Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
Samochód niedawno kupiłem ok miesiąc temu wymieniłem filtry i olej na PLATINIUM CLASSIC 10W40 w skrzyni jeszcze nie wymieniałem (bo to automat)
sprawdź rozrusznik, miałem forda w którym zawiesił się bendix, zmieliło rozrusznik i robił zwarcie, objaw podobny, klemy gorące, rozładowujący się akumulator, jedna różnica, tam kontrolki się zapalały, gasły przy próbie odpalenia
Sprawdź napiecie ładowania i czy klemy nie robią się gorące.
Witam, mam problem z C330, otóż podczas uruchamiania klemy szybko robią się gorące i ciągnik słabo kręci.
Klemy mogą robić się lekko ciepłe jeśli jest duży pobór prądu. W przypadku rozrusznika ten pobór jest bardzo duży. Twój mechanik więc z niczym zbytnio nie ściemniał. No.. może jedynie z tym słabnięciem może coś nie pasować. Ale prawdopodobnie spowalnia go kompresja silnika. Nie słyszałem ani nie widziałem tego u Ciebie więc trudno powiedzieć
Przegląd instalacji podczas jazdy stań sprawdź klemy (gorące do wymiany) Dołożyć dodatkowy przewód minus silnik - karoseria. Czyszczenie styków przekaźników-bezpieczników Kontrola alternatora czy nie robi zwarć Wyjąć radio -jakie będą zachowania Kontrola przelotek drzwi- słupek w poszukiwaniu przetarć itp. Co do ciśnienia !był wymieniony czujnik jaki...
Sprawdz czy klemy się nie robią gorące.
Witam posiadam fokusa z 99r 1.8 tddi.Problem polega że po nocy auto nie chce odpalić mogę kręcić i kręcić i nie odpali chyba że psiukne plakiem.Póżniej jak jesty ciepły pali.Lecz przy kręceni klemy są gorące a minusowa parzy, obczyściłem klemy i mase przy karoseri i nadal jest tak samo i rozrusznik słabo kręci nawet gdy aku jest naładowany do oporu,aku...
Klemy na akumulatorze pewnie gorące. Brak kontaktu.
Z tej prostej przyczyny, że nie zostawię auta z włączonym silnikiem przy ciągłym prądzie akumulatora 70...80 A i gorącymi klemami na dłużej niż 5 minut No przez 5 minut sprawny alternator to potrafi juz naładować akumulator do 14,7 volt. Więc chyba jest sens to sprawdzic po 5 minutach czy nawet po 4 -ech minutach?
Rozrusznik lub klemy na akumulatorze . Słabo kręci coś i siada napięcie. Zobacz po rozruchu i właczeniu świateł i dmuchawy czy nie robi się klema któraś gorąca. To wada tych aut. Lub kończy się po prostu rozrusznik.
Regulator ma być jak ARE2032. Na 2 piny F i L . Lampe gasi ecu . Albo puszcza ci koło/sprzęgło. Sprawdz napiecie bezpośrednio na zacisku alt. I czy klemy/a nie sa gorące.
Gorąca klema świadczy o słabym styku między kablem a klemą , co się często w Oplach zdarza , najlepiej obciąć kabel i zarobić nową klemę .
Wyczyść klemy i naładuj akumulator.
klemy wyczyścić na początek
Co Ci się ubzdurało z tym alarmem fabrycznym. Skąd pewność, że centralki nie trzeba zgrać do pilota ze zmiennym kodem - podaj model. Gorąca klema do przeglądu.
to ecu widzi ładowanie akumulatora 13.4v a pomiar na samym alternatorze 14,20 dołożę dodatkowy przewód od altka do akumulatora czy coś jeszcze koledzy Klemy zobacz czy nie robią się gorące.
przekręcam na rozruch to słyszę tylko obrót rozrusznikiem i silnikem Najważniejsze jest w tym zdaniu. Więc do sprawdzenia akumulator, zasilania i kostka stacyjki. Dodano po 3 Reszta, włącznie z kontrolką immo to wynik spadku napięcia zasilania. Zobacz czy klemy na akumulatorze nie robią się gorące. Zmierz napięcie na słupkach akumulatora w chwili wystąpienia...
