Podaj jaki silnik, jaki samochód. To może być prawie wszystko nawet Fiat 125p. Różnica w gaźnikach też jest spora.
Przerwa pomiędzy kołem 0.2 mm ale z tym luzem na łożyskach może trzeba będzie dać więcej. Szczelina na zamku na "żyletkę". Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać na powrót do zbiornika, Może mieć uszkodzony zaworek. http://obrazki.elektroda.pl/9206378300_1...
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Luzy zaworowe ustawione? Możesz też posprawdzać połączenie gaźnika z cylindrem pod kątem zasysania lewego powietrza.
ok od strony silnika gaźnik nad przepustnicą ma otwór którym jest zasysane powietrze do pracy membrany sprawdź czy jest drożny .
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Są 3 wężyki, dwa z nich są podłączone do gaźnika, a trzeci teoretycznie "zaślepiony" z tych dwóch połączonych znajdujesz jeden którym jest zasysane paliwo z zbiornika do gaźnika i to na nim powinien być filtr paliwa na końcu, drugim paliwo wraca do zbiornika jak pompujesz pompką.
Zacznijmy od sprawdzenia czy w gaźniku znajduje się paliwo. Jeśli by tylko dmuchało z dolotu a nie zasysało to by gaźnik 'pluł' paliwem.
Jest już dobrze była nieszczelna instalacja przy filterku gazu i nieszczelność pod gaźnikiem,zasysał lewe powietrze.
Zauważyłem, że jeśli się naciśnie pompkę wypuszcza ona paliwo przez jedną z rurek (w porządku), ale jak się puści to w tym momencie (tam myślę) powinno pobrać paliwo z zbiornika, a świszczy tak jakby rurka która jest w samym środku gaźnika (zaznaczona na zdjęciu na czerwono): Jesteś pewien przewodów paliwowych? Miałem coś podobnego w chinolu i winne...
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
Nierowne obroty moga wynikac z luzniej przepustnicy. Gaznik zasysa lewe powietrze i to powoduje nierowna prace lub niespodziewane gasniecie.
To powietrze jest zasysane przez gaźnik czy z drugiej strony? Powinno być widać bąbelki jeżeli wężyki są przeźroczyste. Zaciśnij wężyk idący z pompki do zbiornika i spróbuj pompować.
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Wystarczy silnik od kosy spalinowej. W sumie tak. Wsxystkie silniki dwusuwowe zasysały mieszankę powietrzno paliwowo olejową z gaźnika nie bezposrednio tylko przez komorę korbową (tam gdzie pracowało wykorbienie wału). To tak w uproszczeniu.
Na próbę zaślep pompkę i wstrzyknij strzykawką trochę paliwa w gaźnik powinna zapalić.
Witam ! Mam problem z odpaleniem Piły. Problem leży w tym że gaźnik nie zasysa paliwa co może być przyczyną ??
To jeszcze pytanie. Do silnika jest przykręcona redukcja plastikowa - dobre ma uszczelki? Zobacz to też. Kompresja - najłatwiej zweryfikować ale czy poprawnie zapyta ktoś? Zatkać palcem ten otwór od gaźnika i szarpnąć szarpakiem. Powinno iść ciężko palec powinno zasysać ale powinno też dać się jednak szarpnąć .
Tego nie ruszaj niepotrzebnie- zdejm filtr powietrza i tam wtryśnij benzynę (ja robię zwykłą strzykawką z igłą- tylko uważaj żeby igła nie wpadła). Ja czasem po dłuższym postoju odpalam psikając w dolot WD40. Dodano po 3 Gdy zdejmiesz filtr powietrza zobaczysz wlot do gardzieli gaźnika- jeśli masz pomoc drugiej osoby to zatykając dłonią wlot przy odpalaniu...
