Prawdopodobnie czujnik położenia wału, typowy objaw jak opisujesz, jak nie pali podłącz kompa i w parametrach bieżących zobacz prędkość obrotową wału
Na zimno auto pali aż miło. Zarówno na Pb jak i LPG. LPG sekwencyjne. Wraz ze wzrostem temperatury silnik zaczyna pracować coraz gorzej. Nierówna praca, falowanie. O ile po osiągnięciu 90* na LPG silnik jeszcze jako tako pracuje, tak na Pb nie ma siły, żeby go do tego zmusić. Jeżeli uda mu się nie zgasnąć, ma czkawkę, trzęsionkę i Bóg wie co jeszcze....
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
Może w rozruszniku pod wpływem gorąca lut jakiś puszcza i nie styka coś, a po ostygnięciu wraca do normy.
No to już nie kombinuj.Odkręć cylinder i obejrzyj jak wygląda.Jak porysowany to też do wymiany.
Osobiście i w stu procentach stawiam na czujnik na wale korbowym, czujnik na wałku nie ma z iskrą nic wspólnego.. A który to rok? Bo jeśli podmienisz sterownik silnika na inny, nawet o tym samym numerze serii, to i tak nie uruchomisz silnika..
Przeczytałem ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... i w zasadzie mam już pewność, że padła cewka. Zrobiłem pomiar jak na filmiku i jest brak przejścia. Mam jednak problem z zakupem odpowiedniej cewki. Silnik to Briggs/Stratton tzm Quantum, model XTS 45 obudowy Model Type Code 127802 –1376-01 99050458 Wg katalogu były montowane...
To niezły jesteś mechanik. Jeżeli ci kopci na biało, czy czaro to może jeden cylinder ci nie odpala. Odkręć kolektor wydechowy, to wszystko zobaczysz. Ale i bez tego wylot z jednego cylindra będzie gorący a drugi nie.Takie rzeczy dobry mechanik od razu wyłapie na słuch i kolor spalin.
Bardzo przepraszam. Laguna I 2000 Concorde silnik 1.9 DCI
Mam nadzieje że wymiana zaworu nie zamaskuje tylko niewydolności wtrysków, ale przyniesie szukany rezultat na dłuższą metę.
Jeśli to blokada zapłonu, to może ona działać przy uszkodzeniu wyłącznika od hamulca postojowego. Hamulec wyłączony — zwarcie styków. Blokada zapłonu następuje po naciśnięciu pedału jazdy w przód lub w tył (wyłącznik na pozycji neutralnej). Chyba że chodzi o zachowanie silnika. Napisz jaki model silnika posiadasz, bo stosowano wiele różnych. W silniku...
Mój problem z niezawodną do tej pory Corollą ee111 /silnik 4efe/. Otóż po dłuższej jeździe gorący silnik nie odpala. Po ostygnięciu 10-15 min nie ma problemu. W czasie jazdy silnik pracuje normalnie. Jedyne co zauważyłem to lekki spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa. Wynik badania komputerowego 14-obw, IGT lub IGF błąd systemu zapłonowego - interpretacja...
Diagnostyka komputerowa była robiona? Od kiedy to się dzieje? Czy po podaniu plaka auto jeździ i za jakiś czas znowu gaśnie? Jakie to auto?
Witam serdecznie, mam taki problem z CC 700 z 96', otóż od niedawna zaczął gasnąć, jadę a tu nagle zanik mocy, 0 reakcji na gaz, auto nagle stoi jak zaklęte (nie ważne czy jechałem na 4 czy na 1ce), nie mogę go z kluczyka uruchomić, czasem odpala i zaraz gaśnie, zdarza się, że tylko kręci i nawet nie próbuje zaskoczyć. Dzwonię po znajomego podpina mnie...
Silniczek krokowy.
MAP zostaw w spokoju, on tu nie ma nic do rzeczy.. Diagnoza była (jeśli była...) to taka, że czytali kody błędów. Bo przecież jak "jedzie" to jest dobrze. Dziwi mnie jedno, skoro już tyle zostało wymienione, po co? Na jakiej podstawie? Mechanicy coś twierdzą ale ich nie słucham, za to wymieniłem: cała lista.
Udało się odpalić na plaku i silnik chodził normalnie. Gorący odpalił z rozrusznika jak ostygł znowu to samo. Czy kątem wtrysku steruje jakiś moduł ??
