glosnik 2x4ohm

Znaleziono około 51 wyników dla: glosnik 2x4ohm
Podstawowa forma zapytania: głośnik 2x4ohm
  • Glosnik ideal? 30cm jedno lub dwucewkowy:)

    A tak wogole to caly spor o to,ze mam do wyboru dwie dobre koncowki, jedna dwukanalowa2x2ohm,przy bezpiecznikach 2x30A,ktora chce zmostkowac w jeden kanal i dac glosnik 4 ohm, lub druga opcja, koncowka cztero kanalowa,mostkuje ja w 2 kanaly i daje glosnik 2x4ohm. Koncowka z bezpiecznikami 2x40A. I stad...

    CarAudio Passat_EQ   29 Mar 2006 10:40 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1594
  • GLOSNIK LIGHTNING AUDIO S12.1.4 jaka moc?

    znalazlem te same parametry co wyzej... 1.4(1x4ohm) na koncu oznacza jednocewkowy glosnik a 2.4(2x4ohm) dwucewkowy glosnik pozdrawiam

    CarAudio B_A_R_T_E_K_120   15 Lut 2007 11:03 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1576
  • sprzedam badz zamien glosnik rockford rfr2212 1KW na sonic15

    Witam posiadam glosnik rockford rfr2212 2000watt max i 1000watt rms ma on 12" i 4"! jest on dwu cewkowy 2x4ohm siedzi w skrzyni bass refleks idealnie wyliczonej! moge sie zamienic na sam glosnik carpower sonic 15 wszelkie pytania pisac na gg 2396698 czesto jestem niewidoczny cena jaka mnie interesuje...

    Ogłoszenia Elektronika _PREDATOR_   20 Lut 2009 12:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 876
  • Glosnik budzetowka 30cm do 300zl w duzym X max :) dBDraq

    Tez na poczatku chcialem jakos zapelnic przestrzen w kufrze, sadze iz 4 basy po 30cm by akurat sie zmiescily na szerokosc auta:) Jedna duza skrzynia,wzmocniona i plaski wylot u dolu.Prawie jak estrada. Ale faktycznie nie o to chodzi. Doszedlem do wniosku,ze jezeli na jeden glosnik mam wydac do 300zl,...

    CarAudio Gość   30 Paź 2007 17:24 Odpowiedzi: 81    Wyświetleń: 8101
  • czym napędzić dwu cewkowego (2x4ohm) rockforda 2x300rms?

    cewki u siebie laczysz rownolegle wiec bedziesz mial glosnik o impedancji 2om. Dane wzmacniaczy pokazuja do jakiej impedancji sa one stabilne oraz moc jaka przy niej mozesz uzyskac. A co do tego dlaczego Crunch tak podaje to nie wiem :)

    CarAudio luk9753   01 Maj 2008 18:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1167
  • Dwa Vibe space 12 2x4OHM. Jaką skrzynkę do nich?

    A jaka wielka 80litrow na glosnik? czy kolo 100?

    CarAudio Supra1991   20 Gru 2009 22:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 923
  • Czy warto inwestowac w glosnik 20cm do bagaznika??

    Sprzęcik masz fajny i chcesz zepsuć to "głosnikami z tyłu"? Zobacz suby REaudio np. RE8" za 269zł dasz go w 12litrową skrzynkę (9,9+objętość głośnika)zamknietą i już to będzie grać. PS: uwaga na cewkę 2x4ohm. Musisz go podpiąć na 8ohm

    CarAudio grzala25   16 Gru 2007 12:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1622
  • Dwa wzmacniacze po 380W rms. Jaki glosnik polecacie?

    kora98 a kolega widzi coś złego w podłączaniu dwoch wzmacniaczy?? Ja bym potrzebował 2x4ohm a za takiego już sobie życzą ;/

    CarAudio Co kupić? Danek9   24 Wrz 2008 21:49 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4385
  • Ktory glosnik pod Axtona?

    Słuchałeś tego TMA , że takie zdecydowana odpowiedź? Ja osobiście go nie słuchałem ale znam osobę która słyszała oba(TMA w wersji 2x4ohm) i nie mogła wytypować zwycięzcę.

    CarAudio Co kupić? lukas22 mastah   09 Maj 2009 18:10 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 3099
  • Jaki glosnik pod Jbl Gto 601.1?

