Uszkodzone gniazda pompowtryskiwaczy.
Uszczelniacze pompowtryskow A w jakim stanie były gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy?
Miałem dokładnie to samo i frezowanie gniazda rozwiązało problem. Zdecydowanie z tym problemem to do Bosch Service - Pawlik http://www.wtryskiwacz.com (była taż u nich robiona regeneracja pompowtryskiwaczy oczywiście Bosch) Tak to już jest z tymi pompowtryskami.
Może pompa tandemowa puszcza? Trzeba też sprawdzić w jakim stanie są gniazda pompowtryskiwaczy.
A gniazda pompowtryskiwaczy nie były lekko owalne (wytarte)?
W PD to zawsze co 150 tyś wałki, szklanki do tego rozjeżdżają się gniazda pompowtryskiwaczy i tylko dobra tulejka ratuje sytuację (gumki można co roku wymieniać). Do tego dwumasa gdzie zamienniki nawet firmowe już nie wytrzymują tyle co oryginał. 1.9 Tdi lub SDi na pompie rotacyjnej jest mniej awaryjny tylko znajdź takiego białego kruka żeby nie było...
Jaki masz przebieg, jak wyglądały gniazda pompowtryskiwaczy, zapewne posiadały ranty, możliwe że mechanik spaprał robotę i poprzecinało oringi przy zakładaniu pompek. Masz jakieś inne objawy? Trudności z rozruchem, nierówna praca silnika?
Turbo raczej nie ale kupilem zregenerowaną glowicę nowe tulejki na gniazdach wtryskiwaczy okazalo sie ze w mojej glowicy wyklepaly się gniazda pompowtryskiwaczy czy to może być przyczyna dymienia auta
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Możliwe że gniazda pompowtryskiwaczy kończą żywot, spróbuj wymienić uszczelniacze. Obejrzyj przy tym gniazda i stare uszczelniacze, zrób logi 013 018 023 najlepiej w momencie gaśnięcia.
Czasami potrafi cieknąc olej z gniazda instalacji pompowtryskiwaczy. Nie z pod/naokoło gniazda tylko przez same piny.
Gniazda pompowtryskiwaczy były powybijane. Przepuszczało rope do oleju. Chciala sie rozbujać samoczynnie ale jej nie dalem. Przy 4000 obr. Trzęsło budo co jakis czas, co dwa tysiące wymiana uszczelniaczy, wycieraly sie. Wchodziły w głowice jak w masło.
Wiazka pompowtryskiwaczy pod pokrywą zaworów. Jak nie kontaktuje na którymś to nie odpala czasami łapie kontakt od wibracji. Zużyte oringi pompowtryskiwaczy lub gniazda w głowicy. Jeśli podczas odpalania nie widzi obrotów to czujnik położenia wału. Wszystkie przypadki mogą nie powodować błędów w ecu.
bo przecież pompo-wtryskiwacze nie mają pompy samo za siebie mówi? Bzdura. Uszczelnienia pompowtryskiwaczy do sprawdzenia, ewentualnie wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy. Do sprawdzenia przez mechanika,ale nie przez tego u którego byłeś.Nieszczelności na pompie też się zdarzają ale rzadziej.
TDI na pompowtryskach dzisiaj to loteria, albo trafisz dobry albo dobry przez 5000km :). Wszystkie PD mają jedną podstawową wadę: wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy, a przy obecnych przebiegach licznikowym 230tyś km ;) gniazda będą już w kiepskim stanie. Regeneracja jakieś 3000pln. Więc albo pojeździsz około 5000km albo dłużej. Ja proponuje benzynę...
Mam wyrobione gniazda pompowtrysków zastanawiam się nad tulejowanie mniejsze koszta niż zakup nowej bo używki ciężko trafić i te tulejowanie jak wpływa na pracę pompowtryskow Dodano po 45 Vw passat b5 fl 1.9 tdi avb
Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy?
