W tych autach jak i Toledo II, Octavia itp jest problem z gnijącym od środka przewodem alternatora. Można to sprawdzić bo grzeje się bezpiecznik pierwszy od lewej w tej puszce nad akumulatorem gdzie główna linia 12V jest rozdzielana. Często plastik jest stopiony itp. Posta piszę żeby kolejni którzy będą szukać wiedzieli co i jak - bo w zeszłym tygodniu...
Kolego a wszystko inne działa. Ja miałem taki przypadek. Padł mi przekaźnik w automatycznym wyłączniku świateł ES-03 i przy okazji zrobiło się zwarcie na druku wewnątrz obudowy, ale światła można było załączać fabrycznym wyłącznikiem. Ale świeciła się kontrolka ładowania (napięcie 13.5-14.5V - pływało), nie było podświetlenia wskaźników, radio nie działało,...
Gdyby pompa za dużo pobierała jej bezpiecznik by nie wytrzymał.Źle zrobili regenerację i kombinują teraz.Miałem przypadek że alternator po minucie był gorący a na stole rzekomo pół godziny i parametry trzymał.Dopiero wymiana na drugi rozwiązała problem.Też gadali że robi się gorący bo coś w aucie nie tak.
Jest gorący tylko przy bezpieczniku bo na rozgałęźniku pod maską już jest zimny, nie wiem tylko czy gdzieś po drodze nie jest połączony i tam nie złapał luzu. Coś wnioskowanie nielogiczne - tam się grzeje gdzie jest "luz" (w połączeniu elektrycznym "luz" nie oznacza że da się ręką poruszyć przewód). Gołym okiem widać przegrzanie dookoła śruby mocującej...
Alternator 150 amp http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?... Rozrusznik 1,4 kw http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?... (czyli przy 12 v 120 amp, lub przy 14 100 amp - tak mi wyliczył kalkulator) I teraz powstaje pytanie jakie bezpieczniki zastosować. Rozrusznik: 225 megaval Alternator: 175 megaval Zastanawiam się też...
Witam Posiadam od kilku lat stary motocykl oparty na instalacji z alternatorem obcowzbudnym. Na cały motocykl fabrycznie przypada 1 bezpiecznik 15 amper na przewodzie dodatnim od akumulatora do stacyjki. Problemem jest przegrzewanie się bezpiecznika. Nie pali mi bezpieczników, wszystko z instalacją OK, po prostu podczas jazdy zwłaszcza ze światłami...
Witam, mam problem z odpalanie samochodu HONKER, mianowicie po włączeniu masy akumulatory przepala się bezpiecznik od podgrzewacza paliwa według instrukcji 15A, po założeniu bezpiecznika 20A wszystko działa normalnie i samochód odpala, lecz po czasie i on się przepala. Na logikę podgrzewacz paliwa powinien się załączyć w chwili załączenia zapłonu, a...
Witam wszystkich. Mam zamontowane oswietlenie w samochodzie ze światłowody. Alby to dzialalo potrzebny jest trasmiter 12v. Zasilanie do niego chce pociągnąć od wlacznika swiatel a dokladnie od sciemniacza zegarow i reszty oświetlenia w aucie. Jednak jak mam tak podlaczone to podczas przyspieszania alternator daje napięcie wieksze jak 12v i pali mi ten...
Przerobiłem samochód na zasilanie olejem rzepakowym - wszystko jest ok poza małym sczegułem do wstępnego podgrzania paliwa służy grzałka elektryczna o mocy 260W podłączona poprzez przekaźnik do instalacji elektrycznej przekaźnik załącza obwód gdy pojawi sie impuls na alternatorze (tj. gdy alternator zaczyna produkować prąd) ale grzałka pobiera ten prąd...
