Masz na nim 1086 - regulator http://www.st.com/content/ccc/resource/t...
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
Wykasuj błąd i jeździj na samej benzynce. Odłącz się z gazem od sondy. Zobaczymy czy też złapie komp. błąd sondy. Pozdrawiam.
Zobacz czy masz w ogóle napięcie na grzanie sondy. Ja obstawiam uszkodzenie S.L.
Witam. Obwód grzania sond i przepływomierz zabezpieczone są bezpiecznikiem. Niestety w programie nie jest opisany numer bezpiecznika.
Oczywiście. Podłączasz woltomierz i grzejesz sondę płomieniem palnika propan-butan. https://www.youtube.com/watch?v=NKsS6AEL...
Widziałem coś takiego w Seicento 1.1 mpi. Takie pulsowanie napięcia non stop, natomiast gdy sterownik potrzebował nagrzać sondę to puszczał stałe 12V. Po nagrzaniu znów wracał do pulsowania. Grzał tylko pierwszą sondę, nigdy nie widziałem żeby włączyło się grzanie drugiej. Błędów nigdy nie było więc chyba tak ma być. Te pulsowanie to pewnie sprawdzanie...
Zawsze możesz podpowiedzieć Dodano po 4 Sonda wymieniona.od razu błąd nie dał się usunąć dopiero po kilku połączeniach z kompem błąd nie został wyczytany.
czujniki temp. masz dwa - jeden idzie na wskaznik na deske, drugi idzie do sterownika silnika (prawdopodobnie czrna kostka). Jesli na sadzie lambda masz 4 przedowy to jest podgrzewana. napiecie mierzysz wzgledem masy (szary przewod) i przewodem sygnalowym (czarny), pozostale dwa to grzanie sondy (biale)
Tak, tylko trzeba zastosować odpowiedni system grzania dla sondy z grzałkami, 2 białe przewody, szary na masę auta, i czarny do sterownika.
Sprawdziłem wszystko ciągłość przewodów jest ok od samego sterownika. Podłączyłem zasilanie pod kostkę od ECU + pod 66pin i - pod 68 a następnie pod 65 w obu przypadkach jest pobór prądu przez sondy w granicach 0,8A po odłączeniu kostek sondy pobór ustępuje więc wiadomo, że to sondy biorą ten prąd. Wygląda na to że nie ma tej masy na 68 pinie jakby...
sprawdz bezpieczniki
Czy mógłby ktoś opisać opony czujnika ze zdjęcia w poście numer 3? Oraz jakim napięcie powinno się podawać na piny grzania sondy? Generalnie chciałbym zrobić sobie prosty wskaźnik AFR i myślałem też nad zastosowaniem zwykłej sondy lambda z jakiegoś samochodu (mój ma niestety sondę waskopasmową). Próbował ktoś coś takiego zrobić?
Grzałka jest uruchamiana gdy układ wydechowy jest zimny i silnik uruchomiony - wtedy trzeba sprawdzać. Chyba że możesz z testera diagnostycznego wysterować funkcję grzania sondy.
Na Delphi pojawił się błąd P0141 - uszkodzenie w obwodzie grzania sondy lambda 2. Czy to może być przyczyną?
Sonda Lambda zamontowana w pana samochodzie jeżeli jest kostka z dwoma pinami jest jedno przewodowa to taka bez grzania do sondy jest jeden przewód a za kostką jest drógo połączony do masy można kupic sonde na allegro za dobrą cenę około 60 70 zł
Mam problem... W Kia Sportage I (1995) ciągle rozladowywalo mi akumulator. I to w kilka godzin. Były problemy z sonda lambda więc wymieniłem na nową... I okazało się że dalej prąd bierze... Ale teraz sonda przy wyłączonym zapłonie jest gorąca... czyli grzeje i bierze prąd... co steruje podgrzewaniem tej sondy ? Narazie wypiołem bezpiecznik i jest ok...
p0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego p0102 Problem z przepływomierzem p0141 Obwód grzania sondy Lambda Masz dwa błędy od przepływomierza w nim jest też czujnik temperatury. Ja by się przyjrzał przepływomierzowi lub kosce do niego czy kabelkom.
