godzina praca formuła

Znaleziono około 243 wyników dla: godzina praca formuła
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    Witam Potrzebuję formułę, która obliczy mi przepracowane godziny świąteczne. Problem polega na tym, że praca może się zacząć o każdej porze dnia i nocy i może trwać dowolnie długo. Praca będzie od poniedziałku do niedzieli. Dodatkowo dni świąteczne liczone są w godzinach od 7:00 w niedzielę (lub święto) do 7:00 w poniedziałek (lub następnego dnia) ....

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1206
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3192
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1278
  • REKLAMA
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Pamiętaj tylko że godziny pracy nie mogą przekroczyć godziny 24:00 bo formuła nie jest na to przygotowana. (nie mówiąc o nadgodzinach i nockach)

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3651
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3986
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    To akurat nie wymaga za bardzo formuły!

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6757
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2865
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 819
  • REKLAMA
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1071
  • Jak poprawić ewidencję czasu pracy w Excelu? Automatyzacja i godziny nocne

    Komórka M44 została skasowana była zbędna Ukryłem kolumnę L jest potrzeba do formuły

    Obsługa oprogramowania   23 Sie 2018 16:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3537
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3702
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1974
  • REKLAMA
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Dziękuję, mogę zastosować manewr z 6:59 i jest ok. I ostatni problem mam z sumowaniem godzin z całego miesiąca na grafiku. Czy ma Pan na to jakiś pomysł. Może mogę zsumować formuły wyliczające ilość godzin na karcie pracy?

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7026
  • formula excel - jak wygenerować formule wskazująca konkretna wartość

    Witam, chciałabym prosić o pomoc w utworzeniu formuły, Mianowice potrzebuje utworzyć spredsheet w Excel, zaznaczający ze maszyna powinna mieć wymieniony olej, powinno to być po ok 200 godzinach pracy, przykład tabelki jak to mogło by wyglądać jest poniżej, niestety nie umiem sama wymyślić formuły, próbowałam na wiele rożnych sposobów ale mi nie wychodzi...

    Obsługa oprogramowania   19 Lis 2018 17:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 819
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36163
  • Formuła Excel do sumowania godzin pracy z uwzględnieniem urlopów i chorobowego

    Tak to excel 2010 ale nie chodzi o zwykłe sumowanie a o to by formuła mając zapisane godziny pracy dla każdego dnia w formie od do na końcu wyliczała sumę godzin przepracowanych w danym miesiącu, czyli wyliczała że np.1 maja ktoś pracował 8 godzin, drugiego 12 itp. ale by też uwzględniała uw i ch( czyli nie traktowała ich jako błąd tylko pomijała).

    Software serwis   01 Cze 2013 09:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10884
  • Szukam centralki VOIP dla małej firmy: wymagania - numer główny GSM, 3 numery wewnętrzne

    Dzień dobry. Mam małą firmę i nadeszła pora, aby założyć centralkę, ponieważ mam dużo rozmów telefonicznych. Piszę tutaj, ponieważ mam nadzieję, że znajdę tu ludzi potrafiących ogarnąć ten temat, ja niestety jestem całkiem zielony. Jeśli któryś czuje się na siłach, proszę o wiadomość do mnie. Poniżej wypunktuję tylko jakie najważniejsze cechy powinna...

    Telefony Stacjonarne Serwis   13 Gru 2023 23:36 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 537
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    " Voodoo4 " - podałem Ci drugi sposób (uniwersalny) który oblicza ilość godzin niezależnie czy masz zmianę od 23:00 - 7:00 czy 7:00 - 15:00 wystarczy podać godziny od do i masz wynik ile godzin pracowałeś. Formuła ta wymaga tylko podania dodatkowo daty, bo jak wiesz zaczynając pracę powiedzmy: 23:00 podajesz inną datę niż po północy bo jakby nie było...

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3379
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1203
  • Jak obliczyć różne przedziały godzin pracy w Excelu: 6-22, 22-24, 24-6?

    nie zawsze mam te 4 kolumny postawione do jednego dnia. Czy jest taka szansa aby przerobić ten kod ? Uważam, że nie :cry: Zwróć uwagę, że formuła uwzględnia wartości z kolumn D i E :!: - i w ten sposób pośrednio sprawdza przejście czasu pracy z jednego dnia na drugi :idea: Daty w kolumnie A nie muszą być wpisywane dokładnie, rzeczywiste daty pracy...