Witam ,moj problem polega na utrudnionym odpaleniu auta po dłuższym postoju ,wymieniony filtr, pompa vacum, tulejowane gniazda pompowtryskiwaczy nowe uszczelnienia na pompkach, rozrusznik, akumulator.. obecnie już nie mam nerwów do tego auta dodam tylko z rzeczy zaobserwowanych auto nie odpala długo kręcić trzeba rozrusznikiem zanim zaskoczy gdy zaskoczy...
U mnie działo się tak głównie na zimnym silniku. W kompie niby wszystkie parametry były ok, ale po odpaleniu kopcił na biało i się telepał. Zapach spalin był taki, że łzy z oczu leciały. Po konsultacji z znajomym zakładem zajmującym się układami wtryskowymi oddałem im auto. W naprawie chodzi o wyrównanie gniazd pompowtryskiwaczy i uszczelniania wszystkiego.
co do wtrysków trzeba było wykonać test przelewowy a nie od razu wysyłać do czyszczenia i generować sobie koszty Ciężko test na przelewy wykonać w pompowtrysku, chyba że ja nie douczony? - potrafi delikatnie szarpacz na wyższych biegach od 1.5 tyś obrotów a potrafi przy szarpaniu jak wrzucisz na luz zgasnąć? Tak na szybko to do głowy przychodzą mi...
Już wiadomo co z paskiem. Okazało się że auto ma przejechane w ECU ponad 340000km!!!! Zostały tylko pompowtryski do sprawdzenia. Po ich wyjęciu wszystko było jasne - wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy, przytarte na bokach pompowtryski i pościnane gumowe o-ringi. Totalna masakra. Gdy silnik jest gorący wszystko robi się ściślejsze i dlatego silnik pracuje...
Witam. Jestem "Nowy " na forum więc niedociągnięcia wybaczcie :) Kupiłem VW transportera t5 2,5 TDI z objawami szarpania silnikiem w momencie dodawania gazu. Próba naprawy to już praktycznie zrobiony remont całego silnika. sprawdzony wał i panewki za tulejowany blok nowe pierścienie remont głowicy-sprawdzona szczelność , planowanie, wymiana zaworów,...
Witam serdecznie. Mam problem z dymiącym Passatem B6 z symbolem silnika bkp. Nie znam się zbytnio na mechanice lecz po kilku nieudolnych naprawach u mechanika chce się nieco wdrążyć w temat i spróbować własnych sił. I potrzebuję pomocy w znalezieniu przyczyny, wymieniłem w nim głowicę ( po regeneracji niby sprawdzona sprawna ), pompki nowe po wymianie...
Ja miałem taki objaw tzn biała chmura po rozruchu ale palił zimny czy ciepły z półobrotu) w trochę młodszym sharanie (BVK) .Wymienione - koras turbiny, wałek rozrządu bo okazało się że poprzedni właściciel wstawił jakieś żeliwne g.... i zaczęło go podbierać , komplet pompek (moje się okazało się że mimo że były dobre w vagcom to jedna najwyrażniej komuś...
Tak też kiedyś dałem pompowyryski do sprawdzenia do autoryzowanego serwisu Boscha.Wcześniej sprawdziłem je wstępnie swoim sposobem i przynajmniej dwa na 100% miały wycieki przy cewkach,na samej górze.Ale poszły do serwisu.Powymieniali co tylko możliwe,oprócz cienkich oringów na cewkach- przyczyny całego zamieszania.Dlaczego nie wymienili?W odpowiedzi...
Umyć silnik w zaolejonym miejscu zmywaczem do hamulców , do wyschnięcia. będzie łanie widać gdzie zaczyna pokazywać się olej. W tym rejonie jest jeszcze gniazdo wiązki pompowtryskiwaczy.
