Dzięki za zainteresowanie się moim tematem :) Z wyżej opisanym problemem byłem już u kilku mechaników oraz serwisie citroena. Do chwili obecnej wymienione zostały: -wszystkie filtry, (sprawdzony był dolot i czyszczona przepustnica) - świece + cewka zapłonowa - listwa wtryskowa+wtryskiwacze - wariator - sprawdzany był moduł sterujący a dodatkowo w serwisie...
tylko dlaczego jest ciśnienie w zbiorniku ? Podciśnienie zapewne. Albo przytkał się otworek w korku, albo zaworek podciśnieniowy.
Chodzi mi o zimną wodę. Zobaczysz czy dalej jest podciśnienie utrudniające odkręcenie korka.
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
Podrzucę jeszcze inny problem w klasycznych gaźnikowych motocyklach. Robiące się podciśnienie w baku (otwarcie korka, syk, i od razu się robi zdolny do zapalania)
Jeśli dobrze pamiętam, to tam jest pneumatyczny rygiel/siłownik. Sprawdź, czy idzie ciśnienie/podciśnienie. Lub po prostu kup korek na kluczyk i też miej z głowy.
Na forum fiata czytałem o filtrze pochłaniającym opary tą drogą iść? Zależy czy w zbiorniku powstaje podciśnienie (korek), czy nadciśnienie (pochłaniacz).
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Wąż jest ściśle wpięty (za pomocą gumowego korka) Tak jest źle i rzeczywiście powstaje podciśnienie. Może zrobić coś takiego z "syfonem"? Jak najbardziej, choć syfon nie jest konieczny.
Nie. Gdyby był nieszczelny odpowietrznik, to by po prostu paliwo się wylewało po odwróceniu kosy „do góry nogami” (pozycja do wymiany narzędzia tnącego, ale o tym w instrukcjach nie piszą, jedynie Stihel). Zależy jeszcze czy jest zaworek tylko na podciśnienie (malutki gumowy „lejek”) czy także na nadciśnienie (gumka „z grzybkiem” jak z primera). Stihel...
Zanim zaczniesz zwalać na elektrykę, to spróbuj może odkręcić korek od baku. Może odpowietrzenie się zatkało i w zbiorniku robi się podciśnienie. Ja bym się najpierw czepił właśnie instalacji paliwowej.
Zdejmij wężyki tak aby zostały przy "kraniku" i zassij lekko ten od podciśnienia i poczekaj jeśli poleci benzyna to kranik sprawny masz słabe podciśnienie. Problemem może być również szczelny zbiornik (brak odpowietrzenia) spróbuj bez korka od baku jeszcze.
Witajcie ! Temat dobry i pouczający. Mam 17Ah żyjące już 10 lat ( przeszłość to profesjonalny UPS ) Pojemność na poziomie ~0.7 pojemności nominalnej ( aż szok )a akumulatory seria EP na 5 lat... Otworzyłem korki wiadomo podciśnienie było. Dolałem 3ml na cele. Po 1 - 2 godzinach z ciekawości otworzyłem znów korki i znów podciśnienie ? Co spowodowało...
czyli bez komputera się nie obejdzie ? tylko skąd ropa w oleju i czemu wytwarza się podciśnienie i pakuje z korka wlewu oleju >.
Dziś przy otwieraniu baku było duże podciśnienie, po odkręceniu korka było słychać syk. Czy problem z odpowietrzeniem baku może generować moje problemy?
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Korek paliwa likwiduje podciśnienie a ciśnienie jest spuszczane przez zawór na przewodzie opowietrzaiącym (ten mój niby filterek).Podobne tematy; http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... i http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?... czyli albo pomyłka przy montarzu albo samo sie zrobiło.]Link[/tex]
Musisz zrobić otworek w korku aby likwidować podciśnienie w zbiorniku.
Może to banalne, ale częste. Brak odpowietrzenia zbiornika paliwa. Robi się podciśnienie. Popuść korek wlewu. Pewnie nie? Ale spróbuj.
