Witam. Tak problemem była głowica i wyrobione w niej gniazda pompowtrysków. Rada dla Ciebie sprzedawaj jak najszybciej tego parcha bo kupę kasy włożysz a auto nadal stare ;)
To masz problem w głowicy, albo uszczelniacze pompowtrysków, sam pompowtrysk, lub pęknięta głowica, lub gniazda pompowtrysków. A wogóle podasz kod silnika? Czy to BKC czy BLS ?
witam czy gniazda pompowtrysków w głowicy nie posiadały ostrych rantów i nie scieły oringów z kazdym razem kpl uszczelnien miedziak plus oringi a serwis zaleca nawet sróbe dociagajaca jarzmo wymienic pozdrawiam
Mam wyrobione gniazda pompowtrysków zastanawiam się nad tulejowanie mniejsze koszta niż zakup nowej bo używki ciężko trafić i te tulejowanie jak wpływa na pracę pompowtryskow Dodano po 45 Vw passat b5 fl 1.9 tdi avb
Problem leży w nieszczelności pompowtrysków, jeżeli założyłeś nowe o-ringi i nic to nie zmieniło to wytarte są gniazda w głowicy pompowtrysków.
Sharan 2001r 1.9tdi 115km. Do wymiany są pompowtryski jak i sama głowica ma wywalone gniazda pompowtrysków oraz prowadnice zaworowe. Zastanawiam się jaka opcja jest lepsza czy wymienić samą głowicę po remoncie plus wtryski czy może lepiej kupić cały kompletny silnik z układem wtryskowym i go wymienić?.
Samochód po rozruchu pracuje od razu poprawnie, jest tylko problem z opdalaniem jak wystygnie do zera, trzeba pokręcić z pięć sekund. Zapala, chmóra dymu przez 3 sekundy i potem już o.k Gniazda pompowtrysków takie sobie ale nie wybite. Wtrysk jest mocowany dwoma śrubami. Wałek w porządku jest, krzywki są na rolkach.
W większości przypadków to rozjechane gniazda pompowtrysków i/lub zjechane uszczelnienia ich (oringi). Niestety to wada tych silników (jedna śrubka i łapka trzyma go tylko z jednej strony). Aby to zrobić porządnie trzeba wstawiać tuleje w gniazda i niestety nie jest tanio. Z doświadczenia wiem że pompka też się wyciera i aby to posłużył dłużej (100...
Korekcja dawki na poszczególnych wtryskach byłą sprawdzana,i czy były wyjmowane pompowtryski,jeśli tak to nowe oringi powinny zostać założone bezwzględnie i ewentualnie w jakim stanie są gniazda pompowtrysków?Nie mówiąc o wcześniejszym sprawdzeniu kompresji.
Także popieram to że wyrobione gniazda pompowtrysków wpływają znaczne na odpalanie a jeżeli głowica jest po regeneracji tych gniazd i odpalanie bez zmian?( wykluczamy zapowietrzanie się i działanie układu świec żarowych, filtry). Auto nie kopci tylko ciężko odpala na minusie
Jak napisał kolega Ruffus-servis problemem mogą być wyrobione gniazda pompowtrysków. Jak stan oleju, ubywa, przybywa czy bez zmian? Czy jeśli zostawisz go na dłużej powiedzmy 10min na wolnych obrotach to coś się dzieje? Przy dużych rantach i sprawnie założonych nowych uszczelnieniach nowy właściciel nacieszy się samochodem przez jakieś 5000km.
Sam WAS nie wystarczy, ale wystarczy VCDS trochę wiedzy i chęci... Co Ci mamy pomóc nie widząc auta jak i parametrów jego pracy?? Znajdź kumatego mechanika, lub sam sprawdź układ paliwowy, smoka i pompę w baku, gniazda pompowtrysków w głowicy, jakieś zdjęcie czy coś może wyrobione, może głowica pęknięta, może gdzieś nie szczelność, paliwo się cofa,...
to tak nawiązując do padających silników to na każdej stronie tego tematu na pierwszym miejscu powinien być taki wielki napis - BLS - wał odchudzony od poprzedników o parę ładnych kilo, korby tak samo, zjebany układ smarowania, panewki z foli aluminiowej :), do tego dpf i porażka jakich mało gotowa. Zakładając że taki motorek został wrzucony do Passata...
Czyli spaliny w paliwie. Teraz są dwie możliwości podkładki pod pompkami puszczają ,czyli skopana wymiana (rozjechane gniazda). Druga możliwość to pęknięcie do kanału lub gniazda pompowtrysku.