Witam. Od ostatniego razu , robiłem głowicę bo po wymianie uszczelniaczy pompowtryskiwaczy źle zamontowali pompowtryski i wybiło gniazda pompowtryskiwaczy, robiłem całą głowicę z regulacją pompowtryskiwaczy na stole, zwałkiem i regulatorami ,lekko przyblokowałem zawór recyrkulacji spalin / blaszka z 3 otworami / .Pompki po regulacji mają korekty od...
Uszczelki na pompkach ? - wszystko nowe pozakładane? - głowica nie powycierana w gniazdach pompowtryskiwaczy? Wałek rozrządu obejrzany? Popychacze? A jak kopci to śmierdzi ropą nie przepaloną czy olejem??
Toptul to pewne narzędzia. Zwłaszcza w temacie kluczy dynamometrycznych parametr "pewności" jest istotny. Koszmarem jest np. zerwać gwint M6 np. pompy vacum przykręconej do tylej ścianki głowicy w silniku AWX grupy VAG zwłaszcza w autach ze wzdłużnym jego ustawieniem. Naprawa tego gwintu możliwa tylko po demontażu głowicy lub silnika (lepsze rozwiązanie,...
Sterownik ECU znajduje się pod maską miedzy wycieraczkami pod tą plastikową półką wzdłuż mocowań wycieraczek. Tego nie będę rozbierał i wyciągał. Zdjęcie z internetu. https://obrazki.elektroda.pl/4094712700_... Potrzebna rozpiska gniazda wtyczki silnika od pompowtryskiwaczy.
Witam Szanownych Kolegów :) Znajomy ma T5 z silnikiem 2.5 TDI. Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku i dymi siwym dymem. Ponadto chyba ciśnienie przed turbiną jest za duże, ponieważ spada przewód powietrza i jeszcze olejem wszystko zachlapane. Auto było u kilku fachmanów i każdy co innego stwierdzał. Generalnie chciałbym to auto odkupić od znajomka,...
Jak przy tym przebiegu wałki nie były robione to raczej na 99% są wytarte. Dwa prowadnice zaworowe w 1.9 Tdi PD to najmniejszy problem. Większy problem to stan gniazd pompowtryskiwaczy. Niestety inżynierowie z VAG dali ciała i pompowtryskiwacz ma mocowanie tylko z jednej strony. Co skutkuje tym że pompka kiwa się w gnieździe i wyrabia obudowę pompowtryskiwacza...
Witam, zacznę od początku, wszystko było ok palił ładnie tylko oleju przybywało, okazało się że gniazda od pompowtryskiwaczy wyjechane. Zdecydowałem się na regenerację głowicy, przy okazji wymiana panewek wałka rozrządu i hydropopychaczy + komplet uszczelniaczy, uszczelek i śrub. Dziś odebrałem autko od mechanika i zauważyłem problem, a mianowicie długo...
Cześć, mam problem z Seat Leon 2 1.9tdi BLS dpf egr off. Auto stało 2 tygodnie i po powrocie zaczęło nierówno pracować na wolnych obrotach, rzuca silnikiem. Głównie chodzi nierówno ale co jakiś czas zaczyna pracować zupełnie normalnie. Korekcje wtryskiwaczy na vcds rozjechane na Maxa i przechodzi z cylindra na cylinder nie ma powtarzalności żeby którys...
Będzie pasować tylko jak chcesz go wymienić bez specjalnych narzędzi? Gdy okaże się że masz wytarte gniazda pompowtryskiwwczy? Swoją drogą używane niesprawdzone auto i to nastoletnie i za granicę?
Dość typowy objaw dla uszczelniaczy pompowtryskiwaczy. Wcześniej weryfikacja czy jeszcze się do czegoś nadają. Ważna informacja aby sprawdzić stan gniazd rzeczonych pompowtryskiwaczy.
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Jak turbina zrobiona to wyciągaj pompowtryskiwacze, frezuj gniazda i nowe oringi.
