Kolego zacznij od dobrego umycia i wyczyszczenia sprężonym powietrzem gaźnika.Po zimie w gaźniku zbiera się woda i mogą utleniać się dysze więc czyszczenie powinno pomóc. Jeżeli problem pozostanie pomimo sprawnego gaźnika(po czyszczeniu) to przyczyną takiej pracy silnika mogą być zużyte simmeringi na wale.
Sam sobie odpowiedziałeś - wina gaźnika, a więc do sprawdzenia drożność dysz, kanalików i usunięcie brudów po starym paliwie. Na próbę możesz podmienić świecę, na dedykowaną do tego pojazdu, sprawdzenie filtra powietrza oraz kranika, w którym też może być filtr zabrudzony. Wnioskuję, że do ustawienia zapłonu nie masz zastrzeżeń oraz do odpowietrzenia...
Wyczyść dokładnie gażnik , wyreguluj poziom paliwa w gazniku i wyczyść filtr powietrza. Zapłonu nie ruszaj , jest dobry.
Jak przerywa tylko na wysokich obrotach to źle jest wyregulowany gaźnik.
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
W jakim stanie simering po stronie zapłonu? Napewno zapłon ustawiony prawidłowo? Jak i gaźnik? Może podasz procedure ustawiania?
Gaźnik 16N3-5
A regulowałeś gaźnik ?
Witam. Mam Simsona S51 82rok 3b. Simson bardzo szybko sie grzeje oraz ciężko wchodzi na obroty, na 2 i 3 biegu już całkiem go muli. Co może być przyczyną? (Simson ma gaźnik 16N1-11)
Witam w simku wymieniłem przerywacz świece i cewkę butelkowa i gaźnik na nowy 16n1-11. Po wymianie wszystko fajnie śmigało a po 13km Simson zaczął się dusić i nie wchodził na obroty. Przeczyściłem gaźnik ale to nic nie dało. Na niskich obrotach chodzi fajnie. Nie wiem co mu się stało
(at)ElektrodaBot Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1
Witam. Simson SR 50 Elektronik 12V zrobiony kapitalny remont. Simson nie wchodzi na obroty i co jakiś czas strzela w tłumik. Wymieniony moduł, gaźnik wyczyszczony, paliwo leci prawidłowo. Z góry dziękuję za pomoc.
Regulacja paliwa w komorze pływakowej powinna załatwić sprawę. Weź pływak i odegnij ten języczek co naciska na zaworek w stronę gardzieli o jakieś 2mm. Co do regulacji mieszanki - zależy jaki masz gaźnik
Witam ,problem z simsonem .założony nowy zapłon, ustawonione tak jak powinno być , simson odpali ,pochodzi na wolnych obrotach i po chwili gaśnie i nie chce odpalić. Świeca mokra , gaźnik wyczyszczony . ???
Witam, mam problem z ustawieniem gaźnika w Simsonie, tzn. na biegu jałowym przy wolnych obrotach jak dodaję gazu to go muli. Już 2 dni próbuję to ustawić ale coś nie idzie po mojej myśli. Jeżeli gaźnik trzeba wymienić na nowy to jaki wybrać? A może to nie wina gaźnika? Proszę o pomoc.
(at)kkknc Kolego chyba się troszkę nie zrozumieliśmy. Masz racje ,w normalnych gaźnikach są zaślepki, takie też mam w gaźniku od simsona. Gaźnik z zestawu z silnikiem jest pozbawiony jakich kolwiek regulacji jedyne co to wolne obroty śrubką ze sprężynką,iglica i opcjonalnie zmiana dyszy. To był też powód dlaczego się go pozbyłem i mam teraz od Simsona...
Po wyczyszczeniu gaźnika dając dźwignie ssania na maxa w prawo obroty też sa idealne.
chcę mieć, że jak daję ssanie to obroty idą w górę i nie gaśnie Zapomnij. W MZ na ssaniu gaźnik ciągnie samo paliwo, w Simsonie jest mieszane z powietrzem, ale i tak ogromna pojemność komory ssania w pokrywce komory pływakowej sprawia że silnik prędzej się zaleje niż zacznie normalnie pracować na włączonym ssaniu. Musiałbyś zamontować gaźnik Dellorto/Keihin/Mikuni...
