Potwierdzam oba światła długie są sterowane tym samym przekaźnikiem.
W tym aucie nie ma w złączu plusa po zapłonie, trzeba go dołożyć, pin 5 to zasilanie po włączeniu radia, zasilanie wzmacniacza antenowego itp.Sterowanie z kierownicy leci cyfrowo siecią CAN, potrzebny moduł do konwersji na sterowanie analogowe
Umiesz mysleć kolego to przecież logiczne że jak trzeci działa to włącznik ok. Powifi nie leci.Sprawdz czy dochodzi zasilanie do lamp napraw. Ew instalacja haka miesza.
Możesz pod kierunki, wycieraczki, albo nawet ogrzewanie szyby, obie rzeczy bardzo mało prądu biorą i raczej mają odłączone zasilanie po stacyjce wszystkie . Możesz również dostać się do gniazda zapalniczki i od spodu podpiąć kable do jednego i drugiego. Ja tak miałem w Toyocie rejestrator podpięty.
Zobacz na schemat i kontrolka a nie miernik w rękę. zaczynasz od mas. PINY: 5,6,21,22 potem zasilanie po stacyjce PIN 16, 40, 47 wtyczka A. Kolory przewodów i tłumaczenia skrótów masz na schemacie, to Tobie ułatwi sprawę. Jako kontrolki używaj żarówki 21W ale tylko tam, gdzie napisałem. Żarówka ma normalnie zaświecić.
Nie działa? Rozebrać i wymyć porządnie.
Dziękuję za odpowiedź, jednak bardziej interesowała mnie wydajność prądowa tego portu (ale to raczej wynika z wewnętrznej budowy urządzenia M162).
Tak, ma 3 tryby. Podłączenie jest do przedniej lampy, a przednia ma zasilanie z body, które, nawet jeśli włączy się na stałe oświetlenie, to po jakichś 10 minutach i tak odłącza jej zasilanie.
Witam.Mam Fiata GP 1.4 8v z 2006 roku.Zauważyłem,że jak włączę kilka odbiorników na raz(halogeny,ogrzewanie szyby,nadmuch),to nie ma alternator ładowania.Na samych światłach mijania ma 13,86 v.To za mało.Co trzeba sprawdzić w alternatorze najpierw przy tych objawach?
Zasilanie jest na złączu do panela, a jest brak reakcji.
Cześć, problem dotyczy Grande Punto VAN 1,3 diesel, rocznik 2011. Wymieniłem wysłużone radio na nowe. Wystartowało bez problemu. Jednocześnie zamówiłem nową ramkę radia (do poprzedniej nie pasowała maskownica nowego radia). Po demontażu radia i starej ramki założyłem nową, ponownie radio. Podziałało 5 minut, po czym zgasło. I teraz tak: - na kostce...
Czasy wtrysku gazu nas mało interesują, obserwujemy ciągle czasy wtrysku benzyny. Najlepiej najpierw sprawdzić ustawienie instalacji gazowej podczas jazdy, bo to może mieć wpływ na przełączanie na zasilanie gazem dlatego że np jeżeli instalacja gazowa jest ustawiona za ubogo to sterownik benzynowy adaptuje sie do zbyt ubogiej mieszanki i wylicza że...
A nie jest on przypadkiem sterowany masą ? Tak więc zasilanie jest na ten przekaźnik ale nie ma sterowania na niego Dodano po 11 A byłbyś w stanie podesłać mi twój schemat Dodano po 29 Lub jak byś mi sprawdził czy te zasilanie idzie bezpośrednio z BSI na BCM i który to jest przewód Dodano po 17 Troszkę źle napisałem chodzi mi teraz o zasilanie ECM czy...
Bezpiecznik F85 i 86 oraz przekaźnik T40 (zaraz obok tych bezpieczników), jeśli szyba kierowcy i pasażera od sterowana z panelu kierowcy działa to przekaźnik i bezpieczniki bym zostawił w spokoju. Zapewne ten schemat będzie pasował - problem w przełączniku szyb, możliwe że po stronie kierowcy: http://obrazki.elektroda.pl/2208581300_1...
błędu immobilizera na desce nie wyrzuca a zasilanie na BCM cały czas jest .
