Ba no właśnie, czujniki hala miały tą wadę ze jak dostały temperatury to traciły sygnał. Do sprawdzenia opalarką i miernikiem. Swego czasu w audi mnie doswiadczyło.
Sygnał z czujnika względem plusa, zasilanie na czujniki 8V
to podłącz na krótko rozrusznik i zobacz czy odpala i czy iskra nie ginie
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Jak sobie "odpocznie" ok. 3-5 min, to zapali. Raczej nie jest to wina paliwa, bo na gazie jest to samo. W momencie, kiedy zdechnie warto sprawdzić, czy ma iskrę, oraz czy dochodzi paliwo. Obstawiam, że ginie iskra poprzez uszkodzony czujnik.
Pytanie: iskra ginie, paliwa za mało czy może za bogato i się zalewa ? A po zgaśnięciu odpala ok czy z problemami ?
świeca musi byc F80 albo z NGK B8HS i odstęp między elektrodami 0,4mm. Sprawdź czy iskra nie ginie, gdy wystąpia objawy wykręć świecę i sprawdź czy iskra jest za każdym razem.
Nie, ale jakby przez filtr dmucha lekko paliwo i nawet nie kopci, wina świecy? Pod ciśnieniem ginie iskra? Świeca jest nowa.
Ja też nie znam dokładnie tego ecu ele przeczytałem to jeszcze raz.Wypada zapłon tylko na wolnych.Po dodaniu gazu nie.Dziwne jest to że ginie iskra na wolnych.A może to lewe powietrze?Podejrzyj sondę i korekcje na wolnych jak tam się da.Błędów też nie podałeś.Jak wywala błąd wtrysków to coś z wiązką.Jak nic nie wywala to będzie tak jak piszą ginie iskra...
ginie iskra czy zasilanie paliwem ? moze hala uwalony ?
chodziło mu o błedy w pamieci i wartosci zmierzone popatrz co ginie jak jest goracy iskra czy sygnał na wtryski a moze pompa paliwa nie daje.
Witam, posiadam skuter Peugot Speedfight 2, problem jest taki że gdy podepnę akumulator ginie iskra. Akumulator przenosiłem z głównego miejsca do kufra, sprawdzałem parę razy kable i niby jest ok, jest możliwość ze to akumulator jest zepsuty? Czy raczej coś w instalacji.
Mam nowy agregat prądotwórczy z silnikiem Honda GX160 i nie odpala, ginie iskra na świecy, raz czy dwa odpalił na sekundę i dalej cisza. Czy może miał ktoś taki przypadek?
A gdybyś tak cewkę ze świecą na zewnątrz podłączył to byś widział czy iskra ginie.
Witam. Mam problem z uruchomieniem "cienkusa". Jak tylko temperatura na dworze spadnie poniżej zera ginie iskra na świecach. Rozrusznik kręci. Jak go popchnę, to odpali od kopa. Pomóżcie.
Postartuj trochę rozrusznikiem. Ale sprawdź też, czy w momencie startowania nie ginie iskra.
Kolego a czasem nie ginie iskra i dlatego odcina.Jeśli brak iskry to uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym ,typowe w matizach,tikach.
myślę że najpierw sprawdz czy działają wszystkie świece prawdopodobnie ginie iskra na jednej świecy
ginie cos? iskra? wtrysk? zasilanie na ster? cisnienie paliwa? na samostarcie pali? czeste były przepływki.
podaj konkretnie co ginie, iskra, impuls na wtryski, pompa paliwa nie ma zasilania?
Na razie wiem jakie auto i że gaśnie... Czy cokolwiek sprawdziłeś? Co ginie? Iskra, paliwo? Napięcie zasilania sterownika, może pompa przestaje pracować, lub ginie napięcie zasilania? Temat na pograniczu kosza.
To zobacz co ginie, iskra czy paliwo. To prosty silnik ( ten fordowski żeliwiok) i prosty układ sterowania. A jak zgaśnie to na nowo odpala z trudem czy od razu?