Kolega kupił ten zestaw AL-35 , niestety podczas uruchamiania potencjometr do ustawiania prądu spoczynkowego był w skrajnie przeciwnej pozycji niż powinien . Po załączeniu zasilania odrazu palą sie bezpieczniki na płytce wzmaka. Po odlutowaniu tranzystorów mocy i załączeniu zasilania bezpieczniki są o, te małe radiatorki na tranzystorach są lekko ciepłe...
Cześć, Mam przed sobą przetwornicę TRONIC TSW 300A1. Na chwilę obecną mam w niej wymienione na nowe: Q10, Q11 - (IRF3205) Q23-26 - (IRF830) C37, C6 i C7 (kondensatory od strony zasilania Objawy są następujące. Po podłączeniu do akumulatora samochodowego słychać pisk, Dioda na chwilę zapala się na zielono, potem czerwień, a następnie pali się bezpiecznik...
przypomnijcie mi : jak jest zimny jest ok ale ładowanie niskie 12,3-12,5V a jak sie nagrzeje to nie ma po zgaszeniu silnika kontrolki ładowania. Zmieniać szczotki i regulator czy lepiej od razu wypie****ć alternator? (na ogół nie bawie sie w alternatory i rozruszniki ale kolega prosił...)
Witam Stworzyłem małą przenośną chłodziarkę samochodową z pudła styropianowego oraz ogniwa Peltiera TEC1-12706. Ogniwo ma oczywiście obustronnie podpięte do radiatora wentylatory. Problem występuje w przypadku podpięcia całego układu do gniazda zapalniczki samochodowej (12V). Przepala się zawarty we wtyku zapalniczki 10-amperowy bezpiecznik, po ok....
Witam Planuję bezpośrednie podłączenie nagrzewnicy elektrycznej do samochodu osobowego bezpośrednio do akumulatora z tym że nie wiem jaki dobrać bezpiecznik do takiego urządzenia. Proszę o wsparcie / podpowiedzi jaki bezpiecznik będzie odpowiedni. Podsyłam poglądowo zdjęcia urządzenia. PARAMETRY KTÓRE MOGĄ POMÓC W DOBORZE BEZPIECZNIKA 12 V 300W Długość...
Witam! Autko przybylo ze spalona skrzynka bezpiecznikow. Zapalila sie od bezpiecznika 60A od alternatora. W samym altku spalona byla dioda, wymieniony zostal caly mostek, regulatora w altku brak wiec zlozone do kupy zamontowane, w skrzynce sa dwa miejsca na 60A alt i w jednym spalilo sie wejscie a w drugim nie bylo bezpiecznika. Wstawilem wiec w drugie...
Witam. Zamontowałem do "esioka" alternator z poloneza (taki z wbudowanym regulatorem) Wszystko jest ok poza jedną sprawą. Zamontowałem w tablicy rozdzielczej kontrolkę 12V lecz z malutką żarówką kupioną w sklepie elektronicznym. (taka z długimi nogami jak do podświetlania radia). Otwór w tablicy rozdzielczej wywiercony kontrolka ledwie się zmieściła,...
Witam. Taka sytuacja: Alternator zwarty (zamiast obciążenia kawał drutu,czyli maksymalne obciążenie). Czy po zasileniu uzwojenia wzbudzenia z osobnego źródła (odłaczone oryginalne diody, napięcie 14V podane na szczotki wirnika), alternator ma jakiś początkowy moment rozruchowy? Tzn. chodzi mi o to, czy stawia opór (powiedzmy gdy by go kręcić ręką),...
Mam problem ze sterowaniem stratnym regulatorem napięcia alternatora trójfazowego z magnesami stałymi. Stopień wykonawczy regulatora na tranzystorach polowych działa bez zastrzeżeń, więc nie będę go szczegółowo omawiał (mostek 3F z diodami Schottkiego w górnej i n-mosfetami w dolnej gałęzi, których diody pasożytnicze działają jako prostownicze), natomiast...