Mierzyłeś napięcie grzania sond?
Żarówka miedzy przewody grzania sondy taka z 12W 5W odpalić silnik zobaczysz czy zaświeci ale wg mnie 10 ohm to dużo raptem 15 W grzania sondy.
Druga sonda nie ma wpływu na spalanie i moc silnika. Odpowiada za to pierwsza sonda. Jeśli ktoś ma wątpliwości to polecam ten artykuł. http://mobile.autokult.pl/14053,budowa-d... Najważniejsze jest zobaczyć jakie napięcie ma sonda i po tym będzie wiadomo jaka jest mieszanaka. Należy pamiętać, ze zwiększone napięcie nie koniecznie...
Mam zafire 2003 1,8 benz 92KW.Po odczytaniu pamieci pokazal grzanie sondy.Wymienilem sonde i dalej to samo.Wszystkie bezpieczniki w porzadku.Moze ma ukryty bezpiecznik,a moze sonda dostaje prad przez przekaznik?Tak dlugo jak silnik jest cieply nie swieci sie kontrolka silnika gdy ostygnie pokazuje blad grzania sondy.POMOCY
Witam! Auto zapala checka mówiąc o błędzie w obwodzie grzania sondy i potem samej jej pracy. Zasilanie jest ok oporności obu grzałek to 13 ohm, pobór prądu to w obu 1A na zimno a 0,6A na ciepło. Wygląda na to po mojemu że jest oki. Mam screeny z ELMa. Pozdrawiam! I oczekuję na pomoc ;) http://obrazki.elektroda.pl/2476833700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7125629900_1...
Rząd to normalnie rząd cylindrów. Masz tam fałkę,więc masz rząd pierwszy i drugi. Poprawniej powinno być lewy lub prawy bank cylindrów. 015 Za niski sygnał Sonda lambda rząd 1 czujnik 1 008 Obwód grzania sondy lambda rząd 1 czujnik 1 Uszkodzenie w obwodzie sondy pierwszego rzędu,sonda nr1,czyli przed katalizatorem "080 Przerywacz szkodzący katalizatorowi...
Problem rozwiązany. Po wymianie wyżej wymienionego tranzystora, grzanie sondy wróciło. Dzięki za pomoc i za zainteresowanie...
Tak złącze przy sterowniku pin 14 (pin2 zaworu )to sterowanie, pin 1 zaworu to plus po bezpieczniku 8 (ten sam co grzanie sondy lambda )
Witam. Prawdopodobnie zakamieniony wymiennik płytowy odpowiadający za grzanie wody użytkowej bądź uszkodzona sonda temperatury. Pozdrawiam.
Może być sonda, może skład mieszanki, może układ grzania sondy. Działanie (parametry), sondy sprawdzone ?
Problem może być spowodowany brakiem grzania sondy sprawdź czy dochodzi napięcie grzania na sondę najlepiej zmierzyć jak sonda jest wpięta na zimnym silniku zaraz po odpaleniu.
tak wlasnie czarny sygnal , szary masa sygnalu ,, biale grzanie ,, sonda grzeje przez caly czas ,jest w niej opornik ktorego rezystancja wzrasta wraz ze wzrostem temperatury wiec im cieplejsza tym mniejszy prad przez nia plynie .. w nowszych systemach wtrysku prad grzania sondy regulowany jest przez ECU sorki za pomylke ,, poprawilem sie
Już to zrobiłem, wg procedury Opel Tis. Jest tam opisane który kabel od wtyczki w którym miejscu wchodzi do ECU. Wszystko przewodzi na poziomie 1,2 - 1,3 Ohm Grzanie sondy tez w porządku, 12,86V
Masz grzanie sondy masz?
może masz coś nie tak z grzaniem sondy
pisze wyraznie O2 sensor heating open circut sprawdź obwód grzania sondy
Silnik to BSE 1.6 102 konie. Sprawdzałem z ciekawości już wcześniej wszystkie bezpieczniki w skrzynce ze zdjęcia. Zerknij proszę bo może brakuje tu jakiegoś bezpiecznika? Bo jest kilka wolnych miejsc na bezpieczniki. A może wiesz który to konkretnie bezpiecznik od grzania sondy? Wogole to dziękuję że poświęcasz swój czas i wiedzę żeby mi pomóc 👍 Dodano...
