Witam! Mam pytanie czy to norma ze golf 4 1.6 SR bierze olej. gdzies slyszalam o tym ze maja one wade fabryczna pierścieni i tak sie zastanawiam czy to prawda? Licze na odzew właścicieli golfa 1.6 SR. moj golf bierze olej:-( dlatego zastanawiam sie czy to norma
W większości samochodów, różnica poziomu między "min" a "max" to 1 litr oleju. A olej każdy silnik zużywa, jedne mniej, inne więcej - tak kolej rzeczy.
A więc wygląda na to że,albo coś się dzieje z głowicą, albo poprostu uszczelniacz na zaworze wydechowym się rozleciał. Cudów nie ma.
Jeśli bierze olej, to pomiar ciśnienia sprężania i być może wymiana pierścieni.
Co Ty z tym komputerem? Wiadomo że problem jest na cylindrze gdzie na świecy osadza się nagar bo bierze olej.
Typowa sprawa w dwulitrówce z mkIV. Fabrycznie założone są pierscienie trzyczęsciowe, które już na gwarancji przy małym przebiegu puszczały olej. Lekarstwo-zmiana pierscieni na "normalne" i cieszyć się jazdą:D Przerabiałem to rok temu. Zmieniłem pierścienie, panewki, uszczelkę pod głowicą i kilka jeszcze drobnych rzeczy. Całość wyszła mnie 1200zł z...
Witam Mam problem z moim Golfem 4. Silnik to 1.3 ASZ zrobiony na 170 KM i wgrane popsy. Otóż, jechałem sobie spokojnie, aż nagle silnik zaczął kopcić na czarno i w ogóle nie chciał jechać. Muł totalny, odcina turbo i też bierze olej. Panowie, poratujcie, bo nie mam już siły.
Pierwsze to czy silnik nie bierze oleju np przez turbo czy nie kopci. Bo jak kopci i bierze olej to wymiana bez sensu.
ale ja na tym silniku jeżdżę już 2 lata . Fakt zrobiłem na nim niedużo km bo ok 25000km ale mocy jak nie było od zawsze tak nie ma do chwili obecnej. Mój znajomy elektromechanik podpinał mi auto pod komputer 2 godziny taj jeździliśmy. Stwierdził, że wszystko jest ok zawór n75 , przepływomierz tylko turbo za słabo dmucha . Odkręciliśmy turbo wtedy jeszcze...
VW Golf III 1.9TD. Witam. Mam taki problem. Mój Golf brał olej, rocznie jakieś prawie 0.5l (czyli bez tragedii). Ale raczej nie jeździłem nim długich tras. Ostatnim razem, gdy za jednym zamachem zrobiłem ponad 1000km, to na autostradzie przy stałej, większej prędkości zaczął mi się grzać silnik. Zwolniłem itd i było wszystko git. Ale zaczął mi brać...
Witam!! Mam golf 2 1.6 TD i bierze mi olej i ma duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i robiłem test z chusteczką higieniczną zanurzyłem ją w wodzie i chusteczka miała czarne kropki z oleju woda nie jest taka jaka powinna być. Samochód szybciej łapie temperaturę bierze mi olej tak na 600km nie cale 2 lity oleju 10w 40. Nie ma też dobrego startu...
morze turbina bierze olej
Robiłem 2 miesiące temu takie 1.6 sr tyle ze w golfie iv, brał olej pierwszym tłokiem, uszkodzona była głowica, uszczelniacze, i wszystkie cztery ssace zawory były wypalone, pewnie przez źle ustawiony rozrząd. Zrobiliśmy głowice, bo gość nie miał kasy, pierścienie zostały bez zmian, i wtedy dopiero zaczął brać olej. Skończyło się na wymianie kolejnej...
Z tego co ja widzę jest to chłodnica powietrza czyli w najgorszym wypadku turbina do wymiany bierze olej, który wędruje właśnie do intercoolera i częściowo wydostaje się przy nim przez jakąś nieszczelność na przewodzie
a jeszcze tak się zapytam, jeżeli uszczelka pod pokrywą by była walnieta to by pierwsze nie brał płynu chlodniczego ? Chyba mylisz z uszczelką pod głowicą.
sprawdź ciśnienie na cylindrach, bierze olej?
zauważyłem że bierze olej (jakieś 0.20 - 0.25 na 1000 km Dla mnie trochę to nieprawdopodobne, aby golf przy takim przebiegu brał olej i w dodatku takie ilości, u mnie poldek po 60 000 zaczął minimalnie brać olej, a dopiero przy 160 000 na dolewki między wymianami (20 000) szło ok 4 litrów. Sprawdź czy nie ma gdzieś wycieków.