No dobra. Pobawię się jeszcze z tym gaźnikiem.
Lekko chodzi
Witam mam problem, mianowicie ostatnio wymieniłem uszczelkę komory pływakowej w gaźniku i od tamtego czasu simson kiedy jadę na wysokich obrotach na 4 biegu i wrzucę luz zaczynają spadać mu obroty i gaśnie. Regulacja gaźnika nie pomogła, również czyściłem cały gaźnik ale też nic to nie dało co może być problemem?
To że nie ma wolnych obrotów wskazuje na gaźnik. Na pewno coś jest źle.
Jaki typ gaźnika?
Więc tak: dzisiaj przejechałem się trochę po wiosce i gdy ruszałem to nawet obroty nie chciały wchodzić pomimo dodania gazu, trzeba było na pycha i przygazowac żeby załapał obroty, gaźnik niby wyregulowałem ale vmax zablokował się na mniej więcej 50
Dysza 68 jest bo taka była jak kupiłem ten najtańszy gaźnik
Witam, w pierwszej kolejności pomiar ciśnienia sprężania. Pod wpływem temperatury traci kompresję. Czy sprawdzałeś świece? Regulowałeś gaźnik śrubką od obrotów biegu jałowego? Jaki gaźnik?
witam mam pytanie posiadam simsona z gaźnikiem 16N3-2 na wolnych obrotach chodzi doskonale lecz po do daniu gazu przerywa ????? proszę o pomoc
Strzelanie z gaźnika świadczy o zbyt wczesnym zapłonie, samo ustawienie gaźnika nic do tego nie ma.
Ma przypchany kranik lub filtr paliwa. Za mało dostaje się do gaźnika przy wyższych obrotach. Niektóre Simsony miały zakładane dławice żeby nie przekraczały 45 km / h.
na połączeniu gaźnika z cylindrem
Jeżeli dostaje wysokich obrotów po uruchomieniu, to sprawdź, czy przepustnica nie jest zbyt dużo otwarta. Od zwietrzałej benzyny silniki nie dostają wysokich obrotów, niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu też nie spowoduje takiego efektu. Pozostaje tylko prosty gaźnik.
Gaźnik. Do regulacji.
Wyczyść i wyreguluj gaźnik.
lewe powietrze najczęściej łapie na połączeniu gaźnika z cylindrem bo podstawa gaźnika ulega wykrzywieniu ewentualnie może jeszcze brać przez simeringi na wale. co do przepustnicy to sprawdź po prostu czy nie zacina się (linka jak i sama przepustnica w korpusie gaźnika)
Jeżeli chodzi o to szarpanie (tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem) za niski poziom paliwa w gaźniku
Witam, posiadam Simsona SR 51 z gaźnikiem Bing 19 oraz cylindrem 60. Otóż mam taki problem, że po dłuższej jeździe simek bardzo się grzeje oraz ma problemy z obrotami, to znaczy gaśnie i nie może wkręcić się na obroty. Na świecy przejechałem 35 km.
Mam problem z Simsonem SR50, dławi się przy jeździe i nie może wejść na obroty, wszystko sprawdzone, wiem że to gaźnik. Jaki on powinien być oryginalny?
Witam, mam problem z simsonem s50, mianowicie przy nagrzanym silniku traci on moc i nie wchodzi na obroty. Gaźnik był czyszczony i dużo to nie dało. Co może być przyczyną? Oraz jaka świeca powinna być w takim silniku (wartość cieplna)?
A może przytkany dopływ paliwa, lub korek w baku. Wtedy objawy pasują idealnie, po dłuższej jeździe brak paliwa w gaźniku. A jak postoi na jałowych to nadąża gaźnik napełnić.
w gaźniku juz nie ma co regulowac tylko albo iglica albo obroty. ale spróbuje włożyc gaźnik ten co miałem przedtem
Iglice ustawiłem na 2 ząbek licząc od szpica iglicy. Ale teraz tylko go zalewa próbowałem zmiejszyc poziom paliwa ale już niżej się nie da. Powietrzem też się bawiłem wykreciłem 7 obrotów tą srube i simson zgasł. Potem dałem na 1,2,3 obrót simson dalej chodzi jak chodził Wersia gaźnika to BVF 16N18
Witam, nie zrozumieliście mnie chyba, paliwo nie cienkie przelewem cały czas, a tylko wtedy gdy silnik wkręci się na trochę wyższe obroty, co następuje bardzo rzadko wtedy ono wręcz tryska nim, po spuszczeniu z gazu i próby kolejnej przygazówki silnik nadal odcina, z przelewu nic się nie leje. Ale profilaktycznie wymieniłem dziś ten zaworek, stary faktycznie...
