To inaczej, jeśli w twoim aucie masz wycieki paliwa to najpierw napraw "to" później odpowietrz układ paliwowy i powinna twoja cytrynka zagadać jeśli to tylko roszczelniona "gruszka" która zapowietrza układ paliwowy w twoim aucie i uniemożliwia rozruch motoru.
witam problemem była gruszka paliwa
Jest gruszka do podpompowania ?
Czy przy puszce filtra paliwa jest gruszka do napompowania paliwa ?
Najczęściej w Francuzie z tym silnikiem problem to zapchany filtr paliwa, tylko orginalny lub purflux, mann lub gruszka paliwa - trzeba wymienić ze wszystkimi przewodami.
Mój problem polega na napompowaniu paliwa gruszka w momencie pompowania paliwa wszystko się cofa i stoi w miejscu
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Wtryski, pompa ciśnienia, regulator ciśnienia, filtr paliwa lub gruszka pompująca paliwo. Najlepiej podpiąć pod komputer i przejechać się spradzić co dzieje się z ciśnieniem paliwa gdy szarpie.
Jak gruszka to nie pompka paliwa w zbiorniku,to po pierwsze a po drugie odpowietrzenie zbiornika .np.korek wlewu.pozdr.
Filtr paliwa musi być orgniał, inne ograniczają przepływ. PSA, Pruflux lub Mann. Dodano po 1 Rzadko gruszka do pompowania paliwa jest przyczyną, warto też dać środek do czyszczenia wtryskiwaczy, i pompa wtryskowa 100% sprawna? Regulator od tego silnika?
Po prawej stronie komory, pod plastikową osłoną powinna być gruszka do ręcznego pompowania paliwa.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Koło filtra powinna być gruszka, przed odpalaniem napompuj gruszką paliwo przez jakieś pół minuty i sprawdź, jak odpali. Akumulator jest wystarczający, pytanie jak z kondycją rozrusznika. Świece w lecie nawet się nie uruchamiają przed odpaleniem. Chociaż przy silniku zdechlaku można wspomóc odpalanie ręcznie wysterowując świece, może być to tanie tymczasowe...
W master 4. Zresztą jak orginalne jest gruszka przy filtrze paliwa to nie ma pompy.
Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa). Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
Witam problem polega na tym ze w czasie jazdy brakuje paliwa to znaczy gumowa pompka (gruszka) przed filtrem paliwa zasysa sie do wewnatrz uniemozliwiajac przeplyw paliwa czy to jest normalne ze przy odpalonym silniku na wolnych obrotach ta gruszka jest zassana i to dosc znacznie jak silnik jest zgaszony to powraca ona do normalnego ksztaltu filtr paliwa...
Jeśli zabrakło Pb prawdopodobnie zapchal siě filtr paliwa Dodano po 10 mercedes 190 ma zaraz za zbiornikiem w kierunku silnika kolejno filtr pompka paliwa i gruszka ciśnienia paliwa (która mogła siě przypchac i nieprawidłowo regulować ciśnienie
Sprawdź w okolicach "gruszki" czy nie ma nieszczelności. Czy przy tych 25l po pompowaniu gruszką zapala i czy gruszka generalnie jest twarda tzn. czy jest w niej paliwo. A co ma gruszka do ilości paliwa w tym przypadku? Problemu szukaj w zbiorniku.
Nie ma pompy w zbiorniku, jak jest gruszka przy filtrze paliwa, to wystarczy kawałek wężyka, ważne żeby kanister do którego się spuszcza był niżej niż bak w samochodzie, poleci wtedy grawitacyjnie
A jeszcze tak sobie pomyślałem czy możliwe jest że ta "gruszka" pompka paliwa została źle założona? Bo jeśli ona ma ten zaworek w sobie to może ten zaworek teraz jest ustawiony strzałką do dołu zamiast do góry. I dlatego paliwo się cofa. Co wy na to? Zresztą powinna być strzałka na gruszce :) sprawdze to jak bedzie auto w domu :D sorry za głupie pytanie...
Wtryskiwacze lub pompa, rzadko filtr paliwa (chińczyk nie przepuszcza), rzadziej gruszka lub baaardzo rzadko zagięty przewód paliwa (zdarzało się w Vivaro/Trafic). Te sprawdzenia i regeneracje u fachowców to temat rzeka. Dodano po 48 Pompa czasem ukręcała pompkę wstępną w sobie, ale wtedy nie palił całowicie. Części tanie można się bawić.
