Filtr paliwa możesz kupić taki jak masz na traktorku te mniejsze czerwone lub białe mają tylko drobną siatkę jako element filtrujący. Filtr powietrza są dwie opcje do tego modelu. Przewód gumowy odmy zakłada się bezpośrednio. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Witam, Przewód od góry gaźnika to jego odpowietrznik. Odnośnie kapiącego paliwa, to dokręć śrubę od spuszczania paliwa z gaźnika to przestanie kapać, zresztą brakuje tam przewodu. Reszta poniżej.
Rurka od odmy :) Podobne tematy były już na forum: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://www.bundan.pl/sklep/rurki-od...
Z tego co pamiętam to ten primer jest podłączony na wylocie. Filtr w baku jest podłączony bezpośrednio do gaźnika a wyjście z gaźnika podłączone do primera i z primera do baku. W gaźniku jedna rurka ma delikatnie większą średnicę tam podłączasz primer.
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Połączony grubszą rurką z gaźnikiem, a gaźnika w każdym silniku nie da się nie znaleźć.
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
Podejrzewam, że za sekretem stoi nacięty na rurce rowek, a w środku gaźnika oring.
Wyczyść dokładnie sitko, na końcu plastikowej rurki w gaźniku. http://obrazki.elektroda.net/65_12768028... Mogą być dwie rurki, zależnie od typu gaźnika.
Ten otworek jest wykonany fabrycznie, wyczyść sitko na końcu plastikowej rurki w gaźniku. Oczywiście, sprawdź membranę.
Daj jeszcze zdjęcie gaźnika i pompki, wtedy dostaniesz dokładna odpowiedź.. Generalnie jest tak, ta rurka, do której jest podpięty filtr paliwa, połączona jest z gaźnikiem, drugie wyjście gaźnika do pompki, z pompki do zbiornika. Pompka zasysa paliwo przez gaźnik i podaje je do zbiornika, nie odwrotnie. Trzecia rurka to, pewnie do odpowietrznika zbiornika.
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Tą rurką zaciąga paliwo do gaźnika,sprawdź uszczelnienie. Skąd ci takie bzdury przyszły do głowy. Ta rurka to kanalik podciśnienia do sterowania gaźnikiem, musisz to na prawić a najlepiej wymień podstawę gaźnika. Masz na myśli to zaznaczone na rysunku? http://obrazki.elektroda.pl/2514151400_1... Bez tego gaźnik nie pompuje paliwa ze...
sprawdź kolektorek ssący - ta plastikowa rurka od gaźnika do cylindra - lubią pękać przy cylindrze i łapią wtedy lewe powietrze. PS. jak to to i będziesz kupować to pamiętaj, że są 2 rodzaje tych kolektorków - z okrągłym otworem do cylindra i prostokątnym
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Sprawdź gaźnik i rurki.
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Wyczyść sitko , które jest na końcu plastikowej rurki w gaźniku. http://obrazki.elektroda.net/0_127598040...
albo odmą pluje, odłącz rurkę odmy od gaźnika i zobacz czy będzie puszczał chmurki czy też nie albo dużo mniej z mojego doświadczenia z briggsami to pierścienie, ale ja mam doświadczenia z dolniakami, jeśli to ohv to chgw może i uszczelniacze zaworowe
Sprawdź połączenie gaźnika z rurką ssącą, tam jest o-ring może być wy ciachany i nadaje się do wymiany, ta rurka łączy się z cylindrem, sprawdź czy śruby nie są poluzowane. Rozbierz gaźnik wyczyść go, tą śrubę od spodu przeczyść drucikiem 0,75 mm musi przejść przez otworek dyszy, podejrzewam że jest nalot po paliwie, no i zmień paliwo po zimie jeśli...
Przecież to oryginalny Keihin, stosowany w silnikach Morini. Jeśli chodzi o dozownik oleju, to w tym silniku olej płynie bezpośrednio do łożysk wału korbowego. W wersji chłodzonej powietrzem były dwa zaworki zwrotne na króćcu dolotowym (aluminiowym z membraną). W wersji chłodzonej powietrzem powinny być dwa zaworki zwrotne umieszczone w karterach obok...