W momencie kiedy woda stoi w rurach gazy w efekcie działania podciśnienia 2 barów i małe sprostowanie, najwyższe podciśnienie jakie można osiągnąć to 1 bar, w tym wypadku Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, to podciśnienie w poziomym odcinku...
Nie miałem takiego przypadku, więc tylko teoretyczne rozważania: gdyby była zatkana odma, to ciśnienie w skrzyni korbowej mogło by zbijać podciśnienie wakupompy, stąd jego spadek przy doładowaniu. Można na próbę przejechać się z odkręconym korkiem wlewu oleju, tylko jakoś to zabezpieczyć, żeby nie zachlapało wszystkiego
Nie powietrza lewego nie dostaje W płynie nie ma plamek oleju Jednak teraz zajmuje mnie bardziej obecność płynu w oleju w postaci tej mazi na korku Wiem ze ten temat nie powinien sie tu znależć ale dzisiaj mam jechać w trase i musze postanowić co robić. Myśle ze moderacja to zrozumie :D Czemu jest takie podciśnienie przy korku olejowym? Teraz pytanie...
gdy nie będziesz mógł go zapalic to odkręc korek od zbiornika z paliwem jeżeli będzie duże podciśnienie i zapalisz po tym samochód to nie masz odpowietrzenia baku.
Posiadam Opla Insignia. Świeci się check the engine i wyświetla się błąd 59. A w silniku wytwarza się takie podciśnienie, że nie można odkręcić korka wlewu oleju. Czy to jest spowodowane zapchaną odmą? I w jaki sposób można ją naprawić?
Aby przewalać wodę, musi powstać "pewne" ciśnienie/podciśnienie.
Na pewno ok jest to że: 1. Chlapie po otwarciu korka oleju. Jeśli wałek jest blisko wlewu, to brak chlapania oznaczałby, że nie ma smarowania. 2. Podciśnienie zaysające korek oleju czy bagnet oleju. Brak podciśnienia to niedrożna odma lub duże przedmuchu. Masz jakieś inne niepokojące objawy?
Zaciekawiło mnie skąd w zbiorniku paliwa bierze się nadciśnienie w marcu ,w sytuacji przyjazdu na stację paliw. O ile wiem pompa paliwa bezlitośnie wypompowuje paliwo, czyli zmniejsza jego ilość bezustannie. Pojemność zbiornika teoretycznie pozostaje bez zmian. Czyli, że jednak w czasie otwierania korka mamy podciśnienie w wysokości regulowanej przez...
Podciśnienie zbiornika paliwa , niesprawny korek / zbyt szczelny
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Pompa siedzi bezpośrednio w benzynie więc dla zasilania paliwem nie ma znaczenia czy jest lekkie podciśnienie czy nie, bo jej jest wszystko jedno czy odłączysz pochłaniacz, ponadto jakim cudem przy sprawnym korku paliwa może być podciśnienie w zbiorniku.
Witam Z racji zbliżającej się zimy pomyślałem nad modyfikacją odmy w moim aucie aby nie mieć problemów z zamarzaniem odmy. Pomysł zaczerpnąłem z poprawionego silnika 1.4 BBY. Odmę z tego modelu założyłem zamiast oryginalnej i podpiąłem ją jak w silniku bby do podciśnienia z kolektora ssącego. Silnik pracuje ok, jedynie po odkręceniu korka oleju pojawiło...
Może jeszcze sprawdź odpowietrzanie / napowietrzenie baku ( to ten mały otworek w korku ) . Robi się wtedy podciśnienie i paliwo nie idzie .
Co do odpowietrzania zbiornika : może być zatkany wężyk odpowietrzający. Ale najpierw sprawdź czy to to, jak silnik zgaśnie powoli odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy wyrażnie zasyczy powietrze (zbiornik zassie powietrze bo jest w nim podciśnienie). Jęsli przy odkręcaniu korka nie syczy to nie to (w zbiorniku nie ma podciśnienia). Pozdrawiam.