17524 i 17526 to problem z grzałkami sond obu. Czyli albo grzałki w sondach kaput albo zasilanie do nich. Jak silnik chodzi normalnie i tylko te błędy są problemem to dwa pomiary do wykonania. 1. Rezystancja grzałek sondy 1 i 2 2. Napięcie zasilania grzałek sondy 1 i 2. Jak będzie ok to pomiar pod obciążeniem np żarówką 12V 5W. Bo w ECU jest przerwa...
Bezpiecznik nr 1 (10A) jest od grzania sond. Masz dodatkowo schemat i diagnostykę.
A to jest 125 czy 115 koni ?? napewno z18xe1 nie z18xe p0130 to by bardzie tyczyło samej sondy w sensie grzanie słabe, okablowanie błąd p017x by pokazał że zła dawka paliwa /ubogo/bogato A nie jest sama sonda walnięta? Samym gazem możesz "wymusić " działanie pierwszej sondy? Ciekawe wtedy jak czas wtrysku na PB się zmienia po przełączeniu z lpg na pb?
Zobacz w danych jaką temperaturę widzi DME. MOżesz pirometrem zmierzyć temperatury. Zobacz jak katalizatory i sondy się grzeją, zobacz czy wisko działa.
Kolega moze poda co dokładnie było w opisie błędu obwód sondy czy obwód grzania sondy. Sonda w parametrach pracuje ? Auto ma pełną moc?
Z tego przekaźnika jeszcze jest coś sterowane? Może grzanie sondy albo egr? Masz schemat to popatrz jakie obwody zasilane są z tego przekaźnika.
różnica jest w tym że 4 przewodowa ma obwód grzania
Ciekaw jestem jak sprawa się zakończyła bo ostatnio tez walczę z wypadaniem w corsa c 1.0 Na początku błąd grzania sondy lambda z czasem podczas jazdy na równym gazie pod górę lekkie falowanie mocy. Po kilkuset km brak mocy wypadanie zapłonu i szarpie silnikiem na wolnych obrotach. Miałem nieszczelnosc na dolocie ale juz zrobiłem niestety nic się nie...
Witam w mojej jest grzana sonda lambda. grzanie wspomaga jej prace kiedy jeszcze wydechy sa zimne. Poroponował bym sprawdzić czy grzanie pracuje
16514 - przerwa w obwodzie sondy 1 17526- przerwa w obwodzie grzania sondy 2 Pierwsze kabelki do sprawdzenia i pomiary napięć na wtyczkach obu sond lambda. Dwa sprawdzenia samych sond/ ewentualna wymiana.
Ja bym podłączył grzanie sondy pod zasilanie po stacyjce.
A więc tak grzanie sondy jest cały czas... przewód spradzony i nie jest uszkodzony ani żaden styk... zastanawiam się nad tym brakiem paliwa... i tą sondą... no nic poszukam sondy na podmiankę i zobaczymy co będzie
Napisz jaki masz kod silnika. Bezpiecznik 37 to miedzy innymi obwód grzania sond lambda. Moze masz przewod przytopiony do wydechu?
Analiza spalin mówi że mieszanka jest ok. Grzanie sondy sprawdzę miernikiem czy jest. W sumie to nawet komputer podmienię bo mam zapasowy.
No widzisz, wklejanie bloków z VAGa nic tu nie pomoże... 17511 grzanie sondy Bardziej grzałka, nie grzanie...
