Tak to grzałka
Pomiar kompresji jest podstawą diagnoz spalania w cylindrach- jak wyglądały stare świece. Co do grzania w korku-czy wentylator chłodnicy pracuje?
Na początku sprawdź grzałkę kondensatora i grzałkę wody .
..... po jakimś czasie pralka nie grzała i nie grzeje nadal. I teraz prośba czego szukać ? Proszę o propozycje i tłumaczenie jak malemu dziecku. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Sam odpowiedziałeś sobie sprawdż grzałkę -jej rezystancję oraz przebicie do masy.Jeśli masz doświadczenie w posługiwaniu sie miernikiem bez problemu to zlokalizujesz.
palnik odpalił !!!!!! padł sterownik , po wymianie wszystko ok prawie bo teraz mam problem z grzałką, jest jakieś dziwne przebicie grzeje korków nie wywala ale kopie cała obudowa.Może ktoś pomoże,byle szybko prosze. PS piękny płomień od 0,15 bara ciemno żółty trochę dymu do 1,3 bara prawie cały niebieski ale dużo paliwa idzie najlepiej wygląda 0,35...
U mnie w Zetorze 3011 to leciał dym z korka gdy się silnik grzał ale skoro tak jest od samego startu to nie wiem co się możne dziać... :)
Grzałka grzeje, ale czy sprawdziłeś ją na upływność względem masy ? Co rozumiesz przez bezpiecznik, róznicówkę, czy zwykły automat ? Jesli masz zamontowany wyłącznik róznicowoprądowy, to właśnie upływność grzałki może być przyczyną, o której piszesz.
1. Zamień bezpieczniki. Wkręć ten na którym nie wybija. 2. Sprawdź na starym czy wybija jak pralka pierze bez grzania.
Instalacja działa od roku bez zarzutu. Nic się nie grzeje, korków nie wywala. Przy okazji remontu klatki, wymienili piony na miedziane więc tym bardziej spokój.
Tyle wyczytalem na forach, ale problem w tym, ze tak jak wspominalem- czarna kawe robi normalnie i grzalka grzeje. Korek strzela w chwili, gdy wloze spieniacz z mlekiem.
Wyciągnąłem grzałkę, wyczyściłem, docisnąłem przewody i chodzi, woda się grzeje, korków nie wybija, programator się kręci a silnik nie, kręci się tylko przy wirowaniu. Do miejsca z którego się kopciło nie dotarłem.
Mam taki akumulator od roku i przy ładowaniu ok 10godzin nie odkręcam cel. Akumulator sie nie grzeje więc nie widzę potrzeby.
ja mam podobny problem. czasami wszystko jest ok i temperatura stoi na 85st. Ale czasami zaczyna się grzać (korki) i temp rośnie. Problem jest że nie załącza się wentylator. Jak widzę że temperatura rośnie włączam na chwilę klimę aby ona odpaliła wentylator i wyłączam. Wentylator wtedy już pracuje i jest ciągle 85st bez względu że stoję w korku. Co...
To foto trochę nie oddaje wyglądu zewnętrznego tego urządzenia. Ale posiłkując się netem, można wywnioskować, ze masz tu zespół, pompy, grzałki i programatora. Jeśli układ nie jest sterowany mikrokontrolerem a programatorem mechanicznym jak kiedyś w pralkach to masz skomplikowany mechanizm który lepiej ominąć i zbadać pompę oraz grzałkę. Prawe pokrętło...
jakbym miał zapowietrzony to by się silnik przegrzał To nie miałbyś grzania lub po tych 20km przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku !!!UWAŻAJ!!! powinno ci mocno zasyczeć i byłoby słychać bulgotanie. Ale twierdzisz że jest wszystko w porządku.
Może po prostu masz brudną chłodnicę.
renault espace II 2.8 V6 w korkach grzeje się, ginie również płyn chłodzący. Sprawdziłem cały układ i nigdzie nie ma przecieków ani nie jest zapchany. Jak w takim silniku sprawdzić czy czasem nie poszła uszczelka pod głowicą?
Audi A4 B5 mam pewnie pytanie, a nie problem. Po rozgrzaniu auta nie ważne czy przejadę 10 czy 50 km mam chłodny płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wąż cienki powrotny jest gorący, a górny grubszy idący do chłodnicy chłodny. Auto ma nową chłodnicę, termostat i pompę wody. Brak jakichkolwiek problemów. Nagrzewnica grzeje dobrze, temp trzyma 90st, nie grzeje...