Jeżeli zgaszę silnik gorący to odpala bez problemu, silnik pracuje bardzo ładnie, nie dymi czy pusto czy w orce nic niepokojącego się nie dzieje, 3 razy zgasł mi kiedy wjechałem przednimi kolami w dół, raz zgasl kiedy spokojnie stal i pracowal na wolnych obrotach. czy zimny czy gorący odpala leciutko i szybciutko, tylko jak go zablokuje to jest problem.
Nie jest drogi, na 99% to włąśnie czujnik temp wody, ale uwaga- na silnik, nie ten na zegary. Duży czujnik na klucz bodajże 21 z kwadratową wtyczką z zatrzaskiem. Mierzy się rezystancję w zależności od temepratury płunu chłodzącego. Kup taki w sklepie a następnie poszukaj pod maską. Ewentualnie u mechanika z 30-50 zł wymiana. Pozdrawiam.
Ale nie odpala bo nie kręci czy kręci a nie odpala?;)
Napięcie na pompie zachowuje się normalnie.Sprawdź CPW(czujnik położenia wału)Znajduje się on na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem,od strony kabiny.Wtyka od czujnika znajduje się za akumulatorem,jest koloru czarnego i ma dwa piny.Zmierz go.Powinien mieć od 680Ω do 920Ω.Sprawdź czy jest iskra jak nie chce zapalić i instalacje elektryczną...
witam ja rownież mam lagunę 1 z 96r z podobnymi problemami - na rozgrzanym silniku (nie zimnym) gaśnie przy zwalnianiu prędkości np na światłach lub przy skręcie w prawo. Dodatkowo czasem jak jest gorący silnik,po chwilowym wyłączeniu silnika nie odpala .Dopiero jak ostygnie.Czy ktoś miał podobny problem?denerwuje mnie zwłaszcza to że nie odpala za...
Pompa wtryskowa do naprawy niestety :-( Możesz jeszcze ratowac sie świecami żarowymi. Na alegro sprzedaja takie symulatory temperatury żeby swiece sie włączały na gorącym silniku.
Wcale nie musi to być pompa. Kiedy odpala najgorzej? Jak jest lekko ciepły czy jak jest całkiem gorący?
Jakiego grzania? Przestaniesz lamerzyć? Skoro silnik robi sie gorący to czujnik też! Carrot, on mierzył ale sam nie wie co-pod wpływem temperatury czujnik dostaje rozwarcia a nie zwarcia.
Witam,tak jak w temacie,problem pojawił się dzisiaj auto nie chce odpalić po zgaszeniu silnika.muszę Poczekać jakiś czas tak by silnik trochę ostygł i wtedy odpala.Dodam,że samochód pali tylko z gazu tak twierdzi jego poprzednia właścicielka.
VW Polo rocznik 2001, benzyna Nie dopala ostatnio gdy jest gorący. Witam. I co poradziłeś sobie z problemem??? Opisz co było przyczyną.
Witam wszystkich potrzebuje porady silnik zaburtowy evinrude 55hp ciśnienie po 10.5 na dwuch cylindrach wyczyszczone gaźnik ustawione pływaki nowe świece wedle katalogu na zimnym pali od strzała pływa pięknie na wolnych średnich i wysokich obrotach po 20 minutach gaszę zjem coś podchodzę i dupa jak gorący nie chce odpalić jak zdejmę czapkę i cięgnami...
zaczni od wypalenia gazu -zakręć lub sciąg przewód zasilający na wielozaworze w butli odpal na gazie i przytrzymaj na obrotach az silnik zgasnie. wyłącz zapłon i odkręć śrube od spodu filtra zwróć uwage na uszczelki , żeby ich nie pogubić póżniej odkręć śrube na górze na 17 klucz ściąg cewke , środek powinien wyjść przez górny otwór który się pojawi...
Mam identyczny objaw w V6 3,2. Gorący silnik potrafi zgasnąć w czasie jazdy. Po wyłączeniu gorącego silnika gdy chce zapalić np. po minucie to nie zapala. Po 30 minutach odpala normalnie i normalnie jedzie. Nie zapala sie żaden check. Co to może być. Od czego zacząć szukanie przyczyny.
Witam.Na gorącym silniku nie odpala czy na zimnym?