Masz komputer? Podłącz, odpalaj i patrz na ciś. wtrysku, paliwo jest? Gruszka do ręcznego pompowania paliwa twarda?
Jak najbardziej np z golfa 2 1,6d i do tego gruszka przed filtrem
Koło filtra paliwa jest gruszka,podpompuj ja i auto odpali na strzał.pompy paliwa nie usłyszysz!
Pewnie moja rada jest po czasie, ale należy odpowietrzyć dokładnie pompę wtryskową. Kręcenie rozrusznikiem tu nie pomoże, podłącz ręczna pompkę np:"gruszka"do paliwa, zdejmij wężyki od przelewów na wtryskiwaczach, pompować aż ukaże się tam paliwo. Zapalać silnik i jechać. Znam to z własnego doświadczenia.
uzyj pompki od francuskiego diesla np. kangoo to taka czarna gruszka zamontowana blisko filtra paliwa. ma wbudowany zawor zwrotny.
Ja stosuję dwie metody: albo zapinam na przewodzie zasilającym filtr gruszkę i pompuję (gruszka wymontowana z jakiegoś francuskiego diesla), albo odpinam wąż powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham kompresorem, nadciśnienie w baku wypycha z niego paliwo
Witam serdecznie mam problem z citroen c4 2005 rocznik 1.6 diesel. Problem polega przy odpaleniu ponieważ nie podaje paliwa z początku myślałem że pompa która jest w zbiorniku jest winna i wymieniłem ale po wymianie dalej nic prąd dochodzi a pompka nie podaje paliwa próbowałem ręcznie pompować gruszka co jest pod maską ale nic nie daje nie leci paliwo...
Ten filterek to miedzy gruszka a filtrem paliwa? A gruszke to kupowałeś nową czy może używke, gdzie i jaka cena?
Witam, mam pytanie odnośnie mojej c3 1.4hdi 2004 68km Mianowicie ciężko odpala na zimnym czasem nawet nie chce zapalić Wymienię co w samochodzie było robione Wszystkie filtry zmienione, nowy zawór zwrotny paliwa (gruszka do pompowania paliwa do filtra) Rura turbiny Rozrzad z pompą wody Akumulator ma napięcie 12.05 a na odpalonym 14.01 Wyskakuje mi błąd...
To wygląda, że źle zrobione wtryskiwacze, nie trzymają ciśnienia paliwa. Na próbę zasil z bańki, aby wykluczyć problemy z bakiem. Często też ta gruszka na filtrze paliwa nie trzyma. Dodano po 1 Najważniejsze to test przelewu wtryskiwaczy przy rozruchu. Jak leje paliwo, to wtryskiwacze jak sucho zapowietrzenie przed pompą wtryskową. Plan B, to montaż...
A czy jest u Ciebie ręczna pompka do paliwa, taka gruszka? jeśli jest to faktycznie nie masz pompki w baku. Paliwo rozumiem że w zbiorniku jest?
Tak jakby nie podawał paliwa, spróbuj napompować gruszką. Sprawdź filtr paliwa czy nie ma wody, chociaż on ma podgrzewacz ale może nie łączą styki.
Witam ponownie.Cofanie paliwa raczej wykluczone bo i pompka (gruszka) przy filtrze paliwa jest twarda,a próby podpompowania nic nie pomagały.Poza tym gdyby był upływ to bez znaczenia na jakość paliwa.Może jeszcze jakieś podpowiedzi?Auto super jęździ, mało pali,dynamika ok.Tylko to zapalanie.
Skoro jest gruszka na filtrze paliwa to nie ma pompy elektrycznej w baku. Generalnie masz kilka opcji. Pompa cr lub wtryskiwacze. Jest też opcja że jeśli jest mocno zapowietrzony to trzeba tak. Jeden pompuje pompką ręczna drugi plakiem i kręcić aż sam złapie. Pompujesz nawet jak gruszka twarda.
Master 3 nie ma wstępnej pompy, jest gruszka przed filtrem.
1.5 dci nie ma pompki niskiego ciśnienia. Przy filtrze paliwa jest gruszka na przewodzie paliwowym.
http://www.kolmot.com.pl/pl/p/RECZNA-POM... Tu jest przykładowa pompka jaka powinna być w samochodzie marki Renault praktycznie w każdym sklepie samochodowym taka powinieneś dostać.