HMm! mam pralkę o tym symbolu! problem w tymże jak zaczynam prać zaczynają mi się grzać korki od prądu i wywala prąd. Myślę że może to byc spowodowane grzałką, gdyż jak grzałka zaczyna grzać prąd zaczyna strzelać, ale może być to coś innego nie znam się na tym, ale chciałbym wiedzieć jak można wyminić grzałkę rozkręciłem tył i górę i nie mogę jej znaleźć....
Odłącz grzałkę całkowicie od instalacji pralki i zrób pranie bez grzania . Jeśli korki nie zadziałają to na pewno grzałka .
Trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia, inaczej nie zacznie grzać. Zwykle wystarczy otworzyć korek w zbiorniczku lub na chłodnicy (obowiązkowo na zimnym silniku) i odpalić, zwiększyć obroty do około dwóch tysięcy i dolewać płyn w miarę, jak będzie go wciągało. Ale są auta, które wymagają otwarcia odpowietrzników w różnych miejscach, by pozbyć się całego...
KDK 1456 napisał : "michal-m25 jeżeli chodzi o myśl pierwszą to zupełnie odpada, ciecz pompowana ma to do siebie że szuka najmniejszego oporu i prawie zawsze chwyci ci 1 obieg -albo 1 lub 2 natomiast w drugiej płycie będzie zastój zacznie gotowć gdyż ciepło nie pójdzie na dół /korek parowy/ " KDK to dlaczego w domkach gdzie instalacja grzewcza wygląda...
Hotem ich nie grzej, uszkodzisz je tylko w ten sposób. Które "korki" ci "wywala", chodzi o zabezpieczenie w domu czy bezpieczniki na płycie głównej ? Przykręciłeś ją z powrotem ? Bo teraz na zdjęciach po prostu ona leży na blasze i robią się zwarcia
Szczerze to nie wiem, mam nadzieję że trochę mniej będzie grzał się w korkach.
Podpiołem ochronny (uziemienie) i grzałka normalnie grzała.Podłączyłem ją bezpośrednio z 220v wykorzystujac kabel od zasilania pralki.Dodatkowo coś właścicielka pralki mówił że cos ciepły był kabel zasilający , może ktoś wie jak jest załączana grzałka z programatora? Bo chyba nie jest przez triak.
http://obrazki.elektroda.pl/2852819400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7325064800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3831741800_1... Witam. Mam starą spawarkę samoróbkę zasilana 230V i mam z nią problemy. Po 1 Grzeje się transformator- już po wy spawaniu jednej elektrody odczuwalna jest temp transformatora....
Kolego, doskonale wiem jaka rolę spełnia kryzowanie. Kryzowanie jedynie w sposób kontrolowany ma ograniczać przepływ w poszczególnych nitkach instalacji, jak również grzejnikach, ale go nie zatrzymuje. Więc wszystkie grzejniki na nitce powinny lepiej lub gorzej grzać, a na tych słabo grzejących przynajmniej rura zasilająca powinna być cieplejsza od...
Co należy grzać: syfon omijając odkręcaną śrubę Dokładnie, dookoła korka. Żeliwo i tak ma małą rozszerzalność cieplną, tu raczej chodzi o ruszenie ,,uszczelniacza" w postaci pakuł konopnych, nierzadko wkręcanych na farbę olejną lub inne wynalazki.
Mam 1.8T AEB. No ja mam wlana destylowaną z g12 Harta. Wlałem zwykłej tylko na chwilę przy wymianie płynu aby przeczyścić jak zmieniałem nagrzewnicę. Co robił poprzedni właściciel to nie wiem... było wlane zielone i może to było borygo... i termostat był wycięty... Póki co nowe koncentrady tym razem Ori g13 czekają na wymianę, ale jeszcze nie chcę ich...
Witam serdecznie! Mam problem z pralką, przynajmniej tak mi się wydaje, pacjent to pralka ZANUSSI model FLS522C. A problem jest następujący, przy praniu pralka nagrzewa instalację elektryczną, kabel od pralki jest ciepły, natomiast korki i kabel doprowadzający prąd do gniazdka są gorące. Inne urządzenia (piekarnik, mikrofala) nie powodują takich objawów,...
