Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Witam. Odkręć tłumik i popatrz na tłoka w jakim stanie jest pierścień. Kombinowałeś coś przy śrubach regulujących gaźnik? Filtr powietrza czysty? Mieszanka odpowiednia? Jak widzisz jest mnóstwo powodów dlaczego piła nie pali ;)
Sprawdż dyszę wolnych obrotów .Jest w elektrozaworze.
Podejrzewam nieszczelność na połączeniu gaźnika z cylindrem, lub nieszczelność skrzyni korbowej. Napisz coś więcej, czy stało się to nagle, czy może silnik ostatnio był remontowany, a może motocykl wykopany ze stodoły po 20 latach?
Sprawdź elektrozaworek przy gaźniku. :)
L ustaw na 1 H ustaw bez kołka ryglującego na 1,5 Jak chodzi to regulujesz. Jak nie chodzi to szukaj usterek podanych przez 1234
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
To co wyprasowałeś jest w zasadzie częścią niewymienną (jedynie z innego gaźnika) dysza główna jest wkręcona od spodu w to co wyprasowałeś (rozpylacz). Jeśli nie wprasujesz tego na odpowiednią głębokość zniszczyłeś gaźnik (nie będzie poprawnie pracował). Dysza wolnych obrotów jest pod mniejszym korkiem, dysza główna pod większym. Szukaj zestawu naprawczego...
A występuje w tym gaźniku elektrozawór Jaki gaźnik?
[url=https://www.google.pl/search?q=rozw... nastawny
wtedy wogóle by nie odpalał jak by elektrozawór nie działał Zawór elektromagnetyczny dyszy wolnych obrotów blokuje tylko tą dyszę i po wciśnięciu gazu silnik odpali tylko nie będzie wolnych obrotów. Elektrozawór ten ma na celu wyeleminowanie samozapłonów po wyłączeniu silnika ale normalnie jak jest uszdzony to obetnij kawałek zworki (najpierw wyciągnij...
Membranka wymieniona i obczyszczony gaźnik reakcji nie ma od wolnych obrotów
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Witam, na zdjeciu widac, ze ktoras linka : 'gazu' lub 'ssania' - zwisa luzno, brak w niej regulacji naciagu ze 2-3 mm przynajmniej - to moze byc wlasnie powodem braku 'wolnych obrotow'. Trzeba skasowac wszelkie luzy na pancerzykach linek i sprawdzic - czy jest w gazniku srubka od 'wolnych obrotow', ktora lekko podpiera przepustnice, zeby nie wracala...
Ojojoj... To tak nie bardzo że wgl odpaliłeś motocykl od tak "na pałę" po tak długim postoju :( . Pierwsze co powinieneś zrobić to przepłukać cały zbiornik paliwa, sprawdzić filtr paliwa jeśli jest. Wymienić filtr powietrza. Wymienić olej w skrzyni biegów. Podlać nieco oleju pod świecę i powoli zakręcić wałem. Bo smarowanie silnika 2T nie jest super...
Tu masz podstawową regulację wolnych obrotów.
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
To prąd po kluczyku. Podłącz pod elektrozawór wolnych obrotów.
Ale ten gaźnik zmaltretowany. Iglica wolnych obrotów (śrubka ze sprężynką) uszkodzona, do wymiany, reszta też w nie lepszym stanie. Tu masz temat dotyczący identycznego gaźnika: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... Chociaż nie wiem czy z Twojego będzie jeszcze jakiś pożytek.
L-low speed - czyli gerulacja wolnych obrotów H-High speed - czyli regulacja wysokich obrotów.
Wyciągnij mechanizm ssania, zmierz suwmiarką wysunięcie iglicy i tłoczka. Nie składaj suwmiarki. Podłącz zasilanie do ssanie. Odstaw na kilka minut. Zmierz ponownie. Iglica i tłoczek powinny się wysunąć o kilka mm. Jeśli kręcenie pomaga, to obstawiałbym gaźnik. Bo ta informacja o czyszczeniu i przedmuchiwaniu brzmi nie za dobrze. Kiedyś też walczyłem...
