Jak najbardziej np z golfa 2 1,6d i do tego gruszka przed filtrem
Witam serdecznie mam problem z citroen c4 2005 rocznik 1.6 diesel. Problem polega przy odpaleniu ponieważ nie podaje paliwa z początku myślałem że pompa która jest w zbiorniku jest winna i wymieniłem ale po wymianie dalej nic prąd dochodzi a pompka nie podaje paliwa próbowałem ręcznie pompować gruszka co jest pod maską ale nic nie daje nie leci paliwo...
To inaczej, jeśli w twoim aucie masz wycieki paliwa to najpierw napraw "to" później odpowietrz układ paliwowy i powinna twoja cytrynka zagadać jeśli to tylko roszczelniona "gruszka" która zapowietrza układ paliwowy w twoim aucie i uniemożliwia rozruch motoru.
Witam, Jesli jest to Bosch, to jest pompa w zbiorniku i slychac ja jak pracuje. Jesli jest to Siemens, to nie ma pompy elektrycznej, tylko "gruszka" przy silniku. Pozdrawiam, Georges
autko zrobione okazało się że paliwa było mało wystarczyło wlać i p odpompować gruszka dzięki za pomoc temat nieaktualny:)
Jakbys okreslil, jaki masz silnik, to byloby latwiej. Do odpowietrzania sluzy pompka reczna, albo "gruszka", albo pompka przy filtrze paliwa. Krecac rozrusznikiem nie masz szans odpowietrzyc, wrecz przeciwnie. Wylacznik wstrzasowy jest przy lewym amortyzatorze. Pozdrawiam
Oprócz świec może być jeszcze z układem paliwowym - częsty problem głównie w 2.0 HDI. Masz tam pompkę elektryczną paliwa w zbiorniku czy gruszka ręczna? Jeżeli masz gruszkę to zobacz po nocy czy w przewodzie paliwowym nie zbierają się pęcherze powietrza.
Przewody od zasilania oraz powrotu sprawdzone.Są oki. Chłodnica paliwa też.Auto zapala chodzi normalnie.Ale max 3 minuty bo gruszka robi się tak twarda że otwiera się.Wylatuje wężyk.No i gaszę auto żeby paliwo się nie lało na silnik.
To wygląda, że źle zrobione wtryskiwacze, nie trzymają ciśnienia paliwa. Na próbę zasil z bańki, aby wykluczyć problemy z bakiem. Często też ta gruszka na filtrze paliwa nie trzyma. Dodano po 1 Najważniejsze to test przelewu wtryskiwaczy przy rozruchu. Jak leje paliwo, to wtryskiwacze jak sucho zapowietrzenie przed pompą wtryskową. Plan B, to montaż...
1/ Na dzieńdobry rozłącz klemy. 2/ Jeśli jest tak jak w Xantii to po lewej stronie silnika jest taka czarna gumowa gruszka - to jest ręczna pompka paliwa. Ponaciskaj ją trochę.........., aby podpompować paliwo. 3/ Załóż klemy i zobacz czy odpali. Jeśli nie to jeszcze podpompuj. Daj znać jak Ci poszło.
Właśnie postanowiłem przerobić oryginalny system filtrowania wraz z pompką na nieco bardziej niezawodny , Zastosowałem gruszkę na zasilaniu i ominąłem oryginalny filtr paliwa wraz z obudową który miał tendencje do zapowietrzenia przez co samochód się ciężko odpalał , Gruszka 20 zł Filtr od Golfa II 30 zł Wąż paliwowy 1m 15 zł Opaski 4szt 4zł Wspornik...
Trzy dni przed porannym odpalaniem była pompowana gruszka i auto po odpaleniu pracowało cały czas normalnie. Dzisiaj nie była pompowana gruszka i auto odpaliło jak zawsze,ale po 40s znów falowanie obrotów/telepanie. Oczywiście w tym czasie obroty skaczą,ciśnienie na listwie również,ale nie jakoś bardzo,natomiast zmierzony wydatek paliwa dość mocno skacze....