-2,8 to już praktycznie wartość graniczna. Wymontowanie i oddanie pompowtryskiwacza nr 2 do sprawdzenia lub zamiana miejscami np z 4. Jak korekty przeskoczą za pompowtyskami to ewidentnie ich wina. Jak pozostaną to coś mechanicznego w danym cylindrze Np. Brak kompresji ,starte krzywki wałka, rozjechane gniazda pompowtyskiwaczy lub ich uszczelnienia....
Na chwile obecną nie da się określić co ma większą trwałość. Różne firmy mają lepsze i gorsze modele silników i benzynowych i diesla. Ale fakt jest taki że silniki mają coraz mniejszą trwałość. Z doświadczenia silnik VW 1,2 htp - benzyna 3 cylindry - jeden właściciel od początku, przebieg nieco ponad 100 000 km i już dwa razy robiony był remont głowicy...
AXR czyli TDi PD z wszystkimi jego bolączkami. Jak kopci po odpaleniu to do sprawdzenia gumki na pompowtryskach (przy okazji stan wałka i szklanek oraz samych gniazd pompowtryskiwaczy czy nie ma rantów lub rozjechane tak że żadna gumka tego nie uszczelni - przed montażem nowych trzeba ostre ranty spolerować po ponacinają nowe oringi i wracamy do punktu...
Mnie to wygląda na uszczelki pompek albo pompa tandem duagnozuje się to przez wpiecie manometru w pompę tandem wtedy kręci aż ciśnienie wzrośnie ponad 1.5-2 bary i wtedy odpala. To potwierdza nieszczelonść pompy tandem albo pompowtryskiwaczy czyli gumki lub rozjechane ich gniazda.
Wyrobione gniazda i przytarte pompowtryskiwacze z jednej strony to objaw normalny, "wada fabryczna PD". Wrzuć zdjęcie pompek, ale raczej długo jeszcze na nich pojeździsz po tulejowaniu gniazd.
Ta stare 1,9 chyba przed 2000r, kolejna generacja to pompowtryskiwacze dość trwała konstrukcja do 300 tyś km czasami i znacznie wcześniej pada głowica z powodu wytarcia gniazd pompowtryskiwaczy, a przy okazji turbo i egr. 3500 pln. z głowy.
Jeżeli silnik na pompowtryskach to oringi uszczelniające na pompowtryskach przepuszczają paliwo do oleju. Typowa przyczyna wyrobionych gniazd pompowtryskiwaczy w głowicy. Wymiana oringów pomaga na jakiś czs pozdrawiam.
Jeśli chodzi o dymienie na biało-szaro (niespalone paliwo wyrzucane przez wydech) i ciężkie odpalanie to na pewno wina pompowtryskiwacza. Jak masz zrzuconą pokrywę zaworów to warto przyjrzeć się wałkowi rozrządu, popychaczą ( często się wycierają ) i gniazdom pompowtryskiwaczy które uszkadzają się przez to że pompowtryskiwacz podparty jest z jednej...
A jak ciśnienie na pompie tandem podczas odpalania? Były ranty na gniazdach pompek? Jak były to czy zostały spolerowane by nie pociąć nowych gumek przy montażu? Jak gniazda są za bardzo rozjechane to guma już tego nie jest wstanie uszczelnić. Czy gniazdo zostało wyczyszczone przed montażem pompek? Nie została stara podkładka w gnieździe? Czy przy odpalaniu...
!czy jezeli uszkodzony bylby pompowtryskiwacz jest mozliwosc ze "lejac" bedzie podnosil sie stan oleju? Tak, może też jeszcze być , albo wadliwa tandem pompa lub wyrobione gniazda.
Witam. Autko przyjechalo na dymienie. Czuc bylo niedopalone paliwo, wiec wymienilismy oringi, podkladki, na pompowtryskiwaczach gniazda wyczyszczone, pompowtryski ustawione, dźwigienki wyregulowane. Pompowtyski oddane do sprawdzenia i sa OK. Samochód przestał kopcic, chodzi równiutko, pali od strzala. Lecz po calej operacji brakuje mu mocy. Błędów brak....
