witam czy gniazda pompowtrysków w głowicy nie posiadały ostrych rantów i nie scieły oringów z kazdym razem kpl uszczelnien miedziak plus oringi a serwis zaleca nawet sróbe dociagajaca jarzmo wymienic pozdrawiam
Mam dokładnie ten sam problem, Czy uszczelnienie pompowtrysków pomogło?
Czy dużo roboty jest z wymiana uszczelnij na pompowtrysków
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Czas na uszczelnienie pompowtrysków. Co jest potrzebne do uszczelnienia pompowtryskiwaczy? 1 Zastaw uszczelek -czy wystarczy ten bez śruby regulacyjnej w zestawie? 2 Śruby do mocowania pompowtryskiwaczy 4 szt. 038103385A. 3. Czy jeszcze potrzebne śruby do "wałka" (chodzi mi że przed wyjęciem pompowtrysków będę musiał odkręcić mocowania tych wałków )...
Witam,dałeś nowe uszczelnienie na pompowtryski po ich demontażu?
Jeżeli brak błędów i dodatkowo BIP-y na minusie. To do sprawdzenia pompa tandem (ta na końcu wałka). Można zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Poniżej 1,5-2 Bary jest problem z napełnianiem pompowtrysków. Niskie ciśnienie nie koniecznie musi oznaczać awarię samej pompy. Często pada uszczelnienie czy rozjechane są gniazda i nawet nowe gumki nie dają rady...
Witam , Kończę temat bo udało się sprawę ogarnąć... - Wymiana czujnika Doładowania (1100zł Brutto, Orginał) -jak Wyżej .. Uszczelnienie Kolektorów wydechowych .. !!!!!!!!!!!!!!! - Regulacja Pompowtrysków i Zaworów OSOBIŚCIE CZEMU ???? Temu że tak jak pisałem robiłem na Serwisie i Po 100 tyś Były 3 za Ciasno ( a raczej powinny być w miarę przebiegu coraz...
Mam ponowne pytanie? Jeśli wymontuje pompę vacum , to na co mam zwrócić uwagę ? Napewno króciec po lewej stronie vacum jest ruchomy i wydobywa się z niego olej . Chciałbym teraz zacząć od pompy vacum , jeśli jest uszkodzona . 1- kupić zestaw do renegeneracji ? 2- kupić używaną ? 3- kupić po renegeneracji? Jak myślicie jaka z tych trzech wersji będzie...
Witam wymieniłem gumki na pompowtryskach i pompa uszczelniona. Auto u mechanika pali i mnie ponownie nie chyba zauroczone. Lepiej pali jak ma pełen bak nie wiem może jakaś podpowiedz
Witam, Posiadam octavie 2 1.9 tdi 105km BJB aktualnie zrobiona na 170 km ponieważ jest założona turbina hybrydowa i program pod nią, ale do rzeczy. Problem polega na tym że auto wpada w tryb awaryjny na zimnym silniku lub do 10 min po odpaleniu, lecz nie zawsze. Po rozgrzaniu lub przejechaniu 10 km, problem już się nie pojawią można jeździć autem normalnie...
Przyczyną,może być pompa paliwa, uszczelnienie napędu, a także uszkodzone oringi na pompowtryskach, zwłaszcza te od samej góry. a przeczytał kolega do końca pierwszy post? jeżeli masz wymienione o-ringi pompowtrysków(oryginalne? dobrze złożone?), pozostanie Ci chyba wyciągnąć wtryski na stół i je sprawdzić, w razie czego wymiana samych końcówek to...
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
W przypadku wibracji silnika takiego jak mój ( 1.9 tdi AJM i nie tylko) poleca się sprawdzić następujące elementy: 1) pompowtryski- grupa 13,18,23 oraz ich ustawienie względem głowicy 2) łącznik elastyczny wydechu 3) przeguby wewnętrzne półosi plus wałek kołnierzowy skrzyni biegów- dość rzadka awaria 4) poduszki silnika 5) sprzęgiełko jednokierunkowe...
