Bardzo dziekuje za pomoc, wszystko smiga jak powinno.
Nie tylko :D Żeby pociągnąć przewody hamulcowe od pompy pod prawy błotnik (pod zderzakiem ) do abs-u i z powrotem też trzeba się namyśleć. A miejsca koło serwa na ze 3 abs-y. A po co ? Nie chce snuć teorii spiskowych ale to raczej celowe działanie. Wówczas nieco większa stłuczka i robi się szkoda całkowita, bo pompa ABS kosztuje tyle że zawyża drastycznie...
1.6gaznik i w automacie,ciesz sie,ze nie wiecej:D
Uszkodzony/zatkany zaworek 2 biegu :) wątpie abyś dał rady sam naprawić.
Witam. Pacjent to golf MK2 1.6 gaźnik pieerburg 2ee automat. Do skrzyni używa się 2 rodzajów oleju. Do przekładni planetarnej dextron ATF a do głównej olej 75w90. Moje pytanie ,w jaki sposób należy dolac olej do przekładni głównej( niestety mam mały wyciek) czytałem na forum vw golf że można to zrobić poprzez wyjęcie ślimaka od prędkościomierza i tamtym...
Witam, golf mk2 1.8rp z gazem instalacja gazowa stara z przełącznikiem Lecho WR, ustawione w pozycji II automat, przy obrotach 2500 przełączy się na gaz po odjęciu gazu przełącza się znowu na benzynę, tak ma być czy jak ? Jak spadnie poniżej 2500 to ciągnie na benzynie powyżej na gaz się przełącza
Panowie wszystko sie da.... Jakies 8 lat temu wkladalem licznik od golfa 3 ( to samo co ibiza tylko elektronik ) do golfa 2 na starej instalacji ( 2 wtyczki ). Na forum vwgolf.pl sa pinouty licznikow mk2 i mk3, dorobilem przejsciowki i dzialal normalnie. Troche zabawy jest z dopasowaniem go w deske rozdzielcza, poniewaz jest szerszy, trzeba dorabiac...
witam, Koledzy odgrzewam kotleta. Mam identycznego Golfa mk2 1,6D Madison automat z roku 1990 i mam podobne objawy co zakładający temat. Mianowicie wskazówka kiedy silnik ma 90 stopni potrafi wyskoczyć do końca skali i czasem zacznie migać kontrolka od temperatury , a czasem nie . w momencie kiedy wskazówka temp. rośnie to i poziom paliwa również idzie...
Witam Dodaję nowy temat bo niestety nie znalazłem rozwiązania swojego problemu. Mianowicie mam problem ze zbyt wysokim wskazaniem temperatury na desce rozdzielczej. Auto to Golf MK2 Madison 1,6 Diesel automat 1990 rok, silnik JP. Wymieniłem m.in. : -chłodnica Nissens -2 czarne czujniki Swag -termostat Wahler -płyn G12+ Po złożeniu wszystkiego do kupy...
Witam! Pacjent -vw golf mk2 1.6 diesel automat rok. prod. 1985 Zatem silnik odpala normalnie jak jest zimny, po zagrzaniu- kontrolki świec żarowych nie zaświecają już się nie odpala. Rozrusznik regenerowałem, natomiast problem tkwi w 3 czujnikach wody 1. Od wskazówki na boku bloku wysoko -ok-jak podłączony pali na cipłym 2. z przodu bloku-ok-odpala...
W golfach\jettach mk2 nie ma modułu komfortu ( jak np w golfach mk3/vento) który odpowiada za domykanie szyb I w Golfach 3 też nie ma takowego: jest to realizowane indywidualnie przez elektronikę każdego z silniczków (stąd tak wiele pytań na forach VW - gdzie jest ten moduł?). A tu jest to tak właśnie realizowane i musiałby Kolega zastosować przekaźnik...
Wybór padł na VR6 z tegoż względu iż nie sprawia tak wielu problemów przy swapie(jeżeli chodzi o sam silnik i skrzynię) Znajomy ma ten silnik, lecz w sharanie(skrzynia automat) z rozmów z nim wynika że silnik nie sprawia większych problemów jeżeli chodzi eksploatację czy spalanie, nie brakuje mu również mocy(jednak ponad 170 koni) :) Przez kilka lat...
w GOLF IV tez działa caly czas zapalniczka...
Witam mam podobny problem mk2 1,6 b+g automat spalanie około 16, 17 litrów gazu na 100 km w trasie 9. Wymieniłem filtry termostat zakupiłem zestaw naprawczy do parownika gaz ustawiany na wiele sposobów a problem ciągle ten sam duże spalanie może trzeba zastanowić się nad zajrzeniem do gaźnika bo jak ustawianie gazu nic nie pomaga może macie ten sam...
Witam, cóż chodzi o to, że "zachciało mi się niebieskiego podświetlenia". No i niestety efekt jest taki, że nie ma żadnego tzn. w zegarach. Generalnie przed próbą wymiany diod świeciła mi tylko jedna strona ta od prędkościomierza, ale teraz nastała ciemność. Nawet przycisk odpowiedzialny za światła przestał się jarzyć (inne tzn. od świateł awaryjnych...