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Mam ciekawy problem - radio M-Tech Legend II (President Harry II Classic) i antena Yosan Missouri, jeździ to w Grande Punto 1.3MJ, antena w prawym tylnym narożniku dachu, SWR=~1.2. Pociągnąłem zasilanie wprost z akumulatora, przy samym radiu w miejsce oryginalnego bezpiecznika dołożyłem filtr przeciwzakłóceniowy (dławik, "lizaczek" i "elektrolit") z...
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
A to się porobiło ja sprawdziłbym jeszcze czujnik wału weź zwykły Miernik sprawdź czy masz zasilanie 5v najlepszy byłby oscyloskop a to 400bar ? Odepnij czujnik na listwie i zobacz czy się zmieni lepszy komp by się przydał albo coś przy pompie pomyliłeś popuść nakrętki na przewodach przy wtryskach i pokręć czy paliwo leci z resztą każdy czujnik sprawdź...
Sprawdź kontrolka który gaśnie po wyjęciu kluczyka i już będziesz wiedział który jest do czego. Pewnie wystarczy tylko dwa przewody zamienić czerwony satły plus a żółty jest zasilanie po zapłonie o ile pamiętam.
Zaczęło się tak, że w czasie deszczu auto stało na parkingu i zaświeciło się światło cofania (oraz działał panel sterowania lusterek). Nie dało się się uruchomić silnika - w ECU i BCM błąd immobilisera (minicrypt), poza tym jeszcze sporadyczne błędy błędy CAN na linii ECU-BCM ale komunikacja ze wszystkimi modułami chodzi. Za którymś podejściem zdjąłem...
ECM ma zasilanie?
Witaj Rob_ek dzięki za wskazówkę ja szukałem w progu i nie znalazłem prawdopodobnie sygnał z przycisku idzie przez body i na siłownik idzie już zasilanie wykonawcze (+,-) pozdrawiam MAX
Może brakuje mu jakiegoś innego zasilania i bierze go z czujnika. Dokłądnie tak, bierze zasilanie z czujnika, czyli sprawa prosta obwód ten nie jest rozbudowany.
Wątpię ale sprawdź, jak tak to ustal, który kabel to zasilanie siłownika z wiązce progowej i podłącz się tam alarmem(najprawdopodobniej plus, wtedy zasil kabel przez przekaźnik)
Kolego, daruj sobie te złośliwości. To nie są złośliwości. Ja tylko napisałem kol. (at)razax że jego wypowiedź Podłączyłem do grande punto edytując oryginalne kostki zrozumiałem w ten sposób że z oryginalnej kostki wziął zasilanie i tam też podpiął wyjście radia. I tylko tyle. Nie doszukuj się w mojej wypowiedzi niczego więcej. Dodano po 4 Czyli finalnie...
Samemu możesz sprawdzić czy faktycznie steruje egr-em, zasilanie egr 12v po zapłonie, oraz oporność cewki czy jest jakakolwiek.
po nitce do kłębka... idziesz sobie po tym kablu od świec żarowych (gruby to ciężko go zgubić/pomylić), aż dojdziesz do modułu czasownika świec żarowych i tam do niego oprócz tego kabla dochodzi kilka cienkich i kolejny gruby kabel - to zasilanie i tam trzeba zmierzyć, czy to zasilanie nie zanika jak się chce załączyć grzanie świec (po przekręceniu...
Z tego co zrozumiałem to nie kręci rozrusznik, prawda? Jeśli możesz to sprawdź, czy zasilanie na rozrusznik idzie ze stacyjki bezpośrednio czy przez immobilizer; w pierwszym przypadku obstawiałbym przepalone styki w kostce stacyjki, w drugim problem z modułem immo.