Witajcie, mam do użytku codziennego golfa III. Samochód stopniowo pobierał coraz więcej oleju i kopcił. Na dzień dzisiejszy dolewam chyba ponad 2 litry na 1000km. Samochód też strasznie kopci. Mam zdolności mechaniczne ale akurat w samochodach małe doświadczenie. Jak sprawdzić czy olej ucieka dołem silnika (pierścieniami) czy górą poprzez uszczelniacze?...
Golf4 1.9 Olej wymieniał inny mechanik. Jak sam wymieniam, to od 4 do 4.5 litra wchodzi. Teraz 2 litry na 300 km bierze???
To następnym olejem, który będzie "trzymał parametry silnika" będzie "SUPEROL". Bo zacznie Ci "brać olej".
Dziwne teorie masz co do tego, że silnik zasilany LPG zazwyczaj bierze olej, posiadałem Golfa II z silnikiem benzynowym 1.6 i mimo przejechania na LPG ponad 100 000km nie brał ani grama oleju :) Jeżeli auto dymi na biało, oraz znika płyn chłodniczy, a olej wygląda jak kawa z mlekiem to do wymiany masz UPG (Uszczelka Pod Głowicą).
Kolega podłącz Golfa pod VAGA coś zawsze podpowie z tym szarpaniem ,co do brania oleju przegrzałeś maszynę ,jak kolega wyżej opisał uszczelka głowicy ,uszczelniacze zaworowe albo pierścienie to jedyne drogi jaką może ci uciekać olej oczywiście jeśli nie masz wycieków na zewnątrz .
Kopcenie na niebiesko i brak mocy może oznaczać zatkany katalizator lub uszczelniacze zaworowe są do wymiany(o ile bierze olej).
Tak, olej też mój, leje zawsze ten sam więc wole kupić, żeby klasa/marka/firma była ta sama. Ciągle ten sam olej, ten sam producent. Konkret: Mazda 3 benzyna AD2018, mój olej 0W20 230zł/5litrów z Allegro (wysyłka gratis), filtr 18zł (sklep za rogiem specjalizujący się w japończykach), mój serwisant za wymianę bierze 50zł, nie pracuje na czarno (ma zarejestrowaną...
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe To obiegowa opinia. W praktyce - skrajnie zużyty silnik. Do wymiany raczej. Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów...
Kod silnika AGU? Ten przewód ma iść do kolektora ssącego, do kroćca, tam są dwa kroćce, jeden na węzyk z regulatora paliwa, a drugi do DV czyli schodzą się razem pod kolektorem - ale to jest kwestia pracy silnika, doładowania, mocy itd.. a hamulec to przecież inna sprawa, to bardziej uwalony przewód hamulcowy... A co to znaczy że turbina przestała chodzić?...
Pierwszy pierścień od góry też nie przeszedł "próby elastyczności" ? "Cisnienie bez wałków na 1 tloku 9 bar, na 2 tloku 5 bar , na 3 tloku 6 bar i ostatni 3 bary." Bez jakich wałków, o co chodzi ?? Coś mi się zdaje, że ten mechanik jak wymieni te pierścienie to ciśnienie wzrośnie ale silnik zacznie brać olej.
Na marginesie skoro na 3 cylindrach ma ok. 14 at. to pomimo tego nie warto tego silnika naprawiać? Akurat w piątek i sobote '' robiłem''' takiego AKL jeszcze mam dół nierozebrany na złom, po tym jak zaczął brać olej i zgubił sprężanie. Nie było co remontować. Szybka wymiana silnika i auto jeździ.
To zależy gdzie auto będzie głównie używane. Trasa to szukaj nie zajechanego diesla. Benzyna to chyba tylko z silnikiem 1.6 jeszcze godny uwagi. W przeciwieństwie do TSI z tamtych lat - wystarczy poczytać. Warto dodać że silniki które wymieniłem też nie są idealne. 1.9 TDI miały problemy z panewkami ( nie wszystkie ) a 1.6 potrafiły brać olej - pierścienie.