Podczas zapalania na moment na mierniku pokazuje 9,8V To juz z tej baterii raczej dzieci nie będzie. Ale ,ale warto sprawdzić jeszcze jak masz gdzie wjechać czy klemy na aku ci się nie robią gorące jak włączysz wszystkie odbiorniki na parę minut oraz stan ogólny rozrusznika(wirnik i szczotkotrzymacz).
Wygląda na to że akumulator już słaby lub kiepski styk klem ze słupkami akumulatora, piszesz że na słupkach akumulatora pojawia się śniedź w tym przypadku wystarczy polać to gorącą wodą (klemy również) i posmarować np. wazeliną i ponownie założyć klemy. dokładnie na klemach pojawiał się ten osad Dodano po 4 Wygląda na to że akumulator już słaby lub...
Ten z kolei twierdzi że alternator nie ma siły przepchnąć prądu bo jest problem ze stykiem. Coś w tym jest bo Alternator sie strasznie grzeje oraz plusowa klema przy akumulatorze. Nie podoba mi się ta gorąca klema. Być może fabryczne zagnieceni się utleniło, masz możliwość sprawdzenia lub wymiany tej klemy? Alternator pozbawiony bufora w postaci akumulatora...
zapłon jest OK, przewody świec też, pasek rozrządu ma 30 tyś. przebiegu i wygląda bardzo dobrze, aparat zapłonowy i cewka i moduł są OK ( był sprawdzany bo miałem ostatnio problemy z brakiem iskry na świecy, więc elektrykę mam przejżaną przez mechanika), akumulator jest OK, ma 10 miesięcy. Klemy akumulatora czyste.
Witam. Jak się okazało przyczyną tych różnych objawów była klema " - " akumulatora. Miałem takie przypadki,że po przekręceniu kluczyka nic się nie działo, po sprawdzeniu ręką klemy aku. była bardzo gorąca. Po wymianie klemy wszystko się uspokoiło pół roku i nie ma awarii.
Po dotknięciu klemy dodatniej czuć, że przewód biegnący do świec jest gorący. Roz A skąd mamy wiedzieć co on tam wycodował? Podepnij kontrolkę pod szynę świec i na jej podstawie stwierdzisz czy są zasilane bez przerwy, a nie stwierdzasz to w ten sposób co opisujesz.
Dobra zrobiłem tak jak polecił mi "nikusert" i rzeczywiscie po odpaleniu auta i włączeniu wszystkiego co możliwe miałem 0.8V na mierniku i potem po dotknięciu tak jak napisał " frankrom" rzeczywiscie plus gorący a w miejscu zakucia kabla od alternatora przy klemie + to aż parzy. Czyli 14,5V - 0,8V = 13,7V wychodzi na to czyli Lipton. To co myślicie...
Problem polega na tym, że całe oświetlenie auta delikatnie pulsuje na wolnych obrotach. Błędy to: za niskie napięcie na zacisku 30. Akumulator nowy, masy oczyszczone pod maska i klemy. Przekaźnik J689 (449) po przejechaniu paru kilometrów jest bardzo gorący. Gdzie szukać przyczyny ? Ewentualnie może ktoś pomóc z okolic Katowic ?
Następnym razem jak się tak stanie, leć i sprawdź na akumulatorze, jak gorąca jest klema na połączeniu z przewodem. :) Uważaj aby rąk nie poparzyć!
Witam. Problem z 1.6 HDI. W lecie silnik się grzał. Teraz przy tych temperaturach trzyma 80 stopni tylko, wentylator potrafi się włączyć po 4 minutach. Dałem mu w palnik, temp. dalej 80 stopni, zgasiłem go, a wentylator chodził chyba z 4 minuty, aż nie popuściłem klemy. Wąż górny od chłodnicy ciepły, nie jakoś bardzo gorący. Termostat wymieniony, jakiś...
