Nie podoba mi się, to ładowanie. Sprawny alternator ładuje "dobry" akumulator do 14,3 V, a w Twojej sytuacji jest sporo mniej. Podmień na próbę na sprawny akumulator, aby przekonać się, czy alternator jest sprawny. Jeśli i w tym przypadku będzie się grzał akumulator, to albo alternator do sprawdzenia (może padła któraś z diod) albo akumulator "padaka"....
Podłączyłem żarówkę samochodową H4 do prostownika na wyjściu przewodów. W jaki sposób podłączył Kolega tą żarówkę? na pewno równolegle do akumulatora. Aby ograniczyć prąd ładowania akumulatora bardzo starym sposobem jest szeregowe podlączenie żarówki z ładowanym akumulatorem. Można wtedy dobierać wielkość prądu ładowania dobierając odpowiednią moc...
Sprawdź, czy przewód przy klemie nie jest uszkodzony, nadłamany bądź czy druty nie popękały.
Niekiedy faktycznie się magicznie komunikują ale niekiedy ładowanie odbywa się przez pin T za którym jest zwykły wyłącznik termiczny który rozłączy ładowanie w wypadku grzania się akumulatorów. To marketowy DEXTER więc spróbował bym to naładować zasilaczem CC CV ustawionym 16,8V 0,7A nawet podłączonym do + i - ???
W aparacie w okolicy akumulatora jest mniejszy akumulatorek do podtrzymywania ustawień. Jest duże prawdopodobieństwo, że jest on na końcu swojego żywota. Dlatego podczas pracy jest zwiększone zużycie prądu, grzeje się główny akumulator.
Czy po podwójnym naciśnięciu przycisku dioda "latarki" zaświeca się? Jeśli tak, to z dużym prawdopodobieństwem jest uszkodzony układ MP3411, który jest standardowo montowany w tych modelach.
Jak wiadomo ze nie chcę LFP w domu to wylądowały na dworze. Najpierw postawiłem na odcięcie akumulatorów jak będzie blisko 0°C ale zmiana koncepcji i grzanie akumulatorów. Test przeprowadzony w termoboxie gdzie są akumulatory i temperatura utrzymywana na poziomie 18°C. Grzanie z 10°C do 18°C ~15min, moc grzewcza 40W. Teraz już tylko utrzymywanie temperatury...
Mam taki akumulator od roku i przy ładowaniu ok 10godzin nie odkręcam cel. Akumulator sie nie grzeje więc nie widzę potrzeby.
Regulator ładowania MPPT, akumulator 24 V, rezerwę na regulatorze na 2 panel i wtedy można grzać wodę. Sytuacja: akumulator całkiem naładowany a panele dalej produkują prąd. W pochmurne dni wystarczy produkcji na doładowanie akumulatora.
Jeśli akumulator ma siłę zakręcić rozrusznikiem, to co ma do grzania świec? Pewnie sterowanie przekaźnikiem grzania, albo same świece do przeglądu.
Prąd dziesięciogodzinny nie nagrzeje akumulatorów. Przy szybkim ładowaniu prądem jednogodzinnym jest to możliwe. Nowe, tanie ładowarki grzeją akumulatory jak ładowarki Minwa sprzed 20 lat.
rozrusznik nie daje rady przekręcić. na odpręzniku kręci choć tez słabo ale po chwili już lepiej gdy tylko włącze odpręznik to staje i tyle.kable się grzeją a tu nic tylko tak jak by próbował ale nie daje rady. akumulatory sprawne. ładowane i na prostowniku próbowane i lipa.co to może być??gdy go wykręcę to na co zwrócić uwagę??
W takim założeniu jak wyżej: Falownik w trybie sieciowym 1. Ustawiacz podlicznik, np. 0 pobór energii z sieci na wejściu. 2. Włącza się grzałka 3. Przez chwilę zwiększa się pobór energii z sieci na grzałkę zanim MPPT ustali punkt pracy 4. Grzałka się wyłącza bo jest pobór. I tak w kółko cyklicznie Falownik w trybie bateryjnym 1. Ustawiacz podlicznik,...
Nic dziwnego, ale jak dobrze czytam to: nie nadąży naładować akumulatora gdy jest obciążony jeszcze przetwornicą. I ty się dziwisz, że się grzeje 100 W zasila 2 kW?