Niech Pan powypina wtyczki wiązki,ktore wchodzą do gniazd pompowtryskiwaczy i zobaczy czy jest duzo oleju w tych gniazdkach,sam fakt iż wiązka jest popękana swiadczy o tym ze nalezy ją wymienic na nową,ponieważ sygnał idący ze sterownika jest zakłócony i zwiększona jest opornosc przewodów.Po wymianie o ile jest to jedyna przyczyna,auto odzyska moc i...
problem z przepływomierzem i chce tez go wyczyścić izopropanolem Nie ruszaj Szarpanie w tych silnikach spowodowane jest zawsze nieprawidłowym zasilaniem paliwa. Do spr wszystko od pompy w zbiorniku po pompowtryskiwacze i ich gniazda w głowicy.
Pokazałem ci na rysunku popraw ta wtyczkę na silniku. Druga ewentualność to trzeba otwożyc pokrywę górną silnika i na pompowtrysku poprawić wtyczkę. Raczej wiązki nie ma potrzeby wymieniać zbędny wydatek -nie wiem po co wszyscy na sile to wymieniają, a mało tego przy wymianie tam gdzie te gniazdo na silniku zapominają uszczelnić silikonem odpornym na...
Ja też bym zaczął od przepływki bo po logach widać że troche nie ogarnia. Później zabież się za pompki wyciągnij 1 i 2 sprawdź gniazda i obadaj oringi na nich potem zamien 1 i 2 z 3 i 4 i sprawdź parametry. Powodem tego że nie wkręca sie na obroty jest na 90% przepływka.
AVF do 1.9 TDI PD (pompowtryski). Czyli kiedy ostatnio sprawdzany stan wałka czy krzywki nie zjedzone razem ze szklankami. Kiedy zmieniane uszczelki pompowtryskiwaczy i ocena stanu gniazd? Intercooler nie ma dziury? Biały dym to przeważnie zły kąt wtrysku za mało powietrza słabe rozpylanie przez pompo wtryski (leją).
A3 chyba były tylko boscha , Miałem taki przypadek , po paru dniach szukania okazało się, że głowica pęknięta, Wyciągnij wtryski i świeć latarką w gniazda wtrysków , pękają u nasady. A ogólnie TDI po zapowietrzeniu dosyć szybko odpalają
To też jest typowa przypadłość TDI PD po około 200 tyś km nie ważne czy 4 czy 3 cylindry. Wałek się wyciera zjada szklanki a panewki wałka maja spore ślady zużycia. Druga sprawa to kiwanie pompowtryskiwaczy w gniazdach i ich wyrabianie. Dużo osób/mechaników popełnia błąd że zakłada nowe gumki pompek bez weryfikacji stanu gniazda. A wystarczy wsadzić...
Jeśli chodzi o korekty to są w normie. Najczęściej biały dym oznacza powietrze w paliwie. Czyli pompa tandem i przewód od niej do filtra (zaciąga troszkę powietrza). Jak jeszcze po dłuższym postoju trzeba trochę pokrecić zanim odpali zweryfikował bym stan uszczelnień pompowtryskiwaczy przy okazji weryfikacja bolączki tdi pd czyli wałek, szklanki czy...
Witam, problem przedstawia się następująco: - Silnika w zasadzie nie da się uruchomić (na samostart zapala); natomiast filtr paliwa został rozepchany ciśnieniem (wymieniony na inny), tak jakby albo tandem pompa wytwarzała zbyt duże ciśnienie, albo zatkany był powrót. Podgrzewacz na filtrze został podmieniony, dalej bez rezultatów. Około 2 miesięcy temu...