W tym pliku który podałem w pierwszym poście na stronie czwartej jest schemat gaźnika. Moim zdaniem do filtra powietrza idzie rurka która jest oznaczona czerwonym kółkiem na poniższym zdjęciu, ale mogę się mylić. http://obrazki.elektroda.pl/6642869700_1... EDIT: Gdyby tamtych schematów był mało to tu jest pełno. https://www.google.pl/search?safe=off&q=...
Wygląda na to że zaworek w komorze pływakowej nie zamyka dopływu paliwa gdy osiągnie właściwy poziom. Albo masz uszkodzony pływak, albo zanieczyszczony zaworek. Tu jest pokazane jak działa gaźnik < http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona...
Załóż obie nowe sprężynki i powinno być OK. Ta jest już do wymiany. Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z kolektorem ssącym (ta grubsza rurka) i samego kolektora z cylindrem.
Filtr jest ok sprawdzałem ale czytałem na internecie że są balszki w tej gumie do gaźnika żeby ograniczyć powietrze i od góry gaźnika jest rurka żeby blokowała iglice. Możliwe że to aż tak blokuję?
Według mnie wymiana całego gaźnika mija się z celem. Ja w swojej Husqvarnie 254 kupiłem zestaw naprawczy za 50zł membrana, dysze i inne, po umyciu dokładnym przedmuchaniu gaźnik śmiga jak nowy. Sprawdziłbym : - kompresję, - filtr paliwa, - umył gaźnik - pokręcił parę razy i sprawdził czy świeca mokra jak mokra znaczy że daje paliwo, - świecę i iskrę,...
Wyczyść gaźnik ze szczególną uwagą na dysze główną. Zobacz jeszcze czy nie jest oring obrobiony (łączenie gaźnik- rurka ssąca), oraz po zdjęciu obudowy silnika czy rurka ssąca nie jest uszkodzona, ewentualnie poluzowane śrubki które dokręcają rurkę do cylindra. Pytanie: jakieś uderzenia nożem w przeszkodę podczas koszenia? wyrywanie z ręki szarpaka?
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Ja polecił bym lutowanie
Miały właśnie podciśnieniowy. Walka z zaworkiem w gaźniku to walka z wiatrakami. Dziś nawet fabrycznie nowe Hondy przepuszczają. No dobra ale jak mam zamontować podciśnieniowy jak jedna rurka idzie do silnika a druga do gaźnika skoro rurka wychodząca ta do podciśnienia z silnika jest już wpięta do gaźnika ?
Za ubogo ustawiłeś L - jeśli obroty spadają długo po każdej przygazówce. Membrany - pompująca może mieć już poodginane uszka i nie pompuje prawidłowo paliwa. Łącznik gaźnika- rurka impulsowa może być źle ustawiona na cylindrze Filtr paliwa - zubaża przez słaby przepływ Sprężyny sprzęgła- mogą być już wyciągnięte A jaki masz model obrotomierza ?
Witam!!!! Uszczelniłem i gra, ale nadal nie jest to samo co zawsze było... Jest za gaźnikiem rurka... Między rurkami z płynem chłodniczym ona jest. Gdy podczas praczy ją odczepiam to lepiej chodzi. Nie ma takiego "echa". Nie wiem jak to urządzenie się nazywa, ale jest z prawej strony pokrywy górnej silnika. Z Niego wydobywa się "echo". Dziś nawet normalnie...
Zatkana rurka ssąca gaźnika
podgrzewanego siedzenia Nie zdrowo możesz mieć problemy z potomstwem Do takiej lekkiej konstrukcji to zamontuj lekkie koło zamachowe i będzie wymiatać i do gaźnika rurka F-74 -> mam ją i silnik dużo zrywniejszy na niskich obrotach i nie muli na zimnym,wtedy poczujesz co to potrafi a spalanie nie wzrośnie
Kupiłem części, poskładałem prawie cały silnik ale jest problem. Spadła mi gdzieś nakrętka koła magnesowego, godzinę na czworaka macałem podłogę i nie ma. Ma to jakieś cywilizowane oznaczenia, czy muszę znów żebrać w serwisie ? Gwint oczywiście niestandardowy jakiś. EDIT: dobra, chyba znalazłem info że to M8x1, teraz kwestia znaleźć. Ponadto koło magnesowe...
