Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Tu masz podstawową regulację wolnych obrotów.
Nie nie do linki tą zostaw , tam z boku jest wkręcona w korpus jedna taka do regulacji mieszanki pewnie wolnych obrotów .
Zacznij od regulacji gaźnika, od regulacji wolnych obrotów.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
L-low speed - czyli gerulacja wolnych obrotów H-High speed - czyli regulacja wysokich obrotów.
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
Zacząłbym od regulacji luzów zaworowych... na samym gaźniku masz za pewne regulacje wolnych obrotów i składu mieszanki, no i ssanie - czy na ssaniu też gaśnie?
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
przedmuchanie nic nie dało prosze o dalsze odpowiedzi. Gaźnik też był zanieczyszczony. Taki gaźnik to tylko na przetop, nie wiem co i jak robiłeś, ale zaprzeczyłeś sam sobie, nasiałeś zamętu, zwala z nóg fakt, że gaźnik był zanieczyszczony, to nie wiem jak zrobiłeś ten remont gaźnika, ani słowa więcej. Wydaje się, że szkoda było zachodu przez wszystkich...
Nie ma. Jedyna śruba na gaźniku to śruba do regulacji wolnych obrotów.
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Jeśli posiadasz instrukcję pojazdu, to ustalisz z opisu gaźnika. Wg mnie to "pokrętło" służy do regulacji gaźnika, pewnie do regulacji wolnych obrotów, które ustawia się na ciepłym silniku.
Mam problem z gaźnikiem nie mogę wyregulować gaźnika.Gaźnik jest nowy. Gaźnik posiada dwie regulacje wolnych obrotów i dawkę paliwa nie wiem jak wyregulować powietrze . Przez króciec od filtra pryska paliwem.Jeśli wiecie do czego służą te dwa wyjścia obok linki gazu będę wdzięczny
Pierwsze, regulacja gaźnika, ma pracować na wolnych obrotach, potem regulacja sprzęgła.
Jedynie od wolnych obrotow
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
a czy mógłbyś dodac zdj gaźnika? ze zblizeniem na dysze do regulacji;)
Regulacja gaźnika i wolnych obrotów by nie zaszkodziła
W tym modelu stihla, gaźnik ma tylko śrubę, do regulacji wolnych obrotów, maksymalne są ustawione na stałe i niema możliwości ich regulacji.
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
Silnik 139FMB, a właściwie to już 147FMB. Jest problem z dość niestabilnymi wolnymi obrotami. Wydaje mi się że to wina ogólnie niskiej jakości tych gaźników. Regulacja wolnych obrotów, poza regulacją ilości paliwa (mieszanka) polega na regulacji położenia spoczynkowego przepustnicy. I tu chyba jest problem - przy poruszaniu manetką za każdym razem przepustnica...
Gaźnik do regulacji.
Sprawdź dysze w gaźniku , miałem podobny problem Włożyłem z starego dysze do nowego do tego regulacja i działa 😇
no i o to chodziło, że to gaźnik jest a nie wtrysk. Do sprawdzenia\regulacji gaźnik - dysza wolnych obrotów w szczególności. Oczywiście jak WN sprawne.
po odkręceniu wydechu w kanale widać tłok i pierścień - bok gładki, czysty bez rys. Fotek nie wrzucam bo niestety widok jest mizerny ( sięga tam tylko jedno oko). Wykręciłem również świecę - jest czarna lekko wilgotna???? to chyba źle... Piła na zimno pracuje w miarę ale gwałtowne wciśnięcie gazu jakby ją zduszało, na gorąco bardzo wolno schodzi do...
Niebieskim obroty jak wkręcasz to podwyższasz Czerwony do regulacja mieszanki
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Regulacja gaźnika pomogła.
Podstawowa regulacja gaźnika. Dysza wolnych obrotów, czyli standardowy problem. I po kłopocie. A jak nie, to sprawdź stan silnika.
Jeśli mimo regulacji gaźnika silnik gaśnie, ale tylko na wolnych obrotach, to wyreguluj luzy na lince od "gazu" ( na każdym końcu linka ma możliwość regulacji). Tym sposobem też możesz wyregulować wolne obroty silnika, ale uczyń to na ciepłym silniku.
Tak, to ten gaźnik Przeprowadzona regulacja: 1. regulacja wolnych obrotów lekko podkręcona aby utworzyła się szczelina na przepustnicy 2. dysza wysokich obrotów odkręcona na 1,5 obrotu. Następnie wykręcana aż do momentu obniżania obrotów i potem wkręcana znowu do momentu kiedy obroty spadają. Ta regulacja między punktami to jakieś 1/4 obrotu śrubki....
Przy gaźniku jest śrubka do regulacji szybkich wolnych obrotów na ssaniu.
Iglice mam ustawioną na drugi rowek od góry więc nie jest źle, linka się nie przycina. Zauważyłem za to że gaźnik jest bardzo czuły na regulację śrubki wolnych obrotów. wystarczy minimalny obrót śrubką i obroty robią się wysokie. W drugą stronę robią się tak niskie że nawet może zgasnąć.
Potrzebna instrukcja regulacji gaźnika. Opis usterki; po odpaleniu na ssaniu wciskam gaz i na wysokich obrotach pracuje, na wolnych od razu gaśnie, gaźnik wyczyszczony. gdy wykręcałem dyszę od wolnych obrotów niewiele się zmieniało, po prostu gaśnie, śrubka od regulacji biegu jałowego wkręcona na maxa i nic to nie daje Ratunku
No właśnie o to chodziło, że na gaźniku, jeszcze trzeba ustalić jaki typ tego keichena (każdy gaźnik inaczej ma rozwiązaną regulację wolnych obrotów).
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Witam. Ogarek został zamieniony za skuter Kingway coliber 50 (huatian jl50qt-16) Wczoraj nim przyjechałem do domu 10km. Na ciepło pali od kopki,od pilota,i rozrusznika. Dziś zapalił po 3 minutach kręcenia rozrusznikiem. Jak zapalił to go zgasiłem i pali od razu. Podejrzewam ,że gaźnik wymaga regulacji wolnych obrotów bo po zatrzymaniu potrafi zgasnąć....
Najprawdopodobniej gaźnik wymaga po prostu wyczyszczenia i regulacji.
Mam przejechane 90 tyś. Na tym gaźniku, gaśnie na wolnych obrotach(regulacja i czyszczenie dyszy skończyła się na zwiększeniu wolnych obrotów) i szczela jak puszcza się gaz.
Gaźnik do regulacji.
Moim zdaniem, problem jest w gaźniku. Ten typ (z regulacją tylko wolnych obrotów) jest trudny do czyszczenia i dobre efekty daje tylko myjka ultradźwiekowa. Druga sprawa to uszczelnienie połączenia, gaźnik - cylinder.
a może macie coś na tema regulacji gaźnika do uaza(k131)
Albo starość, albo kwestia regulacji gaźnika.
Regulacja gaźnika.
Kolego proponuje dobrze wyczyścić gaźnik bo objaw jest taki jakby zapchana była dysza wolnych obrotów, później ewentualnie jeszcze jest kwestia regulacji mieszanki paliwowo powietrznej. po tych zabiegach powinien chodzić jak złoto.
Jeżeli gaźnik, w tej pilarce ma tylko śrubę regulacji wolnych obrotów L, maksymalne są ustawione za pomocą dyszy w gaźniku i niema możliwości ich regulacji. Regulacja wolnych obrotów, wkręć śrubę L do oporu, następnie wykręć o jeden obrót, zapal silnik i dodaj gazu. Jeżeli silnik nie będzie łatwo przyspieszał wykręć śrubę minimalnie i znowu dodaj gazu,...
Witam. Mam motocykl marki Yamaha virago 125 cm3 z roku 1997. Mam problem z wolnymi obrotami . Odpala dobrze, gdy dodam gazu ładnie wchodzi na obroty. Jeżli opuszcze manetkę to powoli schodzi z wyższych obrotów . Na wolnych obrotach jeszcze bardziej schodzi z obrotów aż do zgaszenia silnika. Co zrobiłem do tej pory. -wyczyściłem gaźnik -regulacja nic...
Podepnę się pod temat ,bo też mam problem z kosą mtd600 gaźnik walbro 682a. Kosa bardzo ciężko odpala ,a jak już się uda to są tylko wolne obroty. Nie reaguje na ruch przepustnicą. Ponadto przy otwieraniu klapki ssania obroty ida gwałtownie w górę i silnik gaśnie. Gaźnik ma jedynie regulację wolnych obrotów odchyleniem przepustnicy. Iskra jest, kompresja...
cześć. Mam pytanie ogólne jak powinno się regulować gaźniki po rozebraniu na części pierwsze i poskładaniu od czego zacząć . Mam problem z synchronizacją bo nie wiem czy regulować przepustnice tak żeby podcisnienie bylo jak najwyższe czy jak najniższe i jak ma być ustawiona śruba wolnych obrotów regulacji. Nie wiem też jak wyregulować mieszankę. Motocykl...
Czy musisz powtarzać to pompowanie gaźnika? Zdemontuj, przeczyść, ustaw poziom paliwa. Zainteresuj się też regulacją zapłonu.
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
A powiedz mi proszę jeszcze jak można wyczuć brak kompresji? Bo za bardzo się na tym nie znam, mówiąc szczerze. Skuter gdy zapali i działa ssanie chodzi na wolnych obrotach dobrze, ale gdy ssanie się wyłącza gaśnie. Może to kwestia regulacji gaźnika, np. Wolnych obrotów? W sumie były niedawno regulowane, jest szansa że od jazdy po dziurach (bruk, szyny)...
Poszukaj w necie serwisowki do swego moto i sprawdź ustawienia gaźnika , prędkości wolnych obrotów oraz regulację dekompresora. Np http://blackbears.ru/index_en.php?get=ma...
Dobrze, a mógłbyś mi wytłumaczyć jeszcze ile dokładnie ma mieć maksymalnych obrotów 7500? czy 9500? I ile powinno być na wolnych?
L i H są koło siebie ?? Jeśli tak to : L- mieszanka na wolnych obrotach, H - mieszanka na wysokich obrotach, "S"- będziesz miał od regulacji wolnych obrotów. Możesz ją trochę wkręcić i spróbuj odpalić. Dodano po 2 Zakładam oczywiście,że ten gaźnik i jego dysze jest porządnie wyczyszczony i poskręcany tak jak pisze Rycho T
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
Chyba musisz lepiej wyczyścić ten gaźnik. Próbowałeś regulacji, tą śrubą ze sprężynką?
Witam, klient nie zgodził się na remont kapitalny tylko na wymianę memban w gaźniku. Wymienione, regulacja i śmiga pięknie. Dzięki za pomoc. Zamykam temat.
ale dlaczego w gaźniku w miejscu gdzie powinna być cieńsza końcówka odmy jest włożony klinik drewniany?? i co mam zrobić jak wyjme ten gumowy przewód, który jest obecnie w pokrywie zawórów (tam powininna być grubsza końcówka odmy). od czego on jest i gdzie go mam pożniej umieścić?? Dlaczego przywrócenie stanu orginalnego ma wymagać regulacji wolnych...
do wueska ta turbinka to turbina tylko z nazwy, to jest wiatraczek, ułatwiający mieszanie sie paliwa z powietrzem w kaszlaku (wydaje mi się jednak, że nie ma sensu jej zakładanie, boi stanowi zbyt dużą przeszkodę dla powietrza, ja miałem odparownik i to rozwiązanie uważam za lepsze(nie było dziury w obrotach na opczątku i palił mi trochę mniej)). REGULACJA...
Dodatkowo zawory do sprawdzenia-regulacji.
Śrubka ze sprężynką jest to regulowania wolnych obrotów a druga powinna być do regulowania mieszanki wkręć ją na full i wykręć jakieś 2 obroty zapal i niech się rozgrzeje pochodzi trochę i jeżeli będzie dobrze chodził to powinieneś jeszcze troszkę wykręcić a jak zacznie dławić to troszeczkę przekręć śrubokręt w drugą stronę. Pozdrawiam
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
Te śrubki służą do regulacji gaźnika, L wolne obroty, natomiast H, to maksymalne. Dodaj, że reguluje się nimi skład mieszanki, a nie tylko obroty. Amator lepiej żeby nimi nie kręcił...
Wychodząc z zalozenia, ze; dysze, regulacja jak i kształt iglicy są dopasowane do panujących warunków (temp. Otoczenia, wysokość n.p.m) to zostaje regulacja śrubą pilot screw - w tym przypadku masz za mało paliwa, wiec wkręć śrubę. Zasada regulacji jest taka: kręcisz śruba sprawdzając reakcje na gaz. Jeśli pomimo wkręcenia dalej robi „buuu” zakładaj...
Skład mieszanki na wolnych obrotach nie taki jak powinien być. Czyszczenie gaźnika i jego dokładna regulacja. Sprawdź uszczelnienie do kolektora ssącego, może tam ciągnie lewe powietrze. :|
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Oddaj gaźnik z motorem do regulacji.
Witam mam problem tego typu że moja aprilia z silnikiem rotax 123 nie wkręca się na obroty maxymalnie 4tys i się dławi. Na każdym rowku na iglicy to samo. Brak innej regulacji na gaźniku prócz wolnych obrotów. Dozownik oleju odłączony, leje mieszankę. Wolne trzyma wyśmienicie chodzi równo. Gaźnik czyszony ze 3 razy. Dodam że na każdej świecy chodzi...
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Witam. Ostatnio robiłem remont swojego Stihla ms180. Po odpaleniu i regulacji gaźnika kręci mi się łańcuch na wolnych obrotach. Z tego co się orientuję to nie ma możliwości regulacji sprzęgła w tej pile. Wolne obroty są już ustawione na minimum. Co może powodować to kręcenie?
Witam! Ale żur... Czas na wymianę uszczelek gaźnika, mycie i czyszczenie, regulacje... Powodzenia Pozdro S.
Przede wszystkim gaźnik do regulacji.
