Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Witam.Testowałem ostatnio Grande Punto 1.3 Multijet EcuScanem.Wyrzuca błąd P0110 - błąd czujnika temperatury powietrza przepływomierza -przerwa/zwarcie do +V baterii/sporadyczny.Nie zapala się kontrolka awarii silnika.Jedynym objawem pewnej niesprawności jest trochę gorszy rozruch silnika na ciepłym niż na zimnym. Podstawienie innego przepływomierza...
Znajomy tak miał i po wymianie czujnika położenia wału problem z odpalaniem znikł, chociaż wszyscy obstawiali czujnik temperatury.
Gdzieś znalazłem możliwe rozwiązanie tylko proszę o potwierdzenie. Czy to może być walnięty czujnik temperatury powietrza?
Popraw wtyczkę czujnika temperatury płynu chłodniczego.
Dokładnie czujnik temperatury powietrza. Co ciekawe jak widzi dziwna temperaturę oleju silnikowego to trafiłeś.
Jak będziesz wiedział że auto w tym momencie źle odpali to ściągnąć wtyczkę z czujnika temperatury i wtedy pal.
Fiat Grande Punto 1,4 8v 2006r
Objawy wskazują na przerwę w obwodzie czujnika temperatury. Sprawdź czy gdzieś kabel od czujnika, albo styk nie przerywa.
Komputer mają ale stwierdzili, że aby zmierzyć ten czujnik to musi być taki silny mróz jaki unieruchamia samochód bo bywa tak,że kiedy jest około ''0" to czujnik może pokazywać dobrze ale właśnie przy dużych minusach może przekłąmywać, Twierdzą, że kiedy samochód działa nie ma co mierzyć w dodatniej temperaturze tych parametrów.
Przy odpalaniu samochodu rano świeci się kontrolka cieczy chłodzącej. Samochód nie chce odpalać za pierwszym razem - dopiero za 2-3 razem. Został wymieniony czujnik temperatury cieczy. Samochód po rozgrzaniu odpala normalnie - problem występuje po przestoju nocnym.
Z rana odpala normalnie, zimą również. Przejadę 200 300metrow i ponownie ma ciężko odpalić kręci jak by chciał już zaskoczyć i po chwili odpala. W zimę było gorzej czasami wyskoczy błąd (zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego) ale czujnik temperatury płynu był zmieniony. Przejadę ponad 3km jak się rozgrzeje odpala już normalnie. Wymienione świece...
. Komunikat: usterka silnika, za niski poziom płynu chłodniczego.(poziom ok, sprawdzony). Nie za niski poziom płynu tylko nadmierna temperatura płynu chłodzącego. Fiaty nie mają czujnika poziomu płynu. Czyli znika zasilanie na sterownik silnika. Sam sterownik lub miałem ostatnio podobny przypadek i winy był roczny akumulator. Jakiś chińczyk. Przy rozruchu...
Witam od parę lat posiadam grande punto 1.4 b który ma problemy z odpaleniem na zimnym tak jak by mu paliwo odcięło wymieniłem pierw pompę paliwa na używana bez zmian zakupilem 2 nową dalej to samo ;/ wymienilem swiece kable map sensor czujnik temperatury..wtryski wraz zlistwą,czujnik położenia wałka oraz wału takrze dalej beż zmian brak błędów;( sądy...
Rzeczywiście wymiana czujnika nie pomogła. Co do alternatora na pewno ładuję, a napięcie sprawdzę jutro. Jeśli napięcie będzie inne niż podałeś to będzie znaczyło, że akumulator do wymiany ?
Wiem że należałoby zregenerować reduktor ( moje pytanie : czy płyn chł. może dostawać się do gazu w nieszczelnym reduktorze i spalać się w komorze spalania). Koszt naprawy u gazownika min. 360 zł a koszt zestawu naprawczego ok. 55 zł. Koszt nowego reduktora ok 180 zl. Koszt nowego czujnika temp. u gazownika 40 zł a tutaj 11 zł http://autogaz-market.pl/czujniki/289-km...
Mam dwa problemy ze swoim Grande Punto 1.4 + LPG 1.Falujące obroty Na początku były tylko na zimnym ale gdy silnik się zagrzał ta usterki już nie było - ponadto gasł przy wciskaniu sprzęgła jak np. dojeżdżałem do skrzyżowania. Komputer pokazywał wypadanie zapłonów - wymieniłem świece a cewki zostały sprawdzone i nadal to samo, W międzyczasie okazało...
Witam forumowiczów od jakieś czasu posiadam grande punto 2008r 1.4 8v 77km lpg. Mam z nim dziwny problem mianowicie gdy jest silnik zimny..np czy po 2-3h czy po 24h postoju silnik zawsze odpala za 1 razem zaraz jak wrócę że sklepu odpalę kilka prób odpalenia bez problemu... Problem jest taki gdy silnik trochę ostygnie dajmy na to 15-30minut po przyjezdzie...