Witam spotkał się ktoś z takim przypadkiem ze bezpiecznik oznaczony "alternator sp sensor"się pali co parę dni , auto wtedy nie zapala brak iskry. Powinien być bezpiecznik 10A jeśli taki dam od razu pali,jak dam 20A jest w porządku na parę dni . Dodam ze ktoś wymieniał skrzynie ale raczej nie ma to nic wspólnego.. Pozdrawiam
Witam forumowiczow! Zwracam sie z pytaniem,gdyz moze ktos mial podobne doswiadczenia z Honda.Ja kupilem swoja kilka dni temu z uszkodzonym alternatorem.Okazalo sie,ze po wymianie bezpiecznika na 20amp alternator laduje.Trwalo to 3 dni pozniej znow spalilo.Po wymianie na wiekszy grzeje sie instalacja.Alternator zmienuony to samo.W zwiazku z tym mam pytanie...
Witam mam w esiaku instalacje pod prądnice i regulator z żuka koło stacyjki, mogę podłączyć alternator z wbudowanym regulatorem pod wyprowadzone kable czy muszę ten drugi regulator zdemontować? Bo w tym momencie będą dwa regulatory podpięte na jednych kablach do alternatora czy to przeszkadza?
MES 350 module A2 Na stole przetwornica 230 V - 12 V z przyczepy kempingowej. Oczywiście nie działa, bezpiecznik przy wtyczce 230 V spalony. Podmieniłem go i po raz kolejny się spalił natychmiast. Gołym okiem nic nie widać. Sprawdziłem mostek prostowniczy, jest sprawny, proszę o poradę co do kolejnego kroku. https://obrazki.elektroda.pl/3654051400_...
Witam Tak jak w temacie. Zmieniłem bezpiecznik i po podłączeniu do sieci nawet nadmiarowy w domu wyłączyło. Nie mogę zlokalizować warystora, a może go po prostu w tej ładowarce nie ma. Bardzo proszę o pomoc co po kolei sprawdzić. http://obrazki.elektroda.pl/3078220600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2244306300_1...
W nowszych samochodach to często jest bezpiecznik na alternator który można odpiąć, gorzej z rozrusznikiem. Jak jest dobry dostęp żeby odkręcić przewód i go odizolować to nie odłączam aku.
drugi od góry przewód po 3 sekundach robi się cholernie gorący Tam jest podłączony alternator, zły styk i obciążenie instalacji robią swoje
Nie mogło mieć związku jedno z drugim. Jeśli na zimnym jedzie na na ciepłym przestaje to dalej pozostaje opcja z lejącymi uszczelniaczami , jak tarcza jest gorąca to zaczyna "puszczać" olej którego się napiła i zaczyna się ślizgać.
Regulator padł ew. sprawdź bezpiecznik alternatora czy nie ma wypalonych/wygrzanych styków.
Bezpiecznik zasilania regulatora pin 15 sprawny?? Kontrolka ładowania swieci i gasnie po rozruchu? Kolo pasowe alternatora nie robi się gorace? Bezpiecznik dobry Kontrolka po odpaleniu gaśnie Koło alternatora nie robi się gorące
Alternator 90A Załóż o większej mocy, czyli zamiast tych 90A to na przykład 120A (nie jestem pewien, czy takie w Fordzie bywały). Po prostu masz za mało prądu. Kolejna kwestia - wszystkie bezpieczniki mają odpowiednią wartość? Nie są założone zbyt większe niż być powinny? Mierzyłeś pobór prądu podczas włączenia wszystkich odbiorników?
Wymieniłem bezpiecznik, ładowanie wróciło do normy. Czyli 14,2 V-13,8 V. Jak włączę wszystkie urządzenia przewód, przed bezpiecznikiem zaczyna się grzać. Jest gorący, ale da się go dotknąć palcami. Dodano po 12 Problem zaczyna się jak włączę klimę razem z ogrzewaniem szyby. Wtedy grzeje się mocno.