    Myśle że przy dobrym wyregulowaniu wyciśnie się ok 90% pełnej mocy z tego głośnika. Głośnik 2x4Ohm wtedy twoj wzmak wydusi z siebie 580W przy 2Ohm.

    CarAudio Co kupić? buko06   09 Gru 2009 22:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1546
  • Glosnik charczy po wlozeniu do skrzyni

    Zakleiłem dokładnie dziurę, i jest lepiej, ale nie idealnie. Musiałbym go sprawdzić pod innym wzmacniaczem, ale dysponuję tylko sprzętem w domu, i problem jest w tym, że w domu mam wzmacniacz na 6 ohm, a głośnik na 2 ohm, ale jak podłączę na chwilę to chyba się nic nie stanie? Wydaje mi się że winny...

    CarAudio szeryfff   07 Lis 2012 14:31 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2082
  • Jaki wzmacniacz pod ten glosnik

    Witam czy pomożecie mi w doborze subwoofera do mojego auta? Posiadam radio Alpine CDE-133BT a wzmacniacz to Audison SR4... Chcę aby bas był dosyć mocny ale czy da się z tego wzmacniacza wyciągnąć mocny bas? :) Aktualnie mam podłączony pod niego głośnik Almani s3f-12 2x4Ohm w połączeniu równoległym...

    CarAudio Co kupić? marcin16zse   06 Sty 2014 11:49 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1773
  • Głośnik 2-cewkowy cewki polaczone?

    Witam Kupilem "okazyjnie" uzywany glosnik 2 cewkowy (2x4ohm) i zastanawia mnie jedna sprawa jak wiadomo przy glosniku sa 4 wejscia dwa "+" i dwa "-" podlaczajac wzmacniacz pod jedna cewke a drugi glosnik pod druga cewke (glosnik do glosnika) graja 2 glosniki i teraz pytanie czy moze to oznaczac ze...

    CarAudio wirgin   11 Kwi 2007 10:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 980
  • glosniiki jedno, dwucewkowe,Spl, pobor mocy,impedancja:)

    Witam,sprawa glosnikow dwucewkowych i jednocewkowych byla juz chyba setki razy poruszana.Ale pozwole sobie przypomniec raz jeszcze ten temat. Ostatnio studiowalem sobie allegro,przegladalem sprzeciki,glosniczki srednicy 30cm. Zauwazylem jedna rzecz,glosniki jednocewkowe maja zazwyczaj wieksze SPL,niz...

    CarAudio mike21   20 Mar 2006 10:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 924
  • Kolumny Muchy- natchnienie Nautilus 802

    Arkadyo znowu chcesz kogos uswiadamiac ze jeden glosnik 4Ω zagra tak jak dwa takie same 4Ω ale polaczone w szereg? Juz ci mowilem ze 2 glosniki to "teoretycznie" 2xglosniej i jakby podlaczyc jeden 4ohm i 2x4ohm pod ten sam wzmacniacz to i tak 2x4ohm w szeregu zagra glosniej od jednego 4ohm.

    DIY Akustyka gregigosia   28 Sie 2016 20:02 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 16340
  • Mały subik do Clio. Jakie głośniki? Jak to zrobić?

    jesli twoje radio ma rzeczywiscie 18 wat sin np. dla 4 ohm to taka moc z powodzeniem napedzi glosnik o jakim mowisz.Przeciez w genialnych tubach aktywnych na glosniku 10" za 250PLN sa wzmaki na kosciach 1xtda2005 lub 2xtda2005 co daje odpowiednio 2x10sin(20) lub 2x20sin(40) dla 2x4ohm. a sciema typu...

    CarAudio senso   26 Lut 2005 00:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1104
  • Jakie głośniki i uklad do kolumny??

    Proponuje zrobic kopie "Kolumn Yoshi'ego". Konstrukcja ta jest juz tak popularna ze gdyby Yoshi ja opatentowal bylby bogaty :D. Odpada ci opracowywanie konstrukcji i wieksza czesc zwrotnicy. Pozatym jest to sprawdzona konstrukcja i masz pewnosc ze calosc "zagra" Glosniki TVM Acoustics (Tesla) polecam...

    Technika Sceniczna i Studyjna MiŚkU   06 Wrz 2005 19:32 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1751
  • Wzmacniacz RTO SX-7500. Czy można zmostkować wszystkie kanały?