    Obsługa oprogramowania   15 Lis 2019 17:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3396
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 966
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10121
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Witaj ponownie, Dałbyś jeszcze radę z formułą na sumowanie godzin z minutami?

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1176
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 450
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10206
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    To napisz może prościutki przykład jak byś to rozwiązał. Na razie zmodyfikowałem trochę formuły - w/g Twoich sugestii - ale i tak nie obyło się bez kol. pomocniczej D , ponieważ trzeba oddzielnie zmodyfikować minuty bo np. 36min. = 36/60 = 6/10 <> 36/100. Poniżej formuła po zmianach. Pozdrowienia.

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84526
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4392
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1530
  • Eksport godzin pracy z Viso ST do Excela - jak dodać brakujące dni miesiąca?

    Ze względu na nieregularność danych, to się teraz mocno skomplikowało. W zasadzie to już powinno się napisać kod VBA. Ja jeszcze to spróbowałem ogarnąć formułami, ale one nie są eleganckie i przy większych nieregularnościach mogą dawać błędne wyniki. Na pewno z danych należy usunąć scalenia, takie jak w wierszach 7 i 8, a następnie puste wiersze. Tu...

    Obsługa oprogramowania   17 Maj 2021 09:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 414
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Jeśli godziny w kolumnie A wypadają w godzinach pracy, to powinna wystarczyć taka formuła: [syntax=text]=MOD(A2;1)-MOD(A1;1)+(DNI.R...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 738
  • EXCEL: Jak zliczyć godziny przy wartościach 1 lub 2 w zakresie c10:ag10?

    1to pierwsza zmiana 2 to druga. Kazda zmiana to 8 godzin pracy. Chodzilo o to zeby formula sprawdzala mi ilosc godzin i sumowala je z kazdego dnia. Jezeli jest wolne to pomija.

    Software serwis   16 Lut 2014 21:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2046
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Szukam pomocy i pomysłu na rozwiązanie problemu. Mam stworzony arkusz do tworzenia stanu zmiany w pracy kto jest na stanowisku w jakich godzinach. Arkusz chce rozbudować o monitorowanie kto jest już w pracy a kto skończył pracę. Postanowiłem poprzez VBA zbudować zegar który na bieżąco pokazuje godzinę, dzięki czeku zastosowana formuła w wierszu 6, 7...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 468
  • Jak stworzyć arkusz godzin pracy z dobowymi odstępami?

    Witam, od przeszło tygodnia przeglądam forum w poszukiwaniu arkusza godzin pracy który nie pozwoli na stworzenie planu pracy jeśli przed rozpoczęciem pracy w dniu 01 a rozpoczęciem pracy w dniu 02 nie upłynie 1 doba. To wcale nie prozaiczna formuła prawo pracy tak stanowi jest ktoś komu stworzenie takowej formuły nie stwarza problemów?

    Obsługa oprogramowania   03 Mar 2018 11:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 459
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    Zdradzisz jak to zrobiłeś ? Rozwiń plusik i zobacz całą formułę. Główna formuła licząca godziny w danym dniu to: =WARTOŚĆ(PRAWY(D6;DŁ(D6)-ZNAJDŹ("-";D6;1... Reszta to proste warunki jeżeli() Czy też wytłumaczyć powyższą formułę (jak liczy) ?

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • Jak zliczyć godziny pracy z warunkami w Excelu dla różnych czynności?

    Dzień dobry, Ten problem dość trudno "ugryźć" formułami, bo napotykamy tu na błąd w Excelu, który trzeba jakoś obejść. Propozycja byłaby taka: Najpierw utworzyć kopię oryginalnej tabelki, wpisując formuły sumujące podane w przykładzie. Ja wprowadziłem tam tylko nazwy: "od" i "do", bo "nie trawię" takich megaformuł, ale autor może powrócić do swojej...

    Software serwis   15 Gru 2013 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1629
  • rozbudowanie formuły w excelu dot. "50" i "100"

    Aż korciło mnie zerknąć na te funkcje tablicowe :) choć nie mam zbyt dużo czasu obecnie. "Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu" ale (nie ingerując w pomysł) zamiast funkcji tablicowych można było skorzystać z wyszukaj.pionowo() i gdy nie błąd to 0 w przeciwnym wypadku 1 A co do samego pomysłu - niegłupi ale... źle oblicza "na skraju" godzin zwykłych i...

