacji wolnych obrotów w gaźniku który posiadam, mi się wydawało że reguluje się nim tylko wysokie...? pozdrawiam.
Typ gaźnika to pierburg (stosowany w oplach, VW mietkach zwłaszcza w automatach) to co reguluje obrotami nie jest to żaden silniczek, a tylko siłowniczek sterowany elektromagnesami, które otwierają podciśnienie z kolektora i tym samym skracają lub wydłużają ten pręt. To komputer ustala w tym przypadku wysunięcie (w środku jest też potencjometr dzięki...
regulować gaźnik gaźnik regulować obroty szlifierka regulować obrót
zapis pliku excel płynący kierunkowskaz kontrolka nissan almera
Renault Clio IV 2017 – lokalizacja modułu czujników parkowania PDC, bagażnik, Valeo 28442 Kod błędu 260024 w kamerach EZVIZ - co oznacza?