Gaźnik czyściłeś? Do baku z gaźnika wchodzi taka rurka z sitkiem i lubi się to zapychać.
Witam.Membrany możesz zmienić,na pewno nie zaszkodzi.Gaźnik na pewno jest do czyszczenia.I to nie samo mycie w benzynce ale profesjonalne mycie w myjce ultradźwiękowej.Dysza główna lubi się zapychać..a przedmuchanie sprężarką czasem przynosi odwrotny efekt.Potem przewody paliwa,łącznik gaźnika,rurka impulsowa.Odkręć też tłumik i sprawdź pierścienie.Może...
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
Po co chcesz kupować nowy gaźnik? Tam był montowany kranik z odstojnikiem, taki jak w MZ i SR50 z tą różnicą, że ze względu na wielkość zbiornika paliwa rurka rezerwy jest bardzo krótka. Zdaje mi się że miałem kranik od Fortschritta w jednym ze Simsonów, poziom rezerwy 15 mm, chyba że ktoś rurkę uciął. Kranika pasującego 1:1 nie kupisz, ale kupisz praktycznie...
witam przypominam sobie że na gaźniku przy rurkach zasilanie powrót jest mosiężna śruba pod którą jest filtr siatkowy może być zjechany
Chodzi o to że gdy podciągnę gaz na max czyli na "ssanie" i najwyższe obroty to ta zaślepka zasłania wlot do gaźnika tak jak na zdjęciu a gdy trochę popuszczę linki to zaślepka całkowicie odsłania dolot Tak ma być, wszystko jest w porządku. Ta rurka to odma czyli odpowietrzenie komory silnika, przez nią nie może lecieć paliwo. Jesteś pewien, że nie...
Ściągnąć rurkę poziomą pomiędzy filtrem powietrza a gaźnikiem. Wstrzyknąć ze 3cm sześcienne do gaźnika. Dać pełny gaz (bez ssania!) i kręcić rozrusznikiem, jeśli na chwilę zaskoczy, to zapłon jest ok i trzeba szukać przyczyny w zasilaniu paliwem.
To jest rurka od spuszczania paliwa z gaźnika ?
Słuchaj Kolego Rycho T, jeszcze jedna ważna sprawa, a mianowicie nie wiem jak powinna iść rurka ze zbiornika do gaźnika? Mogę dołączyć zdjęcie jak to u mnie przechodzi ta rurka, ale wydaje mi się, ze coś jest nie tak, ponieważ przed samym gaźnikiem nie ma paliwa w rurce, przechodzi ona po cylindrze, gorzej jak się kosiarka nagrzeje to rurkę może przepalić?...
Na silniku nie ma opisu, jest jakiś numer, ale nieczytelny. Gaźnik pływakowy, śruba mocująca zbiornik pływaka jest jednocześnie dyszą, w środku gaźnika 2 mosiężne rurki, jedna idzie do dyszy pionowo, druga mniejsza od strony filtra powietrza wchodzi na ukos w stronę dyszy. Rurki drożne, dysza dokładnie wyczyszczona.
akumulator był odłączony , stacyjka też. Wylot nie jest zaspawany , są tylko śruby przyspawane . gaźnik jest sprawny . Filtr paliwa wymieniony na inny , na pewno jest czysty. a co to te drożne odpowietrzenie w baku? jest rurka od gaźnika co pompuje powietrze rurka do baku , który pompuje paliwo. To działa bo sprawdzałem . co do gaźnika , jest tak samo...
Gaźnik wyczyściłem, dalej nie ciągnie paliwa tylko dmucha tą rurką od odpływu. Zalałem trosze benzyny do gaźnika odpalił i później zgasł. Mam wymienić gaźnik?
Sprawdzałeś gumowy łącznik gaźnika i rurkę impulsową?Miałem kiedyś przypadek z Shindaiwą..Miała przebity czymś ostrym łącznik gaźnika..Na oko wszystko było ok.ale piła dostawała za dużo powietrza..
