Załóż obie nowe sprężynki i powinno być OK. Ta jest już do wymiany. Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z kolektorem ssącym (ta grubsza rurka) i samego kolektora z cylindrem.
sprawdź kolektorek ssący - ta plastikowa rurka od gaźnika do cylindra - lubią pękać przy cylindrze i łapią wtedy lewe powietrze. PS. jak to to i będziesz kupować to pamiętaj, że są 2 rodzaje tych kolektorków - z okrągłym otworem do cylindra i prostokątnym
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Tak dla pewności, kolektor ssący to jest ta czarna rurka na którą zakłada się gaźnik? Dzisiaj sprawdzę jak pogoda pozwoli bo na razie leje za oknem.
Gaźnik jest zakładany na rurkę kolektora i tam powinien być gumowy oring. Przy cylindrze spróbuj dokręcić te dwie śrubki mocujące kolektor ssący.
A ja wrócę do tematu, miałem dzisiaj przypadek nowej kosiarki, po 5 min pracy, zgaszeniu i próbie odpalenia nie odpala. Sprawdzony gaźnik, odpowietrzenie zbiornika, ready start, przepustnica ssania, regulator odśrodkowy, moduł, rurka ssąca (kolektor dolotowy pod względem szczelności przy połączeniu z gaźnikiem i cylindrem) i nic nie pomagało. Po rozgrzaniu...
Ale jesteś uparty. Zawory można zdemontować po odkręceniu metalowej klapki, która jest za tłumikiem. Trzeba zdjąć okrągłe zabezpieczenia na trzpieniach zaworu. Pęknięty kolektor ssący ( rurka plastikowa ) tłumaczy nierówną pracę silnika. Wszystkie połączenia, gaźnik - cylinder muszą być szczelne. Nagar można czymś zeskrobać np. nożem. Stan cylindra...
Duża sprężynka powinna być tak jak na pierwszym zdjęciu, metalowa podkładka na membranie. Wyczyść dokładnie siteczka na końcu rurek z trzeciego zdjęcia.Sprawdź szczelność połączenia kolektor ssący gaźnik ( oring w gaźniku ) Śrubę regulacyjną dokręć a następnie odkręć o półtora obrotu. Silnik ma pod kołem zamachowym przerywacz z kondensatorem może brak...
Tutaj mycie, kombinacje z dyszami, czy rurkami emulsyjnymi wg mnie nic nie da. To może i na pewno ma ma wpływ na moc i dynamikę silnika. Wszystkie dysze, rurki, dziurki itp. są w 100% drożne, sprawdzane 2 razy i w przypadku przytkania przeczyszczone, przedmuchane a w ciezkich przypadkach brudy wydłubane igłą cieniutką także mam pewność, że tu problemu...
Nie załapałem z tą ceną i tymi wymiennikami. Tzn, że jeśli powstanie docelowy cyklon to nie ma potrzeby instalowania regeneracyjnego? Chodzi o wykonanie 2w1 > Cyklono-regeneratora? Albo masz może jakieś zdjęcia z fragmentu takiej połączonej i uruchomionej instalacji? Dodano Dodam może jeszcze, że apropo wynalazku nie mogę sobie wyobrazić tego kolektora....
wracając do jazdy na parę wodną :) ...z innego forum: Witam Jesto coś takiego jak wspomaganie silnika benzynowego parą wodną... Polega to na tym że woda jest ogrzewana w silniku spalinowym na kolektorze wydechowym, tam też jest doprowadzana do wrzenia, a parę ogrzewa się dalej do około 250 stopni. Taka para jest wprowadzana do kolektora ssącego, a następnie...
A czy możliwe że uszczelka pod głowicą albo cylindrami przepuszcza powietrze? wygląda na taką zmasakrowaną troche ta uszczelka Jeżeli chodzi o "fałszywe" powietrze to raczej nie. Co najwyżej może powodować zmniejszenie osiągów silnika. Teoretycznie ten czarny płyn może świadczyć o przedmuchu na uszczelce z cylindra do układu chłodzącego. Ale skąd -...
Nie jestem pewien na 100%, ale ssanie jest sterowane niejako na dwa sposoby. Pierwszy - przez ogrzewanie bimetalicznej sprężyny spiralnej przez ciecz chłodzącą. Drugi - ogrzewanie tej samej sprężyny przez małą grzałkę elektryczną. Oba sposoby działają niezależnie od siebie i się na wzajem uzupełniają. Proponuję więc sprawdzić: czy ciecz chłodząca dociera...
Jeżeli silnik rozgrzewa się dopiero po przejechaniu 10 km to jest uszkodzony na 100% termostat/kup termostat i wymień/-sprawdż rurę gumową ,która jest podłączona z podciśnieniem pod gażnikiem z akumulatorem powietrza-to ten który jest pod filtrem powietrza/gruby przewód gumowy nad drugą świecą/ -sprawdż jeszcze raz wszystkie cieńkie przewody gumowe...
Kilka cytatów: Woda miedzianymi rurkami (dobrze przewodzącymi ciepło) dociera do kolektora wydechowego. Kolektor ma temperaturę około 250-300 stopni Celsjusza. Przepływająca przez kolektor woda ogrzewa się do mniej więcej 150 stopni i zamienia w parę wodną. Potem jest tłoczona do kolektorów ssących i zasysana do cylindra. Tam następuje proces spalania...
Dmuchałeś gaźnik a dobrze go złożyłeś? Mam na myśli zawór w komorze pływakowej, jak go źle włożyłeś, to paliwo nie poleci ze zbiornika. Rurka podciśnienia od kolektora ssącego do kranika w zbiorniku jest cała?
