Odnośnie VCDSa i procedury wyuczania wtryskiwaczy odchyleń najmniejszej dawki wtrysku to jest taka drobna tajemnica :-) ... -do prawidłowego uruchomienia procedury wyuczania wtryskiwaczy przed jej uruchomieniem należy wprowadzić kod Dostęp Upoważniony (15) w moim aucie 27971. Po wprowadzeniu kodu procedura uruchamia się w poprawny sposób od wciśnięcia...
Opanujemy do końca temat :wink:
Zmierz ciśnienie na cylindrach, na komputerze w parametrach wtryskiwaczy jakie wartości?
Witam czy ustaliła co było przyczyną nierównej pracy, mam taki sam temat.
Nie nowe tylko regenerowane
To jeżeli masz jeszcze gwarancję to zgłoś się do ASO niech szukają .
Uważam, że wpływ na złą pracę silnika ma spora różnica ciśnienia w jednym z cylindrów - w dieslu jest to bardzo istotne.
Witam sprawdź zawór EGR może być zalepiony i się zacinać
Gdybym miał vaga to nawet bym nie pytał... Jestem w innej sytuacji niz będąc w Polsce.Mechanicy Angielscy troche kasują za zwykłe podpięcie nie mówiąc o częsciach i innych szczegółach,choćby nawet taki że próbują wymienić jak najwięcej byle kase szarpnąć.Naszczęscie dodzwoniłem się do mojego starego kumpla który jest dobrym mech.i doradził mi że to...
http://obrazki.elektroda.net/91_12018493... http://obrazki.elektroda.net/91_12018493...
Witam ja mam odrobinke inny problem z tym samy silnikiem Mianowicie podzczas hamowania silnikim czy tez naluzi lub sprzegle silnik wpada w dziwne drgawki wibracje Dzieje sie tak w końcowej fazie hamowania tak od 15-0 km/h do zatrzymania Gdy tylko stanie problem znika Dzieje sie to najczesciej na juz rozgrzanym silnkiu na zimny raczej nie zauważyłem...
Założyłeś już nowe paski?
Jeśli silnik przebiera po uruchomieniu i podczas rozgrzewania to nie jest to problem świec żarowych.
Gdzie znajduje się ten czujnik temperatury silnika i jak można go sprawdzić lub oszukać ? Zimą też nie grzały świece bo długo kręcił a jak odpalił to kupa dymu i nierówna praca silnika. Silnik raczej nie jest wychechłany bo ma orginalny przebieg 180tkm.
Witam. Mam problem z VW golfem III, silnik 1,9 tdi 110KM. Objawy są następujące: - ciężko go uruchomić - nierówna praca silnika przy uruchamianiu na ciepłym silniku (na zimnym również) - mam wrażenie, że nie pracują wszystkie cylindry - dużo biało-niebieskiego dymu przy uruchamianiu - przy odjęciu i ponownym dodaniu gazu silnik nie równo pracuje. Wydaje...
Posiadam Golf III 1.9TDi . Problem taki że gdy odpalam go na zimnym silniku, nie muszę kręcić go wgl . Tylko odpali i od razu szarpie silnikiem, nie równo pracuje. Po chwili kopci na biało i znika ta nierówna praca silnika i jest wszystko OK.
Filt paliwa był wymieniany i efekt przed wymianą był taki sam jak po wymianie. Usterka występuje wtedy jak sie przekroczy obroty silnika powyzej 4 tys. na postoju lub przy zmianie biegu. Wydaje mi się ze może gubić obroty czujnik na wale, ale problem nie znika po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. Moge sprawdzić czy wyswietla jakies błędy silnik, ale wole...
W najgorszym wypadku silnik zassał zbyt dużo oleju który spowodował odkształcenie korbowodów.
Zmienilismy pompe i pali ladnie tylko na biegu jałowym ma nie równe obroty strasznie ale poza tym jest ok. Pompa jest od takiego samego silnika tylko 90KM różnią się czymś?? sterownikiem bugowa?? I czy wystarczy ustawić wtrysik na biegu jałowym i bedzie ok??
Nierówne ciśnienie sprezania często powoduje nierówną prace silnika. PS: nie korekcja tylko kompresja jak już! A i jeszcze w jakich to jednostkach ciśnienia operujesz.
witam mam taki problem ze mam golfa 3 1,4benzyna i auto gasnie podczas jazdy co moze byc przyczyna ? z góry dzieki
Witam Pacjent Golf IV 1.9 tdi 110KM , na pompie. Problem polega mianowicie na tym ,że strasznie dymi (biały dym). Brak jakiejkolwiek reakcji na gaz,bardzo nie równa praca silnika,problem z uruchomieniem. Sprawdzony rozrząd ,płyn nie ubywa ,turbo sprawdzone . Olej nie miesza się z płynem ,głowica robiona pół roku temu. w błędach był przepływomierz ,zwarcie...
Witam, od pewnego czasu w golfie mk3 z silnikiem 1.9 TDI jest pewien problem. Silnik przestał równo pracować, przy przyśpieszaniu i jeździe z jednostajną prędkością czuć lekkie szarpanie. Nie byłoby to dziwne, gdyby to cały czas było, a zdarza się, że jeżdżę codziennie przez tydzień i jest wszystko w porządku, a któregoś dnia z powrotem szarpie i słychać...
Trochę po czasie, ale postanowiłem dodać kilka informacji. Jeszcze sporo tych VW Golf 4 jeździ po drogach, więc taka wiedza może się przydać. Wspomnę tylko, że u mnie zagadnienie dotyczy VW GOLF 4 1.6 AKL 1998 r. 4-cylindrowy, 8 zaworów. Problemem była nierówna praca silnika, pojedyncze strzały gdzieś w dolocie, dławienie nawet na rozgrzanym silniku...
Witam.Panowie problem jest problem. Czy czytaliście wypowiedz kolegi Kazo79 ? tam jest wszystko napisane co potrzeba.Widze ze jest wkoło wałkowana sprawa co moze być.Sami w garażu przy pomocy Vag'a czy innych ustrojstw nienaprawicie silnika.Do tego jest potrzebna WIEDZA,NARZĘDZIA,MASZYNY.Krótko mówiąc samochód musi trafić na warsztat jesli chcesz tym...
Witam wszystkich!!! Chciałem poruszyć temat, który był już poruszany na tym forum. Aczkolwiek mój może jest nieco inny. Jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa IV 1,9 TDI, rocznik 1999, kod silnika ALH. I od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem zimnego silnika zwłaszcza rano gdy całą noc stał a teraz w garażu około 7 stopni celcjusza lub nieco mniej...
Witam. Mam problem ze swoim golfem 3 1.9 tdi 90 km 1z 96r. Problem polega na nierównej pracy silnika (słychać jak by jeden cylinder raz pracował a raz nie). Problem powstaje wtedy kiedy rozgrzeje silnik i przekręcę każdy bieg do końca obrotomierza po czym zatrzymam się wrzucę bieg neutralny i w tym momencie słychać nierówną prace silnika na biegu jałowym,...
Okej, na weekend podjadę i sprawdzę cały układ , dziękuję bardzo. Jakby ktoś miał jednak inne pomysły to proszę podawać :) Dodano po 15 Dodam jeszcze, że na zimnym silniku w ogóle nic takiego się nie dzieje. Im dłużej auto pracuje tym objaw jest częstszy a gdy silnik jest zimny zawsze chodzi normalnie
Witam posiadam golfa 5 z 2005r problem ujawnil sie 2 tyg temu a mianowicie po odpaleniu i rozgrzaniu silnika do 90s z rury wydochowej wydobywa sie biały dym wyczuwam tez tak jakby olej sie gdzies spalał i wylatywal rurą wydechową. auto ma 280 000km przejechane półtora roku temu robiona była uszczelka pod głowicą razem z planowaniem glowicy w układzie...
Witam temat dość stary ale go odświeże mianowicie mam taki sam problem z takim samym sharanem nie pozostaje już nic innego do wymiany jak pompa oleju po odnalezieniu tego postu zmierzę ciśnienie jutro tylko nurtuje mnie jedno pytanie,dlaczego przed odpaleniem na zimno po odłączeniu kierownicy turbiny tzn.bez doładowania odpala i wchodzi na obroty normalnie??...
Witam, posiadam Golfa 4 1.9 TDI 101 KM 2001r. Nie mam z nim większych problemów, jeździ bardzo dobrze. Jedyne co mnie zastanawia to dziwny dźwięk wydobywający się z okolic silnika. Stojąc przed maską wydaje się on być na lewo od silnika. Dźwięk ten brzmi jakby no nie wiem, jakaś grzechotka wypełniona piaskiem. Silnik pracuje normalnie a ten dźwięk słychać...
Witam . Mjałem również poszarpywanie na srednich obrotach.-VW Vento 1.9TD Końcówki wtryskiwaczy zaczynały lać .Końcówka DNOSD 308 były założone w obudowach dwustopniowych. Obecnie mam załozone DNOSD 297 w obudowach ,,zwykłych,,-z golfa 2 . Objawy mineły . Może bedzie silnik troszke głośniejszy ale nie zachowuje się jakbym jechał po poprzecznych muldach....
Postaram się dzisiaj zamontować zawór zwrotny i zobaczymy czy cokolwiek się zmieni. Mam nadzieję, że pomoże ponieważ dostaję już białej gorączki. Opisując jeszcze dokładniej problem czy sam fakt cofającego się paliwa może powodować objawy takie jak drżenie silnika i nierówna praca przez kilka sekund po uruchomieniu zimnego silnika i głośna praca z charakterystycznym...
mam podobna sytuacje kupilem golfa 2 miesiace temu 1.9 Tdi 90 km symbol silnika 1z 96r. ciezko odpalal wymienilem swiece okazalo sie ze byla tylko jedna sprawna wymienilem na nowe 4. Jest problem bo auto nie odpala tak jak powinno po nocy stania albo po kilku godzinnym staniu auto odpali za pierwszym razem ale telepie calym samochodem zachowuje sie...
Witam!! Mam pytanko może ktoś z posiadaczy VW MK 5 coś podpowie. Jestem posiadaczem MK5 2.0 TDI 140 km, silnik typ BMM. Od pewnego czasu występują dziwne objawy przejawiające się lekkimi drganiami silnika. Drgania te występują po wrzuceniu na luz i hamowaniu celem zatrzymania pojazdu np przed skrzyżowaniem, jak i zaraz po jego zatrzymaniu. Po jakimś...
Witam serdecznie, Oto mój problem , z którym borykam się od kilku miesięcy. Auto jak w tytule , silnik 1.9 TDI. Podczas jazdy i wyprzedzaniu nagle sam wskoczył na obroty i ciągnął jak młody byk do przodu, po czym wszystko wróciło do normy i auto dojechało do celu. Na następny majowy dzień (plusowa temperatura) , rano na zimnym silniku pojawiła się nierówna...
świece w tym dieslu służą tylko i wyłącznie do wspomagania pracy zimnego silnika ,równej pracy itd. do ok 50 stopni , biały dym to może być niedogrzanie silnika albo zły kąt zapłonu, który jest regulowany elektronicznie, może być to czujnik temperatury, regulator kąta( tak jak jakiś kolega wspomniał bardzo trafnie), a może termostat. Podstawą do dyskusji...
Sprawdzałem wiązkę od EGT według instrukcji. Wszystko ok. masa na pinie drugim, zasilanie od strony kanciastej i przejście od pin 3 w wiązce aż do kompa. Dodam, że po zamontowaniu skrzyni biegów i czujników EGT, oraz po sprawdzeniu wiązki jak powyżej błąd jak dotąd się nie pojawił, oby ten stan rzeczy trwał jak najdłużej. Oczywiście jeśli dalej będzie...
Witam, ostatnio czyściłem nastawnik w golf 3 silnik 1.9 TDI z1 90KM ponieważ skakały mi obroty 880- 903 i lekkie szarpanie było tak w granicach 1500- 1800 obrotów . Czyszczenie wykonywałem zgodnie z instrukcją. Samochód bez problemu odpala na zimnym i ciepłym silniku, brak błędów na vagu. Jednak po założeni i ustawieniu go obroty dalej mi skaczą tak...
Mam nadzieję, że miał Kolega na myśli niezawodność, bo kultura pracy tych "świetnych" Diesli przypominała sieczkarnię... Dokładnie to miałem na myśli. a i osiągi były słabe w stosunku do Diesli konkurencji. Osiągi TDI nie miały sobie równych aż do momentu pojawienia się dopracowanych silników Common Rail czyli dopiero parę lat pózniej.
ostatnio wymieniłem wiązkę wtrysków na inną nie nową i jakby przez kilka dni było inaczej ale dokładnie stwierdzić nie mogę. jak byś coś doszedł to postawie flaszkę jak byś się podzielił co pomogło w razie czego pisz na maila albo tu jeśli masz jakieś obserwacje. ja tylko wiem że niektóre te silniki tak mają ale nikt nie doszedł dlaczego. głownie passaty...
Owszem, wykręca się świece do sprawdzania (w wyjątkowych przypadkach), ale jeśli świeca grzeje do właściwej temperatury, osiąga pełny jasny kolor to jest ok! I nie powinno się sprawdzać świec na prostowniku :) Dokładnie - na prostowniku świec nie należy sprawdzać, ponieważ wynik nie będzie miarodajny, a dodatkowo można je uszkodzić. Zresztą, konieczność...
Praktycznie do momentu nagrzania chociaż i po nagrzaniu ma nie taką jak wcześniej pracę. Jerzy
Golf podczas jazdy stracił moc i zgasł. Próba odpalenia bez skutku. Odpalił na plaka ale kopci na biało i nierówna praca. Sprawdzony rozrząd, cisnienie na cylindrach 27-29. Sprawdzone wtryski. Dwa lały wiec wymienione koncowki na dwóch. Podmienona pompa wtryskowa. Dalej odpala tylko na plaka i mocno kopci. Zdjęta głowica, dotarte zawory, popychacze...
Najlepsze jest to że jak wróciłem do domu autem i spróbowałem go tak do końca i wszystko było ok. Bądź tu mądry Skoro problem został już niby rozwiązany,pozwole sobie odbiec troszkę od tematu: Dodano po 38 Brys poczytaj sobie o zasadzie pracy silnika wysokoprężnego to będziesz wiedział dlaczego nie strzela po wydechu, pomijam strzał w gaźnik bo to...
Witam Panów. Posiadam autko golfa 3 poj 1,8 v6 widziałem wcześniej propozycje paliwa TOLUEN i chciałbym parę słów napisać na ten temat. Toluen posiada trochę więcej niż podwojona liczba oktanów benzyny 98 czyli prawie 200. Moja przygoda zaczęła się mniej więcej 2 lata temu kiedy po raz pierwszy trzymałem w rekach ten środek. Jeżeli w baku znajduje się...
Kolego 15darekvw zasugerowałem tylko tyle, żeby sprawdzone zostały również układy ABS, ASR. Dla kolegi kaziksz1 polecam funkcję w VAG-COM - Auto Scan :D Sprawdzi wszystkie sterowniki, które są zainstalowane w samochodzie. Przy tym należy tylko uważać na, tu pozwolę sobie zacytować, chociaż nie wiem czy te Audi się do tego problemu zalicza, ale problem...
Za wskazania temperatury na wskaźniku w zegarach odpowiada czujnik G2 mierzący temperaturę płynu chłodzącego w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika, czujnik ten umieszczony jest w jednej obudowie wraz z odrębnym czujnikiem G62, który podaje wartość temperatury płynu do sterownika silnika. Podpięcie do samochodu interfejsu diagnostycznego VAG-COM...
Ciśnienie sprężania i może podmień paliwo. Mi znajomy kiedyś przyprowadził golfaIV i też były takie jazdy... Okazało się, że mu żona dolała benzyny do paliwa i było identycznie. Co do wtryskiwaczy, to siedzą dwa 1 i 3 i to jeden na + a drugi na minusie...
Faktycznie sporo już sprawdziłeś i wyeliminowałeś wiele potencjalnych przyczyn, ale mimo wszystko nie wyeliminowałeś koła dwumasowego! Pytanie: kiedy ostatnio wymieniana była dwumasa i ile kilometrów już przejechała? Jeśli za twojej kadencji eksploatacji tego samochodu nie wymienialeś a zrobileś juz nim kilkadziesiat kilo kilometrów to raczej będzie...
Ale rozmawiamy tu o samochodach, a nie wyrobach samochodopodobnych jak 126p czy Syrenka. Kiedyś nie za bardzo było coś innego, więc ludzie jeździli czym się dało. Na szczęście to czasy dawno i słusznie minione, teraz wystarczy mieć tylko trochę forsy i można jeździć czym się chce. Ale o co się tu sprzeczać. Od tego jest ubezpieczenie, jak masz pecha...
Odczytałem VAG-iem z Golfa IV ,2002 rok,1.9 TDI takie kody usterek: 16705 i dor. 3510.(silnik) Przy około 2000 obrotów zapala sie kontrolka ..? ESP, wtedy silnik zaczyna jakby przerywać- nierówna praca.Może ktoś podpowie co sygnalizują te kody?
Podepnę się pod temat. Sytuacja u mnie: - samochód VW Golf 1.9 TDI PD 2001, olej 5w30 - akumulator BERGEN mam go miesiąc (tzw Ca-Ca) 74 Ah, 720A-prąd rozruchowy (takie dane katalogowe), poprzedni był Varty i wymieniłem go bo miał parametry troche słabsze i podczas -15st słabo kręcił i padał po pełnym naładowaniu po 4 próbach uruchomienia silnika, każda...
Części wymienione i niby było ok, ale jest kolejny problem. Musiałem ściągnąć pasek rozrządu i ustawiałem wg instrukcji. Kilkukrotnie sprawdzałem i jest dobrze, natomiast silnik kopci na biało i obroty mam maksymalnie 1200, a praca jest równa, ale tylko do 1200, potem nie ciągnie. Zastanawiam się, bo 2 miesiące temu miałem pompę w regeneracji i czy...
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
seicento nierówna praca silnika nierówna praca silnika megane nierówna praca silnika vectra
szesnastkowy binarny stacja policyjny zmiana matrycy
Lokalizacja regulatora napięcia w Gilera Runner 125 Ustawienie wałków rozrządu w Mazda V6 2.5L