to podłącz na krótko rozrusznik i zobacz czy odpala i czy iskra nie ginie
Pytanie: iskra ginie, paliwa za mało czy może za bogato i się zalewa ? A po zgaśnięciu odpala ok czy z problemami ?
Ba no właśnie, czujniki hala miały tą wadę ze jak dostały temperatury to traciły sygnał. Do sprawdzenia opalarką i miernikiem. Swego czasu w audi mnie doswiadczyło.
Sygnał z czujnika względem plusa, zasilanie na czujniki 8V
świeca musi byc F80 albo z NGK B8HS i odstęp między elektrodami 0,4mm. Sprawdź czy iskra nie ginie, gdy wystąpia objawy wykręć świecę i sprawdź czy iskra jest za każdym razem.
A gdybyś tak cewkę ze świecą na zewnątrz podłączył to byś widział czy iskra ginie.
Jak sobie "odpocznie" ok. 3-5 min, to zapali. Raczej nie jest to wina paliwa, bo na gazie jest to samo. W momencie, kiedy zdechnie warto sprawdzić, czy ma iskrę, oraz czy dochodzi paliwo. Obstawiam, że ginie iskra poprzez uszkodzony czujnik.
JimmyNinetyOne a jak idzie zabawa z magneto? Udało się już naprawić? U mnie znajomy ma motorynkę i też ma już dosyć platynek. Nowe kupił i już ma luzy na platynkach. Ciągle mu iskra ginie. Więcej pcha niż jeździ i także planujemy zarzucić CDI do motorynki. Ale to w niedalekiej przyszłości.
Prosty digifant jak pamiętam. Czegoś jednak nie ma - najprawdopodobniej iskra ginie. Proponuję jednak dokładniej się przyjrzeć.
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Co ma czujnik temperatury do odpalania na gazie? Iskra ginie i tyle.
No ok rozumiem tylko kolego czy jak straci synchronizację immo to wtryski działają a tylko iskra ginie ?
Co z iskrą? Ginie na wysokich obrotach?
Wymień kondensator i po problemie. Iskra ginie pod ciśnieniem
Jeżeli iskra ginie to cewki do wymiany.
Możesz sprubować A może SPRÓBOWAĆ??? nieraz sprawdzasz świece i iskra jest, a po wkręceniu do silnika iskra ginie pod ciśnieniem. Ciekawe. Iskra ginie pod ciśnieniem. Czyżby nie dało się sprawdzić układu zapłonowego (iskry) i być pewnym, że nie "zginie pod ciśnieniem" ???.
na większej przerwie wogle nie ma iskry ginie poprostu już próbowałem
To problemy z iskrą. Chodzi jakby świeca 'bobel' złapała, albo ma przebicie. Może ten kondensator już padł, albo nie ma połączenia z masą. Nie iskrzy na przerywaczu? Musisz szukać, bo gdzieś ta iskra ginie.
E tam, nie ma iskry, ginie przy obrotach...pytanie tylko czy są wtryski. Sprawdź Dodano po 48 "iskra jest na wszystkich cylindrach wtryskiwacze podają paliwo bo wymontowałem listwę" CZYTAŁEM !
zmieniłem kondensator i iskra ginie :( nie ma jej na świecach i nie iskrzeń na przerywaczu
Niestety nadal iskra ginie. zaczynam tracić nadzieję. Wygląda na to że moduł nie wyrabia, co prawda jest nowy ale z tych tańszych. Jaki moduł polecacie? Jaka jest różnica między wysokim a niskim modułem? Bardzo proszę o pomoc.
objawia się tym ze iskra ginie po wymianie kondensatora znowu jest iskra zamieniłem koło na to od WFM a kondensator ma wartości 600v 0.22uf
Prawdopodobnie nie ma iskry i wyłącza się elektrozawór ,albo iskra ginie aparat zapłonowy?Sprawdż to.
Po prostu iskra ginie, popraw masy komputera zanim go spalisz na dobre. A w zasadzie połacz wszystkie masy przed komputerem.
tak i iskra nagle ginie:)
Wczoraj sprawdziłem . Wsadziłem świece do fajki i iskra na zewnątrz jest. Czy jest możliwe że w komorze pod ciśnieniem iskra ginie a przewody są ok?