Jest tak gorący że slina sie gotuje po 5 min pracy i faktycznei wydaje odgłos takiego wycia ale dalej nie rozumiem czemu po podłączeniu tylko jednej klemy plusowej do akumulatora i podłączeniu miernika do masy akumulatora i ramy samochodu pokazuje mi 12,4 v a jak odkręce cienki czerwony przewód od plusowej klemy (drugi gruby dalej tam jest) pokazuje...
Do kolegów powyżej. Co ma alternator do tego że nie kręci rozrusznik??? Wyjaśnicie? Bardzo dużo: wystarczy że diody główne mają przebicie (nawet tylko jedna z nich!) a nastąpi po prostu zwarcie w instalacji! Warto przy nakladaniu klemy obserwować czy nie przeskoczy iskra, nie zapalać chwilę i dotknąć alternatora czy nie jest gorący.
Dzieki za odpowiedz, nie dostałem komunikatu o odpowiedzi w temacie stąd moje milczenie, ok zrobię jak piszesz, jednak przejechanie 100km jednym ciągiem nie będzie możliwe jeśli odlłczenie klem nie pomoże, normalnie da się jechać tylko do czasu nagrzania silnika. Chciałbym jak najszybciej coś z nim zdziałać bo na gazie też mam pewne problemy- co prawda...
Włącz obciążenie elektryczne i sprawdź która klema robi się gorąca.
Odpal włącz obciążenie elektryczne i sprawdź która klema robi się gorąca.
Witam jestem nowy na forum. Mam od miesiąca peugeota 306 lpg lanzi renzo. Nie bylo kłopotów do poprzedniego tygodnia. Kupilem go z uszkodzona pompa paliwa. Wymieniłem ja i auto na benzynie odpala ale albo gaśnie albo nie ma mocy. Na gazie jak mam poniżej 900 obr jak dam do dechy to auto muli ale poza tym na gazie śmiga. Od wczoraj zaczął sie grzać tak...
Odpal włącz wszystkie odbiorniki prądu i sprawdź która klema robi się gorąca.
Gdyby był obrócony o 180°, to po właczeniu nie wyłaczałby rozrusznika, do momentu zdjęcia klemy. Nie wciąga do końca kotwicy, prawdopodobnie jest od innego rozrusznika. Dziwne zjawisko bo elektrowłącznik zagrzał się tylko jak był obrócony o 180° (dokładniej to był gorący że można by było jajecznicę usmażyć :D)i wcale nie wyrzucał widełek z bendixem
Punto 1.2 8v 2001 gaśnie w czasie jazdy gdy jest gorące i trafi na nierówności potem nie można odpalić przez godzine a w pamięci pojawiają się coraz to inne błedy powtarzają sie: bład sieci CAN czujnik spalania stukowego i cewka 2,3 oraz inne np błąd CODE czujnika poziomu paliwa itd. auto kupiłem po stłuczce uszkodzony czujnik wału korbowego wymieniłem...
Zobacz czy któraś klema nie robi się gorąca.
i tu mnie masz bo jest tylko bezpiecznik po pierwotnej stronie trafa ale prostownik jak nie ma dopiero aku to nie zadziała wiec zwarcia nie zrobisz gorzej jak zdejmie klemy i by chciał zaiskrzyć z tym że to nie ma być sprzet na pożyczanie wiec myślę że sam zwarcia nie zrobię ale pewnie założę bezpiecznik na wyjściu co mi szkodzi
Nie nie,tam nie jest koło dwumasowe,ani frajlaufszajba. Zwykłe koło na pas mikrorowkowy,nie ślizga,bo dotykałem dłonią i nie było gorące,jak przy poslizgu.Za napięcie pasa odpowiada samonapinacz,więc to nie to. Sadku napięcia na zaciśnięciu klemy z kablem nie ma,przekłówałem się przez izolację o pomiędzy kablami a klemą mam spadek napięcie 0,03 V podczas...
Masa sprawdzona, klemy wyczyszczone, akumulator zmierzony (teść mierzył miernikiem opory, połączenia i aku ). Wszystko ok i po przestawieniu samochodu nie odpalił. Akumulator na wszelki wypadek do podładowania na noc i z rana odpalił pięknie - ale zawsze odpalał z rana. Wszystko idzie w kierunku stacyjki. Czeka chyba mnie to https://www.youtube.com/watch?v=K3jdR98t...