Seicento 1.1 to ten sam silnik co w Pandzie - prosta konstrukcja, dobrze znosząca zasilanie LPG. W Pandzie masz jeszcze 1.2. Te same silniki są w Punto II, a nawet w Grande Punto (1.2). Ani Seicento ani Panda nie miała problemów z korozją. Panda w prowadzeniu jest dość toporna ale to i tak nic w porównaniu z Matizem ;)
może bylo by kupic separator antenowy Zależy to od typu wzmacniacza, w jaki sposób jest on zasilany. Jeśli zasilanie jest poprzez kabel antenowy, to separator jest konieczny, jeśli to zasilanie jest podawane oddzielnym przewodem, to nie jest konieczne.
Witam Fiat ma problemy z odpalaniem, gdy kreci rozrusznikiem w pewnym momencie przestaje widzieć obroty silnik oraz pompka paliwa przestaje pompować paliwo z baku tak jakby znikało napięcie, dodam ze pompka w baku chodzi cały czas po włączeniu zapłonu. Sprawdziłem zasilanie ecu i przekaźniki ale wszystko jest w porządku, gdy samochód odpali jeździ normalnie.
napisze najprosciej jak sie da. Sprawdz mierniiem czy asz zasilanie na przycikach i na silniku, jka to zrobic to chyba taka podstawowa wiedze posiadasz
Witam. Podjąłem się podłączenia radia w Grande Punto mojej dziewczyny. Kable są tam pourywane, nie ma zasilania stałego tzw. pamięci, jest tylko zasilanie po przekręcaniu kluczyka na bardzo cieniutkim kabelku. Udało mi się odgadnąć, że kabel niebieski to remote, nie wiem od czego jest gruby, biało czerwony kabel - przypuszczam, że to jest tak zwana...
Witam serdecznie. Zwracam się tutaj na forum z prośbą o pomoc w podłączeniu fabrycznego subwoofera do Fiata Grande Punto. Moja werjsa wyposarzeniowa to Estiva a auto jest z 2008 roku. W internecie znalazłem sporo tutoriali jak podłączyć to ustrojstwo, niestety w moim wypadku nie ma gotowej kostki do subwoofera w bagażniku, a także kostki w słupku A...
Witam, mam problem z moim Grande Punto 2006r. Mam małe wyczuwalne drgania na kierownicy pochodzące ze wspomagania bo jak odłączę zasilanie do niego to ustępują. Wyczytałem na forum że może być uszkodzony czujnik skrętu wspomagania.Te drgania są nawet na postoju jak auto stoi i kierownica jest nieruchoma.Czy możecie potwierdzić diagnozę? Oraz czy po...
Przekaźniki pod maską sprawdzone, trop zaprowadził mnie do body komputera. Otóż po odłączeniu klemy słychać pyknięcie przekaźnika dochodzące właśnie z wnętrza body. Czy w tym body jest jakiś przekaźnik Kolego zamknij samochód centralnym i obserwuj wskazania amperomierza. PO kilku mninutach body odłaczy zasilanie i przekaźnik wyłączy się.
Dobra, jeszcze raz sprawdziłem wszystko w tym aucie i wychodzi na to że przewód od altka D+ idzie do pinu 19 wtyczki A w elektronice silnika, tam wychodzi na to że jest przejście jak dioda do masy lub tranzystor jest uszkodzony i przewodzi z mała opornością. Jak na altku jest zasilanie z B+ (baterii) to po przez ten przewód jest aku rozładowywane do...
Witam Szanowne Grono, Jakiś już czas temu popsuł mi się fabryczny głośnik (sparciała guma ta dookoła membrany) i pomyślałem że przy okazji wymiany kupie sobie lepsze głośniki. Komplet przód i tył. Tak zrobiłem, wybór padł na Kruger Matz 120W. Łącznie dałem za przód i tył 700 zł więc nie jest to jakieś mistrzostwo świata ale też nie jest jakieś totalne...
cały czas miga prawy kierunek. Dodano po 1 a jeśli podłącze oddzielne zasilanie pompki to jest jakaś szansa ze od pali? Dodano po 45 jesli rozbiore body computer to bedzie widac jakies nadpalenie
Auto jak w temacie nie działa wspomaganie kierownicy,ABS,ESP,nie pokazuje prędkości,świeci kontrolka silnika,sytuacja trochę uciążliwa bo to auto sąsiada a on co dziennie do pracy nim dojeżdża ,po wstępnej diagnozie wychodzi tak: -ABS-brak komunikacji -Wspomaganie kierownicy-brak komunikacji -sterownik silnika-komunikacja jest -błąd brak komunikacji...
prościej będzie przelutować zasilanie przekaźników wewnątrz centralki aby podawała mase raz na zamknij a raz na otwórz a w stanie spoczynku bez żadnego potencjału, aby to wykonać musisz przeciąć ścieżke z masą która jest na stykach biernych oraz drugą ścieżke z plusem która jest na czynnych i tę druga zamienić z plusa na mase i juz masz sterownik z...