Witam. Uszczelka musi być i musi być aluminiowa. Ustaw prawidłowo przerwę na przerywaczu bo jak iskra ginie na wysokich obrotach to przerwa jest za duża. Pozdrawiam.
Witam Jeżeli masz iskrę spróbuj odkręcić w gaźniku tą część z iglicą i próbuj go odpalić, Winą może być też słabe aku, skoro iskra ginie ci po kręceniu rozrusznikiem, zobacz czy masz ładowanie.
Coraz mniejszy sens pisania na elektrodzie. Masz racje. Sprawdziłbyś czy to iskra ginie, bo tak to nawet jak znajdziesz czujnik to co Ci to da?
chodziło mu o błedy w pamieci i wartosci zmierzone popatrz co ginie jak jest goracy iskra czy sygnał na wtryski a moze pompa paliwa nie daje.
kłopot z iskrą chyba się wyjaśnił,po usztywnieniu kostki połączeniowej na cewce iskra jest OK jednak gdy kostka jest luźna iskra ginie, prawdopodobnie słabe połączenie styków w cewce natomiast zawór EGR po uruchomieniu silnika dostaje + a nie dostaje -,skąd może brać minusa,diagnoza kompem wadliwe działanie liniowego systemu EGR-nieobecny.zdięcie rurki...
Odkopuje temat. Mam na zakladzie Carine E 2,0 3S-FE.Niepali.Paliwo podaje,iskra jest z tym ze nie niebieska tylko wpadajaca w kolor ognia czyli jaka taka pomaranczowa.Czasami ma przeblyski niebieskiej tylko ze strasznie słaba wtedy jest. Podczas proby odpalenia zalewa swiece i wychodzi na to ze iskra ginie pod cisnieniem. Swieczki,kable,kopulka i palec...
Tam gdzie wpinasz iskrowniki są wyjścia dwóch cewek 1 i 2 jednej, 3 i 4 drugiej. Miernik i do roboty jak nie spalone to włóż gwoździki zamiast iskrowników ma skakać iskra między nimi jak podepniesz zasilanie. Co do iskrownikow jeśli nie ma iskry na palniku przy sprawnym generatorze i nie mają przerwy to zdechła izolacja i iskra ginie ci pod pokrywą....
tak dokładnie zagada i gaśnie. paliwo dochodzi chwilę jest iskra i ginie. immo nie mryga
A jest taka mozliwosc ze spalił się moduł zapłonowy ?? Bo gadałem z nauczycielem od silników i on mówił że jest taka mozliwosc i właśnie od jakiś 2 dni mi już iskra ginie. Byłem dzisiaj w sklepie chciałem kupić ale niestety nie mieli i będę musiał zamówić z Internetu a to potrwa ;/
Sprawdziłeś, czy to paliwo, czy zapłon? Czy iskra nie ginie?
Kabel WN - tylko wtedy raczej by odpalał bez jednego a potem zaczynałby chodzić, może traci kompresje (podpiera zawór), no i sam wtryskiwacz ale tu już trzeba go wyjąć, zatkać otwór po nim i odpalić żeby popatrzeć co się dzieje. Może też iskra ginie - podłączyć drugą świecę do kabla, odpalić i popatrzeć.
Iskra Ci ginie, wymień świece i sprawdź iskrę, może fajka też być uszkodzona i zależy jak ją ruszysz to raz pokaże, a raz nie. Był też przypadek, że iskra była na wyciągniętej świecy, a po wkręceniu nawet nie brummkał, po wymianie zapłonu zaczął działać. Jeszcze mi coś przyszło do głowy, sprawdź minus na silnik.
Witam Wcześniej pisałem o tym problemie w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... wkurzyłem się i kolega kupił nową cewkę zapłonową, i tu jest iskra, ale bardzo mała i przy mocnym kopnięciu . Co jest nie tak ? Na starej cewce jest bardzo dobra iskra, przy słabym ruszeniu startera, a jak się mcno kopnie iskra ginie, a na tej nowej...