Odpal na 10 min i dotknij palcami klem ,która jest gorąca to do wymiany.
Klema nie robi sie gorąca??
Pomacaj klemy przy próbie odpalenia na gorącym silniku, nie chodzi mi o obluzowanie, tylko o temperaturę
Witam. Opisz dokładniej usterkę, czy gaśnie podczas jazdy na biegu czy podczas jego zmiany. Co się dzieje gdy na biegu 2 mocno pociśniesz, lub po odpaleniu działa na "luzie". Czy gaśnie jak jest gorący silnik, czy tylko jak zimny lub odwrotnie. Brak takich informacji nie pomaga. Na początek sprawdź to co najłatwiejsze czyli ciśnienie paliwa na wtrysk,...
zgadza się, w oplach notorycznie puszcza kabel na zagnieceniu klemy, można to łatwo poznać po tym że włączamy znaczne obciążenie elektyczne (światła, szyba) i po minucie dotykamy w tym miejscu klemy. Zazwyczaj jest mocno gorąca
Niedawno robiłem podobny przypadek gdzie główny kabel zalewany w klemie tracił kontakt a klema była tak gorąca że nie można było dotknąć ,po ostygnięciu wszystko w porządku.P
A jakieś wskazówki jak to sprawdzić? Miernik posiadam ale z pomiarami trochę gorzej. Przykładem miernik do klem z tyłu wskaźnika na włączonym prądzie to pokazuje 0V gdy przelacze na opór to spada z 1 na 0. Na zaciskach pokazuje 13,2 V a jednak nie ładuje. Po zmostkowaniu nic się nie zmieniło.
Dzięki za info. Dzisiaj mam zamiar właśnie tak zrobić (o ile dobrze zrozumiałem), czyli: - do 307 wsadzam sprawny aku (naładowany z napięciem 12V), zapinam klemy i po 30 minutach mierzę napięcie na akumulatorze - następnie odpalam silnik i znowu mierzę napięcie ładowania na akumulatorze Bezpieczników nie wywala - jak pisałem po kilku minutach pracy...
Stawiałbym na: 1) uszkodzony akumulator (zwarcie wewnętrzne pojawiające się nieregularnie na skutek wstrząsów). Sprawdź, czy nie jest gorący, ewentualnie podepnij na próbę inny. 2) słabe ładowanie na biegu jałowym. Aby się upewnić - sprawdź czy tak samo się dzieje na trasie. 3) Uszkodzone, lub słabo połączone elementy takie jak: stacyjka, przekaźniki....
Kolego a orientujesz się gdzie znajdę ten regulator obrotów. Dodano po 10 Zapomniałem dodać ,że jak dzisiaj odłączałem aku to klema minusowa była gorąca i jakby się przypalała.
Najpierw włącz silnik światła ,dmuchawę ,tylna szybe na ok 5min. i sprawdz czy jakaś klema nie robi się gorąca. Jeśli nie to alternator do wyjęcia.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. W moim przypadku pin 1 jest sygnałowym, 2 masa, 3 plus Po podpięciu wtyczki do czujnika przy włączonym zapłonie na pinie nr 1 daje 0,01V, a na uruchomionym silniku (bo odpala) ok. 0,04V (pomiar krótki bo rękę potraktowały gorące spaliny kierowane...
nie wiem czy jest rozwiazany, jak wroce od mechanika to obiecuje ze go zamknę :-) Tak wiec do mechanika nie pojechalem sam zrobilem dokladniejsze pomiary Silnik gorący: Napięcie pod obciazeniem (wlaczone wszystkie obiorniki) mierzone bezposrednio przy alternatorze wynosi 14,30V , zas napięcie mierzone na klemach aku. wynosi 14,00V. Czyli mam strate...