Link który podałeś (pierwszy) przeglądałem. Po F61 jest kilka opisów, tj: Zasilanie z + kluczyka centralki sterowania systemu dachu otwieranego elektrycznie, centralki elektronicznej kontroli czujnika ciśnienia w oponach, centralki systemu głośnomówiącego z rozpoznaniem głosu i technologią Bluetooth, sterowania systemu pomocy w parkowaniu. Faktycznie...
Po przeanalizowaniu schematów, stwierdzam, że być może napisałem bzdury. Wygląda na to, że i wentylatorami i rozrusznikiem steruje sterownik silnika. Więc przy braku zasilania rozrusznik nie kręci, ale nie powinien włączać wentylatorów. Sprawdź, czy masz zasilanie na wtryskiwaczach lub cewce zapłonowej w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję start....
Nie mam schematów dla Doblo, jedynie dla Grande Punto z silnikiem 1.4 8V (ma ten sam sterownik). W eLearn opis jest taki: Centralka sterowania silnikiem M10 kontroluje i steruje całym układem zapłonu i wtrysku elektronicznego. Centralka M10 jest zasilana bezpośrednio z akumulatora do styku 1 konektora A, poprzez linię zabezpieczoną bezpiecznikiem F43...
Chciałem założyć taką instalację we Fiacie Grande Punto (1.2 benzyna, 2008). Dostępne bezpieczniki w skrzynce pod kierownicą: (auto bez instrukcji w języku polskim) http://obrazki.elektroda.pl/5782042200_1... oraz w Citroenie C4 Picasso (1.6 vTi, 2009): http://obrazki.elektroda.pl/6010025100_1...
Witam, Ja też w Skodzie Octavii miałem podobny problem (a radio oczywiście nie jest z górnej półki).Analizując układ ścieżek drukowanych w radiu i ich połączenie z kostką ISO okazało się, że obwód podtrzymania pamięci podłączono do styku 7 kostki A; natomiast właściwe zasilanie radia brane jest ze styku 4 Kostki A. Powinno być akurat ODWROTNIE. Cięcie...
Mam problem z regulacją ciśnienia doładowania w dolnym zakresie obrotów. Zauważyłem, że na biegu jałowym elektrozawór sterujący VNT nie jest w pełni otwarty (ok -0,5 bara przy ciśnieniu z pompy -0,9 bara), zawór jest sterowny przebiegiem PWM z wypełnieniem ok 60%. Nigdy też całkowicie się nie zamyka. Działa w zakresie 10-60%. Czy to jest prawidłowe...
to nie rozwiązuje problemu. pod komputer był podłączany w ASO. Błędy wskazane przez centralkę: C1002: czujnik poz.mom.obr. wału silnika uszkodzenie elektryczne;Napięcie przewyższa próg Parametry: różnica sygnału przekładni 2 Nm czas funkcjonowania 470249 Min czas od Key-on 90 sek stan diagnozy 3 licznik rozruchów 37031 zasilanie licznika key-on 255...
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
W takim razie zacznij od bezpieczników, następnie sprawdź napięcia na złączkach zasilających.
punto grande grande punto grande punto alarm
podłączyć gniazdo zapalniczka odblokować bateria regeneracja ogniw wkrętarki
sklep elektroda sklep elektroda
Modecom FreeWAY CX 9.3 Plus – brak uruchamiania po włożeniu karty SD, FAT32, SDHC, usterka gniazda Oprogramowanie PG381 1.1.4 do piekarnika Amica – dostępność firmware, serwis, ryzyka