Nic innego w takiej sytuacji nie pozostaje.
Na naklejce na obudowie paska roztzadu moze być np.
Zmień tester albo wrzuć tablicę DTC. Niema takich cudów żeby nie było błędów i tryb awaryjny...
do sprawdzenia jak wyżej czyli n75 oraz podciśnienie -szczelność, wydajność praca kierownic w turbo i czy jest dobrze ustawiona długość cięgna przy gruszce bo tam 1/4 obrotu nakrętki to dużo
Tak jak poniżej.
Witam. W golfie IV benz /gaz zapalila sie kontrolka EPC. Od czego zaczac znalezienie usterki, zanim oddam auto do serwisu.
Z ciekawości sprawdziłbym intercoler czy nie zawalony olejem oraz sprawdzenie nieszczelności na wszelkich wężach od turbo do intercolera no i częsta przyczyna powycierane wężyki sterujące te cieniutkie w zaczepach , drgania i tego typu sprawy
Kasowanie błędu , nie zmieni tego napięcia , nie jest to też tryb awaryjny. Reszta może być. Działaj.
Witam, mam problem z Golfem 4 1.9 TDI 101 km. Przy 120 km/h zachodzi w tryb awaryjny, turbo jest po regeneracji, wężyki podciśnienia są nowe, czujnik N75 też wymieniłem. Jest to możliwe, że pompa vacuum jest nieszczelna. Może ktoś będzie wiedział i pomoże z tym problemem.
W tych rocznikach były montowane skrzynie czterobiegowe lub pięciobiegowe, którą masz ?
O EGR pisałem we wcześniejszej zmian w teraz już wiem, że mechanik go sprawdzał i na próbę zaslpial by zobaczyć różnice. Jednak nic to nie dało samochód nadal jest zamulone i maksymalnie jedzie 90km/h, czyli najprawdopodobniej wchkdzi5a tryb awaryjny.
Witam, u mnie pedał gazu przestaje działać jak mój Golf postoi trochę na intensywnym deszczu dlatego proszę Cię ( o ile jeszcze pamiętasz ) w którym dokładnie miejscu jest ta puszka
witam od pewnego czasu auto wpada w tryb awaryjny gdy jade w wiecej niz 2-3 osoby , Gdy jade np we 2 osoby to moge krecic go pod czewone na kazdym biegu. o to logi http://vaglog.rtnet.pl/piotrek86k_31693.... http://vaglog.rtnet.pl/piotrek86k_31694.... http://vaglog.rtnet.pl/piotrek86k_31695.... http://vaglog.rtnet.pl/piotrek86k_31696.... http://vaglog.rtnet.pl/piotrek86k_31697....
Numery błędu to: 18115-interference in Mechatronic unit i 17150-solenoid Valve 4-N91- open/short to ground
Coś to mało prawdopodobne że przez sonde zgaśnie auto to raczej nie możliwe auto ma jakiś tryb awaryjny, podepnij ten inny komp bez sondy i zobacz na efekty.
Świece dobre??
skrzynia wchodzi w tryb awaryjny rusza z 3 i nie zmienia biegu jeśli stan oleju w normie trzeba podpiąc pod kompa
to mogłoby wyglądac na extremalnie przestawiony rozrząd, albo uszczelnienia wtrysków sie skończyły, ale to mi sie migdy w pompowtryskach nie zdarzyło, aby wszystkie. Jeszcze sobie przypomniałem, ze kiedyś ktos miał takie błedy przez zastosowanego "tuningboxa" jeszcze do sprawdzenia szczelnosc układu paliwowego i filtr paliwa
To czas pomierzyć co tam w tej wtyczce się pojawia.
Czyli jak to mawiają "olać to" sterownik z tym błędem pracuje normalnie, nie przechodzi w tryb awaryjny?
Dzięki Sztomel za pomoc. To była klapa gasząca. Po zgaszeniu silnika nie otwierała się za pierwszym razem podczas zapalania, dopiero za drugim lub trzecim. Przyczyną takiego stanu były odwrotnie podłączone wężyki do N239. Teraz wszystko gra. Ale gdy próbowałem podłączyć chipboxa z powrotem to pojawiły się błędy 17970 i 17971 (przekroczona dawka paliwa)i...
a ten czujnik to moze miec cos wspolnego z obrotomierzem ?? No chyba, ze silnik przechodzi w tryb awaryjny(golfy tak maja?)