To mnie optymistycznie nastawiliscie, dodam jeszcze ze minimalnie bierze olej. Wyjme jutro pompe moze to faktycznie jej wina. Brat sprawdzal cisnienie oleju i troszke za male.
w czwartek zaprowadzam go do mechanika ma obejrzeć silnik. Wstępnie umówiłem sie z nim juz na sprawdzanie kompresji i świec żarowych, bo czasami ma problem z odpaleniem. Mówił mi, że w tych golfach często bywało tak że turbosprężarka olej brała. Czytałem też trochę o tym w internecie ale wszędzie pisali, że jeżeli to duża ilość oleju to raczej nie turbo...
Benzynki spoko są w a3 golfach itp ale maja jeden minus biorą olej ja mam 1,6 i tak 0,8 na 1000km lubi sobie zassać. Można zaoszczędzić na wymianach oleju, bo stale świeży jest.
Motul to bardzo dobry olej-sam używałem go od lat w swoich autach ale...za namową mechanika do Golfa(1,4 akq)zalałam Agip 5w50 eurosports i "branie"oleju zniknęło a potrafił wziąć 2-3 setki Motul-a na 1tys km.Zrobiłem już ponad 6tys i trzyma poziom.Agip 5w50 eurosports jest syntetykiem na bazie estrowej o specyfikacji API SJ, SG/CD;Nic lepszego nie...
10w40 mi polecał typ z sklepu z częściami możesz zalać nawet 5W40 jak masz silnik w dobrym stanie, nie bierze oleju i jest szczelny...
A czego się spodziewałeś jak ci któryś zylinder nie pali to od razu sonda będzie się buntować o zły skłąd spalin. W jakim stanie jest silnik , bierze olej, dobrze przyspiesza,
Golf TDI 105koni PD. Czy mimo iż logi turbiny są wzorcowe to jej uszczelnienia mogą puszczać olej?. Bo silnik bierze bardzo dużo oleju, na 500km zeżre z pół litra. Co może być tego powodem?.
Bierz 5W40 - łatwiejszy rozruch przy niskich temperaturach w zimę.
wymieniałeś tez pierscienie i tłoki czy tylko to co napisałeś . ja miałem podobnie jak ty w golfie III i wystarczyło dac nowe pierscienie i było po problemie .
Tu masz rozrząd: https://allegro.pl/oferta/lancuch-rozrza... ale w ASO ceny nie są takie jak w internetach, do tego robocizna też droższa. Radzę dbać o ten silnik i nie szczędzić na nim bo to najgorszy chłam jaki VW wypuścił, więc szybko się to odbije na jego trwałości. Tak samo dobry olej etc. Oleju nie...
Możesz je nawet wymienić bez zdejmowania głowicy. Czasem gdy zrobi się górę to zaczyna brać olej dołem. Może zakończyć się na wymianie pierścieni.
Ile oleju dolewasz? Do nowych silników też się dolewa bo każdy "bierze" Auto jeździ na LPG czy PB Jak bierze dużo to proponuje jeszcze remont głowicy.
Bierze Ci olej? Jeśli tak to pierścienie a jeśli nie to uszczelka pod głowicą.
OLEJ LOTOS 10W40 taki olej leje bo najtanszy a i tak go bierze nie sprawdzałem na innych olejach
Ibiza 2FL 2000r 1,4 benzyna Dodano po 1 Pytanie mam, jak chodzi ten silnik bo chce kupić golfa 4 1,4 75km 16V. Chodzi mi o awaryjność, czy bierze olej itp. Dodano po 1 Z boku to raczej nie. z boku to łapa silnika ale spr czy jest dobrze dokręcona łapa. Obstawiam że te pod spodem tak jak piszesz.
byłem na komputerze i wywalił mi tylko jeden błąd z wentylatora ale nic dziwnego a reszta wszystko okej. silnik na pewno olej bierze od ostatniego tygodnia bo po raz drugi dolewam czy to może mieć z tym związek ?
No szukałem własnie conieco na ten temat za chwilę biorę się do roboty wieczorem zdam relacje.
