Witam Na twoim miejscu sprawdzilbym w pierwszej kolejnosci czy czasem nie zwarlo na stale stykow przekaznika pompki paliwa.
sprawdź czy na komputerze silnika nie brakuje masy na właściwych pinach.Miałem przypadek że ukruszył sie przewód masowy i przez to brzęczał przekaźnik pompy w tym właśnie modelu
Ta pompka tylko podaje paliwo do zbiorniczka w którym siedzi właściwa pompa.
carrot, ta dioda to nie transil. To zwykła 1N4007
Gniazdo przekaźników R12. Dolny rząd, pierwszy od prawej.
Witam. Z tego co napisałeś myślę że w zbiorniku nagromadziło się dużo wody. Woda normalnie nie miesza się z benzyną.Możesz to sprawdzić wlewając do buteleczki trochę wody i trochę benzyny.Woda ma większy ciężar właściwy i zawsze jest przy dnie zbiornika skąd jest zasysana.Dolewając troszeczkę denaturatu np. 200 gram na pół zbiornika nastąpi połączenie...
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
podłącz tą nogę przekaźnika do masy,a po przekręceniu kluczyka będzie załączać się,i pompki będą działać,no niestety jest to przypadłość tych sterowników
Dochodzi napięcie do pompy? Z pod bezpieczników na kable idzie napięcie sterujące pompy?
Bezpiecznik , przekaznik pompy , styki w podstawie przekaznika.
Witam.Moze jezdzisz na gazie i masz malo paliwa w baku :D
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Znajdź wyjście na pompę paliwa i szukaj czego brakuje.
Czekaj. Z czym ty masz problem? Z tym, że pompa pracuje? A co ma robić? Z reguły jest tak, że przekręcasz kluczyk, pompa zaczyna chodzić, jak nie zapalisz silnika, to po chwili przestaje, a jak odpalisz, to chodzi cały czas. Jak jest dla ciebie za głośno, to wymień pompę na nową i może będzie ciszej...
Może się uszkodzic zaworek nadciśnieniowy paliwa... miałem taki przypadek w Oplu 1.6... tam był chyba silnik zmieniany z 2.0 jeśli się dobrze orientuje... przewody ciśnienie powinny wytrzymac, pozdrawiam:)
witam "partactwo mechanika" to mało powiedziane. 300 km po remoncie kapitalnym auto się rozsypuje,prawie kończy się pożarem a kolega zastanawia się czy to przypadek???:) pozdrawiam 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
nic sie nie stanie tez mam takiego golfa tylko 1,3 po tuningu 85km
Jeśli to oryginał bez żadnych przekładek to kabel jest na pewno Możliwe że gdzieś pod siedzeniem tylnym albo gdzieś nad bakiem pod podłogą schowany Ja jak kupiłem MKIII miałem schowany pod chodnikiem zaraz za siedzeniem tylnym Odpinają pompę żeby się nie spaliła jak się jeździ na gazie a w baku sucho ale prościej jest wyciągnąć bezpiecznik albo przekaźnik...
Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
Pompa paliwa to jest wymiana lub regeneracja jej.
Musisz mieć zwarcie co najmniej na tych 3 przewodach: niebiesko-żółty - zasilanie silnika, brązowo- czarny - od czujnika wstecznego biegu na światła cofania, czerwono-zielony - zasilanie świateł cofania, z bezpieczników do czujnika wstecznego biegu. sprawdzaj co jakiś czas wiązkę silnika od przewodów czujnika wstecznego w stronę ECM. Rozizoluj wiązkę...
filtr paliwa i pompa paliwa
pompę zalacza ECU jak widzi obroty silnika (z HALLA)
Oryginalnia pompa -na pierwszy montaż jest firmy VDO (i taką polecam)reszta to zamienniki...nie mowię ze są złe ale Mayle,maxgear'y,Vemo nie mówiąc o Topran wytrzymują ułamek tego co VDO
Pompy masz 2 podłączone równolegle, jedna w zbiorniku druga pod samochodem.
Więc przekaźnik masz dobry możesz go zostawić. Teraz musisz sprawdzić masy przy komputerze i przy głowicy silnika. Dodano po 32 Był podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
kolego wymień pompę na nowa i zamontuj sobie wyłącznik pompy w momencie jak jeździsz na gazie, nie ma sensu żeby cały czas pracowała. Dodatkowo uważaj żeby nie jeździć z mała ilością benzynki w zbiorniku.
Tak, przecież napisałem. Obejrzyj pompy od silników SB i AAZ.
