Youri124 bez sarkazmów. Dobrze wiesz o co mi chodzi. Czy mam narysować? https://autokult.pl/36055,planowanie-glo...
krok 1 - 20Nm krok 2 - 260 stopni
Oj kolego. Masz takie informacje na opakowaniu uszczelki lub załączonej ulotce. Jest to o tyle ważne, że producent uszczelki ma swoje poglądy na technologię napraw. Instrukcje serwisowe dla silnika przewidują rozwiązania dla tzw typowych autoryzowanych dostawców. Czy chodzi o silnik TU5JP4?
Gdyby nie spalal paliwa mialbys wiecej CO. Prawdopodobnie pali olej. Ile on ma km i kiedy ostatnio robiona byla glowica?
Czy chłodnica robi sie całą ciepła jak pokazuje te 90"C? Zrób test uszczelki pod głowica.
W moim podobnie. P0011 i P0014 na zmiane. Po wykasowaniu i odpaleniu silnik chodzi bardzo ladnie, za chwile szarpnie, zafaluje i zaczyna buczec oraz zaswieca check. Nowy rozrzad, panewki, pierscien8e, brok wodny w glowicy, glowica po profi obrobce. Renkiopadajo :(
Dobrze jest odpowietrzony ? Bez termostatu tez gotuje ? Uszczelka pod glowica ok ?
Do sprawdzenia pierścienie teflonowe na wałkach rozrządu. Pewnie już ich nie ma. Jeżeli nie to przyczyną mogą być wypadające gniazda zaworowe głowicy.
Nie kojarzę, a bynajmniej nie miałem jej w ręce. Nie mozesz jej miec w rece. Ona siedzi na stale w glowicy. Ona stanowi "gniazdo wtryskiwacza". Uszczelniacz, o ktorym mowa uszczelnia "gniazdo wtryskiwacza" w pokrywie glowicy.
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
Dolej oleju i jedź dalej. Jeżeli nie ma wycieków z silnika, to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy.
Witam! przed robota glowicy uciekala woda i byla w oleju (rocienczony olej sie robil). Wiec to chyba byla wina uszczelki pod glowica. krzych
Jak kat czerwony to do wyciecia zapchany jest pewnie sie syfu nasypalo jkiegos albo nalalo przy sciaganiu glowicy
Jeśli zerwał się pasek to oprócz wymiany kompletnego rozrządu do wymiany dźwigienki zaworowe.Zawory przeważnie się nie uszkadzają .Możliwe też że zerwał się łańcuch w głowicy.
Jesli strzelil pasek, to na 90% walek rozrzadu jest w trzech czesciach. Co najmniej glowica do wymiany, o ile panewki wytrzymaly. Daj sobie spokoj i znajdz inny silnik.
Wariatory są zużyte jak tłucze chwile po odpaleniu. Jak tłucze normalnie w czasie pracy to już ich praktycznie nie ma. Trzeba zwracać uwagę na to co przy każdym innym silniku. - nie urwać żadnego gwintu - opisywać śrubki - odkręcać zgodnie z kolejnością (np kolektory czy samą głowicę)
Kupując nową uszczelkę pod głowicę, będzie instrukcja w zestawie dotycząca kolejności i momentów dokręcania. https://obrazki.elektroda.pl/2192976500_...
Jutro będę wiedział na jakim etapie jest glowica czy włożona itd.
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
głowica była źle zrobiona trafiła ponownie do plantowania Planowanie glowicy jest formalnie zabronione przez konstruktora. Nie ma dostatecznej grubosci scianek.
Remont głowicy
Po co? Srub glowicy juz od dawna nie dokreca sie momentem. Metoda zbyt malo dokladna w przypadku dlugich srub. W zwiazku z tym nie ma zadnego sensu technicznego ich "dociaganie".
skoro mowisz o plynie chlodzacym to poprostu zamarzl,pompa zablokowala pasek z rozrzadu i sie urwal.mozliwe ze tloki uderzaly w zawory i glowica do kapitaki
Wykonaj test szczelności uszczelki pod głowicą .
Rozwiązany uszcze pod glowica
oba biegi wentylatora działają - były sprawdzane. a co sądzicie o uszczelce pod głowicą?
W tym silniku/samochodzie dostęp do świec jest fatalny, jak się urwie to nawet specjalizująca się w takich przypadkach firma będzie miała problem, Dlatego ja rwalem głowicę.
Jaki ma przebieg ten silnik i kiedy była robiona glowica? Zawory w głowicy szczelne ? Nie strzela jeszcze w dolot ?