Klema/y pewnie robi sie gorąca , (at)Zoska58 odpal na 5 min na światłach dmuchawie i sprawdz
Witam mam taki dziwny objaw w samochodzie jak z tematu. Po odpaleniu silnika po ok. 1min. pracy, zacisk bezpośredni z alternatora B+, ten który łączy się bezpośrednio z aku i rozrusznikiem, (dokładnie miejsce zacisku) robi sie gorące, dotykając palcami można się poparzyć, po pewnym czasie ciepło odczuwalne jest nawet przy zacisku + akumulatora. Wydaje...
Witam Proszę o pomoc ponieważ nie bardzo znam się na rzeczy a wydaje mi się to trochę podejrzane. A mianowicie chodzi o golfa III z silnikiem AAM 1,8 monowtrysk , jest w nim założona instalacja gazowa II generacji z komputerem i emulatorem sondy lambda. W ostatnim czasie zauważyłem taką dość denerwującą przypadłość że podczas zapalania auta na zimnym...
Czy w tym wypadku będzie winna słaba masa akumulatora bądź przewód dodatni Włączasz multimetr między śrubę plus alternatora i klemę plus akumulatora, włączasz odbiorniki światła szyba itd i mierzysz spadek napiecia na odpalonym silniku. Im więcej tym gorzej. Analogiczny pomiar na masie alternatora i klemie minus. I wiesz gdzie jest spadek.
Najprościej obciążyć instalację odbiornikami ( dmuchawa , ogrzewanie szyby i siedzeń , światła ) i kontrolować temperaturę klem w miejscu zaciśnięcia na przewodzie. Jak jest problem , to po 15 min jest bardzo gorące.
Takie komunikaty- jak w tytule wyskakiwały podczas jazdy,gdy silnik był ciepły i stop.Zadzwoniłem do fachowca i ten stwierdził żeby przyjechać,ale na 99% to sterownik silnika.Pomyślałem,że dobrze będzie na początek sprawdzić akumulator,klemy,stan wiązek,styków,masy i.t.p.Tak też zrobiłem.Naładowałem 4-letni akumulator,posprawdzałem styki złącza masy...
JAk klemy są pożądnie przymocowane to nie powinno się nic dziać, gorzej jak są luzem Zależy jeszcze o jak potężnym zestawie piszesz.
Chwilę mnie nie było ale o temacie nie zapomniałem :-) Prostownik mam już przetestowany pod kątem ładowania akumulatorów i wiem, że warto go odświeżyć i mieć w szufladzie. Pięknie zrobił gęstość elektrolitu w dwóch akumulatorach. Aż za dobrze bo 1.30 :-) Jako , ze w obecną obudowę ciężko coś wrzucić postanowiłem przełożyć całość w inną, ciut przestronniejszą....
Witam mam problem z simkiem. Motorower stał nie używany przez 5 lat, problem polega na tym, że gdy założe jeden przewód na kleme i chce złożyć drugi to iskrzy na klemie. Przepatrzyłem całą instalacje, wszystkie przewody i nic nie przetarte, wszystkie kable w dobrym stanie, w dobre miejsca podpięte. Gdy podepnę akumulator to wsuwka od kabla co idzie...
Odpowiadam sam sobie: Włączyć na max ogrzewanie wyłączyć auto i odłączyć klemy akumulatora (najpierw minus). Należy wykręcić 2 wkręty (torx 15) z osłony nad nogami kierowcy i ja wyjąć z umocowań sama wychodzi wyjąć z niej gniazdo do podłączenia skanera diagnostycznego. Dodatkowo odkręciłem jeden wkręt z osłony trzymającej pozostałe osłony górną z boczną...
dzieki za wpisy, niektórą teorię kumam, a o innnej nie bede nawet czytał bo nie załapie i nie bardzo mi to potrzebne. Nie wiem jeszcze co zrobie, ale jak można sprawdzić rozruczniik najprościej? Jeszcze dwie sprawy. ładowałem prostownikiem, później tym lidlowskim, przed próbą było 6.4 po próbie odpalenia od razu 6.2 nie interesowałem się tego typu zagadnieniami...
tulejki tulejki ( przynajmniej w moim przypadku tak było ) jak go wyciagniesz to sprawdz na sucho jak pisali powyżej. acha przeczysć jeszcze klemy na akumlatorze. pozdrawiam
Pewnie, że szkodzi ale czy po takim traktowaniu można mu jeszcze gorzej zaszkodzić? Wątpliwe aby odzyskał dawna sprawność ale niech ma przynajmniej klemy na swoich miejscach.