Jak mozesz wlaczyc ssanie ? Tam sie zalacza wtedy gdy nadusisz pedal gazu na zimnym silniku.Ssanie reguluje sie automatycznie z tego co widac na zdjeciu.Masz to polaczone z plynem z ukladu chlodzenia .Spiralna sprezyna jest podlaczona do 12v co widac .Moim zdaniem zobacz czy nie brakuje mu benzyny w czasie pracy na ssaniu. Piszesz ze chodzi na wyzszych...
Witam!! Chcę zaadaptować gaźnik do VW od innego auta. Wiadomo - im prostszy, tym lepszy. Mam gazior od 125p 34DCHD16 ale jest dość wysoki. Mało miejsca między maską a gaźnikiem ogranicza mnie, a auto ma jeździć także na gazie (dalekie trasy), więc nie zmieszczę miksera.. Jednak jakbym się uparł... Drugie rozwiązanie to łada. Myślałem nad gaźnikiem z...
To że błyska, to normalne - komora jest dogrzewana. Bzdura. Nic tam nie ma prawa błyskać. Czas grzania świec żarowych w tych autach uzależniony jest od temperatury silnika, z tym, że cykl grzania wygląda następująco- załączenie kluczyka w pozycję "Świece"- grzanie świec przez czas zależny od temperatury silnika sygnalizowane lampką, wyłączenie grzania....
Witam Na pierwsze autko polecam Golfa MK2 czyli tzw dwójkę . Koniecznie z silnikiem 1.6 w dieslu . silniki są nie do zajechania . Lub jeżeli znalazł byś dobrą ofertę to polecam passata b3 . blachy podobnie jak w golfie nie do zajechania , auta się nie psują . mieliśmy passata 1.8 w benzynie i nie było z nim żadnych problemów . fakt , miałem wtedy 4...
Witam wszystkich zainteresowanych przypadkiem jaki mnie spotkał. Otóż w moim samochodzie jakim jest VW Golf MK2 z 89 roku z silnikiem 1.6 benz. [(PN) Oznaczenie silnika] wystąpił problem z niegrzaniem silnika. Dlaczego ciekawy? Ponieważ w samochodzie wymieniłem - termostat, - rozrząd z pompą wody, - czujniki temperatury, - nowy płyn chłodniczy i dalej...
Ja mam silnik z Golfa mk2, tam sa tylko dwa czujniki, jeden od przekaźnika swiec, u mnie jest to ten na krućcu z boku silnika i od wskaźnika, kruciec w wyjsciem na chłodnice. Sprawdz nr czujników, jeśli sie zgadzaja to bez różnicy. Jeszcze jedno co mi przychodzi do głowy, to jesli wczesniej miałeś pompe z elektronika, czyli taką do której dochodzi więcej...
WITAM mam możliwość zakupu silniczka 1.9 td w tej chwili posiadam 1.8 benz/lpg na gaźniku 2e2 moje pytanko czy dużo roboty jest z zamontowaniem i podłączeniem tego siliczka z disla do mojego mk2 silnik jest w dobrym stanie kompletny ze skrzynią automatyczną czy jest sens się za to zabierać
Odbyłem pierwsze próby w garażu. Niestety z Porsche Cayenne nie pogadało. Potem próbowałem z uszkodzoną centralką od CC900 - łączył się i rozłączał - to chyba ze względu na uszkodzoną centralkę. Badałem ją bez samochodu w naprędce zbudowanym układzie zasilania bez czujników, cewek itp. Z centralką silnika od Renault 19 nie chciało gadać, bo zgłaszało...
W golfie mogą być innej średnicy koła pasowe, przez co alternator ma wyższe obroty przy tych samych obrotach silnika. Włączenie klimy obciąża silnik mechanicznie co jest korygowane przez komputer podbiciem obrotów, nie obciąża za to alternatora, bo klima to sprężarka czynnika napędzana mechanicznie a nie elektrycznie. Dziś właśnie grzebałem w elektryce...
Witam, Pogrzebałem trochę w necie i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Posiadam golfa mk1 z silnikiem z golfa mk2 o oznaczeniu 2g z gaźnikiem 2e3 bez gazu. Mianowicie po rozruchu silnika golf ma prawidłowe obroty (około 1000). Wraz ze wzrostem temperatury silnika wzrastają jego obroty. W szczytowych momentach dochodzi nawet do 2200 obr/min....
Napisałem z autopsji (Golf Mk2 1.8 GTI) - na podstawie odczytów z niebieskiego jest włączane m.in. automatyczne ssanie. Zresztą można odłączyć niebieski czujnik i sprawdzić.
automat brudzić automat automat brudzi automat automat wyciek oleju automat
przebarwi kolor seicento klema podłączyć dekoder internet
sterownik hulajnoga elektryczna hulajnoga sterownik
Bojler nie grzeje wody mimo sprawnej grzałki i potencjometru Wymiary blokady wału korbowego VW Crafter 2.5 TDI 2009