Witam. Mam taki problem z golfem III 1.6 iż zaczął pracować na 3 cylindrach po wykręcenie świec okazało sie że na 4 cylindrze ( licząc od strony rozrządu) do komory spalania dostaje sie olej który zalewa świece po jej przeczyszczeniu silnik zaczął pracować normalnie ( oczywiście kopcił cały czas a olej zbiera sie w kolektorze wydechowym) lecz nie na...
No właśnie - może jeszcze sprawdzałeś , na ciepłym pali dobrze i na benzynie i na gazie , napisz. Bierze olej , ma przedmuchy /odma/? Iskra jest w czasie rozruchu , na zimnym.?
Może olej bierze a gdzie kupiłeś autko?Często sprzedający jak widzi że coś nie tak to kombinuje jak na jakiś czas zrobić aby autko nie ujawniało takich objawów.Ale widać z tego co piszesz że autko jest już przejechane.Pozdrawiam Jeżeli brałby olej kopciłby na niebiesko i nie palił tyle paliwa.
Najlepiej wejdź na stronę Castrola i zobacz w wyszukiwarce jaki oni olej polecają konkretnie do Twojego autka biorąc pod uwagę konkretny model auta i silnika. Tu masz stronę. http://www.castrol.com/castrol/castrolho...
spoko, spoko - bierz na logike. JAk była technika komputerowa w 1994 jaka jest teraz? :D I weź pod uwagę konstruktorów silników i olei - co za tym idzie pod jakie oleje były one liczone! Uważam że dziś sredniej klasy olej jest lepszy niz najlepszy ogólno dostępny w 1994 roku. Poczytaj tu: http://www.warsztat.pl/news/oleje/2001/p... i http://www.zss.pl/kmmm/www_prace_dyplomo...
Za krótko masz auto by zobaczyć czy bierze olej,ale myśle że tak. Pewnie uszczelniacze zaworów. Jak auto stoi to olej ścieka na tłok i przy zapaleniu czarny dym bo olej sie spala.
Dzięki za odpowiedzi. Samochód jest już po gwarancji (od niedawna), więc raczej nie będę serwisował go w ASO tylko w zaufanym warsztacie. Mechanik, który zajmuje się moim autem mówi w zasadzie to samo, co Wy, ale jednak radzi, żeby brać olej z górnej półki do tak delikatnego silnika. Ile bierze? Około pół litra na 1000. Niby jeszcze nie ma tragedii,...
to rozrząd może być przestawiony o 1 ząbek, przez co jeden zawór nie pracuje równo i raz na jakiś czas skapnie tam oleju i wypali go Nie ma takiej opcji, przestawienie rozrządu nie dotyczy jednego zaworu a wszystkich. Najprawdopodobniej silnik zaczyna powoli brać olej i widać to po dymieniu,te silniki lubiły szybko zużywać uszczelniacze zaworowe
Witam, zacznę od początku,kupiłem golfa w tamtym roku w zimie,wszystko było ok do teraz,zauważyłem ze zaczyna brać olej,ale nie ma przecieków,ani typowej chmury ;D, Najbardziej się obawiam tego stukania w silniku, stuki jak by pochodziły gdzieś z góry silnika,. I Mam pytanie czy dużo jest z tym roboty,jakie koszty części ?, lub jak długo z tym pojeżdżę...
A koledzy powiedzcie mi jeszcze jakie zadanie spełnia odma w samochodzie? Ogólnie rzecz biorąc ,służy do odpowietrzania skrzyni korbowej z nadmiaru ciśnienia...
W twoim sterowniku poduszek nie da się skasować Crash Data. Trzeba wymienić sterownik. A czy turbina brała olej? Jak tak to mogła być to przyczyna kopcenia na czarno.
Kiedy poraz pierwszy miałem problem z termostatem, temperatura mi wzrosła bardzo mocno-w czerwcu. od tamtej pory samochód mi bierze olej i kopci ale tu też dziwna sprawa bo kopci jak ma pełen stan oleju, jak troche wypali to już przestaje kopcić. Na mocy raczej nie stracił. Dodam że przejechałem nim 320tys. Czy wymiana pierścieni olejowych załatwi sprawę?
Kiepski silnik, słabiutka charakterystyka i sporo pali, do tego chleje olej, jak już vag to bardziej Octavia 2,0 115, a wykraczając nieco ponad budżet poszukałbym Bravo 1,4 tjet 120 Ale ogólnie zasada zakupu aut za 2 wypłaty jest taka że się szuka coś w okolicy, niezależnie od marki i bierzesz telefon, dzwonisz, oglądasz, podaj lokalizację to coś się...