Nie wiem co robić. Samochód gaśnie po odpaleniu. Została wymieniona gruszka i po pompowaniu gruszką odpala i wszystko jest w porządku. Dodatkowo został wymieniony filtr paliwa i rurki przelewowe na wtryskach. Został założony też zaworek zwrotny przed gruszką, ale nic to nie dało. Samochód nie posiada pompy paliwowej w zbiorniku. Uwaga ciekawostka,...
Witam. Pacjent to Citroën Berlingo 1.6 HDI 2012 9FH. Problem, jaki występuje, to obroty max do 3000. Silnik głośno pracuje, czarny dym z rury wydechowej i jedyny błąd, jaki się pojawiał, to P3007. https://youtube.com/shorts/XShdlLI2SBo?s... Tak to u mnie wyglądało, ale nic nie pomogło wyczyszczenie. W EGR lekki czarny nalot. Samochód...
tak jest sferka z przodu była walnięta wymieniłem dwie i jest ok. :) a tak BTW gdzie można dostać ten płyn do płukania hydrauliki? HydroFlush? bo jestem zaintereseowany. a jak btw to btw jeszcze jedno oferuje produkty firmy FORTE do autek jak czyszczenie wtrysków i układu paliwa, do czyszczenia układu olejowego itd. wiecej na www.fortepl.pl zapraszam
Witam, mam pytanie odnośnie mojej c3 1.4hdi 2004 68km Mianowicie ciężko odpala na zimnym czasem nawet nie chce zapalić Wymienię co w samochodzie było robione Wszystkie filtry zmienione, nowy zawór zwrotny paliwa (gruszka do pompowania paliwa do filtra) Rura turbiny Rozrzad z pompą wody Akumulator ma napięcie 12.05 a na odpalonym 14.01 Wyskakuje mi błąd...
Witam wszystkich! Samochod odpala idealnie jesli reczna pompka paliwa (mala gumowa gruszka gruszka) przez kilka chwil 'przegonie' powietrze z filtra paliwa. Po krotkiej jezdzie (10min) mam to samo - zapowietrzony filtr paliwa i trudnosci z normalnym odpaleniem (trzeba dosyc dlugo krecic albo znowu reczna pompka...) Sprawdzilem: - przed filtrem paliwa...
Obszerna lektura :) dzieki za objasnienie sprawy. U mnie tez cos w tym krućcu najprawdopodobniej siedzi i tym oringu. Będę próbował zastosowac taki myk jak u Ciebie z tym obejsciem. Dzis odpalilem auto najzwyczajniej pompujac gruszka paliwo i krecac rozrusznikiem. Pecherzyki powietrza widzialem w tym przezroczystym wezyku. A na zgaszonym motorze nawet...
Jak otworzysz klapę silnika, po lewej stronie jest gruszka gumowa. Przed odpaleniem zimnego silnika, z 3 do 5 razy plopmij paliwo dojdzie do wtrysków. Odpal i gitara.
Wygląda na brak paliwa, jak pompuje gruszką to jest pusta. Więcej nie mogę sprawdzić bo jestem na odludziu mam podstawowe narzędzia i stacje paliwa w pobliżu. Może spróbować z płakiem ?
Wtryski, pompa ciśnienia, regulator ciśnienia, filtr paliwa lub gruszka pompująca paliwo. Najlepiej podpiąć pod komputer i przejechać się spradzić co dzieje się z ciśnieniem paliwa gdy szarpie.
Witam sam walczę z podobnym problemem co prawda nie c5 ale partner 2 tez 2.0 Hdi na siemensie. Czyli opisze mój problem po nocy załapie i gaśnie tak kilka razy jak już załapie ze będzie chodził tak już cały dzień będzie palił od strzała.Podczas jazdy na niskich obrotach poszarpuje. Nie jest to wina immo. Sprawdzony i nasmarowany rozrusznik,wymienione...