    Software serwis   04 Maj 2014 14:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2607
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    jak zmieniam dowolna godzine to odrazu we wszystkich komorkach w kolumnie zmieniaja sie na taka sama ;(

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1596
  • Excel - Dodawanie dniówki na podstawie przepracowanego czasu pracy

    Wielkie dzięki. O coś takiego właśnie chodziło. Teraz część mojej pracy wykona właśnie ta formuła. Dodano po 3 Troszkę udoskonaliłem formułę i teraz wygląda tak: [syntax=vb]ark.Range("G" & r).Formula = "=IF(F" & r & ">INDEX(N5:N11,MATCH(E" & r & ",M5:M11,1)+1),INDEX(O5:O11,MATCH(E" & r & ",M5:M11,1)+1),INDEX(O5:O11,MATCH(E" & r & ",M5:M11,1)+1)&""/""&HOUR(F"...

    Software serwis   25 Sty 2015 05:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1926
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43750
  • Excel - formuły do zliczania nadgodzin, nocki i dodatków za soboty

    Dobrze by było jak te formuły miały charakter stały, uwzględniając np. zmianę dnia w tygodniu (ponieważ inaczej rozlicza się godziny w dzień roboczy, a inaczej w święto). Zrób dodatkową kolumnę, którą będziesz wyróżniał dzień wolny/sobota-niedziela/święto od normalnego dnia pracy. Wtedy wartość z tej kolumny ta może posłużyć za warunek do zmiany sposobu...

    Software serwis   27 Sie 2012 14:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 19620
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"&#... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3182
  • Excel – szablon grafiku pracy zmianowej 3-2-1, limity godzin, alerty przekroczeń

    Na początek: Chodzi o to, żebyś wstawił plik ze swoim grafikiem (przykładowe dane, oryginalny układ). Nikt nie będzie 2x układał formuł...

    Software serwis   22 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 67146
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2658
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29667
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3378
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    JEstem początkująca w excelu a potrzbuję zrobić grafik dla pracowników. Pozwolę sobie zacząć od początku - to są absolutnie podstawowe formuły, jak dostałaś pracę bez podstaw znajomości pakietu? Robisz sobie sumę, zakres, dajesz "A" i masz sumę wystąpień "A" dla danego pracownika, analogicznie z "B". Gotowej formuły Ci nie podam, bo nawet nie wiem...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 516
  • Formuła do obliczania wymiaru czasu pracy z uwzględnieniem świąt wolnych od pracy

    Witam i proszę o pomoc w utworzeniu formuły aby odjąć po 8 godzin za każde święto wolne od pracy przypadające w dniu innym niż niedziela (ponieważ zgodnie z KP, każde święto występujące w okresie rozliczeniowym i przypadające w innym dniu niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin)Należy się wówczas dzień wolny dla pracownika za to święto. Obecnie...

    Programowanie   06 Sty 2023 17:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 360
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu dla każdego pracownika w miesiącu?

    Mam prośbę o dodanie wyliczenia godzin nocnych. potrzebuję aby formuła liczyła mi godziny pracy od 14.00 - 22.00 i od 22.00 - 6.00. Odnoszę się do wcześniejszego arkusza. Czy jest możliwość przeliczenia jakoś trzech zmian? Może jest też możliwość zastosowania funkcji JEŻELI do załączonego przeze mnie arkusza?

    Software serwis   29 Cze 2012 14:47 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3175
  • Ewidencja czasu pracy - formula liczaca dzienny koszt pracownika

    Witam Czy moge prosic o kogos kto pomogłby mi zrobic formule liczaca dzienny koszt pracownikow ? Czas pracy i dni mam zrobione nie potrafie natomiast zrobic formuly liczacej automatycznie wolne i godziny pracy. Zaznaczyłem w zielonym polu co chciałbym żeby mi liczła formuła. https://obrazki.elektroda.pl/3217854400_... Z gory serdecznie...

    Obsługa oprogramowania   05 Mar 2021 23:53 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1962
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 831
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Zdaje się, że największa godzina, to 24:00.;) Nie wymagaj od Excela, że będzie wiedział, co chcesz zrobić. 40:00-20:00<>20:00 Trzymaj godziny i minuty w oddzielnych polach i napisz formułę obliczająca.

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3873
  • Excel - obliczanie godzin nocnych w pracy na podstawie raportów czasu

    Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...

