Zauważyłem, że jeśli się naciśnie pompkę wypuszcza ona paliwo przez jedną z rurek (w porządku), ale jak się puści to w tym momencie (tam myślę) powinno pobrać paliwo z zbiornika, a świszczy tak jakby rurka która jest w samym środku gaźnika (zaznaczona na zdjęciu na czerwono): Jesteś pewien przewodów paliwowych? Miałem coś podobnego w chinolu i winne...
Nigdy nie będziesz miał pewności, ja tez Ci tego nie zagwarantuję, na odległość, nie widząc silnika.
Podaj jaki silnik, jaki samochód. To może być prawie wszystko nawet Fiat 125p. Różnica w gaźnikach też jest spora.
Sprawdziłbym jeszcze simmering na wale korbowym pod iskrownikiem. Jeśli przepuszcza to zamiast zasysać mieszankę przez gaźnik ciągnie sobie podciśnienie tędy właśnie
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem agregatu prądotwórczego Briggs & Stratton 8HP. Ciężko odpala a jak już odpali to brakuje mu obrotów ledwo tyrkocze. Gaźnik zamiast zasysać powietrze z filtra, to wydmuchuje w niego paliwo. Co może być przyczyną? Mam go od kilku dni, z początku w ogóle nie chciał zagadać silnik dopiero po zdjęciu mu kabla z czujnika...
No to podaj jakie miałeś ustawienia!
A jednak tez mają taką uszczelk, pod ten kolektor: Cudo :) - a tę pod kolektor też ciut przesmarować (oczywiście tylko tam gdzie faktycznie styka się z kolektorem / cylindrem) ? A może bezpieczniej będzie nanieść taką cieniutką warstwę oleju zamiast na uszczelkę, to bezpośrednio na powierzchnie stykające się - kolektora i cylindra ? Mam nadzieję, że...
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
witam. Posiadam kose spalinowa partner Electrolux LET i mam problem. Otóż kosa jak jest zimna nie chce zapalić. Podejrzewam, ze to paliwo. Świeca ma dobra iskrę ale jest sucha. I tutaj zauważyłem problem. Wciskając pompkę paliwa i obserwując ja, zachodzi dziwne zjawisko. Widać jak pompka ciężko odbija, a zamiast zasysać paliwo zasysa więcej powietrza...
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Nierowne obroty moga wynikac z luzniej przepustnicy. Gaznik zasysa lewe powietrze i to powoduje nierowna prace lub niespodziewane gasniecie.
Tego nie ruszaj niepotrzebnie- zdejm filtr powietrza i tam wtryśnij benzynę (ja robię zwykłą strzykawką z igłą- tylko uważaj żeby igła nie wpadła). Ja czasem po dłuższym postoju odpalam psikając w dolot WD40. Dodano po 3 Gdy zdejmiesz filtr powietrza zobaczysz wlot do gardzieli gaźnika- jeśli masz pomoc drugiej osoby to zatykając dłonią wlot przy odpalaniu...
A masz kompresję? wykręć gaźnik czy zasysa powietrze na suwie ssania?
Luzy zaworowe ustawione? Możesz też posprawdzać połączenie gaźnika z cylindrem pod kątem zasysania lewego powietrza.
Sprecyzuje: czy gaznik jest w stanie napelnic pompke paliwem z powrotu? To co na rysunkach to jasne jak slonce. Nie wzialem pod uwage, ze przez nieszczelnosc pompki gaznik moze zasysac tedy powietrze, myslalem wczesniej, ze paliwo moze plynac tylko w jednym kierunku, czyli z gaznika przez pomke do baku. Faktycznie kolego mozesz miec racje.
Witam, mam Honde X8rs 2t, gdy podciśnienie zasam ustami paliwo dochodzi normalnie, lecz gdy podciśnienie jest, wsadzonę do gaznika i kręcę paliwo nie idzie, więc nie zaciąga. Jak przyłożę ręke do dolotu powietrza i zase to paliwo dojdzie, pomocy, nie wiem co zrobic, pozdrawiam.