Ja mam 1,9 tdi (AXB) i u mnie również silnik nie zapalał od czasu do czasu a później wcale. Po zdjęciu pokrywy zaworów i demontażu pompowtryskiwaczy ukazała się przyczyna - wytarte gniazda. Ja postanowiłem zainwestować i sprawę rozwiązałem w sposób kompleksowy następująco: demontaż głowicy, szlifiernia, dorobienie 4 tulejek z brązu (rozwiązanie znacznie...
Z rurką paliwową poradziłem sobie. Posłużyłem się wykrętakiem do zerwanych śrub, lekko wkręciłem i pociągnełem , wyszła ( to jest kawałek plastyku ). Niestety jest kolejny problem. Wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy i świec żarowych. Jak na razie nie potrafię wyciągnąć gniazda tej wiązki z górnej części głowicy. Gniazdo mocowane jest chyba na wcisk,...
Pierwsze ciśnienie na pompie tandem podczas przyspieszania. Dwa albo oddanie pompek do sprawdzenia albo wyjęcie 1 i 2 ocena stanu krzywki na wałku. Trzy sprawdzanie stanu uszczelnień pomp wtrysku w gnieździe (oringi czy nie zdarte) jak i stanu samego gniazda czy nie rozjechane. Cztery zmiana pompowtrysków 1 i 2 miejscami na nowych bądź starych uszczelnieniach....
No i jak kolego maestrus udało się coś ustalić w sprawie cofającego paliwa? Zmagam się podobnym problemem , mam silnik ATJ. Mam AJM. Właśnie wymieniłem pompę tandem i założyłem nowy wąż na powrocie + zawór jednokierunkowy z ciśnieniem otwarcia 0,8bar. Obserwuję i dam znać w po weekendzie jak będę pewien rezultatu... Niestety - z całą pewnością mogę...
Passat B5Fl 2004 1.9tdi avb 101 KM Siemka. Szukałem podobnego tematu ale nie dałem rady bo często występuje brak rozwiązania problemu. Zaczynając od początku. Na starych pompowtryskach auto stopniowo ciężko paliło na ciepłym silniku co by mogło wynikać ze starego rozrusznika. Po wymianie na regenerowane ale mocniejsze pompki (+korekta mapy) auto na...
Jeśli miałeś taki duży stan oleju w silniku to równie dobrze silnik mógł wypompowywać olej pomieszany z ropą poprzez odmę na ssanie turbiny, następnie do intercoolera i do kolektora ssącego. Pościnane oringi na pompowtryskiwaczach to ewidentny błąd montażu popełnionych przez mechanika. Oringi muszą być dobrze nasmarowane olejem i gniazda w głowicy też,...
Nie są pancerne. Te na pompach rotacyjnych były. Tu mamy klasykę z bolączkami 1.9 tdi pd. Czyli wycierajace się wałki rozrządu. Kiwające się pompowtryskiwacze w gniazdach i tym samym ich rozjeżdzanie tak że czasem nowe uszczelnienia nie są wstanie nawet pomóc i trzeba wprasowywać tuleje gniazda. Lejace pompy tandem itp itd. Mówimy o passacie B5 który...
Witam..problem jest jak dla mnie bardzo ogromny, a mianowicie...Audi a4 B6 1.9 Tdi model silnika AVF 96 kw..Przebieg 266 124 km...mam je już 8 lat i nie było z nimi żadnych problemów. Odjakichś 4 miesięcy na poczatku zaczął lekko drgać silnik na postoju. Z czasem problem narastał. Jedyny błąd jaki byl to wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze.Nie...
Witam wszystkich forumowiczów, mam problem z autkiem golf plus 1.9 tdi 105km silnik bxe. Mianowicie raz na około 15 razy nie odpali i koniec. U mechanika jestem czestym gościem, od niedawnego zakupu wymieniłem już uszczelkę pod głowicą, turbosprężarkę, 2 świece żarowe rolke rozrządu jeden wtrysk a auto dalej jest oporne :). Prosze o pomoc poniewaz niektórzy...