Tak w gorące dni gorzej odpalają, gorące mające problem z odpalaniem też. Ale tojest wina złej regulacji. Czasem paliwo z gaznika odparowywuje i powoduje efekt duszenia silnika. Pomaga kilkukrotne szarpaniem gazem wciśniętym do oporu. Taki przedmuchanie silnika a raczej kartera. Poprawiam.
Jak widzisz nikt się nie kwapi się na podpowiedz odnośnie twojego problemu nawet na jakie kolwiek sugestie bo co to za problem po co zawracasz komukolwiek głowe jeśli to już było tak potraktowali mnie no ale co tam do konkretów Gdy silnik gorący nie odpala a gdy tęperatura silnika spadnie do 70 stopni problem znika druga sprawa sprubuj przez kable podłończyć...
witam podobny problem miałem z silnikiem EFI 1,6litra z forda eskorta . Przyczyną "chechłania" jest zbyt duża dawka paliwa na gorącym silniku. może to być pomiar tp. silnika , czujnik tp. powietrza dopływowego do silnika .Sterownik wysyła zbyt długi impuls na wtryski nie widząc iż silnik jest gorący pozdrawiam
zacznij od niego, bo to on jest odpowiedzialny za rozruch zimnego silnika i poprawną prace na gorącym silniku
Nie sądzę. Co w takim razie z przerywaniem gazu? Tym bardziej, że i problem z odpalaniem i problem z przyspieszaniem jest tylko wtedy gdy jest gorący silnik albo gdy jest duża temp powietrza na dworzu.
jak na gorącym silniku nie odpala - to zobacz czy działa wtedy obrotomierz, jeśli nie to wina czujnika na wale, ostatnio taką usterkę miałem
A jakby był na rozrządzie przestawiony to może być tak, że po całkowitym nagrzaniu auto będzie gasło?
jakie nastawy logiczne ma sterownik gdy nie dostaje sygnału z sondy lub np z czujnika temp jakie przyjmuje wartości? Żadne. Ten sterownik jest tak prosty że nic nie pamięta, niczego się nie uczy i nie ma żadnej samodiagnozy. Działa na podstawie sygnałów z czujników i jakiejś zaprogramowanej mapy czyli robi to co aktualnie czujniki mu mówią i nawet...
Witam, mój problem polega na tym że jeśli nagrzeje mocno silnik zgaszę go to po 30 min kiedy jest nadal gorący nie odpala;/ Mogę kręcić i kręcić a on nic ;/ Na zimnym jest ok. Może to wina akumulatora mam 50Ah 450 ale dlaczego na zimnym pali normalnie a jak się nagrzeje to już lipa ;/ Pompa jet w prządku strasznie się już denerwuję bo jak tylko jest...
Jedyna możliwość to usterka kondensatora, choć i to wydaje się nieprawdopodobne. Musisz zdjąć pokrywkę lub kopułkę, nie wiemy co masz bo nie raczyłeś podać rocznika auta, i zobaczyć do środka. Najlepiej wymontować aparat i zobaczyć, czy daje się obracać, czy styki są całe. Jak odpalałeś, silnik nie był czasem gorący? Bo może to olej z uszczelniaczy...
Witajcie mam kolejny problemik. Fiacik na gorącym silniki nie odpala za pierwszym razem tylko za drugim. Za pierwszym razem rozrusznik kręci i nic. Zdarza się to raz na dwa dni średnio. Wywala za każdym razem dwa błędy p0320 -błąd czujnika obrotów i p1400 egr pozycja dolna. Co wy na to
Witam serdecznie miałem ten sam problem i udało się rozwiązać (odpukać). Okazało się ,że winne były 2 lejące wtryski . Problem z diagnozą był taki ponieważ wtryski lały tylko i wyłącznie jak były gorące. I w momencie gdy nie zapalał był brak ciśnienia na listwie w PP. Wtryski na maszynie wychodziły błędnie tylko wtedy gdy zostały mocno podgrzane. Wymiana...
Witam Panowie co do utrudnionego rozruchu w przypadku gorącego silnika , odłączyć przewód od czujnika temperatury (ten który wysyła sygnał do ECU) jeżeli gorący silnik odpala wtedy od strzału to można zrobić, a nawet trzeba korekcję dawki rozruchowej , osobiście robiłem to kilka razy u znajomych , auta odpalają bezproblemowo do tej pory , to naprawdę...