Witaj. Jaki przebieg ma twój silnik? Czy bierze olej/ napewno spala ale ile na 1000 km Zobacz jak wygląda końcówka tłumika rury wydechowej, jesli jest szara bez nalotu czarnej sadzy... i sucha to OK jesli czarna wilgotna zaolejona... to niezbyt dobrze świadczyć to bedzie o stanie silnika... Radziłbym przecyścić świece... a jesli jeździśz już ponad 40tkm...
co do przgrzania silnika to ja mam passat i jezdze duzo z przyczepa samochod ma juz 300000 km przebiegu i jedyne co wymienialem to uszczelniacze na zworach silnik juz kilka razy przgrzalem i nic mi oleju nie bierze, a co do disli to nawt w ksiazce serwisowej pisza ze disel pobiera olej i sie go bardziej cisnie tym wiecej newet jak jest nowka z salonu
W moim vw golfie 1.8 po wymianie uszczelki pod głowicą, ustawieniu rozrządu na nowo, ustawieniu zapłonu silnik nie działał na 1 garze, ale po kilkunastu km zaczął chodzić i silnik bdb pracuje ale pojawił się nowy problem zapale samochód za ok 2 minuty jest bardzo wysoka temperatura silnik zaczyna jakby hamować. Im więcej gazu to jak by go dławiło aż...
Ile przejechałeś po tym remoncie? Może się okazać, że zacznie brać olej i jednak będziesz chciał się go pozbyć. Jaki (średnio) przejeżdżasz dystans od uruchomienia do zgaszenia silnika?
Auto rok 2001, kupiłem je w 2020. Na bagnecie oleju były jakieś gluty, więc wymieniłem olej i przyglądałem się filtrowi, data produkcji na nim 2007 rok. Mimo, że koleś dał mi faktury, gdzie była wymiana oleju i kompletu filtrów, to nikt filtra nie zmienił przez 13 lat. Był trudny dostęp, ale kasę za to brali. Ciekawa historia. Przyznam że oleje i filtry...
G4 mają pełny ocynk (mój ma 12 lat i nie ma śladu korozji )Co do brania oleju -biorą śladowe ilości (jak wszystkie silniki).Ja wymieniam olej co 15 tys (od nowości na Motul V300 5W30)i nie muszę dolewać .
witam mam pytanko dotyczace oleju do silnika,ma samochod vw golf 4 z 1998 roku tdi o oznaczeniu AHF,i tak samochod ma na liczniku 200k przejechane ale na zuzycie pompy i wiek samochodu to ma napewno ze 300k :D olej na jakim jezdze to motul x-cess 8100 5w40,bierze troche oleju i to roznie raz wiecej raz mniej,wymieniam go co 10k i bierze tak z 700ml-1l,czy...
przyczyn może być wiele . uszczelniacze na zaworach, zużyte pierścienie olejowe, uszkodzona głowica lub uszczelka pod nią, i ewentualne wycieki. W golfach IV bodajże z silnikiem 1,4 zdarzało się że winowajcą była przytykająca się odma którą silnik wywalał olej.
Jak kogoś stać na nowy samochód to kupuje go a po 2-4 latach oddaje tam gdzie go kupił i bierze drugi. Nie interesuje go czy jest tam olej, czy urwie miskę o krawężnik czy skasuje cały bok przy cofaniu. Wsiada i ma jechać. Tak robią osoby które rzeczywiście stać na nowy samochód. Reszta albo wydaje oszczędności swojego życia kupując nowy samochód i...
ubytki oleju są "uzupełniane" niespaloną ropą. Zobacz, że olej będzie nią pachniał.(...) Czyli mam z tego wnioskować że silnik "bierze" olej? Bo do tej pory nie było nigdy problemów z poziomem oleju, między wymianami nie ubywało go nigdy. Turbo też " nie bierze" oleju bo zostało wymienione. Ale z tym sobie poradzę. Będę obserwował co się dzieje, sprawdzę...