Na akumulatorze masz zestaw bezpieczników, zobacz czy na pracującym coś się tak nie grzeje.
Mogę potwierdzić, że ładowanie prądem 3 godzinnym lub 5 godzinnym lepiej się sprawdza w ładowarkach BC700, UC-4200 niż prądem 10 godzinnym. Ładowarki Panasonic ładują prądem bodajże 5 lub 6 godzinnym akumulatory o pojemności 2Ah. Wynalazki ładujące prądem 1A powodują mocne grzanie akumulatorów i szybkie ich uszkodzenia. Kłopotliwe jest ładowanie pojemniejszych...
Pytam się ponieważ teoretycznie ma większą moc przez co powinien się mniej grzać.
W Twoim przypadku zgłoszony on-grid lub grzanie wody. Zapomnij o akumulatorach.
Akumulator PB ma niższy pobór prądu z racji technologii wykonania. Dwa akumulatora kwasowo ołowiowego nie rozładowuje się tak nisko. Gdyby nie było różnicy nie byłoby tego tematu ,że alternator się grzeje.
problem polega na tranzystorze Q26 KTA1276Y grzeje sie i nie bardzo wiem co zrobić z tym fantem akumulatory rozładowują sie w pare minut sprawdziłem juz sam nie wiem co i nie moge dojść co może być jeszcze przyczyną może ktoś ma jakies wyjasnienie odnośnie tej usterki bo juz sam nie wiem co dalej robić radio jest sprawne TX RX działa reszta z funkcji...
14.1 to napięcie z obciążeniem czy bez /na ten typ za niskie/ , jak długo grzeją świece - być może uszkodzony system dogrzewania/ zbyt długie grzanie powoduje niedoładowywanie akumulatora, będzie wykańczać alternatory/.P
,że go uszkodzę i w jaki sposób może się to objawić? Poparzeniem, zapłonem ogniwa przy większym zwarciu. Samo lutowanie nie narobi za wiele szkód jeśli nie będziesz przesadzał z grzaniem.
Grzałek nie uszkodzi,ale jeśli jest tam jakaś elektronika to się może spalić. lub jeśli damy niższe napięcie to akumulatorki nie będą się grzać? Nie będą się grzać.
A może lepiej zastosować dwa jednakowe oporniki, i w zależności od potrzeb łączyć je równolegle (większy prąd, ale grzeją się, jeśli akumulator ma niższe napięcie), albo szeregowo (mniejszy prąd, mniej się grzeją)?
Od 8 rana nie ma prądu na mojej ulicy ... teraz nawet podjechali energetycy pod transformator: https://obrazki.elektroda.pl/1501525100_... Piszę teraz z komputera, światła w domu świecą, lodówka pracuje ... TV gra ... muzyka leci ... woda się grzeje, co więcej trzeba :) Akumulatory po 2 latach pracy jak nowe... Nie opłacalny off-grid...
Panie piszesz o trosce o akumulator a chcesz mu pod haczyć 2 panele 200W nie ważne czy równolegle czy szeregowo, będzie powyżej rekomendowanych 12A do tego będzie miał więcej pracy regulator i się grzał.... Akumulator żelowy to dopiero jak z jajkiem ... baw się dobrze :)
w międzyczasie sprawdziłem kilka akumulatorów rozładowanych do nieprzyzwoicie niskiego napięcia. na 6 sztuk przetestowany 3 miały problemy z kończeniem ładowania. Ładowanie prądem 0,2 A powodowało grzanie się się akumulatorów. Prąd 0,5A powodował mocne grzanie akumulatorów do ok. 40 stopni Celsjusza. 2 szt. nie zostały z tego powodu naładowane do 100%....
Nagrzewnica indukcyjna Avt Która nagrzewnica, bo AVT wypuściło kilka kitów? Uzwojenie nawinięte niechlujnie i ma zwarcia.
W Priusach akurat powietrze do chłodzenia/grzania akumulatorów zasysane jest z okolic nóg pasażera. W którymś modelu jest kratka, i jak da się tam dużą reklamówkę z zakupami to można przegrzać baterię.
Możesz. Lutuje się dość łatwo. Nie grzej blaszek zbyt długo żeby ni przegrzać akumulatora.