Nie, ale jakby przez filtr dmucha lekko paliwo i nawet nie kopci, wina świecy? Pod ciśnieniem ginie iskra? Świeca jest nowa.
ginie iskra czy zasilanie paliwem ? moze hala uwalony ?
Silniki 2T są zazwyczaj grymaśne. Jeśli stosujesz świece dedykowane do tego silnika, to może sprawdź kable WN, w tym też "fajki" świec, bo mogą mieć przebicie i iskra ginie lub jest osłabiona. Na próbę (jeśli jest to możliwe) można uruchomić silnik bez fajek. Niepokoi mnie spore zużycie paliwa. Może pływak dziurawy i zwiększa poziom paliwa, w wyniki...
Ja też nie znam dokładnie tego ecu ele przeczytałem to jeszcze raz.Wypada zapłon tylko na wolnych.Po dodaniu gazu nie.Dziwne jest to że ginie iskra na wolnych.A może to lewe powietrze?Podejrzyj sondę i korekcje na wolnych jak tam się da.Błędów też nie podałeś.Jak wywala błąd wtrysków to coś z wiązką.Jak nic nie wywala to będzie tak jak piszą ginie iskra...
Witam. Mam problem z uruchomieniem Astry po remoncie silnika. Rozrząd i zapłon jest ustawiony poprawnie, nie wiem tylko czy wszystkie masy podłączyłem poprawnie, ponieważ nie ma iskry. Po zapaleniu zapłonu pojawia się tylko jedna, natomiast przy uruchamianiu iskra ginie. Mam wrażenie, że dwa kabelki, które znajdują się z tyłu silnika po prawej stronie...
Dodam, że już została wymieniona cewka, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału i nadal nie odpala czasami jest iskra a czasami ginie i samochód czasami się tylko delikatnie odezwie i nadal nic.
ginie cos? iskra? wtrysk? zasilanie na ster? cisnienie paliwa? na samostarcie pali? czeste były przepływki.
Skuter benelli 49x nie ma iskry .Mianowice chodzi o to że po odłączeniu akumulatora iskra ginie nie ma ładowanie w ogóle . Czytalem troch o tym i wymieniłem świece ,cewke ,modłuł zapłonowy ,iskrownik ,regulator napięcia . No i tak na orginalnym module od benelli (zablokowany) taki niebieki z diodą odpala po przyłaczeniu aka oczywiście (bez nie odpala...
Mam nowy agregat prądotwórczy z silnikiem Honda GX160 i nie odpala, ginie iskra na świecy, raz czy dwa odpalił na sekundę i dalej cisza. Czy może miał ktoś taki przypadek?
tak zawsze w tej samej temp? pozatym jak robi buu to jest tak jakby go zwyczajnie zgasić a iskra nie ginie jak by go zalewało to by go powoli dusiło
cześc Rychu wiem wiem że ona pali olej ale dalaczego czasami zalapie i dziabie ja wtedy nic nie reguluje jak zgaśnie to już niechce odpalić a może tam coś byc z kołem zamachowym ? tam kiedyś ktoś pisał że może klin być zdarty i wtedy iskra ginie ? a jak by kilin to jak to sprawdzić czy bez zdejmowania koła sie da?No i niemam tej podkładki wiesz na tą...
wtrysk podaje iskra jest rozrząd wydaję się ok tylko do wtrysku idzie + - a do czujnika tylko - ten jeden przewód jest bez plusa i minusa Dodano po 55 iskra na świecach jest byka by zabiła Dodano po 7 sprawdzałem jeszcze raz iskra pojawia się po dłuższej chwili i następuje wybuch paliwa ale tylko przez chwilę potem znowu iskra ginie i po dłuższej chwili...