Witam, problem przedstawia się następująco: - Silnika w zasadzie nie da się uruchomić (na samostart zapala); natomiast filtr paliwa został rozepchany ciśnieniem (wymieniony na inny), tak jakby albo tandem pompa wytwarzała zbyt duże ciśnienie, albo zatkany był powrót. Podgrzewacz na filtrze został podmieniony, dalej bez rezultatów. Około 2 miesięcy temu...
Witam, Panowie głowica została zdjęta, daje ją do generalnego remontu (miałem wyrobione gniazda pompowtrysków). Po zdjęciu glowicy zobaczyłem stan cylindrów. Jak mamy tuleje cylindra to jest bardzo mały próg na cylindrze, ledwo wyczuwalny palcem. Na cylindrach widać ślady honowania fabryczne. Bolą mnie dwie rzeczy: 1. tłoki ruszają się w cylindrach...
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
Ja miałem taki objaw tzn biała chmura po rozruchu ale palił zimny czy ciepły z półobrotu) w trochę młodszym sharanie (BVK) .Wymienione - koras turbiny, wałek rozrządu bo okazało się że poprzedni właściciel wstawił jakieś żeliwne g.... i zaczęło go podbierać , komplet pompek (moje się okazało się że mimo że były dobre w vagcom to jedna najwyrażniej komuś...
Demontuj pompowtryski, wymieniaj uszczelki, frezuj gniazda, składaj, wyreguluj. Dodatkowo, na koniec zakup nowy oryginalny "zaworek" ten czarny plastikowy na filtrze paliwa.
W jaki sposób można sprawdzić sprawność vacupompy oraz gniazd pompowtryskow w głowicy? Czy są jeszcze jakieś objawy dodatkowe usterki vacupompy aby ją wykluczyć lub potwierdzić? ? Jesli twój wtrysk tak wygladał to masz wypracowanie na głowicy duze najlepiej widac na wyjetych wtryskach głowice nie moze miec ostrych krawedzi . Swoja droga cos twoja sprawa...
Osobiście w tym aucie wybrałbym 2.0. Jeśli ktoś ma odchył na punkcie diesli to 1.9 o ile nie będzie zajechane też jest ok. 1.4 na daily nadaje się jak najbardziej o ile nie wymagane są niewiadomo jakie osiągi. Każdy z tych silników ma bolączki, 2.0 pierścienie, 1.9 gniazda pompowtryskow a czasem same pompowtryski, 1.4 wspomniane tłoki ale to wszystko...
Jeżeli chodzi o kody błyskowe to przy prubie wywołania kodu EDC pojawia sie tylko jedno dlugie błyśniecie lapki EDC. Rozmawiałem dziś jeszcze z elektronikiem i powiedzial mi ze silniki te rożniły sie napewno sterowaniem pedału gazu, w EURO 2 szło ono bezpośrednio do komputera zaś w EURO 3 najpierw do jakiegos kontrolera pozniiej dopiero do samego komputera,...
Mam Boscha 209c Sucho wszędzie ręcznikiem papierowym przecierałem zero płynów. Zdjęcia zrobiłem ale poza nr to nic tam nie widać. https://obrazki.elektroda.pl/4016502000_... ma. https://obrazki.elektroda.pl/6592926300_... Wcześniej to ciekło z pod gniazda wiazki pompowtrysków stąd tam trochę pozostałości brudu. Po 1...
Sam mam diesla i zauważyłem dziwną prawidłowość. Długo walczyłem z ubywającym płynem co prawda w 1.9 TDI PD (ATD). Poszedł pełen remont głowicy oddana sprawdzona wymienione prowadnice i zawory ,uszczelniacze zaworowe spolerowane gniazda pompowtrysków do tego nowe zestawy uszczelnień ,uszczelka pod głowicę ,wałek ,panewki wałka i szklanki. Puki docierałem...
Witam mam passata 1.9 tdi ajm Zrobiłem kapitalny remont silnika: Honowanie cylindrów ,nowe pierscienie,panewki,szlif wału,glowica po regeneracji nowe gniazda pompowtryskow Pompowtryski sprawdzane wszystko poskladane na nowych uszczelkach wymienione filtry oraz pompa vacum czujnik temp paliwa termostat swiece zarowe Rozrząd ustawiony na blokady pompowtryski...
Mogą być uszczelniacze na pompowtryskach .wybite gniazda w glowicy. Nieszczelnosc Czy można długo tak jeździć?