Wcięcie jest idealnie na środku palca i na pierwszym cylindrze a mimo to nie działa.... po włożeniu wtyczki do aparatu ginie iskra. Ostatnio nawet wymieniałem sterownik silNika i nic 😯
Ja bym postawił na układ zapłonowy, z jakiegoś powodu ginie iskra. Przebicia, zbyt małe napiecie WN, uszkodzona cewka, palec kopułka ????
No to masz dwie opcje, albo ginie iskra albo wtrysk leje. Ciężko zerknąć oscyloskopem na sygnały? 3 minuty i wszystko wiadomo. Nie masz oscyloskopu to wystarczy dioda świecąca.
Patrz gdzie ginie iskra. Na przewodach, na rozdzielaczu. Czy dochodzi napiecie do cewki. Jest wiele do zrobienia. A na forum to slabo szukales bo jest tego duzo (nie tylko calibra ma silnik spalinowy).
Skoro na morko to albo przewody albo cewka (nie znam konstrukcji układu zapłonowego). Sterownik przy częstym wypadaniu zapłonu nie widzi gdzie ginie iskra - bada na podstawie spalania stukowego oraz sygnałów iskry i wtrysku. Polecam jeszcze zresetować mapę wtrysków przez restet ECU.
romet 205 ma polski silnik i ramę a romet 200 ma silnik czeski i polska ramę. bo mam cewkę w iskrowniku gdzie ciągle ginie iskra. a na butelkowej chyba tak nie jest.
tak i iskra nagle ginie:)
Dajcie spokój z tą masą, rozrusznik wszak kręci. Prawdopodobnie ginie iskra bo padł moduł w aparacie zapłonowym. Tu uwaga, są dwa typy aparatu zapłonowego, całe aparaty pasują zamiennie, natomiast moduły w nich, nie są zamienne! Nie kupować najtańszych, bo te działają przez tydzień, góra miesiąc.
Gaśnięcie po pewnej chwili, niezależnie od warunków pracy (otwarcie przepustnicy, obroty silnika), a następnie niemożność uruchomienia aż do ostygnięcia itp. może być spowodowane uszkodzeniem modułu zapłonowego. Po prostu ginie iskra lub iskra staje się bardzo słaba (długość poniżej 5 mm), bywa że ostygnięciu lub dłuższej przerwie powraca. Należałoby...
Prosty digifant jak pamiętam. Czegoś jednak nie ma - najprawdopodobniej iskra ginie. Proponuję jednak dokładniej się przyjrzeć.
JimmyNinetyOne a jak idzie zabawa z magneto? Udało się już naprawić? U mnie znajomy ma motorynkę i też ma już dosyć platynek. Nowe kupił i już ma luzy na platynkach. Ciągle mu iskra ginie. Więcej pcha niż jeździ i także planujemy zarzucić CDI do motorynki. Ale to w niedalekiej przyszłości.
Chodzi o to, że auto w ogóle nie wydaje oznak życia... Paliwo dochodzi, bo śmierdzi paliwem, pompa pracuje, ale nie ma zupełnie iskry. Iskra jest przy ręcznym wymuszeniu, ale po spięciu wszystkiego w całość auto nie pali i nie ma iskry... Z tego co się już dowiedziałem, to stare vr6-ki na aparacie nie miały immo. Idzie weekend więc będę szukał po przewodach...
Zobaczyć lampą stroboskopową, czy ginie iskra, następnie można sprawdzić wysterowanie cewki. Samego modułu Kolega nie sprawdzi bez emulatora. Dodano po 1 Jeszcze może być zbyt mocno dokręcona pokrywa zaworów (odkształcona), też będą podobne objawy. Z gwizdków w głowicy nie dmucha?
Mam problem z autem. Polega on na tym, że ginie iskra na 1 i 4 cylindrze. Wymieniłem cewkę zapłonową, ale to nic nie dało. Wciąż jest ten sam problem. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojawia się iskra, i po krótkim czasie znowu zanika. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuje z góry za pomoc.