Falownik: https://kdpinvest.com/wp-content/uploads... Może przyjąć do 1000V na string, Twoje to 203,3V i 284,6V w warunkach STC (niezbyt realne na żywo u nas), jednak w warunkach NOCT te 5 paneli w max punkcie mocy da powiedzmy ledwo 20V więcej niż wymagane na start no ale powinno działać ok i nie ma sensu liczyć najgorszego...
Witam. Dziś jadąc do pracy miałem dość nietypową sytuację z moim Seatem. Mianowicie , wsiadłem do samochodu , uruchomiłem silnik , ogrzewanie przedniej i tylnej szyby i światła. Po chwili zobaczyłem że świeci się kontrolka ładowania akumulatora. Silnik troszkę się dławił co jakiś czas na biegu jałowym . Niewiele myśląc przegazowałem go do około 3000...
Szanowni, Mój pierwszy post, więc serdecznie witam wszystkich i proszę o wyrozumiałość. Oczywiście szukałem na forach, czytałem o problemie, lecz niestety nigdzie nie znalazłem jednoznacznej i definitywnej odpowiedzi jak poradzić sobie z opisanym poniżej problemem. Do rzeczy. Moja Astra Fka (1.4, 16V, 1997) dociążona jest instalacją gazową. I na tej...
W SerwisieChryslera podłączyli samochód pod kompa i wyszło, że 2 wtryski do wymiany. Wymieniłem i nadal dymi nie tak mocno ale dymi da się jeździć. Do tego wczoraj na trasie bez powodu zgasł, a po zatrzymaniu się odpalił bez problemu. Czuję, że silnik nadal nie chodzi jak powinien ( nie wkręca się na obroty jak wcześniej) i słyszę jak klawiatura pracuję...
Znajomy miał podobny problem tylko że z Sieną. Przy zimnym silniku nie chciał zapalić, a przy gorącym bez niczego. Powodem były plastikowe nakładki na klemach albo na akumulatorze (nie pamiętam) które ograniczały powierzchnie styku między aku a klemą. Zdjął te plastiki, założył klemy i bez niczego odpalił.
Przerabiałem już taki sam temat. Winny był czujnik temperatury. Świece grzały się do tego stopnia że klema od aku robiła się gorąca... Aby sprawdzić cały układ na wypiętym czujniku powinny cały czas grzać,a na zworce pomiędzy odpowiednimi pinami świece powinny się wyłączyć.
Typowe "cykanie" jak to określiłeś to wina zaniku masy lub niedostateczne napięcie (brak odpowiedniego przejścia napięcia), proponuję sprawdzić instalację pod tym kątem - oczyścić klemy (jeżeli mają osad włożyć do gorącej wody na ok 15 min) .Zielone oczko jeszcze nie świadczy o niczym , możesz mieć uszkodzoną celę (oberwaną)w akumulatorze co będzie...
Przeczysc mase silnika i klemy na aku.
Nie robi tego za każdym razem bo np pod wpływem drgań to połączenie może się ułożyć raz lepiej a raz gorzej. Nie wiem jak to naukowo wyjaśnić, ale przez pewien czas jeździłem na luźnej klemie zanim kupiłem nową i bywało tak, że rano odpaliłem za pierwszym razem a po tankowaniu na cpn już musiałem docisnąć kleme. Gdyby wszystko było jak powinno to nie...
Witam. mam lagunę '95 ze skrzynią AD4 i podobny problem. Jak się zaczęły jesienne pluchy i mgły, rano zaraz po odpaleniu zapalał się SERV. Początkowo zdjęcie klemy pomagało, teraz jest gorzej. Telefonowałem do specjalisty i powiedział, że to problem z elektroniką. Czy i jak można zrobić to domowym sposobem (może osuszyć jakieś styki)? Gdyby nie dwutygodniowa...