Dzięki ale mógłbyś na moim zdjęciu narysować w którym miejscu powinien być ten oring ?
pompka jak ją wcisnę to nie odbija albo trzeba dłużej czekać aż odbije i nie można pod pompować paliwa Dalej jest zanieczyszczony gaźnik, wyjmij rurkę zakończoną sitkiem i dobrze oczyść.
Cewek nie mam na podmianę niestety. A jak mam sprawdzic ilość podawanego paliwa ? Chodzi o poziom w komorze pływakowej ? Tam jest okolo 5-7 mm ponad łączenie komory z korpusem gaźnika mierząc rurką na zewnątrz.
Sprawdź membranę i wyczyść sitko, na końcu plastikowej rurki w gaźniku.
Jak myślicie? W przypadku silnika KO, gdzie gaźnik jest bez króćca, można zrobić dodatkowy element w rurką gazboxa i wstawić to pomiędzy gaźnik a cylinder? Sam element nie powinien być trudny do wykonania, ale gaźnik od cylindra oddali się. Nie będzie to problematyczne? Mam akurat z czego zrobić sobie takie coś jak od Malossi :D
i bardzo dobrze, że odłączona, zaślep tylko króciec do gaźnika żeby nie ssało brudnego powietrza, a do gumowej rurki daj kawałek węża/rurki w górę żeby olej nie chlapał i tyle, poco silnik ma ssać ten olej z powietrzem i tworzyć jeszcze nagar i mieć mniej mocy... a nie pasuje bo ktoś pewnie zmienił kolanko, albo gaźnik, albo kolektor na nieco inny i...
miałem podobny problem w escorcie 1,3 gaźnik motorcraft'a okazało się że miałem zapchany filterek paliwa w rurce dolotowej paliwa w gaźniku. (w tej rurce co zakładasz na nią wężyk paliwa ze zbiornika powinien być filterek dostępny tylko od wewnątrz gaźnika więc musisz go rozebrać). Jeżeli to nie pomoże opisz coś więcej...
Witam serdecznie. To njest rurka od pompki zrywu. Nie ruszaj jej bo jest dobrze. Sprawdź za to zawór odcinający. Czasami drobny paproch powoduje nieszczelność i zalewanie się gaźnika. Pozdrawiam.
Uszczelnienie kolektora ssącego, przy gaźniku i cylindrze. To sitko na końcu rurki w gaźniku, wyczyściłeś dokładnie?
Zauważyłem, że jeśli się naciśnie pompkę wypuszcza ona paliwo przez jedną z rurek (w porządku), ale jak się puści to w tym momencie (tam myślę) powinno pobrać paliwo z zbiornika, a świszczy tak jakby rurka która jest w samym środku gaźnika (zaznaczona na zdjęciu na czerwono): Jesteś pewien przewodów paliwowych? Miałem coś podobnego w chinolu i winne...
Właśnie z HOLTSA korzystam. Bardzo dobrze rozpuszcza brud. 1 puszka wystarcza na kikukrotne mycie gaźnika. Do puszki dołaczona jest rurka i tę rurkę można wepchac głęboko w kanały w gaźniku. Dodatkowo oczywiście przedmuchuję powietrzem. Koszt Holtsa - 25PLN.
Witam, mam pytanie z tematu z którego jestem laikiem, a dla eksperta jest ono pewnie błahe. Mam problem z rozpoznaniem przewodów wychodzących z obudowy zbiornika paliwa w tej pilarce. Są dwa, czarne - jeden dłuższy - drugi krótszy. Pierwszy (krótszy) jest nałożony na czarną rurkę przy gaźniku blisko cylindra, drugi (dłuższy) na białą rurkę przy gaźniku...
Witam.Zgodnie z obietnicą temat Shindaiwy.Założyłem nowy łącznik gaźnika i nową rurkę impulsową.Pilarka działa.Łącznik gaźnika jest przekłuty(patykiem lub śrubokrętem),przebicie jest na długości ok.0,5 cm,i tamtędy dochodzi nadmiar powietrza.Po wymianie działa ok.