    Mozesz zmostkowac ten wzmacniacz do 2 kanalow. kupic glosnik dwucewkowy o impedancji cewek 2x4Ohm. Podlaczasz jeden sygnal na dwa kanaly do wzmacniacz a wzmacniacz do suba. Glosnik taki kupisz za kilkaset zlotych np. na allegro.pl

    CarAudio elmer2   11 Mar 2006 13:47 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4048
  • Powerbass L-12 slyszał ktoś ten głośnik?!

    To ja bym wzial tego L-12D ale z HPB 1502 wspolracowac nie bedzie poniewaz ma cewki 2x4ohm wiec zepniesz je albo w 2 albo w 8ohm przy 2ohm spalisz wzmak przy 8 bedzie malo mocy wiec albo zmiana wzmaka albo inny glosnik musi byc. Ale za te pieniadze ten glosnik tak czy siak bym bral ;p najwyzej sprzedac...

    CarAudio Tabson   15 Gru 2009 17:40 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1676
  • Jak podlaczyc dwucewkowy subwoofer do 2-wu kanł. wzmacniacza

    Jak napiszesz jaka maja opornosc te cewki to ci powiem ;) Dodano po 2 Widze ze ma 2x4ohm wiec krutko muwiac dales ciala i glosnik nie pasuje do wzmaka i ni jak nie idze tego podlaczyc zeby glosnik byl dobrze wykorzystany

    CarAudio auda   01 Lut 2010 21:45 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4340
  • Dobor wzmacniacza do vibe 12"

    Witam! Mam problem z doborem wzmacniacza do 2 glosnikow Vibe space II 12" 1000rms 2x4ohm cewki Ma to grac w DBdragach wiec na jakosci nie zalezy! zeby cena nie wyszla za wielka tak myslalem z 1500zl wylozyc na wzmak powinno wystarczyc do db dragow! Bo wiadomo jakosc=wyzsza cena. Myslalem podpiac...

    CarAudio Supra1991   07 Mar 2010 22:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 896
  • PPi dcx 1000.4 + ReAudio se12 d4 + dego po650

    Wzmacniacz bardzo fajny ale ktos dal ciala z wyborem glosnika wersja 2x4ohm nijak nie pasuje wersja 2x2ohm byla by znacznie lepsza ale RE i tak potrzebuje ze 100-200wat wiecej ale to nie problem bo ten piec by dal mu rade tak czy inaczej bo jego waty sa bardzo zdrowe... Niestety glosnik mozna spiac w...

    CarAudio sanders156   10 Paź 2010 23:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1539
  • Subwoofer gra ciszej

    sprawdz czy ten glosnik to nie jest z serii double voice coil - 4 wyprowadzenia na glosniku wtedy laczysz albo w szereg, albo rownolegle, w zaleznosci od tego co moze twoj wzmacniacz... jesli to samochodowka to bedzie mial 2x4ohm a jesli tak to jedyna twoja opcja to polaczyc cewki w szereg - rownoleglego...

    Technika Sceniczna i Studyjna stasiekm   31 Sie 2003 19:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1875
  • Do Teslowcow ;-) problem z konfiguracja oraz budowa zwrotnic

    Chcialem na poczatku zbudowac kolumny na Teslach (bassreflex) charakterrys... ladnie wygladaja. Ale pomyslalem ze lepiej dac po dwa 226-07/4 w kolumnie, a miedzy nimi tweeter. I teraz powstaly problemy: 1. Czy ta konfiguracja dwudrozna od poprzedniej 3droznej jest lepsza? 2. Czytalem...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe nfsking   06 Sty 2004 20:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1257
  • Skuteczność. 2 głośniki niskotonowe. Jak je podłączyć?

    Witam!! Bardzo dziekuje za pomoc juz wiem oco w tym "chodzi"... Mam tylko jeszcze jedno pytanie... Kazdy glosnik ma 70W mocy znamionowej i 140W mocy muzycznej... wiec jesli mam wzmacniacz 8Ohm to podlacze 2 glosniki 4Ohm szeregowo co daje 8Ohm ale jaka bedzie moc kolumny? Czy moc bedzie 2 razy...

    Technika Sceniczna i Studyjna Macias+-   18 Gru 2004 00:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 878
  • 2x15" czy 2x(1x15")???

