Puki co odłącz kleme żeby nie poszedł z dymem .
Czy alternator jest na 12V czy 24V? czy przy wymianie aku na 12V była jakaś zmiana w regulatorze napięcia, alternatorze? Co do przełącznika, tam nie ma cudów wystarczy założyć 3 pozycyjny jeśli masz silnik z podgrzewaniem na 0 wyłączony na 2 grzanie a na 3 pozycji rozrusznik i grzanie lub sam rozrusznik. Odpowiedz na poprzednie pytania a coś pomyślimy:)
jeśli pompa wstępnego ciśnienia ci chodzi to pewnie zawór pompy CR się kończy ''MIĄŁEM TO SAMO'' będę go wywalał i zobaczę co z nim jest .po podłączeniu pod kompa pokarze co jest.jeśli chcesz go odpalić na szybko to; weź palka do tapicerki odkręć przewód od co idzie od kulera do EGR-a na tym foto nr 6 wchodzi na 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?...
Myślę, że będzie się grzał - rozrusznik jest do pracy krótkotrwałej, więc w ramach "akcji O"...
A dlaczego nie zdejmiesz tylnej pokrywy?
Na początek ile volt jest na akumulatorze w momencie kręcenia,następnie posprawdzaj przewody,na akumulatorze,rozruszniku. Masy na karoserii i silniku. Świece trochę biorą prądu i dla rozrusznika mało zostaje.
Grzej olej żeby rozrusznik miał łatwiej, ja stawiam elektrycznego grilla pod miskę. A jak to mu będzie za mało to kopciucha w dolot. :D
Mój problem polega na tym że po próbach odpalenia auta, motor uruchamia się za pierwszym a bardzo często za 10 a nawet za 20 razem. Wygąda to tak jakby nie dochodziło napięcie do pompy wtryskowej. Świece grzeją, rozrusznik kręci bez zarzutu. Do czego służy moduł z numerem 137, w obudowie jakby przekaźnika. Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy...
Swiece sprawdzone czy grzeją ? Rozrusznik musi szybko kręcić, sprawdź czy na knota odpali normalnie.
Dwie możliwości, uszkodzony rozrusznik lub zły styk na przewodzie prądowym rozrusznika. Zobacz, czy w trakcie próby rozruchu nie grzeje się bezpośrednio przy klemie akumulatora i na oczku rozrusznika. Dodatkowa masa bezpośrednio z klemy na blok, czy z karoserii? W drugim przypadku też zobacz czy nie grzeje się przy klemie i przy mocowaniu do nadwozia.
Jeśli jest to pompa mechaniczna to ma dwie linki. Jedna do dawki wtrysku (czyli pedału gazu) a druga do wyłączania silnika. Pociągnięta - silnik pracuje, schowana - silnik stoi. Stary Mercedes 207D, którego kiedyś ujeżdżałem miał takie cięgno, do grzania świec, kręcenia rozrusznikiem i gaszenia silnika.
Przełącznik dźwigniowy włącza najpierw grzanie świec następnie dołącza rozrusznik dlatego ma 3 styki. Przycisk się nie nadaje jest za słaby do świec może być tylko do rozrusznika.P
Zamykam. Rozrusznik do fachowca, to była dobra rada.
Przywal jakimś kółkiem drewnianym w automat jak dasz radę. Jak pyka automat po przekręceniu na zapłon to rozrusznik może być uszkodzony. Albo podłączyć opalarke i delikatnie spróbuj grzać może coś to da.
Kol. Powiedz czego nie masz: 1. Twarda pompka 2. Ropa z wtrysku Świece grzeją, rozrusznik kręci więc powinno odpalić.
30-zasilanie z akumulatora poprzez bezpiecznik okolo 80A 87-wyjście na świece 86-plus za stacyjką 85 masa L-lampka kontrolna grzania 50-styk elektromagnesu rozrusznika
Jaki jest kierunek przepływu prądu- do czy od akumulatora? Jeśli do to alternator ładuje akumulator i nic w tym dziwnego dopóki napięcie na klemach nie jest za wysokie. Jeśli przepływ prądu jest od akumulatora to coś mocno obciąża- grzenie świec/grzanie plynu/rozrusznik lub nawet uszkodzony alternator. Kabel przy alternatorze ten gruby też się grzeje?...