    Software serwis   01 Lip 2014 22:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1071
  • Formuła Excel do obliczania nadgodzin: 8h nominalne, 50% do 10h, 100% powyżej 10h

    Potrzebuję pilnej pomocy: Proszę o stworzenie formuły która policzyć nadgodziny: Pierwsze 8 godziny pracy to nominale: N Powyżej 8h pracy do (10 godzin przepracownych): 50% I powyżej 10 godzin pracy to: 100% Proszę o pilną odpowiedz lub plik .xls Dodano po 2 Załącznik Załącznik Załącznik ZałącznikZałącznik Załącznik

    Software serwis   08 Lis 2016 19:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1719
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    tylko ta wpisana funkcja w tamtym pliku Masz alternatywę :D : albo zbudujesz tabelę dokładnie taką jak w "tamtym pliku" (z podaniem przerw na "Lunch" itd :D ) i wykorzystasz "tamtą formułę" ; albo dla swojej prostej tabeli :!: wykorzystasz przedstawione prostsze formuły :cunning:

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 804
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Problem w tym że strona nie chce puścic pliku z rozszerzeniem xls pozwala tylko na jpg albo jakies tam obrazki, i filmy. A mam problem z tą formułą.

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 693
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1701
  • Jak zsumować godziny pracy przy zmiennych dniach wolnych i zmianach łączonych?

    Niestety funkcja jest tak skomplikowana (czytaj długa) że nie da się tego zmieścić w jednej komórce w związku z tym jest tzw. tabela pomocnicza która wylicza oddzielnie przypadek z CL, przypadek z PM (9-13PM) i split Na razie stosuj zapis jak dotychczas (oprócz tego split - chyba że to będzie drugi przypadek 12 +17:30-23:30 czy może 8- 11 +17:30-23:30...

    Software serwis   03 Sie 2012 00:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3561
  • Excel - przerwa 35 godzinna - Potrzebuję pomocy z napisaniem formuły sprawdzającej przerwe.

    Spojrzałem na tabelkę... to jak chcesz osiągnąć 35 godzin przerwy? Z tabeli widzę błąd logiczny. Wstawiasz tylko godziny, więc: 1. no to jeśli dzień wolny to przerwa 24 godzin - spoko. 2. a co zmianą we dni pracy? Bo może kończyć o 14, 15 20? To masz różne godziny wolnego do północy. Cała dobę nie można uwzględnić, bo jest istotne wolne tylko po zakończeniu...

    Obsługa oprogramowania   27 Paź 2022 11:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 270
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Spróbuj wstawić taka formułę: =JEŻELI(ORAZ(GODZINA(E26-F26)<22;GODZ... W komórce przykładowej E26 wstawiaj datę i czas końca pracy. W F26 czas pracy

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2652
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Witam Mam problem z ułożeniem odpowiedniej formuły. Mam następujące komórki: 1. Godzina rozpoczęcia pracy(hh:mm) 2. Godzina zakończenia pracy(hh:mm) 3. Wynagrodzenie dzienne I tylko te trzy. Jak policzyć dzienne wynagrodzenie, wiedząc że stawka godzinowa wynosi 10 zł. Proszę o szybką pomoc.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2568
  • excel 2010 - jak obliczyc roznice miedzy datami w godzinach

    Jak wyzej... komorka a1 to data 2015-04-01, b1 to godzina 09:40 komorka c1 to data 2015-04-07, d1 to godzina 13:09 jak obliczyc roznice miedzy tymi datami tak by policzylo mi tylko dni robocze a do tego liczylo tylko godziny pracy tj 09-17? Jest to do ogarniecia jakas formula wogole?

    Software serwis   08 Kwi 2015 11:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2097
  • MS Excel - warunkowe pobieranie danych z wielu arkuszy

    1. #N/D! - da się wyeliminować przez dodanie na zewnątrz formuły JEŻELI.ND albo JEŻELI.BŁĄD. Obie działają podobnie do funkcji JEŻELI, więc nie powinieneś mieć z nimi kłopotów 2. Da radę przeszukać kilka arkuszy jednocześnie - wystarczy w zakresie podać adresy zakresów w poszczególnych arkuszach rozdzielone średnikami, np. Arkusz1!C1:C3;Arkusz2!B1:B3,...

    Obsługa oprogramowania   02 Kwi 2021 13:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2244
  • [Excel] Jak stworzyć arkusz do rozliczania godzin pracy z automatyzacją?