Regulacje i czyszczenie gaźnika próbowałem, mieszanka też jest dobra, spróbuje jeszcze wyczyścić filtr
Panowie aby odpalic simsona musialem mu podlac na swiece paliwa zapalil i zgasł wyczysciłem kranik i gaźnik simson narazie chodzi bez szwanku
A mam pytanie jaki gaźnik polecacie do Simsona bo mój nie trzyma wolnych obrotów a na allegro jest dużo.
Na początek uszczelniacz wału korbowego od strony zapłonu do sprawdzenia, a raczej wymiany bez względu na jego stan. Następnie gaźnik do czyszczenia.
A jak skorygować odległość impulsatora od koła i na kole jest znaczek ze powinno kręcić się w drugą stronę. Czasem simson strzeli w gaźnik od czego to może być.
zakładam że mieszanka paliwa dobra próbowałeś zmieniać świece? Czasem nawet nowa nie działa prawidłowo raz spotkałem się z takim przypadkiem. Gdy się nagrzeje to przerywa przejrzyj styki(przerywacz) bo zakładam że je masz czy są odpowiednio ustawione ewentualnie przeczyść skąd wiesz że gaźnik jest wyregulowany prawidłowo? są jakieś reakcje jeśli kręcisz...
Tak gaźnik regulowałem zapłon również gaźnik 16N1-11 Tak zdaję sobie z tego sprawę.
Przede wszystkim gaźnik do regulacji.
Witam. Ostatnio grzebałem w elektronice w Simsonie i po tym grzebaniu nie chciał już odpalać więc wymieniłem impulsator i moduł. Następnie Simson miał tylko wolne obroty, dając gazu robił bububu ;/ i nie dostaje żadnych obrotów są tylko małe gdy dodaję gaz bądź go ujmuję. Sprawdzone zostały gaźniki i na każdym zachowywał się tak samo. Proszę pomóżcie...
dziękuje za pomoc wszystko jest ok
Mam simsona sr 50. Ostatnio wyregulowałem gaźnik książkowo ale jest problem ponieważ simson bez ssania to nawet nie odpali nie mówiąc już o jeździe a nassaniu da się jechać lecz dostaje trochę za dużo paliwa na ssaniu ponieważ na biegu jałowym gaśnie a jak mu dodam pełną manetkę to go przydusi i dopiero za chwilę złapię ciągu. I powiecie mi co to może...
Witam!Miałem podobny problem.Kupiłem nowy gaźnik do Simka(16n3-4) ale nadal nie chciał pracować.Gdy odkręcałem manetkę on dusił się i gasł i nie miał wolnych obrotów,aż pewnego dnia pożyczyłem od kumpla jego gaźnik.Okazało się że w gaźniku kumpla jest zatkana dysza powietrza , u mnie natomiast nie była niczym zaślepiona i ssał lewe powietrze.Gdy zatkałem...
Bo pewnie problem zaczął się od uszkodzenia impulsatora, a na skutek braku wyzwalania modułu uległ on uszkodzeniu, tym bardziej że przy obrotach rzędu 3000 RPM napięcie z cewki zasilającej jest najwyższe.Po części objawy wskazują także na problem z gaźnikiem, lecz zapłon ma wyższy priorytet i jeśli nie będzie pewności co do jego prawidłowej pracy (a...
Z tymi "śrubkami" były problemy. Podróby nie były wykonywane dokładnie i nie dało się wyregulować. spróbuj zmienić na inną. Mogą być problemy z wykręceniem. Często użytkownicy używają zbyt szerokich śrubokrętów i niszczą gwint. Jak jest ok, to wkręć delikatnie do oporu i wykręć ok 3 obroty. Pionową śrubę ze sprężyną (ma mieć 16 mm!) wykręć od oporu...