Witam, mam problem z 1.9 TDI BLS. Jakiś czas temu postanowiłem wymienić uszczelki pompowtryskiwaczy, ponieważ auto czasami miało problem z rozruchem po dłuższym postoju. Przed wymianą uszczelek pompowtryskiwaczy auto miało moc i jeździło normalnie. Po wymianie uszczelek, regulacji i złożeniu wszystkiego silnik odpala idealnie, pracuje równo, nie dymi,...
WItam. mam problem z toyota rav 4 o kórej mowa w temacie. przy odpaleniu stuki w silniku i mocne zadymienie z rury wydechowej, również przy dodawaniu gazu. Sprawdziłem turbinę i jest sprawna. Przy odłączeniu gniazd kolejno od pompowtryskiwaczy na 3 cylindrach minimalna różniaca pracy, a przy pierwszym cylindrze znikają stuki i przestaje dymić, czy to...
Witam pompowtryskiwacze zostały ustawiane suwmiarka jak i zostały cofniete o 225 stopni. Wymieniony został kompletny zestaw uszczelnień Boscha wraz ze sworzniem. Gniazda nie są zbyt wybite widziałem gorsze a silnik idealnie pracował. Czy mogło sciac klin na walku rozrządu ? Czemu jak dodam lekko gazu silnik chodzi idealnie?. Logi postaram się wrzucić...
A jeśli plak nie zrobił różnicy obroty nawet nie drgnęły? Co z turbo? Czy może być źle poskładane, wyregulowane? Czy może to być wina pompowtryskiwaczy etc wyrobionych gniazd?
Witam ! Od jakiegos czasu mam taki problem ze swoim autkiem ze zauwazylem ze podnosi mi sie poziom oleju, na pewno nie jest to wina uszczelki poniewaz nie jest to plyn chlodzacy, prawdopodobnie ropa. Dwa dni temu zmienilem uszczelniacze pompowtryskiwaczy, jak sie okazalo dwa z nich byly wrecz pekniete, od mechanika ktory zmienial mi te uszczelki uslyszalem...
Więc oringi pompowtryskiwaczy do wymiany. Przy okazji sprawdź stan gniazd, w jakiej są kondycji.
wymiana końcówki, mycie oraz wymiana uszczelniaczy to nie jest regeneracja chyba że auto ma nie więcej niż 700 tyś km, uważam też że nie można sprawdzić pompowtryskiwacza na dorobionej przystawce bazując tylko na organoleptyce. W pompowtrysku zużyciu podlega male gniazdo zaworowe o średnicy3-4 mn i bez mikroskopu lub endoskopuz z zoomem nie da się tego...
Trzeba demontować pompowtryski i sprawdzić stan uszczelek oraz gniazd pompowtrysków.
Kiedyś podłączyłem kondensator pod gniazdo zapalniczki, żeby transmiter nie gwizdał.
Witam.Dziekuje za podpowiedzi pewnie dziś wezmiemy się za zamianę pompek jak coś ustalę to napiszę tylko czy trzeba je potem jakoś ustawiać wzgledem siebie lub głowicy czy tylko wciska sie w gniazdo i dokręca pozdrawiam.
Witam, seata zakupiłem jakieś 2 miesiące temu, od samego początku silnik charakteryzował się metalicznym klekotem, na który przy zakupie nie zwróciłem uwagii. Dźwięk silnika przypomina metaliczny stukot, znacznie bardziej agresywny niż silniki tdi, nawet te z pompowtryskiwaczami i różni się też od zużytych popychaczy, które mam w innym seacie. Auto...
Witam, spytam ponownie Czy można bezpiecznie zrobić odcinkę na pompie paliwa (lub przewodzie) w B6 (2006r) 2.0 TDI 170 KM? Czy będzie sygnalizował dużo błędów? W jakim czasie silnik gaśnie i czy jest to bezpieczne dla pompowtryskiwaczy? Nigdzie nie ma info, a odcinkę pinu 13 w gnieździe G znają nawet dzieciaki w piaskownicy. Pozdrawiam i spokojnych...