    Z pomocą nie ma problemu. Sugeruję jednak żebyś stworzył sobie jakieś przykładowe formy arkuszy z danymi i miejscami na oczekiwane wyniki. Wtedy łatwiejsza jest pomoc w stylu gdzie jakiej formuły (lub makro) użyć.

    Software serwis   31 Maj 2010 13:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 13104
  • Excel wyznaczenie końca pracy - Wyznaczenie czasu pracy urządzenia

    Cześć! Nie zmieniałem wszystkich formuł tylko zrobiłem jedną z boku do wglądu. Pamiętaj, że datę i czas reprezentuje liczby np. 25 październik 16:40 to 42668,69 gdzie 42668,00 to 25.10.2016 a 0,69 to godzina 16:40. Do wyliczenia godziny w komórce zakończenia pracy użyłem funkcji modulo, która „wyciąga” końcówkę. Resztę zrozumiesz z formuł....

    Software serwis   30 Paź 2016 10:49 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1029
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Dzień dobry, Trochę słabo szukałeś, bo podobnych grafików jest mnóstwo. Trzeba pamiętać o kilku sprawach: Wartości czasu w Excelu trzeba wprowadzać z dwukropkiem np. 14: oznacza godzinę 14-tą, odpowiednio 14:25 gdy są minuty. Format do zliczania czasu to [g]:mm Wartości czasu są pamiętane jako ułamki doby, jeśli koniec pracy jest po północy (wcześniejsza...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Najprościej będzie jak zamieścisz ten swój "niedziałający" plik :D Trudno w ciemno przewidywać czy pominęłaś jakiś nawias w formule :?: czy to np jakieś błędy formatowania :?:

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18672
  • Excel zmiana koloru czcionki - problem z ustawieniem koloru czcionki na taki sa

    witam, Czy ktoś z Was ma pomysł jak zrobić coś takiego: Potrzebuję stworzyć tabelę z godzinami pracy pracowników od..do i w kolumnie obok zastosować formułę złącz.teksty ( żeby wyświetliło się np 9-17) ale chciałbym żeby kolor teksty, który będzie wynikiem formuły miał taki sam kolor czcionki jak komórka po lewej. Ewentualnie czy ktoś ma jeszcze pomysł...

    Software serwis   30 Paź 2020 12:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 885
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Dzięki za ww. formułę, o to właśnie mi chodziło. To co zaczęliśmy 27 kwietnia dotyczyło czegoś innego, tam tą formułę zastosowałem w innej komórce. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28427
  • Excel - grafik + listy pracowników z kilku obiektów

    nie ma dla mnie znaczenia w który dzień i komu zostaną oddane godziny. A powinno. Pomyśl. Jeżeli dany pracownik odbierze święto w tym samym miesiącu to nie ma sprawy - dla niego podstawą jest 144 godziny i tak ma być. Jeżeli jednak dany pracownik odbierze święto w grudniu to podstawą godzin pracy dla niego jest właśnie 152 Bo jeżeli będzie miał podstawę...

    Software serwis   13 Lis 2014 15:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5076
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    zliczać czas pracy To niezgodne z Kodeksem Pracy :D , no ale jeśli liczysz normy czasowe pracochłonności - to można wykorzystać formułę jak na zrzucie :spoko: 1081800 BTW dla wygody zmień formatowanie kolumn wyliczanych na jak widać - niestandardowe

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1359
  • Jak napisać formułę do nadgodzin w programie Excel?

    A działać ma jak? Może kolega wysili... palce i napisze coś więcej? W arkuszu nie ma nic >8 godz. gdzie kolega denio9 z góry założył, że nadgodziny rozpoczynają się od 9 godziny pracy, poprawiając tym sposobem funkcjonalność arkusza. W związku z tym, wystarczy wpisać godz. rozpoczęcia pracy i jej zakończenia... Jeśli arkusz dotyczy wyłącznie nadgodzin...

    Software serwis   05 Lip 2013 17:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2229
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Cześć. Problem nie jest skomplikowany, tylko jest mimo swojej prostoty trochę żmudny w oprogramowaniu. W przypadku takiego problemu może wystąpić aż 9 różnych sytuacji, z której każda sytuacja ma inne rozwiązanie: - godzina startu to może być przedział 6..22 albo 22..6 - godzina końca to może być przedział 6..22 albo 22..6 - w każdym przypadku godzina...