Witam Będę usiłował naprawić "motocykl" marki Romet. Teraz co się dzieje: Po ok 30 min jazdy ginie iskra. Właściciel wymienił już cewkę zapłonową, ja ostatnio wymieniłem moduł gdyż został zjedzony przez kwas z akumulatora. I teraz moje pytanie czego się doszukiwać? Moje podejrzenia padają na iskrownik a dokładniej na czujnik położenia wału.
Możesz sprubować A może SPRÓBOWAĆ??? nieraz sprawdzasz świece i iskra jest, a po wkręceniu do silnika iskra ginie pod ciśnieniem. Ciekawe. Iskra ginie pod ciśnieniem. Czyżby nie dało się sprawdzić układu zapłonowego (iskry) i być pewnym, że nie "zginie pod ciśnieniem" ???.
Sprawdziłem wyjście ze sterownika i na 2 przewodach do modułu zapłonu podczas kręcenia napięcie skacze i oscyluje w około 1,5-3.5V a na jednym skoczy do 2,5 oscyluje w okolicy tej liczby i po chwili znika. I to właśnie na tym przewodzie który obsługuje cewkę na której ginie iskra. Czyli wychodzi na to ze sterownik siadł??
Co ma czujnik temperatury do odpalania na gazie? Iskra ginie i tyle.
Nikt nie jest w stanie Tobie pomóc jeśli sam nie wykonasz podstawowych czynności sprawdzających. Czy ginie iskra w tym czasie czy nie? A może ginie napięcie na przełączniku gaz-benzyna? Musisz cokolwiek zrobić sam aby ktoś mógł coś dopowiedzieć, czytaj między wierszami że nikt tutaj niema ochoty bawić się w zgadywanki. Dbaj o poziom tego forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56...
z tego co napisałeś wynika że ginie iskra ale fajnie by było gdybyś to sprawdził rozumiem że skoro po minucie zapala to trochę ciężko ale zawsze możesz go zapalić i czekać aż zgaśnie pozatym jak moduł zapłonu? - może to jego wina no i chyba jeszcze ecu ale to chyba na koniec dobrze by było gdybyś napisał jaki to silnik bo bez tego to trzeba troszkę...
Czujnik jest bardzo prawdopodobny. Może masz przebicia na masę z cewki i ginie iskra. Trudne do zdiagnozowania. Krótkie zaniki może powoduje brak styku w którejś kostce. Zapal silnik i spróbuj poszukać, poruszać wtyczkami, może namierzysz. Kostka stacyjki też może być podejrzana. Jak zgaśnie, to od razu można zapalać, czy musi ostygnąć?
Co z iskrą? Ginie na wysokich obrotach?
Na początek zdejmij pokrywe gaźnika i zobacz czy przy rozruchu daje paliwo na przepustnicę. No w sumie niuchanie to też sposób na diagnostyke, zobacz czy na magistrali paliwowej jest cos takiego na kształt wentylka w kole i naciśnij i zobacz czy paliwko leci, taki zaworek kontrolny, sprawdź też czy jak przełączysz na benzynę czy nie ginie iskra w tym...
No ok rozumiem tylko kolego czy jak straci synchronizację immo to wtryski działają a tylko iskra ginie ?
Wymień kondensator i po problemie. Iskra ginie pod ciśnieniem
Witam , posiadam zippa pro 50 w którym zmieniłem silnik na 125 , oryginalny silnik ma oznaczenie 139fmb i ma pojemnosc 50cc a ten który włożyłem to 154fmi , poza wrzuceniem wiekszego silnika wlozylem nową cewke z motocykla 125cc a tak po za tym wszystko seria , jak przejade te 10km nagle ginie iskra i musze odczekac te 10 minut i mogę dalej jechac ,...
Albo go zalewa albo ginie iskra. Mimo wszystko spróbowałbym wymienić kable i świece, majątku to nie kosztuje, a wygląda, że to któreś z nich jest winne. Sonda raczej na zimnym silniku wiele "do powiedzenia" nie ma, choć może doprowadzić do zalewania, nawet zimnego silnika, tylko nie wiem czy sterownik w tym aucie potrafi się adaptować. TPS i MAP raczej...
na większej przerwie wogle nie ma iskry ginie poprostu już próbowałem
To problemy z iskrą. Chodzi jakby świeca 'bobel' złapała, albo ma przebicie. Może ten kondensator już padł, albo nie ma połączenia z masą. Nie iskrzy na przerywaczu? Musisz szukać, bo gdzieś ta iskra ginie.