Witam. Mam problem z VW Polo N9 2005r. 1.4 tdi 80KM samochód raz na parę dni ciężko odpala. Poranne odpalenie zawsze od strzała, idealnie. Problem pojawia się po krótkiej jeździe np. 1 kilometr zgaszenie silnika powrót do auta po 30 min i silnik odpala po 3 próbie kręcenia rozrusznikiem. Dzieje się to na przykład raz na dwa tygodnie.Nikt nie ma pomysłu...
Koledzy, w każdym silniku TDI, niezależnie czy jest to stary czy nowszy typ silnika (na pompie wtryskowej czy pompowtryskiwaczach) czujnik temperatury płynu chłodzącego jest zawsze podwójny, czteropinowy czyli G62/G2 i piny nr 1 i 3 to czujnik G62 a piny 2 i 4 to czujnik G2; Odpowiedź dla kolegi Koteczek - czujnik G62/G2 znajduje się po prawej stronie...
.... Wymieniłeś o-ringi i podkładkę termiczną? Zebrałeś lekko papierem ostry kant w gnieździe PD? A może opisz procedurę jak ustawiałeś, bo coś mi tu śmierdzi...
Witam, tematem lania OR interesuje sie juz jakis czas, w swoim aucie leje to juz od 3 miesiecy, zrobilem na tym jakies 3000km, z tym ze ja nie jezdze na 100% OR bo jak kiedys zrobilem eksperyment i spalilem na gazie sam OR to to co zostalo to mialo wygląd spalonej gumy i bylo miekkie, wiec na pewno jazda nawet z podgrzewaczami nie wiele pomoze, to jest...
Witam, Problem dotyczy: Golf IV 1.9 tdi, 101km, silnik AXR., PD. Podczas odpalania zdarza się że obroty falują, czasami jakby nie chodziły wszystkie cylindry . Po upływie minuty czasem, dodaniu trochę gazu wszystko wraca do normy myślę jednak że to początek kolejnej awarii... Pierw opiszę poprzednie bardzo podobne problemy. Jakiś rok temu auto zapowietrzało...
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
spękane klamki w drzwiach, pęknięty włącznik świateł, dziurawy mieszek + pęknięta gałka lewarka biegów itd.. Widać, że samochód nie miał łatwego życia albo/i ma spory przebieg. To są głupoty ale 5 zł nie kosztują..wyjdzie z 250-300 zł które trzeba bezsensu wydać. Kolego.. co to są za kwoty.. ;-) Poza tym jak ktoś dużo jeździ to mogą być tarcze do wymiany,...
Witam mam problem z odpaleniem silnika mianowicie odpala po 20/30 sekundach krecenia jak odpali chodzi bez zarzutów jak i na zimnym i na cieplym.Świeci sie cheak engine i mruga kontrolka świec żarowych w kąpie jest błąd ,,czujnik wału brak sygnału'' czujnik został wymieniony na nowy i dalej to samo dodam że auto troche zaczeło dymić, pompka w baku sprawna...
Naklejki niestety nie z znalazłem w bagażniku. Mam znajomka z dostępem do programu do znajdywania części (stąd też wiem co powinno być zamontowane a co jest) Poniżej to co mi wyciągnął po moim VINie. modelAudi A3 qu. 2.0 TDI A3 Data produkcji04.10.2006 Rok modelowy2007 typ handlowy8P1BZ9 Kod silnikaBMN Kod przekładniJLY numer napedu osiowego6S WyposazenieMB...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
ustawienie pompowtryskiwaczy sterować pompowtryskiwaczy regeneracja pompowtryskiwaczy
total commanderze wektor napięcia komunikaty avast
philips senseo licznik geigera
KASB 50-20/Ż typ 815 – niskie obroty i grzanie silnika młynka żarnowego do kawy Altus 75 - Czy to dobre kolumny? Opinie i specyfikacja