TAK, a z czasem się zapowietrzy i będzie się nawet grzało koło. Coś nie miał czasu, albo nie chciało mu się rozwiercić odpowietrznika, wykręcić reszty z niego i zamontować nowy odpowietrznik, jakby faktycznie się urwał. Poszukaj warsztatu gdzie mają grzałkę elektryczną do śrub i tam wymień odpowietrznik wraz z odpowietrzaniem tego koła albo całego układu.
Napewno B16 nie wytrzyma pracujących razem pralki i bojlera. Pralka w momencie grzania to koło 2000W lub więcej , bojler to też że 2000W, choć tutaj zależy od mocy bojlera. Nie dasz rady zaplanować pracy bojlera bo załącza go termostat więc raczej nie da się tak używać. B16 to wytrzymałość 3800W.
Pytanie czy są tam łożyska kulkowe czy panewki i na której (góra /czy dół ) opiera się wał w stanie spoczynku ? W tym silniku niema łożysk kulkowych. Wał opiera się na misie olejowej i ma kilka milimetrów luzu (góra - dół) Odnośnie grzania , czy na górze jest uszczelniacz/simering? Jest uszczelniacz, ale grzejesz tylko koło, a nie wał.
Może łożysko grzeje całą piastę wraz z bębnem ?
Cześć! czasem klej tak sklei że trzeba młotkiem walić po śrubie albo grzać palnikiem :/
200-220 stopni kilka sekund ja grzeje koło 10s tą temperaturą trzymając hota jakieś 2cm nad układem.
Grzeje się bo ciśnienie spada i opona pracuje.W hulajnodze tego nie zaobserwujesz ale np w ciężarówce opona potrafi się zapalić kiedy driver nie zauwazy że zeszło mu powietrze i jedzie z niskim ćiśnieniem.Sklej porządnie łatką na gorąco albo kup nową dętkę.
Witam, Potrzebuję porady, może ktoś z was miał taki przypadek. Daf cf 4 osie. Na 2 osi z prawej strony przód grzeje się koło, lecz cały problem polega na tym, że czasami jeździ i nic się nie dzieje, a czasami ujedzie np. 10 km i koło jest aż czerwone, wrzące jak lawa. Grzeje się tylko to jedno koło. Zacisk wymieniony, siłownik wymieniony, klocki i tarcza...
Kilka dni temu zaczął mi piszczeć pasek alternatora pasek jest już lekko zużyty, grzeje się koło pasowe, pasek się prawdopodobnie lekko ślizga, naciąg jest w moim mniemaniu w porządku (ugięcie na 15cm ok 0,5-1cm) To wyeliminuj! To, że naciąg paska może być odpowiedni, wcale nie oznacza, że będzie pełnił swoją rolę prawidłowo! Zapoznaj się z zasadą...
No i sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. To przez tłoczek ci się grzeje koło. A nie poczułeś, że ciężej idzie?
Z całym szacunkiem ale ten palnik z twojego linku to o kant kuli rozbić. Kupiłem go jakiś czas temu właśnie do lutowania i nie nadaje się on do tego ani trochę. Dość że wykonany jest z jakiegoś pseudo odlewu czy nie wiadomo czego to w dodatku na każdej dyszy miał taką miotłę że grzał wszystko w koło tylko nie to co potrzeba. Dobry palnik do lutowania...
Jak podgrzejesz do tych max 200 C równomiernie to nie. Można użyć kuchenki. Z palnikiem trzeba uważać by grzać równomiernie. Na koło pasowe zakłada się pierścień do współpracy z simmeringiem. Dobry pierścień ma podtoczenie uławiające montaż (nie podwija simmeringu). Bijąc młotkiem też można go uszkodzić. Wg mnie kółko do zamrażarki (oszronienie pomaga...
Sterownik jest tylko zakurzony, najbardziej koło zasilacza bo się grzeje - tego się nie czepiaj. Sprawdź luty przekaźnika grzałki lub wymień go - jeżeli oczywiście dostaje napięcie sterujące.
Zalozyles zacis uzywke i dlatego niema rezultatu.Prowadnice jarzma pracuja?Pewnie nie.
Grzeje się w miejscu koło zielonego przewodu chyba dioda tam jest i coś z 3 nóżkami
Problem rozwiązany, była słaba sprężyna co napina pasek i przez to grzało się koło pasowe.