W 90-tych też z bezawaryjnością nie miały nic wspólnego, jedynie na tyle prymitywne że byle Janusz z młotkiem i przecinakiem "naprawił". Nie przesadzajcie. Widzę znaczne uprzedzenia do marki i przez to brak obiektywizmu. Prawda jest taka, że większość usterek wynika z niskiej kultury technicznej właścicieli i warsztatów i stosowania niskiej jakości...
Witam, W moim autku z tygodnia na tydzień wzrosło spalanie. (31,6 => 36), w dłuższym okresie średnia wyszła by ok 32 litrów a teraz średnia wychodzi ok 37 litrów. (ostatnie tydzień 1000 prawie cały czas 24 tony 39 litrów. Zrobione: regulacja zaworów, pompwtrysków (lekka poprawa w mocy, brak zauważalnej poprawy w spalaniu), -sprężarka sprawdzona, -brak...
Po pierwsze miał "3, po przeczyszczeniu ok" - co to znaczy ok? ile miał? Na dwóch pompowtryskach około 1-1,5 mg/H, na pozostałych dwóch około 0.2-0.4. Dalej, "wyjmowane, wkładane, ustawiane" - czy zostały ustawione dobrze? (ale załużmy, że tak). Tak. Nad autem "modliło się" już 4 niezależnych mechaników (w tym z ASO seata i z ASO skody), więc nie wierzę,...
A jaki zapach tych białych spalin? Gryzący? Bo miałem taki przypadek, że trzeba było uszczelnić pompowtryski (frezowanie gniazd + zestawy uszczelek).
To jest jakiś czujnik ciśnienia oleju . Też to miałem . Robił mi to znajomy mechanik . Rozpinasz kostkę i odkręcasz go i wyjmujesz. Cieknie uszczelnienie między obudową okrągłą a obudową kostki elektrycznej ( jego czołem ) . Wiem że idealnie pasuje uszczelka spod pompowtrysku którą się wymienia wewnątrz obudowy czujnika.
Pokazałem ci na rysunku popraw ta wtyczkę na silniku. Druga ewentualność to trzeba otwożyc pokrywę górną silnika i na pompowtrysku poprawić wtyczkę. Raczej wiązki nie ma potrzeby wymieniać zbędny wydatek -nie wiem po co wszyscy na sile to wymieniają, a mało tego przy wymianie tam gdzie te gniazdo na silniku zapominają uszczelnić silikonem odpornym na...
,,Oddałem auto do naprawy do mechanika który jak się okazało ma fatalne opinie,, tu jest twój problem . Głowica całiem mozliwe ze ma spore wypracowanie na gniazdach mocujących pompowtrysk z biegiem czasu nacina uszczelnienie wtrysku i ropa dostaje sie do oleju druga opcja vacupompa przepuszcza efekt ten sam .
Standard możesz się pobawić w uszczelnianie ale czy jest sens
Jeszcze niech kolega napisze jakiej firmy te uszczelniacze były,kto je składał,kto dobierał,czy były porownane ze starymi,czy włożył je ktoś kto ma pojęcie o tym itp itd?
zastanawialem sie tez wlasnie nad tym tylko nie bardzo mam z kad je wziasc.... tylko dlaczego auto oslabo po wymianie uszczelniaczy na nowe?? jak na starych chodzilo bardzo dobrze... to mnie zazstanawia...
Prawdopodobnie przepuszcza uszczelnienie pompowtrysku cylindra 1
Też chyba nie do końca zrozumiałeś. Poprzez sprawdzenie ciśnienia masz pogląd tylko na stan pierścieni uszczelniających i zaworów, ale sam widziałem przypadki gdzie właśnie szczelność była a mimo to pierścienie olejowe były zapieczone przez nagar i silnik pił olej. Tak więc sam test szczelności niewiele ci powie o pierścieniach olejowych
Skoro na pompkach to typowe sprawdzenie. waccum / oringi uszczelniające. Korekty na jałowym sprawdzane ?
