Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Przerwa pomiędzy kołem 0.2 mm ale z tym luzem na łożyskach może trzeba będzie dać więcej. Szczelina na zamku na "żyletkę". Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać na powrót do zbiornika, Może mieć uszkodzony zaworek. http://obrazki.elektroda.pl/9206378300_1...
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
Wybacz, ale nie ma tam żadnego uwarstwienia ładunku. Jest to taka sprytna technika. Gaźnik ma dwie przepustnice, jedna standardowo gaźnik, druga tylko jako przepustnica powietrza. Cylinder oraz tłok mają taką konstrukcję, aby osobno zasysać mieszankę i powietrze. Powietrze ładowane jest do kanałów przelotowych a mieszanka do komory korbowej. W trakcie...
To jeszcze pytanie. Do silnika jest przykręcona redukcja plastikowa - dobre ma uszczelki? Zobacz to też. Kompresja - najłatwiej zweryfikować ale czy poprawnie zapyta ktoś? Zatkać palcem ten otwór od gaźnika i szarpnąć szarpakiem. Powinno iść ciężko palec powinno zasysać ale powinno też dać się jednak szarpnąć .
Tu nie chodzi o olej czy mieszankę 1:40.czy 1:50 tylko o to że mieszanka była uboga przez co była wyższa temperatura spalania. Do regulacji gaźnik i sprawdzenie uszczelniaczy na wale bo tamtędy może zasysać lewe powietrze.
Pewnie gaźnik do czyszczenia, wymieniłeś obie membrany? Powietrze może zasysać przez uszczelniacze, połączenie gaźnik-cylinder, nieszczelny gaźnik, itp
Czyli klasyczny przykład problemów z gaźnikiem. Nie masz zamienionych miejscami wężyków przy gaźniku? Do sprawdzenia filtr paliwa, wężyki paliwowe, uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, konkretnie chodzi o kanalik podciśnienia. Nie zalepiłeś go przypadkiem jakimś silikonem. Pompka ma zasysać paliwo ze zbiornika, przez gaźnik i podawać go na powrót...
Zauważyłem, że jeśli się naciśnie pompkę wypuszcza ona paliwo przez jedną z rurek (w porządku), ale jak się puści to w tym momencie (tam myślę) powinno pobrać paliwo z zbiornika, a świszczy tak jakby rurka która jest w samym środku gaźnika (zaznaczona na zdjęciu na czerwono): Jesteś pewien przewodów paliwowych? Miałem coś podobnego w chinolu i winne...
Przewód zasilający (ten z filtrem) do króćca zasilającego gaźnik do drugiego wyjścia pompka, drugi przewód z pompki do zbiornika. Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać je ponownie do zbiornika, nie odwrotnie. Sprawdź, który wężyk z pompki zasysa, i ten podłącz do gaźnika.
Sprawdziłbym jeszcze simmering na wale korbowym pod iskrownikiem. Jeśli przepuszcza to zamiast zasysać mieszankę przez gaźnik ciągnie sobie podciśnienie tędy właśnie
Tak wiec jezeli samochod zachowuje sie wam tak samo na LPG i na benzynie to napewno nie jest to wina gaznika. A klepiąca na luzach przepustnica hę?Wszak to jej otwarcie "łączy" apetyt silnika z LPG.A jeżeli gaźnik 2ee ma uszkodzony siłownik drugiego przepustu podciśnieniowy?A właśnie -jak są uszkodzone podciśnienia to gaźnik może powodować problemy...
Ok ale jak pod cylindrem puszcze to ze zbiornika będzie fajnie paliwo spływało wężykiem, ale później do gaźnika będzie szło trochę pod górkę? ale jak piszesz, że tak ma być oryginalnie to przetestuje ten sposób. W sumie, czy gaźnik nie powinien zasysać paliwa? Dodano po 4 Silnik Tecumseh BV153? (chyba BV153?, musiałbym sprawdzić) ale jest bez pompki...
Nie pamiętam jak jest dokładnie w tym gaźniku, ale generalnie pompka (primer) powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać je do spowrotem do zbiornika.
Odpowietrznik dobrze działa,bo on ma właśnie za zadanie zasysać powietrze a nie wypuszczać paliwa dlatego nie zrobisz podciśnienia. Dodano po 51 Sprawdź sobie szczelność skrzyni korbowej czyli uszczelniaczy, połączenia gaźnik cylinder.
Podaj jaki silnik, jaki samochód. To może być prawie wszystko nawet Fiat 125p. Różnica w gaźnikach też jest spora.