Witam! Mam problem z Renault Laguna I 95r 1.8 8V mianowicie auto nie ma czasem iskry - nie odpala. Często pomaga reset - odłączenie na kilka minut akumulatora. Czujnik położenia wału ok, cewka+moduł ok, immo nie miga a jednak jak auto postoi ponad 12 godzin ginie iskra. Jaka może być tego przyczyna?? dodam że w momencie braku iskry spada trochę napięcie...
niestety tam nie ma tego schematu (jest od 600ccm-a taki to ja mam) Objawy takie że powyżej około (na ucho bo nie ma obrotomierza) 2000 obr ginie iskra na jednym z cylindrów Jeszcze tego motoru nie mam u siebie wiec nic nie sprawdziłem (chciałem schemat aby zobaczyć jak tam jest zapłon sterowany) Z tego samego powodu nie zakładałem tematu o usterce...
Czy ginie sama iskra? pompka paliwa pracuje?obrotomierz dźwiga się w czasie kręcenia rozrusznikiem?
Silnik stracił moc ? To może oznaczać że nie wszystkie cylindry pracują jak należy... sprawdź sobie iskrę na wszystkich świecach jeśli są takie jak należy to oznacza że masz pękniętą uszczelkę na kolektorze ssącym lub uszkodzony wtrysk paliwa / pompę paliwową... A może silniczek krokowy? Jak nie masz pojęcia to nie wypisuj głupot. Pierwsza i podstawowa...
Witaj kolego w tych opryskiwaczach padaja cewki ginie iskra albo gaśnie albo jest slaba bardzo a teraz ciężko dostać cewkę do niego ale idzie go uratować wstawiasz cewkę ladowania od motorka Simson platynki ta ladowania ma takie blaszki odpilowujesz je wtedy ona jest taka waska przykrecasz ja w miejsce starej jedna fasolke nawiercasz i pasuje podlaczasz...
Silniczek krokowy reguluje tylko obroty biegu jałowego - żeby były akurat w zakresie 850obr/min. Nie ma nic do szarpania, spadków mocy czy tego że kury przestały się nieść. Sonda lambda i świece nie, bo w domu wymieniłem i bez poprawy To wymień jeszcze koło zapasowe - też nie będzie poprawy, a parę groszy zejdzie z portfela. Nie wiadomo nic - żadnej...
Zdejmowalem z kazdego cylidra przewod wn i sprawdzalem czy jak zapal sie lampka to ginie iskra no i na kazdym jest tak samo. Nie rób tego więcej bo będziesz miał ECU do wymiany. Doprowadź do takiej sytuacji z podpiętym diagnoskopem (ale dedykowanym do FIATa). W/g mnie jest problem z sygnałem czujnika położenia wału (obrotów) lub wałka (fazy).
iskra, iest , paliwo dochodzi . masz dostęp do stroboskopu .? może ginie ci iskra , / aparat, cewka /, zapnij cęgi na .WN. z cewki , czy lampa miga ,
Witam. W mojej Asterce mam walnięty czujnik Halla. Objawy jakie są to: ginie iskra i czasem gaśnie po wrzuceniu na luz, po czym za czwartym razem odpala z wielkim bólem. Pewnego dnia odkręciłem kopułkę, zobaczyłem tam trochę oleju i ruszający się w prawo i w lewo czujnik. Moje pytanie brzmi czy poradził bym sobie z wymianą simeringu i przekładką całego...
Witam wszystkich. Mam problem z moim Simsonem. Zimny ładnie zapali,przejadę kilka kilometrów, dzieje się coś dziwnego a mianowicie ginie iskra lub jest bardzo,bardzo słaba. Simson zaczyna przerywać w czasie jazdy za chwilę gaśnie. Gdy próbuję go odpalić strzela w tłumik. Gdy już uda się go odpalić dam gaz do oporu strzela w tłumik,nie da się jechać....