Niema problemu ! W zalaczniku jest schemat . Pozdrawiam
fuelinyourblood napisał: Jakie jest cisnienie na pompie podajacej ze zbiornika i jakie na pompie na głowicy? Chodzi koledze o ciśnienie paliwa pompy w głowicy czy ciśnienie paliwa tuż przed pompą? Obydwa.
możesz sterować za pomocą jednego pstryczka dwoma przekaźnikami,a w tdi najlepiej jak odetniesz albo czarnego po stacyjce albo zasilanie sterownika silnika-też cienki czarny lub czarno-fioletowy po stacyjce w jego wiązce,sterownik jest prawdopodobnie na podszybiu pomiędzy wycieraczkami,ale nie jestem pewien na 100%,rozrusznik masz na czarno-czerwonym....
Przekaźnik 168,w dolnym lewym rogu skrzynki,bezpiecznik F18 (żółty,20A),kabel do pompy (żółty z czerwonym pasemkiem)
Jedź prosto do "pompiarza" i zrobi od ręki. Najszybsza opcja.
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Ta w zbiorniku.
Jak sprawdzić w warunkach domowych ciśnienie paliwa na listwie?
Mikil nie kombinuj nic z pompą paliwa ona powinna cały czas pracować czy to na benzynie czy na gazie składa się na to wiele czynników których nie będę teraz przytaczał.Ostatecznie pompa powinna pracować pozdrawiam teges.
Pewnie fabryczny alarm odcina pompę paliwa.
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
pompy nie ustawisz od tak..potrzebny jest do tego zegar,który wkręcasz do pompy i regulujesz pompą...najpierw zgrywasz ze znakiem na kole zamachowym
Połącz dwa grube czarne i spróbuj zapalić. Daj znać, czy rozrusznik kręci. Czy pracuje pompa paliwa, czy otwiera się zawór na pompie wtryskowej ? Bo dalej nie wiemy jaki masz motor... Czekam na zdjęcia płytki.
Im większa przypadkowość występowania usterki tym bardziej obstawiał bym same kable (może masa gdzieś "ucieka"). Wydaje mi się, że gdyby to był komputer to usterka była by bardziej powtarzalna, albo ujawniała by się w danym momencie.
witam serdecznie mam kolejne pytanie do was drodzy użytkownicy mianowicie jak można sprawdzić pompę paliwa w VW golf II 1.3 na wielopunkcie bo zastanawiam sie dlaczego mi przerywa czasami jak jadę albo czasami mi ja po prostu odłącza proszę o pomoc
Golf IV z zabezpieczeniem pompy paliwa, by dorobić klucz z centralnym zamkiem wystarczy zrobić kopię transpondera + dopisać centralny vcds-em czy jeszcze gdzieś trzeba go dopisać ?
Przykro mi, ale ubiłeś sterownik wtrysku. W cylindrach jest już tyle benzyny, że rozrusznik nie może przekręcić wałem (pracująca non stop pompa paliwa + otwarte wtryskiwacze) Pozostaje wymiana sterownika oraz trzeba wykręcić świece i kręcić kluczem za śrubę wału tak, aby silnik "wypluł" paliwo (nie rób tego rozrusznikiem ! )
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Od pompy paliwa do filtra. Winna może być pompa lub instalacja pomiędzy filtrem a pompą. Ja miałem problem podobny i winny był wężyk paliwa :) Ale sprawdź też filtr paliwa
Objawy wskazują na pompę paliwa-podaje za małe cisnienie
Jak rocznik 97 to tego już tam nie ma. Chodzi o przekażnik z nadrukowanym napisem 18, czy przekaźnik na pozycji ( w skrzynce) 18? Coś mi tu pachnie że gmyrasz przy przekaźniku pompy paliwa
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Oryginalny alarm odcina rozrusznik, a sterownik LPG nie ma wyjść na pompę paliwa. Przyczyna jak wyżej - sterownik silnika.
Czy w takim razie czujnik położenia wału steruje również zasilaniem na pompę paliwa?
Jak pali na plaka tzn. że brakuje mu tylko paliwa do pracy. Pompa paliwa się odzywa jak dasz na zapłon. Powinna 2 sekundy podawać paliwo po przekręceniu na zapłon. Podnieś sobie tylną kanapę żeby lepiej słyszeć. Można też podpiąć manometr i sprawdzić cieśninie paliwa ,ale może tylko padła pompa paliwa?
Silnik, skrzynia, wydech, chłodnica, półośki, wlew paliwa, instalacja silnika, eliminacja pompy paliwa, montaż filtra paliwa... To tak na szybko.