Witam wszystkich trochę to trwało ale problem z autem rozwiązałem. Czyszczenie odmy, przepustnicy, MAPSENSORA choć były potrzebne nie dały żądanego efektu. Jazda na drugim biegu prze 1.5 Km też. Check zapalał się i gasł auto cały czas lekko przymulone, gasło na każdym skrzyżowaniu. Zakupiłem kabel na allegro ELM327 z interfejsem przystosowanym do fiatów(przełącznik)....
Wygląda na to że masz niepodłączony czujnik temperatury. Powinny być dwa czujniki - jeden dla reduktora i drugi dla gazu w fazie lotnej. Prawdopodobnie chodzi o ten drugi, powinien być on pomiędzy listwą wtryskową a reduktorem.
Był podpięty pod komputer i nie wykazał błędów Z tego co zdążyłem ustalić najczęstszą przyczyną jest czujnik ciśnienia i temperatury na kolektorze Ponoć przez niego automatyczne ssanie się nie włącza,bo komputer twierdzi że silnik jest rozgrzany Pytanie jak to sprawdzić... ? Bo wina jest ewidentnie tego że przy pierwszym odpaleniu nie dostaje odpowiedniej...
Cześć Wszystkim. Mam problem z nierówną pracą silnika w moim Grande Punto 1.4 2007 r. Autem mocno trzęsie na wolnych obrotach i rzuca silnikiem. Obroty są równe, wykonałem adaptacje wyczyszczonej przepustnicy. Został wymieniony map sensor od ciśnienia w kolektorze ssącym i temperatury powietrza. Sprawdzałem czujniki położenia obu wałków, wyglądają na...
po nitce do kłębka... idziesz sobie po tym kablu od świec żarowych (gruby to ciężko go zgubić/pomylić), aż dojdziesz do modułu czasownika świec żarowych i tam do niego oprócz tego kabla dochodzi kilka cienkich i kolejny gruby kabel - to zasilanie i tam trzeba zmierzyć, czy to zasilanie nie zanika jak się chce załączyć grzanie świec (po przekręceniu...
To jest zrzut z Multiscana: ECU ISO Code: 0D 07 D6 04 43 2016-07-07 09:07:37 CONNECTED TO: Fiat Grande Punto 1.4 8V Magneti Marelli IAW 5SF3 CF4/EOBD Injection (8V) ----------------------------------------... Kod ISO: 0D 07 D6 04 43 Numer rysunku FIAT: 51798651 Numer sprzętu: IAW5SFHW300 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 0905F41 Wersja...
Mam ciekawy problem. Na zimnym silniku na wolnych obrotach zapala się i mruga kontrolka od smarowania silnika. Po rozgrzaniu silnika do normalnej temperatury pracy silnika objaw zanika. Filtr oleju Sędziszów wraz z olejem wymieniałem. Czujnik ciśnienia też. Panewek nie podejrzewam ponieważ objaw jest odwrotny. Przy panewkach kontrolka zapala sie na...
sprawdzi jaką temperaturę powietrza pokazuje w dolocie .najprawdopodobniej mapsensor do wymiany .oprócz ciśnienia powietrza w dolocie informuje tez o temperaturze a jak uległ uszkodzeniu to temperature znacznie zawyża i pokazuje ze jest grubo powyżej .komp dozuje mniejsze ilości benzyny i ciężko odpalić możesz sprawdzić ten czujnik zdejmując wtyczkę...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
mam nastepujacy problem jak w temacie .bledy pojawiaja sie gdy zdelme noge z pedalu gazu i obroty delikatnie spadna nastepuje szarpniecie i wywala check auto wejdzie w tryb awaryjny i brak reakcji na pedal gazu.Wymienilem oba czujniki na kolektorze ssacym ktore odpowiadaja za cisnienie , nie pomoglo .Zdjalem i obejrzalem kolektor ssacy nie wyglada aby...
Auto: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 2007 75km 5d Problem zaczął się od tego, że pewnego dnia przy sporych opadach samochód odpalał i nie wykazywał reakcji na wciśnięcie gazu <tzn. trzymał się cały czas na ok 1000 obrotów> lub po wciśnięciu gazu totalnie gasł. Na pych dało radę go odpalić, po tym jednak migała kontrolka świec żarowych. Po podłączeniu...
Mam Climatronik (taki prawdziwy, dwustrefowy) w Octavii i prawdę powiedziawszy to w mieście jest wkurzający i wcale nie trzyma temperatury, do tego to skomplikowane ustrojstwo z całą masą silniczków, przekładni i czujników = ma się co psuć, a naprawy są czasochłonne (demontaż całej deski) i kosztowne. W Puncie mam manualną klimę i dużo lepiej trzyma...
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
czujnik grande punto grande punto czujnik punto grande
sonda hydrostatyczna kabel rozciągnąć spawarka normy
klaudia2 przestrojenie klaudia2 przestrojenie
Czujnik temperatury wewnętrznej Renault Master 3 Samoczynne miganie kierunkowskazów: przyczyny i rozwiązania