Przetwornica 300W 9A jest idealna. Super regulacją. Wytrzyma wszystko. Nie grzeje się zbytnio. Testowana w samochodziku 12V z akumulatorem li-ion 5s. Trzeba tylko ustawić mniejszy prąd maksymalny bo silniczki się grzeją w trudnym terenie. Nastawa tak na oko.
Można zasilić sam kontroler z zewnętrznego zasilacza 12V (najlepiej jakby miał możliwość ograniczenia prądu), sprawdzić pobór prądu, ewentualnie czy się nie grzeje. Oczywiście bez podłączenia ładowarki do sieci.
Dwie możliwości, uszkodzony rozrusznik lub zły styk na przewodzie prądowym rozrusznika. Zobacz, czy w trakcie próby rozruchu nie grzeje się bezpośrednio przy klemie akumulatora i na oczku rozrusznika. Dodatkowa masa bezpośrednio z klemy na blok, czy z karoserii? W drugim przypadku też zobacz czy nie grzeje się przy klemie i przy mocowaniu do nadwozia.
https://allegro.pl/oferta/stabilizator-n... 2 szt. równolegle na radiatorze powinno wystarczyć, żeby się nie grzały.
Zgadzam się z przedmówcą (wladek83), mam binatona md 2000 i w instrukcji napisane jest używać tylko o pojemności 700 mA. oczywiście sprawdzałem też jak będą działać te o większej pojemności 2400 mA zyskałem tyle ze baza i akumulatory grzały się bardzo mocno a i tak po kilkunastu godzinach nie były naładowane przy 900 jest wszystko ok.
Najprawdopodobniej w układzie kolego zastosowany transformator ograniczał prąd (płyną z niego maksymalny możliwy wynikający z jego rezystancji wyjściowej). Ty zastosowałeś inny transformator i Twój najprawdopodobniej może dostarczać znacznie większego prądu stąd grzanie się diod. Rozwiązaniem może być dodanie rezystora (o rezystancji rzędu 1Ω)...
Po co grzać akumulatory aby potem grzać wodę. Ogromna strata energii - bardzo niska sprawność max 40%. 8 paneli 270W to daje moc 2160W. Moc grzałek to 800W . A co z reszta energii > straty w akumulatorze. To może warto już bezpośrednio zasilać przez inwerter grzałkę standardową z termostatem na 230V a nie nietypowa na 48V . Jak się nagrzeje woda...
A po co grzać akumulatory , to jest ogromna strata energii, lepiej jak inwerter przełączy się na sieć energetyczną taki inwerter przełączalny ON<>OFF Grid.
A może korporacje chcą zarobić jak najwięcej, a klienci chcą super wyposażone w bajery i gadżety samochody. A może można inaczej Kopeć z Gdańska lepszy od Tesli? Nie wiem jak teraz ale kiedyś to było tak że te akumulatory zawalały cały bagażnik i pedkość maksymalna była spora i sporo się to grzało. Żywotność akumulatorów nie pozwalała na ich amortyzacje...
A na starym akumulatorze kręcił rozrusznik?
Powiem tak - a jak było wcześniej? Bo coś tam się zmienia w pracy ładowarki - chociażby to, że reaguje na podłączanie akumulatora. Więc może po prostu podłączyć i sprawdzać co jakiś czas czy się nie grzeje akumulator za bardzo. W zależności od typu ładowarki może samo ładowanie trwać godzinę albo kilka, kilkanaście max (to akurat w najprostszych - Ciebie...
no jak się załącza dioda to odłączyłem bo się tranzystor jeden chyba będzie przez to grzał.
Brak dobrego kontaktu przewodu z klemą/oczkiem/śrubą i grzeje się w najsłabszym miejscu ? Tylko tu się grzeje ? Gdzie indziej, cały przewód, drugi jego koniec się nie grzeje ? Oczyść, zarób porządnie przewód, przykręć... Takie grzanie miałem przez słaby styk oczka przewodu z klemą akumulatora, po poprawieniu połączenia przestało się grzać, co możesz...
Najlepiej stanąć miernikiem na akumulatorze i mierzyć napięcie przy zwiększaniu obrotów. Będzie ono rosło do pewnego momentu a potem sie ustabilizuje. Jeżeli będzie rosło cały czas to masz uszkodzony regulator, ale byś zauważył bo akumulator by się grzał.