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Jeśli jest jaka kolwiek nieszczelność w układzie paliwowym to żaden diesel nie zapali od strzała. Zrób taką próbę zamontuj gruszkę przed wejściem do filtra paliwa i przed odpaleniem napompuj paliwa do momentu aż gruszka będzie twarda Zamówiłem nowy filtr paliwa i zobaczymy czy będzie lepiej. W załączniku masz jak wyglądał stary filtr paliwa
Maska do góry, stoisz przed autem po lewej stronie jest osłona, zdejmij ją a oczom Twym ukaże się czarna "gruszka" na przewodzie paliwowym, weź ją w dłoń i ugniataj. :D
W przewodach pęcherzyki powietrza widzieć będziesz, nawet na oryginalnym filtrze, i nic z tym nie zrobisz więc to zostaw. Jeśli przewody robią się puste to jest już problem. Zidentyfikuj w którym przewodzie jest pusto, sprawdź czy któryś gdzieś nie jest przetarty, wymień filtr, bo w nim jest właśnie zawór zwrotny, jak będziesz mieć nowego to usłyszysz...
Mam identyczny problem z moim masterem 2004 2.5dci g9u. Temp poniżej zera i odpala na chwilę, gaśnie a potem kręci jakby bez oporu. Po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła auto jedzie na rozruszniku więc silnik się kręci. Wymieniłem filtr paliwa, gruszka nabita i dalej to samo. Świece sprawdzone. Silnik z rok po wymianie, wszystko było wymienione....
On pompki nie ma Tylko gruszka w okolicy filtra paliwa. Trzeba sprawdzić dokładnie jakie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozurszniakiem, często wtryskiwacze przepuszczają na przelew i taki objaw może być.
W tej zafirce powinna być w okolicach filtra paliwa ręczna pompka, tzw. gruszka i nią się odpowietrza układ paliwowy.
ja mam taki sam silnik i z tyłu za pompa co idzie zasilanie paliwa do pompy na przewodzie jest taka grubsza gruszka i jak sie ja zgniata to działa jak pompka
- nowe zaworki to 2.884-919 - orginalna dysza ma rozmiar 50 - na wyjściu wysokiego ciśnienia jest wyłącznik ciśnieniowy (ten pionowy) i czujnik przepływu, w przypadku braku przepływu wody (styki rozwarte) odłącza kocioł (pompę paliwa) - ta gruszka to zbiorniczek membranowy do kompensacji ciśnienia
Przekaźnik pompy paliwa , jeśli jest to pod maską . Ale coś mi się zdaje że samochód nie posiada pompy w zbiorniku ponieważ jest gruszka na przewodach :cry:
Pewnie powodem jest niska jakość pompki. Nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia. Gdy poziom paliwa jest niski, to trzeba zassać wyższy słup cieczy, a do tego właśnie potrzebne jest podciśnienie. Wymiana wężyków raczej nie pomoże. Domyślam się, że przy próbie pompowania przy niskim poziomie, ta gruszka robi się "leniwa".
Tak gruszka odkręcałem i nie ma syknięcia Dodano po 1 Tak gruszka odkręcałem i nie ma syknięcia
Ta "gruszka" to regulator ciśnienia paliwa. Wskazany przewód podciśnieniowy reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Pozostaje kanał,kanister waż i gruszka. :)
Tak pompka od paliwa-gruszka. Chciałem zamiast niej dać elektryczną. Założona tak jak była. Dziś obczaiłem że czujnik wałka można trochę przemieścić i wydaje się że trafiłem. Po 8 godzinnym postoju po odpaleniu nie zgasł. Dodano po 9 Dziś z rana -1 i po odpaleniu dalej gaśnie po kilku sekundach. Mam nowy czujnik ale wydaje mi się że to będą wtryski....
czy ktoś wie gdzie znajduje się przekaznik pompy paliwa Nie ma, gumowa gruszka nie potrzebuje zasilania.
Witam. Mam problem z Trafic 1.9dCi 2003r. Problem jest taki ze nie podaje paliwa do filtra paliwa. Jest gruszka ale nawet jak ją pompuję to nie leci paliwo a powinno. Znajduje się w tym samochodzie jakaś pompka elektryczna.? Lub przekaźnik tej pompki.? Przewody są szczelne, a także nie są zapchane. Pomocy.! Dodano po 3 Znalazłem przekaźnik pompy, sprawdziłem...