Kolego, aby sprawdzić szczelność skrzyni korbowej silnika trzeba m.in. zerknąć na uszczelniacze wału tj. od strony "elektrowni" i wariatora. Jeśli będą zawilgocone, to będzie świadczyć, iż pora je wymienić. Gaźnik należy starannie (równomiernie) dokręcić do cylindra. Oczywiście należy założyć uszczelki w dobrym stanie lub nowe, "Kolanko" (łącznik gumowy)...
tylko z tego co mnie nie pokoi to że filtr paliwa jest cały zalany benzyną tak samo jest z tłumikiem plastik obok niego jest mokry Brak pomysłów z takim zalewaniem benzyną . Co mi przychodzi do głowy to odłącz ten biały wężyk do zbiornika . Gdy miałem pęknięty zbiornik to podwiesiłem drutem butelkę z benzyną i gaźnik zasysał tylko tą czarną rurką ze...
Gaźnik do rozkręcenia i czyszczenia,powinna śmigać dalej.
Nie wiem czy Davvvvi idziesz w dobrą stronę. Ja miałem spore problemy z lewym powietrzem w gaźniku. Podciśnienie zasysało powietrze na połączeniu wężyk paliwa gaźnik. Każda dawka lewego powietrza szła w wężyk i cofała paliwo a na postoju silnik się zalewał po sam wydech, aż ciurkiem leciało gdy zapomniałem zamknąć kranik. Objawy były takie: gdy już...
Wtedy gaźnik podciśnieniowy. a są inne? dwusuwy też zasysają paliwo z gaźnika a więc?
Paliwo z gaźnika jest zasysane najpierw do komory korbowej. Nie tyle paliwo, co mieszanka paliwowo-powietrzna w postaci mgiełki jest w czasie suwu sprężania zasysana pod tłok, do komory korbowej. W momencie gdy poziom paliwa w gaźniku jest tak wysoki że się paliwo przelewa silnik zamiast zasysać mgiełkę paliwowo-powietrzną chlipie paliwo w postaci...
Częściowo jest zasysany do gaźnika , a że jest go zbyt wiele i przez to silnik nie równo pracuje część oleju cofa do filtra powietrza . Co chcesz zrobić z tym przedmuchem ?? Kiedyś robiło się tak nie fachowo , że tak powiem , puszczało się odmę w dół obok silnika , a otwór po niej zatykało . Skutkowało to tym , że silnik nie dostawał zanieczyszczonego...
Pewnie gaźnik do czyszczenia, wymieniłeś obie membrany? Powietrze może zasysać przez uszczelniacze, połączenie gaźnik-cylinder, nieszczelny gaźnik, itp
Witam, Mam kosę Oleo-mac 740 T - już jakieś 10 lat na pewno. Wierna i bezproblemowa. Ostatnio jednak przestała równo pracować. Szkoda że nie zauważyłem tego wcześniej... ale poluzowały się mocno śruby mocujące gaźnik... zasysała lewe powietrze. Odkręciłem gaźnik no i uszczelka pod gaźnikiem byłaby do wymiany i ta między kolektorem ssącym a silnikiem...
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
Wbrew pozorom, pompka nie pompuje paliwa do gaźnika. Jej zadaniem jest napełnienie go paliwem przez zasysanie paliwa przez gaźnik i pompowanie do zbiornika. Albo masz zamienione miejscami wężyki, (gdy pompka jest oddzielnie) albo trzeba wyczyścić gaźnik lub filtr paliwa. Pompka ma zaworek, niezależnie czy jest bezpośrednio w gaźniku czy oddzielnie.
No to podaj jakie miałeś ustawienia!
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
To nie jest sprawa regulacji gaźnika - próbowałem już. Przerwa na świecy zmniejszona ale nic się nie zmieniło. W jaki sposób uszkadza się membrana w gaźniku? Traci szczelność? Twardość? Szczelna jest ale co do twardości nie wiem. Do aparatu zapłonowego próbowałem dobrać się ale na przeszkodzie stoi sprzęgło odśrodkowe, którego za chiny nie widzę jak...
Nie pamiętam jak jest dokładnie w tym gaźniku, ale generalnie pompka (primer) powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać je do spowrotem do zbiornika.