Grzanie sondy jest,o jakie zasilanie do trzysta kolego ci chodzi?i nie rozomiem jak podłaczyc k lub can besposrednio przy ster silnika?
Podłączenie grzałki pod przekaźnik pompy paliwa to chyba nie najlepszy pomysł. Po co si grzanie sondy cały czas kiedy pompa paliwa prcuje.
Podłącze się do tematu u mnie występują dwa błędy P0141 i P0335, grzanie sondy i czujnik na wale korbowym, auto czasami gaśnie. Czy wg Was mogę w ciemno zamawiać czujniki czy najpierw coś sprawdzić ?? Pozdrawiam!
Witam :) Ad. 1) Ten pomysł wymaga sprawdzenia, ale... o ile dobrze pamiętam sonda wysyła poprawny sygnał dopiero gdy osiągnie wymaganą temperaturę pracy. Więc wyłącz grzanie sondy po wykryciu poprawnego sygnału (po wykryciu zmian sygnału). Pozdrawiam,
Witam kupiłem opla Meriva zwykły 1.6 benzyna z gazem po przejechaniu parędziesiąt km zapalił mi się czek po sprawdzeniu błędów były 141 170 i 176. Szybka wymiana sondy na nową i nic jeden dzień spokoju i z powrotem to samo. Kupiłem więc następną sondę tym razem używaną ale oryginał opla. Nowa sonda była Maxgira. Na używanej 176 zniknął zostały tylko...
P0170 korekta paliwa rząd 1 P0302 Cylinder 2, rozpoznano wypadanie zapłonu P0030 Obwód grzania sondy lambda, rząd 1, czujnik 1 P0304 Cylinder 4, rozpoznano wypadanie zapłonu
Problem rozwiązany. Tak jak napisał Doktorr - problemem był spalony bezpiecznik. Niestety przy wzrokowym sprawdzaniu bezpieczników wszystko wydawało się w porządku bo odpowiedzialny za grzanie sond i EVAP bezpiecznik na pierwszy rzut oka nie był uszkodzony. Zapewne przypalił się od zwarcia przerwanego przewodu. Dodam, że byłem już u kilku fachowców...
Witam Wyskakuje taki błąd: Parametry samoadaptywne -sygnał za niski Auto ciężko pali i jest słabe. Sonda nowa, grzanie sondy jest. Gdzie szukać??
Sprawdź obwód grzania sondy. Wymien i wyksuj. Mozesz miec suboofer w bagazniku po lewej stronie. jezeli nie pisze boose na głosnikach, to go nie masz. Mozesz jeszcze polączyc sie vagiem z systemem Audio i sprawdzic dla pewnosci.
Witam! Sprawdziłem grzałkę i grzeje. Sondy temperatury mają oporność 5,12,17 kiloohm. Ne wiem czy to prawidłowe oporności? Nadal no frost nie działa. Proszę o pomoc. Pozdrawiam,
17530 (p1122) - Przerwa w obwodzie grzania sondy lambda, lewa strona za katalizatorem, (brązowe 4-pin złącze na grodzi silnika). 17526 (p1118) - Przerwa w obwodzie grzania sondy, prawa strona za katalizatorem, (zielone 4-pin złącze). 17522 (p1114) - Zbyt duża rezystancja sondy, prawa strona za katalizatorem, (zielone 4-pin złącze). 17548 (p1140) - Zbyt...
Witam wymienilem dwie sady lambda a nadal wyswietla sie blad 17511 problem grzania Pomierzyłeś co się dzieje w obwodzie grzania sondy?
Uszczelka uszkodzona jest prawdopodobnie pomiedzy tłokami.I może to mieć wpływ na czujniki. Tak, a szczególnie IAT i obwód grzania sondy. Jesteś pewien że znasz się na mechanice?
Ładny wynik czy nie bardzo Jeśli zestrojone na max to może być. Sam wynik zależny jest od budowy samej sondy. Sprawdź czy grzeje się tranzystor końcowy. Powinien być dobrze ciepły.