Bardziej bym widział w rocznkach produkcji. Jakoś częsciej padały 1.9 tdi pd z początku produkcji 2000-2001. Te które miały hydrauliczny napinacz na rozrządzie. Czesto w nich glowice były jakby z bardziej miekkiego aluminium i siadały bardziej oraz mocniej wycierały się gniazda pod pompowtryski. Ten późniejsze z 2003 i 2004 roku taz że miały prostszy...
jak sobie głowice zobisz (gniazda), kupisz zestaw naprawczy do pompowtrysków to powinno grać - większość usterek to ta
Trzeba demontować pompowtryski i sprawdzić stan uszczelek oraz gniazd pompowtrysków.
Bez diagnostyki to zgadywanie, ale strzelam, że standardowo dla TDI rozrusznik i alternator do wymiany. Ktoś pewnie stwierdzi, że trzeba ruszać dawki startowe - ale to pudrowanie syfa. Ale tam siedzi raczej coś pokroju ATD a te nie miały mapy startowej. To raczej albo padający czujnik wałka rozrządu. Ale zapisuje się jako błąd w sterowniku. Uszkodzony...
Prawdopodobnie "padły" uszczelniacze pompowtrysków, lub już same gniazda. Jaki masz przebieg? (szacowany bo ten licznikowy to wiadomo)
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Problem z firmowym Caddym, rocznik 2006, silnik 1,9 TDI PD, symbol BLS. Przebieg rzekomo coś ok. 300 000 ale kto wie który raz. Jeździł normalnie, ale któregoś dnia stracił moc, zaczął pracować nierówno pod obciązeniem, na nie wszystkie cylindry. Strasznie kopci na niebieskobiało i czuć zapach niespalonego paliwa. W czasie jazdy podczas rozpędzania...
Pierwsze ciśnienie na pompie tandem podczas przyspieszania. Dwa albo oddanie pompek do sprawdzenia albo wyjęcie 1 i 2 ocena stanu krzywki na wałku. Trzy sprawdzanie stanu uszczelnień pomp wtrysku w gnieździe (oringi czy nie zdarte) jak i stanu samego gniazda czy nie rozjechane. Cztery zmiana pompowtrysków 1 i 2 miejscami na nowych bądź starych uszczelnieniach....
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
.... czasem kręcił długo przy odpalaniu..... Witam Jak wygląda to "długo" , czy dłuższe krecenie, czy wielokrotne heblowanie zakończone powolnym "łapaniem" aż zapali? Wymieniałeś pompowtryski, jak wyglądały gniazda?
Podczas odpalania pompa generuje 1 bar paliwa. Gniazda są mosiężne (chyba mosiężne). Więc żadnych defektów na ich rantach. Pompowtryski wkładane na lekkim wysmarowaniu uszczelek wazeliną. Tak, gniazda wyczyszczone, przedmuchane, wszystkie uszczelki miedziane wychodziły bez problemu. Tak samo zostały założone nowe wraz z ich zabezpieczeniem. Obroty...
Witam serdecznie. Posiadam Wv t5 2,5 tdi 174 KM użytkuję go od ok roku. Mam poważny problem,gdyż podczas przejechania ok 30-40 km pojawiam mi się komunikat Stop OLDRUCK MOTOR AUS świadczący o niskim ciśnieniu oleju.Powiem szczerze że już wymieniałem w tym modelu głowicę ,ponieważ gniazda na pompowtryskach się wybiły,wałek rozrządu,oraz szklanki.Motor...
Witam po długiej przerwie gdyż dopiero teraz znalazłem człowieka, z którym można było porozmawiać sensownie na temat prac przy silniku. Silniczek mi zrobił i w porównaniu do tego jak chodził wcześniej to teraz sobie mruczy jak mały kotek, oczywiście nie dymiąc ani grama. Koszt materiałów czyli komplet pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszcz. głowicy...
Byłem właśnie u mechanika na teście szczelności głowicy i głowica dobra jest . Dziś sprawdziłem stan oleju i jest na maksimum A było między min A Max więc trochę przybyło czyli tak jak na górze kolega napisał mogą być oringi na pompowtryskach lub gniazda wyrobione tak??
Witam. Autko przyjechalo na dymienie. Czuc bylo niedopalone paliwo, wiec wymienilismy oringi, podkladki, na pompowtryskiwaczach gniazda wyczyszczone, pompowtryski ustawione, dźwigienki wyregulowane. Pompowtyski oddane do sprawdzenia i sa OK. Samochód przestał kopcic, chodzi równiutko, pali od strzala. Lecz po calej operacji brakuje mu mocy. Błędów brak....