Witam!! Sprawdzenie 1 pompowtrysku to koszt 80zł brutto/sztukę.W serwisie BOSCH. Zestaw naprawczy (7częsciowy) na 4 pompki to 160zł Oryginał bosch,może warto uszczelnić je tylko.
ropa dostaje się przez cewki pompowtrysku..będzie trzeba je uszczelnić Dodano po 1 orginalne uszczelnienia firmy bosch koszt 30zł na jeden pompowtrysk...
Skąd pompowtryski,oryginał czy jakaś regeneracja,jakie podkładki były dane pod wtryski(te uszczelniające na samym spodzie gniazda).
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy w związku z moim problemem. Otóż wygląda to tak samochód bardzo ciężko odpala po dłuższym postoju tj. po około 8 godzinach. W samochodzie zostały wymienione 4 pompowtryski, wałek, krzywki, panewki, uszczelniona pompa vacum. Sprawdzone przewody pod kątem cofania się paliwa i zapowietrzenia układu. Przed regeneracją...
Wygląda na problem z zasilaniem paliwem. W tym silniku powody mogą być dwa. 1. Pompa tandem (schodzi z niej paliwo do filtra i musi pod pompować by odpalił). Normalnie podpina się manometr w miejsce zaślepki na pompie i sprawdza ciśnienie przy odpalaniu ,ale to weryfikuje tylko czy tu problem jest. Równie dobrze mogą być uszkodzone uszczelniania pompowtysków...
Teraz nie mam zdjęcia, ale to Mercedesa silnik, tylko przez rok produkowali te ładowarki z tymi silnikami. Jak wpiszesz w necie, to ci się wyświetli silnika. Nie luzowałem nic, bo nie znam maszyny jeszcze dobrze, nie chcę nic popsuć, a druga sprawa, tutaj nie ma zwykłej pompy wtryskowej jak w silnikach Perkins, tutaj jest chyba pompowtryski czy common...
Reasumując wymienić uszczelkę metalową na początek(30zł, a będzie najszybciej). ? Przebieg 500tys. Przy 500tys uszczelki pompek bezwzglednie do wymiany. Jesli pali, nie slyszysz metalicznych stuków na clindrach. nie ruszaj pompek samych w sobie. Delikatnie zdemontować założyć nowe uszczelniacze. Zamotowac pompowtryski. Uszczelnić wszystkie łączenia...
Zobaczy, jak puści ostatnie górne uszczelnienie, to jednak rzadko pada i paliwo jedyną drogę ujścia ma do układu chłodzenia bo najgoręcej jest na dolnym uszczelniaczu, który traci swoje właściwości uszczelniajace. Można wyjąć wszystkie pompowtryski i tłoczyć powietrze do układu chłodzenia- spryskać płynem do sprawdzania szczelności wnętrze otworów pompowtryskiwaczy...
a efektem kopcenia może były zużyte uszczelniacze?? Nie, efektem kopcenia było brak możliwości kontroli równomierności pracy silnika zaraz po odpaleniu, chmura białego dymu (nie spalona ropa) a przyczyną były popękane pierścienie czwartego cylindra, uszkodzone przez lejący wcześniej pompowtryski, które w dalszej eksploatacji uszczelniał olej i zaczynał...
Jazda na rzepaku wraca do łask. Z dawnych lat pamiętam, że najlepiej radziły sobie z nim diesle na zwykłej pompie. Pompowtryski już gorzej, a common raile ponoć miały sobie nie radzić w ogóle. Nie wiem jednak czy ktoś próbował i się coś wykasztaniło, czy to zwykły mit. Mam silnik z układem Boscha pierwszej generacji sprzed 20-25 lat, jest tam pompa...
Witam kupiłem golfa 4 1.9 tdi na pompowtrysku 100 kony ma moc wszystko fajnie po podłączeniu vag wyskoczył błąd 16688 wypadanie zapłonu na 4 cyl , auto strasznie szarpie w środku po sprawdzeniu wtrysków przez vag wyszły tak jpg i mam pytanie czy wtryski maja koniec czy wystarczy koze uszczelnić a może coś z kablami pod deklem szarpanie ustępuje po dodaniu...