Na to wygląda. A ładowanie sprawdzałeś? Jeżeli grzeje się przez rozrusznik to podczas pracy silnika nie powinien się grzać.
Witam. Skąpo informacji a jak pisałem jak auto było na warsztacie usterka sie nie powtórzyła ale klient dzwonił dzień później ze znów nie chciał odpalić. Nie sadze by na zasilanie elektrozaworu na pompie ma wpływ temperatura. Problemy pojawiają sie tylko jak jest gorący. Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu.
witam mam pytanie jaka może być przyczyna mocnego szarpnięcia silnika podczas odpalania na gorącym silniku vw Touran A nie masz czasem czipa na czujniku temperatury?
jeżeli nie to masz aparat zapłonowy z modułem sprawdz czy nie jest gorący a sprawdzałeś napięcia przy cewce.
Rozrusznik się uszkodził ponieważ kolega nie rozłączył go po tym jak silnik odpalił. Silnik kręcił rozrusznikiem a nie odwrotnie stąd ten hałas. Sprawdź szczotki w rozruszniku czy nie stykają do masy.
Witam. Jeszcze jedna sugestia: ciepły diesel nie grzeje świec żarowych( tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem) dlatego lepiej jest zakręcić kilka razy krótko, a nie raz do skutku ,po drugim lub trzecim starcie zapali i nie rzygnie dymem :)
Mam Fiata Ducato 2005r. JTD 2.3, 280 tyś km przebiegu , i mam problem z odpalaniem silnika do tej pory odpalałem go na plaka jak już odpalił to chodził normalnie, nie raz jak był gorący to też nie odpalał, prysnąłem plakiem i dalej odpalił teraz już gaśnie sam na środku drogi i jak jest zimny nie da się uruchomić. Proszę o poradę, pozdrawiam!
Mierzyłeś kompresje kiedy silnik jest gorący??
Miałem problemy z odpalaniem gorącego silnika. Rozrusznik nie miał siły przekręcić (rozrusznik został wymieniony na inny i było bez zmian), następnie zaczął tykać - myślałem, że to coś nie groźnego. Powoli diagnozowałem ale tykanie zamieniło się w klekotanie (dzień po wymianie oleju) auto czasem gaśnie na biegu jałowym. Podejrzewam, że to panewki. Z...
Prawdopodobnie jest tak: za nieregularne odpalanie silnika odpowiedzialny jest czujnik położenia wału. O co chodzi - radzę zajrzeć w Google grafika, wpisując >>czujnik położenia wału<<. Odpowiada on za kolejność odpalenia konkretnego cylindra oraz podanie paliwa na listwę wtrysku. Czujnik, to cewka i magnes. Cewka może często mieć przerwę,...
Proszę o pomoc mam renault scenic z 2001 r. jak przejedzie sie dłuższy kawałek albo silnik jest rozgrzany to samochód nie chce odpalić, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakują błedy obwodu świec żarowych i czujnika wałka rozrządu po wykasowaniu błędów samochód odpala.
http://obrazki.elektroda.pl/7225771200_1... Filtr, jest pod tą klapką. Olej spuszcza się, przeważnie, od spodu silnika.
Odpala i ładowanie jest natomiast jak się zagrzeje to zaczynają falować obroty i silnik gaśnie Jak ostygnie to odpali od strzała i znów pracuje puki nie jest gorący Jak falują obroty to strzela w wydech
Witam. Wyraźnie zauważalną usterką jest brak możliwości odpalenia auta gdy silnik jest gorący. Po zatrzymaniu silnika muszę odczekać kwadrans. W tym czasie gdy próbuje odpalić silnik, to osiąga max 400 obr/min. i gaśnie. Po za tym mam wrażenie, że mój K9K to meteopata. Każdego dnia inaczej brzmi, zmienia mu się trochę moment obrotowy, ale po wyżej 2k...
Problem rozwiązany. Bardzo dziękuję użytkownikowi marekb1911. Problem leżał we wtryskach paliwa. Jak zimny odpalał bez problemu, Jak gorący również. Miał problem tylko taki półciepły. Długo kręcił i trzeba było dodawać gazu aby odpalił. Problem tkwił w mojej 4 od ponad roku i w końcu wszystko wróciło do normalności. W takich przypadkach jak komputer...