Witam, posiadam skuter Peugot Speedfight 2, problem jest taki że gdy podepnę akumulator ginie iskra. Akumulator przenosiłem z głównego miejsca do kufra, sprawdzałem parę razy kable i niby jest ok, jest możliwość ze to akumulator jest zepsuty? Czy raczej coś w instalacji.
na starych czesciach raczej nie pojade bo koncowki od kopulki okragle sie zrobily... ale to wymianialem dawno w tamtym roku i jezdzilem tylko teraz od nie dawata tak sie dzieje ze iskra ginie czyscilem juz nie raz palec kopulke i nic za pare dni znowu tak samo sprawdzalem to od cewki na kablu prad jest tylko dalej ok kopulki na swiece nic nie idzie...
Opryskiwacz solo minor nie ma iskry. Żeby go odpalić muszę zdjąć szarpak i kręcić wałem wiertarką z kluczem aby iskra się pojawiła (silnik chodzi wtedy bez zarzutu). Po zgaszeniu można go ponownie odpalać, lecz po upływie ok. godziny znów iskra ginie. Co może być problemem? Proszę o odpowiedź z góry dziękuję. https://obrazki.elektroda.pl/3919085700_...
Postartuj trochę rozrusznikiem. Ale sprawdź też, czy w momencie startowania nie ginie iskra.
Panowie, albo przetrzyjcie oczka, albo dajcie sobie czas do południa - chyba że to zespół odstawienia... Nijak nie da się połączyć ginącej iskry z przestawionym rozrządem - chyba że to układ z dwoma czujnikami (wałka i wału) wtedy przy wzroście obrotów mogły by się rozjeżdżać. Skoro iskra ginie i ma na to wpływ odległość czujnika od koła fonicznego,...
Na razie wiem jakie auto i że gaśnie... Czy cokolwiek sprawdziłeś? Co ginie? Iskra, paliwo? Napięcie zasilania sterownika, może pompa przestaje pracować, lub ginie napięcie zasilania? Temat na pograniczu kosza.
myślę że najpierw sprawdz czy działają wszystkie świece prawdopodobnie ginie iskra na jednej świecy
Od razu pali bez problemu tylko też od razu gaśnie. Dodano po 6 To zobacz co ginie, iskra czy paliwo. Jak sprawdzić co ginie?
Witam. Mam problem z uruchomieniem "cienkusa". Jak tylko temperatura na dworze spadnie poniżej zera ginie iskra na świecach. Rozrusznik kręci. Jak go popchnę, to odpali od kopa. Pomóżcie.
podaj konkretnie co ginie, iskra, impuls na wtryski, pompa paliwa nie ma zasilania?
Kolego a czasem nie ginie iskra i dlatego odcina.Jeśli brak iskry to uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym ,typowe w matizach,tikach.
Sprawy się zmieniły. ustawiłem zawory ale z pośpiechu nie w pozycji t tylko byle jak. Odpalił. Iskra często ginie silnik przerywa i nie kręci wyżej. Moduł nie siedzi zbyt pewnie jutro go przylutuje i dam znać. Pytanie jeszcze w jakiej pozycji ustawić ssanie? Przepustnica otwarta? Zamknięta? A może w połowie?
Może klin na wale ścięło? Platynki też czasami pękają, iskra jest ale przy kopnięciu ginie
Witam. Mam problem. Po odłączeniu modułu od instalacji motocykla iskra wróciła, lecz na chwile. Motorek załapie ale nie odpali. Przy dotknięciu rozrusznika iskra sie pojawia ale jak rozrusznik wkreci sie na swoje obroty to iskra ginie - tak jakby pow pewnych obrotow silnika iskra ginela. Modul odlaczylem dlatego ze jakis przekaznik musial sie spalic...
iskra, iest , paliwo dochodzi . masz dostęp do stroboskopu .? może ginie ci iskra , / aparat, cewka /, zapnij cęgi na .WN. z cewki , czy lampa miga ,
Wcięcie jest idealnie na środku palca i na pierwszym cylindrze a mimo to nie działa.... po włożeniu wtyczki do aparatu ginie iskra. Ostatnio nawet wymieniałem sterownik silNika i nic 😯
mam problem z wsk 175 kobuz. przez jakieś 20 lat paliła bez akumulatora ale coś sie stalo i nie bylo iskry i kupilem akumulator i przez jakieś dwa tygodnie palił i nagle nie bylo iskry i kupilem nowa cewkę ale dalej nie bylo iskry a gdy podlączyłem 12v to iskra była. miałem cewkę 12v od poloneza i gdy ja spróbowałem zalożyc iskra była nawet z akumulatora...