Musisz podłączyć manometr pod pompę w głowicy i pod wstępną by ocenić ich stan. Inaczej będziecie sobie wróżyć do zimy. Chyba że nie lubisz naprawiać w taki sposób, to wymieniaj oringi w ciemno. A jeszcze się pewnie okaże że gniazda rozbite.
Nie chcę zakładać nowego tematu więc postanowiłem tutaj.Pytanie do fachowców od volva i renówki,mianowicie po zdjęciu pokrywy zaworów z powodu wilgotnej wiązki elektrycznej wychodzącej z głowicy zauważyłem ,że opaski zaciskowe trzymające wiązkę pod pokrywą są twarde i rozsypują się w palcach.Postanowiłem je wymienić i przez ciekawość odłączyłem jeszcze...
Zgadza się jednak to szwagier nie do końca świadomy był czym jeździ bo to jego auto, faktycznie jest na pompowtryskach. Sprawdzę jak to jest ze smokiem paliwa czy czysty jest, co do pompowtrysków trochę obawiam się ich wykręcać aby jakiś paproch nie wpadł do gniazda, może ma ktoś doświadczenie jak się do tego zabrać? będę wdzięczny
Witam, silnik na zimnym tak do 80-90 stopni pracuje jakby mu wypadały ,zapłony, charakteryzuje się nierówną pracą silnika , jak osiągnie temperaturę 90 pracuje idealnie równo , silnik po wymianie pierścieni - kompresja ok. zrobiona głowica łącznie z gniazdami pompowtrysków, pompa dualna nowa , dwumas nowy , piny we wtyczkach sprawdzone , gumki na pompkach...
Uporaj się najpierw z uszczelnieniem pompowtrysków. Szukaj przyciętego oringu na pompkach. Jak uszczelnienia będą dobre to niestety mogą być wyrobione gniazda. Piszesz, że zmieniona głowica i wymienione przez serwis pompki oraz, że mechanik nieudolny - ciężko rozgryźć kto zawinił.
Silnk BMS to 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem). Klasyka w tym silniku to uszczelki pompowtrysków czasem nawet rozjechane ich gniazda z tego biorą się problemy z paleniem. Z klasyki to jeszcze wycierający się wałek rozrządu który potrafi zjeść szklanki hydropopychaczy ,padająca tandem-pompa Luk-a. Na koniec tylko w 1.4...
Już wiadomo co z paskiem. Okazało się że auto ma przejechane w ECU ponad 340000km!!!! Zostały tylko pompowtryski do sprawdzenia. Po ich wyjęciu wszystko było jasne - wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy, przytarte na bokach pompowtryski i pościnane gumowe o-ringi. Totalna masakra. Gdy silnik jest gorący wszystko robi się ściślejsze i dlatego silnik pracuje...
Pokazałem ci na rysunku popraw ta wtyczkę na silniku. Druga ewentualność to trzeba otwożyc pokrywę górną silnika i na pompowtrysku poprawić wtyczkę. Raczej wiązki nie ma potrzeby wymieniać zbędny wydatek -nie wiem po co wszyscy na sile to wymieniają, a mało tego przy wymianie tam gdzie te gniazdo na silniku zapominają uszczelnić silikonem odpornym na...
Oringow nie scieło , silnik chodzi pali na strzał to tylko kwestia regulacji. Wtryski ustawione pod kątem prostym do głowicy gniazda pod oringi czyste, oringi nowe, nowe podkładki pod wtryski i nowe uszczelniacze pompowtryskow. Pompowtryski na dużą nakrętkę 30mm+ . Podajcie mi przepis na dokręcenie luzu między pompowtryskiwm a dźwigienka walka rozrządu...
Uszczelniacze pompowtrysków do wymiany w najlepszym wypadku, a ten gorszy to naprawa głowicy lub wymiana na sprawną (chodzi o wyrobione gniazda od pompek). Jak pompę słyszysz jak się włącza po zapłonie to raczej jest dobra zresztą komputerem możesz ją wysterować i sprawdzić jej wydajność ile Ci napompuje w pojemnik w określonym czasie. Kontroluj czy...
Miałem dokładnie to samo i frezowanie gniazda rozwiązało problem. Zdecydowanie z tym problemem to do Bosch Service - Pawlik http://www.wtryskiwacz.com (była taż u nich robiona regeneracja pompowtryskiwaczy oczywiście Bosch) Tak to już jest z tymi pompowtryskami.