Pralka Bosch MAXX WFL1200 nie grzeje wody, na początku programu grzania - wybija korki. Przypuszczam ,że grzałka jest do wymiany. Proszę o podanie symbolu grzałki, jaką powinienem zakupić. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
ale nie da sie tak jezdzic, bo on sie zawsze grzeje w miescie, nawet nie w korku tylko po prostu sie grzeje na skrzyzowaniach. jedynie jak jade ciagle powyzej 60km/h to sie utrzymuje 90 stopni.
Włączam tryb grzania piekarnika na grzałkę dolną oraz górną jednocześnie - po 1-2 min wybija korki. Wyłączam piekarnik, włączam korki, ustawiam zegar na kuchence. Robię próby z samą dolna grzałką - wybija korki. Powtarzam próbę z włączonym termoobiegiem - również. Z tego wniosek, że padła dolna grzałka. Wypiąć z niej przewody, włączyć grzanie (oczywiście...
Witam, BOSCH WFC2066PL/08 po wymianie grzałki nadal nie grzeje wody. Nie wywala korków i nic z tych rzeczy, ale woda zimna.
Jak kolega pokazał obok osiągi jego ECO zadawalające .. to u mnie słabe :) https://obrazki.elektroda.pl/7870395300_... Napięcie na panelach to ~44V pełne grzanie dla mojej grzałki ... jak widać z wykresu napięcia nie było, i nie było z czego łyknąć ... dzień cały deszczowy z przerwami bez deszczu w oczekiwaniu na deszcz. https://obrazki.elektroda.pl/8093385600_...
Oczywiście tu :arrow: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... masz dokładnie to samo, zdjąć blachy, miernik w dłoń i pomierzyć grzałkę, ale na 99,5% uszkodzoną.
ToM - przy normalnym a nie forsownym ładowaniu ilość wydzielonego wodoru jest niewielka. Gdy zmusimy akumulator do gazowania ta ilość szybko rośnie i na dodatek akumulator zaczyna się grzać. Teoretycznie korki powinny wentylować cele ale widziałem parę akumulatorów z rozsadzonymi ( nie od wybuchu ) pokrywami właśnie na skutek forsownego ładowania, a...
Wiecie Termostat był sprawdzony bo puszcza normalnie obieg tak jak powinien, to że to jest temp 105 to jest nowością, nigdy tak nie podchodziło, a jak zakręce korek wlewu to wytwarza sie ciśnienie, zapowietrza sie i wtedy wywala mi calutki płyn, a tak to tylko gdzieś sobie gdzieś wykapuje (tak podejrzewam - albo paruje) i co jakiś czas tylko musze dolewać....
Bardzo zgrabnie ten kolektor wyszedł. Jaki przekrój węża? Czy to może rury jakieś. Kurcze aż sam jestem skłonny zrobić takie coś i ... wrzucić na dach zamiast otwartego grzania :] Rura PE 50mm zaślepiona korkiem z otworem. Dach może nie wytrzymać. U mnie jest 580 litrów w kolektorze czyli ponad 0,5 tony :-)
Problem rozwiązany. Elektryk odwiedził tablicę rozdzielczą budynku. Okazało się, że gniazda bezpieczników nie są wypalone ale za tablicą jeden z przewodów się poluzował i doszło do stopienia izolacji i grzania się korków. Po naprawie korki zimne, żarówki święcą ładnie mimo że pracuje pralka, odkurzacz i inne sprzęty. Serdeczne dzięki tym którzy przyczynili...
Skoro twierdzisz że wywala korki przy załączeniu grzania,to odepnij przewody od grzałki(zaizoluj końcówki) i sprawdż czy bedzie to samo.
Witam ponownie, Mam być może ostatnie pytanie. Wymontowałem grzałkę termoobiegu, ta jest bardzo łatwa do demontażu. Zmierzyłem parametry i oczywiście pokazuje, że wszystko ok. Ale jak pisałem wyżej, to ona wydaje się mieć zwarcie podczas nagrzewania. Spróbowałem piekarnik: Na dwóch grzałkach, dolnej i górnej: - górna grzeje - dolna nie grzeje - wentylator...