Witam ponownie luz na zaworach ustawiałem klasycznie, zgodnie z zasadami sztuki, jedno co mnie dziwi to że gdy chce odpalić silnik to gaźnik powinien zasysać powietrze a ja ewidentnie czuje ze on (gaźnik) go wręcz wypycha -tak jakby na zmianę ale więcej wypycha niż zasysa :cry: Rychu co myślisz o tym? Dodaje zdjęcia znaków na rozrządzie. http://obrazki.elektroda.pl/1166455600_1...
Nierowne obroty moga wynikac z luzniej przepustnicy. Gaznik zasysa lewe powietrze i to powoduje nierowna prace lub niespodziewane gasniecie.
Dziwna sprawa, że nie chce chodzić. Filmik u mnie się nie otwiera. Jeśli cały silnik jest dobrze uszczelniony, dysze są czyste, membranki i iglica w gaźniku ok. świeca daje iskrę to powinna chodzić. Jak rozbierzesz gaźnik to możesz mieć jeszcze jeden filtr -drobne sitko pod wprasowaną blaszką- zaślepką. Ale jak ją wyciągniesz to pewnie się uszkodzi...
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem agregatu prądotwórczego Briggs & Stratton 8HP. Ciężko odpala a jak już odpali to brakuje mu obrotów ledwo tyrkocze. Gaźnik zamiast zasysać powietrze z filtra, to wydmuchuje w niego paliwo. Co może być przyczyną? Mam go od kilku dni, z początku w ogóle nie chciał zagadać silnik dopiero po zdjęciu mu kabla z czujnika...
Tego nie ruszaj niepotrzebnie- zdejm filtr powietrza i tam wtryśnij benzynę (ja robię zwykłą strzykawką z igłą- tylko uważaj żeby igła nie wpadła). Ja czasem po dłuższym postoju odpalam psikając w dolot WD40. Dodano po 3 Gdy zdejmiesz filtr powietrza zobaczysz wlot do gardzieli gaźnika- jeśli masz pomoc drugiej osoby to zatykając dłonią wlot przy odpalaniu...
Daj zdjęcie membrany. http://obrazki.elektroda.pl/1194745200_1... Ręczna pompka ma zasysać paliwo, przez gaźnik i podawać je na powrót do zbiornika.
Ssanie jest na 100% sprawne . Zostało wymienione razem z gaźnikiem nie dawno . Postaram się gdzieś załatwić pomiar ciśnienia w cylindrze. Mam nadzieje że zbyt dużo nie będzie kosztował . Jak sprawdzić czy nie przepuszczają uszczelniacze wału ? Tego nie sprawdzałem . Iskra na świecy jest "bogata" . Sprawdzane na dwóch świecach na obydwóch jest taka sama...
Witam. W czoraj wykonałem próby odpalenia silnika kończąc na że by na wolnych nie gasł, ma obroty też ładnie wchodzi więc silnik się uruchomił. Zmniejszyłem przerwę na świecy na 0.30 bo było 0.60 , powiększyłem odpowietrznik w korku wiertłem 3mm i przede wszystkim zmieniłem gaźnik ma oryginalny do tego silnika (gaźnik K60B nie chce zasysać paliwa nadal,...
A jednak tez mają taką uszczelk, pod ten kolektor: Cudo :) - a tę pod kolektor też ciut przesmarować (oczywiście tylko tam gdzie faktycznie styka się z kolektorem / cylindrem) ? A może bezpieczniej będzie nanieść taką cieniutką warstwę oleju zamiast na uszczelkę, to bezpośrednio na powierzchnie stykające się - kolektora i cylindra ? Mam nadzieję, że...
...hmmm, mówisz żeby dmuchnąć? Spróbuje tego, a jak to nie pomoże, tj. nie bedzie chciało lecieć normalnie paliwo, spróbuje wlać do jakiegoś pojemniczka benzyny niech pompka zasysa ze zbiorniczka paliwo, jak bedzie ok tzn. ze coś jest nie tak, od zbiornika do filtra czy pompki. A jesli nie bedzie chciało zasysać tak jak powinno tzn. że coś z pompką....
Witam! Autko jak wyżej. 250.000 km przebiegu, co 10.000 wymiana oleju, bez widocznych ubytków na bagnecie, prawidłowa eksploatacja, spalanie 6-8 litrów / 100 km. itd.. Problem powstał nagle! Spalanie zwiększyło się niemalże dwukrotnie! Jazda: 3-4 bieg (ekonomiczna prędkość (70-90 km/h , spokojna jazda) - wyżucam na luz - jest ok. Po wrzuceniu 5-ego...
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
witam. Posiadam kose spalinowa partner Electrolux LET i mam problem. Otóż kosa jak jest zimna nie chce zapalić. Podejrzewam, ze to paliwo. Świeca ma dobra iskrę ale jest sucha. I tutaj zauważyłem problem. Wciskając pompkę paliwa i obserwując ja, zachodzi dziwne zjawisko. Widać jak pompka ciężko odbija, a zamiast zasysać paliwo zasysa więcej powietrza...