Źle wytłumaczyłem, przykręcając gaźnik zakładasz go na taka rurkę plastikową, która idzie do zaworów pod cewka. Sprawdź jeszcze czy jest taka gumowa uszczelka, zachodząca na tą rurkę od strony gaźnika.
Niektóre modele nie chcą bez niej dobrze się wkrecac na obroty. Wszystko w zależnosci od gaźnika , cylindra, tłumika. W wyposażeniu fabrycznym rurka powinna być, co nie znaczy ,że nie można eksperymentowac. Bez rurki nic się nie uszkodzi . Jezeli chodzi o odpalanie to ruka powinna się trzymac sztywno do króćca (z oringiem) filtra powietrza . Z rurką...
Od króćca ssącego jest pobierane podciśnienie do otwierania kranika podciśnieniowego, ma być podłączone do tego bocznego króćca przy kraniku, reszta chyba jasna, jest tylko wlot i wylot paliwa w kierunku gaźnika.
Regulacja gaźnika raczej nie da nic lub da niewiele. Należało by sprawdzić czy gaźnik nie jest zablokowany oraz jego wielkość. Rurkę na próbę można spowrotem wsadzić do filtra i zobaczyć jak to wpłynie na prace silnika.Jeżeli Chcesz regulować gaźnik to zwiększyć dawkę paliwa (przy wyjętej rurce z filtra).
Bo czyściłeś nie to sitko co trzeba na końcu tej długiej rurki od gaźnika jest sitko bardzo drobne i to je należny wyczyścić + dobrze założyć membrane.
Wstaw zdjęcie gaźnika i okolic. Podaj model pojazdu . To że gaśnie bez włączonego ssania oznacza nie ustawiony gaźnik. Wyregulować musisz.
Nie ten przykręcony do gaźnika z 3 rurkami. Zwykły filierek na wężu przed pompą. http://obrazki.elektroda.pl/8125009400_1...
Trzeba sprawdzić membranę i wymienić, w razie konieczności. Tak samo trzeba wyczyścić sitko w gaźniku, to na końcu plastikowej rurki.
Kosa partner t33+ gaźnik walbro. Gaznik ma dwie rurki na przewody paliwowe jedną prosta drugą zgiętą. Do której rurki podłączyć przewód od pompki paliwa.
Na pewno dokładnie wyczyściłeś, to sitko na końcu plastikowej rurki. http://obrazki.elektroda.pl/7828842800_1... Jeżeli jest jedna rurka, to jest wciśnięta, wyjmij i przedmuchaj sitko. http://obrazki.elektroda.pl/7514354100_1... Jeżeli gaźnik ma dwie rurki, to są wkręcane.
Wiadomo że z olejem skoro dozownik usunięty 😉 gaźnik już drugi nowy oczywiście od 2t. Tłumik szczelny. Napewno nie łapie lewego powietrza przez obudowę filtra ani przez rurkę gumowa od filtra do gaznika. I od gaźnika do cylindra też jest szczelnie. Zmieniłem dziś Kranik podciśnieniowy lecz też to nic nie dało..
Proponuję zacząć od średnicy od około 1mm mniej od średnicy przelotu gaźnika. Można pozwolić sobie na wstawienie rurki o średnicy 7mm uciętej pod kątem 45 stopni przed przepustnicą. Typowy mikser to można by sobie było chyba darować - tzw. wwiertka w zwężce gaźnika, bądź wpuszczana od góry rurka zasilająca, jak to w Polonezach/FSO1500 bywało.
Czy wymiana termostatu coś da ? Gdzie znajduje się termostat Dodano po 3 Teraz już wiem gdzie jest termostat i mam nowy elektto zawór zakupiony z nowym gaźnikiem. Czy to nie wina zaworów bo tak słyszałem
Witam. Problem może tkwi w zaciąganiu fałszywego powietrza (oś przepustnicy, uszczelki). Na gazie dobrze bo gaźnik traktowany jest jak kawałek rurki.