Przepraszam, że tak bez ogródek napiszę. A znasz się w ogóle na mechanice, bo pytanie tak ogólne ja moja odpowiedź: Zepsuł się quad. Jaki to dym? Czy śmierdzi olejem, spalinami, plastikiem czy zgrzanym drutem? Czy śmierdzi tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem? czy rozrusznik działa prawidłowo? Czy kable się grzeją? Czy wszystko jest suche? Czy rozkręcałeś...
Tam powinny być 2 puszki: przekaźnik rozrusznika (blokady rozrusznika) i opornik świecy żarowej (1 st grzania) - jest szeregowo ze świecą. Na drugim stopniu (przy rozruchu) ten opornik zwiera stacyjka.
Witam. Mam Podobny problem z moim T4 1.9 TD. Auto było postawione wczoraj wieczorem w garażu i dzisiaj rano już nie odpaliło. Do tej pory nie sprawiał żadnych problemów. Świece grzeją, rozrusznik kręci ale nie chce odpalić. Próbowałem odpalić z plaka i się udało. Dodam ze po przekręceniu kluczyka w pompie wtryskowej nic nie słychać, tak jakby nie tykał...
Jeśli akumulator ma siłę zakręcić rozrusznikiem, to co ma do grzania świec? Pewnie sterowanie przekaźnikiem grzania, albo same świece do przeglądu.
Suzuki Vitara Silnik 2.0 HDI PSA świece żarowe zaczynają grzać w momencie uruchomienia rozrusznika, a pominne grzać po włączeniu zapłonu. Przy podłączeniu komputera przez gniazdo diagnostyczne można wymusić grzanie. Świece sprawne nowe, co może być przyczyną?
Może korozja spowodowała zablokowanie rozrusznika ?
Nie wydaje mi się aby rozrusznik nadawał się do pracy ciągłej a przy wyciągarce paralotniowej różnie to może być w zależności od użytkowania. Kiedyś zrobiłem sobie suwnicę warsztatową i jako wciągnik zastosowałem właśnie rozrusznik od poloneza w połączeniu z przekładnią o przełożeniu 1:63. Rozrusznik się grzał i grzał i po jakimś czasie się przegrzał(spalił)...
witam Swiece grzeją rozrusznik dobrze kreci Zalecam czytać potem bzdety pisać. Co do kompresji się zgadzam, może być jedna z przyczyn.
Zależy od temperatury silnika czas grzania. Sygnał rozrusznik ma odciąć prąd aby ułatwić rozrzuch. Swiece mogą grzać jeszcze po odpaleniu
Mam pytanie w sprawie wyżej wymienionego przekaźnika Podłączyłem go tak jak na schemacie i objawy są następujące Po stacyjce załącza się grzanie. Rozrusznik rozłącza przekaźnik. wszystko byłoby dobrze tylko przekaźnik nie rozłącza się samoczynnie i grzeje cały czas. Przekaźnik jest bez drugiego pinu z czujnika temperatury. Zaadoptowałem go do 1.9 diesla...
Na powrocie nie ma 300 ATM a to ten wężyk który idzie od regulatora do powrotu, też właśnie myślałem że to może być problem stacyjki ale myślę że na kablu który idzie do bendixa było by cały czas zasilanie a po przesunięciu kluczyka w poziom zapłonu zasilanie zanika plus do tego Yaris ma zabezpieczenie żeby kręcić rozrusznikiem musi być wciśnięty pedał...
Jesteś pewien grzania świec, bo świecąca kontrolka nie zawsze świadczy o grzaniu świec żarowych. To, że rozrusznik kręci też nie świadczy o jego sprawności, ważne są jego obroty. Komputerem możesz sprawdzić m.in. sprawność czujników temperatury, obroty rozrusznika i grzanie świec.