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
W jaki sposób rozwiązane jest odpowietrzenie zbiornika paliwa w Berlingo 2 1.6 hdi z 2009r ? (auto posiada FAP) Zwracam się do Was z pytaniem, bo zauważyłem , że w czasie odkręcania korka paliwa syczy powietrze. (Auto mam od niedawna i jeszcze nie doszedłem, czy jest tam podciśnienie , czy nadciśnienie - po prostu syknie, jak odkręcam korek. Jeszcze...
Może robi się podciśnienie w baku. Korek wlewu powinien przepuszczać powietrze. Może się coś zapchało. Sprawdź czy jak odkręcisz korek będziesz słyszał "syknięcie"
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Witam po odkręceniu korka paliwa slychać że w zbiorniku jest podciśnienie czy to normalne bo zaczą mi wariować wskażnik paliwa Taki pytanko: sprawdzałeś na włączonym silniku czy na zgaszonym? Zależy od samochodu ale w wiekszości benzyniaków jest takie cus jak odproadzanie par paliwa ze zbiornika do kolektora ssącego i na właczonym silniku zwsze będzie...
Wydmuchało Ci uszczelkę z pod głowicy i podciśnienie wydmuchuje płyn chłodzący czyt. wodę. Na 100% USZCZELKA DO ROBOTY. może jeszcze przez wiosennymi pracami zdąrzysz zrobić. Pozdrawiam
.... co co może być jeszcze tego przyczyną że powstaje podciśnienie i wywala wodę trochę korkiem do jakiegoś stanu a później pompą wody.,. W autobusie Autosan H9 jest stosowany taki sam silnik i jak wypiera płyn z chłodnicy to wymienia się uszczelkę pod głowicą i po kłopocie.
pochłaniacz zapewne znajduje się w komorze silnika ale powinieneś zająć się wężykiem odpowietrzającym, którego wylot (wyprowadzony z baku) znajduje pod klapką wlewu paliwa obok korka.
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Tworzy się podciśnienie Raczej nadciśnienie Jeśli woda wypełni cały przekrój rury to tworzy sie korek. Woda swoim ciężarem chce spływać w dół ale właśnie brak napowietrzenia rury od góry powoduje podciśnienie hamujące wypływ .
Wymieniony był także zaworek podciśnienia pod bakiem. Oraz wywierciłem dziurkę w korku od paliwa myślałem ze może tam robi się podciśnienie ale i to nie pomogło
Bez różnicy jakie to auto , podciśnienie w układzie chłodniczym wskazuje na nieszczelność układ chłodniczy-układ komory spalania bardzo sporadycznie, wręcz tylko książkowo występująca usterka. Niech kolega łaskawie wytłumaczy kiedy powstaje podciśnienie w silniku spalinowym? I pisownia do poprawy.
Witam Moje Twingo (2002r)pali z trudem (po kilkukrotnej próbie) na zimnym silniku.Na ciepłym nie ma problemu w trakcie jazdy pracuje bez zarzutu.Po odkręceniu korka wlewu paliwa wręcz słychać bulgot paliwa-tworzy się podciśnienie mimo że odpowietrzenie zbiornika w górnej części za korkiem jest drożne. Proszę o radę a cóż go boli?:) z góry dzięki
Sprawdź, czy nie robi Ci się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Może to wynikać z niesprawności lub zawieszenia zaworka układu napowietrzającego zbiornik (napowietrzanie zwykle odbywa się poprzez zaworek zwrotny spod maski silnika, a nadmiar par benzyny przez zaworek zwrotny w korku wlewu paliwa). Ja miałem taką sytuację w moim Chryslerze, objawy były...
To może taki banał, ale sprawdzaliście korek paliwa? Jeśli jest zabrudzony to nie odpowietrza zbiornika i robi się tam podciśnienie. Ja przed odpaleniem odkręcam korek, nieraz jest nieźle przyssany.
Zobacz dokładnie szczelność odm ,przewodów podciśnienia, korka oleju i bagnetu.
witam jezeli faktycznie powstaje podcisnienie w układzie i auto po 10 km zaczyna sie dławic pokonaj taki dystans bez korka wlewu jezeli istotnie to pomoze zrob malym wiertełkiem (0.7 mm lub mniejszym) otworek w korku pozdrawiam T
A próbowałeś może palić silnik bez korka wlewu paliwa? może być odpowietrznik zapchany i tworzy się podciśnienie i dlatego zdycha.