Jak grubym kablem jest połączony alternator z rozrusznikiem? Powyżej opisałem, co się będzie działo jak kierowca będzie ignorował stan techniczny alternatora. Żarząca się kontrolka świadczy o problemach z alternatorem - słabym ładowaniu. To za sobą pociąga niedoładowane akumulatory i problemy z rozruchem. Użytkownik jest skłonny winić akumulatory zamiast...
Mam już 10 letnie auto, nigdy nie sprawdzałem ile ładuje, nigdy nie doładowywałem akumulatora (przebieg 250 000), stoi nie raz w garażu przez miesiąc lub więcej niejeżdżony. Jak pracowałem i dojeżdżałem do pracy, to też się zbytnio tym nie interesowałem, bo nie miałem kłopotów z odpalaniem silnika. W okresie zimowym, jak mi się przypomniało, to podłączałem...
Do wymiany oczko na przewodzie alternatora tym co sie grzeje. Typowa usterka.
Sprawa jest dziwna, bo zwykły miernik Uni-t ustawiony w na zakres do 10A pokazuje tylko jakieś mizerne 0,02A. Przeglądając bezpieczniki i przekaźniki moją uwagę przykuł jeden - oznaczony numerem 18. Według internetu to "przekaźnik przełączający". U mnie jest gorący. Wiadomo do czego służy? https://obrazki.elektroda.pl/1558847900_...
Przegląd instalacji podczas jazdy stań sprawdź klemy (gorące do wymiany) Dołożyć dodatkowy przewód minus silnik - karoseria. Czyszczenie styków przekaźników-bezpieczników Kontrola alternatora czy nie robi zwarć Wyjąć radio -jakie będą zachowania Kontrola przelotek drzwi- słupek w poszukiwaniu przetarć itp. Co do ciśnienia !był wymieniony czujnik jaki...
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Przypomina mi to trochę moją przygodę w corolli. Po przypadkowym zwarciu przestało mi działać parę urządzeń i między innymi ładowanie akumulatora (świeciła się kontrolka ładowania). Po odpaleniu silnika wolne obroty falowały, a napięcie na alternatorze w takt zmian obrotów jeździło od 12-16V. i alternator momentalnie zrobił się gorący (mnie też przy...
Witam Znajomy zostawił mi do zrobienia Ciągnik Belarus 1025.3 W ciągniku jest problem z ładowaniem. Jest zbyt wysokie napięcie ładowania. Po dodaniu gazu napięcie wzrasta do nawet 20V - wskaźnik na desce pokazuje pokazuje zbyt wysokie ładowanie. Pomiar miernikiem na alternatorze (tu mamy nawet 20V). Alternator bardzo szybko się nagrzewa, już po kilku...
Witam. Mam następujący problem. Po odpaleniu samochodu gasną wszystkie kontrolki. Następnie zapala się kontrolka poduszki zaraz po niej check engine. Silnik to 1.6 16v 95r. Sytuacja zaczęła się o poranku po powrocie z gór. W górach samochód spisywał się świetnie nic sie z nim nie działo. Podczas zwiększania obrotów i włączania osprzętu elektrycznego...
Z góry podejrzewam uszkodzony stator - przegrzane uzwojenia. Jeśli masz miernik cęgowy, zbadaj wydajność alternatora na zwarciu przy zimnym i gorącym silniku. Bez miernika cęgowego sprawdź prąd ładowania amperomierzem podłączonym w miejscu głównego bezpiecznika, przewody muszą być podłączone w sposób trwały, tzn. nie mogą zostać rozpięte podczas pracy...
Zdejmij klemę i między akumulator i klemę daj multimetr na zakresie DC 10-20 A. Powtórz to dla gorącego i zimnego silnika. Jeżeli będzie różnica to by oznaczało, że trefny jest jakiś czujnik mierzący temperaturę. Możesz też zrobić pomiar ciągły podczas stygnięcia to wtedy będzie wiadomo przy jakiej temperaturze prąd spada, jeżeli rzeczywiście się zmienia....