Nie chodzi o to, czy filtr pełny. Może być, ale jeśli paliwo jest zasysane do góry, to nie dotrze do gaźników. Masz tam cztery cylindry, więc byłby to dziwny zbieg okoliczności, jakby wysiadły wszystkie cewki. Jeśli jesteś pewny elektryki, to szukaj niepewnego połączenia, które się nagrzewa, sprawdź, co się dzieje na impulsatorze, moduł... Tam masz...
Posprawdzałem wszystko, świece suche gaźnik ok ale wygląda na to jakby silnik nie zasysał z gaźnika wydaje mi się że mogą to być luzy zaworowe. Sprawdziłem są na pewno zbyt małe i moje pytanie czy jeżeli ustawie je znów poprawnie może być jeszcze coś do sprawdzenia za wczasu
Wymień świecę na nową, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś. Kiedyś tak miałem, że świeca się rozszczelniła. Druga sytuacja to uszkodzone (nieszczelne) łożysko na wale korbowym. Jak sie znowu zatrzyma, to ściągnij filtr powietrza i zobacz, czy zasysa powietrze przez gaźnik. I porównaj zasysanie "na zimno" i "na gorąco".
W dieslu nie ma gaźnika:) Mówisz o przepustnicy powietrza, ale wywalasz to zasysanie za filtrem powietrza, dla Ciebie będzie najlepszy od kaczki, stary filtr siatkowy albo jak się uprzesz to nowszej generacji filtr papierowy też od kaczki. Wsadzasz go na przedniej grodzi silnika po prawej stronie.
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
Wymyśliłem, że wywiercę otwór w baku od góry, po świecę latarką i może coś zobaczę... Firma B&S to jedna z najlepszych. Jeżeli jest tam jakiś filtr, to jest on na pewno dostępny bez wiercenia dziury w zbiorniku. Jakiś sposób jest. Dodano po 10 Możesz zamieścić fotkę tej kosiarki , lub najlepiej gaźnika ze zbiornikiem ? Przeważnie wszystkie same zasysają...
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
Jeśli po zalaniu odrobiny paliwa w gardziel gaźnika silnik nie zapali, to problem nie w gaźniku. I wygląda jakby faktycznie zamiast zasysać, to dmuchał w dolot. Nie uszkodziłeś czegoś przy silniku?
Wypowie się ktoś jeszcze???
Przewód zasilający (ten z filtrem) do króćca zasilającego gaźnik do drugiego wyjścia pompka, drugi przewód z pompki do zbiornika. Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać je ponownie do zbiornika, nie odwrotnie. Sprawdź, który wężyk z pompki zasysa, i ten podłącz do gaźnika.
Ok ale jak pod cylindrem puszcze to ze zbiornika będzie fajnie paliwo spływało wężykiem, ale później do gaźnika będzie szło trochę pod górkę? ale jak piszesz, że tak ma być oryginalnie to przetestuje ten sposób. W sumie, czy gaźnik nie powinien zasysać paliwa? Dodano po 4 Silnik Tecumseh BV153? (chyba BV153?, musiałbym sprawdzić) ale jest bez pompki...
Tak chłodzony powietrzem. O pojemności 49 ccm . KKR MOFA BIS 25 KM/H. Chce rozebrać to wszystko do przeczyszczenia .. bo na prostej jedzie tylko góra 30 km/h. A słyszałem że może to jechać szybciej. Musze wytrzyscić bo gaźnik był bez rurki z filtra powietrza.. po prostu goły gaźnik i zasysał co chciał.
Sprawdziłbym jeszcze simmering na wale korbowym pod iskrownikiem. Jeśli przepuszcza to zamiast zasysać mieszankę przez gaźnik ciągnie sobie podciśnienie tędy właśnie
Witam miałem ten sam problem tylko z silnikiem T675, zapala po napompowaniu po wypaleniu paliwa gasł.W moim przypadku była uszkodzona(nieszczelna) uszczelka między gaźnikiem a podstawką z tworzywa ,nie zasysał paliwa przez kanał wolnych obrotów.