Witam, w zbiorniku paliwa robi się podciśnienie i paliwo nie dostaje się do gaźnika , w korku wlewu paliwa trzeba zrobić większy otwór.
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
No właśnie mi tu dobry kolega poradził by dawkę mu zmienić rozrusznik kręci jak powinien czyli jest sprawny.Dostalem też info bym zobaczył czy w zbiorniku paliwa nie tworzy się podciśnienie oczywiście sprawdziłem korek odkreca się normalnie żadnych syków powietrza czy czego kolwiek. Zobaczę z tą dawką ale to już po świętach teraz to mi nikt tego nie...
Sprawdź czy nie jest uszkodzony wąż zasilający z pompy do dekla zbiornika - ten taki spiralny - często potrafiły się przecierać lub pękać i ciśnienie ucieka z powrotem do zbiornika. I spróbuj odpalić go bez korka może robi się podciśnienie w zbironiku?
Witam, sytuacja następująca. 11.9tdi ajm 115km mam problem z układem chłodzenia i nie wiem co może być powodem. Dolny wąż zimny/lekko ciepły, górny w porządku, do tego co jakiś czas wciągnie nie wiadomo gdzie płyn i trzeba dolać. Do tego w układzie robi się podciśnienie (zazwyczaj przy odkręcaniu korka też wciągnie trochę lub resztę płynu, która zostanie)....
Możesz mieć problrm z Adblue a nie z czujnikiem NOX. Proponuję odkręcić korek Adblue i nie dokręcać go zbyt mocno. W serwisach PSA była akcja na wymianę korków bo w zbiorniku robiło się podciśnienie i pojawiały się problemy.
Witam. Nie wiem na ile klapka wlewu jest szczelna, lecz prawdopodobnie po jej zamknięciu brakuje powietrza w zbiorniku i robi się podciśnienie. Załóż nowy korek. Powinno być dobrze.
Przy odkręcaniu korka wlewu paliwa syczy. Sprawdziłem u siebie i rzeczywiście syczy i wciąga powietrze ( czyli podciśnienie ) Teraz nie dokręcam korka i błąd nie występuje . To dziwne, bo syczeć powinno ale powinny syczeć wylatujące pary paliwa (powinno wydmuchiwać korek a nie go zasysać). Zawór "EVAP" podaje te opary do kolektora dolotowego ("w sprzyjających...
Sprawdziłbym jeszcze czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku.Jak zgaśnie auto to odkręcając korek wlewu posłuchaj czy nie syknie powietrze.
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
Jakby odma była zatkana to wtedy by skakał korek (przedmuchy większe niż podciśnienie) albo jak już bardzo duże przedmuchy (większe niż pobór powietrza przez odmę).
No to dmuchałem , w ten środkowy wężyk to uchodzi powietrze tym zaślepionym korkiem ,a ten pierwszy jest zablokowany.
Mam Renault Scenik 1,6 , 16v benzyna z 2000r.Czasami,kiedy wskaźnik paliwa pokazuje jedną kreskę powyżej rezerwy, auto potrafi gasnąć na małych obrotach. Po odpaleniu trzeba trzymać wysokie obroty aby móc jechać. Powód gaśnięcia? Prawdopodobnie brak odpowietrzenia zbiornika. Powstające podciśnienie powoduje "zatkanie" pompy paliwa . Przy otwieraniu...
Witam. Przyszła pompa, poszła kasa, to nie to. Wyjąłem pompę z baku, też niema się do czego przyczepić. Panowie niech mi ktoś wyjaśni skąd w takim razie jedyne 2 błędy dotyczące ciśnienia paliwa. Na razie zostawię te ciśnienie w spokoju. Jeszcze jedno pytanie. Jak sprawdzić separator oleju czy jest sprawny, i ewentualnie czy spod tego korka oleju to...