Ja bym postawił na układ zapłonowy, z jakiegoś powodu ginie iskra. Przebicia, zbyt małe napiecie WN, uszkodzona cewka, palec kopułka ????
Witam mam motocykl Honda NX 650. Mam z nim problem, Silnik na niskich obrotach chodzi nie równo i czasem gaśnie. Dziwnie też zapala bo raz pali na dotyk a raz nie da się go uruchomić. Postanowiłem sprawdzić jaką iskrę daje cewka. kiedy kręcę rozrusznikiem to w pierwszym momencie pojawia się iskra później ginie i pojawia się kiedy puszczam rozrusznik....
No to sprawdź co ginie jak gaśnie iskra, wtrysk
Dodano po 39 Okazało się, ze nie ma ciśnienia (odpowiedniego) na 3 cylindrze. Mechanik trochę uspokajał bo raz spotkał się z czymś takim i wystarczyło zawór wyregulować bo był podwieszony. Regulację mam w poniedziałek i pytanko czy 170 zł za robotę plus płytki (dodatkowo) to nie jest trochę za dużo? A jeszcze jedno czy mogę to sam zrobić (raczej mogę)...
Patrz gdzie ginie iskra. Na przewodach, na rozdzielaczu. Czy dochodzi napiecie do cewki. Jest wiele do zrobienia. A na forum to slabo szukales bo jest tego duzo (nie tylko calibra ma silnik spalinowy).
No to masz dwie opcje, albo ginie iskra albo wtrysk leje. Ciężko zerknąć oscyloskopem na sygnały? 3 minuty i wszystko wiadomo. Nie masz oscyloskopu to wystarczy dioda świecąca.
Czy ginie sama iskra? pompka paliwa pracuje?obrotomierz dźwiga się w czasie kręcenia rozrusznikiem?
Zawory na pewno sprawdzałeś i nie ma luzów!!! Co do iskry , to kluczowanie /dlaczego ginie/ właśnie tej cewki do sprawdzenia , na pewno wiesz ,że można diodą LED.
romet 205 ma polski silnik i ramę a romet 200 ma silnik czeski i polska ramę. bo mam cewkę w iskrowniku gdzie ciągle ginie iskra. a na butelkowej chyba tak nie jest.
Skoro na morko to albo przewody albo cewka (nie znam konstrukcji układu zapłonowego). Sterownik przy częstym wypadaniu zapłonu nie widzi gdzie ginie iskra - bada na podstawie spalania stukowego oraz sygnałów iskry i wtrysku. Polecam jeszcze zresetować mapę wtrysków przez restet ECU.
Nikt nie jest w stanie Tobie pomóc jeśli sam nie wykonasz podstawowych czynności sprawdzających. Czy ginie iskra w tym czasie czy nie? A może ginie napięcie na przełączniku gaz-benzyna? Musisz cokolwiek zrobić sam aby ktoś mógł coś dopowiedzieć, czytaj między wierszami że nikt tutaj niema ochoty bawić się w zgadywanki. Dbaj o poziom tego forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56...
Przyjrzyj się przerywaczowi. On w pozycji rozwartej nie może zwierać do masy. Iskra pojawia się w momencie rozwarcia przerywacza. Na zwartym idzie na masę, stąd ginie ci wtedy napięcie.
A ciśnienie benzyny jak wygląda ? A co ma ciśnienie benzyny do zapalania na gazie? Jeżeli ciśnienie ok to problem w instalacji gazowej: złą emulacja sondy rozsypuje adaptacje (mapy) w sterowniku. Przecież wyraźnie napisał że ma instalację z komputerkiem, czyli żadnego emulatora sondy nie ma Spróbuj pojeździć na samej benzynie bez przełączania na gaz...