Jeżeli brak błędów i dodatkowo BIP-y na minusie. To do sprawdzenia pompa tandem (ta na końcu wałka). Można zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Poniżej 1,5-2 Bary jest problem z napełnianiem pompowtrysków. Niskie ciśnienie nie koniecznie musi oznaczać awarię samej pompy. Często pada uszczelnienie czy rozjechane są gniazda i nawet nowe gumki nie dają rady...
Nic nie wiemy.Nie wiadomo jakie ciśnienia na garach w jakim stanie wałek jak popychacze,gniazda nic.Nie wiadomo też czy to wszystko dobrze poskładane.Czy luz na śrubach odpowiedni.Nie pamiętam też czy w tym ale pierwsze konstrukcje miały wady popychaczy pompowtrysków.Ten silnik ma zużycie na ciepłym jakieś 0.6l na wolnych.Zapłaciłeś oddaj do reklamacji.Chyba...
Wymiana pompowtrysków jakieś 1,5 roku temu, roczenie robi się ok 10-15 tys km. Przy wymianie pompowtryskiwaczy zapytałem o gniazda i usłyszałem odpowiedź "gniazda są delikatnie wyrobione adekwatnie do przebiegu, ale nie ma to żadnego wpływu na jazdę"
Witam bardzo serdecznie, jestem nowy na forum. Mam problem ze swoją Fabią. Jest to Fabia 1 1.4tdi kod silnika BNM 2006r. Od początku kupna bardzo ciężko paliła czy zimny czy ciepły. Ostatnimi czasy mój znajomy podpiął ją pod komputer i wyskoczyły błędy czujnika położenia walka rozrządu i błędy związane z klimatyzacją. Czujnik zmieniłem ale nadal jest...
Czyli gumki na pompowtryski zmienione. Pompki ustawione (skok)? Stan gniazd ok? Bez ostrych rantów i ubytków (wytarcia )? Gniazda wyczyszczone przed montażem? Dwa błędów brak? Widzi w blokach pomiarowych obroty wałka? To tak na początek.
Synchronizacja ksiązkowa ;-) 2,3 pompka ma dosyć. 1 i 4 powoli tez. Wyciagnij wszystkie i daj komus do sprawdzenia. Przy okazji zerknij na stan oringów bo być może gniazda pompek mają już zbyt duze progi i zdzierają gumki. Niestety taki urok pompowtrysków mocowanych na 1 srube.
Witam. Galaxy 350 tys km po sprawdzeniu szczelności układu paliwowego, rozrządu, układu grzania świec żarowych, wymianie filtrów oraz uszczelniaczy pompek ciężko palił w temp. poniżej 0. Po sprawdzeniu ciśnienia sprężania okazało się że ma tylko po 21 na każdym garze. Po remoncie kapitalnym dołu silnika i głowicy z regenerowanymi gniazdami pompowtrysków,...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Jeśli chodzi o korekty to są w normie. Najczęściej biały dym oznacza powietrze w paliwie. Czyli pompa tandem i przewód od niej do filtra (zaciąga troszkę powietrza). Jak jeszcze po dłuższym postoju trzeba trochę pokrecić zanim odpali zweryfikował bym stan uszczelnień pompowtryskiwaczy przy okazji weryfikacja bolączki tdi pd czyli wałek, szklanki czy...
Skąd pompowtryski,oryginał czy jakaś regeneracja,jakie podkładki były dane pod wtryski(te uszczelniające na samym spodzie gniazda).
Witam i odpowiadam - kolega mi to odpytywał programem ADP ale wydaje mi sie ze to badziocha nie program mimo ze tyle za niego zapłacił program ten pokazał 0 błędów w silniku na pytanie kolegi SZOGUNA odpowiem rok produkcji to 2005 silnik to zwykła podstawowa jednostka 2.0 TDI 140 km oznaczenie silnika to BLB - silnik na pompowtryskach to tyle co do...
Witajcie . Sprawa dość ciekawa ,jak do silnika może przedostawać się olej napędowy. Opiszę Wam problem który został rozwiązany , ale pozostała mała usterka ,którą chciałbym wyeliminować. Wadę tą stwierdziłem gdy wyciągnąłem bagnet i stan oleju był co najmniej 8 razy wyższy a olej silnika był bardzo rozrzedzony przez ON. Rozebraliśmy pokrywę górną ,...
Uszczelki na pompkach były zmieniane 3 lata temu wraz z jednym pompowtryskiem, boję się tylko o to że jak teraz je wyjmne to będzie problem z montażem bo są już podrobione gniazda w głowicy...
Głowice robiłeś? Pompki wyciągane? Jak wyglądały gniazda. Podpinałeś vaga, zgłasza jakieś błędy? Spróbuj na plaka odpalić?