Mam identyczną usterkę mechaniory opuścili ręce niewiem gdzie szukać pomocy wymieniona sonda lambda, egr , czyszczona przepustnica i dalej to samo. ostatnio po kolejnej wizycie u polecanego mechanika dowiedziałem się że problem jest w grzaniu sondy tak jakby rozłanczało grzałkę. jak coś więcej będziesz wiedział to b. proszę o info bo mam już...........................
Witam Nie jestem może ekspertem... Nie jesteś, Twój post to jedna wielka bzdura. Kolegę autora poproszę o numery błędów, mam wrażenie,że grzanie sondy nawala, czy to zostało dobrze sprawdzone?
Rozumiem że przekaźnik grzania sondy jest wbudowany w PCM'a, bo rozwaliłem całą wiazke angielską i kabelki wychodzące z pinów PCM'a ida bezpośrednio do lambdy
Kolega chyba za długo jeździł na tym wypadającym zapłonie i teraz ma cały wydech zasyfiony. Optowałbym za wymontowaniem sond i sprawdzeniem czy nie są zabrudzone nagarem, to samo będzie w katalizatorze. Sprawdzić grzanie sond. Sondy na pewno oszukują, mogą pracować ale wskazania są nieprawidłowe dla ECU. Raczej komp nie oszukuje. Wiadomo, że jak katalizator...
Świece i przewody nowe oryginalne fordowskie. Diagnostyka wykazała błąd P0230 czyli pompa paliwa zakłócenia działania. Pompa wymieniona,przekaźnik od pompy i mocy. Sonda lambda obwód grzania sondy (rząd 1 czuj 1).Diagnosta stwierdził że sonda nie ma wpływu na to. Auto po nagrzaniu nadal nie ma wolnych obrotów dopiero po ostygnięciu pali i wchodzi na...
Grzanie sondy jest zawsze, kiedy pracuje silnik,( pompa paliwa ) i u ciebie prawdopodobnie plus idzie przez bezpiecznik F 12, a minus z komputera.Sprawdź którego bieguna brakuje do podgrzewania sondy. Pozdrawiam.
Witam. Wywaliło mi błąd "przerwa w obwodzie grzania sondy rząd 1 czujnik 2". Rząd 1, to ten z przodu auta czy z tyłu? PS. mam nadzieję, że ten z przodu.
sprawdzałeś może sonde Lambda ? Odepnij ją i sprawdz czy masz takie same objawy, moze grzanie sondy nie działa i jak silnik jest zimny to wariuje. napisz jeszcze jak ze spalaniem, czy masz takie samo jak przed objawami
1-sw - czarny przewód do czarnego od sondy, 2-ge - żółty do siwego od sondy, do 3-br - brązowy do jednego białego, a 4-gl bl - zielono niebieski do drugiego białego. Mówiąc krótko czarny to przewód sterujący, siwy to masa sondy, a dwa białe to grzanie sondy + i -.
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Nawet nie napisałeś jaki masz silnik, ciesz się, że Twój post jeszcze się uchował. Domyślam się, że to przekaźnik sterujący pompą paliwa i grzaniem sondy lambda. Wyłącza się go przy pracy na gazie, choć chyba lepiej byłoby odpinać zasilanie od wtrysków.
Ja wiem jak sprawdzić sondę od strony grzania napisałem że jak wjadę na na kanał to usunę przyczynę błędu.Wcześniej pomimo błędu obwodu grzania sondy nie świecił się check i serv a teraz się świeci.Co jeszcze robiłem opisałem w pierwszym poście Co jest powodem swiecenia cheka i serv czy te 4 błędy ?
A można podłączyć diodę która sygnalizowałby grzanie?
Zielony to na pewno plus do grzalki (+12V z przekaznika), brazowy to masa grzania sondy. Pozostale - czyli czarny i zolty to przewody sygnalowe sondy: czarny - sygnal a zolty - masa (ekran sygnalu). Pozdr.