A na starym akumulatorze kręcił rozrusznik?
To coś musi być nie tak.Sprawdzałeś przewody zasilające ,masę . Czy te przewody się nie grzeją przypadkiem podczas kręcenia rozrusznikiem?,co świadczyłoby o złym połączeniu.
Świece grzeją, rozrusznik dobrze kręci. Na 100% sprawa paliwa. Dodano po 7 Na powrocie ( przelewie) mam przeżroczysty przewód, jak pompuję pompką ręczną to leci w nim bardzo dużo pęcherzyków powietrza.
No i tak zrobiłem - na włączniku tym z dźwignią mam tylko świece i nim je załączam a rozrusznik uruchamiam włącznikiem "starterem" takim jak jest przy C 360. Wszystko działa jak należy - świece grzeją a rozrusznik odpala silnik bez żadnego terkotania. Przy rozruchu wal nawet jednego obrotu nie zrobi i już silnik chodzi. Jest OK przynajmniej na razie....
Robokop, elktromagnes złapie nawet na 7V (inna konstrukcja niż w samochodzie) Może być akumulator miałem taki przypadek - grzał przewody jak cholera Jeżeli problem w rozruszniku pomiar prądu wyjaśni sprawę
mam podobny problem. chrysler Voyager 99 r 2,5 TD w ciepły słoneczny dzień gdy próbuje odpalić samochód, nie zaświeca się sygnalizacja grzania świec, rozrusznik nie kreci a po kilku sekundach zapala się "Alarm Set" . Gdy solidnie przewietrzę kabinę problem znika. Sygnalizacja grzania świec zaświeca się, rozrusznik działa. Silnik odpala bez problemu....
Skoro się grzeje w trakcie jazdy, to coś źle złożyłeś. Tak czy inaczej, szukaj drugiego rozrusznika.
Witam wszystkich potrzebuję informacji gdzie idzie kabel od sygnału z rozrusznika bo muszę podlaczyc kabel od grzania swiec pacjent audi 80 b3 1.9D
OK jak mi się jakiś trafi to wymienię go i sprawdzę czy coś to daje. Aha zapomniałem dodać ze sterownik grzeje świece bez przerwy. Oczywiście przestaje grzać jak zakręcę rozrusznikiem ale jak bym tego nie zrobić to by grzał świece do wyczerpania akumulatora. Tak przynajmniej mi się zdaje raz go przetrzymałem 1 min i nie odłączył świec.
Witam. Od wczoraj mam identyczny problem jak kolega ( świece grzeją , rozrusznik kręci a samochód nie pali ). Na razie rozwiązałem go połowicznie. Po pierwsze - zauważyłem że po załączeniu stacyjki zapalają się kontrolki ale jak przekręcam na rozruch to rozrusznik kręci ale kontrolki gasną. Po drugie pomyślałem że może nie dostaje paliwa a na pompie...
Świece żarowe ZAWSZE grzeją podczas kręcenia rozrusznika ,wtedy kiedy ze względu na temperaturę silnika nie zapala się kontrolka świec to po uruchomieniu rozrusznika też grzeją.
Rozrusznik uszkodzony, do naprawy.
Witam. Jeszcze jedna sugestia: ciepły diesel nie grzeje świec żarowych( tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem) dlatego lepiej jest zakręcić kilka razy krótko, a nie raz do skutku ,po drugim lub trzecim starcie zapali i nie rzygnie dymem :)
Witam. Mam problem z VW Touranem 1.9tdi. Nie chce odpalić, a rozrusznik nie ma siły kręcić, strasznie się grzeje! Rozrusznik słabo kręcił od dłuższego czasu, ale woziłem ze sobą drugie aku i za pomocą kabli ciężko, ale dawał radę odpalić. Teraz już nawet 3 aku nie dają rady (kontrolki przygasają, a rozrusznik robi się gorący). Pytanie czy to wina zepsutego...