Witam. Jestem po remoncie glowicy w tym silniku tj gniazda zaworowe i planowanie. Sprawdzenie szczelnosci... Wymienione wszystkie uszczelki łacznie z pompowtryskami a auto straciło moc... V max spadl mi o ok 30km/h. Tzn wczesniej licznik dokrecal sie do 200 a teraz stoi na 170 i nie ma opcji zeby poszedł dalej... Sprawdzane korekcje wtryskow itp......
Uszczelniacze pompowtryskow A w jakim stanie były gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy?
Pompowtryski do góry i wymienić uszczelnienia kompletny zestaw nr OEM 1 417 010 997 Po wyciągnięciu sprawdź jak bardzo gniazda wybite... lub od razu pompki wraz z głowicą do regeneracji Z ciekawości, po czym wnioskujesz że gniazda mogą być wybite?
Do 45 bar wystarczy. Przy kręceniu ręcznie wałem to norma, że powietrze się cedzi do misy. No ale. Motor wylatany ma już inna geometrię krzywek wałka, luzy zębowe rozrządu, wyklepane gniazda zaworowe- merca już z tego nie zrobisz.
A co do pompowtrysków to tu w moim temacie kolega napisał że też one mogą być przyczyną. Vcds i podejrzenie parametrów dopiero jakiekolwiek ruchy. Wyciągniesz wtryski i okaże się że już gniazda wybite i trzeba tulejowanie robić, a obróbka głowicy to nie tania zabawa. Wymień vacum i powinno wrócić do normy. Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko...
Kluczem dynamometrycznym się za bardzo nie przejmuj, ale suwmiarkę dobrze by było załatwić (nie musi być długa) i moim zdaniem koniecznie czujnik zegarowy i kątomierz. Ten poradnik trochę po łebkach leci. Zmierz sobie suwmiarką wymiary starych pompowtrysków, i zapisz na kartce. Po wyjęciu starych postaraj się jakoś wyciągnąć z cylindrów paliwo które...
101Km jest na pompowtryskach jak dobrze pamiętam. Jednostka może generować spore koszty (wymiana wałków, wyrobione gniazda głowicy, regeneracja pompek). Turbo jest tu najmniejszą skarbonką. Jeżeli silnik pracuje bardzo dobrze, to dobrze. Tak naprawdę nie zdiagnozujesz w pełni mechaniki, bez rozkręcenia. Można podpatrzeć parametry z interfejsem diagnostycznym,...
Potrzebujesz najpierw przymiar do montowania pompek albo suwmiarka 400 mm. Czujnik zegarowy. Teoretycznie nowe śruby pompek i koników. Obowiązkowo nowe uszczelnienia pompek. Papier 600/800 jak nie było weryfikacji stanu gniazda bo raczej na pewno trzeba będzie spolerować ostre krawędzie (które przy montażu piękne tną nowe gumki).
Czasami w danym modelu siada jedna rzecz w mercedesie w210 korozja W golfie4 elektryka W audi 100 c3 wtrysk mechaniczny Da sie cos znalesc szczegolnego dla danego modelu. Pewnie , że się da ... Np. pompowtryski lub co gorsze ich gniazda , wiązka pompek , pompa tandem , zaciski hamulcowe tył , blokada kierownicy itd. itd... Ale chyba jak dbasz tak masz...
TDI na pompowtryskach dzisiaj to loteria, albo trafisz dobry albo dobry przez 5000km :). Wszystkie PD mają jedną podstawową wadę: wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy, a przy obecnych przebiegach licznikowym 230tyś km ;) gniazda będą już w kiepskim stanie. Regeneracja jakieś 3000pln. Więc albo pojeździsz około 5000km albo dłużej. Ja proponuje benzynę...
Wymieniałem kiedyś podkładki pod pompkami bo ciężko odpalał . Pomogło W tym silniku jedyne co mogłeś wymienić to oringi (uszczelniacze) a nie podkładki których nie ma. Ale mechanik powiedział, że śruby w pompowtryskach nie dociągają do końca tak, jak powinny, że niby wyrobione gwinty. I teraz pytanie. Czy możliwe, że jak nie są dokładnie dociągnięte,...
Według grupy 13 do wymiany pompowtrysk 3i4 Choć wiadomo trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania, wiązkę ciśnienie na pompie tandem będzie prawdopodobnie prawidłowe Pompowtrysk i wyregulować na 180stopni A dlaczego tak twierdzę... pokrótce opiszę Wymieniałem uszczelkę pod głowicą w tym silniku Wiadomo sprawdzenie głowicy na szczelność płaszcza wodnego,...