    Co do wzrostu efektywnosci to jest to prawda.....jezeli damy te same glosniki np. jakies basowe 2x16Ohm polaczone rownolegle lub 2x4Ohm polaczone szeregowe (wypadkowa impedancji 8Ohm) to beda one mialy efektownosc o 2-3dB wieksza niz jeden taki glosnik 8Ohm. Co do polaczenia szeregowego jednak nie jest...

    Technika Sceniczna i Studyjna DJ_Czyżyk   21 Cze 2005 20:46 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1295
  • Dwucewkowe głośniki infinity

    niekoniecznie wystarczy stabilny przy 2Ohm'ach wzmak dwu kanalowy ktory przy tej opornosci uzyska 250W RMS cewki laczysz rownolegle i gra :) Dodano po 1 oczywiscie jezeli cewki maja 2x4Ohm na glosnik

    CarAudio soren   20 Mar 2006 20:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 596
  • Carpower CRB-12TC

    A przy takim polaczeniu to nie jest tak ze ja mu podaje wlasnie 2x4ohm? Przeciez te cewki sa polaczone rownolegle, wiec kanaly nie sa polaczone. Juz teraz sam nie wiem. A koles mowil ze tak jest wlasnie dobrze podlaczone. Niepotrzebnie sie go sluchalem. Jakbym wiedzial to bym inny glosnik kupil

    CarAudio micho_m   17 Wrz 2006 20:50 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 5050
  • dB drag, 2x12" Nuke + 990ATX

    raveland: znalazlem na jakims niemieckim forum o tuningu... cholera wie, juz nie pamietam gdzie ale to pisze na stronie BM?? gdzie? bo ja nie zauwazylem ale byc moze tez pisze. wytrzynalosc to dla mnie nie problem jak sie rozklei resor gorny to polbiedy bo zastosuje poxipol i juz sie nie ruszy :D nie...

    CarAudio Bonio86   02 Sty 2007 00:42 Odpowiedzi: 301    Wyświetleń: 22818
  • Jakie głośniki do subwoofera..?

    Ale dwucewkowe nie napędza się na dwa kanały osobno(nawet po podaniu sygnału mono na oba kanały),tylko należy je zmostkować (1x 2ohm lub 1x8ohm dla cewek 2x4ohm). dlaczego? ;-) przeciez w pasmie basu nie spotyka sie stereo. podlaczalem tak sinuslive i JL 12W4. pozdrawiam sprawdzil ktorys...

    CarAudio Kry_H   23 Paź 2006 11:01 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2050
  • 2xArn 188-05-04 + SC10n zerknij ;)

    Łączenie szeregowe midbasów to nienajlepszy pomysł - zawsze kosztowniejszy niż 1x4om a uzyskujesz to samo :P Uzyskujesz to samo? Laczac 2glosniki niezaleznie czy w szereg czy rownolegle uzyskujemy +3dB. 1x4ohm zagra jak 2x4ohm, czy jak mam to rozumiec. Sam budowalem kolumny na ARN-150 i laczylem...

    DIY Akustyka Jerry35   18 Sty 2008 14:56 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 10709
  • Zastanawiam sie nad zmiana głośnika :)

    a moze crunch 12d4,cewki 2x4ohm to majac dwa takie masz 1ohm i wyciagasz maks moc z wzmacniacza,na glosnik bylo by 400W

    CarAudio arcziflo   28 Maj 2007 11:08 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1143
  • Lanzar max P154D czy Lanzar max P154 ?

    w wiekszosci przypadkow glosnik dwu cewkowy 2x4ohm w liczbie jeden neima sensu w tej klasie cenowej bo wzmacniacze stabilne od 2ohm o odpowiedniej mocy sa duzo drozsze od odpowiednikow mocowych/4ohm,co innego jesli bierzemy dwa przetworniki.....ale jelsi nei to niema sensu sie pchac w DVC

    CarAudio czarnymati   02 Cze 2007 11:23 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1608
  • Sub 25 cm pod genesisa profile 4 w mostku 140 W - jaki?

    RE są wszystkie 2x4ohm ,czyli na mostku Genesisowi zostało by ze 70w rms,bo musiałbyś go podpiąć na 8ohm . Ja mam głośnik w ok 17l skrzynce zamkniętej pod juniorem (też na 8ohm>ok 80-90wrms) i do "normalnego" grania wystarczy .........głośnik ma nieprzeciętny "skok" i potrafi "zatrząś" budą i...