Witam. Dziś jadąc do pracy miałem dość nietypową sytuację z moim Seatem. Mianowicie , wsiadłem do samochodu , uruchomiłem silnik , ogrzewanie przedniej i tylnej szyby i światła. Po chwili zobaczyłem że świeci się kontrolka ładowania akumulatora. Silnik troszkę się dławił co jakiś czas na biegu jałowym . Niewiele myśląc przegazowałem go do około 3000...
Witam. Gdzie znajdę przekaźnik od świateł? Wyjąłem skrzyneczkę przy silniku w środku są 3 zielone przekaźniki zaznaczony jest mega gorący,wszędzie jest napięcie 14.18 na włączonym silniku. W skrzynce gdzie są bezpieczniki pod maską po wyłączeniu silnika słychać po chwili kliknięcie. Szukam przyczyny braku światła lewego po włączeniu długich ,kompletnie...
To co piszesz sugeruje problem z alternatorem, generalnie z ładowaniem, ale nie jestem mechanikiem/elektrykiem. Czy alternator jest gorący? Miernik by się przydało pożyczyć od kogoś. Jest jeszcze opcja, że gdzieś masa źle przewodzi i są takie właśnie "jajca". Ale to tylko domysły.. Inni pewnie lepiej będą wiedzieć o co chodzi. Dziwne, że spaliły się...
Kable rozruchowe nie topią się bez powodu. Piszesz, że dobrze podłączałeś, a może jednak odwrotnie był "+" z "-" choćby to trwało krótko. Mogłeś spalić niektóre z bezpieczników (trzeba sprawdzić wszystkie gdziekolwiek występują). Gorzej jeśli uszkodziły się kluczowe moduły sterujące (przepalone elementy lub ścieżki na płytkach). Alternator też może...
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
jak narazie błędów nie ma teraz na zimnym silniku ładowanie jest 14V gdy obroty są wyższe a po rozgrzaniu ładowanie spada do około 13,82 a po właczeniu świateł i innych spada do około 13,6 teraz mam pytanie czy także jest dobrze oraz zaobserwowałem że ten kabel od alternatora co przedtem przypalił mi obudowe dalej po dłuższej trasie jest gorący ale...
Witam. Jestem posiadaczem tego modelu ciągnika od nowości i po raz pierwszy mam problem z alternatorem. Walczę z tym już 3-ci dzień bez efektu, dlatego piszę tutaj o pomoc nim zacznę się niepotrzebnie wykosztowywać kupując wszystko po kolei. Ale zacznę od początku, problemem jest to że po zapaleniu ciągnika wskazówka na amperomierzu wychyla się do +30...
Witam, moim problemem są nie działające światła do jazdy dziennej (żarówki sprawne, bezpieczniki rownież), nie załącza się sprężarka klimatyzacji, która kilka dni wcześniej działała bez problemu. Nie działa otwieranie i zamykanie szyb (siłowniki ciągle cykają i po chwili robią się gorące). Usterki te rozpoczęły się w chwili zepsucia alternatora, a bardziej...
Witam. Zakupiłem ciągnik c360 z przerobiona instalacją elektryczną tzn zamiast prądnicy jest alternator od żuka z regulatorem elektronicznym od poloneza , z tego co zauważyłem ładowanie jest dobre chociaż kontrolka ładowania gaśnie tylko przy około 1100 obrotów a poniżej i powyżej świeci ale ciągnik odpala w zimie bez problemu. Coś dziwnego dzieje się...
Kontrolka się nie świeci bo jak się okazało po rozebraniu zegarów jej nie ma ;/ ktoś ją URWAŁ !! zostały przylutowane nóżki ;/ Dramatycznie to brzmi troszkę :D ale wracając do rzeczy podczas dzisiejszych prac przy aucie znalazłem również spalony bezpiecznik 10A z obwiązanymi nóżkami drucikiem ;/ nie wiem co poprzedni właściciel robił z tym autem ;/...