Konstrukcja dość stara ja bym zaczął od sprawdzenia kompresji. Regulacja gaźnika i sprawdzenie zapłonu.
ustaw zapłon bo nie spala mieszanki albo gaźnik wyreguluj
wyregulować gaźnik i sprawdzić czy nie ciągnie lewego powietrza (bo chyba ciągnie)
Silnik dusi się powietrzem - mieszanka jest nieprawidłowo wyregulowana. Należy wyjąć gaźnik ,przeczyścić go i przedmuchać sprężonym powietrzem oraz ustawić wg fabrycznych danych. Tj ustawić iglicę na odpowiednim rowku oraz sprawdzić czy układ dolotowy nie ma nieszczelności. Silnik może się również dławić z powodu złego ustawienia zapłonu. Jednak proponuję...
Wyczyściłbym gaźnik. Najpierw dysze . Zdarza się, że brudek zablokuje dyszę i będzie taki efekt.
Witam. Posiadam simsona sr50, silnik 3 biegowy, gaźnik 16n3-4,zapłon 6v platynki. Simson ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów, jak dam więcej gazu to się dławi, przerywa i po chwili się wkręca na wyższe a gdy puszcze gaz to gaśnie. Regulowałem już zapłon i gaźnik,wymieniałem kondensator i przerywacz i nadal nic. POMOCY !!
Witam. Jestem nowy i na poczatek chcialbym zapytac czy masz ktos cos wiecej o gaźniku. Chodzi mi głównie o regulację obrotów itp. Bo mam simsonka ale wchodzi mi na wielkie obroty i ciezko mi jest go wyregulowac tak zeby chodzil dobrze ale szybko nie gasl.
Coś z tym gaźnikiem nadal jest nie tak jak trzeba. Gdyby tak zamienić gaźnik na inny, z Simsona
Kolego ja stawiam na zawór iglicowy (nie zamyka) i zalewa się silnik ewentualnie pływak się zawiesił lub uszkodził. Efekty które podałeś mogą być przyczyną. Sprawdź świece czy jest mokra, jeśli tak wykręcaj gaźnik wyczyść i pozostaje regulacja.
Przeczyść obie dysze i dokładnie przedmuchaj gaźnik, bo przyczyną jest brak paliwa, wiem bo miałem i mam simsona.
Witam. Simson ostatnio nie chce mi odpalać a jak juz zapali to strasznie przerywa i nie chce wejsc na obroty. Wymieniłem juz cewki wszytkie, świece, gaźnik nawet moduł. I nie przyniosło to rezultatu jak zapali to nke wejdzie na obroty tylko strasznie przerywa. Gdzie tu szukać przyczyny? Czy może to wina iskrownika? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Witam, mam problem z moim simsonem a mianowicie stał u mnie przez 5 lat nie ruszany a ostatnio postanowiłem wymienić w nim instalacje łącznie z cewką i stacyjką. Przeczyściłem również gaźnik i filtr. Simson po tej wymianie odpalił praktycznie od kopa. Następnie po krótkiej przejażdżce zgasł i ma problem z odpaleniem gdyż nie dochodzi paliwo do cylindra...
ale jak jest zimny to idzie ładnie tylko czasami sie muli tak tak by coś go trzymało ale jak odejmie gazu i znowu dodam to wchodzi na obroty. Gaźnik czyściłem zapłon sprawdzałem jest dobrze swieca jest ok mi sie wydaje że chyba poszły pierścienie.
Części drogie, wiec raczej wszystko dobre. Starego gaźnika nie opłaca się raczej zakładać, bo na nim tez miał odbicia takie że zapalał na 1 sekundę i gasł, albo chodził normalnie, tylko na wysokich obrotach mulił i gasł.
Witam mam taki problem. Przy moim simku miałem gaźnik 16n1-11 z oryginalną dyszą główną 72, ale nie miał wolnych obrotów i nie dało rady wyregulować. Kupiłem nowy gaźnik BVF 16n3-4 z dyszą główną 70. Na nowym gaźniku wolne obroty są idealne ale prędkość max to 40-45km/h. na starym 55-60km/h. czym to może być spowodowane?