Rozumiem że do fioletowego zwarł się jeszcze jeden przewód od sondy? Być może udało Ci się podać napięcie od grzania sondy na wejście sterownika gazu... Pewnie się nie obejdzie bez wymiany. Chyba że ktoś będzie chciał go naprawiać
Tolerancja 10 % to i tak dobrze. Miernik ma tolerancję. suma su ma rum jest dobrze. Przy tylu funkcjach [grzania] . Temperatury będą się różnić . Czujnik jest umieszczony w jednym miejscu . Nie będzie będzie idealnie wskazywał. Jak dajesz 3D to jest równomierny rozkład temperatury. Co masz na końcu tego miernika [sondy].
tzn ze plus masz od przekaznika pompy paliwa (najczesciej) i minus od ecu podaje impulsowo. Podaje, odłacza, podaje, odłacza. Jezeli brak ci grzania sondy to zadna sonda nie bedzie ci chodzic. Szukaj bezpiecznika. Sprawdz zasilanie na wtyczce sondy.
panowie , też robiłem swapa z passata do mk3 silnik aaa . i pali mi prawie 20 litrów na 100 . na kompie nie pokazuje żadnych błędów pracuje równo . jakie byłyby obawy braku grzania sondy . i czy to może być przyczyną .
Witam. Pacjent Corsa C 1.0 , w aucie zaświeca się check , diagnoza: nie działa grzanie sondy za katalizatorem oraz wadliwe działanie. Wymieniłem sondę na nową , błąd grzania zniknął jednak dalej wyświetla błąd nieprawidłowego działania. Sonda utrzymuję wartości ok. 420mV. Dlaczego wywala błąd skoro sonda teoretycznie działa? Dodam że katalizator drożny....
Sprawdź czy jest naięcie podczas grzania sondy (może być spalony bezpieczni - o ile pamiętam 30 A). Miałem kiedyś taki przypadek. Jak nie masz miernika to podłącz żarówkę 12 V 10 W(lub podobnej mocy ) do białych przewodów i zobacz czy zaświeci jak włączasz stacyjkę.
Multimetrem z pomiarem temperatury (małą sonda w zestawie).
Identyczne objawy jak moje. Na początek pompa paliwa do sprawdzenia. Zobacz czy masz grzanie sondy lamba i czy masz odczyty z czujnika podciśnienia. U mnie stoi to to na 40% i się nie zmienia. Zanim zaczniesz coś sprawdzać to odczytaj błędy i sprawdź jak zmieniają się parametry dynamiczne. Jeśli chodzi o gaz to mam instalacje podciśnieniową i spalanie...
Na dzień dobry i tak silnik pracuje na mieszance wzbogaconej , więc sonda nie jest mu potrzebna. Jak osiągnie temperaturę pracy - przechodzi do Closed Loop , i wtedy zaczyna z niej korzystać. sam sobie zaprzeczasz. sprawdz oporosc grzałki i zasilanie na nia. sprawdz przekaznik grzania sondy.
Na początek sprawdź sobie wiązkę. Przyznam szczerze, że dałem sobie spokój z naprawą, brak podgrzewania objawia się brakiem pracy sondy po odpaleniu kiedy jest zimna, po ruszeniu autem zaczyna działać po kilkudziesięciu sekundach i działa prawidłowo aż do zgaszenia silnika. Pracę sondy możesz sobie obejrzeć w Alfa OBD lub MultiEcuScan. Ilość tlenu musi...
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. W sumie...
2554 Obwód grzania sondy lambda rząd 1, czujnik 2 Przerwa/zwarcie. pozdrawiam i dziękuję za pomoc Możesz mi wyjaśnić dlaczego wymieniliście pierwszą sondę?
Samochód: 1999r 1.6 AKL. Problem : Duże spalanie Dotychczasowa diagnoza: brak grzania sondy lambda- badałem rezystancje na sondzie wykazuje przerwę. diagnostyka wykazała błąd 0219 -regulacja sondy lambda Moje pytanie , czy podwyższone spalanie to bezpośrednia przyczyna tego powyżej czy szukać jeszcze innych usterek. Dodam że przy przegazowaniu czuć...