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4653
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Wpisywałeś ręcznie czy kopiowałeś formułę podaną na forum? U mnie nie wyskakuje błąd, chyba że pomylę dwukropek ze średnikiem, wtedy mi dopiero wyrzuca błąd.

    Obsługa oprogramowania   10 Wrz 2014 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10707
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    Witam forumowiczów i proszę o pomoc w jednym zagadnieniu mam grafik w którym są zmiany pracowników stworzyłem do tego dodatkowo tabelkę w której znajdują się - określone zmiany - czas pracy OD DO - godziny nocne - czas pracy ( 8h, 10h itd ) stworzyłem dwie dodatkowe tabelki które wyliczają mi za pomocą funkcji wyszukaj.pionowo - godziny nocne a na końcu...

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4424
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu przy ewidencji czasu pracy?

    mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc

    Software serwis   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9763
  • Grafik w excelu - znalezienie odpowiedniej formuły

    aby po wpisaniu w takim formacie ,,14-6'' itp zliczało godziny dla każdego pracownika. Taki zapis czasu pracy (format tekstowy ) zdecydowanie utrudnia możliwość zliczania :cry: Proponuję raczej zmianę układu tabeli :idea: - operowanie wartościami liczbowymi (format czasu :!: ) np. tak jak w moim poście https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...

    Software serwis   21 Cze 2022 20:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 348
  • Excel - formuła sprawdzająca czy w danych komórkach jest liczba.

    Witam, Potrzebuję formuły, w następującej sytuacji: W komórkach J12:J15 mam wpisane liczby godzin pracy. Jeśli pracownik wpisze zamiast liczby godzin symbol UO - opieka nad dzieckiem to program powinien w tym miejscu policzyć mu normalne godziny pracy z innych takich samych dni w tym tygodniu (bo w komórkach J12:J15 są 4 czwartki - każdy w innym tygodniu)....

    Software serwis   25 Wrz 2015 10:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 744
  • Automatyczne kolorowanie weekendów w Excel 2003 - lista obecności

    Witam, mam pewien problem. Prubuję stworzyć regułę, która pomoże mi podliczyć godziny pracy pracowników. Chodzi o to, że muszę wprowadzić pewne założenia, tj: urlop(u)=8 (godz), wolne(w)=0 (godz) Próbowałam już różnych formuł(suma jeżeli, suma itp) Może ktoś z Was miał podobny problem? Liczę na pomoc, pozdrawiam;p-)

    Software serwis   05 Sie 2009 20:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 63569
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu? Proszę o pomoc w 6 zagadnieniach

    Trafiłeś na mój dobry humor i zrobiłem ci "rakietę" :) Automat Wystarczyć zmienić datę w A1 i "kalendarz" sam się ustawi wraz z formułami i kolorkami. Wystarczy tylko wpisać godziny początku i końca. (na dany rok sprawdź "święta") Tylko nie przewidziałeś jednego. Mianowicie jeżeli człek jest na urlopie to jakie mu godziny wpiszesz? A jak się nie stawił...

    Software serwis   06 Gru 2012 22:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6225
  • Excel - Jak obliczyć ilość zmian pracy z zakresu dat?

    To trochę bardziej formułę skomplikuje :wink: No, ładne mi "trochę"... Przy JEŻELI(która godzina? nawet sobie nie wyobrażam :)

    Programowanie Początkujący   08 Paź 2012 22:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1821
  • Excel: Jak przeliczyć godziny nadliczbowe na dni przy 8-godzinnym trybie pracy?

    Chyba działa :) działa działa ale w formule liczb całkowitych a w formule czasowej nie, wychodzą jakieś głupoty a własnie mnie chodzi żeby przeliczyć czas na dni i godziny :(

    Software serwis   04 Maj 2012 17:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18697
  • Czas pracy pracownikiw w exelu - Zliczanie czasu pracy

    dzięki wpisałem te formuły dla 1 pracownika i wszystko się liczy to teraz żeby liczyło się dla każdego pracownika to muszę zaznaczyć AE3 do AJ3 i przeciągnąć? jeśli chodzi o premię to do każdej godziny jest 4 złote o ile pracownik nie jest na chorobowym wpisałem taką formułę =JEŻELI(AI3>0;0;4*(AF3+AG3))

    Software serwis   07 Lut 2017 11:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1038
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Tak jak napisałem: formatowaniem warunkowym formuła [syntax=text]=LUB(C$4="So";C$4="N")[/syn... w zakresie $C$4:$AF$8