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
Polo 9n 1.4 tdi bwb 2007rok. Pierwsza usterka to uszkodzone turbo, bo kopci na szaro siwo, wyciek na stronę gorącą, wymiana.Autowjeżdża o własnych siłach, bez najmniejszego problemu. Wcześniej zrobione było programowo egr i dpf off, auto miało wrócić na mechaniczne usunięcie dpf, stąd też pewnie po paru miesiącach padło turbo. Przy okazji chłodnice,...
Pompa jest na pewno nowa bo sam ją kupiłem :). Odnośnie uszczelki to, o której mówimy? O tej metalowej? Bo jeżeli tak to była w zestawie z pompą. Odnośnie pompowtrysków to w poniedziałek będzie rozbierane do nich więc będę coś więcej wiedział. EDIT: W dniu dzisiejszym zostały wyciągnięte pompowrtyskiwacze i to co zobaczyłem mnie zszokowało. Dziwne,...
Witam wszystkich forumowiczów, otóż mam problem z moim dieslem. W dolnych obrotach tj do 2000 tys. obrotów autko bardzo słabo przyśpiesza, po wyżej 2000 tys idzie ale jak an ARL bardzo słabo. Regenerowałem pompowtrysk resztę uszczelniłem, turbina była czyszczona, nowa przepływka, czujnik doładowania wymieniłem. Zdarza się też, że turbina przechodzi...
Witam. Jak rozgrzałem silnik to zaczęło bardzo delikatnie zalatywać ropą. Doszedłem juz że to z pompy tandem z tyłu silnika Dojście ciężkie ale cieknie na 90% z pod dekla. Nie odczytałem numeru - ale logo Luk dało sie odczytać przy pomocy lusterka. Z tego co wyczytałem to jest to najgorsza możliwość bo uszczelki pod ten dekiel w przyrodzie nie występują...
Witam !! Wczoraj rano pojawił się problem z uruchomieniem silnika po dośc zimnej nocy -15"C. Po przejechaniu ok 3km całkowity brak mocy,zaczął dymić na czarno tak że nie było nic widać:cry:.Oprócz tego silnik zaczął sie dławić w zakresie 2000-3000rpm,.Vag nie wykrył żadnych błędów!Chciałbym zaznaczyć że sprawdziłem ustawienie rozrządu,uszczelnienie...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Samochód sprowadzony w tym roku z Belgii. Właściciel nie wiedział co było zalane po sprowadzeniu więc mu zaleli 10w40. Mechanik zdecydowanie odradził przesiadkę na syntetyk gdyż w przypadku gdy dłuższy czas był półsyntetyk w silniku może zrobić się wypłukanie wszystkich nagarów i osadów bo 5w40 jest mniej gęsty od 10w40. ogólnie silnik dobrze pali...
mam problem, wszystko zrobione wg. wyżej opisanej serwisówki. po regulacji PD okazało się, że auto się "zmuliło" i więcej pali. regulacja była przeprowadzana po wymianie oringów uszczelniających przy pompkach ponieważ były one wyciągane i wymieniane na nowe. po tej wymianie i wyreglowaniu VAG wypluł następujące wartości: kanał 13: 1.0,123 ug = 0,000123...
spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to nie wpadł, tylko człowiek - magik, do którego mogę podać kontakt na PW ( jeżeli wyrazi zgodę ) Teraz znowu spalanie skoczyło o + 4, z info uzyskanego w Scani dowiedziałem się, że : CIŚNIENIE NA WOLNYCH OBROTACH POWINNO BYĆ...
gniazda pompowtrysków ustawienie pompowtrysków zasilanie pompowtrysków
lodówki bosch opinie amica drzwiczki piekarnika wkładka przedwzmacniacz
jakie imadło kupić przełącznik landi
Gra u bukmachera a grzech według Kościoła Katolickiego Oporność między klemą a masą silnika - normy i pomiary