Nie mam schematu, ale czy przekaźnikiem pompy nie steruje ECU. Może czujnik wskazuje zbyt wysoką temperaturę i zadziałało jakieś zabezpieczenie. Może spróbować zasilić pompę z zewnątrz i sprawdzić czy wówczas pali.
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Paweł było by zbyt prosto ;) hehehe Poprawiłem i grzeje tylko przy pełnym zbiorniku, podczas tankowania, ew braku dolewki paliwa nie włączy się grzałka. Tak se to wymyśliłem że w lecie szkoda utrzymywać całymi dniami gorące paliwo. Natomiast w zimie po pierwszym podgrzaniu paliwa, podtrzymanie zasilania idzie na palnik a przygotowanie paliwa żyje swoim...
sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
Wiadomo jest tam chłodnica paliwa. Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Zaraz ,nie wiem jak ty to myślisz,ale według mnie to paliwo chłodzi się po to żeby nie wracało gorące do zbiornika.
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
w teorii zużyjesz mniej paliwa gorącego gdyż gażnik reguluje wypływ paliwa a każda ciecz po podgrzaniu ma większą objętość . No a teraz praktyka : doprowadzając mieszanke zubożoną do sil. aby uzyskać tą samą moc musisz głębiej wciskać pedał gazu czyli zysk diabli wzieli. Jeśli chcesz poprawić zużycie to zajmij się raczej poprawą procesu spalania .Powodzenia...
Skoro na listwie nie ma ciśnienia to ci nie zapali i nie podniecaj sie Clipem. Któraś pompka nie podaje , albo niedrożność. Skoro widzi ciśnienie to sa spełnione warunki i powinno działać jakby paliwo było. Gorzej by było jakby było paliwo a nie mierzyło.
Potrafię wyczyścić każdy dpf z gwarancją na 100tyś ,a wytrzymują dłużej. Owszem, można, nie neguję. Spróbuj też wytłumaczyć ludziom, że co jakiś czas trzeba to przepalić, co się wiąże z wyjazdem na dłuższą trasę, a nie każdy z resztą ma gdzie osiągnąć sensowną prędkość by to rozgrzać. Albo w ogóle, że muszą to przepalić, bo będzie jeszcze gorzej, paliwo...
Raczej nie regulowac samego wskaźnika,zmierzyc opór czujnika na gorącym silniku i się wyjaśni,a paliwo dobrze pokazuje?
Tylko się domyślam. Wydaję mi się że układ jest tak skonstruowany żeby jak najmniej gorącego paliwa wracało do zbiornika, bo tam nawet chłodnicy nie ma.
Witam! Moja HANSA od kilku dni po odpaleniu przechodzi w stan awarii. Wszystko wskazuje na to że fotodioda nie widzi płomienia.Wcześniej zrezygnowałem z podgżewacza i połączyłem w LOA 22 zaciski 3 i 8. Zmieniłem też miejsce mocowania trafa wysokiego napięcia i sterownika tak, aby droga paliwowa ze zbiornika z gorącym paliwem była jak najkrótsza. Co...
Mozna też skorygować dawkę startową. Przy 90'C potrzeba 250 obrotów, by sterownik podał paliwo. Przy takim przebiegu i wieku auta jest to trudne do osiągnięcia od razu po włączeniu rozrusznika. Słaby rozrusznik, słabe przewody i masa itd powodują, że silnik na początku osiąga 200 obr i z czasem się rozkręca do tych 250 i wtedy auto odpala.
Piszesz "wymieniłem filtr paliwa (ale było jeszcze gorzej więc założyłem stary)" Stary filtr nie może być lepszy od nowego, kup filtr dobrej jakości i załóż. Nie masz gdzieś załamanego niedrożnego wężyka od pompy paliwa do monowtrysku.
Witam . Mam podobny problem. Opel Movano 2.3 120kw 2020r Udało się ustalić przyczynę ? Będę wdzięczny za odpowiedź
Jak będziesz zakładał filtr paliwa to jeszcze sprawdź przewody po schemacie który Ci podałem. Odłączysz 1 przewód jak przy zaplonie poleci paliwo to jest dobrze. I zobacz czy 3 od filtra idzie na gorny przewód vacum bo szkoda pompowtrysków. Jakby miało być odwrotnie podawane paliwo ;)
Hmm tak 1/4 odległości między kreskami na wskaźniku. Szukasz dziury w całym, przy przyspieszaniu przelewa ci się paliwo w baku, to jest tylko wskaźnik oparty na pływaku a nie precyzyjna pomiarowa posiadająca świadectwo wzorcowania. W starszych Oplach (Corsa b Astra f itd.) przy szybszym pokonywaniu ciaśniejszych zakrętów wzniesień itp wskaźnik potrafi...