Plus, mnus lampka kontrolna grzania, zacisk rozrusznika' sruby to akumulator i wyjście na podgrzewacze
Naprawić rozrusznik, naładować akumulator, świece żarowe masz tam ? - grzeją ? Dość podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic43...
Co ma przebicie? Alternator czy rozrusznik, jakie jest napięcie na akumulatorze jak silnik pracuje. Świeci się kontrolka od ładowania? Trochę więcej szczegółów. Jak mocno się grzeje ten rozrusznik i kiedy.
Zasada działania jest taka: -przekręcamy kluczyk w pozycję "zapłon" -zaczynaja grzać świece i zapala się kontrolka (tutaj uwaga: w układzie bardziej "zaawansowanym" - tak jak wspomniany Mercedes - w przypadku uszkodzenia którejś ze świec kontrolka się nie zapali. Zapali sie na ok. dwie minuty po uruchomieniu silnika) -kontrolka gaśnie - silnik jest...
120Ah powinien sobie poradzić ze 3kw rozrusznikiem. O ile sprawny akumulator i rozrusznik. Ogólenie dosyć łatwo to sprawdzić co jest nie ok, po prostu kręć rozrusznikiem ok 8 sekund i potem ręką sprawdz co się grzeje klemy, słupki, kable , styki rozrusznika...... jak będziesz miał szczęście to samo się okaże bo dym poleci.
Wtryskiwacze ok? Co z tego że świece nowe ale grzeją?
Na to wygląda. A ładowanie sprawdzałeś? Jeżeli grzeje się przez rozrusznik to podczas pracy silnika nie powinien się grzać.
Wymieniłem przekaźnik świec żarowych, bo ze schematu wychodziło, że to prawdopodobnie on nie łączy, ale mimo tego problem jest dalej ten sam. Tak jakby nie wysyłało sygnału do grzania świec i rozrusznika
Myślę że te 2,5mm to można urwać i lipy być raczej nie powinno. Tylko jak ci się ostro grzeją przewody to nie dziwota że rozrusznik świruje. Możesz zrobić jeszcze jeden gruby temat. Od akumulatora przewód minusowy (z kabla rozruchowego) walisz na obudowę rozrusznika, przewód plusowy tam gdzie przychodzi ci przewód od przekaźnika. Tu uwaga, bo rozrusznik...
Każdy konkretny sprzęt diagnostyczny ma podgląd parametru temperatury, A skoro byłeś na serwisie to że niema usterek to już klapa ? Monitoring parametrów często więcej mówi niż kody usterek.
Trafiłeś w"10" radelinus. Powodem było zawieszenie się szczotek w rozruszniku. Dalej jednak nie rozumiem co ma rozrusznik do świec żarowych (a raczej kontrolki ich grzania). Faktem jest, że po wyczyszczeniu rozrusznika wszystko funkcjonuje prawidłowo.
Silnik zaczyna się wkręcać na obroty i gaśnie. (silnik jest podpięty na krótko 2 kable do pompy grzanie świec i rozrusznik )
1- grzeją świece 2- grzeją świece i kręci rozrusznik
Tak załóż sobie drugi przycisk do grzania świec. Jeden od rozrusznika juz masz.
Sprinter 208 2.3D 97r Proszę o pomoc w znalezieniu czujnika, świece grzeją w nieskończoność dopiero uruchomienie rozrusznika przerywa grzanie. Świece nowe sterownik sprawdzony.
mam pytanko czy da się prostownikiem sprawdzić rozrusznik ?????
Tradycyjnie sprawdź czy klemy się nie grzeją.
Przytrzymaj na rozruszniku i zobacz co się będzie grzało, klemy, elektromagnes i jego styki czy kabel.
fastusbombastus jak odpalisz cały sprzęt grzewczy + grzanie świec + rozrusznik to musisz mieć mocny i sprawny aku. Rozrusznik ok. 200-300A, świece ok. 50A, to co chcesz instalować też ok. 50A. Podczas jazdy też chcesz tym grzać? jak tak to pobór dodatkowo ok. 50A, więc prawie cały naddatek alternatora pójdzie.