Witam ! Szukałem na forum, ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, otóż: jestem użytkownikiem Passat B5 1.9TDI 130KM 2001 (pompowtryski). Chcę trochę zabezpieczyć auto, dlatego myślałem o odcięciu gniazda ODB2, i przeciągnięcia go w inne miejsce. Do tego celu zamierzałem użyć: http://viaken.pl/pl/uniwersalny-adapter-...
Witam mam problem z ww t5 dostaje się sporo paliwa do oleju (na 400 km dwa stany). Auto nie kopci, także raczej nie idzie na tłoki, uszczelka pod vacu i samo vacu widze że nowe data na nim 2014, uszczelniacze słabiutkie na pompowtryskach, i ślady obtarć wyraźnie widoczne. Pytanko do znających temat, rwać głowice czy frezować gniazda, zakładać nowe zestawy...
Nie wiem czemu ale podczas jazdy gaśnie i jedynym sposobem aby go odpalić jest spuszczenie powietrza z filtra paliwowego. Demontaż wtryskiwaczy z głowicy, czyszczenie gniazd, wymiana kompletu uszczelniaczy pompowtrysków, poprawny montaż z ustawieniem, i na koniec wymiana termostatu na filtrze paliwa (ten czarny element z dwoma wężami blokowany metalowym...
Witam. Autko kiepsko pracuje na wolnych obrotach, błędów brak jedyne co można powiązać to w czasie nierównej pracy 2, 3,4 pompowtrysk pokazuje wartości wskazujące na brak połaczenia z pompowtryskiem. Wcześniej ktoś wymieniał wtrysk 1 bo całkowicie padł. Teraz pierwszy pracuje najlepiej. Ta nierówna praca wystepuje tylko na wolnych obrotach. Piny poprawione...
Siemka. Rozwiązanie mojego problemu było bardzo skomplikowane. Zaprowadziłem auto do najlepszego elektryka w okolicy. W ciągu 10 min zauważył, że z komputera nie wychodzi lub wychodzi tylko słabe napięcie na pompowtryski. Następnie zauważył słabe napięcie na sam komputer. Ostatecznie moje problemy rozwiązały 3 rzeczy. Komputer(zabawa w sofcie, podnoszenie...
Elektryczne wspomaganie, BSI, ECU, CAN, pompowtrysk.... CB-radio tego nie toleruje proponuję podjechać na jakiś zakład, gdzie postawią a. 'na magnes', podłączyć radio do gniazda zapalniczki, uruchomić silnik i pokręcić kierownicą celem sprawdzenia możliwości wystąpienia zakłóceń Ale skoro się upierasz przy prezydencie musisz wydać więcej. Logo firmy...
Dlatego też się śmieję z tych, co twierdzą, że gaz niszczy silnik, ale nie zamierzam z nimi polemizować. W sumie niszczy - jeśli chodzi o powypalane gniazda i zwory, dla innych podzespołów bez znaczenia. Co do oleju, to jeszcze widzę że nie wszyscy pojęli/zrozumieli o co tu tak naprawdę chodzi. Nie cały "syf" czyli laki i nagary zostaje wyłapany przez...
Witam,ponowie temat choć pewnie i tak nikt nie odpisze. Na chwile obecną zdiagnozowałem uszkodzone uszczelniacze na pompowtryskach gdyż na przewodzie paliwowym z silnika do filtra (przelew) widać masę pęcherzyków powietrza ,co sie okazało po wyjęciu wtrysków że na pierwszym wtryskiwaczu jest uszkodzony oring ten na samym dole i spaliny przedostawały...
Turbina, przepływiomierz, ciśnienie sprawdzone, co to znaczy? Jak sprawdzone? Należy zrobić komplet logów (stastycznie, dynamicznie) i to sprawdzić. Musi coś wyjść... Możesz też sprawdzić ciśnienie sprężania, po tych remontach. Również wielu mechaników bierze się na "chybił trafił" za wymiane pompek, gdzie to nie są wtryskiwacze, które wystarczy odkręcić...
Gniazda pompek wyszły przy okazji do roboty bo pojawił się problem z rozruchem. Po założeniu nowych uszczelek na pompowtryski, po tygodniu jazdy były do wymiany, przycinaly się i układ się zapowietrzal. Wymiana dolnej skorupy powinna załatwić sprawę? Ta obecną być może posiada mikropekniecie ale też nie jest za bogata - wyczuwalne przytarcia/nierownosci...