Wielkie dzieki za porade:) a co powoduje to ze rozpycha gore filtra paliwa gdzie jest czujnik
W oplowskich 1.7 D niektórych czujnik temp oleju służy do zmniejszania mocy (poprzez zmniejszenie dawki paliwa) gdy olej robi się zbyt gorący..
Nie wiem jakie wtryski a mozna to jakos sprawdzic? Dodano po 55 Dodalem dwa filmiki jeden jak chodzi na paliwie i drugi na gazie. Ten ktory chodzi gorzej to zasilanie jest paliwem.
Naturalnie, że możesz tak zrobić, pamiętaj tylko że klej na gorąco latem może stać się za plastyczny. Dobrym wyborem będzie klej (silikon) do szyb, ten wytrzyma wszystko.
Kaziu1991: ale z ciebie mądrala... i to jeszcze dla dziewczyny... wstyd! poza tym jeśli to jest 1 generacja LPG to samochód nie musi WCALE działać na benzynie żeby jeździł na gazie, wystarczy że tylko iskra będzie jak trzeba i TYLE Miaupyrka: skoro chodzi bez immo to zapewne tam jest gaz 1 lub 2 generacji, jeśli chcesz odpalać na samym gazie to lepiej...
Nie powinno być problemem, bo przez ten cylinder przechodzi jedynie powietrze. Gorzej by było, gdyby wtryskiwacz podawał paliwo, które nie byłoby spalone; wtedy byłoby trochę zagrożeń, od rozrzedzenia oleju smarujacego cylinder, do spalania paliwa w układzie wydechowym (detonacje). Mam nadzieje, ze to auto kupiłeś za równowartość kraty piwa, bo inaczej...
Jeśli agregat prądotwórczy, to taki, by ciepło odpadowe móc zużywać na ogrzewanie - a i tak ogrzewanie będzie wykorzystywać energię paliwa gorzej, niż piecyk na gaz. Chyba, żeby z pompą ciepła...
Filtr paliwa wymieniony na nowy ?
Koleżanki, Koledzy Naprawiam tacie myjkę wysokociśnieniową, gorącowodną (podgrzewanie przez spalanie oleju napędowego). Myjka jest bez nazwy, swoje lata miała nim trafiła do nas... W ostatnim czasie awarii uległo zasilanie (trafo) i sterowanie. Sterowanie generalnie nie sprawia wrażenia oryginalnego... Płytka jest obecnie analizowana (wejścia/wyjścia/funkcje)....
A na jakim podłożu doszło do spalenia? Możnaby spróbować rozlać tam jakis alkohol tudzież paliwo i podpalić :) Tylko czy nie śmierdziałoby gorzej? :)
Po wymianie sondy powinno się zdejmować kleme minusową - reset kompa. Termostat: 1.Jeśli jest wskaźnik temperatury to należy zaobserwować czy w czasie jazdy nie spada za nisko - poniżej właściwej temperatury pracy czyli około 88stopni , albo gdy wskaźnika nie ma sprawdzić czy normalnie działa ogrzewanie czy przy pokrętle ustawionym na max. jeśli powietrze...
Witam wszystkich na forum Mój problem silnik B&S seria 500 Silnik jak,jest zimny odpala normalnie po podpompowaniu pomka primer. Po około 15 minutach gdy jest gorący wyrzuca paliwo przez potworek pompki,po zgłaszaniu już nie odpala. Proszę o porady.
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
To może być wiele przyczyn zacznijmy od świec najlepsze są NGK japon świecs może mieć przebicja jak jest gorąca. Może być regulator ciśnienja paliwa na wtryskiwacze "zanieczyszczony" może być.czujnik temperatóry cieczy chłodzącej który daje sanie jak jest zimny.może być tagrze czyjnik chala czyli przyspieszacza zapłonu.sprawdz swiece póżniej regulator...
Czy bojler przez te 3 godziny pobiera prąd? Zmierz to np: watomierzem do gniazdka, Izolacja bojlera nie jest idealna, więc "wymacaj" bojler czy jest letni, przynajmniej u góry. Co to za wężownica? W mieszkaniu jest inne źródło ciepła? Piec na paliwo stałe, gazowy? Jak grzejesz grzałką to wężownica nie ma nic wspólnego z ciepłą wodą. No chyba .., że...
Jeśli już sztukujesz z innego przewodu, to omiń ten kolektor inną drogą jesli się topi od gorąca. Z taką szybkozłączka niebieski jest w Palio.