Witam! Mam simsona s51 elektronik z 1989 roku i z gaźnikiem 16n1 . Raz wyciągnąłem iglicę i teraz nie chce chodzić na wolnych obrotach bo gaśnie a potem ciężko go zapalić. Co z tym zrobić?
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
witam muj simson niechce wchodzić na obroty, jak wiecej przygazuje to go muli i strasznie przerywa jak jade co to może być niewiecie. Dodano po 2 przerywa mi simson co to może być.
Ilość oleju w benzynie nie ma nic do rzeczy! Czy to będzie 1:50 czy 1:20 mało to istotne dla sprawy. Sprawdź wydech. Dokładnie każdą dziurkę, a jest ich w tłumiku sporo i z reguły są zatkane. Sprawdź końcówkę tłumika czy miski nie zetknęły sie z ostatnią rurką wylotową. Przy podróbach to się zdarza. Objaw wskazuje na zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną...
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Przeczyść gaźnik, sprawdź dysze, poziom paliwa, filtr itp. Objawy wskazują na problem z paliwem lub zużycie zespołu tłokowo-cylindrowego.
Pewnie źle wyregulowany gaźnik lub zapłon a strzela w tłumik albo dmucha???
Ten gaźnik ma przelew, przelej go i sprawdź czy ciepły silnik wkręci się na obroty podczas jazdy, jeśli przez około pół minuty będzie ok, zwiększ poziom paliwa, jeśli nie to, wyczyść gaźnik.
Czy gaźnik jest na 100% oryginalny? Wszystkie elementy? Pisałem też o simmeringu. Zapomniałeś?
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Jak teraz puszczę manetkę to jest takie ,,psiu" a wcześniej był strzał.Na postoju jest to samo kichanie na dużych obrotach a jak puszczę manetkę to gaśnie. Mnie to wygląda na złą mieszankę paliwową - czyli regulacja gaźnika lub być może konieczne jego wyczyszczenie.
Też sugeruję sprawdzić gaźnik. W szczególności sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie z tego powodu "ciągle się topi". Jeśli pływak będzie ok., to "książkowo" wyreguluj poziom paliwa w gaźniku. Nie doczytałem się w Twoim opisie usterki, czy silnik osiąga normalne obroty i czy pojazd jest w stanie wystartować.
Simsony mają bardzo czułe na zanieczyszcenia gaźniki . Proponuję przeczyszczenie dysz paliwowych i dokładne umycie całego gaźnika łącznie z filtrem powietrza w rozpuszczalniku nitro . Podobne objawy powoduje zanieczyszczenie układu wydechowego (szczególnie z kryzą) .
Spróbuj zakręcić kranik i pchać na biegu bez ssania, manetka na full. Objaw jakby zbyt wysokiego poziomu w gaźniku, lewe powietrze (przez simeringi) lub słaba iskra.
Witam mam motorower simson i mam z nim problem jest bardzo słaby muszę go trzymać na dużych obrotach żeby się jakoś poruszał. Wymieniłem gaźnik cylinder i tłoka. ale i tak dalej jest słaby. Gaźnik wymieniłem nie dawno. Jeśli ktoś coś wie proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich.
Obejrzałem jeszcze raz filmik kamota... Mam pytanie??? Dlaczego nie przytrzymałeś ani chwili na pełnych obrotach???? Ja wiem dlaczego.... Bo wskazówka wtedy by zaszalała całkowicie!!! Osiadłaby juz całkiem na ograniczniku.... A tak to lekko pociagnąłeś gaz i prawie sie udało, ze dochodziło do 10!!! telemah miał racje!!!! Nie wchodziłes na pełne obroty!!!...
Witam Wyczyść gaźnik lub sprawdź czy ci nie zalewa świecy /i sprawdź filtr powietrza .paliwo oczywiście lejesz z domieszką oleju?
Nie odpalaj bez akumulatora - elba bez obciążenia może się spalić. Ja akurat bym na gaźnik nie stawiał w takiej sytuacji, ale skoro pytasz jak go wyregulować, to: http://images38.fotosik.pl/1/4970e355ecb... Na łączeniu gaźnik-cylinder masz śrubkę, która służy do regulacji składu mieszanki. Wykręcając ją wzbogacasz mieszankę (więcej benzyny, mniej...