Witam Układ hamulcowy nie jest zapowietrzony? Przewody hamulcowe są w dobrym stanie? Przewody wyglądają ok, brak wycieków więc zapowietrzenie wykluczam. Dodam że gdy auto stoi na podjeździe nacisnę hamulec i puszczę coś strzela w tym hamulcu. Może faktycznie coś jest luźne i gdy auto stoczy się w tyl odbija a jazdą w przód blokuje aż robi się patelnia...
Paski sprawdzone ?
Najbardziej grzeje się koło karty micro sd,ale nie jakoś strasznie. Zapomniałem wspomnieć ze telefon to wersja Koreańska,a android był zmieniany z wersji chyba 4.0.2 na 6.0.1
Witam, zepsułem 5230 działała jednak zacząłem ją grzać koło 350-400 st. i padła nie wiem co się stało, mógł by ktoś mi podpowiedzieć co robić w takich przypadkach? kiedyś wibrowała przy włączaniu teraz nie chce,
Napisałeś: Przy sprężarce średnica koła 37 a silnika 18 cm Czyli przekładnia mniej więcej 2 do 1 (2 obroty silnika na jeden obrót sprężarki). Według tabliczki znamionowej silnik oryginalny powinien mieć 1430 obr/min co da ok połowę tych obrotów na sprężarce (na tabliczce nie całe 700). Zastosowałeś silnik z 2 razy większą ilością obrotów i prawdopodobnie,...
Jest zestaw naprawczy do tych zębatek - 6450XZ. Kosztuje, zdaje się, coś koło 60 zł.
Przed chwilą miałem serwis, umyj i wygrzej. Shine'a można grzać na 330 stopni nawet, grzej koło styków karty, może akurat. A i tam jest tak g... zrobione że pod SIM jest microSD więc na to również uważaj.
Grzać to się grzeje, coś koło 40-45 stopni ma:|
Od momentu kupna samochodu Passat b6 mam ten sam problem, grzeje się tylne koło. Wymieniałem już tarcze, klucki, łożysko z piastą, wężyk hamulcowy i cały czas ten sam problem. Podłączali komputer i niby tam nic nie widzą i że zacisk też jest ok. Co to może być? Facet mówi że może to być problem z ABS.
proponuję sprawdzić linkę od hamulca recznego! albo podnieś auto na lewarku odepnij linke i zobacz czy sie lekko obraca
Witam pominolem ten punk z pobudek oczywistych,moge doradzic ze do plukania jezeli bedziesz robil to proponuje bryndke(denaturat) bo dobrze rozpuszcza caly syf w ukladzie i staraj sie wyplukac przed zalozeniem nowych oringow a jak bedziesz skladal tloczyska to posmaruj delikatnie czystym plynem hamulcowym bo lepiej wchodza tloczyska.Pozdrawiam
witam a wiec wymieniłem sterownik, dwa tranzystory oryginalne, kilka popalonych elementów + kilka kondensatorów. TV działa 2 dni, dodam tylko, że tranzystory i transformator troche się grzeją koło 70 stopni, może trochę więcej. Myslę, że TV będzie działał, ale tematu jeszcze nie zamykam.
Jeśli raz się grzeje a raz nie,to raczej nie wina łożyska. Najlepiej pomacaj co jest najcieplejsze ,a znajdziesz źródło ciepła. Możesz taż podnieść auto i sprawdzić czy się koło obraca swobodnie. Jeśli hebel blokuje to na pewno się grzeje,ale jeśli się koło obraca swobodnie,to nie znaczy że jest ok ,bo po kilku hamowaniach może zacząć ocierać podczas...
tylko czy będzie mieć takie same obroty, Jeżeli ma stabilizator obrotów to możesz je zmienić tak by był prawidłowe. Tylko to faktycznie ma być silnik produkcji Mabuchi a nie jakieś barachło pokroju MT-82 co nic nie waży, grzeje się i nie ma praktycznie mocy żeby koło zamachowe rozpędzić.
Zbyt duża różnica na grzanie, lepiej stoczyć.
Dobrze jest zastosować coś z zapasem przykładowo IRF4905 , IRF5305, IRF 9540/9640 z pmos, czy IRF2203, IRF 44,46,48 ,IRF3205, BUZ11 z nmos. Kwestia wyboru również może być podyktowana ceną i dostępnością w danym regionie , chyba ,że zakupy robisz w sklepach internetowych. Wiadomo,że mniejsze R ds (ON) , to mniejsza moc tracona - grzanie się tranzystora.