Witam Sprawdz pompe paliwową czy dobrze trzyma cisnienie i palwo w przewodzie miedzy pompą a gaźnikiem problem może być z tym że paliwo się cofa do zbiornika a przez to że silnik jest gorący paliwo paruje z gaźnika i troche czasu upływa zanim pompa dopompuje nawą dawke do gaźnika
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Jeżeli przed wymianą było dobrze , po wymianie jest źle, sprawdź ciśnienie oleju czy jest dobre , zacznij od podstawy , ciśnienie na cylindrach, więcej błedów nie ma , dobrze spala paliwo , zamień wtryski miejscami
Mam pytanko czy w TGL 2008 z Common Rail po odkreceniu korka filtra paliwa powinno byc paliwo? Układ mi sie zapowietrza po nalaniu calej puszki paliwa zaczyna uciekać, pompka reczna działa tez go napełnia i z powrotem ucieka. Czy przy założeniu korka wtedy trzyma i nie wraca bo nie ma skad brac powietrza(tego już nie widać)? Man odpalał na zimnym bez...
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
Parownik jest gorący?Brak paliwa.
Sekcje pompy wychlapaly juz parę cystern paliwa to i nie pompuja jak trzeba. Pompa do naprawy.
Jest dwie możliwości, bo kołek pracuje w dwóch cyklach do rozróżnienia bez pomocy komputera. Jak jest wada zimnego sztyftu, do sprawdzenia na pobór mocy z akumulatora, to nie zakopci i nie załączy pompy paliwa. Błąd gorącego, do sprawdzenia na opór, to zakopci i będą dwie próby odpalenia. Normalny cykl pracy opisany w manualu zresztą co do jednej sekundy....
mj_sup Też tak właśnie myślę na tzw. chłopski rozum, że czujnik jeżeli jest uszkodzony to ciągle podaje sygnał, że silnik ma dostawać zwiększoną dawkę paliwa z ssania tak jakby był zimny. A skoro będąc gorący dostaje ciągle tyle samo paliwa to go po prostu "zalewa" paliwo. Stąd też gaśnięcie rozgrzanego silnika, bo dusi się paliwem, gdyż mieszanka paliwa...
Jaką pokazuje temperaturę paliwa? które przewody paliwowe konkretnie są gorące?
Tak w gorące dni gorzej odpalają, gorące mające problem z odpalaniem też. Ale tojest wina złej regulacji. Czasem paliwo z gaznika odparowywuje i powoduje efekt duszenia silnika. Pomaga kilkukrotne szarpaniem gazem wciśniętym do oporu. Taki przedmuchanie silnika a raczej kartera. Poprawiam.
Luz zaworowy jest nawet na gorącym silniku Iskra jest Kran podciśnieniowy puszcza paliwo Tylko świeca sucha Na plaku pracuje normalnie Jakieś pomysły?
Myśle że taki stan za daleko zaszedł by o własnych siłach auto zajechało pod warsztat. Jeśli masz wiecej pary wodnej niż paliwa w zylindrze to żadna jazda .Może być tylko gorzej po każdej próbie uruchomienia silnika tym bardziej że nie wiesz co naprawdę mu dolega .
Zadaj sobie pytanie: Co powoduje samozapłon paliwa w silniku diesla? To nie gorące elementy zapalają rozpylone paliwo.Poczytaj sobie co to jest combustion delay, flame propagation i pomyśl...
Czujnik paliwa możesz wymontować i sprawdzić.Może być ślizg starty i wystarczy go dogiąć. Gorzej gdy płytka z nawiniętym drutem oporowym będzie przerwana.Co do napędu licznika wymontuj i sprawdź czy przekazywany jest napęd z silnika na płetwę. Jeżeli wszystko OK, to można umiejętnie rozciąć napęd i sprawdzić co jest uszkodzone.
Przy takim opisie problemu, to tylko jasnowidz pomoże. Jak samochód chodzi na benzynie - jak dobrze, to problem jest tylko w ustawieniu gazu, jest go po prostu za dużo podawane i dlatego silnik jest przymulony i dużo pali. To jest tak, jakbyś na gorącym silniku jechał na ssaniu. Źle ustawiony reduktor. Check ci się pali - sygnalizuje prawdopodonie za...
Sprawdź na postoju czy chłodnica paliwa nie robi się zbyt gorąca może nagrzewa ci bak paliwa a przy jeździe ciepło ucieka przez chłodnice paliwa. Jeżeli na postoju faktycznie byłaby strasznie gorąca to co robić?
gorąc tranzystor gorąc tranzystor gorąc głowica gorąc spaliny
długość przewód spadek napiąć prototypowy płytka sprawdzi moment przez falownik
temperatura wyłącznika temperatura wyłącznika
Fiat 126p – długie kręcenie rozrusznikiem przed odpaleniem, cofanie paliwa, zapłon, ssanie Kod do radia Seat Leon 1 (1999-2005) – jak uzyskać, numer SEZ, procedura odblokowania