To będzie dobre przed snem Opowieść z dwóch odcinków https://youtu.be/Y20Oyr3RlaI 20min - będzie mało, bo akumulator dużo traci podczas postoju. Centralny, alarm, radio, immo, kamerki, to wszystko zjada prąd, który należy uzupełnić w min 120% Nie da się naładować 120%. Ale rada o dwudziestu minutach "zyciowo" nie jest głupia, w normalnych warunkach...
Witam Opis styków T- czujnik temperatury L- kontrolka świec 85-masa 86-+ po stacyjce 30-+z akumulatora 50-rozrusznik Pozdrawiam.
Robi się chłodno-aby diesel palił,silnik musi być sprawny,po drugie swiece żarowe muszą wszystkie grzać,po trzecie rozrusznik musi dobrze kręcić.
Jeszcze co zaobserwowałem to po odłączeniu przewodu od S4(termik kompresora)opòr się nie grzeje jednak nie można uruchomić rozrusznika.
czyli jak to się zaizoluje to musi być dobrze bo resztę sprawdzałem jest dobrze. Nie zgodzę się z tobą że lepiej kupić na złomie bo się pytałem i powiedział mi za całość 100zł :) trochę za dużo .
Mam opla astrę 1.7 turbo diesel, mam problem rano z odpaleniem go, kręcę kluczykiem nie łapie dopiero za 7 albo za 8 razem załapie raz i zgaśnie i później przekręcę to odpali,ale jak odpalę go z nocy to później pali za raz, jak znowu postoi 5-6 godzin to znowu ten sam problem, jaka jest tego przyczyna?paliwo z pompy może schodzić? i pompa nie szczelna?...
jeśli to jest sprawny akumulator to ten rozrusznik jest spalony bo strasznie szybko traci obroty i ledwo co potem kręci, te rozruszniki tak umierają właśnie że coraz wolniej kręcą a coraz mocniej się grzeją aż dymić się zaczynają
Chyba od świecy żarowej tylko dlaczego z niego się kopcilo ? czy normalne żeby tak się grzał ?
Witam, mam problem z elektryką w Lublin 2, widzę, że jest to dosyć popularny problem, na który brak odpowiedzi. W samochodzie działa tylko rozrusznik, grzanie świec, dmuchawa, tylko światła awaryjne i radio. Ogólnie normalnie odpala i jeździ bez problemu. Nie działają: światła mijania, kierunki, wskaźniki na liczniku, kontrolki, światła stopu i przeciwmgłowe....
Sprawdzić rozrusznik czy cewka się nie grzeje.
Rozrusznik jest zasilany poprzez przekażnik który masę dostaje z komputera sterującego silnikiem .Podobnie świece są zasilane poprzez komputer.
Szukaj oryginalnego układu sterującego grzaniem świec. Nowy kosztuje około 120 zł. Z tego co pamiętam, to ma on 7 wyprowadzeń i stworzenie instalacji do niego nie jest rzeczą trudną. Napewno ktoś podrzuci Ci to opis wyprowadzeń z tej kostki (co, gdzie). Do kostki podpięte są: 1. zasilanie (grube przewody) 2. wyjście na świece (grube przewody) 3. masa...
Silnik jest na tyle ciepły że nie ma potrzeby grzania taki układ. W tym momencie świece grzeją tylko jak kręci rozrusznik i do dobrego silnika to wystarczy.P
Miałem przypadek w którym wymienione na nowe szczotki w takim rozruszniku zamiast przewodzić prąd grzały się prawie do czerwoności coś jakby były z grafitu, rozrusznik na pusto kręcił a silnik ledwo obracał. wymienione same szczotki na takie w kolorze żółto- złotym i rozrusznik pracuje jak nowy.