Witam. mam taki przypadek ciężko odpalający. przy rozruchu ciśnienie tak 19-21 i zaskakuje, na jałowym 26 trzyma. takie pierwsze 6 odpaleń długo kręcić trzeba, z czego pierwsze 2 to gaśnie. jutro zobacze jak na zimnym się zachowuje. świece grzeją koło 10 sekund (na liczniku gaśnie po sekundzie) i nie ma różnicy czy dłużej potrzymam czy od razu po zgaśnięciu...
Mój przypadek: 4 osoby(3 kobiety). Zbiornik pojemnościowy, elektryczny 80l grzany tylko w 2 taryfie(mycie się zawsze koło północy). Włączany w dzień by pozmywać naczynia, umyć ręce po toalecie itp. Grzany do 60st. Wychodziło koło 200zł m-c. Po przejsciu na gaz mam ustawioną temp cwu na 50st. Grzanie 24h. Rachunek ok 50-70 zł m-c(ciepła woda bez ograniczeń...
Podobno sprawdzali wszystko,ale z angielskimi mechanikami to nie wiadomo...wiem ze przegląd przejdę bez problemu ale przecież muszę to naprawić skoro mi się tak koło grzeje...
Pewnie tak jutro dosypię trochę . Dałem ok 2kg tyle co na starej sprężarce tam miałem wyższe temp na niższym ciśnieniu . Tu mam sprężarkę o większej wydajności i widocznie potrzebuje więcej -słabo się grzeje . Tam miałem koło 60C-65C tu ledwo 50C-51C dołoże z 200gr i przetestuję I pewnie dojdzie do tego regulacja TZRa
Mam problem taki że w pewnym momencie zaczął mi się robić pedał hamulca bardzo miękki wchodzi w podłogę ale podniosę i zachamuje drugi raz to normalnie i przy tym grzeje mi się lewe tylne koło co to może oznaczać? Wcześniej miałem sytuację kilka dni temu że przy hamowaniu z górki przez chwilę zastukał mi pedał hamulca ale więcej się to nie wydarzyło....
W serwisie przerabiają : weź zasilanie przekaźnika ze skrzynki bezpieczników koło akumulatora
ok baterie podładowałęm do 3,8 V.... , teraz telefon odpala ale lcd do połowy swieci na biało a do połowy jest normalny obraz, raz telefon odpali normalnie a raz napis nokai aby i restarty.. Dodano po 4 dodam ze telefonik sie grzeje koło złącza baterii
Ja grzeje to koło pasowe palnikiem i wyciskam na prasie lub mocny ściągacz. Najlepiej ściągać razem z łożyskiem. Uzwojenia zabezbieczyć , można owinąć mokrą szmatką.
Chodzi o to czy przy 0,1 uzyskasz martenzyt. TDS 420 ma rację . Chodzi o hartowanie na wysoką twardość dla danego gatunku stali i wysokie odpuszczanie . stabilizuje to wymiary do obróbki mechanicznej.Chodzi o temperaturę pokojową Zmiana w dół lub w górę zmieni wymiar. Przykład . Mamy koło zębate otwór zrobiony na minusie i wał na zero. Grzejemy koło...
Klocek powinien troszeczkę dotykać tarczy, ale gdy na podnośniku zakręcisz kołem to powinno się kręcić. Klocek mimo że dotyka tarczy nie powinien unieruchomić koła. Dopiero po naciśnięciu hamulca klocki się zaciskają i unieruchamiają tarczę czyli koło.
Zaraz po włączeniu kasety idze normalnie po kilku minutach zaczyna stukać silnik i zatrzymuje się na pół sekndy i idzie dalej i tak cały czas . Jak dam stop i odczekam chwile , włącze to idze dobrze po chwili znowu zaczyna stukać i przystawać (skukanie słychać jakby z uzwojen silnika). Silnik się dośćmocno grzeje (koło silnika). Zimnych lutów niema...
Cześć, poradziłeś sobie jakoś z tym problemem? U nas rury są zabudowane, ale uciążliwe stukanie teraz, jeszcze gdy grzeją, ciągle występuje regularnie gdzieś koło godziny 12 w nocy i 5 nad ranem...