Witam. Mam problem z Golfem IV. Po przekręceniu kluczyka kontrolki na pulpicie bardzo słabo świecą, kontrolki od akumulatora/ładowania praktycznie nie widać. Gdy chcę wtedy uruchomić silnik, to rozrusznik kręci, ale nie odpala jakby pompa nie podawała paliwa. Po kilku próbach przekręcania kluczykiem kontrolki świecą wyraźnie ta od akumulatora również...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Jest to Corsa C 1.2 2002r 16v. Ja już przepatrzyłem całe 2 główne wiązki jedną od wtrysków, przepustnicy, czujnika ciśnienia oleju, przepływki, lambdy, położenia wału korbowego Drugą od rozrusznika,alternatora I trzecia od ECU do skrzynki bezpieczników. W każdej sprawdziłem też czy nie wyrwane z kostki i czy mają przejście wszystko jest jak najbardziej...
Radio odpada, na innym jeszcze gorzej. wzmak też nie, inny tak samo. Kable gca też nie, bo jak podpinam pod high input prosto z wyjśc głośnikowych tak samo buczy. nie wiem, moze to wina kabli? mam taką konfigurację: prawy próg: prawy kabel głośnikowy do półki, kable rca ekranowane z "remote" lewy próg: + z aku (10mm) z bezpiecznikiem, lewy kabel głośnikowy...
Witam mam problem z Mercedesem W124 250 diesel otóż po uruchomieniu silnika i po włączeniu świateł włącza mi się kontrolka SRS i czasami jest tak ze gaśnie i się zapala i tak samo jest jak włączę climatronic przełączam nadmuch gorą dol i w ogóle tak samo SRS zapala się i gaśnie , oraz radio raz się włącza i wyłącza radio montował sam pod stacyjkę jak...
Witam. Zakupiłem dzisiaj forda fiestę po lifcie z 2006r. Odpaliło na dotyk, miało zryw( silnik 1.4 tdci), byłem nawet pod wrażeniem. Ten samochód stał koło roku ponieważ kupiłem go od komornika, po około pół godzinie coś lekko jakby szarpnęło i strasznie rzuca silnikiem na wolnych obrotach( jak się je podwyższy to w miarę ok i bardzo muł jest). Sprawdziłem:...
Witam Robiłem w aucie co wymagalo sciagniecia altka. Okazalo sie ze po zlozeniu slysze na jednym kanale na wzmacniaczu tyrkotanie w rytm obrotow a na drugim piszczenie jak wysokie napiecie tez wedlug predkosci obrotowej. Kontrolka ładowania nie zaświeca się wcale i nie gasnie bo sie nie swieci. Bezpiecznik sprawny zarowka niedawno wymieniana przy wymianie...
Jak nie urok to… Wcześniej pytałem o problem z jak się okazało alternatorem Dziś z zapytaniem (bardziej z potwierdzeniem moich przypuszczeń) Jak wiadomo zima wiec silnik potrzebuje więcej prądu do odpalenia. Po wymianie alternatora jak igła odpalał za pierwszym razem trwało to może z dwa tygodnie. Od kilku dni odpalał gorzej przez chwile jakby...
Moc podana, co moc ciągła i chwilowa, też wszyscy wiedzą oprócz ciebie. Wyniki ci podałem. Jaka moc w postaci ciepła się wydzieli też. No to teraz podaj gradient temperatury skoro twierdzisz że auto się spali, czy też przewody spłyną. Bo ja potrafię liczyć. Nie tylko pisać to samo cały czas. Czekam na twoje wyliczenia. A spadek napięcia o 1V to nie...