Dajcie spokój z tą masą, rozrusznik wszak kręci. Prawdopodobnie ginie iskra bo padł moduł w aparacie zapłonowym. Tu uwaga, są dwa typy aparatu zapłonowego, całe aparaty pasują zamiennie, natomiast moduły w nich, nie są zamienne! Nie kupować najtańszych, bo te działają przez tydzień, góra miesiąc.
Mam problem z autem. Polega on na tym, że ginie iskra na 1 i 4 cylindrze. Wymieniłem cewkę zapłonową, ale to nic nie dało. Wciąż jest ten sam problem. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojawia się iskra, i po krótkim czasie znowu zanika. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuje z góry za pomoc.
Witam Będę usiłował naprawić "motocykl" marki Romet. Teraz co się dzieje: Po ok 30 min jazdy ginie iskra. Właściciel wymienił już cewkę zapłonową, ja ostatnio wymieniłem moduł gdyż został zjedzony przez kwas z akumulatora. I teraz moje pytanie czego się doszukiwać? Moje podejrzenia padają na iskrownik a dokładniej na czujnik położenia wału.
Zobaczyć lampą stroboskopową, czy ginie iskra, następnie można sprawdzić wysterowanie cewki. Samego modułu Kolega nie sprawdzi bez emulatora. Dodano po 1 Jeszcze może być zbyt mocno dokręcona pokrywa zaworów (odkształcona), też będą podobne objawy. Z gwizdków w głowicy nie dmucha?
Chodzi o to, że auto w ogóle nie wydaje oznak życia... Paliwo dochodzi, bo śmierdzi paliwem, pompa pracuje, ale nie ma zupełnie iskry. Iskra jest przy ręcznym wymuszeniu, ale po spięciu wszystkiego w całość auto nie pali i nie ma iskry... Z tego co się już dowiedziałem, to stare vr6-ki na aparacie nie miały immo. Idzie weekend więc będę szukał po przewodach...
Mam pewien pomysł jak zbudować regulowaną odcinkę zapłonu ale chciałbym zasięgnąć opinii innych czy to może działać tak jak bym chciał. Opcja 1. http://obrazki.elektroda.pl/5737434800_1... Powiedzmy do ostatniej diody podłączam tranzystor wzmacniający prąd idący do przekaźnika który zwiera sygnał z impulsatora do masy. Po przekroczeniu...
Sprawdziłem wyjście ze sterownika i na 2 przewodach do modułu zapłonu podczas kręcenia napięcie skacze i oscyluje w około 1,5-3.5V a na jednym skoczy do 2,5 oscyluje w okolicy tej liczby i po chwili znika. I to właśnie na tym przewodzie który obsługuje cewkę na której ginie iskra. Czyli wychodzi na to ze sterownik siadł??
Gaśnięcie po pewnej chwili, niezależnie od warunków pracy (otwarcie przepustnicy, obroty silnika), a następnie niemożność uruchomienia aż do ostygnięcia itp. może być spowodowane uszkodzeniem modułu zapłonowego. Po prostu ginie iskra lub iskra staje się bardzo słaba (długość poniżej 5 mm), bywa że ostygnięciu lub dłuższej przerwie powraca. Należałoby...
Wykręć świece i dopasuj wiertarkę tak żebyś mógł pokręcić wałem. Podłącz miernik do cewki tej która zasila moduł. Zakręć mocno wałem i zobacz jakie daje napięcie. Aby zasilić CDI musi dawać minium 30V przy wolnym kręceniu a jak dobrze zakręcisz to i 80- 100V. Ja się też bujałem z isrką. Te moduły to loteria. Na 5 sztuk działają tylko 2. Od Yamahy jog....
Witam ,kolego web69 już tak próbowałem jak piszesz i nic nadal odpala na 2gim i 3cim cylindrze a na 1den i 4ry jest tylko iskra przy rozruchu a potem ginie .A jak przełożę całą instalacje od xj-ty to nie ma iskry na żadnym cylindrze ,wydaje mi się że może to być wina modułu .
z tego co napisałeś wynika że ginie iskra ale fajnie by było gdybyś to sprawdził rozumiem że skoro po minucie zapala to trochę ciężko ale zawsze możesz go zapalić i czekać aż zgaśnie pozatym jak moduł zapłonu? - może to jego wina no i chyba jeszcze ecu ale to chyba na koniec dobrze by było gdybyś napisał jaki to silnik bo bez tego to trzeba troszkę...