Możliwe, że w tym moim silniku ktoś już dawno poszerzył te "fasolki regulacyjne" do ustawiania dużo wcześniejszego zapłonu - bo już na przełomie lat 60/70-tych benzyna "żółta 94 oktan" była dostępna na "CPN". Albo z kolei na przełomie lat 80/90-tych ktoś to rozpiłował, poszerzył, bo wtedy zaprzestali produkować tą benzynę "niebieska" 78 oktan - na której...
Klin ok, simering również, ustawiłem zapłon ponownie, nie strzela i chodzi dobrze. Natomiast, po przejechaniu kilku km, nie wchodzi na obroty i gaśnie, jak wystygnie znowu jest wszystko ok.
Witam posiadam simsona sr50 i mam taki problem, że zrobiłem ostatnio remont silnika. Ustawiłem zapłon z wyprzedzeniem 1.8 odpalił odrazu bez ssania i chodził na wolnych obrotach ale nie wkręcał się na wysokie obroty i strzelał w wydech (nie w gaźnik), zapłon przestawiałem ale było gorzej zostawiłem na 1.8 wyprzedzenia. Oryginalnie miałem założony gaźnik...
Na samym zapłonie blokada obrotów nie wystarczy... Bo jeśli takową zrobisz to jeśli manetkę gazu odkręcisz na max a blokadę ustawisz np. na 4000obr/min to będzie strzelało z wydechu, będzie się zalewał... ponieważ gaźnik będzie podawał za dużą ilość paliwa...
Witam Mam taki problem z moim simsonkiem na początku wywalało mi spaliny pomiędzy cylindrem a głowicą wymieniłem uszczelkę i z tym już nie maiłem problemu ale nie chciał wejść na obroty i krztusił się przeczyściłem gaźnik skręciłem i normalnie chodził przez jakieś dwa dni a później problem z obrotami powrócił rozebrałem z powrotem gaźnik i wymieniłem...
Jak masz nieszczelny simering na wale, to świeca będzie tłusta i czarna, nie wiem jak to sprawdzić bez zdejmowania cylindra. Ale jak chodził na średnich obrotach, to zakładając, że dobrze ustawiłeś zapłon, to będzie wina gaźnika.
Siema simson gdy jest zimny nie chce wejść w obroty lub jak posto trochę. I jak ma być ustawiony pływak na jakiej wysokości gaźnik 16n1-11
Cześć mam simka s51 z gaźnikiem 16N1-11 lecz są z nim problemy ;/ Mianowicie: ciągle się zalewa, silnik nie chce się zawsze wkręcać na wysokie obroty, jak zakrence kranik to mam wysokie obroty i jest ok ale jak przełącze to znowu łapie muła i gaśnie... myślałem że to może dysze, ale nie wiem. Dysza 72 jest na przepustnicy, dysza 50 jest w tej panewce...
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Kroki postępowania. Sprawdź czy pomogło po każdym kroku. 1 wyreguluj odstęp na przerywaczu (platynkach) 2 wymień kondensator 3 wymień świece 4 sprawdź luźne kable (zawieranie na przerywaczu, wyłączenia zapłonu) Skupiłem się na zapłonie. Mam nadzieje, ze gaźnik jest wyczyszczony, nie ma falszywego powietrza i zatkanych filtrów.
Pierwsza zasadnicza sprawa. Dolot powietrza: Tłumik szmerów, filtr powietrza, przegub łączący. Wszystko ma być czyste i szczelne. Paliwo: zbiornik paliwa, kranik, filtr paliwa, przewody paliwowe. To tez ma być czyste, przewody paliwowe najlepiej nowe. Gaźnik: zwyczajnie go rozbierz i najlepiej umyj w myjce ultradźwiękowej. Jeśli nie posiadasz lub nie...
gaźnik simson simson gaźnik simson obroty
silnik kopcić przetwornica xenon działać przepływomierz paliwo
kospel serwisowy kospel serwisowy
Specyfikacja głośnika Celestion BL10-100X 10 cali 8 ohm Wideofon Genewa - cichy dźwięk rozmówcy