Witam, mam problem ze zmywarką ADG 7550. Zmywarka podczas grzania wywala korki oraz jak ją rozebrałem to ma zwęglone stki w kostce doprowadzającej przewody do grzałki przepływowej. Teraz pytanie czy to grzałka jest do wymiany? Czy może coś w sterowniku? Cy może jeszcze w pompie ? Czy pomoże wymiana tylko grzałki i czy jest to opłacalne ? Dodano po 38...
Nasza kochana wysłużona Lunka przestała grzać wodę, po tym jak z filtra poleciały iskry i wywaliło korki. Nie grzeje ale pierze i wiruje (powiedzmy). Pomóżcie, bo jesteśmy laikami a góry prania rosną.
Ehh coś tak czułem. A czy wiesz może czy mozna go wymienić w okresie grzewczym ? Jest to w miarę mowy blok i kaloryfer ma od dołu zawory. Czy muszę jednak czekać do wiosny? Zamykasz te zawory pod grzejnikiem spuszczasz wodę z grzejnika z tyłu na dole powinien być korek. Montujesz taki sam grzejnik.
Tak. Ustawiając na grzanie otwierają się "klapy" do nagrzewnicy. W takim dużym skrócie. Nie otwiera żadnych klap, otwiera tylko i wyłącznie zawory na lewej podłużnicy które otwiera drogę płynu do nagrzewnic. Dodano po 3 korek był odkręcony Kolega Ci tak doradził? Jak wyobrażasz sobie działanie układu?? Płyn przy ciśnieniu atmosferycznym wrze w temperaturze...
Domyślam się ze z tych diod chcesz złożyć mostek. Możesz ale daj jakiś mocniejszy rezystor przed tym elektrolitem żeby korkami nie strzeliło gdy będzie ładowany.
A powinny być takie miękkie jak po dłuższym postoju. Dymienie może być lekkie (nie mówie o takim widocznym w tylnim lusterku) - w końcu gdzieś musi iść płyn. A świece suche? Choć ja ostatnio robiłem UPG w astrze F ale nie grzał mi się nic a nic więcej niż zwykle choć ciśnienie było konkretne i zawór na zbiorniku płynu syczał. Oczywiście płynu ubywało,...
Zamontowałem oryginalny do Skody Felicji tylko, że na wtyczkę, ale wlutowałem nowe cienkie konektorki, już nie będę tego zmieniał. Mogłem miernikiem sprawdzić temp. podczas nagrzewania auta na postoju. Hm....wydaje mi się, że dalej "łapie" temperature, troche pojade wolniej w ruchu ulicznym czy korku i grzeje się, ale wentylator wlącza się. Może nie...
Położenie wskazówki ciężko ocenić.U mnie jest to raz w połowie a innym razem tak jak u Ciebie 3/4 skali.Wentylator sterowany jest "termoelementem" zainstalowanym w chłodnicy więc jeżeli masz uszkodzony termostat (otwiera się częściowo) to może tak się robić.Po rozgrzaniu (kilkanaście kilometrów) silnika sprawdź ręką czy chłodnica jest nagrzana na całej...
Na dołączonym zdjęciu widać zawór do odpowietrzania wkręcony w korek żeberka zeliwnego. Jak to zrobić jak korku nie ma żadnego otworu? Kup korek z otworem gwintowanym na 1/2" lub wywierć otwór i nagwintuj gwintownikiem 1/2"
Sam zaślepiłem , dwa korki , odpowiednik i grzałka Odpowietrznik tam jest zbędny. Jednak grzejnik nie może być szczelnie zamknięty. Bo w sytuacji gdy z powodu jakieś awarii grzałka będzie grzała cały czas i dojdzie do sytuacji że zagotuje się woda, to grzejnik może eksplodować. pytanie czy zalać go woda destylowana i czy grzejnik ma być napełniony...
Odkręć odpowietrznik i korek, zalej płynu ile się tylko da grzanie na max i najlepiej ustaw go pod górkę przodem. Mimo ,że wydaje się w zbiorniku full to po chwili zacznie ubywać. Korek też może blokować przepływ (między oringami masz kanał).
kolego rozwiązałeś moze problem . moja laguna grzeje sie w korkach i zapala sie serv,swiece i esp po 3 zapaleniu kontrolek gaśnie. komputer wykazał zly sklad mieszanki ale gdzie tkwi błąd niewiadomo
Dla całkowitego zakręcenia grzania można też zamiast głowicy założyć specjalny kapturek (zwykle czerwony) i go wkręcić do oporu.