Panowie , po pierwsze sprawdzić czy nie zapowietrza się , po drugie ustawienie zapłonu , po trzecie ciśnienie na tłokach. Czy wszystkie świece są takie same{czy równo grzeją}. Stan rozrusznika{czy nie zabiera za dużo prądu , może nie starczać na grzanie świec}. Zaworek zwrotny wg. mnie to półśrodek , następny opór do pokonania przez pompkę wstępną ,...
Jak w temacie, auto jest z 2000r, silnik 110KM. Wczoraj w czasie jazdy auto nagle dostało maksymalnych obrotów (tak jak by się zaciął pedał gazu,chociaż gaz sterowany elektronicznie) za samochodem pojawił się ogromny kłąb jasnego dymu. Po wciśnięciu sprzęgła silnik zaczął tracić obroty i w końcu zgasł. Po wszystkim nie chce odpalić. ropa jest podawana...
Sprawdziłem wszytko jak napisane i wszytko dobrze wał kręci ale za to przestał kręcić rozrusznik tylko cyka i strasznie się grzeje a jest taka możliwość że dostałem od mniejszego silnika rozrusznik i tak się stało bo oddałem do regeneracji a teraz się okazało że mną inny niż oddałem
Coś słabo Ci idzie to sprawdzanie. Wg. schematu przestawionego przez Rycho T układ jest rposty jak budowa cepa. Zrób tak: Rozrusznik zamontowany i podłączony! Odłącz akumulator. Wystarczy ujemny zacisk. Odepnij dwa grubsze kable z urządzenia opisanego na schemacie "Starter relay" i zepnij je porządnie ze sobą. Podłącz ujemny biegun akumulatora na moment!...
Świec przecież nie grzeje przed rozruchem w takich temperaturach, nie wiem jak w trakcie. Wg AD tam gdzie jest zworka mógłby być ewentualnie przekaźnik od rozrusznika.
Chodziło mi o to że po naciśnięciu startu przy próbie odpalenia nie ma żadnej sygnalizacji od grzania świec , nie słuchać rozrusznika nic się nie dzieje tylko mignie deska i komunikat żeby wyciągnąć kartę , wyciągnę i pojawia się komunikat hamulec +start /sprzęgło +start
I jak poradziłes sobie z tym problemem? Mam podobny problem z tymże przyczyna tkwi w odwrotnie podłączonym aku i kilkukrotnej probie zapłonu. Efekt-stopiona wtyczka od grzania świec, oraz po przekręceniu kluczyka migająca kontrolka check engine i immobiliser + pracujący przekaźnik grzanie świec. rozrusznik kręci ale auta nie odpala gdyż jak zakłądam...
witam temat berlingo 1.9d 2004r VAN kontynuuje akumulator sprawny, rozrusznik kręci, połączenia sprawdzone silnik-masa, wszystkie bezpieczniki w BSM,BSI-SIEMENS sprawdzone sprawne, podłączyłem świece żarowe przewodem 5 sek grzanie - nie odpala rozrusznik kręci poprawnie,podejrzewam że nie otwiera elektrozaworu na pompie, pompa lukas - idą 3 przewody...
Podłączona odwrotnie nie jest, bo minus ma w miejscu gdzie się ją przykręca do ramy, w sensie masa jest tam na oczku a nie do żadnego pinu. Pin jest jeden więc tam jest plus. Dodam że inne moduły które mam, też grzeją się w miejscu gdzie wybuchł poprzedni który działał, ale na nich nawet nie pojawia się iskra na świecy. Mimo to i tak grzeją się przy...
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
Witam Mam taki problem. Pewnego pięknego dnia jadąc sobie moją Renatą zapaliła mi się rezerwa wiec zatankowałem paliwo i dalej po przejechaniu może max 1.5 km od stacji paliw auto zgasło po około 15 minutach zapalił, znów przejechałem może ze 2 km i znów stop odczekałem 15 - 20 minut zapalił i jadę tym razem około 90 km i bez najmniejszego problemu...