Odłącz może wtyczkę od przepływomierza i zobacz efekty. Następnie zrób podobny experyment z wtyczką od czujnika temperatury. Wiedz, że w obu przypadkach ECU samochodu będzie pracował w trybie awarujnym (ze zwiększonym dawkowaniem paliwa) ale jak się nagrzeje to możesz stwierdzić, który Ci czujnik "psuje" pracę silnika. Uważam, że to jednak nie sonda,...
Witam. Mam problem z kosiarka z silnikiem briggs&stratton 675 sinik zimny odpala odrazu bez problemu po zapaleniu mozna nią kosic caly czas nie zgaśnie ale jak ja zgasze juz jej nie zapale do momentu ostygniecia. Myślałem o iskrowniku ale pewny nie jestem z tego powodu ze jak kosze caly cza dziala bez problemu nawet gorący a nowy okolo 150zl. Moze ktos...
Udaj się do innego fachowca niech sprawdzi parametry bieżace pracy, powinien z tego coś wywnioskować
a wtedy kiedy gorący i nie pali ciśnienie w cylindrach tez ok? jeśli tak to wtryski albo pompa.
Po pierwsze - skąd ci się w Lanci Zeta znalazł silnik RHY ??? bardzo dziwne bo były tam montowane fabrycznie TYLKO silniki HDI RHZ i RHW ( pierwszy z głowicą 8v drugi 16v ). Po drugie - to wymiana wtrysków na używane jako jeden z pierwszych etapów diagnostyki silnika HDI to po prostu samobójstwo - pytanie ? - masz pewność że zostały dokręcone właściwie...
Problem braku ładowania zaczynasz naprawiać od kodowania? Dlaczego i w jakim celu? Bardzo pomoże Ci zwykły miernik, nawet taki najtańszy z marketu. Zacznij pomiary przy alternatorze, później z prawej strony komory silnika masz miejsce do odpalania z kabli. Zmierz przed i za, lub dotknij palcem. Gorące złącze to brak kontaktu. Szukaj.
Klapa się nie przycina w nagrzanej obudowie? Miałem tak kiedyś, ale w silniku 2l 16V. Okazało się że na upałach, jak auto postało dłużej klapa się delikatnie przycinała na początku. Jak odpalałem bez gazu był taki efekt. Z naciśniętym pedałem gazu był większy przepływ powietrza i klapa się podnosiła. Na gorącym silniku odpalał normalnie. Na klapie był...
We 4 rech nie można go pchnąć na 5 biegu to macie silnik zblokowany
Kolego ajaką miałeś rezystencję w tym czujniku od wałka rozrzadu ja w ZETEC-E (czarna pokrywa) 2.0 L mam 489 a jak ciepły ale nie gorący silnik to mam rezystencję 520.
Witam Mam problemy z zapaleniem auta kiedy gorące. Wymieniłem świece przewody, wyczyściłem kable prądowe, masy. Nie mam pojęcia co z tym zrobić, elektryk mówi że może cewki może moduł zapłonowy ale to wszystko to MOŻE
witam wszystkich czytających ten temat personalnie do pana strumień świadomości auto nie odpala na gazie jak jest gorący silnik...WERSJA Z PRZYTRZYMANIEM WŁĄCZNIKA GAZU I PRZEKRĘCENIEM STACYJKI (podobno tryb awaryjny DO URUCHOMIENIA LPG dowiedziałem się przypadkiem wczoraj) TEŻ NIE DZIAŁA W tym modelu auto przechodzi na gaz jak jest ciepły przy obrotach...
Nie komentuj sobie co tam chcesz, po co chcesz i jak chcesz, bo sam wlazłeś tu i palisz głupa. Ten sam silnik z pycha będę odpalał inaczej gorący, a inaczej zimny.
W przypadku gdy masz nierozgrzany silnik zwyczajnie "zalewa" się gazem. Jak jest gorący pewnie nie ma problemów?
Mój 1.9D gdy ma taka nijaką temperaturę nie gorący silnik i nie zimny to też muszę pokręcić trochę rozrusznikiem.Zauważyłem gdy mu pomogę na 10 s świecami żarowymi (na ostro)odpala od razu.
cześć wsiadam rano odpalam go bez problemu przejeżdżam 2metry, zatrzymuję się, gaszę i klopsik nieodpala, a za miutę lub 3minuty wszystko jest OK (odpala) i tak w kółko. Zimny czy gorący silnik to niem ma znaczenia. Przy odpalaniu stacyjki słychać działanie stycznika, ale może ma wypalone styki, lub to jest wina poprostu rozrusznika(jak go mogę sprawdzić)...