Czyli są 2 akumelatory 6V (tak właściwie to dwie baterie szeregowe trzech akumulatorów kwasowo ołowiowych, ale to dużo pisania i dużo do zapamiętania, to nazwijmy to prosto - dwa akumulatory 6V). Grzeje się połączenie pomiędzy akumulatorami. NIe wiadomo czy grzeją się inne kable. Grzanie przewodu jest spowodowane wydzielaniem się w nim dużej mocy. Moc...
Cześć tzw. "molex-y" nie zdają egzaminu (A. 48 Excel już to zrobił). http://obrazki.elektroda.pl/7454787900_1... Powstają potem problemy "awarie-widmo" zależne od koła fortuny. W takich łączeniach dobrze czuje się listwa zaciskowa przeznaczona dla elektryków. Dodano po 23 To co próbujesz zrobić to kompletna głupota. Albo inaczej doszukiwanie...
Nie sprawdzalem bo nie mam czym, ale autko jak odpali to normalnie się zbiera, ma moc, nie muli. Przyspiesza plynie nawet jak jest gorąca. Dopiero jak ja zgasze to nie chce odpalic.Jak postoi kilka min to lapie ewentualnie po odpięciu klemy odpala odrazu bez problemu.
Przewodów nie rozłączyłem, drugi kluczyk zaraz sprawdzę, ale teraz zauważyłem że śruba od klemy jest pokruszona i nie zaciska tak jak powinna. To znaczy w gore nie pojdzie, ale na boki się kręci - to może być powód?
Witajcie :) Mam problem z Doblo benzyna+lpg. Dzieje się tak i na samej benzynie i na LPG, to samo z wyłączonymi odbiorniki prądu jak i z obciążeniem Zawsze rano, gdy samochód stał kilkanaście godzin i całkowicie wystygł temperatura rośnie do ok. 110°C (przy temp. powietrza ok. 20°C) i nawet do 130°C (przy ok. 10°Cna zewnątrz) wtedy wskazówka jest na...
Witam, przekopując sie przez tematy nie znalazłem diagnozy podobnego problemu wiec opisuje swój z prośba o ocenę sytuacji. Wiec w moim Ducato maxi z 2003r kilka dni temu podczas wolnej jazdy na parkingu poczułem jakby sie paliła instalacja elektryczna, spanikowany wyłączyłem silnik i zrobiłem szybką diagnozę która wskazała na alternator jako źródło....
więc jeśli będzie uszkodzony (tranzystor końcowy będzie wysterowany i tym samym będzie przewodził, bo powiedzmy układ regulatora się np. wzbudza) to właśnie obwód kontrolki może się zamknąć przez ten regulator i kontrolka będzie się świecić. Rozbolała mnie głowa.. Skoro auto odpala normalnie (rozrusznik pobiera podczas rozruchu kilkaset amper), to...
Mechanicy grali w totolotka i próbowali znaleść kod. Jest jeszcze druga możliwość, spawali coś w aucie i nie zdjęli klemy z akumulatora i wtedy może być znacznie gorzej. A kod znasz ? SławeK
Sprawa prosta uszkodzony alternator, podczas pracy po kilku minutach jest gorący , a jak nie łąduje jest zimny. I pomiary to potwierdzają , jakby klema była uszkodzona to byś nie odpalił.
Dzisiaj się zabrałem znowu za temat. Założyłem klemę, odpaliłem, przejechałem kilometr do pracy, nie zdejmowałem klemy i stał tak ze dwie - trzy godziny jedząc te 0.54 ampera (domniemam, tak mierzyłem wcześniej i zawsze tyle brał). Zajrzałem więc do owego podejrzanego przekaźnika znajdującego się w obudowie ze sterownikiem silnika przy wycieraczkach...
Jakie mogą być przyczyny tego, że klema "+" na akumulatorze przy pracującym silniku jest tak gorąca, że jajka można smażyć. Dodam, że raczej nie jest to wina akumulatora, bo podpiąłem drugi i jest to samo. Skoda Favorit 1,3 '92
Niedawno stałem się posiadaczem O1, i radość z posiadania przechodzi z każdym dniem. Otóż: Oczywiście zaczęły falować obroty. Błędów brak. Wydaje się że wszystko OK -a jednak nie. Ostatnio podłączyłem miernik pod akumulator. - Napięcie właściwe. A, że mam funkcje pomiaru minimalnego i maksymalnego -włączyłem ją. Wskazania minie zainteresowały bo na...