Ssanie automatyczne? Do sprawdzenia na początek. Później gaźnik. Ale jeśli ktoś pyta co robi rurka pomiędzy dozownikiem a gaźnikiem to polecę oddać motorek w bardziej kompetentne ręce bo i tak tam trafi a później będzie tylko drożej
W samochodzie benzyna idzie z pompy "na przelew" - to co nie pójdzie na na wtryski, wraca rurą do baku. Zmierzyłbyś niestworzone ilości. Przy gaźniku jest chyba tak samo. No...nie zawsze. Do mojego gaźnika dochodzi tylko jedna rurka, nadmiar wraca z trójnika przed gaźnikiem. Używam teraz turbinki trabantowej, ale nie jestem zachwycony, stąd moje pytania...
Z tego co kojarzę to ta sprężynka jest nie do dostania lepiej kupić gaźnik na szrocie.
Ściśnij mu rurkę co gaźnik pije paliwo ze zbiornika, będzie pił mniej.
Witam,w gaźnikach walbro jedynie co można zrobić to; jeżeli gniazdo zaworka iglicowego jest mosiężne a zaworek metalowy to je spróbować dotrzeć przy pomocy pasty do docierania zaworów (dokładnej) i kawałka plastikowej rurki igielitowej, w którą to można obsadzić końcówkę zaworka przy docieraniu,nie w każdym przypadku to pomaga.
Sprawdź (wymień) paliwo, sprawdź czy swobodnie leci do gaźnika (zatkana załamana rurka, filtr). Może masz tam jakieś ręczne ssanie które trzeba ustawiać do temperatury silnika? Możesz też psikać w dolot coś łatwopalnego w ramach testu (uwaga, ryzyko płomieni), jeśli dobrze utrzymasz dawkę i będzie na tym pracować, znaczy że zapłon i inne mechaniki są...
Paliwo ma odpowietrzenie rurką z zaworkiem obok gaźnika.
Rurka podciśnienia, służy do sterowania gaźnikiem. Sprawdź czy nie wciągnęło brzegu membrany do środka. Wyczyść sitka na końcach plastikowych rurek.
To jest rozpylacz. Znajduje się pod rurką emulsyjną dyszy głównej. Tam, gdzie porusza się iglica przepustnicy stałopodciśnieniowej.
Jeśli nie ma filtra paliwa na przewodzie do gaźnika, to powinien być w zbiorniku paliwa. Wykręć kranik ze zbiornika, do którego powinna być wciśnięta "perforowana rurka" tj. filtr rurkowy. Sprawdź, czy jest on "zabity" nieczystościami i ewentualnie udrożnij go. Sprawdź także zbiornik paliwa, w którym na dnie też pewnie będą nieczystości. W razie potrzeby...
Ustawiłem wszystko jak na schemacie i nie mogę jej odpalić zalewa mi świecę nawet przy minimalnie odkręconych śrubkach w gaźniku.
Cześć. Mam problem z odpaleniem BMW f650, 98 r. 2 świece na gaźniku mikuni bst 33 Gaźnik wymyty w myjce ultradźwiękowej, przedmuchany, drożny. Iskra jest na obu świecach solidna. Świece irydowe, nowe. Poziom paliwa jest równo z łączeniem komór pływakowych (14,6 mm wysokość). Ustawienie mieszanki na 3,5 obrotu (zgodnie z serwisówką). Iglica na 4 rowku...
Witam.Gaźnik na pewno jest do dokładnego czyszczenia(myjka ultradźwiękowa),sama benzyna nie wystarczy.Zwróć też uwagę na przewody paliwowe i filtr paliwa,potem łącznik gaźnika i rurka impulsowa.No i zwróć uwagę na to czy np.uszczelniacz od strony sprzęgła nie jest mokry. Jeśli jest to uszczelniacze,łożyska wału do wymiany.Przy okazji wymień też pierścienie(zakładam...