Witam - nie wiemy co to za układ U1 ( brak symbolu ) wiemy że uniemożliwia ładowanie akumulatora ( grzeje się ) dlatego proponuję wylutować i wtedy podpiąć naładowany akumulator i sprawdzić czy myjka będzie pracować. Jak będzie normalnie pracować to do ładowania można zastosować osobną płytkę .
Posiadam akumulator model IP 827 , odkurzacza jak w temacie model FC6812 i po wymianie akumulatorów w tymże komplecie grzeje się układ BQ7692 . Czy spotkał ktoś podobny problem .Poza tym akumulator nie podaje napięcia .
Alternator sie strasznie grzeje oraz plusowa klema przy akumulatorze. Spróbuj założyć inny akumulator na próbę. Wygląda że altek pakuje na maxa i nie może doładować .Jeśli jest sprawny bo może przywiera dioda lub stojan.
Podczas ładowania dużym prądem sprawdź czy nie grzeje się za mocno kabel do akumulatora. Ja kupiłem na jakiejś wyprzedaży kable rozruchowe. Do rozruchu to one się średnio nadawały, ale jako kable do akumulatora są ok.
Grzejesz piec i akumulator w taryfie nocnej. Tylko gdzie to ustawisz? Lepiej załozyc multisplita i od razu masz klime na lato. I pozbędziesz sie paskudnych grzejników.
retrofood" Co robić z ciepła woda w lecie ? To lepiej w lecie 'grzać' akumulatory , czy raczej grzać wodę na kąpiel /zmywanie i nadmiar wykorzystać na pranie/zmywanie ? No cóż każdy może wykorzystać energie z OZE jak chce ! Jeden PV wykorzysta w grzanie 'akumulatorów' i co roku je wymieniać na nowe - inny może przeznaczyć na c.w.u tj. kąpiele /zmywanie...
No ale czy jesteście pewni że pod ciążeniem napięcie nie powinno się zwiększyć ? 16 volt sięga przy odpaleniu praktycznie wszystkich odbiorników. Nie jest to normalne. Rolą regulatora napięcia jest utrzymywanie napięcia alternatora (prądnicy) na stałym ustalonym poziomie. 16 V to stanowczo za dużo i moim zdaniem to jest przyczyna grzania się akumulatora....
Tak ładuj żeby nie przekroczyć 7,2V na akumulator , ładuj osobno.
Spalić się nie powinien ale daj mu wentylator jeśli by się grzał. No ale jeśli masz akumulator 7Ah i 10min pracy, to przy 70Ah będzie 100min pracy, czyli już coś.
Łączenie równoległe akumulatorów czy innych ogniw elektrycznych to "ostateczna ostateczność" bo zawsze wystąpią bardzo duże prądy wyrównawcze pomiędzy akumulatorami. W przypadku małych pojemności te prądy, energia z tych prądów, zostanie wytracona na rezystancji przewodów połączeniowych i te prądy mogą być tak duże, że nastąpi grzanie się przewodów...
Przy zastosowaniu rezystora więcej energii z akumulatora pójdzie na grzanie tegoż rezystora. Prawie 11 V razy jakieś 0,3-0,5 A, to 3-5W strat, przy mniej niż 0,3-0,5 W dla ledów.
Dobra, temat zmęczyłem. Problemem okazał się kondensator podłączony równolegle do diody zenera. Po wymianie UPS odpalił i działa jak należy.
80uA to może być prąd rozładowania. Jaki prąd był ustawiony w ładowarce? Akumulatory NiMH bardzo nie lubią wysokiej temperatury. Jeśli zepsuły się po pierwszym ładowaniu i przy tym się grzały to przyczyny mogły być następujące: 1. zbyt duży prąd ładowania i przez to nadmierna temperatura. Ładowarka powinna zatrzymać ładowanie. Tutaj zmniejszyć prąd...
Stabilizator będzie dobry. Tylko nie zapomnij dać jakiegoś radiatora, bo może sie grzać
Gniazdo zapalniczki na dłuższy czas może się grzać przy 6 Amperach ale pod akumulator 6A *12V=72 Waty możesz spokojnie podłączyć.