Jeżeli iskra ginie to cewki do wymiany.
objawia się tym ze iskra ginie po wymianie kondensatora znowu jest iskra zamieniłem koło na to od WFM a kondensator ma wartości 600v 0.22uf
zmieniłem kondensator i iskra ginie :( nie ma jej na świecach i nie iskrzeń na przerywaczu
No to sprawdź co ginie jak gaśnie iskra, wtrysk
Jedyne co mogę wywnioskować, to to, że masz fejsa i zielono w głowie. Bo ktoś, kto ma w głowie poukładane to sprawdzi, czy rzeczywiście brakuje iskry czy papu dla cylindra. Jeszce raz ci tłumaczę- wypadanie zapłonów nie jest równoznaczne z tym, że ginie iskra. Po prostu w danym cylindrze nie następuje zapłon mieszanki. Może jest tam tylko powietrze,...
Wg mnie (a miałem to samo) do wymiany jest cewka a raczej moduł zapłonowy. Prawdopodobnie są na nim mikropęknięcia przez które dostaje się wilgoć i po prostu ginie iskra. Ja sprawdziłem to używając w suchy dzień, wtedy kiedy palił normalnie, spryskiwacza do kwiatków traktując nim cewkę na chodzie. Palił normalnie ale po zgaszeniu i ponownej próbie odpalenia...
Pierwsze słyszę, wszędzie w internecie ludzie piszą o VAGu, tak samo serwisówki jak i instrukcje na stronie ross-tech. ? Ja też myślałem, że wystarczy wejśc w kanał 212, ustawić na 80 stopni i nawet się zbytnio nie pobrudzę. Do czasu, aż mnie jeden taki zdrowo nie przetrzepał, od tej pory łączę metody. Raz- możesz mieć luz na przeniesieniu napędu aparatu...
Iskra Ci ginie, wymień świece i sprawdź iskrę, może fajka też być uszkodzona i zależy jak ją ruszysz to raz pokaże, a raz nie. Był też przypadek, że iskra była na wyciągniętej świecy, a po wkręceniu nawet nie brummkał, po wymianie zapłonu zaczął działać. Jeszcze mi coś przyszło do głowy, sprawdź minus na silnik.
Wczoraj sprawdziłem . Wsadziłem świece do fajki i iskra na zewnątrz jest. Czy jest możliwe że w komorze pod ciśnieniem iskra ginie a przewody są ok?
Hmmmmm Mi dziś zgasł w trakcie jazdy. Już drugi raz. Poprzednio miałem podobne objawy do twoich, jeździłem aż zgasł. Wstawiłem do atorazywonej stacji przez rovera, tydzień czasy szukali ustarki wymienili mi listwę, kopułkę, przewody ale nie powiedzieli o co chodzi. Nie wiem co mu zrobili (nie chcieli powiedzieć) ale silnik odpalił i chodził równo. Tydzień...
sam jak w temacie usterka wygląda tak: auto jedzie normalnie i czasami zgaśnie po chwili odpala i dalej jest ok sterownik błędów nie wykrywa stwierdzone zostało że ginie iskra i jest wyłącza się przekaźnik pompy paliwa czyli wychodzi na uszkodzony cz halla (rozdzielacz bosch) czasami bywa że po włączeniu zapłonu przekaźnik pompy drży przez chwilę i...
E tam, nie ma iskry, ginie przy obrotach...pytanie tylko czy są wtryski. Sprawdź Dodano po 48 "iskra jest na wszystkich cylindrach wtryskiwacze podają paliwo bo wymontowałem listwę" CZYTAŁEM !
pomóc w doborze modułu zapłonowego do Inca Spartan Popatrz jak wygląda kostka/złącze instalacji elektrycznej w module który posiadasz i kup moduł do 2T z takim samym złączem. Są moduły tuningowe(i jak kostka elektryczna nie pasowałaby to można zastosować przejściówkę - przewody z kompatybilnymi kostkami do instalacji i modułu), albo takie które się...
hmmm. No to trzeba by sprawdzic czy ginie iskra w momencie gasnięcia.Podłączyć neonówke i jeżdzić. Dodano po 6 Jak odłączysz przy stacyjce to nadal moze byc zle bo sam przewód moze zwierac do masy ! Jak odłączysz przy module to wyeliminujesz ew. awarie kabla. Dodano po 14 Ja bym rozebrał jednak gaznik.A przynajmniej odkręcił srube do dyszy wysokich...