Ta dźwignia, to nie jest ssanie tylko odśrodkowy regulator obrotów. Klin okazał się dobry, możesz to złożyć. Ssanie jest oznaczone na zdjęciu czerwoną strzałką i ma być zamknięte, tylko i wyłącznie, przy maksymalnym wychyleniu manetki gazu. Spróbuj regulacji śrubą oznaczoną kolorem żółtym, ewentualnie możesz próbować podginać blaszkę kolor strzałki...
Osiem lat to sporo jak na taki silnik. Możliwe że pierścienie uszczelniające są już zużyte. Wymiana nie gwarantuje poprawy, czasami jest jeszcze gorzej. Sposób założenia sprężynek regulatora, był już opisywany na forum, kilkakrotnie. Sprawdź szczelność połączenia kolektora ssącego z gaźnikiem i cylindrem, sprawdź membranę, wyczyść sitko na końcu rurki...
świeca (przerwa 0,7 mm) ustaw 0,25-0,5 mm Oś jak masz nową to zostaw to wszystko. Zakup Wiertło 0,8 mm i rozwierć dysze główną. Rurkę kolektora ssącego dokręć przy cylindrze ewentualnie wymień uszczelkę pod nim, wymień oring pod gaźnikiem, i ma palić.
"czarne pudełeczko" to pokrywa popychaczy zaworowych - po jej odkręceniu można zmierzyć luz zaworowy i go wyregulować (pilnikiem gdy jest za mały) i z "czarnego pudełeczka idzie rurka odmy a potem gumowym kolankiem do tego króćca gaźnika - jeśli silnik jest już zużyty to można to kolanko zdjąć, żeby olejowego syfu nie ciągnęło do gaźnika dzięki czemu...
Membrana jest naciągnięta, możesz kupić np. tu http://www.bazarek.pl/produkt/0/211801/m... Wyczyść dokładnie sitko, na końcu plastikowej rurki, oraz cały gaźnik, plus wymiana membrany i powinno być OK. Sprawdź szczelność połączenia kolektora ssącego z cylindrem.
Dziś podejrzewam ze to moze byc uszczelka pod glowice lub pierscienie.Wtrysk pelny a chodzi mi o to co przypomina gaznik i odpowiada w silniku za powietrze itd juz pali normalnie ale jak sie da gazu to tam ten "olej" bo jest z plynem moze wymieszany albo cos nw ale nie jest gesty leje sie w ten "gaznik" i tam wyplywa jakas rurka zapomnialem nazwy ..
Wakuometr samochodowy LED - sensor MAP z LM3914 <zrób to sam> W skrócie jest to (A) sensor MAP zasilany napięciem stabilizowanym +5V, a sygnał z niego (po opcjonalnym wzmocnieniu A1) odbiera (B) sterownik LM3914 i wyświetla w formie linijki świetlnej w niezależnie podświetlanej obudowie o średnicy 40mm. http://obrazki.elektroda.pl/5544091700_1...
Witam!!! Po wymianie pierścieni auto chodziło jak cudo, ale nic nie trwa wiecznie... Wyjechałem benzynę do końca mimo, że nie powinno się. Zalałem i w drodze jakby przerywało dopływ paliwa. Potem jeszcze inne bajki się działy. Gasł przez niskie obroty, strzelał benzyną w filtr powietrza. Podejrzewałem, że syf z baku wciągnęło do gaźnika. Przeczyściłem...
Witam. Załatwiłem sobie od znajomego uszkodzoną chińską pilarkę typu "3800", tak celem "nauki i zabawy" oraz zajrzeniu w układ korbowo-tłokowy. Pilarka była prawie nowa, podczas pracy straciła iskrę. Okazało się że pękł karter w miejscu gdzie zamontowany jest cewkomoduł. To typowa usterka w tych modelach, wynika z nieprawidłowego montażu cewkomodułu...
http://obrazki.elektroda.pl/4655437500_1... 1.Zaworek paliwa, zamykany przez wyporność pływaka. 2.Rurka przyśpieszacza. 3.Główna dysza paliwowa, składająca się z samej dyszy oraz rurki z otworkami (nie pamiętam fachowej nazwy tej rurki. 4.Dysza wolnych obrotów. 5.Dojście paliwa 6.Ssanie 7.Pompka przyspieszacza 8.dysza przyspieszacza....
Witam ponownie Po 2ch dniach (od odebrania od mechanika) eksploatacji autka w końcu jestem z niego zadowolony. W końcu chodzi jak powinien, na wolnych obrotach go w ogóle nie słychać i nie czuć przede wszystkim (nie trzęsie itp.) Wydaje mi się, hmm raczej na pewno posiada w końcu jakieś przyśpieszenie. Nie dławi się, nie przerywa i jak depnę to po prostu...
Cześć chłopaki Wczoraj rozebrałem ten gaźnik i go umyłem. Kupa brudu tam była. Co do czujnika to wielkie dzięki za dokumentacje, dzisiaj powrócę na miejsce zbrodni i go obadam. Ale fakt, że go znalazłem. jest po lewej stronie i jest podłączony do kolektora ssącego pod gaźnikiem. Gdy po złożeniu gaźnika po moim myciu uruchomiłem samochód samochód zmienił...
kolektor ssący gaźnik rurka mercedes kolektor ssący
amazon assistant zrobić antenę pokojową elektrozaczep brzeczy
instrukcja obsługi pralka electrolux panel sterowania
Brak iskry w motocyklu: możliwe przyczyny i diagnostyka Kontrolka hamulca ręcznego nie świeci w MAN TGA - przyczyny i diagnostyka