Tam są już uszkodzone (pozwierane) ogniwa i zmiana rezystora nic nie da. Trzeba wymienić wszystkie ogniwa... a najlepiej całą tą ładowarkę na pięciu elementach A Artek_łódź źle ją opisał, tak raczej powinno być: Akumulator 18V 1,2Ah (ma 15 ogniw)
Możesz, jak masz zasilacz o wydajności powiedzmy 20A. Przy wydajności zasilacza 2A może nawet nie zakręcić, nie mówiąc o wkręcaniu czegokolwiek. Wkrętarka w czasie pracy może pobierać ponad 20A, nie na darmo w niej były akumulatory wysokoprądowe.
Więc nie pozostaje mi nic innego tylko zakup grzałek 12v tak?? Co do akumulatorów to może ich nie być jeśli chce aby grzały tylko gdy wieje wiatr.
Dore spostrzeżenie. Urządzenia przenośne mogą przechodzić w tryb oszczędzania energii gdy są zasilane z akumulatorów i dlatego nie grzeją się tak bardzo jak w czasie gdy są zasilane z sieci i mogą pracować z pełną mocą.
Witam. A możesz zmierzyć pobór prądu. Ja bym podejrzewał k. mocy. Możesz ją wylutować, telefon się uruchomi normalnie tylko sie nie zaloguje ;), wtedy sprawdź ile wytrzymuje bateria i jaki jest pobór prądu.
Diody są dobre. Wyjmij kontroler z podstawki i sprawdź czy masz 5V z IC2 a rezystor się nie grzeje.
Panele nie wyrobią. 200W max w słońcu. Akumulator 12V 115Ah to 1,4kWh. Taka ilość energii pozwala zagrzać 1100L wody o 1 stopień. Powiedzmy że masz wodę 20 stopni i grzejesz do 45, tj 25 stopni wzrostu temperatury, więc akumulator wystarczy na 45 litrów wody nagrzanej z 20 do 45 stopni. Kwestia mocy grzałki i ile tej wody chcesz grzać na raz. Generalnie...
I podgrzanej wody- działa jak "akumulator cieplny ".
Hmm ile masz procent naładowane akumulatory ?
Bardzo ciekawa alternatywa. Jak mocno grzeją się ogniwa podczas ładowania?
tylko zastanawia mnie jeszcze czy jest możliwe, że występowały prostowniki bez filtrów, które powodują wzrost napięcia wychodzącego z transformatora ? i co w przypadku gdy prostownik nie posiada kondensatora ? Prostownik do ładowania akumulatora filtra nie wymaga. Sam akumulator może być w tym zastosowaniu rozpatrywany jako kondensator o bardzo dużej...
Dzięki wielkie :) Zamówienie złożę niebawem znalazłem wszystko co trzeba do kompletnego zestawu (przewód, złączki, krokodylki do akumulatora, dps5020, zasilacz) to razem się nazbierało 480 zł. I do tego skrzynka z plexi... Po czym poznać, że coś złego dzieje się podczas ładowania akumulatora? Grzeje się albo bulgocze?
Czyli jednak odpala... Nie pytałem czy świeci kontrolka tylko czy grzeją świece. Akumulator sprawny? Jak będzie miał za niskie obroty przy kręceniu to nie zapali. Jakie ciśnienie paliwa w szynie podaje sterownik?
No co tu dużo mówić - stabilizator LM7809 będzie trochę za słaby, jeśli fotopułapka pobiera więcej niż 1A prądu, będzie się też grzał, co akurat można wykorzystać do grzania akumulatora - byle nie przesadzić, bo żelowy ulegnie uszkodzeniu. Przejrzyj wątki o fotopułapkach. HC300 ma wejście 12V i ktoś tu opisał że zasilił ją akumulatorem żelowym.
Jeśli akumulatory będą Ci się grzały do stanu w którym musisz użyć wentylatorów, aby je schłodzić tzn że je wykończysz w mgnieniu oka. Akumulatory dobiera się tak, aby ich wydajność prądowa była taka jak do maksymalnego poboru amperów przez urządzenie. Jeśli to przekroczysz to akumulatory idą na złom. Chłodzić to możesz regulatory, elektronikę, albo...