Jak na plaka odpala, to nie ma wątpliwości że gaźnik jest zapchany. Zdaje się że tam jest prosty gaźnik jak w kosiarce, a ssanie jest realizowane dodatkową przepustnicą, więc powinno być od razu widoczne w gardzieli czy paliwo jest zasysane czy nie.
Jeżeli się grzeje, jeżeli podczas pracy słabnie, jeżeli "na luzie" ma wysokie obroty, a podczas pracy dławi się to stawiam na zbyt ubogą mieszankę paliwo powietrze, czyli za regulacja gaźnika. W mieszance paliwowo-powietrznej jest za mało paliwa, lub nie można prawidłowo wyregulować gaźnika z powodu zasysania tzw. "lewego powietrza" poprzez nieszczelności...
Gdy słychać to syczenie to widać, że paliwo leci przez gaźnik do cylindra, czy może tylko zasysa powietrze? Jaki jest to model gaźnika? Odpowietrzenie zbiornika paliwa jest sprawne? Przy zatkanym odpowietrzeniu i nieszczelnym gaźniku będzie przez niego zasysało powietrze. Jak masz ustawiona dźwigienkę zaworka iglicowego w gaźniku, może jest za wysoko?...
sprawdź czy wszystko szczelne jest podłączone gaźnik zasysa powietrze .Miedzy gaznikiem a rura od cylindra jest uszczelka, wystarczy zr przepuszcza i nie ma mieszanki ,powietrze i paliwo Dodano po 5 U mnie jest na tej rurze podłączony wężyk który jakieś tam spaliny odprowadza. Był pekniety i nie chciał palić bo cylinder zasysał lewe powietrze.
Paliwo powinno być zasysane z gaźnika przez podciśnienie panujące w cylindrze. Jeśli nikt tam wcześniej nie grzebał i agregat pracował jedyne co mi się nasuwa to nieszczelność w układzie np zestarzały się uszczelki.
Czyli klasyczny przykład problemów z gaźnikiem. Nie masz zamienionych miejscami wężyków przy gaźniku? Do sprawdzenia filtr paliwa, wężyki paliwowe, uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, konkretnie chodzi o kanalik podciśnienia. Nie zalepiłeś go przypadkiem jakimś silikonem. Pompka ma zasysać paliwo ze zbiornika, przez gaźnik i podawać go na powrót...
Gaźnik wyczyszczony, drożny. Ciśnienie pompy wzorcowe. Wygląda to tak jakby nie było wcale podciśnienia. Pompa podaje co kilka swkund i przelewa gaźnik, bo paliwo nie jest zasysane do cylindra.
Ale to chyba logiczne że paliwo do gaźnika powinno być zasysane przez filtr ... może jest już zapchany i dlatego nie chce zapalić. Ten "odpowietrznik" w korku to zazwyczaj malutka dziurka, spróbuj dmuchnąć przez korek tylko go wyczyść dokładnie ;)
Witam czy można ominąć pompke ręczna w pilarce (wężyk bez pośrednio gaźnika) proszę o odp dziekuje z góry za odp Chcesz ominąć Primer którym zasysasz paliwo do gaźnika? Więc tak. Można ominąć. Następnym razem napisz model itp. a nie wężyk bez pośrednio gaźnika.
Kanał, wężyk przez który podciśnienie pompuje membraną żeby ta zasysała paliwo z baku do gaźnika. Zdejmij tłumik i zobacz czy okno wydechowe nie jest zatkane nagarem i przy okazji popatrz na gładź cylindra i stan tłoka jak to wygląda.
Paręnaście lat temu moja Mz250 też nie paliła, uszkodzony był krociec ssący pomiędzy cylindrem a gaźnikiem. Krociec był pęknięty, przez co połączenie pomiędzy gaźnikiem i cylindrem było nieszczelne i zasysane było fałszywe powietrze. Po wymianie kroćca problemy znikły. Sprawdź czy połączenie gaźnika i cylindra jest szczelne, może masz identyczny problem.