Jakie masz obroty rozrusznika? Jak za niskie, do sprawdzenia klemy i przewody, zobacz czy się nie grzeją. Następnie do sprawdzenia sam rozrusznik. Natomiast gaśnięcie, to jak Kolega wyżej pisał.
Do sprawdzenia przelewy,wtryski (trawersy ) ,szczelność filtra paliwa ,szczelność pompy ,uklad grzania swiec żarowych ,rozrusznik no i na koniec kondycja silnika .
Witam, sprawdź szczotki w rozruszniku.
Pacjent BMW e60 520d Jak jest zimno po zapłonie auto długo kręci, jak już silnik się odpali potrafi zgasnąć ale nie za każdym razem. Te rzeczy były robione Moduł grzania świec . Świece Rozrusznik Mierzona kompresja Czujnik temperatury chlodziwa I dalej to samo. Jakieś pomysły?
Fordowskie diesle 1.8 bez względu na zastosowany rodzaj wtrzysku zawsze cierpiały na przypadłość nieszczelności w ukłądzie zasilania i cofania się paliwa po dłuższym postoju - to raz (najczęściej z okolic filtra lub ręcznej pompki zasilającej) - sprawdź po nocy, przed kręceniem czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza. Dobrze też jest...
Mechanior sprawdzał świece i przekaźnik, wszystko ok . . . i podpowiedział żeby rano dopiero odpalać po około 20 sek od włączenia zapłonu żeby dać się dobrze cylindrom nagrzać bo słabe ciśnienie i ciężko pali gdy kręcimy zaraz po zgaśnięciu kontrolki grzania świec. Rozrusznik ładnie kręci. Chyba sam jeszcze sprawdzę rezystancję i jak długo idzie napięcie...
Odlacz pin 50 rozrusznika, moze jakiś prad pasozytniczy idzie i on nie pozwala na zaświecenie lampki. Tak strzelam
Mam jeszcze takie pytanie czy przy wolnych obrotach diesel odpali ? (Podejrzewam rozrusznik ) może mi ktoś jeszcze coś mi może doradzić pompa wymieniona wtryski po regeracji ale auto nie odpala. Rozrusznik się grzeje .
Zawór podający paliwo do świecy płomieniowej ma dostawać napięcie razem z rozrusznikiem, a grzanie świecy na pstryczka. Grzejesz 15,20s, odpalasz.
Próbował bym go uratować. Będzie potrzebna lepsza pasta lutownicza bo ta plecionka nie jest nowa i bez oczyszczenia mechanicznego nic ci nie przyjmie. Nie polecam kwasu solnego przegotowanego z cynkiem bo z czasem wszystko odleci, chyba że dobrze to zneutralizujesz po lutowaniu. :| Dodano po 3 Jak ci plecionka dobrze przyjmie cynę to nic nie będzie...
Wiec chwilowo daruje sobie błąd, wie ktoś może gdzie jest sterownik silnika w tym aucie ? Rozrusznik strzela co sekundę, świece nie grzeją, na krotko rozrusznik chodzi ok. Plus na nim jest cały czas a zanika chwilowo masa na przewodzie 292j, i on leci chyba do eecu. Poprawiłem pisownię. Zwracam uwagę aby pisać posty bezbłędnie.
no niezupełnie tak tzn świece grzeją jeszcze kilka sekund po zgaśnięciu kontrolki i nie jest to zależne od czujnika druga sprawa to że włączając rozrusznik gaśnie kontrolka i tu bez obaw - świece grzeją te same kilka sekund po włączeniu rozrusznika co po zgaśnięciu kontrolki z podłączonym czujnikiem
I to jest dobry pomysł. może i dobry. Ale nie ma aż takiego obciążenia ten rozrusznik żeby przewody się grzały.
rozrusznik grzać rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik
oscyloskop laptop centralnym zamkiem mercedes sprinter zakodowany kanał
mikrokomputer cobra1 płyta indukcyjna amica
Schemat podłączenia panelu MW312T do AKPO WK-6 Largo Kontrolka hamulca ręcznego świeci - przyczyny i rozwiązania