Odpalałem go po niecałych 30 minutach, silnik był jeszcze gorący czyli świece raczej niewinne. Filtr też raczej ma drożność, bo jak już odpaliłem, to silnik nie szarpał ani nie przygasał. Czy cofnięcie się paliwa spowodowałoby potrzebę aż tak długiego kręcenia rozrusznikiem? Zresztą próbowałem podpompować paliwo ręcznie, ale też bez rezultatu.
Przy tych obrotach na jakie jest ustawiony może skonczyć się przed czasem! Wibracje ma duże, Sprężyna od przepustnicy nie jest zamontowana tam gdzie powinna być. Tak z ciekawości zmierz i podaj jakie ma obroty! Jeśli chodzi o odpalanie na gorącym silniku sprawdź poprawność działania bi-metalu. Oraz mocowanie gaźnika do silnika, przewòd-kolektor ssący...
Miałem takiego samego Golfa III i takie same objawy a walnięta była sonda lambda. Komputer ignoruje informacje z sondy jeżeli silnik nie ma temperatury ok.70 stopni C dlatego też silnik gaśnie jak jest gorący a odpala jak ostygnie. Możesz spróbować rozpiąć złącze sondy i tak spróbować pojeździć. Sonda lambda to coś wkręcone w rurę wydechową (blisko...
Hallotron albo cewkomoduł , z cewkomodułem tak kiedyś miałem - zimny chodził a gorący nie aż padł całkiem i sprawa sie wyjaśniła .
Zmierz napięcie na zacisku prądowym rozrusznika i jego masie i drugi raz na SŁUPKACH akumulatora. Oba napięcia zmierz w trakcie kręcenia na gorącym silniku. Jak będą podobne wyniki to instalacja jest ok. Prawdopodobnie nie będą.
Lepiej sprawdź czy czasem tam nie ma prehistorycznej pompy paliwa z filtrem z epoki fabryki. . uważam że typowe dla Favo pompy z osadnikiem są lepsze od tych zamienników bez osadników, sa po pierwsze rozbieralne i w przypadku uszkodzenia membrany nie trzeba wymieniać całej pompy Mam nadzieję, że odpalasz to tak jak przykazano - zimny motor przed odpaleniem...
Na pierwszy rzut to masz jakiś problem ze stanem ,,przejściowym,, jak chodzi o temperaturę silnika. Zimny pali,gorący pali a taki sobie nie zimny nie ciepły ma problem. Odepnij w tym momencie nieodpalania czujnik temperatury silnika i zobacz jak on na to zareaguje. Może być uszkodzony.
sprawdź czujnik temperatury wiałem w vw jak miał średnią temperaturę nie włączał świec żarowych jak zimny albo gorący palił od kopa
Miesiąc temu było ale tera najwyraźniej nie jest skoro nie zapala na gorącym silniku. Najbardziej prawdopodobna przyczyna to zbyt mała przerwa platyn.
Napisz jeszcze co to za auto, czy silnik z turbo. Niech ktoś odpala gorący silnik a Ty patrz na ciśnienie. W moim przypadku było coś takiego że ciężko było odpalić gorący silnik, jak odpalił to szarpał, prychał i gasł. Powodem było upuszczanie gazu przez zawór bezpieczeństwa. http://obrazki.elektroda.pl/8703689600_1... Po ponownym demontażu...
Witam mam problem z silnikiem zaburtowym Honda BF 40 2015 r ( na wtrysku ). Wyglada to mniejwiecej tak : Silnik nie palony kilka dni, zapala bez problemu. Po przepłynięciu około 10 min na pełnych obrotach i odczekaniu okolo 30 min. silnik nie odpala , dzieje się tak tylko w gorące dni z temp w okolicach 30 stopni , odstoi przez noc i rano zapala bez...
Witam, mam następujący problem z fiesta. Mianowiecie kiedy silnik jest zimny po nocy np. odpala bez problemu za pierwszym razem, tak samo jak w momencie kiedy silnik jest gorący. Problem zaczyna sie w momencie gdy temperatura silnika jest pomiedzy gorący a zimny. Np. przejade 50 km stawiam auto na 20 minut i zaczyan sie problem. Kręce rozrusznikiem...