Od tego była zaczęte i była wymieniona ta gruszka do pompowania paliwa. Tylko dziwne, że niekiedy odpali za 1 razem można powiedzieć na strzałą a innym razem trzeba kręcić ze 2 razy. Niema znaczenia czy postoi 1 dzień czy tydzień niekiedy po tygodniu odpala na strzała. Czyżby coś z elektronika? Przy dłuższym kręceniu ok. 5 sekund 9,5V to dobry wynik...
Ile masz kabli we wtyczce na zbiorniku? Tam chyba nie ma pompy elektrycznej,jest tylko gruszka.
A jak odpowietrzyć ten filterek paliwa bo przy gaźniku żadnej pompki nie ma czy montaż takiego cuda rozwiąże problem https://allegro.pl/oferta/pompka-paliwa-...
Jest gumowa gruszka pod maską do pompowania paliwa? Czym sprawdziłeś ciśnienie paliwa na listwie?
Pompa paliwa w zbiorniku czy gruszka?
Cytuję jeżeli odpowietrzę układ pomiędzy pompą a filtrem za pomocą gruszki i sprawie że gruszka zrobi się twarda po pewnym czasie schodzi z niej paliwo przez rurkę powrotu Podmień gruszkę na drugą ,,, podobny przypadek mieliśmy. stara padła założona nowa i dalej to samo, z konieczności poszła używka o dziwo odpala bez problemu [ i teraz co ma gruszka...
Sprawdź podciśnienia a w szczególności króciec pompy tandemowej, jeśli ma nagrzewnice paliwa, to koło filtra paliwa będzie gruszka podciśnieniowa od zaworka obiegu płynu.
rok 2004 chodzi ci o zawór na pompie wysokiego ciśnienia jeżeli tak to jest bo jak napisałem na listwie ciśnienie jest , wydaje mi się że wtryskiwacze milczą Dodano po 2 jest to auto bez pompki niskiego ciśnienia w baku tylko z gruszka przy filtrze paliwa zawór chodzi bo słychać jak brzęczy
http://obrazki.elektroda.pl/4939320400_1... Witam posiadam od niedawna Peugeota 307 Silnik 2.0 HDi 90KM Mam dość spory i uciążliwy kłopot, mianowicie zapowietrzający się układ paliwowy. Auto rano odpali jak nie za pierwszym to za drugim razem, jednak jak już go zgaszę narasta problem. Samochodu nie da się odpalić, przez przewody idące...
Jakbys okreslil, jaki masz silnik, to byloby latwiej. Do odpowietrzania sluzy pompka reczna, albo "gruszka", albo pompka przy filtrze paliwa. Krecac rozrusznikiem nie masz szans odpowietrzyc, wrecz przeciwnie. Wylacznik wstrzasowy jest przy lewym amortyzatorze. Pozdrawiam
Aby zakończyć temat: Wymiana wtrysków na regenerowane i ... dalej nie dobrze Wymiana pompy na używkę ale sprawną - auto odpala ale nie da się tego zestroić, zero mocy ... nie dobrze Okazuje się, że jeden wtryk miał uszkodzoną cewkę ale nie wykazywało tego na testerze. Wymiana wtrysku na inny po regeneracji i ... jest sukces. Udało się zestroić, auto...
Witam Bład 4 to błąd wskazników- czujnik ilości paliwa w zbiorniku (informacyjny) Filtry to podstawa! Jeśli jest to mrygnięcie kontrolki na ułamek sekundy to bez tragedii do sprawdzenia ewentualnie amortyzator hydrauliczny ( gruszka pod prawym stopniem kabiny)
No i tu jest problem. Jestem laikiem w tych sprawach. Pompa/gruszka gumowa/ jest przy filtrze paliwa. Nie wiem jak jest u Ciebie ale powinna być pod osłoną zbiorniczka oleju do wspomagania/obok płynu do spryskiwacza/. Dolej paliwa może wskaźnik coś pokaże. Samochód ma kartę czy kluczyk?
Proponuję sprawdzić szczelność przy filtrze paliwa (o ring) . Ta gruszka z pewnością jest dobra, spróbuj przed odpaleniem po dłuższym postoju trochę ja ponaciskać i powinno ładnie zapalić.
Tak widać działa poprawnie Dodano po 12 Tak widać działa poprawnie pedał gazu. Wymieniony silnik po podłączeniu odpalił bez problemu. Już wtedy nie było reakcji na gaz. Następnie zrobiony czyli wykasowany dpf egr. Czujnik doładowania założony nowy bez zmian. Następnie wtryski wymienione. Dalej nic nie reaguje na gaz. W zasadzie jak się trochę rozgrzeje...