Poza przeładowaniem turbiny z pewnością jeszcze jakaś przypadłość trapi Twój samochód gdyż jak opisujesz po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika tryb awaryjny nie zanika, przede wszystkim odczyt błędów a potem logi dynamiczne i podziel się tutaj spostrzeżeniami.
program wogole taki jakis pomieszany ... :lol:
Może i rozruszałeś cięgno ,ale kierownica pewnie nadal brudna
możliwe że wysypał sie sterownik skrzyni ale wczesniej sprawdz wtyczki i instalacje skrzyni
Witam. Kod silnika? w wyszukiwarce jak wpiszesz schemat podciśnienia to znajdziesz. A kontrolka awarii silnika się nie zapala ? Wygląda jak by wchodził w tryb awaryjny. Tak jak by się cięła turbina/sterowanie turbiną i przeładowywała, albo nie doładowywała. Pozdrawiam.
Zrób diagnostykę, jakiś tryb awaryjny się załącza.
Zmienna . Czy ktos wie do czego idzie pin nr 9? Ze schematu
Ja przy moim golfie wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu tylko ja mam benzynę nie wiem jak u ciebie tez auto straciło moc 110 km/h to był max i komputer wchodził w tryb awaryjny
Witam mam ogromną prośbę mam golfa 1.9 tdi 150 km i mam taki sam problem jak ty chyba miałeś kiedyś brak mocy do 3 tysięcy obrotów silnik później wchodzi w tryb awaryjny proszę o pomoc a na pewno się odwdzięczę !
Ta kontrolka świeci,jak jest coś związane z elektroniką silnika np;spalone świece żarowe,zepsuty n....,bo tam jest dużo oznaczeń tych zaworków lub nieszczelność dolotu do turbiny ja to nazywam tryb awaryjny silnika.
Panowie mam problem z moim golfem, podejrzewam ze to zaworek N75 bo samochod na 5 biegu przy 120 km /h traci moc i wpada w tryb awaryjny.Czy mozecie mi powiedziec lub pokazac na jakiejs ilustracji gdzie moze u mnie znajdowac sie ten zaworek?? Golf 1.9 TDI 110 km. Dzieki z gory. pozdrawiam
W VW trzeba omijać marne oleje, i krótkie dystanse gdzie silnik się nie dogrzewa. Jeśli nie przestrzegamy tych zasad, żadne modyfikacje nie pomogą, mało tego, ten silnik jest tak czuły na powietrze układu dolotowego, że jakiekolwiek modyfikacje odmy, będą skutkować lawiną błędów i tryb awaryjny...
Sprawdź dolot do intercolera musi być szczelny.
demontaż króćca wodnego przy głowicy oraz wylanie się boryga to tylko zwyczajny zbieg okoliczności z trybem awaryjnym, jeśli chcesz coś wiedzieć na temat elektrozaworu sterującego ciśnieniem powietrza doładowanego to w tym temacie znajdziesz opis jego naprawy oraz fotki gdzie się znajduje : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6... zależy...
Próbówka z żarówki i trzeba sprawdzić na wtyczce silniczka. Masakryczne dojście do silniczków -pytanie czy uda się zdjąć wtyczkę z silniczka bez jego wykręcania. Robię pod blokiem -to muszę się trochę nagimnastykować przy tym, w garażu to od razu bym lampę zdemontował i tyle. Mając te wiadomości myślę że poradzę sobie, przełącznik świateł tez był wymieniany....
Witam Forumowiczów. Mam pewien problem ze swoim golfikiem. Silnik to 1.9 TDi 1Z 90KM, a mianowicie sytuacja wygląda tak: Podczas przyspieszania auto w moim odczuciu np. na 4 biegu przyspiesza lepiej w zakresie obrotów 1600-2200, niż od 2100/2200 w górę. W okolicach 2500-3000 obr/min na 4 i 5 biegu silnik przechodzi w tryb awaryjny. I tutaj pewna uwaga:...
to tym bardziej powinienes skorzystac z wyszukiwarki,wpisz notlauf,tryb awaryjny i znajdziesz
przepraszam że tak długo się nie odzywałem. już dawno temu naprawiłem tą usterkę z pomocą kolegów. temat uważam za zamkniety
Witam najszybszą diagnozą będzie podłączenie pod kompa.
Co oznacza tryb awaryjny i czym się to objawia ?
PS Moim zdaniem to napewno nie zapsuta turbina bo samochód jedzie a potem sie włącza tzw tryb awaryjny:) Co rozumiesz pod tym zdaniem? w turbinie jest zmienna geometria (chyba że jest to wersja 90 konna na sztywnej w co wątpie) która potrafi się blokować a objawia się właśnie to trybem awaryjnym.. na 4 biegu na prostej drodze od 1.500 obrotów na minute...
odczyt błędów i będziesz wiedział dlaczego wchodzi w tryb awaryjny. "przyczyn może być wiele"
To jest silnik 1,8 turbo (Golf IV) - nie ma zmiennej geometrii, a efekt jest taki, jakby wpadał w jakiś tryb awaryjny Może to problem z regulacją turbodoładowania? Sprawdzałeś na komputerze jakie jest doładowanie? Podaj oznaczenie silnika to będzie łatwiej znaleźć przyczynę
Schemat w dostępnych mi materiałach zajmuje parę stron,w razie koniecznej konieczności prześlę Koledze. Może znajdę coś prostszego. Jednak sprawa jest dość prosta. Kierunkowskazy i awaryjne korzystają z tego samego przerywacza; w kierunkowskazach prąd (napięcie) po wyjściu z przerywacza jest kierowany na lewą ALBO na prawą stronę lamp. W trybie awaryjnych...
Pomiędzy 11 i 23 powinno być takie napięcie . Z potencjometru winno się zmieniać. Po odpięciu wtyczki na 24 pinie też masz 5 V? Jeżeli tak to uszkodzony sterownik. Sprawdź jesz jak z masami na sterownik , a szczególnie na pinie 22.
Siemanko, przepraszam za odkopanie tematu. Co było przyczyną usterki? Mam identyczne problemy ze swoim golfem 5.1.9tdi 2006r silnik bls. 3 mechanik rozkłada ręce, auto wpada w tryb awaryjny - nie jedzie. Pali ciężko no masakra, a mi niestety portfel się kurczy.
Witam ! Pracę sondy ( jeżeli jest dobra) , można zaobserwować po pracy przesłony wstępnej gaźnika - często nazywanej przesłoną ssania . Po rozgrzaniu silnika , na wolnych obrotach widać wyraźnie jak przesłona pracuje . W miarę zubożania mieszanki przesłona się przymyka gdzie po chwili uchyla się . Podłączając tester sondy w układ można to ładnie porównać...
stary temat,ale odświeżę.Założyłem do silnika AFN ze zmienną geometrią turbo garret K14 ze stałą.Problem jest z kangurzeniem samochodu.Prawdopodobnmie ecu przechodzi w tryb awaryjny i odcina dawkę w momęcie kiedy auto zaczyna ciagnąć. Jak to można przerobić.
Geometria do czyszczenia. Widać w logach że EDC chce mniej a turbina daje coraz więcej chociaż N75 jest zamknięty.
czy jeśli ciśnienie ma większe to czy jest mocniejszy niż powinien być?? NIE. Jeżeli jest mniejsze lub większe od wymaganego, komputer przestawia silnik w tryb awaryjny ograniczając moc i dawki, żeby nie uszkodzić silnika. Więc jest słabszy.
Jak ci jakiś czujnik temperatury całkiem padnie ecu bierze wartość zastępczą najczęsciej -30st. Nie dotyczy tryb awaryjny/zastępczy czujników zapłonu i przepustnicy. Jak padnie sonda to ecu wzbogaca mieszankę do "końca mapy".
Opisuję spotykane komunikaty wyświetlane na FIS, pół-FIS i MFA ... dane pochodzą z internetu i moich obserwacji Kategoria A (Wyświetla czerwone symbole wraz z dodatkowymi sygnałami dźwiękowymi-trzy następujące po sobie) STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG....
Czyli pracując na LPG z jakiegoś powodu przechodzi w tryb awaryjny i ogranicza moc, może problem jest po stronie przepustnicy?
Właśnie dzisiaj kupiłem uszczelke pod dekiel i miałem wymieniać popychacze. Niestety samochód musiał być scholowany. Podczas jazdy nagle stracił moc, myślałem że przeszedł w tryb awaryjny....doslownie 10 sekund później zablokowało wał :)
Odczyt błędów silnik i licznik. Możliwa usterka licznika, komunikacji licznik -ecu silnika, ewentualnie usterka czujnika wału lub wałka. VW miały zależność pomiaru ciśnienia oleju i obrotów, zależy od rodzaju i ilości czujników ciśnienia oleju i progu obrotów pomiaru czy czujnikach „wysokiego „ ciśnienia (pomiar od około 2000 obr). Szarpnięcia mogą...
kostkę stacyjki łatwo się demontuje: ściągasz dwie osłony pod kierownicą demontujesz kierownice (airbag - śruby od wewnętrznej) demontujesz zestaw przełączników demontujesz obudowę stacyjki odkręcasz kostkę stacyjki i wyciągasz Może problem leży w uszkodzonym czujniku płynu chłodniczego (sterownik nie wie jaka jest tem.) proponuję odłączyć go (4 pinowa...
Przy błędzie 17964 auto może wpadać w tryb awaryjny (nagła utrata mocy). Zaleca się weryfikację stanu zmiennej geometrii turbiny(chyba zrobione), układu sterowania N75 oraz drożności katalizatora i sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia. Należy wykonać również logi basic settings grupy 011 Pozdrawiam.
Pewnie się zacina i turbosprężarka przeładowuje więc sterownik odcina dawkę. Tzn. kolego że gruszka do wymiany? Bo jak ja niby podłączam pod strzykawkę to ładnie pracuje... Dodano po 20 Koledzy a moze być to wina zaworku n75? że drga tak ta gruszka ze jakoś nieregularnie podaje do niej powietrze? Czytałem że można podmienić zaworki n18 z n75 aby sprawdzić......
jak sie nie myle jest tam zamontowana turbina ze zmienna geometria, czesta awaria... nastepuje zbyt wysokie doladowanie, bo tyrbina nie moze juz upuscic wiecej spalin i wchodzi w tryb awaryjny zeby sie nie posypala...
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
Witam auto wpada w tryb awaryjny kierownica w turbinie,albo przepłymoeierz powietrza, to moja opcja.
Wejdź pod auto i zerknij na regulator ciśnienia doładowania ten co jest na turbinie, mi się zdarzyło że przerdzewiało mocowanie i regulator chodził ale razem z całą obudową przez co nie chciał jechać. Wchodził w tryb awaryjny i koniec jazdy,.
Ktoś wie, z czego liczy missfire's? Pewnie z Prawa Paschena - określając czy przebieg prądu w cewce mieści się we wzorcu, jako że tu każdy cylinder ma swój kanał. Odłączenie pozycji górnego wałka jak wspomianałem powoduje że liczy dalej ale już np w drgania nie wpada Bo wchodzi w tryb awaryjny i przestaje sobie głowę pierdołami zawracać.
W przypadku Touareg 3.0 TDI 2009 rok problem wchodzenia w tryb awaryjny i generowania nieznanego błędu miał związek z zaworem EGR chociaż początkowo stawiałem na DPF
Szuszone było wszystko i komputer stary i aktualny i wiązka w podszybiu i odpinany pedal gazu razem z hamulcem i Odpalany i po minucie tryb awaryjny obroty 1100 Dzisiaj postaram się zamówić potencjometr gazu
Jakies wieści? ASV 1.9 TDI Pod kompem na OBD wywala czujnik oleju na silniku jak i desce rozdzielczej. Podczas jazdy lub pracy silnika żadnej kontrolki. Objawy? Zero mocy. Totalnie zero. Wszystko chodzi, turbo śmiga, egr przy gaszeniu klapę domyka, podciśnienie jest, lewe powietrze wyeliminowane, nawet wężyki podciśnienia nowe. Teraz pytanie. Czy moduł...
Gdzie widzisz, że turbo nie ładuje skoro w ostatnich logach w grupie 011 uzyskuje zadane ciśnienie przy 2000 obrotów, potem przeładowuje przy 2500 o 300 mbar a potem utrzymuje zadane aż do 2750 RPM więc na jakiej podstawie stawiasz diagnozę, że nie ładuje jak log : http://vaglog.rtnet.pl/domex32_75082.htm... mówi zupełnie co innego ? Mógłbym powiedzieć...
ja swojego sharana juz naprawilem, mialem padnieta przeplywke, kupilem uzywana na auto-zlomie za grosze i swietnie dziala juz ze 3 miesiace. Wiele sie oczytalem w zimie na temat braku mocy w TDI i przy trybie awaryjnym (czyli odlaczanie turbiny) to chyba przewaznie zaworki szwankuja, nieraz wystarczy je rozebrac i przeczyscic, albo masz zapieczone kierowniczki...
To co opisujesz to normalny notlauf. Niestety to nie jest normalny notlauf. Trybu awaryjnego nie zresetuje się poprzez całkowite odpuszczenie pedału gazu lecz tylko i wyłącznie po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu i to bez względu czy jest to turbo VNT czy WG. Przyczyną zatem nie będzie zła regulacja ciśnienia doładowania. Oczywiście diagnoza...
czy da jakoś odejść żeby został sterownik ecu podłączony ale nie podpięty czujnikami do silnika czujnik temperatury Nie da rady, sterownik bez podpiętych czujników przejdzie w tryb awaryjny i nie będzie sterował zapłonem (kątem wyprzedzenia) Jak masz możliwość dotoczenia tulejki redukcyjnej do aparatu z golfa, to jak najbardziej jest możliwe jego zamontowanie...
Mam problem z wyświetlaniem na liczniku ERROR, ale po odpaleniu silnika po jakimś czasie znika i pojawia się normalny stan licznika. W jaki sposób to można skasować? Oprócz tego były inne błędy, które udało się skasować, ale pozostał jeszcze błąd kierownicy i mrugający hamulec. 02546 Permanentny Ogranicznik kierownicy Nieprawidłowość lub brak podstawowych...
Po pierwsze czujnik temperatury, zwarcie, sprawdź jaką temperaturę masz w parametrach, może być tryb awaryjny ze względu na wysoką temperaturę, po drugie sprawdź to co kolega wyżej pisał
Jeśli masz przesunięcie wału na rozrządzie lub ten błąd, sterownik wchodzi w tryb awaryjny i auto zapala bez problemu,jeśli to zrobisz daj znać o efekcie.
Pytanie bardzo niejasne czy 30 sek. świeci kontrolka/ uszkodzony lub nie podłączony czujnik temperatury/, czy świece grzeją 30 sek po zapaleniu wszystko ok. Prawidłowy tryb awaryjny to 20 sek. , prawidłowo świecąca kontrolka jak piszą koledzy.P
Witam mam Golfa 4 1,9tdi rok 2000 tys problem jest taki że auto rozpędzało sie maksymalnie do 160km/h i pozniej turbina przechodzila w tryb awaryjny drugi przypadek mocne depniecie na gaz na 6 biegu 2300 obr, i tez turbina wchodzi w tryb awaryjny . mechanik wyciagnal turbine poszla do czyszczenia w profesionalnym serwisie koszt o dziwo tylko 150zl zapytalem...
Sluchaj jesli napiecie na tej sondzie oscyluje przy tych 3000obr to sonda jest dobra.Blad 561 :regulacja skladu mieszanki,kontrola dodawanie mieszanki- takie cos mam pod tym numerem.Oscylacje sondy mozna sprawdzic w sofcie instalki zarowno na benzynie jak i na gazie.Wadliwa sonda bedzie dawala caly czas takie samo napiecie tzn 0V lub 1V , ECU silnika...
oki wiec jak ustawic poprawnie kat zapłonu? vagiem? Dodano po 2 po zmienie czujnika temp. na ciepło po wyjeciu wtyczki od czujnika pali o wiele lepiej-przechodzi w tryb awaryjny i ustawienia sie zmieniaja na fabryczne....
witam, wąż który idzie od turbiny ten u góry silnika gumowy do intercoolera pod wpływem obrotów silnika robi się twardy i dostaje dużego ciśnienia? sprawdzałem u kolegi tego węża z tym silnikiem to czuć pod ręką że turbina pcha powietrze ale nie tak bardzo jak u mnie? objawy tego są, na 5 biegu przy około 2500obr/min odcina turbine i przechodzi w tryb...
Temperatury na vagu ok. Jak zachowuje się silnik kiedy odłaczy sie halla, pwinien chodzić w tryb awaryjny. Odcinanie zapłonu przy określonych obrotach. Silnik idzie obrotami na maxa ładnie ciągnie, żadnej różnicy czy G40 przyłączony czy nie.
Jest sprzęt w standardzie eobd. Tym sprzętem naprawiał mi poprzednio BMW E46 znajomemu Golfa IV i kilka innych samochodów znajomych i nikt nie miał dalszych problemów. Ten mój egzemplarz jest jakiś oporny.
Jaki silnik? APE, AXP, BCA. Tu może być nawet przełącznik pedału hamulca, ale tryb awaryjny wiąże się z którymś czujnikiem ważnym. Nie ma przepływomierza jest MAP sensor.
Witam mam golfa 4 asz oznacznie silnika 130km jaki mam byc kat ustawienia zapłonu w tym silniku To jest PD tam się ustawia synchronizacje kątową wałka rozrządu. a zapomniałem a czy idzie dzwignac cisnienie na pompie wtryskowej bo ciezko pali musze pokrecic kika sekad a nawet kilkanascie zebu odpalił Nie tędy droga. Można zwiększyć dawkę rozruchową....
Jesteś pewien że wymieniłeś dobry czujnik wg opisu wychodzi na przerwę na czujniku który powoduje tryb awaryjny jeżeli wentylatory włączają się kiedy wskazówka spada a wyłączają kiedy się podnosi.P
-masa powietrza zasysanego(rzeczywista); 550mg/skok stoiii w miejscu Czyli brak odczytu z czujnika MAF i podstawiona wartość zastępcza (tryb awaryjny). Przepływomierz może być sprawny, a uszkodzeniu mogła ulec jego wiązka elektryczna.
Po odłączeniu i tak i tak wejdzie w tryb awaryjny, więc nie stwierdzisz co jest uszkodzone. Chcesz naprawiać młotkiem to trzeba było kupić golfa 1 a teraz musisz wydać stówkę na VAGa albo jechać w łaskę na diagnostykę.
Witajcie. Mam problem od wczoraj ze swoim Golfem 4 1.9Tdi 130koni. Otóż podczas jazdy, ruszając ze świateł poczułem nagły brak mocy oraz brak charakterystycznego dźwięku turbiny podczas przyśpieszania. Turbo oryginalne VW po regeneracji pełnej rok temu. Natomiast po przejechaniu 500 metrów, podczas hamowania poczułem twardy pedał hamulca (tak jakby...
Wydaje mi się że rozpoczynanie szukania samochodu w ten sposób, że pytamy na forum co kupić nie jest dobrym rozwiązaniem. Różnice w komforcie są ogromne. Na początku poszukiwań napalałem się na Astrę 2007 - 08 bo mi pasowała. Jak wsiadłem, to nie mogłem uwierzyć że to auto może mieć aż tak niewygodne siedzenia. Do dziś jest to dla mnie niepojęte. Z...
Weź w nocy zrób test o ile masz kable a nie cewki bezpośrednio na świecach. Psiknij lekko po kablach, rozdzielaczu wodą ze spryskiwacza do mycia szyb, taką mgiełką a nie tak aby je utopić . Jeśli są uszkodzone te elementy to zobaczysz niebieskie przeskoki z kabli do masy a jako iż jest wilgotno bo taka pora roku to czkawki może dostawać. Kable nie muszą...
Gazownicy tak robia zeby oszukac kompa to normalne uwierz mi tak mam sam to poprawialem jest tam kontak z masa na pewno a samochod jezdzi normalnie Dodano po 7 I to nie cuda tylko normalna rzecz ze po zwarciu komp ustawia napięcie sondy na 0,5V - taki tryb awaryjny
A jak jedziesz z wyłaczonymi swiatłami to jest tak samo ? Miałem przypadek że w żarówce P21/5W latała sobie kuleczka jakiekoś lutu i zwierała właśnie przy przechyłach włókno 5w z 21w i działy się cuda ( świecące epc,bledy od g40,tryb awaryjny, itp). Kopałem auto z powodu tej żarówki 2 dni :|
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Gorzej jeśli nie będzie żadnych błędów na VAGu a winna pompa lub wtryski, wygląda to na spadek ciśnienia na wtryskach bo przy wyższych obrotach chodzi normalnie. Ja miałem kontakt ze złą przepływką a komp wywalał błędy jak silnik przechodził w tryb awaryjny a z jakiego powodu to nic nie było wiadomo.
Witam. ja tez mam golfika tyle ze 101 koni i palił mi ok. 5.5 l na 100 ale cos cie stało i teraz tez mi średnia wzrosła do 8l na 100. Bylem u mechanika podpioł go pod komputer i wyskakuje mi ze jest uszkodzony zawór pompowtrysku i ze mam za wyskie cisnienie na wszystkich pompowtryskach. No i teraz nie wiem gdzie szukać przyczyny a zrobić to musze bo...
Mało to możliwe. Szukaj gdzie indziej, bez porządnej diagnostyki nie ma co gdybać. Zarówno tryb awaryjny jest możliwy, jak i uszkodzenie gdziekolwiek w układzie doładowania - może to być równie dobrze kwestia przypadku.
System taki jak w Golfie V.Tam na sterownik nie leci bo jest za schowkiem przypienty do bloku nawiewów,Tam jak Hi alpo Low cana padnie to przechodzi na tryb awaryjny po jednym drucie.Albo brak zasilania albo padł sterownik w drzwiach.kolega dobrze mówi o podłączeniu go w miejsce działającego w drógich drzwiach.A jak brdziesz kupował nowy to nie z anglika
Cześć. Pacjent GOLF 4 silnik AKL 1.6. Z początku dopadło go kilka dolegliwości: Szarpał, ciężko się zbierał a na koniec po zagrzaniu do 90 stopni gasł. Żeby można było odpalić trzeba było poczekać aż przestygnie i w ten sposób kilka kilometrów do domu było się bliżej ;) Wymieniłem czujnik temperatury i zrobiłem adaptację przepustnicy. Ożył - po prostu...
Do Astry II 2.0DI kupiłem przepływomierz MTM - to była pomyłka... po założeniu z początku jakoś tam działał ale po kilku miesiącach powyżej 3500rpm na 4 i 5 biegu sterownik zaczął wchodzić w tryb awaryjny, kupiłem używany przepływomierz BOSCHa i problem zniknął. Tak więc to jakieś marne podróbki - nie radzę tego kupować.
Sorki pomyłka miało być podgięcie . W golfie 5 i octavi 2 silnik bse zmienili podejście do algorytmu pracy sterownika po wykryciu błędu (zwarcia/przerwy). Dawniej sterownik po wykryciu błędu wchodził w tryb awaryjny i co jakiś czas sprawdzał czy błąd usterka ustąpiła jeśli tak rejestrował błąd jako sporadyczny kontrolka gasła i sterownik wracał w normalny...
moduł awaryjny oprawa awaryjny zmywarka awaryjny espace awaryjny
sterownik ogrzewa postojowe prosty pilot włącz wyłącz telefon grzeje ładowania
Zamiennik układu LN3C63 w przetwornicach flyback Beretta Firte - samoczynne odpalanie piecyka