Witam, sprawa wygląda następująco, po włączeniu pralki, gdy nastawiona jest temperatura grzania, przy nalewaniu wody jest trach, błysk w bębnie i wylatują korki. Gdy pokrętło grzania jest na (*) czyli bez grzania pralka chodzi bez zarzutu, czyli pierze, wypompowuje wodę i wiruje, gdy ustawiona jest jakaś temperatura lecą korki. Moim zdaniem padła grzałka....
Na koniec sie okaże ze tak na prawdę to sie nie grzeje tylko wyrzuca wodę korkiem bo prawdopodobnie Jasiek1122 ma rację. Ciężko uwierzyć ze wszystkie twoje zabiegi nie pomogły by na problem z odbiorem ciepła w silniku. Zmierz temperaturę bo mam wrażenie ze wprowadzasz siebie i innych w błąd odnośnie usterki.
(at)jasiek89 Nie podałeś co to za pompa, markowa, czy jakiś chińczyk. Z opisu wynika , że pompa ma za małą wydajność. Są chińczyki , co kręcą , a nie podają wody. Sprawdziłeś , czy ona działa? Obstawiam, że wirnik w pompie stoi, a instalacja działą na naturalnej cyrkulacji i grzeje tylko góra. Sprawdź pompę odkręcając korek odpowietrzający i dotknij...
jego zadanie przejmuje alternator, gdyby nie on, to uwierz mi ten akumulator by nie przeżył pół roku Że przykładowo dopiąć alternator, ładować go na prostowniku w domu i "wyjeżdżać" do rozładowania przez światła i zdechnięcia sterowników? Że w takim cyklu by krótko pożył? Tak się pytam, bo w wielu samochodach widziałem że na niskich obrotach, w zimę,w...
Samo grzanie w kotle nie wystarczy. Wydaje mi się że zamarzła woda w rurkach i dalej w naczyniu. To że jest zagipsowane to jeszcze nic nie znaczy. Tam musi być korek lodowy. Należy podgrzewać nie płomieniem, tylko gorącym powietrzem. Dobry byłby termowentylator włączony na dłuższy czas. Korek lodowy spowodował powstanie instalacji zamkniętej. Doraźnie...
Witam! Mam problem, ponieważ byłem na dezdotykowej myjni i przez nieuwagę woda pod ciśnieniem dostała się do wlotu chłodnicy;/. Po wyjeździe z myjni wentylator przestał działać. Samochód niestety przez to grzeje się np. korku czyli temperatura podnosi sie ponad normę...Czy można to w jakiś prosty sposób zreperować? Z góry dzięki:)
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
miałem w passacie b6 problem z dogrzewaniem jednej strony po wymianie nagrzewnicy było lepiej ale dalej nie to test uszczelki pod głowica zrobiony ale cały czas przewody z płynu mi się nie podobały lekko twardawe po wymianie korka zbiornika wyrownawczego stała się magia auto grzało obiema stronami jak szalone nowy korek z zamiennika to koszt 12 zl tyle...
Bojler przedwczoraj nie grzał,woda tylko letnia,wczoraj wywaliło korki i się kabel osmolił .
Troszeczkę (ale niedużo) pogarsza dogrzanie silnika zaślepienie EGR-a Bo dogrzewanie jest włąsnie poprzez wymiennik spalin na EGR. I albo stoisz w korku i grzeje EGR, albo jedziesz autostradą 150km/h i masz ciepełko od silnika.
To takie dwie grzałki po 1kw można wkręcić w dolne korki grzejnika i po kłopocie. Termostatem regulować C i wszystko pokaże. Dwie, żeby grzał całym zestawem żeberek jednocześnie.
Sprawdz czy jest sprawny termostat.Wskutek jego uszkodzenia silnik pracuje z niższą temperaturą i na korku wlewu oleju wykrystalizowuje się smar z z oparami wody.Miałem podobny przypadek w CC 900 .Po wymianie uszkodzonego termostatu poprawiło się grzanie w samochodzie i wewnątrz korka wlewu oleju już nie odkłada się smar z zawartością wody.