Masz drugi i nie podstawiłeś na próbę? podstawilem i dziala aczkolwiek inaczej bo nie zalacza sie na 2 sekundy a na ciagle zasila pompe mozliwe ze wynika to z innego systemu grzania sondy lambda , stary komp grzeje przez kolejny przekaznik strerowany dodatkowym sygnalem a ten komp grzeje przez przekaznik pompy
Od grzania sondy lambdy możliwe że mógł pójść też przekaźnik i temu nie grzeje jej ? Temu pytam bo zauważyłem że w unie cytuję "> pod maską po lewej stronie digiplexa masz małą czarną skrzyneczkę, ściągnij dekielek i tam są dwa > przekaźniki, jeden jest od pompy tylko nie pamiętam który a drugi od grzania Lambdy"
A gdzie tu pisze o grzaniu sondy???? Uszkodzona daje fałszywe dane, sterownik wali na bogato dawkę, opóźnia zapłon i topi katalizator Tu pisze : >Byłem w serwisie - jedyny błąd jaki pokazuje komputer to "błąd ogrzewania >sondy lambda".
jeśli sonda nie jest grzana to nie działa w tym pasku jak się nie mylę sonda jest dość daleko od kolektora wydechowego i nie jest w stanie nagrzać się od spalin dlatego potrzebna jest grzałka więc najpierw napraw grzanie sondy tak wysokie spalanie może być spowodowane brakiem sygnału z sondy który to jest spowodowany brakiem grzania a zwłaszcza w jeździe...
To zalezy, ktory rocznik tego auta.Jesli do95 to PCM ma jeden wtyk(komp jest chlodzony powietrzem zasysanym przez silnik)Obudowany jest caly plastikiem.ASD zasila nie rozrusznik,tylko obwody pompy,cewki i wtryskow.W nowszym modelu dochodzi jeszcze grzanie sond
Witam chodzi o astre II 1998 X16XEL.Jaka jest kolejnosc przewodow we wtyczce sondy bialy bialy czarny szary czy bialy bialy szary czarny. Wiem ze dwa biale to grzanie sondy(czy grzanie mozna sprawdzic przez podlaczenie 12 V i czy ma znaczenia polaryzacja)Co za zadanie pelnia czarny i szary ktorys musi dawac sygnal na sterownik(ktory ) a jaka role pelni...
Nikt niepomoże? Wymieniłem juz komputer na darmo bo na drugim okazalo sie ze takie same jest napiecie na grzałke ok 6.5V ktore calkiem znika jak wlacza sie check. Oznajmiam jednak że w tym silniku niema przekaźnika na grzanie sondy w kazdym programie na schematach pokazuje ze idzie bezposrednio ze sterownika pin A6 Jednak po przekreceniu kluczyka jest...
Tutaj screen z sond. Przypomnę że problem jest z czujnikiem 2 1 bank 1 (ten za katalizatorem). https://obrazki.elektroda.pl/5582167000_... Czujnik 2 na wykresie zielony. Muszę jutro zapytać czy ona jest podłączona. Albo nie ma grzania. Druga sprawa, że odczyty z niego nagle zniknęły - widać że wykres się urywa. Uprzedzając pytanie -...
Grzałki OK, sonda ta zaznaczona. Należy jeszcze sprawdzić, czy podczas pracy jest podawane zasilanie na grzałki górnej komory.
grzanie sondy lambda grzanie lusterek fotele grzanie
włączeniu kompa restart władimirec remont iskra toyota
zagłuszacz sygnału zagłuszacz sygnału
Ares: Anulowanie pobierania plików - przyczyny i rozwiązania Oznaczenia regulatorów alternatora: ECU sterowany (LIN, COM, DFM) vs. klasyczny (B+, D+, L/61)