Może tak być jak piszesz. Podobne objawy miałem gdy dysza w gaźniku była zapchana. Na wolnych obrotach jakoś tam działał, jechać nie dało się, bo nie miał mocy; tyle tylko, że nie gasł.
Sprawdzić czy jest napięcie na elektrozaworze ( z tyłu gaźnika od strony ściany grodziowej) zasilany jest chyba z bezpiecznika nr 17 . Może też być zapchana dysza wolnych .
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
A co to za problem? Wyrobione osie przepustnic. Gaźnik do regeneracji.
przedmuchanie nic nie dało prosze o dalsze odpowiedzi. Gaźnik też był zanieczyszczony. Taki gaźnik to tylko na przetop, nie wiem co i jak robiłeś, ale zaprzeczyłeś sam sobie, nasiałeś zamętu, zwala z nóg fakt, że gaźnik był zanieczyszczony, to nie wiem jak zrobiłeś ten remont gaźnika, ani słowa więcej. Wydaje się, że szkoda było zachodu przez wszystkich...
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Blokowanie różne w zależności od kraju (najgorzej Niemcy)na dyszach, na przepustnicach, kryzach ,tłumiku. Wymiary dyszy emulsyjnej i iglicy nie zmieniają się są stałe dla danego typu gaźnika.Gaźnik: MIKUNI Typ gaźnika: CVRD 37 Liczba wolnych obrotów: 1250-1350 [obr./min] Dysza główna: 1/4-152 2/3-148 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
Kolego na początek przeglądnij gaźnik (udrożnij kanaliki i dysze) i zamontuj go właściwie. Uruchom silnik, aby się zagrzał i wówczas przystąp do regulacji gaźnika. Jeśli nie jesteś biegły w tej dziedzinie, to pooglądaj na forum stosowne filmiki.
Wolne obroty ustawiasz tą centralnie w linii prostej pod przepustnicą, stosunek powietrza/paliwa drugą znajdującą się bliżej wlotu powietrza do gaźnika.
A spróbuj najpierw przeczyścić gaźnik i dopiero później go wyreguluj może mieć zatkaną dyszę wolnych obrotów i przede wszystkim gaźnik reguluje się na wyłączonych światłach- to taka mała wskazówka.
Nie nie do linki tą zostaw , tam z boku jest wkręcona w korpus jedna taka do regulacji mieszanki pewnie wolnych obrotów .
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Zmiana gaźnika pomogła.
W Japońskim gaźniku występuje regulator wolnych obrotów którego większość wymieniaczy wycina i gaźnik przestaje chodzić jak powinien
Może być to gaźnik a dokładniej dysza wolnych obrotów, przynajmniej objawy na to wskazują. Zazwyczaj nie ma większych problemów, jak jest założony filtr paliwa. Proponowałbym zacząć od przeglądu i czyszczenia gaźnika - dokładniej od komory pływaka i dyszy wolnych obrotów - ulubionych miejsc wszelkiej maści "paprochów i farfucli". pozdrawiam f.
Panie Ryszardzie nie chcę podważać wiedzy i autorytetu jednak zostaje przy swojej opinii. Seria 650 nie posiadała podciśnieniowego zasysania paliwa, czyt. metalowego zbiornika paliwa widocznego na zdjęciu.
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Witam. Odkąd rozkręciłem kosiarkę w celu przeczyszczenia gaźnika mam z nią same problemy. Odkręciłem gaźnik, przeczyściłem go, złożyłem i kapało Mi paliwo więc poszedłem do szpeca od husqvarny w celu sprawdzenia kompletności gaźnika i okazało się, że pływak był uszkodzony. Po ponownym montażu gaźnika kosiarka albo zapala na wolnych obrotach i gaśnie...
Niebieską przykręcasz-wkręcasz(poprzez "łącznik" wkręca się śrubka w gaźnik i przymyka ilość zasysanego paliwa na wolnych obrotach-to tak skrótowo) i zmniejszasz ilość zassanego paliwka. Czerwoną dopasowujesz uchylenie przepustnicy na wolnych obrotach. Gdy czerwoną wkręcasz to podnosisz obroty(dokładniej uchylasz-otwierasz przepustnicę. Chociasz jest...