Witam serdecznie posiadam skuter Jazz i od gaźnika wychodzi rurka od nadmiaru paliwa w nim i cieknie mi z niej cały czas paliwo podczas gdy silnik pracuje dodam jeszcze że przez to nie wchodzi mi na duże obroty bo zaraz gaśnie. Jaka może być tego przyczyna? Dziękuje za odpowiedz Proszę poprawić tytuł tematu. Regulamin, punkt 11. Mod. Rycho T
Zaglądałem do gaźnika i zauważyłem, że dużo paliwa idzie do filtra powietrza, cała rurka była w benzynie, gaźnik to Delltoro 12. Dysza główna to 76 a a średnia to 45 a na małej nie widać jaki to rozmiar, czy ta dysza 76 nie jest trochę za duża?
Wykręcałeś tą dysze w środku gaźnika? Tam tkwi najprędzej problem, wykręć, wyjmij rurkę rozpylacza, wyczyść dysze i rozpylacz, złóż i odpal. Zawory ssący 0,15 , wydech 0,2 mm. Przy ustawieniu tłoka 5 mm za gmp, przy obu zaworach zamkniętych, czyli pozycja zapłonowa. A nóż nie jest luźny? Do dźwigni regulatora odśrodkowego powinna być uczepiona sprężynka,...
Cześć, te cienkie wężyki i termozaworek to układ korekty wydatku pompki przyśpieszającej. Podciśnienie z dołu gaźnika doprowadzone jest do termozaworka przy termostacie, a z niego drugą rurką trafia do zaworka w gaźniku. Odma łączy pokrywę zaworów z rurą między filtrem powietrza, a gaźnikiem. Odgałęzienie cienkim przewodem ma trafić do kroćca pod gaźnikiem....
Tak chłodzony powietrzem. O pojemności 49 ccm . KKR MOFA BIS 25 KM/H. Chce rozebrać to wszystko do przeczyszczenia .. bo na prostej jedzie tylko góra 30 km/h. A słyszałem że może to jechać szybciej. Musze wytrzyscić bo gaźnik był bez rurki z filtra powietrza.. po prostu goły gaźnik i zasysał co chciał.
Mam CC 97 rok pojemność 704 i gaźnik Aisana. Mam stale problemy z gaźnikiem. wymieniłem wszystkie rurki, dałem gaźnik do regulacji a po mimo to mam następujące problemy. Dość ciężko pali jak już sie uda go odpalić to przez moment nierówno chodzi a potem trzeba uważać przy ruszaniu żeby znowu nie zgasł. Mam już tego dość i chciał bym zmienić ten gaźnik...
Niedawno naprawiałem identyczny gaźnik z takim samym problemem. Na oś przepustnicy nałożyłem i przylutowałem mosiężna cienkościenną rurkę. Lutowanie tylko na końcach. Wyciąłem środek, tam gdzie jest nacięcie na przepustnicę. Tak, że rurka pozostała, na ośce tylko w miejscu, w którym ośka znajduje się w otworach gaźnika Otwory w gaźniku rozwierciłem...
ustawiajac wolne obroty wsluchuj sie czy rowno pracuje sruba od ciegna ustawiasz min.obroty a sruba w rurce dostrajasz na na rowne obroty i tak do skutku :sm9:
model kosiarki turbo star 52-4tl ,model silnika 4HP-3600. to stara kosiarka, w gaźniku membrana steruje jedną przepustnicą,od gaźnika wychodzą dwie rurki do zbiornika paliwa.
Porób zdjęcia jak wygląda pilarka rozkręcona. Miejsca styku cylindra z karterem, przewodów itp. Pokaż króciec gaźnika który został stary. Króciec lubi pękać przy tym "cycku" co wchodzi do cylindra który pełni rolę rurki impulsowej (sterowanie podciśnieniowe gaźnika).
wykręcic miejsce gdzie jest mocowana rurka wlotowa od gaźnika do cylindra i zobaczyć jak pracuje grzybek zaworu. Bardzo dobry pomysł.
Tu nie ma żadnego podciśnienia - jak zdejmiesz rurkę z gaźnika, to paliwo powinno grawitacyjnie sobie swobodnie spływać.
kolektor ssący gaźnik rurka rurka oszroniona suszarka rurka
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot dekoder technisat lewitacja magnetyczny
przekaznik bistabilny przekaznik bistabilny
Szarpanie auta z silnikiem Diesla - przyczyny i rozwiązania Fabryczne hasło do resetu Samsung S5610