Od gaźnika powietrze idzie kolektorem i wchodzi do głowicy przy zaworze ssącym od razu do komory spalania.. gdzie tam po drodze jest dostęp dolotu żeby zbierał olej? Odma jest włączona przed gaźnikiem. Olej z odmy może być zasysany z powietrzem przez gaźnik. Chyba że zatkana odma olejowa prowadzi do wzrostu ciśnienia co prowadzi do wpychania oleju...
W tym modelu aparat zapłonowy przy pomocy kondensatora podaje przerwę Kolega przestanie bzdury pisać. Kondensator przy cewce jest tylko elementem przeciwzakłóceniowym. Np dla radia. Kondensator przy aparacie zapłonowym ma za zadanie, między innymi, nie dopuszczać do iskrzenia na stykach przerywacza. Pływający brak iskry na jednym z cylindrów może być...
Noo jak paliwa załóżmy jest 200ml to na pewno, bo wtedy paliwo nie jest równomiernie zasysane przez filterek w zbiorniku do gaźnika.
Jeśli to się nie sprawdzi to uszczelniacze wału do sprawdzenia, przy sparciałych bądź mocno uszkodzonych uszczelniaczach mieszanka nie jest zasysana przez gaźnik. Wszelkiego rodzaju połączenia gumowe, oraz sprawdzenie czy silnik posiada tzw. kompresje (jak szybko pilarka opada trzymając za rączkę startera).
Po wyciągnięciu gaźnika i przyłożeniu ręki było po prostu czyc jak powietrze jest zasysane, ponadto po wyregulowaniu dysz w gaźniku motor odpalił za pierwszym, lecz nie reagował na jakiekolwiek ruchy manetką.
A czy przyczyną zalewania może być brak podkładki pod dyszą główną? Dzisiaj zauważyłem że dysza nie dochodzi do końca. To znaczy jak dokręce ją do oporu to łepek dyszy nie styka się z krawędzią korpusa gaźnika. Czy tamtędy może zasysać paliwo?
Jeżeli faktycznie iskra wewnątrz cylindra na świecy pod ciśnieniem jest taka, jak ma być (potrafi poza cylindrem być a po wkręceniu świecy nie być) to przyczyną niepalenia na samostarcie lub po wlaniu paliwa do cylindra będzie brak kompresji. Wspólną przyczyną braku kompresji i nie wybierania paliwa z gaźnika może być nieotwierający się zawór ssący...
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem agregatu prądotwórczego Briggs & Stratton 8HP. Ciężko odpala a jak już odpali to brakuje mu obrotów ledwo tyrkocze. Gaźnik zamiast zasysać powietrze z filtra, to wydmuchuje w niego paliwo. Co może być przyczyną? Mam go od kilku dni, z początku w ogóle nie chciał zagadać silnik dopiero po zdjęciu mu kabla z czujnika...
No i rzecz w dwusuwie bardzo ważna - szczelność skrzyni korbowej. Przy nieszczelnych uszczelniaczach powietrze nie będzie zasysane przez gaźnik tylko przy wale korbowym. Piszę o uszczelniaczach ale również może to być nie dokręcona miska skrzyni albo rozpuszczony przez benzynę nieodpowiedni środek uszczelniający.
A masz kompresję? wykręć gaźnik czy zasysa powietrze na suwie ssania?
Albo zasysasz wodę do gaźnika albo przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia/wymiany (ewentualnie obadać cewki i świece). Masz nadkola?
Jak mogłeś naprawić coś, o czym nie masz zielonego pojęcia? To gaźnik podciśnieniowy, szczelna membrana zasysana jest poprzez rosnące w zwężce Venturiego podciśnienie, podciągając tłokową przepustnicę do góry. http://africatwin.com.pl/showthread.php?...