Mam ten sam problem Na zimnym nie pali. Zaczną się to już od ok7 stopni. Przy np 10 stopniach pali na strzała. Po odpaleniu i przejechaniu 10m gaszę i odpala na strzała. Ale pierwszy rozruch prY niższych temperaturach to udręka. Z zastosowaniem startera lub płakać pali na strzała nawet przy niskiej temp. Błędy jakie pokazuje p0380 (obwód swiec zarowych)...
cześć w królowej z silnikiem M9R nie ma pompy paliwa w zbiorniku, jej rolę pełni zębata pompa zintegrowana z pompą wysokiego ciśnienia. Tak po prostu przestała odpalać? Jakieś błędy? "Gruszka" pod maską służy do zaciągnięcia paliwa do układu i wstępnego odpowietrzenia.
Witam, jestem nowy więc wybaczcie błędy jakie popełnię Smile Posiadam od ponad roku hondę Civic 7 1,7cdti z 2005 roku. Problem polega na tym że auto nagle bez żadnych wcześniejszych objawów przestał odpalać. Dodam że stało się to na myjni , może przypadek może nie. Więc tak , wizyta u elektromechanika i jego diagnoza że wszystko sprawne w elektryce...
jaja jak berety , 2tyg nie palił , dzisiaj podchodzę do niego z niechęcią podpompowuje gruszką paliwo, przekrecam kluczyk i odpalil. kilka razy go gasilem i odpalal . Teraz to juz nie wiem o co kaman . w tygodniu podjade do prawdziwego elektryka na diagnozę , dziekuje wszystkim za chęci pomocy, tematu jeszcze nie zamykam bo mam wrażenie że do niego...
Wymieniana była już "gruszka" od kolektora i pompa paliwa, ale to nic nie pomogło A poprzedzone to było diagnostyką, czy tak w ciemno ?
Na środku listwy znajduje się zawór odcinający paliwo Jedno sprostowanie: na środku listwy znajduje się czujnik ciśnienia i temperatury paliwa. Zawór odcinający znajduje się tuż obok filtra paliwa - charakterystyczna gruszka przykręcona na 4 śruby i dochodzą do niego 2 przewody na kluczyk 8mm.
Sterowanie gruszką do kontroli. Dawkowanie paliwa do kontroli Przepustnica do czyszczenia
Parę razy na odpalonym silniku dopompowałem gruszka paliwo na przewodzie paliwowym pod maska czy po włączeniu zapłonu pompka paliwa powinna dostać napięcie i zacząć pompować paliwo, czy jest jaki sterownik, który tym steruje. Tak. Ten sterownik jest w formie gumowej gruszki na przewodzie :D Ten pojazd NIE posiada pompki elektrycznej do zasilania układu...
Jak się okazało rzutem na taśmę , gdy skończyły się wszystkie pomysły, dmuchałem w wężyk po drugiej stronie silnika , jest jeszcze jedna gruszka na przewodzie chłodniczym, chyba to jakieś ogrzewanie paliwa , mniejsza z tym, ale wystarczyło że zaślepiłem przewód podciśnienia idący do gruszki i moc wróciła w pełnym zakresie, ciągnie od samego dołu ...cóż...
Dziękuję za wszystkie sugestie odnośnie rozwiązania problemu. Niestety wszystkie te rzeczy sprawdzałem. Założony jest filtr paliwa metalowy z końcówkami na opaski ,zaślepiony jest przelew z wtryskiwaczy do pompy, gruszka na przewodzie zasilającym i nic. Odpala tylko na dwa sposoby : z plaka albo jeden kręci rozrusznikiem drugi pompuje paliwo gruszką.Jak...
Przy podszybiu, pomiędzy silnikiem a lewym kielichem zawieszenia. Tam masz przecież silnik o Reno. Do tego gruszka.