Łańcuch mógł przeskoczyć bo tam nie ma automatycznego napinacza, tylko trzeba go pilnować i raz na jakiś czas poluzować kapturek żeby się dosunął
Witaj Dokręć dwie śruby mocujące gaźnik często się odkręcają. Silnik zasysa tzw. lewe powietrze i i nie zasysa paliwa. Pozdrawiam
ok od strony silnika gaźnik nad przepustnicą ma otwór którym jest zasysane powietrze do pracy membrany sprawdź czy jest drożny .
Łobuz zasysa fałszywe powietrze przed gaźnikiem. Jak potrafisz i wiesz o czym piszę to jeszcze sprawdź za pomocą tamponu umoczonego w benzynie czy zapali. Tampon zamiast gaźnika doskonale go zastąpi.
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Zatkany gaźnik - trzeba rozebrać, wymyć, przedmuchać. Przerabiałem temat, trzeba dokładnie, tak jak kolega napisał, wyczyścić gaźnik.
Daj jeszcze zdjęcie gaźnika i pompki, wtedy dostaniesz dokładna odpowiedź.. Generalnie jest tak, ta rurka, do której jest podpięty filtr paliwa, połączona jest z gaźnikiem, drugie wyjście gaźnika do pompki, z pompki do zbiornika. Pompka zasysa paliwo przez gaźnik i podaje je do zbiornika, nie odwrotnie. Trzecia rurka to, pewnie do odpowietrznika zbiornika.
Są 3 wężyki, dwa z nich są podłączone do gaźnika, a trzeci teoretycznie "zaślepiony" z tych dwóch połączonych znajdujesz jeden którym jest zasysane paliwo z zbiornika do gaźnika i to na nim powinien być filtr paliwa na końcu, drugim paliwo wraca do zbiornika jak pompujesz pompką.
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Nie wiem czy Davvvvi idziesz w dobrą stronę. Ja miałem spore problemy z lewym powietrzem w gaźniku. Podciśnienie zasysało powietrze na połączeniu wężyk paliwa gaźnik. Każda dawka lewego powietrza szła w wężyk i cofała paliwo a na postoju silnik się zalewał po sam wydech, aż ciurkiem leciało gdy zapomniałem zamknąć kranik. Objawy były takie: gdy już...
Witam ! Mam problem z odpaleniem Piły. Problem leży w tym że gaźnik nie zasysa paliwa co może być przyczyną ??
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
Nowy filterek z nowym przewodem do samego gaźnika jest nowy i czysty.
Zacznijmy od sprawdzenia czy w gaźniku znajduje się paliwo. Jeśli by tylko dmuchało z dolotu a nie zasysało to by gaźnik 'pluł' paliwem.
Gaźnik do rozkręcenia i czyszczenia,powinna śmigać dalej.
Wystarczy silnik od kosy spalinowej. W sumie tak. Wsxystkie silniki dwusuwowe zasysały mieszankę powietrzno paliwowo olejową z gaźnika nie bezposrednio tylko przez komorę korbową (tam gdzie pracowało wykorbienie wału). To tak w uproszczeniu.
Paliwo z gaźnika jest zasysane najpierw do komory korbowej. Nie tyle paliwo, co mieszanka paliwowo-powietrzna w postaci mgiełki jest w czasie suwu sprężania zasysana pod tłok, do komory korbowej. W momencie gdy poziom paliwa w gaźniku jest tak wysoki że się paliwo przelewa silnik zamiast zasysać mgiełkę paliwowo-powietrzną chlipie paliwo w postaci...
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
rozkręciłem wszystko i dokładnie umyłem...króciec ssący wymieniłem nadal nic...nie ssie paliwa
Na próbę zaślep pompkę i wstrzyknij strzykawką trochę paliwa w gaźnik powinna zapalić.