    CarAudio inz1   30 Gru 2007 12:05 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1161
  • Boschmann pch-990atx czy Mac Audio Fearless 4000

    Ani jeden ani drugi sie nie nadaje masz glosnik dvc 2x4ohm to musisz szukac wzmcniacza ktory ma z 500-700W/2ohm.

    CarAudio BlueSystem   03 Lip 2008 22:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2432
  • PRzegrzewanie się wzmacniacza :/

    wzmacniacz mam 2x2Ohm... moze powinien byc ustawiony 2x4ohm glosnik, ale wtedy wzmacniacz go nie wysteruje bo ma tylko 100watt rms przy tylu omach :/

    CarAudio dominfight   02 Sie 2008 14:04 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1265
  • Jakie głośniki do Audi B4 Cabrio

    Po pierwsze ta seria JL to nie zaden High End bo to srednia-niska polka JL dlatego go tak tanio kupiles w Uk . Co do glosnikow to bez sensu kupowac dwa po 200zl bo nic sensownego sie nie znajdzie w tej cenie pozatym ten wzmak nie ma niewiadomo ile wacikow i dwoch glosnikow np po 300w rms nie pociagnie...

    CarAudio Wodzu1506   18 Sie 2008 11:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1472
  • Wybor monoblocka, kabli, glosnika.

    Witam. Zastanawiam sie nad jakims monoblockiem, ktory obecnie zasilalby PB S-12, czyli wystarczy 300RMS (at) 4ohm. W przyszlosci mialby pracowac na innym glosniku, przypuszczalnie 2x4ohm, wiec gdyby mial te 500 RMS (at) 2 ohm. Do S-12 Wystarczyla by pewnie mocniejsza dwukanalowka ale co wtedy jesli...

    CarAudio Gashkas   11 Lis 2008 18:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1329
  • PowerBass S-6C + radio + skrzynia - Czym to zasilić ?

    moze miec problemy z napedzeniem tego suba.. no ale zawsze mozna go zmienic;) bo do najlepszych nie nalezy... w tej cenie dalem 200 zł raczej nic lepszego nie dostane ze skrzynia. tak D oznacza 2 cweki. WYbralem rx 44 bo ejst on wlasnie stabilny przy 2 ohm. i ma 2 x 325 rms przy 4 ohm. ALe fakt...

    CarAudio Co kupić? Rezyslaw   06 Gru 2008 21:40 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2288
  • orion (projekt)

    Ja sie cos teras pogbilem nominal D5000 to na 12.4V moce 2500wrms x1ohm 1600wrmsx2ohm i 1000rms n 4ohm glosnik 15.2 ma 2x2ohm a 15.4 ma 2x4ohm d5000 przy 16.2V daje moce 4700rms na 1ohm to na 2ohm powinen dwac z 3500rms leko wzmacniacze i tak beda na remote podlanczane to jak jest jedna 15.2 to na...

    CarAudio _ige_   17 Gru 2008 20:23 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1704
  • Co powiecie o tym glosniku Lanzar OPTI1232D wrsja 2x2Ohm

    Mysle aby ustawic ten glosnik w 1 Ohmie i zasilic peiyingiem 1k76D ktory już mam. Albo myslalem o zakupie 2sztuk HRW154D (2x4Ohm) ustawic na 2 Ohmy i je miedzy soba takze rownolegle co da lacznie z 2sztuk 1 Ohm i 1200W w RMS. Ew co polecacie cos do 1250W w RMS przy 1Ohm ew 900W przy 2 Ohmach obecnie...

    CarAudio _ige_   28 Gru 2008 20:51 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 3669
  • BLAUPUNKT GTA 260 400watt

    Witam! Jak w temacie wzmacniacz Blaupunkt Gta 260 *Liczba kanałów: 2 kanały *Moc całkowita (Watt): 400 *Moc maksymalna przy 4 Omach : 2x120 *Moc maksymalna przy 4 Omach : 1x400 *Moc maksymalna przy 2 Omach : 2x180 *Moc sinusoidalna RMS przy 4 Omach : 2x60 *Moc sinusoidalna RMS przy 4 Omach :...

    CarAudio _PREDATOR_   24 Lip 2009 18:24 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5554
  • Budowa skrzyni basowej 2x Helix 12"

    Ja sie podepne, robiac skrzynie zamknieta zrobilem trapez ale czy przy skrzyniach BR tez sie zaleca pochylona sciane? Bo zauwazylem ze przy skrzyniach z BR szczelinowym owe skrzynie sa w ksztalcie prostopadloscianu. I teraz drugie pytanie jesli mam glosnik z cewka 2x4ohm to w winisd w parametrze Z co...