Ja się wyłamię i powiem, że Kadecik ma odpowietrzenie przez zbiornik z węglem aktywnym, jak każdy nowoczesny samochodzik. Ma być podciśnienie po odkręceniu korka wlewu paliwa, gdyż: opary są kierowane do kolektora ssącego. Na wolnych obrotach, gdy w silniku jest duże pociśnienie dodatkowo jest pobierane powietrze poprzez zbiornik z węglem aktywnym....
Przyłączę się do tematu jeśli można, mam sprintera 313 CDI 2,2 z 2003 roku i wyrzucił mi płyn chłodniczy. Dwa zdania wprowadzenia: Samochód zrobił trasę 500km zasygnalizował kontrolką ubytek płynu, więc dolałem. Po powrocie jak parkowałem zauważyłem że płyn chłodniczy rozlany jest po całej podłodze z tyłu ( czyli z nagrzewnicy podłogowej) dodam że samochód...
tym razem płyn wycieka przez korek zbiornika W pierwszej kolejności zmień tytuł postu; AUDI A6 C5 - podciśnienie w zbiorniku wspomagania kierownicy powoduje wyciek Bo na 100% PODCIŚNIENIE nie wysysa płynu przez korek na zewnątrz ;-)
To jest typowy przypadek w 308sw i to właśnie podciśnienie jest przyczyną kłopotu. Auto po przejechaniu ok 100km ma podciśnienie w baku i wyskakuje awaria. Po pewnym czasie gaśnie silnik. Odkręcenie korka wlewu załatwia sprawę na kolejne 100-150km. Winny jest przewód odpowietrzający. Po jego naprawie lub wymianie wszystko powinno być ok.
Sprawdź podciśnienie w silniku. Ciężko otworzyć korek oleju na pracującym silniku. Czasami membrana odmy jest zabrudzona i wysysa olej z silnika.
masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa. Jeżeli silnik spala opary, to w zbiorniku powstaje podciśnienie. Jeżdżąc długo na gazie to podciśnienie jeszcze wzrasta stąd "tssss" przy otwieraniu wlewu paliwa. Według mnie, również silnik pracujący na wyższych obrotach potrzebuje więcej paliwa, którego pompa nie może dać, bo pokonuje jeszcze podciśnienie...
geryluk , nie wiem na czym polegają Twoje kłopoty z podciśnieniem w baku. U mnie od nowości w megance i corolli utrzymuje się lekkie podciśnienie w baku objawiające się charakterystycznym odgłosem przy odkręcaniu korka wlewu. W żaden sposób nie przeszkadza to w pracy silnika.
Odkręć lekko korek zbiornika paliwa - może uszkodzony i robi podciśnienie. Te silniki choć pancerne wymagają sporej wiedzy serwisowej aby działały. Jak regulacja kąta wtrysku czy prawidłowe luzy zaworowe https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=ttJ37udG...
Szukaj dalej dziury w całym. To normalne że skrzyni korbowej jest podciśnienie. Tak się teraz projektuję silniki. Ma to kilka zalet. Mniej wycieków bo jest podciśnienie. Mniejsze opory/straty niby niewiele ale zawsze coś. Lepszy rozbryzg mgły olejejowej i jej szybsze opadanie. Brak powietrza to brak wilgoci = mniej skrapaljacej się wody = mniej "masła"...
A nie prościej pojeździć trochę bez korka zbiornika, ew. z uniwersalnym http://obrazki.elektroda.pl/8027528100_1... i zobaczyć czy to nie problem oryginalnego korka ?
A twoje rozwiązanie bez korka jest w tym celu, żeby nie powstawało w instalacji podciśnienie zasysające wodę z pralki, tak? Tak
Z odmy nie powinny. Ani z korka oleju również nie. Wiadomo że jakieś tam ciśnienie i podciśnienie szczątkowe zawsze będzie w komorze korbowej, jeśli masz spaliny sprawdź ciśnienie sprężania i pierścienie.
Powinno być podciśnienie, jeżeli jest nadciśnienie to oznaka że nie działa zawór evap powinien być w komorze silnika.