Czujnik jest bardzo prawdopodobny. Może masz przebicia na masę z cewki i ginie iskra. Trudne do zdiagnozowania. Krótkie zaniki może powoduje brak styku w którejś kostce. Zapal silnik i spróbuj poszukać, poruszać wtyczkami, może namierzysz. Kostka stacyjki też może być podejrzana. Jak zgaśnie, to od razu można zapalać, czy musi ostygnąć?
Na początek zdejmij pokrywe gaźnika i zobacz czy przy rozruchu daje paliwo na przepustnicę. No w sumie niuchanie to też sposób na diagnostyke, zobacz czy na magistrali paliwowej jest cos takiego na kształt wentylka w kole i naciśnij i zobacz czy paliwko leci, taki zaworek kontrolny, sprawdź też czy jak przełączysz na benzynę czy nie ginie iskra w tym...
Twierdzisz że jest iskra i zalewa świece. Nie wiem gdzie sprawdzałeś iskrę, ale jeśli na świecach to albo wtryski tak leją że zalewają od razu albo iskra jest ale słaba i ginie pod ciśnieniem. Rozrząd sprawdzony-(nie przestawiony przypadkiem). Wspomnę o jakości benzyny, ale chyba nie aż taka żeby przez to nie odpalił.
Witam! Mam problem z Renault Laguna I 95r 1.8 8V mianowicie auto nie ma czasem iskry - nie odpala. Często pomaga reset - odłączenie na kilka minut akumulatora. Czujnik położenia wału ok, cewka+moduł ok, immo nie miga a jednak jak auto postoi ponad 12 godzin ginie iskra. Jaka może być tego przyczyna?? dodam że w momencie braku iskry spada trochę napięcie...
Sprawdziłem wszystkie sposoby jakie zostały tu wymienione. Odtłuściłem cały moduł zapłonowy za pomocą IPA, wyczyściłem papierem ściernym styki przerywacza i zaaplikowałem kontak spray na nie. Ustawiłem poprawnie zapłon (3,2mm przed GMP przerwa na przerywaczu 0,4mm) i nic to nie dało, brak iskry. Przez przerywacz przepuściłem 5A bez żadnego problemu,...
Albo go zalewa albo ginie iskra. Mimo wszystko spróbowałbym wymienić kable i świece, majątku to nie kosztuje, a wygląda, że to któreś z nich jest winne. Sonda raczej na zimnym silniku wiele "do powiedzenia" nie ma, choć może doprowadzić do zalewania, nawet zimnego silnika, tylko nie wiem czy sterownik w tym aucie potrafi się adaptować. TPS i MAP raczej...
Witam , posiadam zippa pro 50 w którym zmieniłem silnik na 125 , oryginalny silnik ma oznaczenie 139fmb i ma pojemnosc 50cc a ten który włożyłem to 154fmi , poza wrzuceniem wiekszego silnika wlozylem nową cewke z motocykla 125cc a tak po za tym wszystko seria , jak przejade te 10km nagle ginie iskra i musze odczekac te 10 minut i mogę dalej jechac ,...
Sej odpala na ciepłym po 2-10 próbach. Jeśliby kręcić bez przerywania to można "wykręcić" cały akumulator. Na zimnym problem zdarza się bardzo sporadycznie. Instalacji gazowej brak. Kontrolka wtrysku nie świeci się (sama lampka działa - zapala się na chwilę po przekręceniu kluczyka). Iskra ginie gdy samochód nie odpala. Również wtryskiwacz nie pracuje....
ginie iskra ginie ładowanie ginie wizja
wiena mostek uszczelka podgrzewacza dźwięk jednej słuchawce lenovo
lodówka gorenje śrubokręt krzyżowy
Kolumny podstawkowe do Denon PMA-260: Dali, Wharfedale, Klipsch, Monitor Audio Jak zaprogramować radio SilverCrest SKR800C?