Witam, przy dobrym ukladzie, tylko uszczelka pod glowica,a mozliwe ze glowica, to nalezy sprawdzic pod cisnieniem, oraz splanowac glowice. Jesli dlugo jechales, nie wykluczone ze mogly sie przytrzec tloki, pierscienie.. w najgorszym przypadku panweki na wale. Ale aby to sprawdzic trzeba rozebrac silnik. Montujac na nowo uzywaj TYLKO nowych srub do glowicy,...
Poszukuję schematu głowicy Ukf i sterowania z procesora. Glowica na płycie głównej(może byc coś podobnego)
Jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy w Peugeot 3.0 V6 benzyna?
Wygląda na pęknięcia w głowicy.
Tester uszczelek jest na dwutlenek wegla jesli uszczelka jest uszkodzona miedzy kanalem olejowym i chlodzacym to moze nie wykazac. Wykaze jak jest przedmuch spalin do plynu a nie oleju do plynu. Dodano po 4 Moim zdaniem uszczelka pod glowica..
jak by się dało to proszę o rysunek.Z góry dziękuje
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Radio naprawione, wymieniłem układ TEA6848H w głowicy ;).
Te silniki są znane z tego typu problemów, jest cały temat o tym. Do roboty głowica, wypada gniazdo zaworowe.
Jakie koszty naprawy mniej więcej takiej uszczelki pod głowicą?
Witam rozrząd kolizyjny....usterka poważna trzeba rozebrać silnik tzn. ściągnąć głowice
A gdzie kupię dobrą uszczelke do 70ccm? Cylinder kupiłem na allegro od tego gościa cylinder i tłok wydają się bardzo dobrze wykończone jednak z głowicą tak nie jest widać że chinszczyzna bo nie wszędzie wykończone ostre krawędzie odlewy przy krucicu nie oszlifowane. : http://allegro.pl/cylinder-power-force-7...
witam po długiej nieobecnosci. problem rozwiązany - uszkodzona głowica
witam moim zdanie prosze sprawdzic termostat to jest pierwsza przyczyna grzania sie auta nawet jezeli wiatrak bd chodzil jezeli to nie termostat to prosze sprawdzic pompe wody czy dobrze pracuje jezeli z tych 2 opcji co wypisalem sa ok to trzecia opcja morze byc uszczelka pod glowica wiecej info na pw pozdrawiam
Ale ja muszę ten problem rozwiązać... Uszczelniacz był wymieniany 5 dni po wymianie rozrządu, czyli praktycznie razem z rozrządem. Nie miałem czasu ponownie tego robić, dałem do dobrych ludzi, ale zatrudnili sobie "pomagierów". Już po odbiorze źle to wyglądało: niedokręcony gaz, rozwalona osłona przegubu i cieknąca misa (gdzie zwalili na obudowę filtra...
Niestety nie.
Tutaj: http://www.impelshop.com/?item=6067 jest dobre zdjęcie.
Być może właśnie uszkodziła się uszczelka głowicy.
Zanim zabierzesz się za nagrzewnice sprawdź dokładnie czy nie masz wycieków w innym miejscu, czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma zapachu spalin lub tłustych plam, czy na korku oleju nie ma kremowego tłustego osadu. Możesz też sprawdzić testerem czy nie masz spalin w zbiorniku wyrównawczym. Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowicą.
2.0 rfn chyba nie ma kabli zaplonowych wiec trzeba dalej szukac przyczyny wypadania zaplonu. Ja na Twoim miejscu sprawdzilbym najpierw kompresje, pozniej wydech szczegolnie katalizator czy ktos go nie zapozyczyl, czy go nie wypalilo lub czy wklad sie nie obluzowal i nie blokuje przeplywu spalin. Przyczyna wypadania zaplonu moze byc wypalony zawor, uszkodzona...
Siwce dokręcać kluczem dynamometrycznym z momentem 25-30 Nm. Rzecz istotna w samochodach o aluminiowej glowicy
To juz prubowalem. Jeszcze tylko nie sciagalem glowicy i nie wykrecalem pompy wtryskowej.
Na głowicy.
Jeszcze raz sprawdź wiązkę zielonego czujnika i głowicy.
Witam, problem u mnie jest takowy jak na filmie, wymieniona pompa wody, termostat, odpowietrzony przez ASO... co jest nie tak, czyżby uszczelka pod głowicą?
Najprawdopodobniej skierowanie na złomowisko - zniszczona głowica.