    CarAudio mario19822   13 Sty 2010 21:30 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 6261
  • Poleccie mi jakies glosniczki 10' subwoofer

    Przeszukuje net , by wiedziec co odsluchac ale nic konkretnego znalezc nie moge , dlatego prosba do was ... Poszukuje glosnika 10 cali (25cm ) o takich parametrach : 1x 2ohm (preferowane ) , lub 2x4ohm (zepne na 2 ohm :P) 180-220 RMS Cena do 600zł za glosnik sam , bez obudowy Moze znacie...

    CarAudio Co kupić? Efebris   06 Gru 2009 17:16 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 941
  • Jensen XA2250 2 Channel Amplifier Problem z mostkowaniem

    No ale ci powiem ze to wyglada na jakies z 300wat w mostku moze troche mniej , i pisza ze mozna mostkowac moim zdaniem moc wzrosla co nie koniecznie moglo sie przelorzyvc na glosnosc ale na kontrole nad membrana Dodano po 3 To jest ghlosnik dwu cewkowy 2x4ohm ? Jezeli tak to jak masz go spietego...

    CarAudio tomeks1992   07 Mar 2010 21:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1043
  • Jaki głośnik do suba? głośnik peiying pa300f4?

    No tak moze i to dobry glosnik ale konfig 2x4ohm nie ma opcji zeby spiac w 4ohm wiec raczej odpada

    CarAudio korro1223   22 Gru 2009 01:52 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1757
  • Wymiana cewki w głosniku INFYNITY

    Witam szanownych kolegów Mam problem z głośnikiem, a więc wymieniłem cewke w swoim głosniku i sie okazalo ze glosnik nie gra co moze byc przyczyna moze zle podlaczenie ?? przesylam dane cewki co moze byc nie tak Cewka 49,5 / 53mm 2x4ohm KICKER Solo-Baric L5 S12L54

    CarAudio silver742   28 Gru 2009 18:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 726
  • Czym zasilic HX08SQ closed 8l.

    Kurde no ja zasilalem suba dwu cewkowego 4 kanalowka i nie bylo problemu byl to 2x2ohm ale tez trzeba pamietac ze moze i w budzet klasie takie wzmaki nie wystepuja ale wystepuja w zyciu wzmaki ktore pomimo 4 kanalow pociagna glosnik w mostku 2x2ohm i bez problemu 2x4ohm i nie tylko w 8ohm ale tez w 2ohm...

    CarAudio mike21   03 Sty 2010 10:13 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 2457
  • Spl Dynamics pro 300 D4 Dobor wzmacniacza, skrzyni.

    Witam wszystkich forumowiczow. Mam pytanie do bardziej doswiadczonych kolegow. Zakupilem glosnik marki SPL Dynamics PRO-300D4. Charakteryzuje sie moca 600 w rms oraz posiada 2 cewki 2x4ohm. Chcialbym zapytac o jakies propozycje dla jego napedu. Budzet okolo 1500 zl, w gre wchodzi raczej tylko uzywka,...

    CarAudio Co kupić? powalla   26 Lut 2012 14:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 791
  • Podłączenie wzmacniacza 4-kanałowego

    Polowa Gainu to zaden wyznacznik , zrob mniej i sprawdz czy wylacza sie przy tej samej glosnosci (na wyswietlaczu radia) . Podokrecaj wszystkie zlacza pradowe na wzmacniaczu i popraw mase. Sprawdz na odpalonym aucie napiecie na wzmacniaczu ...kable ma sie rozumiec sa odpowiednio grube? Ten glosnik...

    CarAudio Strixx   05 Sie 2015 18:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 957
  • Re:Gerhard Prestige qxv 369 - poradzi sobie z Cadence Sound S2W12-D2 Monstrum 1?

    Po kanale na cewkę bez mostka ? Będziesz miał wtedy dla każdej cewki po ok. 70W . A jesli by glosnik spiąć szeregowo i do tego zmostkowac 2 kanaly wzmacniacza To z mostka przy 4 ohmach będziesz miał 144W , czyli patrz wyżej ;) Aby w pełni wykorzystać ten wzmacniacz to musiałbyś kupić...

    CarAudio 2510814   21 Paź 2015 18:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 471
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME