Inne wymiary łożyska były montowane w Golfach i Jettach przed liftem czyli do połowy roku 1987. O GPD się nie wypowiem bo nie miałem w rękach i nie montowałem ale cena bardzo niska co nie świadczy pewnie o dobrej jakości. Za to montowałem FAG-a łożyska, mają wszystkie potrzebne nakrętki i śruby potrzebne przy wymianie łożysk i cena oscyluje coś koło...
to weź go jednak wymień ja też byłem na przeglądzie i wszystko było ok a fura się bujała jak wyro sprężynowe jak sądzę u ciebie jest za twardy amortyzator i sprężyna nie daje rady go rozciągnąć jak koło opada
A może jakiś kamyczek dostał się pomiędzy tarczę hamulcową a zacisk. Podnieść samochód, zdjąć koło i obejrzeć dokładnie. Jakaś osłona może się zdeformowała. No trochę inwencji i samodzielnego działania. Dodano po 2 Uszkodzone tylne lozysko w piascie . Podnies samochod i pokrec kolem raz wolniej, raz mocniej . Łożysko nie uszkadza się nagle. Zwykle szumy...
Sprawdź koło wolnobieżne alternatora
Teoretycznie któraś z tych rzeczy. 1 łożyska,2 krzywa belka, 3 krzywa ośka,4 czop. Ostatnie jeśli fabryczne to raczej nie,ale zależy jaka dziura była.
Jak jakieś wartościowe te koło to można z całą zwrotnicą wyjąć i pod prasę, albo poświęcić łożysko i z samą piastą wyrwać. Jak felga alu, to współczuję. Bodaj z felgami Opla są takie kabarety Jak kupiłem swojego Passata to miał założone Oplowskie alu, trochę huczało przy zdejmowaniu. :)
Zmień komplet koło docisk tarcza łożysko.
Przy braku lub niskim poziomie czynnika nie płynu Panie komórkowiec miga tylko wyświetlacz od climatronika przez 10 sekund. Skąd wiadomo, że łożysko się zatarło?
Wytarte łożysko, nie musi mieć luzu aby huczało. Albo opona
Przejedź kilka kilometrów, bez ostrego hamowania zatrzymaj się i ręką sprawdź czy osłona łożyska jest ciepła (gorąca?) - mam nadzieję że felgi stalowe, jeśli aluminiowe ciepło rozejdzie się ale nadal powinno być wyczuwalne. Temat o tyle ważny że w moim przypadku rozsypało się łożysko i zblokowało koło...
Jeżeli nie odkręcasz amorka od zwrotnicy to korekcja zbieżności nie będzie potrzebna. A w tym przypadku nie musisz odkręcać- jak odkręcisz nakrętkę z tłoczyska nad łożyskiem, to amorek opadnie w dół i tłoczysko się z łożyska wysunie. Rzecz jasna, koło trzeba zdjąć :) V.
Wygląda jakby uszkodzone łożysko wypchało pasek a więc jakim cudem jeszcze ten golf jeżdzi jest zagadką.
Możesz, koło się nie zapieka tylko zaciera/rozlatuje łożysko koła lub cała sprężarka.
zmieniaj śmiało na zwykłe koło. Wymień cały komplet ze zwykłym kołem. Dużo tańsze od dwumasy. Przy okazji zobacz jak się ma wysprzęglik i łożysko oporowe.
Zapieczony zacisk hamulcowy, najszybciej. Choć jak znam elektrodę to zaraz się okaże że to zarąbane na amen łożysko. Zapieczony zacisk, zależy które to koło, przód czy tył. Ściąga przy mocnym hamowaniu.
Mam golfa II 1.6 91r. i mam następujący problem. W deszczowa pogodę tracę czasami ładowanie i nie wiem czym jest to spowodowane. Dodam, że pasek był wymieniany i jest naciągnięty i nie słychać żeby piszczał, łożysko w alternatorze szczotki i regulator też wymieniony i koło pasowe też.
Osobiście nic nie ruszalem, problem jest taki że jest to denerwujące, za każdym razem gdy ruszam słychać to chrobotanie. Dokładnie jest to lewe przednie koło, zajrzę do czujnika. Na tym kole również szumi mi łożysko przy łukach, może być to przyczyną?
Po pierwsze w blokach pomiarowych ładnie widać prędkości poszczególnych kół. Drugi kierowca do pomocy niech jedzie powiedzmy tak z 70 km/h a ty sprawdzasz które koło ma odchyłkę prędkości. Do sprawdzenia luzy łożyska tego koła ,szczelina miedzy koronką a czujnikiem (max 1 mm) stan koronki (ubytki nadmiar ,rdzy ). Dwa jak świeci się kontrolka to już...
W instrukcji naprawy pisze że trzeba dociągnąć tak aby ciasno chodziła podkładka pod nakrętką, ja jeszcze osobiście sprawdzam ze dwa razy w ciągu miesiąca czy nie ma luzu koło, bo często się układają i dostają luzu.
Próbowałem tam dojść ale mam za wysoki klucz musze poszukać czegoś niższego. Poza tym wydaje mi się ze tamta śruba jest okrągła z jakąś gwiazdką w środku aniżeli zwykła nasadowa sześciokątna. Po odpaleniu silnika koło się obraca ale sam wałek stoi i sie nie obraca (tak jakby się nie blokowało łożysko).
Witam spinacz w pierwszej kolejności przedzwoń żarówką wiązkę między czujnikiem a sterownikiem esp, zmierz oporność samego czujnika . Wymieniałem u siebie w aucie tylne łożysko zespolone, bo auto dostało strzała w tylne koło . Miało spory luz i strasznie wyło, ale żadnych błędów abs nie wywalało . Obejrzyj wizualnie koronkę abs na łożysku przed jego...
sprawdź poduszkę amortyzatora, tez tak miałem, wszystko wymieniłem co się dało a koło drgało... po wymianie łożyska i poduszki amortyzatora drgania umilkły. po prostu było już to wyrobione i amortyzator latał na górnym mocowaniu.
Może to banalne może łożyska mają luz a pod naciągnięciem paska wirnik ociera o stojan - po wymotowaniu będzie OK-i.
Moim zdaniem to tylne łożyska. Nie zawsze na lewarku da się to sprawdzić. Największy wpływ na te wibracje w tym przypadku ma lewe koło. Po wymianie na odpowiedniej jakości łożysk i przy odpowiednim montażu powinien hałas ustać.
Pamiętasz może na jaką śrubę jest ten korek? Pomogło by to w lokalizacji :-) PS. Jak zdejme lewe koło to będzie dobry dostęp?
Odratować da się ale trzeba będzie wymienić synchronizator koło V biegu i tuleję przesówną. Drogo by mnie to kosztowało?? Nie wystarczy sama wymiana łożyska igiełkowego??
Nic po rozmiarach, sporo łożysk skrzyni to tzw. złożenia igiełkowe, w których bieżnią jest wałek skrzyni lub/i koło zębate - części skrzyni. Po drugie klasyczne z wyglądu łożyska posiadają niekatalogowe wymiary i zatoczenia rowków i nic się nie dobierze. Tylko ori.
Potrzebuje takie informacje lecz do golfa 4 1,4 16v !!!!! OPEL VECTRA GŁOWICA SILNIKA;NOWE ŚRUBY/tak * tzn wartość kątowa w stopniach poziom 1-25Nm poziom 2-65* poziom 3-65* poziom 4-65* poziom 5-65* poziom 6-15* POZOSTAŁE MOMENTY DOKRĘCANIA łożysko główne -wymiana śrub nakrętek/tak łożysko główne-1etap-90Nm 2etap-60* +15* łożysko korbowodu-wymiana...
Winne temu jest łożysko oporowe docisku do wymiany gwizdek jego prowadzenie łozysko jak rozbierzesz to pewnie docisk i tarcza przy koncu a pomiedzy tym chrobotaniem slychac tez koło dwumasowe jak delikatnie reka nacisniesz na pedał sprzegła bedziesz czuł pulsowanie gora dół
Sprawdź pasek klinowy i napinacz- jeśli są OK to najprawdopodobniej uszkadza ci się tzw. sprzęgło jednokierunkowe (łożysko na alternatorze) zaobserwuj czy w momencie drgania silnikiem trzęsie się napinacz - jeśli tak to wymień sprzęgło jednokierunkowe a wszystko wróci do normy
Kiedyś miałem sytuację, że szumiało mi koło. Wszyscy sprawdzali i każdy mówił że to nie łożysko bo nie słychać jak kręcą kołem i luzów nie ma. A ja się uparłem rozebrałem i jednak wyszło że łożysko szumiało. Więc to że sprawdzili przegub to nie znaczy że jest napewno sprawny (bo wątpię że go wyjmowali, pewnie tylko ręką poszarpali).
Witam mam taki problem od niedawna zaczęło mi coś stukać w lewym kole jadąc na wprost przy niskiej prędkości jak koło zahaczy o dziurę nierówność to słychać dziwne stukanie, wymienione zostało amortyzatory x2 sprężyna ok, poduszka Łożysko amortyzatora nowe, stabilizator drążka, sworzeń wahacza, piasta z łożyskiem bo szumiała, przegub przy piaście a...
4 to mocowanie, 2 to łożysko - myślę że ono (łożysko) raczej będzie dobre. 4 i 2 można kupić w komplecie ale można też kupić osobno. Zazwyczaj przy odkręceniu 3 śrub nr 7 pojawia się problem. W mocowaniu są elementy podobno do nitonakrętek. Śruby przechodzą przez nią na wylot o jakiś centymetr. Jak śruby zardzewieją (w miejscu gdzie wystają z nitonakrętek)...
Witam. Mam taki problem, iż dzisiaj podczas jazdy zaczęło mi szarpać za prawe przednie koło. Działo się to przy hamowaniu i zwalnianiu, dodam że przy hamowaniu lewe koło hamowało normalnie a za prawe zaczęło coś tak szarpać i trząść kierownica w prawo tak jak by zapiekało się łożysko czy coś w tym stylu, czy to możliwe? Dodam, że to zjawisko nie występuje...
To ja nie wiem, jak można jeździć i nie czuć luzu "że niemal się rozpada" Jeśli tak jeździsz to współczuję. A o trwałość mogę się założyć, że Punto przegra z Polo, czy Golfem, a mi właśnie chodzi o to, żeby auto było dosyć "pancerne" Mam doświadczenie z Golfem, ale Mk2, który zrobił u nas już ponad 50tyś. km w tym sporo po polnych drogach i na zawieszenie...
to jeszcze jedno pytanie czy to zatarte łożysko oporowe na górnej gumie ma wpływ na pion koła bo właśnie uświadomiłem sobie że koło po jednej stronie ucieka mi do wewnątrz. Opony nie tnie wiec zbieżność jest dobra. Pozdrawiam
Na allegro poza tym jest program ochrony kupujących, towar można zwrócić, można zareklamować itd, tu nie ma znaczenia czy faktura, rachunek uproszczony czy paragon. P.S. rachunek za zakup nowej mam w postaci faktury naprawy na 1000 zł w tym 650 gruszka. Program ochrony kupujących ma warunek że musisz złożyć zawiadomienie na policję i na tej podstawie...
No to w takim wypadku jaki miał by wpływ TEST ABS - na tarcze czy na łożysko. Na pompe to rozumie bo przy próbie pompa jest włączana. Dodano po 4 zakładam że łożysko to nie - nie szumi nie grzeje się koło wczoraj przejechałem 300 Km w trasie i nic. Tylko jak zacznę delikatnie hamować to coś " chrupnie ". I tyle samochód hamuje dobrze nie ściąga. Pewnie...
Ja już dawno stosuje alternatory boscha z Golfa 4 lub Astry 2. Na złomie można je dorwać za 50 zł. Regeneracja banalna i koszt też 50 zł (łożyska, szczotki nawet pierścienie ślizgowe można zmienić w tej kwocie). Ma w sobie już regulator. Wystarczy tylko podać 12V przez żaróweczkę na wzbudzenie i kontrolkę ładowania (z opla nawet regulator ma oczko fi...
sam silnik dmuchawy ma coś koło 100W na maksie. A to już 8A Teoretycznie. W praktyce może i 20A brać jak kratki nawiewów pozamykane albo łożyska przytarte. No ale nikt by go raczej nie zostawił włączonego na max obrotach.
Ja do mtz-ta kupiłem boscha 120A za 70 zeta. Wymieniłem szczotki i łożyska, koło pasowe pasuje z prądnicy 60-ki trzeba tylko ba grubości stoczyć 2 mm. Chodził na nim 2 lata potem wymieniłem na oryginalne z mtz-ta które pasuje po stoczeniu z grubości 2 mm. Z wymiarem się trochę pomyliłem koło ma średnicę zewnętrzną 89 mm mierząc po pasku 80, koło pasowe...
To nie ma znaczenia ze auto jest leciwe. Wg mnie na sprzegle czy hamulcach nie ma co oszczedzac. A oszczędzanie na istotnych częściach dla bezpieczeństwa jazdy, to kopanie sobie grobu. Jak się obudzisz w samochodzie wbitym w przydrożne drzewo - ulatując do nieba, będziesz sobie mógł ponarzekać, że to pewnie ta chińska zawleczka puściła, albo że byś...
dzięki wielkie a a ltek był i tak do wymiany koło pasowe wytarte tak że pasek się nie klinował no i łożyska jak jutro rozbiorę to napiszę co tam się dzieje w instalacji. Dodano po 2 altek z reni był free a doświadczenie zostanie!!
1. Wymontować alternator. Przede wszystkim oczyścić, wymienić łożyska, a nie zalewać je czort wie czym, sprawdzić parametry pracy. Koło pasowe i pasek nie są utopione w tym sprayu i nie ślizgają się? 2. Wybitna usterka mechaniczna. Skoro licznik włącza się i wyłącza pod wpływem wibracji, to szukaj przerw w połączeniach. Do przejrzenia masz wiązki i...
Powoli skłaniam się jednak ku sprzęgłu. Co do jedynki przy kręcących się kołach - może zapomniałem dopisać, ale gdy auto się toczy 1 zawsze wejdzie bez najmniejszego szmeru. Idealnie. Problem jest gdy koła stoją. I teraz jeszcze coś takiego - gdy stoję, sprzęgło wciśnięte, wrzucam biegi, potrafi mi się 'zablokować' np. 4. I gdy mam zablokowaną ową 4,...
Witam, Szukałem info na temat mojego problemu na kilku forach i nic nie znalazłem wiec piszę tutaj. Żaden z mechaników też nie był w stanie zdiagnozować konkretnie, co jest nie halo wiec pisze do Was. Problem jest ze zmianą biegów, ale od początku: Golf mk IV 1.9 tdi '99r ALH 90KM Na zimnym biegi wchodzą bardzo, bardzo ciężko, na ciepłym jest porażka...
Auto posiadam już będzie z 15-cie lat to VW golf III wersja 1.9 D. Od około 2 lat mam problem ze zużywaniem się owego paska. Średnio po 2 m-cach eksploatacji muszę zmieniać na nowy, bo naciąga się i ślizga. Jego naciąg reguluje sprężyna przy alternatorze, wcześniej myślałem, że może jest przyczyną pasek wątpliwej jakości ale stosowałem różnych firm...
I napinacz żeby nim nie telepało. Co do pracy alternatora. Jedynie chłodzenie ucierpi przy pracy w lewą stronę (straci trochę na wydajności) i o ile nie będziesz cały czas potrzebował z niego 100 % prądu to nic mu się nie stanie. Druga sprawa to sprzęgiełko ale spokojnie można je odkręcić i dać sztywną szajbę nawet na pasek V 17mm bądź 19 mm. Ale trzeba...
A chcesz się założyć ? Owszem jeżeli robi się na tanich częściach i po 20tys. km chce się mieć to samo to OK. Można zrobić i tanio, ale już nie dobrze. Drogie są łożyska igiełkowe, samo zdjęcie i założenie to 150-200zł, do tego poduszki pod tą belkę. Czpienie także wymienia się w belce. Jak koła stoją tak /-----\ to znaczy, że wyrobiły się gniazda łożysk...
Problem dotyczy Primery p12, 2003 r, 1.9 dci (120 KM) - przebieg 187 tyś (po wnętrzu dużo więcej raczej nie ma) Po odpaleniu zimnego motoru (np rano) pracuje ok, jeśli wcisnę sprzęgło - pracuje głośniej (dźwięk silnika bardziej twardy) - bicie w pedał sprzęgła minimalne - można powiedzieć, że nie wyczuwalne, autem nie trzęsie nic się nie dzieje (po...
W itajcie przeszukałem forum w poszukiwaniu podobnego tematu ale niestety nic nie znalazłem . O tóż przy właczeniu silnika dobiega z pod maski dziwny pisk , na początku myślałem że to paski , ale że auto sprowadziłem wymieniłem wszystkie więc paski odpadają . P rzeczytałem że docisk alternatora, tez opada bo docisk ma idealny, koło pasowe wymieniłem...
Podnośnik, koło w górę, pokręcić, pokołysać- jak coś się tłucze- demontaż koła, bębna i konkretna kontrola. Przy okazji można łożyska nasmarować i ustawić luz. Ale to robota dla mechanika, nie amatora. Golf III na tyle ma szczęki, chyba że to GTI, to mogą być tarcze i klocki. Z układem hamulcowym żartów nie ma, to rzecz ważniejsza w aucie od silnika...
To może i ja coś dorzucę do tematu. Zgodzę się, że alternatory w samochodach nie zawsze pracują w warunkach lżejszych niż te w ciągnikach. Mam VW Golfa II z alternatorem Bosch 55A. Alternator jest zamontowany z przodu silnika prawie równo z misą olejową. Cały jest ochlapany w oleju do tego dochodzi wiosną i jesienią woda z kałuży latem kurz a zimą śnieg...
Witam, mam problem z zawieszeniem, to znaczy każdy najazd na nawet niewielką nierówność to mocne uderzenie i efekt "jakby za chwilę miało odpaść koło". Byłem u mechanika, nie stwierdził żadnych wycieków z amortyzatorów, sprężyny całe, luzów brak w zawieszeniu, pojechałem do stacji kontroli, pojazd przeszedł całe badanie zawieszenia, luzy, ocena amortyzatorów...
Na jakiej podstawie twierdzisz że wentylatory nie działają? Nie startują jak się silnik nagrzeja, po odpaleniu klimy? Może jest znaczna różnica w temperaturze otoczenia i żaden ze sterowników nie widzi potrzeby ich załączenia? Po włączeniu klimy rusza wirnik kompresora czy stoi w miejscu? Na chłodnicy masz przełącznik termiczny, po stronie akumulatora....
Zdecydowanie grupa VAG Rady winny wynikać z rozsądku, a nie z przywiązania do marki. Dodano po 22 (bo włoski wynalazek o nazwie Common Rail, montowany zarówno w Alfach jak i w Passatach, "psuje się" według internetowych ekspertów tylko w tych pierwszych). No i te porady - jak kupisz igłę, to pojeździsz. Igłą się nie jeździ, tylko przyszywa guziki....
Witam! Otóż problem jest poważny, autko w/w posiadam już od 4 lat, i od zawsze je ściągało w lewo, zostało sprawdzone całe zawieszenie, wymienione 2 główne tuleje z tyłu na belce, i z przodu główne na wahaczu(prawe łożysko było wymienione bo lewe było ok). Na stacji diagnostycznej sprawdzone całe zawieszenie, układ kierowniczy i zbieżność oraz kąt nachylenia...
Ja posiadam A3 2002r. Od 7 lat. Zrobiłem trochę ponad 120 tyś. km. Na liczniku jest obecnie 295 tyś. Samochód uważam za wybitnie mało awaryjny i trwały. Zawieszenie zrobiłem po kupnie całe mimo, że do wymiany były tylko tuleje gumowe wahaczy, tuleje tylnej belki, amortyzatory tył i gumy stabilizatora. Wszystko Lemforder, amortyzatory Bilstein, łożyska...
Już śpieszę z pomocą. Otóż jest otwór (od świec) jest również urządzenie VAG T10170 i T10170/ 1 (czujnik zegarowy) ale można się obyć bez niego. można również zdjąć pokrywę i ustawić "mijankę". tak to powinno się robić Zdjąć osłonę łańcucha napędu rozrządu. Ponownie domontować panewkę łożyska na wał korbowy i koło pasowe wału korbowego. W otwór świecy...
Sporo czasu upłynęło, rozrząd wymieniłem i czuję się zobowiązany do przedstawienia paru wskazówek, które mnie, pierwszy raz wymieniającemu pasek rozrządu, pomogły w tej czynności. Po pierwsze zaznaczę, że jest to VW Golf IV z 2001 roku, 1,9 sdi. Jeśli chodzi o blokowanie wału, pompy i wałka rozrządu, to po ustawieniu wału korbowego na znaku (okienko...
Aleksander_01: a ja tam mam Astrę F, a nawet mam kilka tych astr, one mają już ponad 20-25 lat (zależy która) i to rewelacyjne samochody, to że Ty nie chciał byś jeździć 15 letnim samochodem to nie znaczy że każdy, ja na ten przykład nie chciał bym jeździć nowym, bo one mnie po prostu wkurzają, właśnie przez te idiotyczne startstopy, przez ten beznadziejny...
spękane klamki w drzwiach, pęknięty włącznik świateł, dziurawy mieszek + pęknięta gałka lewarka biegów itd.. Widać, że samochód nie miał łatwego życia albo/i ma spory przebieg. To są głupoty ale 5 zł nie kosztują..wyjdzie z 250-300 zł które trzeba bezsensu wydać. Kolego.. co to są za kwoty.. ;-) Poza tym jak ktoś dużo jeździ to mogą być tarcze do wymiany,...
Zniszczyłeś je tym że pozwoliłeś się tłoczkom za dużo wysunąć. Mój błąd, na przyszłość będę wiedział. Łatwo to sprawdzić, wystarczy odkręcić odpowietrznik jak hamulec będzie trzymał. To znaczy jak ktoś będzie trzymał do podłogi hamulec nożny to wtedy popuścić odpowietrznik? Co się wtedy powinno stać gdy przewód jest dobry, a co jeśli niedrożny? Teraz...
Nie będę kolego speedy9 z Tobą absolutnie się kłócił i próbował zmienić Twojego zdania- polecamy auta różnych marek, pytanie autora było jak się prezentuje i jak się jeżdzi s-max i c-max, s-max jak wiesz ma problemy z kołem dwumasowym, problemy z filtrem fap/dpf które wyeliminowano dopiero , po 2012 roku gdzie nikt nie wie naprawdę co to jest dpf, żaden...
Koła, ogumienie i łożyskowanie piasty przedniej. Koła, ogumienie i łożyskowanie piasty przedniej ASTRA F Jednostronne lub nierównomierne dokręcenie śrub może spowodować naprężenie obręczy i (lub) piasty koła. Dla wszystkich śrub kół moment dokręcania wynosi 110 N-m. Ciśnienie powietrza w ogumieniu: - przód 0.21 MPa - tył 0.18 MPa Montujemy koło, lekko...
Laguna 2 1.9dci 110km 2007 Mam następujący problem z ww samochodem ale od początku. W Październiku 2016r po przejechaniu 1km samochód nagle zgasł mi na światłach, w pierwszej chwili pomyślałem zamiast guzik na radiu nacisłem STOP, odpaliłem i pojechałem. Na następny dzień odpaliłem bez problemu wyłączyłem i ponowne odpalenie zakończyło się nie powodzeniem,...
Ok, fachowoto pierścienie ślizgowe, przyznaje racje. Ja przjrzałbym się też kołu pasowemu, miałem przypadek w golfi 2 że koło biło i do tego luz na łożysku, mrygotanie i drganie które doprowadziło by do rozsypania alternatora w niedługim czasie
Do Zbigmaz1 Koło wiatrowe które zamierzam zrobić ma składać się. łożyskowanie z tylnej piasty Golfa z dobudowaną piastą szprych. Z piasty ma wychodzić 6 szprych z przodu i 12 szprych z tyłu. Szprychy mają być połączone obręczą tworząc sześciokątne opaskę o przekątnej 2m. na tej ramie będą zamocowane ruchome ramki z prętami do których mają być zamocowane...
Nie mam doświadczenia w budowie modeli rc, ale mam nadzieję że to nie sprawi że od razu odeślecie mnie do mniejszych modeli itp. Chciałbym dodać że posiadam zaplecze do zrobienia konstrukcji i innych mechanicznych rzeczy(tokarka, i cały warsztat). Tak więc, podwozie właśnie zacząłem robić tzn: dolna "wanna" czołgu (jedna strona) będzie się składać z...
łożysko koło łożysko koło przód łożysko przedni koło
termostat lodówka turystyczna oporność czujnik mercedes ustawienia czcionki
haier pralka wyciek radio delta6
Nissan Micra K13 K14 – gdzie podłączyć zewnętrzny GPS, antena Fakra, SATEL MICRA, aftermarket radio SIMATIC S5 – wgrywanie programu z EPROM, procedura Overall Reset, modele 6ES5