Świece wkręcone w głowicę.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą....
witam potrzebuje schemat z jaką siłą dokręcić głowice przy wymianie uszczelki pod głowicą
Tak, podczas nagrzaneg i pracującego silnika odkręcam korek i jest jedynie lekkie "psssyt" co moim zdaniem wyklucza uszczelkę pod głowicą
Mam pytanie, czy przy urwaniu paska rozrządu zawsze uszkadza się głowica ?
Nie, niby w jakim celu miałbym demontować głowicę?
Okarze się po zdjeciu głowicy.
Witam forumowiczów.Mianowicie mam problem zmoim peugeotem.Auto z 96r 1.8 8v.Moj problem wyglada nastepujaco.Auto zaczelo wywalac mi plyn z zbiorniczka(korek zbiorniczka nowy) i sie grzac w trasie do 100.Przejechalem tak z 200km dolewajac co 10km wody.Po dojechaniu do domu dolaniu wody,odpowietrzeniu calego ukladu chlodzenia odpalilem auto i zaczelo...
chłodniczki w tych samochodach często padają i to pierwsza rzecz którą bym wymienił bez grzebania przy głowicy..
Wsadziłem nos do chlodnicy i od razu wiedziałem ze jest 70 st!!!!!!! A slyszales kolego o czyms takim jak termostat, ktory jest pomiedzy chlodnica a glowica w ktorej obiegu sa zamontowane czujniki?
Udaj się do mechanika. Mogła paść uszczelka pod głowicą.
usterka naprawiona winne byly uszczelki i jazda na wodzie kamien prawie calkowicie zatkal kanaliki miedzy glowica a blokiem.Lecz to nie koniec mojej udreki peugeot po odpaleniu pracowal okolo 30 min az skonczylo sie paliwo i zdechl zlanie 30l ropy nic nie dalo kreci i nie pali na plaku lapie ma ktos jakis pomysl z ktorej strony to teraz ugryzdz
Witam . Na poczatek proponowalbym sprawdzenie mieszka sterujacego "swirl" , znajduje sie on z boku glowicy nad sprzeglem , czasem peka plastyk na koncu dzwigni a czasem sam mieszek no i objawy podobne ...
Jedyne co to odkręciłem rozrusznik aby dostać się do otworu blokującego koło zamachowe, drugi otwór masz w kole rozrządu i w głowicy,
W tych radiach nagminnie padały procesory w głowicy radiowej.
Nie za bardzo rozumiem co chcesz zrobić ale chyba czeka cię rwanie głowicy
U mnie od 1500 zl. Glowica oczywiście kompleksowo, bez pól remontów. Jak to wyglada w twojej okolicy to nie wiem
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Podejrzewam że radio clariona, jeśli tak to uszkodzona głowica FM.
1.Sprawdź kup korek 2. Sprawdź czy jest chłodnica EGR jak jest trzeba sprawdzić czy nie jest dziurawa. Jak tu będzie wszystko ok to zostaje uszczelka pod głowicą.
Nie wydaje mi się, że problem leży w samym sterowaniu wentylatorem. Odczyty temperatur masz z ECU ? prędzej bym powiedział, że problem jest na przykład w samym czujniku. Albo o ile dobrze pamiętam w takim wyłączniki termicznym na głowicy.
Dzieki serdeczne za odp. Nie dam rady magnesem bo jest bardzo mały dostęp do tego konika w którym mi poleciała pestka. A możecie doradzić odnośnie dostępu do kolektorów z tyłu głowicy?
Oficjalnie, obrobka mechaniczna glowicy nie jest dozwolona. Szczelnosc sprawdza sie cisnieniem powietrza w ukladzie chlodzenia podczas, gdy glowica jest zanuzona w goracej wodzie. Specjalisci od silnikow powinni byc wyposazeni. Pozdrawiam,
Witam. To ze ma przejachane "dopiero" moze i az tyle:) nie znaczy ze panewki czy cos w glowicy nie moglo sie popsuc:) Pozdrawiam.
3 rok na LPG duzo km nabiło? Czujnik temp. może informawać o problemie z obiegiem cieczy oraz powietrzem w układzie -> sugestia do uszczelki pod głowicą.
Najlepszym rozwiązaniem jest ściągnięcie głowicy niestety ponieważ istnieje realne ryzyko zanieczyszczenia cylindra przez opiłki w trakcie rozwiercania a przy okazji przy tym przebiegu nie zaszkodzi wymiana uszczelki pod głowicą.