Wyczyściłem cały gaźnik, dolot i wszystko rozebrałem. Ogólnie kosiarka odpala na wolnych obrotach chodzi równo a na wysokich obroty falują.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Duża nakretka- kasujesz luz linki. Śrubka na przepustnicy-rozkrecasz przepustnice,w środku tej śrubki masz mniejsza często zaślepiona do regulacji wolnych obrotów. Cienka srebrna śrubka-opor,regulacja wychylenia przepustnicy. Śrubka ze sprężynką-regulacja maksymalnych obrotów
Witam, mam taki problem, już opisuje: A więc po regulacji gaźnika i wymianie cewki (wymieniałem i regulowałem bo też miałem problem z wolnymi obrotami i wydawało mi się że gubi iskrę a jedak to była regulacja gaźnika).Po wyregulowaniu gaźnika cross trzymał obroty ale nagle brakuje mu mocy i też inaczej chodzi(inny dźwięk motoru). Czym to może być spowodowane,...
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
Luz na osi przepustnicy jak najbardziej może być przyczyną braku wolnych obrotów.
Mam podobny problem, kupiłem nowy gaźnik i bez zmian. Problem nieodpalania i nierównych wolnych obrotów to wina kompresji czyli pierścienie do wymiany w pierwszej kolejności.
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Ta dolna to regulacja wolnych obrotów. Wyczyść jeszcze raz tę śrubkę, szczególnie te dwa otwory z boku.
Witam jak dokładnie przeprowadzić regulację gaźnika w quad shineray 250 stxe . Dysza mieszanki Dysza wolnych obrotów I dysza która jest w komorze pływaka też jest regulowana jest na sprężynie Proszę o dokładny opis po kolei . Dziękuję
Szukałbym przyczyny w układzie zasilania silnika w mieszankę paliwową. Kolega powinien dobrze obejrzeć gaźnik i to również od środka. Możliwe, że wystarczy regulacja wolnych obrotów.
Kwestia momentu i przełożeń. To nie samochód ze zmiennymi fazami rozrządu. Możesz sprawdzić regulację wolnych obrotów i synchronizacje gaźników, ale czy to pomoże wątpię.
Kolego L ustawiasz tak, aby Ci nie gasła na wolnych, a H to max obroty... I tego bez obrotomierza sam nie ustawisz... Ustawiasz oczywiście po czyszczeniu całego gaźnika i jego serwisie...
Cześć, mam problem z kawasaki gpz 500. Temat wygląda tak że niedawno kupiłem motocykl jako niesprawny, gaźniki były w strasznym stanie oddałem je do czyszczenia ultradźwiękami i zamówiłem zestaw naprawczy, po złożeniu, synchronizacji, regulacji wolnych obrotów i poziomu w pływakach jeden cylinder chodzi wzorowo a drugi albo strasznie przebiera albo...
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Witam, GS 350 gaźnik H142A-42C nastawy jakie podaje producent L=1+3/8 obrotu, H=1. Sprawdź jeszcze czy cięgło od gazu jest włożone we właściwy otwór na gaźniku, bo jest tam kilka otworów, można tam się łatwo pomylić. Oraz czy przepustnica jest cofnięta do końca podczas pracy na wolnych obrotach i czy jej ramię swobodnie spoczywa (oparte jest) na śrubie...
Sprawdzić czy zamyka się ssanie - to chyba pierwsze co przychodzi na myśl. Potem pozostaje pełny przegląd gaźnika (ustawianie poziomu, czyszczenie, regulacja składu mieszanki i wolnych obrotów.
Witam mam kosę jakąś chińska która nie odpala. Czy przed wymianą elementów kosa też nie odpalała, jakie były objawy i skąd pewność, że to była wina gaźnika? Wszyski jest iskra paliwo wymieniłem swiece gaznik i dalej nic. 21591533"]Ale w środku w gaźniku mokro i paliwo idzie. Czy używając pompki (ten gumowy element) napełnia się ona paliwem? W jakim...
2E - masz napisane w temacie przecież. Poza tym nie trzeba nawet ściągać obudowy filtra bo widać tabliczkę - z lewej strony gaźnika jest, a regulacje jałowego z prawej na śrubokręt płaski - dwie śrubki regulacyjne. I dysze wolnych obrotów sprawdź - z tyłu gaźnika jest. pzdr.
gaźnik wolnych obrotów regulacja wolnych obrotów gaźnik regulacja obrotów
ricoh drukuje stronę testową focus sterowanie kierownicy timer lodówki
pralka samsung ecobubble kostka stacyjki volvo
Lokalizacja czujnika światła cofania Peugeot 307 1.6 HDI 2006 Mercedes W123 2.8 Gaźnik - Moc Silnika i Specyfikacja