Ale jeśli tłoczek nie odbija, to znaczy, że częściowo hamulec trzyma, tak? Czyli powinno to koło się grzać? To może tak sprawdzić? Czyli co? Sama wymiana klocków nic nie da?
Dziwne bo jak dałem 12 to mi się malutki zaczął grzać? tak gdzieś miał koło 30 st i go wyłączyłem. Możliwe że się spalił?
Witaj. Jak się grzeje to znaczy klocki obcierają. Jak trzęsie to dodatkowo może być krzywa tarcza lub nierówno wyślizgana.
Charger się grzeje napięcie na cewce i diodach koło złącza bateri oraz pinie + bateri 17,4 v
Witam ponownie. Problem rozwiązany a było nim łożysko w kole. Łożysko nie miało luzów, nie szumiało ale po wyjęciu okazało się że praktycznie nie miało w ogóle smaru. Po założeniu nowego łożyska koło się nie grzeje.
Około 3 lat. Agregat tak szybko to nie wyłącza się. Zaczyna buczeć cicho i coraz głośniej. Alarm ciągle świeci się. Jak kilkadziesiąt minut buczy to wyłączam. Wiadomo agregat troszkę się grzeję. Koło agregatu jest kondensator 4uF a ma 3.75uF(powinien być dobry). W sterowniku słychać przekaźniki załączają się prawidłowo. Słychać jakieś delikatne "syczenie"....
f03 to problem z grzaniem ale lepiej byś podał model jest ztyłu na nalepce lub koło pokrętła programatora np:as109
Dokładnie tak się dzieje w trakcie "grzania" rośnie ciśnienie koło 3 i cieknie woda jeśli ogrzewanie nie jest wlaczone jest ok .... czyli co zrobić, czy wymiana naczynia wchodzi w grę czy może lepiej nowy piec???
Na module są trzy(czarne), dwa obok siebie to silnik, a ten luzem koło złącza to grzałka.
Znalazłem takie boxy na allegro. To jest jakaś opcja. Tylko coś mi tam nie halo...bo znalazłem parę opinii że przy większej ilości odbiorników spada wydajność ładowania. Czyli wydajność niezbyt. Obudowa bardzo kompaktowa a przecieżcto się powinno grzać - w końcu coś koło 60W .. A zawsze bardziej wierzę w te raczej krytyczne.
Silnik w tym T4 to 2.4 D rocznik 92. Wtyczka od czujnika została wyciągnięta i liczyliśmy czas do momentu rozłączenia się przekaźnika i grzał właśnie koło 8-12 sekund nigdy nie grzał świec minimum 30 sekund przy temperaturze -20 stopni.
Grzeje się tylne lewe koło ( na prawym nie zauważyłem nic) Faktycznie czytałem że można ręcznie zwolnić ten hamulec jakimś kluczem specjalnym ale samochód kupiłem używany i nie dostałem takiego klucza
Autem już jakiś czas jeżdżę, nie ściąga go przy hamowaniu, koło się nie grzeje, więc zakładam, że dobrze to poskładałem i samoregulator działa prawidło.
Witam. Zacznij od uruchomienia odbiornika. Palcem dotknij wejścia wzmacniacza m.cz. powinno być słychać głośny brum w głośniku. Jeżeli tego nie ma sprawdź czy scalak m.cz. sie nie grzeje. Koło scalaka powinien być troszkę większy kondensator elektrolityczny, jeżeli jest gorący lub wybrzuszony u góry wymień go. Przy okazji sprawdź wszystkie koło niego...
No więc mamy: 200 000 h --> 22 lata, uwzględniając jakieś odchyłki wynikające z "błędu" producenta obniżmy do 10 lat, a za pracę w trudnych warunkach do 5 lat. Wodę grzejesz koło 1 h dziennie, czajnik ma 2 KW, więc zużywasz 2 KWh, czyli koło 80 gr. Pomnóżmy to przez 24*365*5. Wychodzi ponad 35000 zł. Niech ogniwo dostarczy 50 W na czysto, więc mamy...
Ale tylko grzać ? Czy polać w koło topnikiem ?
kiedy mam grzejnik na TYLKO 2 jedna jednostka 'bije' co godzinę Chyba źle rozumiesz zasadę działania termostatu. Poziom 2 czy 3 na (grzejniku) głowicy nie oznacza mocy grzania ... TYLKO poziom temperatury koło głowicy.