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Kolego, aby sprawdzić szczelność skrzyni korbowej silnika trzeba m.in. zerknąć na uszczelniacze wału tj. od strony "elektrowni" i wariatora. Jeśli będą zawilgocone, to będzie świadczyć, iż pora je wymienić. Gaźnik należy starannie (równomiernie) dokręcić do cylindra. Oczywiście należy założyć uszczelki w dobrym stanie lub nowe, "Kolanko" (łącznik gumowy)...
1. Nie odbija linka gazu 2. Duzy luz na przepustnicy 3. Niedokręcony gaźnik do głowicy i zasysa fałszywe powietrze.
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
Ale w które miejsce w gaźniku ja mam pierwszy raz malucha Oj kolego jak takich rzeczy nie wiesz, to lepiej daj mechanikowi zarobić. Zdjąć rurę od filtra powietrza i bezpośrednio w gaźnik, tam gdzie zasysa powietrze.
Wymień świecę na nową, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś. Kiedyś tak miałem, że świeca się rozszczelniła. Druga sytuacja to uszkodzone (nieszczelne) łożysko na wale korbowym. Jak sie znowu zatrzyma, to ściągnij filtr powietrza i zobacz, czy zasysa powietrze przez gaźnik. I porównaj zasysanie "na zimno" i "na gorąco".
To jeszcze pytanie. Do silnika jest przykręcona redukcja plastikowa - dobre ma uszczelki? Zobacz to też. Kompresja - najłatwiej zweryfikować ale czy poprawnie zapyta ktoś? Zatkać palcem ten otwór od gaźnika i szarpnąć szarpakiem. Powinno iść ciężko palec powinno zasysać ale powinno też dać się jednak szarpnąć .
Jeśli po zalaniu odrobiny paliwa w gardziel gaźnika silnik nie zapali, to problem nie w gaźniku. I wygląda jakby faktycznie zamiast zasysać, to dmuchał w dolot. Nie uszkodziłeś czegoś przy silniku?
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
Wymyśliłem, że wywiercę otwór w baku od góry, po świecę latarką i może coś zobaczę... Firma B&S to jedna z najlepszych. Jeżeli jest tam jakiś filtr, to jest on na pewno dostępny bez wiercenia dziury w zbiorniku. Jakiś sposób jest. Dodano po 10 Możesz zamieścić fotkę tej kosiarki , lub najlepiej gaźnika ze zbiornikiem ? Przeważnie wszystkie same zasysają...
W dieslu nie ma gaźnika:) Mówisz o przepustnicy powietrza, ale wywalasz to zasysanie za filtrem powietrza, dla Ciebie będzie najlepszy od kaczki, stary filtr siatkowy albo jak się uprzesz to nowszej generacji filtr papierowy też od kaczki. Wsadzasz go na przedniej grodzi silnika po prawej stronie.
zawory zawory zawory zwłaszcza ssący i podkładka plastikowa miedzy gaźnikiem a króccem
1. Nie jest normalne. Jeśli linka gazu nie jest za mocno zaciągnięta to najprawdopodobniej silnik zasysa fałszywe powietrze pomiędzy gaźnikiem i cylindrem. 2. Odpala się bez naciskania sprzęgła. Jeśli tak robisz i się ślizga to trzeba poluzować sprzęgło. Chyba, że jest zużyte i się ślizga. Nie zaciągnąłeś za mocno linek? One powinny mieć nieco luzu.
Nie chodzi o to, czy filtr pełny. Może być, ale jeśli paliwo jest zasysane do góry, to nie dotrze do gaźników. Masz tam cztery cylindry, więc byłby to dziwny zbieg okoliczności, jakby wysiadły wszystkie cewki. Jeśli jesteś pewny elektryki, to szukaj niepewnego połączenia, które się nagrzewa, sprawdź, co się dzieje na impulsatorze, moduł... Tam masz...
gaźnik zasysać wtrysk zamiast gaźnik zasysać wąż
cyfrowy polsat telewizor seicento wentylator chłodnicy multi input multi output
bateria milwaukee radio makita
Jak skleić ceratę: kleje do PVC i winylu Kalibracja miernika LCR-100 Voltcraft: krok po kroku