Nie idź w żadne falowniki off grid - ciężko jest z nimi zautomatyzować system grzania cwu. Do tego dochodzą akumulatory a to temat rzeka. Min.4 panele np.takie co podałeś i przetwornica solarna do grzałek oraz zmiana grzałki w bojlerze na odpowiednią do ilości paneli. I masz ciepłą wodę od marca do października a resztę czasu grzanie wody hybrydowe:...
Dzięki za sugestie. Na wyjściu bez obciążenia mam około 18V. Rozważam układ z triakiem na pierwotnej (schemat niżej). Spotkałem się z opinią, że to rozwiązanie powoduje grzanie akumulatora. Czy 10 godzinne ładowanie w ten sposób jest możliwe?
Sprawdź jeszcze czy świece żarowe przypadkiem nie grzeją po odpaleniu.
Prawdopodobnie to ogniwo które nie gazuje jest uszkodzone. W czasie ładowania grzeje się i dlatego woda szybciej ubywa. Zmierz gęstość elektrolitu.
Właśnie to, że zabrakło kabelków powinno Cię powstrzymać od eksperymentów. Mogłeś uszkodzić UPS-a. A co do Twojego pytania: to nie chodziło mi o grubość, tylko o ilość. Policz ile trzeba do połączenia równoległego 3 akumulatorów i podłączenia ich do UPS. Następnie policz ile do połączenia szeregowego + podłączenie. Różnica widoczna gołym okiem. A jeśli...
Jeżeli na samej płytce po podłączeniu sprawnego akumulatora nic się nie grzeje i nie pali a takie akumulatory mają niezły potencjał to wygląda na bezpośrednie zwarcie. Sprawdził bym gniazda przewodów i ich luty na płytce czy nie doszło do zwarć.
Zatem żaden to prostownik tylko transformator bezpieczeństwa z wyjściem prądu przemiennego. Nic dziwnego, ze grzały się przewody przy próbie ładowania akumulatora. :cry:
Grzanie wody bezpośrednio z paneli, napięcie od 150 do 300V, stycznik do prądu stałego wyłączający grzanie i włączający zwykłą elektroniczną ładowarkę akumulatorów, większość startuje już od 100V.
Czyli uważamy że wszystko z tym akumulatorem jest ok. Po ok 2godzinach balanser zimny więc pewnie sobie tam przez godzinkęwyrównywał i się grzał. Składam akumulator i zakładam do roweru. A teraz jeszcze sprawdzę jak się zachowuje oryginalny kupiony z rowerem : Nominal capacity :14Ah/672Wh model CY-13S5P.
Normalna prostownicza ze Starego telewizora chyba 4 ampery . Nic się nie grzało akumulator działał i nie gotował się . Akumulator od mz 6v . Proste i niezawodne nawet elektroniczny przerywacz kierunkowskazów nie protestował. Radio grało jak talala zero sprzężenia
Tak się zmienia i Fronius ma już nowe rozwiązanie na lepsze magazyny energii. https://www.gramwzielone.pl/energia-slon... I zamiast grzać kable i akumulatory lepiej wodę.
Czy kojarzycie który z czujników odpowiada za przesłanie informacji ze, temperatura została osiągnięta i świece można przestać zasilać czasem grzania świec steruje ECU, sygnał jest pobierany z czujnika temperatury płynu i im wyższa temperatura płynu tym krótszy czas to sterownik decyduje o czasie ich grzania.
Witam to w takim razie ten schemacik jest Ok czy nie? skoro go zastosowałem i zdaje egzamin nic się nie grzeje nic się nie pali akumulatory są w dobrym stanie naładowania nie ma oznak przeładowania czy też rozładowania, autko pali na dotyk nawet przy dzisiejszych mrozach. Układ ten działa już dobre pół roku tylko ogrzewanie stosuje wiadomo od niedawna...
Witam, zrobiłem wzmacniacz na kostce tda7056. Po podłączeniu zasilania (bateria 9v) i głośnika 8ohm muzyka fajnie leci, ale krótko. Podłączyłem akumulator 12v 1,2Ah a kostka zaczęła się grzać jak nienormalna i spaliło mi głośnik :/ Na baterii 9v nic sie nie grzeje. Akumulator jest nowy. Jak zrobić aby wzmacniacz sie nie grzał? Pzdr, Kacper
Witam, Wpadła mi w ręce wkrętarka SL13YD B&D i jest uszkodzona, silnik kręci, gdy podłącze przez włącznik to obroty są bardzo niskie aż staje i zaczyna mocno grzać akumulator. Ma ktoś pomysł co padło w tym wyłączniku ?