Witam . Mam pytanie odnośnie nagrzewnicy 266 na 230V . Jeszcze przed 2 latami działała lecz po odebraniu od znajomego nie działa - bez komentarza . Problem taki, że nie podaje paliwa oraz nie grzeje świecy. Świeca wymieniona na nową oraz kable z silnika bo izolacja sama schodziła . Wentylator pracuje na jednej predkości a po przeczytaniu 15 stron wychodzi...
Orientacyjnie liczba zwojów uzwojenia pierwotnego na 230 V~ przy 50 Hz pomnożona przez przekrój rdzenia ma dawać 1 m². Ale to jeszcze zależy od materiału rdzenia. Rdzeń z blachy krzemowej transformatorowej będzie się trochę grzał - dla małego transformatora to jest dopuszczalne, dla większego trzeba nieco więcej zwojów, niż wychodzi z takiego prostego...
Skoda to grupa Vag ,więc sam się odpowietrza... Lejesz płynu do zbiorniczka do prawie full, nie zakrecasz korka ,odpalasz auto , ustawiiasz temperaturę na max ciepło , dmuchawę na 3 i czekasz aż złapie 90-95 zależy od termostatu, musi się otworzyć i gorące pójdzie w obieg. Czekasz aż ze zbiorniczka ucieknie całe powietrze, niee będzie bąbelków. Sprawdź...
Ja miałem podobny problem w kuchni. Gotowanie, pieczenie itd - czyli siłą rzeczy jest ciepło i duszno i okno jest większość czasu uchylone. Żeby kaloryfer nie grzał niepotrzebnie, to zamiast głowicy termostatycznej mam założony taki korek: https://obrazki.elektroda.pl/4558573900_... To samo mam w jednym pokoju, z tym że w kuchni zawór...
Witam, Mam problem w moim touranie 2008r,a mianowicie taki ze auto chodzi bez zarzutów dopóki webasto(dogrzewacz) się nie załączy wtedy robi mi podciśnienie i zapowietrza układ i nie grzeje. Po otwarciu korka wszystko wrzystko wyrzuca przez zbiornik wyrównawczy. Gdy dogrzewacz się nie załącza to nie mam żadnego problemu. Co może być przyczyna ? Auto...
ktory rezystor zmieniles i na jaki>? lm grzeje sie po dluzszej pracy? PS korki podczas ladowania powinno sie odtykac :P
klapki sa ok zakleiłem taśmą. Węże są dwa cieple. ale nadal interesuje mnie to dlaczego jest taka różnica kiedy korek jest zamknięty to płyn nie idzie do nagrzewnicy a kiedy go otwore z nagrzewnicy normalnie idzie płyn. Może wina jest w tym korku od zbiorniczka płynu chłodniczego?? Dodano po 4 Pompa wody może być przyczyna ze nie grzeje, jak wcześniej...
już wszystko gra:)wina leżała w w tablicy z korkami!poprostu mój korek miał bardzo słaby styk i się zaje... grzał!jak rozkręciłem tablice to było tam czarno pod tym korkiem:) Uznaje wątek za zamknięty:)
Kocioł ma wymiennik główny typu rura w rurze. CWU grzeje bez udziału pompy. Do grzania pompa jest konieczna, a ta najprawdopodobniej zastała się przez lato. Wystarczyłoby odkręcić korek i ruszyć rotorem pompy. Ok. nie doczytałem:D Na bank zamknięty jakiś zawór lub zapowietrzona pompa. Sprawdź filtr tak jak poradził wcześniej kolega (at)W0jtek92
bruno sprawdz czy w momencie wywalenia "korka" pracowało w tym momencie cos jeszcze co pobierało dużo prądu - cos co grzeje elektrycznie moze masz za słabe "korki" i ci wyskalują od przeciążenia tak sie cześcto przytrafia jak na 1 "korku" pracuje kuchenka elektryczna pralka i twoj nieszczęsny czajnik
Teraz na spokojnie mogłem zobaczyć i co tam jest i sprawa się ma tak po na grzaniu silnika i odkreceniu korka wlewu oleju jest takie syknięcie i korek trochę mocniej skacze niż na filmiku https://youtu.be/p_gw6zIb-xQ CO2 też sprawdziłem i płyn nie zmienia koloru. Zauważyłem że strojąc przodem do samochodu i po lewej stronie z pod uszczelki wtrysku wydostaje...