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
temat do zamnknięcia. Przyczyną były rowki w w gniazdach przepustnicy i tamtendy zasysał lewe powietrze. Gaźnik też był zanieczyszczony.
Tu nie chodzi o olej czy mieszankę 1:40.czy 1:50 tylko o to że mieszanka była uboga przez co była wyższa temperatura spalania. Do regulacji gaźnik i sprawdzenie uszczelniaczy na wale bo tamtędy może zasysać lewe powietrze.
Dzisiaj próbowałem odpalić kosiarkę. Chciałem podpompować paliwo pompką, ale pompka od dzisiaj nie chce pompować paliwa , tylko trochę pompuje, nie chce zasysać paliwa. Wlałem trochę paliwa do gardziela od gaźnika i na tłok to od razu odpaliła. Chodziła może 2 sekundy i zgasła. Drugi raż odpaliła i znowu zgasła. Później już nie chciała zapalić.
Łańcuch mógł przeskoczyć bo tam nie ma automatycznego napinacza, tylko trzeba go pilnować i raz na jakiś czas poluzować kapturek żeby się dosunął
Witam kolegę ,miałem podobny problem z kilkoma pilarkami i w kilku przypadkach winne były nowe wężyki, po prostu są za dużej średnicy i po nagrzaniu pilarki następuje zasysanie /lewego/ powietrza , Kupiłem nowe/ cieńsze/ z metra cięte i po zamontowaniu problem zniknął ,W twojej pilarce zauważyłem przy gaźniku taki właśnie wężyk, podobne objawy może...
Witam, sprawdź szczelność uszczelniaczy wału, gdy są uszkodzone nie ma podciśnienia pozwalającego na zasysanie przez gaźnik, wszystkie gumowe króćce oraz wężyki (impulsowe, paliwa) muszą być szczelne, na samym końcu pozostaje remont gaźnika ale trzeba trafnie wykluczyć inne usterki.
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Niebieską przykręcasz-wkręcasz(poprzez "łącznik" wkręca się śrubka w gaźnik i przymyka ilość zasysanego paliwa na wolnych obrotach-to tak skrótowo) i zmniejszasz ilość zassanego paliwka. Czerwoną dopasowujesz uchylenie przepustnicy na wolnych obrotach. Gdy czerwoną wkręcasz to podnosisz obroty(dokładniej uchylasz-otwierasz przepustnicę. Chociasz jest...
Na początek uszczelniacz.Tak,przez niego piła nie odpali albo nie da się ustawić obrotów.Jeśli masz pękniętą sprężynkę,lub spadła całkiem piła dostaje za dużo powietrza.To samo łącznik lub rurka impulsowa.To guma,która pod wpływem zawartych w benzynie olejów,kwasów itp.truchleje,pęka lub przerywa sie.Wtedy też piła dostaje za dużo powietrza.Rurka impulsowa...
Zobacz szczelność między gaźnikiem a kolektorem ssącym, bo mi to wygląda na zasysanie fałszywego powietrza!
Jak będzie łatwo zasysał lewe powietrze, to nie zassie paliwa z gaźnika i nie odpali.
Żeby silnik na wybiegu nie zasysał paliwa.
no i problem powrócił mf daśnie na wyższych obrotach na dodatek jak gaśnie to w wężyku jest tylko troszke paliwa albo wogóle tak jak by nie zasysał czy coś jutro rozbiore jeszcze cały gaźnik wyczyszcze i zobaczymy a może wy macie jeszcze jakieś uwagi?
Ojojoj... To tak nie bardzo że wgl odpaliłeś motocykl od tak "na pałę" po tak długim postoju :( . Pierwsze co powinieneś zrobić to przepłukać cały zbiornik paliwa, sprawdzić filtr paliwa jeśli jest. Wymienić filtr powietrza. Wymienić olej w skrzyni biegów. Podlać nieco oleju pod świecę i powoli zakręcić wałem. Bo smarowanie silnika 2T nie jest super...