Niestety problem tkwi dalej , auto bierze olej , chlapie nie wiadomo skąd , sprawdzane było ciśnienie , sprawdzana była odma , i wiele różnych rzeczy póki co brak pomysłów ale jeśli tak będzie to wszystko wskazuje że głowica , chyba że ktoś miał podobny problem . Może to być blachostka a może być koszt nie warty auta
Witam posiadam golfa z silnikiem 1,6 td od jakiegoś czasu zaobserwowałem ze zaczą brać olej czytałem trochę na różnych forach i miał bym parę pytań związanych z remontem wiem na pewno ze pierścienie bedą do wymiany i nie wiem czy wystarczy wymienić pierścienie i będzie ok czy trzeba wymieniać tłoki wraz z tulejami . Dodam ze jak jadę ostrzej wypycha...
No tak. Czyli niewiele wiemy. A jak wykręcić świece, jaki mają kolor? Samochód zapala płynnie, kopci, niedopala, grzeje, bierze olej, zapalano go na popych? Rozrząd kiedy był zmieniany? Do głowy przychodzi mi jedynie przeskoczony rozrząd, ew. źle pracujący zapłon.
Ten taki długi bezpiecznik, u mnie nie jest pod nr 21 ale sprawdzałem go, wszystkie są git, znaczy nie popalone.. A co do napięcia to nie sprawdzałem bo już dzisiaj nie miałem kiedy, bo zająłem się mechanika (bo brał mi olej) , jutro zobaczę co i jak bo dzisiaj mi już brak cierpliwości.
witam posiadam golfa v 1.6 8 v 2008 rok autko trochę brało olej,0,5 na 1000. Kiedyś zalał jedną świece wymieniłem i było ok. Raz puśćił dym raz nie przewarznie gdy stałem na światłach i w momęće ruszania zadymił, z nocy nie dymił aż w końcu zalał na dobre świece na 3 tłoku świece wymienione i nic kable, tez bez zmian iskra jest pytanie głowica czyli...
Emulator szybko i fajnie pod siebie można na Arduino zbudować Wiem, że nic nie wiem - tak za wieszczem ;) , niestety nie miałem okazji poznać ale poznam Arduino, cokolwiek tam się dłubie, hehehe Ja miałem na myśli ten wyłącznie mechaniczny redukujący ilość spalin, nie wiedziałem, że są w ogóle elektryczne wpinane w układ. Doczytałem teraz, że emulator...
Mój golf 1.8 90 km LPG (silnik jest już bardzo zużyty i bierze olej) ma bardzo duże spalanie gazu przy bardzo oszczędnej jeździe wyszło 13 litrów w trasie. Byłem u gazownika wymienił filterek coś tam poregulował i powiedział żeby paski wymienić klinowy i ten zębaty co do alternatora idzie kable i świece i wtedy znów podjechać.Zrobiłem to pojechałem...
Cześć chciałem zapytać o sądzicie o pewnym temacie, a mianowicie miałem niedawno remont silnik wszystko hula jak trzeba. Do silnika został wlany olej castrol 10w40 a ja z ciekawości patrząc jaki olej powinien być w moim aucie według strony carstrol to 5w30. Pytanie moje czy przy następnej zmianie wlać taki jak był czyli 10w40 czy jednak stosować sie...
zamiast lanosa wybrał bym elantrę, cena podobna, wyglądają podobnie a jakościowo całkiem inne auta. elantra jest nieco większa, ma więcej dobrej elektryki i znajdziesz z klimą, silnik 1.6 pali mniej niż golf 1.6, części tańsze niż do golfa a auto większe, tanie i fajnie się jeździ. minus elnatry to silniki biorą olej ale można lać jakiś tani i częściej...
W swoim golfie z tym samym silnikiem wymieniłem pierścienie na MAHLE 82,5 STD 1,2-1,5-2 do tego wymiana uszczelniaczy zaworowych i koniec z dolewaniem oleju... Polskie Prima tez dobre i sporo tańsze ...
Jedynie jak go bierze duże ilości i szkoda po prostu lać coś droższego to wtedy ekonomicznie jest lać ten tani czy to przed remontem czy przed oddaniem na złom.