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1599
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    Nie ma funkcji która by to zaliczyła? Można również wykorzystać do takiego zliczania formuły tablicowe :idea: jak na zrzucie :spoko: 974320

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1434
  • Excel / OpenOffice - Mnożenie godzin z minutami przez stawkę

    Witam, Mam taki problem. Z Terminala czasu pracy mam informację że ktoś przepracował np. 145 godzin 35 minut i 17 sekund. Jakiej użyć formuły do liczenia wynagrodzenia, Czyli np. pomnożyć to przez 10. Mnożenie sekund mogę sobie odpuścić, ale minuty muszą zostać.

    Software serwis   11 Cze 2012 23:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5220
  • Excel: Jak poprawnie podzielić godziny etatu na 58% i 38% z ułamkami?

    Dziękuje Panowie za pomoc. Pocieszające jest to, że czasochłonne poszukiwanie odpowiedzi po mojej stronie, oraz stosowanie różnych formuł, potwierdziła Panów opinia, że niestety niezależnie od metody, nie da się wykonać tego obliczenia w sposób prosty. Sugestie Maćka, brałem pod uwagę jako ostateczność, gdyż poza kalendarzem dni roboczych, może być...

    Obsługa oprogramowania   20 Lut 2025 16:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 156
  • Jak obliczyć rzeczywiste godziny pracy nauczyciela w miesiącu na podstawie planu?

    spojrzyj na formułę "dni robocze" i tutaj... http://www.excelblog.pl/dni-robocze-przy...

    Programowanie Początkujący   13 Lis 2013 14:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1308
  • Excel: Automatyczne generowanie dni miesiąca z dniami tygodnia

    dzięki Wam udało mi się zrobić coś na własne potrzeby, ale mam jeszcze problem z napisaniem odpowiedniej formuły. Może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc zrobiłem grafik dla trzech stanowisk pracy (Arkusz1;Arkusz2;Arkusz3)w kilku przypadkach jeden pracownik występuje w więcej niż jednym arkuszu. Mam problem z sumowaniem godzin na kilku arkuszach tzn...

    Software serwis   14 Maj 2010 14:39 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 32895
  • Excel - jak stworzyć uniwersalny skrypt do obliczania godzin pracy?

    Dot. ostatnie pytanie kol. marek003 Wydłubane (i ciut przerobione) gdzieś z Elektrody (może się przydać) Sub otwórz() Dim fdiag As FileDialog Dim plik As Variant Set fdiag = Application.FileDialog(msoFileDialog... With fdiag .Filters.Clear .Filters.Add "Pliki Excel", "*.xl*; *.xls*" If .Show = -1 Then For...

    Software serwis   12 Kwi 2009 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 14473
  • Jak obliczyć datę zakończenia zadania w Excelu z uwzględnieniem godzin pracy?

    Dla uzyskania takiego efektu jak na zrzucie 993020 trzeba nieco rozbudować formuły i odpowiednio formatować wszystkie komórki :D jak w załączniku 993022

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2019 12:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 936
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Do obliczenia długości dniówki, niezależnie od tego czy dzień, czy noc można użyć formuły: [syntax=text]=MOD(koniec-początek;1)[/sy... liczy resztę z dzielenia przez 1. Czas w Excelu jest ułamkiem doby. W takim układzie można obliczyć sumy cząstkowe każdego dnia, a potem je dodać w potrzebnym zakresie. Tu układ danych jest niekorzystny - łatwiej...

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1872
  • uzupełnianie części formuły tekstem wpisanym w innych komórkach

    Dzięki za odpowiedzi! Ponieważ jeden dokument ma służyć przynajmniej dla całego roku (jak nie dłużej), to obliczenie H1 dla wszystkich arkuszy nie sprawdzi się. W załączeniu przesyłam przykładowy plik. W zakładce "lipiec - suma" w polu C2 podana jest dotychczasowa formuła - suma('lipiec - suma:lipiec (1)'!H1) wpisywana ręcznie. Formuła działa, w przypadku...

    Programowanie   17 Sie 2022 10:32 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 522
  • makra - kopiowanie samej formuły oraz całego arkusza

    Ja myślałem że należy skopiować wszystkie arkusze, tak od jednego użytkownika jest arkusz 1, ale jeśli następnie to są tej samej nazwy + 2...3 i itp. zapytał o to, ale nie otrzymał odpowiedzi Dodano po 2 ale teraz rozumiem, o co idze Dodano po 14 Ponieważ Total jest plik z powszechnego dostępu, następnie użytkowników może jednocześnie pisać w nim. Każdy...