Witam!! Mam problem z honda jak w temacie. mianowicie podczas odpalania silnika strzela w wydech lub filtr powietrza, po jakims czasie ginie iskra powodem tego jest to iz aparat zaplonowy przestaje funkcjonowac... wymienialem go juz pare razy i za kazdym razem auto zapala na chwilke po przejechaniu paru kilometrow znow zaczyna strzelac i znow aparat...
mianowicie dzieje sie tak samochód ford sierra rocznik 1989 silnik 2l benzyna przy kręceniu rozrusznikiem ginie iskra przy zapalaniu z popychu samochód pali bez zarzutów na włączonym zapłonie przy zgaszonym silniku na cewce zapłonowej brakuje modulacji impulsów - ale z popychu są czujnik położenia wału jest nowy , moduł od zapłonu dobry sprawdzony wdrugim...
Witam Jeżeli masz iskrę spróbuj odkręcić w gaźniku tą część z iglicą i próbuj go odpalić, Winą może być też słabe aku, skoro iskra ginie ci po kręceniu rozrusznikiem, zobacz czy masz ładowanie.
Niestety nadal iskra ginie. zaczynam tracić nadzieję. Wygląda na to że moduł nie wyrabia, co prawda jest nowy ale z tych tańszych. Jaki moduł polecacie? Jaka jest różnica między wysokim a niskim modułem? Bardzo proszę o pomoc.
Prawdopodobnie nie ma iskry i wyłącza się elektrozawór ,albo iskra ginie aparat zapłonowy?Sprawdż to.
Po prostu iskra ginie, popraw masy komputera zanim go spalisz na dobre. A w zasadzie połacz wszystkie masy przed komputerem.
tak dokładnie zagada i gaśnie. paliwo dochodzi chwilę jest iskra i ginie. immo nie mryga
Witam, Audi 100 2.0 AEE na jednopunktowym wtrysku + LPG (palnik). Czasem samochód gaśnie na benzynie a po przełączeniu na gaz jest ok (nie ginie iskra). Ewidentnie brakuje mu paliwa, wymienione / podmienione /w kilku warsztatach : -pompa paliwa; -przekaźnik pompy paliwa; -wtryskiwacz (cała góra); -przełącznik od LPG; -cały układ zapłonowy (świece, przewody,...
Sprawdziłeś, czy to paliwo, czy zapłon? Czy iskra nie ginie?
Witam. Uszczelka musi być i musi być aluminiowa. Ustaw prawidłowo przerwę na przerywaczu bo jak iskra ginie na wysokich obrotach to przerwa jest za duża. Pozdrawiam.
Dodam, że już została wymieniona cewka, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału i nadal nie odpala czasami jest iskra a czasami ginie i samochód czasami się tylko delikatnie odezwie i nadal nic.
Coraz mniejszy sens pisania na elektrodzie. Masz racje. Sprawdziłbyś czy to iskra ginie, bo tak to nawet jak znajdziesz czujnik to co Ci to da?
To dwusów, mieszanka benzyny z olejem, czyli elektrody szare być mają, chyba ze na samej benzynie jeździsz. :D Lepsze świece i dobrze ustawić mieszankę tak jak koledzy radzą. Chiba zmyliłeś ostatecznie kol. koyocika :P . Mieszanka - stosunek powietrza do paliwa i nie mylić z rozbełtaniem oleju w benzynie. Do rzeczy: wykręcasz śrubę od powietrza 2,5...
Witam Wcześniej pisałem o tym problemie w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... wkurzyłem się i kolega kupił nową cewkę zapłonową, i tu jest iskra, ale bardzo mała i przy mocnym kopnięciu . Co jest nie tak ? Na starej cewce jest bardzo dobra iskra, przy słabym ruszeniu startera, a jak się mcno kopnie iskra ginie, a na tej nowej...