Kolego sprawdź dobrze czy wyciek z okolicy wtryskiwacza, na przelewach czy z pompy ja tego nie widzę. Podpowiem że pompę najłatwiej pod ciśnieniem :)
W Golfach z pompą wtryskową VP, nie ma w zbiorniku pompy paliwowej. Jest tzw. smok, czyli filtr paliwa wraz z pływakiem. Pompa paliwowa w zbiorniku jest w Golfach z silnikiem PD. Jeżeli są problemy z zapowietrzaniem się układu paliwowego, to proponuję przeczytać ten temat: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
Pompa paliwa sprawna , słychać ją po przekręceniu stacyjki przed odpaleniem ? Po podpięciu komputera były jakieś błędy ? Piszesz że 3 wtrysk ma odchylenia - jakie ??? Podgląd pracy wtrysków jak wygląda - grupa 13,18,23 ?
To by było wróżenie. Bez pomiaru ciśnienia się nie obejdzie. Nawet gdyby zaworek nie trzymał ,to i tak ta pompa się chyba włącza po zapłonie na chwilę. Więc gdybyś włączył zapłon kilka razy to by nabiło. Druga sprawa to rozjechane korekty, gaz w dolocie po nocnym postoju itd. Zostaje ci podłączyć manometr, odłączyć aku przed odpaleniem ,albo sprawdzić...
Raczej za niskie ciśnienie.Sprawdź ciśnienie paliwa i będziesz wszystko wiedział,z kryształowej kuli się tego nie dowiesz.
Siemka, robiłem swapa w Golfie 4 z 1.6 AKL na 2.3 VR5 AGZ. Wszystko się udało, tylko nie działa pompa paliwa. Pompa została z 1.6, wszystkie kostki wpięte. Z góry dzięki.
Jakie ciśnienie paliwa na pompie tandemowej przy kręceniu rozrusznikiem?
Ty masz 2 pompy:?::?::?:
w tym golfie często się przemieszcza wąż w zbiorniku, zagina się
Spróbuj znaleźć bezpiecznik odcinający pompę paliwa w razie wypadku duży guzik z czerwona gumka na górze czasem przy wstrząsie lubi wyskoczyć i wtedy pompa nie będzie działać W samochodach koncernu VW NIE ma "dużego guzika z czerwona gumka" Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy...
Proponował bym założenie zaworka na przewodzie paliwowym tak jak jest w golfie , koszt jakieś parę groszy i nie trzeba elektrycznej.
Możliwe, że swój żywot kończy pompa paliwa.
Tak ma być bo plus jest podawany przez ten sam przekaźnik co na pompę paliwa. Przy kręceniu rozrusznikiem powinien wrócić.
witam.golf II 1.8 silnik rp-nie dostaje paliwa-ustaliłem że pompa w baku jest sprawna natomiast coś nie tak z ciśnieniową-słychać jakby zaciągała powietrze i nie podaje paliwa-co może być przyczyną?jak sprawdzić czy pompa jest sprawna?
Tu jest odpowiedz na twoje pytanie. http://www.golf3.pl/topics10/odpowietrze...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Pompy są dwie. Przyjrzyj się jeszcze raz tej pod autem.
w golfie 2 1.3 z tego co sie orjentuje sa 2 pompy paliwa jedna w baku a druga koło zgiornika paliwa
zamontowales vr6 jesli rozumie jaki miales wczesniej silnik ?A co z pompa paliwa w zbiorniku jaka jest ,jaki zbiornik jaki filter Dodano po 1 vr6 ma 6 cylindrow ,inna wydajnosc pompy paliwa .
probowales odciac przy samej pompie??
Problem rozwiązany - do wszystkich problemów, które opisałem wyżej, przyczyniła się pompa paliwa.
Pompa paliwa do regeneracji.
Zacznij od pomiarów ciśnienia paliwa jak sugeruje Marcin_ca1 i napięcia na pompie
Witam, w golfie 1.8 po kilkudniowym postoju są problemy z zapalaniem,trzeba długo kręcić. Chcę więc zrobić uruchamianie wstępne pompy paliwa dod. przyciskiem (gdzie jest przekaźnik pompy?)
Jest to przewód zasilający pompę paliwa. Dostępny w każdym motoryzacyjnym na metry. Strzelam że 8.
Uszkodzona okazała się pompa paliwa. Temat zamykam.