Problem się rozwiązał po ostatnim tankowaniu gdyż w baku wytworzyło sie podciśnienie i jak otwarłem korek wlewu paliwa to zassało powietrze i teraz pali jak marzenie ;)
Zaczął bym od wtrysków na powrotach, do sprawdzenia ciśnienie pompki wstępnej.Czujniki ciśnienia raczej w nich nie siadają. Może się robić podciśnienie w zbiorniku-trzeba pojeździć na poluzowanym korku. A może po prostu filtr paliwa. Z taką częstotliwością występowania awarii może nie być łatwo z diagnozą.
Witam mam pytanie do posiadaczy escort,czy ktoś orientuje się gdzie w escorcie czy i gdzie znajduje się odpowietrzenie zbiornika paliwa. Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem ponieważ w zbiorniku wytwarza się podciśnienie, jak odkręcę korek to słychać zasysanie powietrza. Dzięki za podpowiedź.
Ostatnio miałem podobny objaw bąbelki wręcz piana w zbiorniczku po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego straszne podciśnienie słabe ogrzewanie przyczyną był termostat oraz niewielki wyciek z pompy.Objawiało się to tylko przy większych prędkościach. Skąd podciśnienie w układzie chłodzenia? W jaki sposób może wytworzyć się podciśnienie w układzie...
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
Sprawdź czy nie wytwarza się podciśnienie w baku. Na początek pozostaw niedokręcony korek baku. Korek też trzeba sprawdzić czy otwory i układ niwelacji podciśnienia są drożne.
Możesz mieć zatkany odpowietrznik i podciśnienie wciąga Ci paliwo do baku po zgaszeniu silnika spróbuj z odkręconym korkiem w baku.
Jeśli przy odkręcaniu korka zbiornik zasysa powietrze do środka,to znaczy że wytwarza się podciśnienie.
wcisnąć do środka kulkę znajdującą się na dole pojemnika , nalać tuszu zatkać jakimkolwiek korkiem uszczelniającym, a potem odessać kilka mililitrów tuszu przez dusze drukujące (by uzyskać lekkie podciśnienie). Najlepiej kupić zestaw w którym znajduje się uchwyt do odessania, korki, strzykawki no i oczywiście tusz.
ja stawiam na korek i tyle choćby uszczelka głowicy była uszkodzona to gdzie ten płyn :?: :?: :?: PO ODKRĘCENIU KORKA WSZYSTKO WRACA DO NORMY TAK WYNIKA Z OPISU
A możesz mi wytłumaczyć co to znaczy podciśnienie??? Nie znam się na tych pojęciach, na co to wpływa
Zauważyłem jeszcze jeden chyba istotny szczegół. Zaraz po tym jak piła gaśnie słychać z korka paliwa dźwięk który mógłby wskazywać na zapowietrzajacy się zbiornik. Po odkręcenu korka jest dźwięk jakby w środku występowała próżnia lub podciśnienie. Jeśli faktycznie zbiornik by się zapowietrzał jak należy rozwiązać ten problem?
No i wszystko jasne, korek nie posiada odpowietrznika, i dlatego w baku tworzy się podciśnienie którego pompka nie jest w stanie pokonać. Prawdo podobnie nie jest to oryginalny korek, tylko go dopasowałeś.
Odkręć korek wlewu i zobaczysz czy masz podciśnienie.
Pisz zrozumiale. Jaka pompka ?Gruszka ? Jak zassana to syf w zbiorniku, brak odpowietrzenia zbiornika ,zapchane przewody. Odkręć korek wlewu i sprawdź czy "syknie" podciśnienie.
Witam, Sprawdźcie czy po krótkim odkręceniu korka od wlewu paliwa usłyszycie psssssyk... Jeżeli tak to znaczy, że macie odpowietrznik baku uszkodzony i się robi w nim podciśnienie. Pompa wtedy ciężej chodzi i może generować więcej zakłóceń na antenę. Pozdr.
podciśnienie korku oleju podciśnienie korku wlewu oleju grzeje korku
hyundai obrazu volvo silnika silnik magnetofonu obroty
światła dzienne podłączenie polonez kierunkowskazy centralny
Jak wyjąć stacyjkę z Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 bez rozkodowywania immobilizera Lokalizacja przycisku reset na tablecie Kruger&Matz Edge 1082