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
mam ... zawór zwrotny z pompką przed filtrem paliwa... Ta gruszka jest tam od dawna. Co z tego kiedy paliwo schodzi z powrotu pompy - patrz zaworek. pozdrowienia DBS
Wyczyściłeś Map sensor ,gruszka turbiny sprawdzona ?, jak porusza się sztanga gruszki?, doloty sprawdzone-szczelne?, w jakim stanie wydech ,ciśnienie paliwa zmierzone oraz ciśnienie pompy paliwa,
Pisał ktoś już o lokalizacji f. powietrza w 1,6 hdi i jego wymiany w 307 308 i wielu innych Do zdjęcia podszybie i wygłuszenia Przy odrobinie szczęścia wycieraczki zostają ale i tak na milimetry z przednia szybą która zachodzi na pół silnika Np w fordzie focusie ten sam silnik i filtr obok lewego reflektora[dostep b.dobry] ale niestety gruszki paliwa...
Witam wszystkich mam następujący problem Passat B5 1 9 TDI 110 koni brakuje mu mocy ale jak przygazuje mu kilka razy i wejdzie na obroty to wtedy idzie ale do 2000 obrotów sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia sprawne filtr paliwa wymieniony gruszka i sztanga działają prawidłowo przy turbinie
50 litrów ON waży ~45 kg, więc taką beczkę spokojnie możesz postawić na taborecie i przelać grawitacyjnie. Jeśli nie chcesz zasysać paliwa ustami, możesz zastosować ręczną pompkę do paliwa, np. taką: https://allegro.pl/oferta/pompka-g... Możesz też kupić jakąkolwiek 12 V elektryczną pompę do paliwa i kawałek węża...
Witam mam problem z astra g z silnikiem x17dtl ciężko pali rano otóż problem nastał jak przyszedł mróz ciężko odpalała Po jakimś czasie kręcenia odpala ale to nie tak jak powinna kręci rozrusznik tak jakby już auto chciało zapalic ale trochę brakuje jakieś pomysły gruszkę już mam założona przed filtrem paliwa
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
kupiłem corsę,. Idzie do 3 tys obrotów i za muła. gruszka, turbina przewody filtr paliwa powietrza co padło , nie wydaje mi się że przy tym przebiegu padła turbina ... jeździła tą maszyną dziewczyna przez 3 lata 15 tys i to po mieście ... samochód rozpędza się do 120-130 km/h ps jest power np na 2 biegu, przeciągam na 3 i nagle 2.8 tys tak jakby przerwało...
Jak już pisałem, wężyk nie ma filtra paliwa, a powinien być, więc najpewniej zatkany jest gaźnik albo złe odpowietrzanie zbiornika, ponieważ odkręcając korek wlewu paliwa, ucieka gaz i także przy odłączaniu wężyku od gaźnika zaczyna z niego lecieć paliwo. To tak wygląda, jakby gaźnik chciał zassać paliwo, ale nie ma przepływu, bo jakiś kanalik jest...
Pompy wstępnej w tym systemie nie ma - jest tylko gruszka. Oczywiscie gruszka robi się twarda i paliwo do pompy Hp dociera. Ciśnienia na listwie nie ma wg. pp2000 i fizycznie myślę też go nie ma, skoro czujnik widział 8 bar ze sprężarki i jest sprawny. Wtej chwili nawet wtryski odkręciłem od listwy i zaślepiłem żeby je wyeliminować.
u mnie pomaga pompowanie gruszka, paliwo sie cofa w trakcie postoju
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
Styczeń raczej nie, ale jak pompuję gruszką paliwo we filtrze zbiera się powietrze.
Zmieniając trochę temat, zauważyłem dzisiaj że chyba cofa mi się paliwo, nacisnąłem 6 razy gruszkę (pompkę) paliwa do pełnej twardości. Czy to nie jest za dużo?
Już temat z filtrem załatwiony, pomogła gruszka, dzięki za pomoc😉 Teraz zamówiony EGR i wymiana, stary wyjęty już.
Witam. Od niedawna mam problem ze swoją primerką p12 1.9 dci. Dokładnie od kwietnia. Pewnego ranka podczas odpalenia pojawiła się kontrolka check engine (czerwona). Instrukcja w ruch - zawodniony filtr paliwa - wymiana. Problem pozostał. Zauważyłem wtedy, że kontrolka gaśnie jak silnik się nagrzeje. Koło czerwca kontrolka zaczynała się pojawiać podczas...
renault gruszka paliwa gruszka paliwa citroen gruszka podciśnienie
makro przycisk access amplituner instrukcja ustawienia modemu huawei e3131
Stukanie przy wciskaniu sprzęgła na mrozie - przyczyny i rozwiązania Stukanie przy wciśnięciu sprzęgła na mrozie - przyczyny i rozwiązania