Witam mam problem z turbiną w Citroenie C4 2.0 Hdi 136 km. Problem polega na tym ze gdy odpale samochód i wyruszę w drogę turbina przez niedługą chwile pracuje (dmucha lecz słychać że turbina przerywa nie ma tego ciągłego dmuchania tylko tak jak by kicha ale ciągnie) , po ujechaniu tej dłuższej chwili turbina całkowicie przestaje podawać i auto ledwo...
Tam masz gruszkę do dygania ręką a ta nie potrzebuje bezpiecznika
Sprawdź czy problem nie jest w układzie powietrznym (filter, EGR). Jeśli ma być problem w pompie to raczej w stopniu wstępnym, łopatkowym. Spróbuj po odpaleniu (inna osoba) intensywnie i szybko pompować gruszką paliwo czy ma to wpływ na jego pracę.
Witam ponownie. Czas na małe podsumowanie: - wymieniony mieszek SWIRL - wymienione wszystkie przewody podciśnienia - wymieniony zawór EGR - zawór gruszka przy turbo - wymieniony - TURBO - zdemontowane sprawdzone, wyczyszczone - czujnik ciśnienia doładowania, sprawdzony, ok - FAP - sprawdzony, ok - BSM - podobno naprawione Problemy zaczęły się od przeładowania...
Pewnie paliwo się cofa. Masz gruszkę do podpompowania paliwa, podpompuj i kręć. Z "elektryki" masz do sprawdzenia świece żarowe i zawór gaszący na pompie. Pompę wtryskową masz lucas czy bosch?
Dzięki za info - wstawiłem filtr z dwoma króćcami i "gruszką" - wszystko działa jak trzeba, paliwo się nie cofa. Dzięki! Temat zamykam. :D
Nowy filtr paliwa, układ odpowietrzony gruszką, pompa podłączana nawet na krótko na innym paliwie, bez rezultatu, podciśnienie raczej słabe (nie mam czym zmierzyć) praktycznie paliwa nie zaciągała.
Na wejście do pompy wtryskowej. Tam często gruszka pada. Zobacz czy z pęcherzykami powietrza nie idzie paliwo. I na powrocie z pompy czy masz paliwo.
Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
Miejsc potencjalnego zapowietrzania jest całkiem sporo. Zdarza się cofka paliwa na postoju przez nieszczelny zawór dławiący na powrocie paliwa. Bywa, że nieszczelna jest któraś z uszczelek miedzianych na śrubach na pompie, wtedy zapowietrza się w bardzo perfidny sposób, gdyż po dłuższym postoju nie ma w dopływie i przelewach powietrza, a pompa mimo...
Witam, Chciałem prosić o podpowiedź bo brakuje mi pomysłu jak rozwiązać problem. Wymieniłem w samochodzie CITROEN C-CROSSER 2.2HDI filtr paliwa. Nie wiem jak zalać ten filtr ponieważ w tym aucie nie ma typowej gruszki do podpompowania paliwa. Podłączyłem wszystkie przewody i próbowałem go odpowietrzyć wykręcając w górnej części grzybek jednocześnie...
Witam. Posiadam Citroena AX 1.5 diesel. Kilka dni temu zauwazylem wycieki paliwa i ze jak nacisne "gruszkę" pod maską to nie jest twarda jak wcześniej kiedy chciało sie podpompować paliwo tylko mozna ja łatwo zgnieść i słychać syki powietrza, znalazłem miejsce wycieku paliwa, lecz nie wiem co to jest. Znalazłem na google ze jest to podstawa filtra paliwa...
gruszka paliwa gruszka paliwo citroen renault gruszka paliwa
schemat elektryczny forda mondeo samoczynne uzbrojenie alarmu epson ecotank papier
statecznik wysokoprężna sodowa blacha transformatorowa
Podłączenie instalacji WFM bez akumulatora Aparat Olympus: komunikat "sprawdź stan obiektywu" - rozwiązania