Witam Nadeszły chłodniejsze dni i zdarzyło się że auto nie chciało odpalić i padł akumulator. Po naładowaniu odpalał przez ok 2 tygodnie po czym znowu padł (codziennie auto przemierza ok. 100km). Ponowne ładowanie-samochód postał 2 dni bez odpalania i akumulator wytrzymał ok 7 sekund kręcenia rozrusznikiem. Jasna sprawa-akumulator szmelc (napięcie akumulatora...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem ze skokami napięcia. Najbardziej jest to odczuwalne w czasie jazdy nocą, światła przygasają i rozbłyskują, dmuchawa też raz wieje lepiej raz gorzej na tym samym biegu. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze, wynosi 12.68 V na wyłączonym silniku, po odpaleniu wzrasta do 14.2 V, dołączając światła, dmuchawę i klimatyzacje,...
wszystko prawidłowo, pisałem w postach powyżej. Obroty ok 300 ciśnienie szybko rośnie do 400bar, odpięty zawór wydatku 1400bar ciśnienie na zapłonie 2-3bar immo ok zgoda na rozruch silnika w parametrach przepływomierz, temperatury, dawka wtrysku wszystko działa i prawidłowe wartości sygnał na wtryski nie idzie choć tester w parametrach ma, że idzie....
Witam. Witam, na początku chciałbym przeprosić za długą nieobecność ale niestety życie zweryfikowało czas... Daj zdjęcie przekaźnika. http://obrazki.elektroda.pl/3427302400_1... Wiem że w alternatorze masz 3 przewody, mówiłem ci jak rozpoznać który jest który. Dla pewności daj zdjęcie. http://obrazki.elektroda.pl/6091959200_1...
Najprościej byłoby wstawić w szereg rezystor ograniczający prąd. (at)ElektrodaBot, jakie prądy uzyskam podczas ładowania akumulatora LiFePo4 12V podłączonego do instalacji samochodu 12V poprzez żarówkę halogenową H1? Oblicz wartości również dla rozładowanego akumulatora (do wartości bezpiecznej). Podaj też, jakich strat mocy na żarówce można się spodziewać....
Ja sugeruje sprawdzić wtyczkę na wysokości rozrusznika czy czasem nie jest zielona. Mam dwie złączki (wtyk-gniazdo) jedna poniżej rozrusznika (brązowa) druga powyżej (czarna) - obie 4-przewodowe z 2-ch sond lambda, poniżej jest wtyk do czujnika skrzyni biegów - chyba nie o te chodzi? DFM to pin 13 ECU, L idzie do Bordnetz'a. DMF zatem "przedzwonię"...
zabieram sie do lektury i odpowiadam na to na co juz znam odpowiedz generalnie w obu progach ida "jakies" wiazki w lewym, w ktorym puscilem kabel zasilajacy oryginalna wiazka idzie az do bagaznika, wiec pewnie o to Ci chodzi (pompa) kable sygnalowe ida prawym, a wiazka konczy sie najpierw czesciowo (odbijajac pod fotel pasazera i calkowicie, idac w...
Oprócz wytrzymałości prądowej chodzi też o spadki napięcia. Jak będzie grubszy przewód to spadek będzie mniejszy zwłaszcza pod obciążeniem. Jeśli radio zasilane jest fabryczną instalacją to jeszcze gorzej. Po drodze skrzynka bezpieczników, różne złącza i wtyki, czasami przejściówka pod konkretne radio bo złącze w samochodzie do radia nie pasowało, Wszystko...
Po pierwsze w parchu należy zrobić porządek z kablami-oczyścić na błysk przewody na śrubie rozrusznika, sam rozrusznik zregenerować(szczotki, tulejki, blaszka elektromagnesu)-co by zbyt dużo prądu nie brał. Alternator przejrzeć(szczotki i regulator nowe przynajmniej) i wyczyścić śrubę prądową. Klemy akumulatora też wyczyszczone i wszystkie kostki, gniazda...
gorący alternator gorący bezpiecznik bezpiecznik gorący
zakładanie wiertła źródło połączyć równoległy tc7200 router
gwarancja specjalna producenta suzuki burgman an400
Jak rozebrać słuchawkę domofonu Cyfral - instrukcja Oznaczenia funkcji piekarnika - wyjaśnienie symboli