Instalacja jest do chrzanu. Rury (nie tylko zasilanie, ale i powrót) są powyżej tego grzejnika drabinkowego i prawdopodobnie w nich zalega powietrze (i będzie zalegać). Jedna sprawa to odpowietrzenie grzejnika, a druga to odpowietrzenie pionu (tu raczej trudno mówić o pionie). W tych pętlach na powrocie (i na zasilaniu) będą się gromadzić korki powietrzne,...
No właśnie, nie wydaje mi się. Grzałka jest mocowana na wkrętach analogicznie jak w urządzeniach innych producentów. https://obrazki.elektroda.pl/6141725900_... A może po prostu się mylę i to, że lecą korki to nie jest wina grzałki? Powtarzam. Po automatycznym włączeniu pełnej mocy grzania w automacie lecą korki. Lekkie podgrzewanie...
Witam. Post #19 autora wskazuje ewidentnie na zapowietrzenie! Część instalacji grzeje a część nie - gdyby był kamień w piecu to by nic nie grzało. Gdzieś jest korek powtarza w jakimś zakamarku/syfonie. Widzę że przy rurkach są zawory zwrotne - te akurat lubią się częściowo blokować jak są montowane w pozycji poziomej. Warto je delikatnie obstukać jakimś...
Podczas grzania żeliwo się rozszerza i klinuje. Trzeba porządnym kluczem złapać i się zaprzeć, a druga osoba niech bije w korek. Z umiarem, żeby nie potłuc. A czy nie można np. ciągnąć silnie kluczem i jednocześnie w tenże klucz bić młotkiem (ale nie brutalnie, by nie rozbić grzejnika)? Co do rozgrzewania, to chyba trzeba by palnikiem grzać nie sam...
Wymieniałem pompkę w Touranie. Nowa w serwisie kosztuje 700, na serwisie aukcyjnym 150-200, u przedstawiciela producenta dałem 300. Mój Touran nie grzał w kabinie, mimo nagrzanego silnika. Aby włączyć grzanie musiałem się zatrzymać, odkręcić korek od chłodzenia i popiłować silnikiem do 3-3,5 tys. obrotów. Pomagało czasami na 10 minut a czasami na tydzień....
ja mam paten opisany w punkcie 1 w VW T2 tylko ze grzałka na 220V niejest w zadnym korku doczepiana tylko fabrycznie na kolanku doprowadzającym płyn z chodnicy do silnika patent jest ze skandynawii bo tam ludzie codziennie tak grzeją samochody żeby je odpalić i na 100% skuteczny i sprawdzony :)
Witam serdecznie. Mam nadzieję że właściwy dział. Mój problem zaczął się gdy zaczęły mrugać mi się żarówki w pokoju. Aby przestały mrugać musiałem włączyć światło w kuchni. W niektórych gniazdkach nie działa mi mikrofalówka, drukarka.... Zmierzyłem , w jednym 210V, w drugim 170 V. W innych 228-230. Jestem pierwszy od transformatora, w tablicy jeden...
"]ale dalej podczas stania w korku się grzał - przy jeździe normalnej było OK - wymieniłem termostat - prze tydzień było OK i nagle zaczyna gotować wodę. Czy pompa obiegowa (pompa wody) jest sprawna? Pasek z niej nie spadł? Najlepiej by było ją wyciągnąć, rozebrać i sprawdzić czy nie widać jakiś fizycznych uszkodzeń. "]wymieniona została chłodnica,...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
To będzie dobre przed snem Opowieść z dwóch odcinków https://youtu.be/Y20Oyr3RlaI 20min - będzie mało, bo akumulator dużo traci podczas postoju. Centralny, alarm, radio, immo, kamerki, to wszystko zjada prąd, który należy uzupełnić w min 120% Nie da się naładować 120%. Ale rada o dwudziestu minutach "zyciowo" nie jest głupia, w normalnych warunkach...