Sprawdź dysze w gaźniku Potwierdzam , wyglada na problem z zasilaniem silnika w paliwo. Często sie zdarza ,że nowe gaźniki (chinskie) mają nie drożne dysze (śmieci , paprochy powstające w procesie produkcji) lub dysze mają inne rozmiary (porównaj ze starym gaźnikiem)
Zacznij od regulacji gaźnika, od regulacji wolnych obrotów.
Jeśli kompresja dobra to przed uruchomieniem przez gaźnik wpuść 5 kropelek paliwa do silnika, pokręć parę razy ręcznie żeby rozprowadzić paliwo wewnątrz silnika, oczywiście bez zasilania świecy. Poczytaj o ustawianiu iglicy i wolnych obrotów gaźnika, iglica wykręcona 1,5 - 2,5 obrotów. Jak dostaniesz świecę nie podawaj większego napięcia. Musisz rozwiązać...
Wie ktoś może czy to normalne że osłona dyszy głównej ma luz wchodzac w kadlub gaźnika? Dysza wolnych obrotów wchodzi ciasno a główną ma luz ok 0,5mm, nie powinno być to szczelne?
Regulacja gaźnika i wolnych obrotów by nie zaszkodziła
Silnik 139FMB, a właściwie to już 147FMB. Jest problem z dość niestabilnymi wolnymi obrotami. Wydaje mi się że to wina ogólnie niskiej jakości tych gaźników. Regulacja wolnych obrotów, poza regulacją ilości paliwa (mieszanka) polega na regulacji położenia spoczynkowego przepustnicy. I tu chyba jest problem - przy poruszaniu manetką za każdym razem przepustnica...
Jedynie od wolnych obrotow
dziś odwiedze złom więc poszperam za nowym gaźnikiem bez kontrolki i może znajde instalacje elektryczną na złomie , dzięki że mi powiedziałeś o tych wolnych obrotach , podmienię gaźnik i po załapaniu iskry powinno wszystko działać , zrobię później tą instalacje , na razie kupie gaźnik Po co podepnij równolegle z cewką
Tak może być winny gaźnik, jeśli silnik jest szczelny.
Motocykl posiadam już parę lat i nie było większego problemu z gaźnikami. Serwis gaźników i zaworów był 3 lata temu. Świece , filtry mam wymienione. Jedyny powód dla jakiego postanowiłem zrobić synchro to to ,że moto podczas pierwszej przejażdżki w tym sezonie czasem z niższych obrotów reaguje leniwie na odkręcenie manetki, tzn. z lekkim zastanowieniem...
witam mam taki problem z moim tikiem ze odpalam go bez problemu i po wylaczeniu ssania gasnie, pozniej znow bez problemu odpala ale znow na wolnych obrotach gasnie. wymienilem kopulke palec przewody WN świece, wyregulowalem zawory i nic nie pomoglo. czy ma ktos jakis pomysl
Nie zaskodzi sprawdzić zapłon, ale zajmij się tylko gaźnikiem - może za duży luz na tulejowaniu przepustnicy. Dyszę wolnych obrotów też należy sprawdzić,czy coś nie wpadło do środka. Pozdrawiam.
Ja zawsze ustawiam 14000. To są maksymalne obroty bez obciążenia. Maksymalna moc jest przy 10 000. Jak dasz niższe to może nie osiągać zadanej maksymalnej mocy. Od pilarza już zależy na jakich obrotach będzie ciąć. To od niego i siły nacisku będzie zależeć na jakich obrotach z gazem w opór (w dwusuwie taka praca jest zalecana) będzie pracować. Dwusuw...
Na początku polecam sprawdzić węże podciśnieniowe. Może jakiś spadł, co się bardzo często zdarza. Jak miałem CC700 to zawsze w zapasie woziłem 1m wężyka :)
Witam. Mam motocykl marki Yamaha virago 125 cm3 z roku 1997. Mam problem z wolnymi obrotami . Odpala dobrze, gdy dodam gazu ładnie wchodzi na obroty. Jeżli opuszcze manetkę to powoli schodzi z wyższych obrotów . Na wolnych obrotach jeszcze bardziej schodzi z obrotów aż do zgaszenia silnika. Co zrobiłem do tej pory. -wyczyściłem gaźnik -regulacja nic...