    Software serwis   19 Paź 2013 11:46 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 6663
  • Formuła, formaty liczb - Podział ogólnego czasu pracy na zmiany

    Witam wszystkich zwracam sie do was z prośbą o pomoc w roździeleniu ogólnego czasu pracy na godziny zmian w nim przypadające ( poszczególne okresy w ciągu dnia są różnie naliczane), przykład umieściłem w załączniku, w Polu F8 zawarta jest formuła licząca czas od.do. czekam na wasze sugestie. Dodano po 2

    Software serwis   03 Paź 2012 21:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1341
  • Excel - jak obliczyć czas pracy z przerwami w zależności od godzin?

    Witam Mam następujący problem muszę napisać formułę która by obliczała czas pracy pracownika: - jak ludzie maja 1 lub 2 lub 3 godzin pracy to wynik jest taki sam - jak maja 4 godziny lub 5 godzin to odejmuje 15 min przerwy czyli czas pracy to 3h45min lub 4h45min - jesli maja 6 h to przerwa 30min to 5h30min pracy - jesli maja 7h to przerwa 45min to 6h15min...

    Software serwis   13 Lis 2010 08:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1361
  • Excel – automatyczne sumowanie godzin pracy od niedzieli do soboty w tabeli

    Tyle że od sun do sat jest wpisywane wszystko, ale nie godziny (godzina ma z założenia format XX:XX). Tak więc wpisujesz tam 1) zakresy 2) czasem dwa zakresy na dzień 3) dodatkowe oznaczenia (jakaś literka T) To nie są dane, które Excel łatwo obrobi. Gdybyś ujednolicił w jakiś sposób te wpisy byłoby prościej na pewno. Jeśli założymy, że dodatki typu...

    Software serwis   12 Kwi 2013 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4278
  • Automatyzacja grafiku pracy w Excelu: zliczanie godzin i nadgodzin dla 50 osób

    jak wpisac wyszukaj.pionowo w vba? Nagraj sobie wstawianie takiej formuły, to zobaczysz... Funkcja VLOKUP i przecinki zamiast średników, np. w adresowaniu RC: [syntax=vb]Range("B2").FormulaR1C1 = "=VLOOKUP(RC1,Arkusz2!C1:C2,2,0)"[/synta... albo w zwykłym adresowaniu: [syntax=vb]Range("B2").Formula = "=VLOOKUP(A2,Arkusz2!A:B,2,0)"[/syntax]

    Software serwis   06 Lut 2012 13:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 39476
  • Jak zmienić seryjnie odwołania do plików w Excelu?

    Cześć, Czy wie ktoś jak można w excel zmienić seryjnie odwołanie? mam coś takiego w formule: =SUM(IF('S:\MECHANIK\Grafiki\[GODZINY PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UW";1;0))+SUM(IF('... PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UWŻ";1;0))+SUM(IF(... PRACY 18.xls]08-18'!J5:FJ8="UW";1;0))+SUM(IF('...

    Obsługa oprogramowania   03 Wrz 2018 14:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 861
  • Jak zaktualizować daty w szablonie Excel do roku 2023?

    Słuchaj, było już na tym forum "tysiące" wątków na temat kalendarzy i wyliczania godzin pracy. Zastosuj "szukaj". Ale żeby nie było że nie pomagam: Co trzeba zrobić, żeby "wyszarzały" się również święta? Rozszerzyć w formatowaniu warunkowym formułę by uwzględniała również święta. I żeby norma godzin była pomniejszona o dzień świąteczny, Podobnie jak...

    Software serwis   10 Lis 2015 21:05 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4212
  • Automatyzacja ewidencji czasu pracy w Excelu - nadgodziny i dni wolne

    Dziękuję bo zbliżamy się do ideału, więc aż głupio mi prosić dalej. Pracownik czasem prosi również o dzień bezpłatnego w trakcie tygodnia lub zamiast poniedziałku np w środę (które później odrabia nie tylko w piątek chociaż najczęściej tak to jest) Nie mam pomysłu jak to wogóle obliczać że nie wspomnę o napisaniu formuły. Przykładowo po wpisaniu L4...

    Software serwis   18 Mar 2015 21:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 10095