Witam. Kupiłem niedawno golfa III 1.8 75 KM AAM przebieg 177000 km. Sprawdzałem regularnie poziom oleju i nic się nie zmieniało przez jakieś 1000 km, po czym zmieniłem olej a że nie wiedziałem jaki jest zalany dałem półsyntetyk. Przejechałem ponad 2000 km i zauważyłem że olej znika. Na oko 1/2 miarki na 1000 km. Dziś mechanik zmierzył ciśnienie na cylindrach...
w sumie to jedna robota - skrzynia i tak do wyjęcia. Myślę, że najtańszym sposobem będzie jej wymiana - na szrocie jakieś 3-4 stówki, nowy olej i robota... w zależności od warsztatu, ja za taką robotę biorę 3 stówki. powodzenia
Witam Kupiłem samochód golf 6 1.4 tsi 122km w październiku. Obecnie mam na liczniku 19 200 km. Wczoraj zapalila się kontrolka poziomu oleju.Czy to normalne żeby nowy samochód po przejechaniu 20 tys km wział prawie cały olej? Zaznacze że nie kopci z rury ani nic z tych rzeczy, silnik pracuje normalnie. Dla mnie to troche dziwne. Dzieki za pomoc Nowy...
sprawdź świece jakimś kabelkiem od akumulatora czy iskrzą jeśli nie to padły, kolejny problem to akumulator, później czepiał bym sie pompy, to najdroższa możliwa awaria a to ze mamy z zimę wskazywało by na 2 pierwsze usterki. Akumulator też można sprawdzić bez problemu, każdy porządny sklep powinien mieć odpowiedni próbnik nie powinni za to zbyt wiele...
olej w skrzyni zmieniony wiec nie to , sprzegło nie slizga ale bierze wysoko wiec moze docisk , wiec nic nie pozostaje tylko trzeba bedzie rozebrac wiecie gdzie mozna kupic tanio sprzegło w Krakowie dzieki za wszystko a ma ktos moze mk3 1.4 na gazie ile wam pali mi na tomasetto ok 9-10 po miescie przy umiarkowanej predkosci
Witam mam golfa 1,9 sdi od 2 lat kupiłem go z założoną jakąś kostką ( modulatorem) wtedy był żwawy ładnie się zbierał ale zaczęły byc problemy gasł a błędów nie można było wykasować , dopiero po wywaleniu tej kostki zaczął działać , po jakimś czasie zaczął brać olej a teraz to z 1 litr na 700 km bierze w między czasie wymienione były uszczelniacze na...
Co tydzień dolewasz pół litra oleju? To chyba nie czujnik poziomu oleju , a źle włożona szabelka /też wątpię/ lub silnik "zjada" olej. Ile robisz kilometrów w tydzień? Źle mnie zrozumiałeś. Od kiedy mam kontakt z autem, czyli od września, poziom oleju nie zmienił się, więc nie bierze oleju. Dolałem raz, pod górną kreskę, bo myślałem, że to pomoże....
Co do mazi pod korkiem to mam to samo. W tym aucie są problemy z odmą. W zimie zamarza woda w niej i wysadza uszczelkę pod nią. Efekt? Cały olej na ziemi. Co do filtra powietrza i dymu za samochodem mam to samo. Powyżej 3k rpm bierze olej, a raczej go wciąga (0,5l oleju na 1500km). Podobno to wina uszczelniaczy zaworowych ale nie chce tego już robić....
Prawdopodobnie coś było bo wymieniłem 2 raz olej i to samo jest ale jak jest ciepło i silnik jest ciepły to nie ma tego efektu kopcenia. Będę musiał teraz przy wymianie coś dolać na allegro widziałem jakieś dodatki ceramizery czy coś podobnego, bo na tym oleju z którym kupiłem efektu dymienia nie było i nie brał oleju a teraz trochę trzeba dolewać od...
Witam, w moim golfie IV 1.9 TDI 130KM ostatnio zaczęło strasznie dymić z rury wydechowej. Wcześniej miałem problem z turbiną, mianowicie po kilkunastu/kilkudziesięciu minutach turbo się "podziewało", po prostu nie było buta, rozwiązywało to zgaszenie i uruchomienie silnika, podczas jazdy gasiłem i uruchamiałem i turbo działało znowu przez jakiś czas....