Witam. Mam Fiata brava 1.6 przed wymienieniem pompki paliwowej auto odpalało jak silnik był zimny lub lekko zagrzany Gdy był gorący wcale nie odpalał. Teraz wymieniłem pompkę paliwową i auto wcale nie odpala dodatkowo powiem, ze przed wymianą pompki miałem pół baku paliwa a po wymienieniu mi już kontrolka święci. Co się mogło stać? Proszę o odpowiedź.
A wiec pomiar amperomierzem cengowym wykonany : zimny silnik 496 a letni silnik 350a gorący nie odpalający silnik 1356a
Tylko na ciepłym? Hmmm - ok. Otóż, tak na zimno zapala od dotknięcia, a gdy jest gorący nie chce zapalać i czasami trzeba długo kręcić, a czasami odczekać z godzinę aby ostygł.
Na plaku i na ogniu było próbowane, w dodatku na plaku mam wrażenie, że gorzej go dusi.
Witam Trochę odgrzeję temat. Problem jakiś czas nie występował jednak obecnie zapala po ok 10obrotach wału po kilku godzinach stania. Pojawiło się to kiedy temperatura na zewnątrz spadła do ok 15 st. Jeśli odepnę czujnik temp. płynu (grzeje świece) odpala od strzała. Jakiś czas temu sprawdzałem vagiem kąt pączątku wtrysku i temperatury z czujnika i...
Jeśli nie odpala na gorącym silniku to czy świece też mogą być tego przyczyną?
świrka mozna dostać, pozdejmowałem paski obydwa na ciepłym silniku i dalej ledwo kręci albo nie kręci wogóle, gdy próbuje ruszyć wał korbowy ręka nawet z zapiętymi paskami na ciepłym i zimnym silniku to nie wyczuwa się różnicy, chyba polecę kupić akumulator od Stara(piąty) Gabikam: Jak ci poszło bo mam podobny problem. 1. to nie aku bo mam kilka samochodów...
Dla tego silnika luz to 0.15 i 0.20 mm, to nie skuter z silnikiem OHV
jaki silnik diesel czy benzyna ??
ok gorący pójdzie ale nie o to chodzi ...kolega ma problem z zimnym silnikiem ,ponieważ wtryski są przy pieczone i dają za mała dawkę paliwa dla zimnego silnika .
Silnik C20XE (benzynowy) z LPG Odpalanie tylko na benzynie Calibra 93r. Na zimnym silniku zawsze odpala bez problemu. Początek "anomalii" Smile zawsze zaczyna sie na gorącym silniku gdy odpalam go ponownie po 15-20 min, silnik jakby załapał i nagle gaśnie. Za drugim razem odpalam pompując pedałem gazu po 4-6 sek. ZWYKLE odpala Czasem na gorącym odpala...
jakby było widać ze nie ma paliwa w przewodach to byś musiał ze dwa dni kręacić. Zimny odpala gorący odpala letni jest problem mapa. Zimny odpala letni i gorący jest problem- mapa lub zajechana pompa. Do Tomka wymień oringi na zaworku przy fiktrze paliwa
Nic bez potrzeby nie podmieniaj.Zobacz czy podczas rozgrzewania temp.idzie stopniowo do góry.Czy da się osiągnąć te 90 stopni.Jak czujnik będzie padnięty wartość otrzymywana zatrzyma się przed np 50 stopni silnik może jeszcze chodzić na wzbogaconej mieszance mimo tego że jest gorący .Stąd takie wskazania sondy i czarny dym.
witam Mam civica 7 gen z silnikiem 1.4 d14z6 i instalacja gazowa BRC. Śmigam nim od roku. Autko zawsze niezależnie od tego czy silnik zimny czy gorący paliło odrazu. Rozrusznik ledwie zakręcił a ono juz pieknie grało. od czasu kiedy zrobilo się zimno ( może to tylko zbieg okoliczności) pojawily sie problemy z odpalaniem. Jak silnik jest zimny po nocy...
silnik podajnika gorący silnik gorący mikser sterownik silnik gorący
kabel wielożyłowy lincoln strojenie passat swiatla
amica piekarnik czujnik temperatura moduł komfort termet
Problemy z odpalaniem VW LT 2.5 po docieraniu głowicy Objawy uszkodzenia sterownika VW LT 2.5 TDI