Witam. Od ostatniego razu , robiłem głowicę bo po wymianie uszczelniaczy pompowtryskiwaczy źle zamontowali pompowtryski i wybiło gniazda pompowtryskiwaczy, robiłem całą głowicę z regulacją pompowtryskiwaczy na stole, zwałkiem i regulatorami ,lekko przyblokowałem zawór recyrkulacji spalin / blaszka z 3 otworami / .Pompki po regulacji mają korekty od...
Tak, to samo co w przypadku pompowtryskow (chyba). W benzynie jeszcze tego nie widzialem. :>
co do wtrysków trzeba było wykonać test przelewowy a nie od razu wysyłać do czyszczenia i generować sobie koszty Ciężko test na przelewy wykonać w pompowtrysku, chyba że ja nie douczony? - potrafi delikatnie szarpacz na wyższych biegach od 1.5 tyś obrotów a potrafi przy szarpaniu jak wrzucisz na luz zgasnąć? Tak na szybko to do głowy przychodzą mi...
Albo pompowtryskiwacz. Zamień miejscami np 2 z 3 i będziesz miał odpowiedź szybko. Jak błąd przejdzie na 3 to pompka jak zostanie na 2 to wiązka. Tylko uważaj przy wkladaniu pompek na ranty w gnieździe w głowicy potrafią dosłownie rozszarpać uszczelki pompowtrysków. Trzeba delikatnie spolerować przed włożeniem spowrotem pompki.
Witaj Tak, na wyświetlaczu pojawiają się ikonki ładowania - akumulatory z numerkami w środku. Jeśli idzie o kable z przodu w skrzyni pod kierowcą to wsadzone są w gniazda na samym dole tej skrzyni za takimi dodatkowymi niskimi dzwiczkami. Jest tam też taka skrzynka w dwoma długimi czarnymi wtyczkami u góry i dołu. Jest ona pierwsza z lewej strony. Coś...
SĄ NA DWÓCH SRUBACH? (TAK MI SWITA) 225 STOPNI LUZUJESZ OD NAJNISZEGO PUKNTU TŁOCZENIA.... Dziękuję za pomoc. Z tego co znalazłem w jednym z programów to od najniższego (od oporu) odkręcamy 180 stopni. Tylko na ile ważny jest kont obrotu całej pompki w gnieździe?
Gdyby nie podkładki miedziane to paliwo wywali i spadnie moc trącać kompresje,wymieniając podkładki dokładnie czyścimy gniazdo z nagaru,są do tego odpowiednie frezy,
To akurat normalne pompa vakum ma swoją wydajność i szczególnie na wolnych to normalny objaw. Co do uszczelnień pompowtryskow są trzy najczęstsze błędy. Pierwszy zakładanie uszczelnień na gniazda z ostrymi rantami które od razu tam gumki w strzępy dwa zakładanie nowych uszczelnień na rozjechane gniazdo i trzy nie doczyszczanie miejsca na miedziane podkładki...
Jeszcze jedną istotną informację chciałem przekazać, mianowicie, na początku auto miało problemy z odpalaniem i ropa przedostawała się do oleju, okazało się ze uszkodzona była vacu pompa, mianowicie jej uszczelka, wymieniliśmy uszczelkę pod vacupompą i uszczelniacze pompowtrysków Pompowtryski dobrze ustawione względem otworów w gniazdach? Przed wymianą...
Posiadam audi a3 8l 1.9 130 km, oznaczenie silnika asz. Problem polega na tym,że po dłuższym postoju (parę godzin) auto ma problem,żeby złapać obroty i trzeba chełtać przez chwilę, po czym silnik przez chwilę pracuje nierówno i samochód zaczyna kopcic na biało. Wymienione zostały 2 pompowtryski, i uszczelki pompowtryskow. Zostały też "wyszlifowane"gniazda....
Golf 4, silnik 1,9 AXR 101 kM, 2002 r, przebieg 235 000 km. Problem wygląda następująco: Samochód ciężko pali głównie na zimnym silniku, tak jakby nie dostawał wogóle paliwa lub układ był zapowietrzony. Problem nie ma określonej częstotliwości (czasem dzieje się to codziennie a czasem raz na 2-3 tygodnie) Silnik albo nie chce od razu zapalić i trzeba...
zasilanie pompowtrysków uszczelnienie pompowtrysków sprawdzenie pompowtrysków
volvo silnika multimedia switch onkyo bateria
porażenie prądem porażenie prądem
Kodowanie modułu hamulca elektrycznego VW Tiguan 5N 2008 Power bank 50000 mAh - ile razy naładuje urządzenia?