Jak sprawdziłeś szczelność zaworu iglicowego, może jest za szczelny, a dysze w gaźniku są jednak nie drożne. Przy opuszczonym pływaku dmucham przez kanał paliwowy i jest prawidłowo zamknięty bo nie dopuszcza powietrza, przy otwartym - sytuacja odwrotna. Ciekawy sposób, ale widzę że przepustnice już wykluczyłeś? Zdjąłem linkę z przepustnicy, opuściłem...
No to podaj jakie miałeś ustawienia!
Łańcuch mógł przeskoczyć bo tam nie ma automatycznego napinacza, tylko trzeba go pilnować i raz na jakiś czas poluzować kapturek żeby się dosunął
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Łobuz zasysa fałszywe powietrze przed gaźnikiem. Jak potrafisz i wiesz o czym piszę to jeszcze sprawdź za pomocą tamponu umoczonego w benzynie czy zapali. Tampon zamiast gaźnika doskonale go zastąpi.
Luzy zaworowe ustawione? Możesz też posprawdzać połączenie gaźnika z cylindrem pod kątem zasysania lewego powietrza.
A masz kompresję? wykręć gaźnik czy zasysa powietrze na suwie ssania?
Daj jeszcze zdjęcie gaźnika i pompki, wtedy dostaniesz dokładna odpowiedź.. Generalnie jest tak, ta rurka, do której jest podpięty filtr paliwa, połączona jest z gaźnikiem, drugie wyjście gaźnika do pompki, z pompki do zbiornika. Pompka zasysa paliwo przez gaźnik i podaje je do zbiornika, nie odwrotnie. Trzecia rurka to, pewnie do odpowietrznika zbiornika.
ok od strony silnika gaźnik nad przepustnicą ma otwór którym jest zasysane powietrze do pracy membrany sprawdź czy jest drożny .
Są 3 wężyki, dwa z nich są podłączone do gaźnika, a trzeci teoretycznie "zaślepiony" z tych dwóch połączonych znajdujesz jeden którym jest zasysane paliwo z zbiornika do gaźnika i to na nim powinien być filtr paliwa na końcu, drugim paliwo wraca do zbiornika jak pompujesz pompką.
Witaj Dokręć dwie śruby mocujące gaźnik często się odkręcają. Silnik zasysa tzw. lewe powietrze i i nie zasysa paliwa. Pozdrawiam
Zatkany gaźnik - trzeba rozebrać, wymyć, przedmuchać. Przerabiałem temat, trzeba dokładnie, tak jak kolega napisał, wyczyścić gaźnik.
Nowy filterek z nowym przewodem do samego gaźnika jest nowy i czysty.
Sprecyzuje: czy gaznik jest w stanie napelnic pompke paliwem z powrotu? To co na rysunkach to jasne jak slonce. Nie wzialem pod uwage, ze przez nieszczelnosc pompki gaznik moze zasysac tedy powietrze, myslalem wczesniej, ze paliwo moze plynac tylko w jednym kierunku, czyli z gaznika przez pomke do baku. Faktycznie kolego mozesz miec racje.
Wystarczy silnik od kosy spalinowej. W sumie tak. Wsxystkie silniki dwusuwowe zasysały mieszankę powietrzno paliwowo olejową z gaźnika nie bezposrednio tylko przez komorę korbową (tam gdzie pracowało wykorbienie wału). To tak w uproszczeniu.
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
Zacznijmy od sprawdzenia czy w gaźniku znajduje się paliwo. Jeśli by tylko dmuchało z dolotu a nie zasysało to by gaźnik 'pluł' paliwem.
Gaźnik do rozkręcenia i czyszczenia,powinna śmigać dalej.
Witam, mam Honde X8rs 2t, gdy podciśnienie zasam ustami paliwo dochodzi normalnie, lecz gdy podciśnienie jest, wsadzonę do gaznika i kręcę paliwo nie idzie, więc nie zaciąga. Jak przyłożę ręke do dolotu powietrza i zase to paliwo dojdzie, pomocy, nie wiem co zrobic, pozdrawiam.
(Świeca po próbie normalnego zapłonu jest mokra). Czyli gaźnik zasysa paliwo.Obstawiam zapłon. :|
gaźnik zamiast zasysać zasysać wąż korek zasysać
demontaż obudowa krups focus klucz arduino wejście analogowy częstotliwość
interfejs lexia naprawa udaru makita
Samsung Galaxy z lombardu – komunikat o haśle po resecie sieci, blokada ekranu, FRP Ariston Clas One Boiler Motherboard No Power: SMPS, Fuse, and Power Rail Faults