Mam pytanie jak wyciagnac pompe paliwa ze zbiornika w golfie III prosze o pomoc bo padla mi pompa a mam druga tylko nie moge jej wyciagnac a musze miec na jutro na 19 samochod prosze pomocy!!!!
Sprawdź czy pompa nie zdechła-podepnij ją na krótko do zasilania.Schemat możesz ściagnąć tu,z elektrody.
Tam nie ma i nigdy nie było elektrycznej pompki paliwa. Proszę zerknij na schemat a nie opowiadaj głupot o pompie paliwa w zbiorniku
Hmm. Widze, ze naprawde cienko u ciebie z mechanika. Wiec moze rzeczywiscie bedzie lepiej jak pojedziesz do jakiegos speca. Dla niego to max 15 min. To plywanie jak pisales to moze pompa paliwa sie wlacza.
Reszta jest w porządku, wystarczy że podam na krótko masę do tego przekaźnika i silnik odpala. Zresztą tak teraz jeździ ten samochód.
Sprawdź to poprostu. Zamknij go z pilota, poczekaj z pół godziny. Otwórz z pilota, otwórz drzwi kierowcy i wsłuchaj się czy na 2sek włącza się pompa paliwa. Drugie włączenie będzie przy przekręceniu zapłonu na II pozycję. Druga sprawa, jeżeli masz problemy z odpalaniem to przekręcaj stacyjkę na dwa razy. Raz na pozycję II poczekaj aż zgasną kontrolki...
sprawdz napiecie na pompie i cisnienie na listwie
czesto w passatach i golfach psuły sie pompy paliwa sprawdzałeś ?
znajdz przekaznik i zobacz co masz ? 30 , 15 czy przychodzi masa od sterownika?
Witam Sprawdz czujnik temperatury płynu chłodzącego. Ewentualnie ciśnienie pompy paliwa. Pozdrawiam
witam mam problem z golfem 3 1.9 diesel a dokładnie z pompa paliwa która cieknie z prawej strony u dolu pod tymi metalowymi rurkami co ida do wtryskow czy da się to uszczelnić bez jakiegoś wielkiego rozbierania pompy i ponownego ustawiania jej ???
Robiłem takiego golfa. Była urwana masa w okolicy pokrywy zaworów obok aparatu zapłonowego. Po naprawie strzelanie ustąpiło ale wtryskiwacze włączały się na stałe razem z pompa paliwa. Spalony sterownik silnika.
Miałem niedawno przypadek z takimi objawami . zamienione przewody paliwowe na silnik Niebieski z Białym . Podawał zasilanie paliwa na powrót pompy tandemowej .
Witam chciałbym założyć zabezpieczenie do Volkswagena golfa IV benzyna 1.6 Zabezpieczenie ma działać na zasadzie ukrytego przełącznika. Ale właśnie nwm co by miał ten przełącznik odcinać czy pompę paliwa czy zapłon nwm co by było najlepsze .A drugim pytaniem jest to czy miałoby to być na przekaźniku jakimś czy mogę podłączyć pod bezpiecznik od tej pompy...
Numer seryjny czy numer w kasecie jak numer w kasecie to sprawdz w ksiazce.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Nie robi się czegoś takiego jak rozłączanie pompy paliwa przy jeździe na gazie w przypadku pomp mechanicznych ale przy pompach elektrycznych jak najbardziej. Przy pompach mechanicznych w szeregu z pompą daje się zawór odcinający paliwo, montowany przed pompą. Generalnie odcięcie paliwa przed pompą jest jak najbardziej wskazane ze względów bezpieczeństwa...
A tak właściwie to jakie jest to zużycie ??? Myślę ze cyklu miejskim do 8 litrów to powinno być normalne. I jeszcze jedno - jeśli jest duże zuzycie to może wtryski podlewają lub złe dawkowanie pompy. Pozdrawiam..
podaj nazwę tej instalacji to możj będę w stamie poratować. Dodano po 22 jeżeli jes to instalacja firmy VIALE to mam materjały na ten temat
Jest qasisterownik. Diagnostyka na pionie 17 sterownika. Sprawdz dodatkowo bezpiecznik nr.29 , w skrzynce obok kierowcy. Jest od sterowania dopływem paliwa.
pompa paliwa paliwa xsara pompa paliwa zawiesza avensis pompa paliwa
zmiennym kątem wyprzedzenia wykorzystać wyświetlacz radia blokada klawiatury panasonic
gorący silnik pralka amica matryca lsc320an02
Jak wymienić baterię w zegarze Bricon? Schemat zasilacza do Sony Bravia KD-65XE7005