Moduł hamulca postojowego EPB grzeje się i potrafi w około godzinę rozładować akumulator. Oj to słabo. Jeśli masz akumulator nawet 60Ah to żeby rozładować go w godzinę potrzeba 60A pądu czyli 720W. Nie zła grzałka musi być albo akumulator śmietnik.
Witam. Pytanie mam takie: Zamierzam niedługo zainwestować w małą (bardzo) elektrownię fotowoltaiczną (FW). Nie zamierzam sprzedawać prądu... Odpowiedź: Grzanie akumulatorów to najgłupszy sposób na marnotrawstwo energii. To już lepiej grzać grzałkę w bojlerze / zasobniku ciepła. Jest prosta instalacja i wykorzystanie standardowej grzałki na 230V .
sprawdź sam świece, najpierw zobacz czy dochodzi do nich w ogóle napięcie, potem wykręć i podłącz na krótko do akumulatora i zobacz czy grzeją. Na 90 % to ich wina.
Przy tym napięciu nie powinno być efektu "grzania baterii". Taki efekt pojawia się przy akumulatorach zasiarczonych. Znaczny ubytek elektrolitu spowodował ich zasiarczenie.
Robokop, elktromagnes złapie nawet na 7V (inna konstrukcja niż w samochodzie) Może być akumulator miałem taki przypadek - grzał przewody jak cholera Jeżeli problem w rozruszniku pomiar prądu wyjaśni sprawę
Do kol. shadock to nie są żadne cudactwa, te prostowniki mają taki cykl pracy.Rozładowany akumulator jest ładowany pełnym prądem (ok 3,6 A)do ok.80% pojemności akumulatora pózniej przechodzi do ładowania małym prądem aż do osiągnięcia pełnej pojemności.Ma to zapobiec gazowaniu, grzaniu się akumulatora czyli jednym słowem bezpiecznie doładować akku....
Amazon, ale nie w HP. One po prostu sa tak pradozerne. Az sie akumulator grzeje.
Nie chodzi mi o grzanie akumulatora tylko wtyka od mini usb w nawigacji. Mam kilka kabli samochodowych do ładowania nawi na mini usb, jedne działają a inne nie, natomiast jeden ładuje tylko podczas wygaszenia nawi (wcześniej działał dobrze
A jeśli temperatura pochodząca od grzania się akumulatora ma zwiększać awaryjność Nie od grzania się akumulatora tylko od grzania się silnika i elementów pod maską co powoduje nagrzewanie się baterii ciepłem z zewnątrz. W lecie temperatura pod klapą silnika może wynosić kilkadziesiąt stopni Celsjusza. Po dłuższym czasie następuje wzrost temperatury...
Stary temat ale, właśnie chciałem wymieniać akumulatory, bo słabo już trzymają a podczas ładowania golarka bardzo się grzeje (wcześniej się aż tak nie grzała). Sądziłem, że to wina zużytych ogniw ale po przeczytaniu powyższych odpowiedzi zastanawiam się teraz czy to nie uszkodzenie elektroniki która taka nagrzewa akumulatory.
Wczoraj włączyłem ten akumulator do ładowania, bo pomiar napięcia wykazał 12,3V - stał 4 miesiące. Napięcie baterii z trudem osiąga nieco ponad 13V i drugi akumulator/ogniwo wtórne/cela od strony minusa grzeje się. Tyle są warte baterie akumulatorów sprzedawane w marketach. 3 lata i na wysypisko.
akumulator grzeje ekran mocno grzeje akumulator prostownik grzeje ładując akumulator
robota kuchennego schemat helios tc500 wytrzyma kondensator
silnik siłownika zaworu instrukcja obsługi renault scenic
Peugeot 807 2.0 HDI 2007 – brak reakcji panelu wentylacji, klimatyzacji i nawiewu Briggs & Stratton Seria 3130 344cc – czy silnik ma filtr oleju? PowerBuilt vs Intek