Przyjrzyj się przerywaczowi. On w pozycji rozwartej nie może zwierać do masy. Iskra pojawia się w momencie rozwarcia przerywacza. Na zwartym idzie na masę, stąd ginie ci wtedy napięcie.
Jeśli masz kogoś do pomocy, to możesz szybko sprawdzić, czy wina jest po stronie układu zapłonowego, czy paliwowego. Sprawa jest prosta - zdejmujesz tzw. tłumik szmerów (osadzony między filtrem powietrza, a gaźnikiem) bierzesz strzykawkę (najlepiej większą) z igłą nabierasz w nią benzyny, włączasz ssanie, przekładasz igłę przez otworek w przepustnicy...
Tam gdzie wpinasz iskrowniki są wyjścia dwóch cewek 1 i 2 jednej, 3 i 4 drugiej. Miernik i do roboty jak nie spalone to włóż gwoździki zamiast iskrowników ma skakać iskra między nimi jak podepniesz zasilanie. Co do iskrownikow jeśli nie ma iskry na palniku przy sprawnym generatorze i nie mają przerwy to zdechła izolacja i iskra ginie ci pod pokrywą....
Witam,prosze o pomoc w volvo jak w tytule nie pali na cieplym silniku.opuscil wlasnie najlepsze 4 warsztaty jako przekleta tajemnica mechanikow i elektryko-elektronikow. volvo pali na zimno i jedzie bez problemu dynamiczne do momentu zgaszenia. potem trzeba czekac kilka godzin az wystygnie zupelnie.sprawdzony diagnostycznie nie ma bledow, wszystkie...
kłopot z iskrą chyba się wyjaśnił,po usztywnieniu kostki połączeniowej na cewce iskra jest OK jednak gdy kostka jest luźna iskra ginie, prawdopodobnie słabe połączenie styków w cewce natomiast zawór EGR po uruchomieniu silnika dostaje + a nie dostaje -,skąd może brać minusa,diagnoza kompem wadliwe działanie liniowego systemu EGR-nieobecny.zdięcie rurki...
Napiszę całość historii - może coś pomoże. Przyjechał na wymianę silnika z powodu zużycia i został wymieniony goły słupek. Przed wymianą trzeba było dość długo kręcić żeby zapalił a potem już normalnie chodził. Po wymianie zapali jeśli czujnik obr. wału zbliży się maksymalnie do koła zamachowego (na granicy ocierania) ale chodzi tylko na wolnych. Dodanie...
Złożyłem moduł i pojawił się problem...Podłączyłem go do Rometa i iskra jest na niskich obrotach (podczas kopania), ale przy mocnym kopaniu lub odpaleniu silnika nie wkręca się na obroty i ginie iskra. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje? http://obrazki.elektroda.pl/4211182200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1849807400_1...
Może klin na wale ścięło? Platynki też czasami pękają, iskra jest ale przy kopnięciu ginie
tak zawsze w tej samej temp? pozatym jak robi buu to jest tak jakby go zwyczajnie zgasić a iskra nie ginie jak by go zalewało to by go powoli dusiło
Odkopuje temat. Mam na zakladzie Carine E 2,0 3S-FE.Niepali.Paliwo podaje,iskra jest z tym ze nie niebieska tylko wpadajaca w kolor ognia czyli jaka taka pomaranczowa.Czasami ma przeblyski niebieskiej tylko ze strasznie słaba wtedy jest. Podczas proby odpalenia zalewa swiece i wychodzi na to ze iskra ginie pod cisnieniem. Swieczki,kable,kopulka i palec...
sprawdzpne przecież napisałem ze zasilanie nie ginie
iskra ginie ginie ładowanie ginie wizja
lusterka elektrycznie zużycie inverter netia aktywacja
moduł komfort termet rozdzielnica elektryczna wykonanie
Electrolux – pralka kończy pranie po 1 minucie, nie pobiera wody, presostat, blokada drzwi Kotły gazowe kondensacyjne z wyrzutem spalin przez ścianę