Zbiornik wyrownawczy jest stosunkowo nisko, stad naczynie zamiast korka. Mozna tez podniesc cisnienie w ukladzie (przyrzad do wykryania wyciekow, na przyklad). Jest pasek i jest lancuch. Jesli wymieniasz przy 120 tys. km, nie ma problemu. Jesli wymieniasz przy 180 - 240 tys. km, lepiej wymienic wszystko, choc nie ma zadnych zalecen konstruktora na ten...
Z jaką siła trzeba dokręcić głowice w Peugeot 306 1.3 1994r. benzyna i ile powinien wynosić luz zaworowy? Z góry dzięki :)
pasek jest zgodnie z znakami,glowica po regeneracji wszystko sprawdzone jest ok. więc nie wiem w czym tkwi problem?
Witaj kolego.Czy wymieniałes płyn chłodniczy?Francuzy z tego słyną ,że są okropne do odpowietrzenia.Jesli nie to sprawdż rermostat.A słodkawy zapach z rury wydechowej może wskazywac na począdki uszkodzenia uszczelki głowicy.
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
W starych peugeotach był montowany dodatkowy czujnik indukcyjny wykorzystywany tylko do podłączenia komputera diagnostycznego. Szukej brązowej 3-stykowej wtyczki (męskiej) nie podłączonej do niczego w okolicach głowicy.
Drożność katalizatora dla tej głowicy sprawdziliście?
Może albo i nie może. Ale trzeba to szybko poprawić bo wypalisz gniazdo i będziesz głowicę wymieniał
T5 ma rację że wałki nie są montowane w głowicy ale też nie w pokrywie zaworów. Szczelina mogłaby być ale w innym miejscu miedzy głowicą a "płytą" trzymającą wałki. Tam jest dwuczęściowa głowica. W górnej są wałki w dolnej zawory, ale to nie tłumaczy szczeliny między pokrywą a górną częścią głowicy.
Taa, jasne... To po jakie licho we współczesnych samochodach jest napierniczone 758 czujników i jeszcze więcej kontrolek? Zawsze może strzelić pasek, kamień uszkodzi chłodnicę... nie ma idiotoodpornych silników, a już na pewno nie 20 letni. Chłopak zrobił przekładkę, czy mechanik, jakie to ma znaczenie? Prawdopodobnie coś się zapowietrza, albo termostat...
Witam, tak jak w temacie szukam etapów oraz momentów dokręcania śrub głowicy w Peugeocie 307 '08 silnik 1,6 HDI?
Od przodu ponizej głowicy
trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas jazdy to bardziej wyglada na pierscienie ciezko...
Siły nie powiem, głowice planuj obowiązkowo.
Po pierwsze jakiej firmy radio - clarion czy vdo ? Jak clarion to typowo uszkodzona głowica ukf.
W dalszym ciągu problem z głowicą. Gniazda do wymiany.
Kolego chodzi Ci o nagrzewnicę czy o dmuchawę. W peugeocie 309 często padały tranzystory od dmuchawy - należało wymienić na odpowiednik. Jeśli nagrzewnica nie działa to najpierw spróbuje odpowietrzyć układ, sprawdź działanie zaworu otwierającego przepływ płynu. Jeśli to nic nie da to zostaje wymiana nagrzewnicy która może być już zabita kamieniem. Co...
Witaj tak silnik jest kolicyjny ustawienie rozrzadu w kole walka rozrzadu masz otrow 10mm pasujacy w otwor w glowicy i pod rozrusznikiem 5mm blokuje kolo zamachowe
teraz zauważyłem, że napisałem wcześniej złą pojemność silnika (jakoś mnie tak zaćmiło i się rozpędziłem) silnik ma pojemność 2,1 td a nie 1,9. Wiec silnik XUD11TE z pompa EPIC. Dwie mozlowosci - sama pompa, a scislej jej sterownik, lub podgrzewacz paliwa na glowicy od strony sprzegla. Zacznij od pominiecia podgrzewacza.
Szukam informacji o wysokości nowej (nieplanowanej) głowicy do Peugeot/Citroen 1.4 8v benzyna. Głowica Z06 nr. 9634005110 Kupiłem używkę już raz planowaną. Teraz była planowana powtórnie. Niestety szlifierz nie powie mi ile dokładnie zebrał (szlifował na stołowej) i nie zmierzył przed robotą.Twierdzi , że lekko liznął. Znając wysokość nowej porównam...
slaba glowica nieszczelna glowica glowica laserowa
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot instrukcja optimum sonda lambda accord
Magnetron Sharp R-634 – gdzie kupić, numery części, zamienniki, ceny North.pl, Allegro TP.SK506S.PB802 Android Smart TV Firmware Download for Panda, Akai, Skyworth, Fuego Models