Kupilem malucha z 99roku jest w nim takie cos po lewej stronie jak sie otworzy klape od silnika i do tego urzadzenia ida przewody od gaźnika... Robie buggy troche mie przeszkadza to urzadzenie. mozna to wymontowac??
Nie ma. Jedyna śruba na gaźniku to śruba do regulacji wolnych obrotów.
Zacząłbym od regulacji luzów zaworowych... na samym gaźniku masz za pewne regulacje wolnych obrotów i składu mieszanki, no i ssanie - czy na ssaniu też gaśnie?
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
z informacji jakie posiadam to jest montowany w elegantach gażnik opadowy ,dolnossący -typ FOS 28S1A1 {silnik 126A1.076/9 652cm³} ps.łatwo go poznać bo posiada elektryczną dysze wolnych obrotów
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Witam, wyczyść gaźnik powinno pomóc. Membranę nawet jak się wyjmie z gaźnika to silnik na wolnych obrotach pracuje dalej.
Wadliwy okazał się z tego co mi wiadomo czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.Po wymianie auto chodziło jak powinno.
Regulacja gaźnika.
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Jest to wężyk do przelewu paliwa, jak jest za dużo paliwa w gaźniku to tamtędy się wylewa. Tam jest chyba tylko śrubka od wolnych obrotów. Gaźnik był czyszczony czy nie?
Znalazłem instrukcję serwisową w jęyku ang. Powinno wystarczyć https://www.mymowerparts.com/pdf/Kawasak...
tak myślałem że to wina gaźnika że leje paliwo do tłumika o tej śrubie wiem bo już spuszczałem dzięki będę kombinował dalej z gaźnikiem może mi się uda dojść do składu i do ładu!!!dzięki i pozdrawiam!!! Dodano po 3 Testowałem dzisiaj mf-kę na gaźniku jikov od jawy,wsk 175 zchowuje się podobnie jak na orginalnym gaźniku!!! dostaje wysokich obrotów dopiero...
Kill Switch - nie ma znaczenia który przewód podłączysz do niebieskiego ,a który do czarnego. Wykręć śrube wolnych obrotów i wyreguluj długość linki gazu śrubką przy manetce gazu, lub przy gaźniku. Dopiero potem ustaw śrube wolnych obrotów. Napisałeś "Pomimo puszczenia przepustnicy silnik sam dodaje gazu" - prawdopodobnie będziesz musiał podnieść iglice...
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Samochód nie może utrzymać wolnych obrotów. Jest to Cinquecento 700ccm z gaźnikiem ASIAN. Proszę o pomoc
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Sprawdziłbym dokładnie wszystkie podciśnienia w gaźniku i "okolicy" z naciskiem na "zassanie" nastawnikiem przepustnicy drugiego stopnia -może membrana w nim powiedziała "bye bye" i...
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik
Gdzie go tam masz? Tam jest gażnik! To jest gaźnik AISAN i nastawnik wolnych obrotów występuje, jest zazwyczaj przykręcony do pasa przedniego. Na schemacie powyżej oznaczony numerem 3.
Mam problem z gaźnikiem nie mogę wyregulować gaźnika.Gaźnik jest nowy. Gaźnik posiada dwie regulacje wolnych obrotów i dawkę paliwa nie wiem jak wyregulować powietrze . Przez króciec od filtra pryska paliwem.Jeśli wiecie do czego służą te dwa wyjścia obok linki gazu będę wdzięczny
Od wolnych obrotów ma mniejszą średnicę, strzelanie w gaźnik to raczej zapłon, wyprzedzenie 3mm przed GZP
Witam.Potrzebuję pomocy,mam problem z moim cinquecento,od kilku dni nie ma wolnych obrotów, ciągle gaśnie jak nie dodaje gazu .Tak więc muszę trzymać nogę na gazie ,bo inaczej zgaśnie .Proszę o pomoc ,kto wie dlaczego się tak dzieje??Nie wiem co z tym zrobić,zwykle udaje mi się rozwiązać usterkę ale nie tym razem.