jezeli maja kolor jasnobrunatny to ok. natomiast jezeli sa bardzo jasne-to mieszanka jest zbyt uboga, jezeli bardzo ciemne to mieszanka zbyt bogata, a jezeli jest na nich gruby osad to spala sie tez olej. Czy nie bierze Ci oleju? Jak nie pomiedzy tlokiem a cylindrem to moze przez uszczelniacze zaworowe. Sprawdz to sobie. Pozdrawiam
Mam problem gdyz bierze mi olej. Od jakiegos czasu zaowazylem tez ze nie odpala juz tak lekko jak wczesniej i przy tym gdy postoi dzien czy noc widac jak pusci bialy dymek. Czy to bedzie spowodowane uszczelka pod glowica czy moze uszczelniaczami zaworow? Z gory dzieki
Witam! Koledzy kupiłem niedawno turbodiesla ( 1.9 aaz ). I tu właściwie zaczyna się problem A tak poważnie,bierze mi olej, dużo oleju. W zasadzie gdzieś około 1l na 400 km. Najpierw zacząłem szukać przecieków, co mogłem to wyeliminowałem, w zasadzie ciekło tylko z uszczelki pod klawiaturą. Zauważyłem też wyciek pod spodem, pod kolektorem ssącym. Odłączyłem...
witam vag pokazał mi p00141 jeszcze jedno mnie trapi przy zmianie biegów gaśnie i szybko znika olej w silniku biorąc pod uwagę że nie ma żadnych wycieków co to może być? uszczelniacze na zaworach czy pierścienie czy też uszczelka pod głowicą?
Jak mają już wżery to już po nich. Czas wymiany na nowe tego sie nawet nie regeneruje. Może wystarczy tylko ich regulacja jeśli kopci tylko przy odpalaniu. Jeśli leja wtryskiwacze to z reguły bardzo kopci przy kazdym dodaniu gazu. Jesli silnik bierze olej to też będzie kopcić. Jak dym z rury jest czarny jak smoła to leją wtryskiwacze, jak dym jest szary...
Zapaliłem na 5 sekund i niestety 2 czujniki odkręciłem i żadnym nie dawało olejem,ehh w silniku nic nie stuka,przebieg ma autentyczny,olej,castro magnatec 10w-40,filtr vw oryginał,jutro biorę sie za rozbieranie, miskę olejowa trzeba odkręcić???może jakieś wskazówki??? Pozdrawiam
Witam, tak jak w temacie. W golfie nie działa prędkościomierz, obrotomierz, oraz świeci się olej. Wszystko jest elektoroniczne (podobno). Po odpaleniu samochodu nie działa nic, ale gdy wezmę na wysokie obroty zgaszę i odpalę, obrotomierz się włącza. Prędkościomierz i olej bez zmian. Stan oleju itd sprawdzany na bieżąco nie bierze oleju. Wcześniejszy...
Mitsubishi Galant jak najbardziej z każdym silnikiem! świetne auto a jak chcesz mieć zapas mocy to oczywiście kupuj z większym silnikiem i sprawdź rdzę. części w normalnych cenach... Inna opcja to Hyundai Elantra od 96roku. Dobre wyposażenie i mało się psuje, wada to bierze olej. Silnik 1.6 wystarczy a 2.0 to rakieta - sprawdź. Tanie części, rozrząd...
Na LPG nie ma objawów dławienia i strzelania. Z tego co mi mówił gazownik, to pompa pracuje cały czas, nawet jeżeli jest przełączony na LPG. Podobno tak jest lepiej, bo zapobiega to ewentualnemu zapowietrzeniu układu paliwowego oraz zmniejszeniu zwłoki przy przełączaniu z LPG na benzynę. Dzisiaj wymienię świece i zobaczymy jak będzie zachowywał się...
Klasyk gatunku Golf IV przeżyje znacznie więcej niż 8 lat młodszy Golf V TSI np.. Tak, i wnikliwie poznasz budowę samochodu GOLF IV! To auto w najlepszym wypadku ma juz 13 lat, iluś właścicieli i setki tysięcy km za sobą. To juz po prostu stary trup. Nie daj się nabrać na takie historyjki. To auto dla kogoś, kto jest świadomy co kupuje i jakie będa...
bierze kasete astra bierze bierze montaż
pilot centralnego zamka citroen electrolux washing wyczyscic procesor procesor
siemens wm12n wentylacja garażu
Toyota Avensis Verso 2.0 D4D - Zasysanie Węży Dolotowych Zawór Europa Magnum - ciśnienie i zastosowanie