Citroen Xsara 1,8 TD, po włączeniu zapłonu dziwnie zachowują się zegary, obrotomierz idzie w gore i opada, wskaźniki pokazują wszystko na full, po odpięciu klemy z akumulatora wszystko wraca do normy, o co chodzi, dyskusja mile widziana, hej
Odnośnie prostownika wszystko w porządku.Co do akumulatora nie wiadomo znając tylko napięcie.Należy go sprawdzić pod obciążeniem. Prąd ładowania może być 4A ale i większy prąd tym gorzej dla akumulatora. Takich akumulatorów się nie otwiera, z boku akumulatora na deklu jest tam mały odpowietrznik.Należy pamiętać aby w czasie ładowania akumulatora odpiąć...
VCDSem Jak sprawdzić komunikacje między immo a ecu? Dodam że auto po odpięciu klem chodzi normalnie. Przjechałem nawet kilka kilometrów bez żadnego problemu. Gorzej że za kolejnym razem już nie odpala.
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Kolejny doktorat na Forum ,, O Współpracy Kół Zębatych". Rozrusznik już wymieniłam Na nowy czy używany ze szrotu ? Bo jak ze szrotu to zrobiłaś mu przegląd ? Stan tulei, szczotek, komutatora, styków w elektromagnesie ? Czy w samochodzie sprawdzono połączenie masy silnika z nadwoziem ? Czy to można stwierdzić na zewnątrz, skoro ogólnie działa? Przez...
Dwa dni temu akurat sprawdzałem ładowanie - ładne 14.2 V, altek 120 Amper Zakładam, że sprawdziłeś tylko napięcie, a nie prąd ładowania. Napięcie zazwyczaj jest, gorzej z prądem potrzebnym do naładowania akumulatora. Najczęściej nie ma dobrego styku na klemach akumulatora, przy pobieraniu przez rozrusznik prąd jest duży więc jakoś przepali (słaby styk)....
Stawiam na akumulator, ten Bosch przeleżał za długo na magazynie. Zrób tak kup plecionkę miedzianą https://www.google.com/search?q=plecionk... dołóż masę od rozrusznika do nadwozia(po orginalnym przewodzie). Jeśli nie pomoże test klem, odpal włącz wszystko...
Rozrusznik do przeglądu Sprawdź ładowanie Masa silnika w sumie skrzyni do wyczyszczenia/wymiany -powierzchnia styku ma błyszczeć Choć w kilku renaultach położyłem kabel 35mm2 bezpośrednio z klemy minus po jednej ze śrub mocujących rozrusznik- Efekt tej modyfikacji? Master 2,5dci zaczął kręcić jak benzyniak
Zdejmij klemę i między akumulator i klemę daj multimetr na zakresie DC 10-20 A. Powtórz to dla gorącego i zimnego silnika. Jeżeli będzie różnica to by oznaczało, że trefny jest jakiś czujnik mierzący temperaturę. Możesz też zrobić pomiar ciągły podczas stygnięcia to wtedy będzie wiadomo przy jakiej temperaturze prąd spada, jeżeli rzeczywiście się zmienia....
Witam, prześledziłem kilkanaście tematów o ładowaniu akumulatora. Wiem, że ogólna zasada to prąd 1/10 pojemności i czas ładowania 10 h. Kupiłem nowy akumulator ale nie jeżdżę często samochodem bo mnie w domu nie ma, a samochód stoi tylko na potrzeby żony. Wczoraj poszedłem zmierzyć napięcie i było 12.35 V więc ustawilem ładowanie akumulator ma 74 Ah...
luźne klemy odpięcie klemy oczyścić klemy
zespół parzenia karta zabezpieczona zapisem honda civic termostat
Renault Scenic II 1.5 dCi 86KM - Awaryjne odcięcie paliwa Czerwony klucz na FIS Audi Q7 - co oznacza?