Dotyczy Daewoo TICO. Mam pytanie, jak nazywa się fachowo to urządzenie zaznaczone czerwoną strzałką na zdjęciu, wchodzi to do gaźnika i odpowiada za wolne obroty w TICO. Czy jest to sonda, czujnik wolnych obrotów?
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
Śrubka od wolnych obrotów przy gaźniku „nie działa” nie mogę ustawić wolnych obrotów. Korekty obrotów dokonujesz , kręcąc tą srubą. https://obrazki.elektroda.pl/7661822900_...
Śruba T - reguluje otwarcie przepustnicy, celem regulacji wolnych obrotów. Jeśli jest wkręcona na maxa to oznacza, że śruba regulacyjna L od dyszy wolnych obrotów jest źle ustawiona. Jeśli piła gasnine na wolnych obrotach to oznacze, że: - mieszanka jest tak uboga, że wypala paliwo i gasnie - mieszanka jest za bogata w paliwo i zalewa świece i gaśnie...
Tak, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza, zatkaj króciec od podciśnienia zaraz na dolocie. Nie masz zerwanych gwintów na gaźniku? Linka gazu z prawidłowym luzem na pancerzu? Czyściłeś gaźnik? Kiedy były wymieniane uszczelniacze wału korbowego?
Witam. Zakupiłem traktorek marki Honda G50. Poprzedni właściciel założył nie orginalny gaźnik,przez co przestał działać(traktorek). Udało mi się go uruchomić ale ciężko z wolnymi obrotami oraz z wysokimi. Czy ktoś wie gdzie mógłbym kupić orginalny gaźnik albo jak go dopasować? W załączniku zdj parametrów technicznych. https://obrazki.elektroda.pl/2124301500_...
a może macie coś na tema regulacji gaźnika do uaza(k131)
Witam ja bym sprawdził palec cewke stacyjke plus do gaźnik wolnych obrotów w tej kolejności 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować...
Poszukaj w necie serwisowki do swego moto i sprawdź ustawienia gaźnika , prędkości wolnych obrotów oraz regulację dekompresora. Np http://blackbears.ru/index_en.php?get=ma...
A próbowałeś procedury ustawienia wolnych obrotów tak jak masz opisane w w instrukcji?
To że nie ma wolnych obrotów wskazuje na gaźnik. Na pewno coś jest źle.
Jeżeli nie używa się pilarki przez długi okres, to należy wylać paliwo ze zbiornika, odpalić silnik i pozwolić mu, na wolnych obrotach, wypalić pozostałe w gaźniku paliwo. Samo opróżnienie zbiornika, niewiele daję.
Gaźnik niemiecki z logo IFA. Śrubke ustawiałem na 2.5 obrotu od wkręconej na maxa.
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Jesli są opisane jako L i H to są od Wolnych i Szybkich obrotów. Typowy gaźnik walbro ?
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Podstawowa regulacja gaźnika. Dysza wolnych obrotów, czyli standardowy problem. I po kłopocie. A jak nie, to sprawdź stan silnika.
Witam. Jak ze szczelnością samego gaźnika? Myślę o uszczelce pod nim. Pozdrawiam.
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Wygląda to na typowy problem z elektrodyszą wolnych obrotów, jest wkręcona do gaźnika i podpięty przewód chyba na wsuwce- po tym poznasz. Ta dysza ma się otwierać przy zdięciu nogi z gazu, ( Nawet już zapomniałem ,czy nie ma być zasilana ciągle 12 V) a że się zacina, to motor gaśnie.
pokazało mi nieszczelność. Wziąłem kompresor, dmuchałem mu na chama przez otwór składu mieszanki, wcześniej zalewając gaźnik benzyną i powietrzem. Benzyna ucieka mi przed dyszą wolnych obrotów (brak oringu) oraz delikatnie na uszczelce ssania popuszcza.
gaźnik regulacja wolnych obrotów polonez wolnych obrotów corsa wolnych obrotów
gazowanie reduktor poziomować światła strona internetowa wirus
paradox evo192 regulacja parownika tomasetto
Jak zdjąć wtyczkę ze zbiornika paliwa w Audi A6 C6 2.7 TDI 2006 TP.SK713PC.825 Mainboard Features and Troubleshooting