Może to być wina bezpiecznika różnicowo prądowego? Nie! Uszkodzony piekarnik albo błąd podłączenia!!! Wątpię żeby był uszkodzony jak w innym mieszkaniu działa nie ma przebicia i nie wywala korków. Ładnie chodzi grzeje się bez problemu. Może faktycznie coś w domu z prądem pomieszane
Po wymianie termostatu odkręcasz oba odpowietrzniki, na termostacie i wężu do nagrzewnicy i zalewasz układ płynem aż pocieknie z odpowietrzników. Zakręcasz odpowietrzniki, uzupełniasz płyn i odpalasz silnik, dolewasz płyn jeśli trzeba, zakręcasz korek zbiorniczka i grzejesz silnik do włączenia wentylatora. Wyłączasz i czekasz do ostygnięcia silnika,...
Wg moich doświadczeń nie jest do użytku, zostawiłem parę razy długo nieładowane i poszły na złom, nie byłem w stanie wymusić na nich poboru prądu, rozbierałem, dolewałem wody dest ale nie pomogło. Choć takich efektów nie miałem. Możesz odkryć wszystkie korki i próbować ładować sprawdzjąc co się dzieje, czy się grzeje i jaki pobiera prąd ładowania.
Myślę, że piec jest zapowietrzony. U mnie spuściłem wodę z instalacji i ją ponownie napełniłem - prawdopodobnie zaciął sie odpowietrznik pompy, samo odkrecenie korka pompy nic nie dawało.
Mam problem z pasatem b5 1999 rok. Węże robią się twarde że nie da się ich ścisnąć, płyn wyrzuca. Temperaturę mam 90 stopni, w aucie grzeje. Wymieniłem korek w zbiorniku, termostat, sprawdziłem pompę wody ale jest wszystko dobre. Zrobiłem test na CO2, ale też nic nie pokazało. POMOCY
13 KW czyli rozumiem ze jeśli piec 18 KW zaczął by grzać pełna mocą to na pewno korki wywali.
kuchenka wydaje z siebie charakterystyczny "pstryk" ( wiem, brzmi to śmiesznie) w momencie wyłączenia grzania i w tedy też wywala korki. Poza tym jeśli ustawię 200 C to wywala np po 5 min , a jak 300 C to po 9 min. - czyli jak się nagrzeje do ustawionej temperatury.
Mam stary grzejnik olejowy, w którym jest przebicie z grzałki do masy. Okazało się, że izolator w korku się wykruszył. Grzałka jest sprawna i na sucho normalnie grzeje. Chciałbym uzupełnić/zastąpić ten izolator, tylko nie wiem, czym. Stary izolator wygląda jak jakaś żywica albo klej w kolorze ciemnobursztynowym. Byłbym wdzięczny za radę.
Gdzieć przy głowicy po prawej stronie może być specjalna śrubka do odpowietrzania. Ople jedna daje się zwykle odpowietrzać korkiem od zbiorniczka wyrównawczego. Odpalić auto żeby się grzało i coraz odkręcać korek. Trzeba sprawdzić czy nie ma wycieków i ccy wszystkie węże sa ciepłe.Jeśli płyn jest wszędzie i nie ma wycieków zostaje pompa wody lub zamulone...
termostat nowy, tak jak napisałem. dobrze, ale w takim razie dlaczego grzeje się 'w trasie', a w mieście, w korkach, utrzymuje temperature? to dziwi mnie najbardziej.
W corsie B widac wskazania od 90 do 100 stopni plus jeszcze mały zakres ponad to (czerwone pole). Wentylator włącza się gdy temperatura osiąga równe 100 stopni celcjusza (Corsy szybko się grzeją). Gdy "idzie" dalej w górę najprawdopodobniej uszkodzony jest termostat i wentylator włącza się za późno.
Eee, na serio z tym przesłanianiem ? Ktoś niedawno zapytał " a skąd wiecie jaka jest rzeczywista temperatura silnika ?" (at)ERESZEK OSTROŻNIE z tym Słabo grzeje na postoju jak odpalę to nic nie grzeje tylko jak jadę na wyokich obrotach grzeje średnio jak tylko stanę na światłach lub w korku ogrzewania nie ma. I czy ja czegoś nie zrozumiałem ? Na postoju...
podciśnienie korku nalot korku korku oleju
pralki hoover żółta kontrolka samochód kluczykiem odpowietrzenie tuszu
Renault Laguna 3 1.5 dCi 2007 – drgania silnika na wolnych obrotach, wtryski, EGR, dwumasa Bosch PSB 450 RE – zmiana kierunku obrotów, przełącznik rewersu, silnik komutatorowy