Czyli jest zasysane podciśnieniem w kolektorze dolotowym. Za czy przed gaźnikiem?
Zła regulacja gaźnika,lub lewe powietrze jest zasysane przez jakąś nieszczelność,silnik po spuszczeniu ssania ma równo chodzić na wolnych obrotach bez wypadania obrotów.
Usterka usunięta. Pomogła wymiana filtra paliwa i przewodu paliwowego (był przetarty i mógł zasysać powietrza). Przy okazji wyczyściłem gaźnik. Wszystko działa. Jeszcze raz Bardzo Dziękuje za pomoc
Witam ponownie luz na zaworach ustawiałem klasycznie, zgodnie z zasadami sztuki, jedno co mnie dziwi to że gdy chce odpalić silnik to gaźnik powinien zasysać powietrze a ja ewidentnie czuje ze on (gaźnik) go wręcz wypycha -tak jakby na zmianę ale więcej wypycha niż zasysa :cry: Rychu co myślisz o tym? Dodaje zdjęcia znaków na rozrządzie. http://obrazki.elektroda.pl/1166455600_1...
Witam Można sprawdzić uszczelniacze na wale. Jak będą uszkodzone to mogą puszczać "lewe" powietrze i silnik może mieć podobne objawy, gdyż nie będzie zasysał mieszanki z gaźnika tylko czyste powietrze. A z ciekawości jakie ma ciśnienie sprężania ? Pozdrawiam JO
(Świeca po próbie normalnego zapłonu jest mokra). Czyli gaźnik zasysa paliwo.Obstawiam zapłon. :|
Wydaje mi się, że kompresja jest dobra, choć za bardzo się na ty nie znam. Jak wykręcę świece, to koło zamachowe chodzi bardzo leciutka. Na wkręconej świecy czuć duży opór, aż ciężko obrócić rękom koło zamachowe. Jednocześnie słychać zasysanie w gaźniku, a potem lekki basik w tłumiku.
Problemem jest lewe powietrze zasysane przez silnik. Najczęściej przez gaźnik. Po regeneracji gaźnika w moim uno te kłopoty się skończyły. Pozdrawiam
Dziwna sprawa, że nie chce chodzić. Filmik u mnie się nie otwiera. Jeśli cały silnik jest dobrze uszczelniony, dysze są czyste, membranki i iglica w gaźniku ok. świeca daje iskrę to powinna chodzić. Jak rozbierzesz gaźnik to możesz mieć jeszcze jeden filtr -drobne sitko pod wprasowaną blaszką- zaślepką. Ale jak ją wyciągniesz to pewnie się uszkodzi...
Daj zdjęcie membrany. http://obrazki.elektroda.pl/1194745200_1... Ręczna pompka ma zasysać paliwo, przez gaźnik i podawać je na powrót do zbiornika.
Witam. Jeżeli gaźnik jest zespolony ze zbiornikiem paliwa to perawdopodobnie z tego co piszesz będziesz miał zapchaną siateczkę na rurce która zanurza się w paliwie, przedmuchanie sprężonym powietrzem całego gaźnika powinno załatwić sprawę. pozdrawiam
1. Wlej świeżego paliwa. 2. Sprawdź szczelność skrzynki korbowej - uszczelniacze wału oraz króciec ssący jeśli są nieszczelności silnik dwusuwowy nie zaciągnie mieszanki do skrzyni korbowej ponieważ jest brak zasysania. 3. Zapchany gaźnik osadami zalegającej mieszanki z olejem wyczyścić na myjce. Jeśli pilarka działała przed postojem to wykluczam brak...
gaźnik zamiast zasysać zasysać wąż korek zasysać
kondensator wyschnąć otwieranie centralnego zamka awaryjne numer administratora
logitech kabel układy zasilające
Schemat wzmacniacza basowego Ibanez P3110-U – gdzie znaleźć dokumentację serwisową? Pioneer GM-1027ZSA – schemat, pinout, typowe usterki, zamienniki części