Witam mam samochód Daewoo Lublin2 1997 rok grzeje mi się lewe przednie koło. Hamulce są ok wymieniłem łożyska w piaście a nadal się grzeje o może być przyczyną?
Koło się grzeje podczas jazdy? Może łożysko? Ta blokada na czym polega? Mechaniczna? Sprzęgło odśrodkowe.
analogRead zwraca max 1024, więc powinno się mieścić. Sumarycznie wychodzi koło miliona max.
Witam jestem posiadaczem corsy B i mam następujący problem. Otóż prawe koło grzeje mi się po jeździe i jest bardzo gorące, natomiast lewe normalnie ciepłe, zdjąłem koło posmarowałem specialna pastą odbojniki i problem nie zniknął nadal jest tak samo gorące, co mogę jeszcze zrobić? Wymienić cały zacisk?, z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Miałeś zbyt mocno zużyte okładziny i dostałsię brud na tłoczek zaczisku hamulca i to powoduje że blokuje i zarazem grzeje się koło a zrazem nie ma poprawnego hamulca miałem dwa Ople i przy obydwóch było to samo.Rozebrałem cały zacisk wyczyściłem i było OK.
ehhhh ... przyczyn może być wiele tak samo jak możliwości naprawy... Na początek sprawdz część hardware że tak to nazwe...Sprawdz czy antenka jak wo zostało wcześniej opisane plastikowa płytka za wyświetlaczem sie nie odkleiła albo coś...Jeśli nic tam nie znajdziesz to spróbuj wygrzać AS albo go wymienić...Jeśli sie na tym nie znasz to zleć to komuś...
Możesz zostawić, ale wtedy daj przy aku bezpiecznik zabezpieczający to 10mm^2 na wypadek jakby regulator zrobił zwarcie. Bezpiecznik dobierz na prąd regulatora / paneli czyli coś koło 30A. Ja ostatnio robiłem lutownicę na elektrodach węglowych i 16mm^2 przy 150A się grzeje :)
Grzeje się tylko jedno koło? Czy reszta też ale wyczuwalnie mniej?
Czyli koło na wcisk bez klina zdejmujesz z grzaniem jak przy zakładaniu tylko trzeba idealnie założyć.
Cześć, dziś dotarła do mnie nowa lutownica lutpol, generalnie grzeje dobrze lecz koło 20-30 sekundy grzania poczułem smród plastiku, momentalnie moje oczy zobaczyły że opaska od strony grotu "bulgocze", przerwa 5 min i kolejne grzanie 20-30 sekund, opaska zaczęła topić się w oczach, już wyczytałem że lutpol jak i zdz stosują plastikowe obejmy bo taniej,...
Końcówka mogłapaść przez zwarcie na wyjściu ,odwrotne zasilanie.Żeby zamienić na TDA2005 trzeba przerabiać oryginalny układ ,jak dasz radę to czemu nie? http://www.datasheetcatalog.com/datashee... http://www.datasheetcatalog.com/datashee... Popatrz na różnice ,jeśli radio jest stereo to za 2x TDA2003...
Możliwości są dwie: 1. Coś jednak sknociłeś przy lutowaniu; 2. Układ się wzbudza. Kondensatory 100nF i 2200µF powinny być przylutowane jak najbliżej nóżek układu. Te kondensatory są przylutowane koło siebie. Przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem.
Witam. Po wymianie silnika, silnik grzeje się do temp nawet 110C co prawda go schładza ale wentylator jak się załączy schłodzi i się nie wyłączy bo znowu się grzeje i tak non stop. Co zostało zrobione: Zdjęta uszczelka ze zbiorniczka wyrównawczego (pod zdjęciu się nie grzeje i nie leci ciepłe powietrze z nagrzewnicy, po założeniu się grzeje i leci ciepłe...
No właśnie zacząłem się zastanawiać nad tym wymiennikiem. Rozumiem ze masz go gdzieś koło pieca i jak chcesz grzać basen to włączasz tylko ten mały obieg. A jak z efektywnością. Ile grzejesz jaki basen. Z tego co piszesz wnioskuję, że jesteś zadowolony... Jedyny minus jaki widzę siebie (ale nie dyskwalifikujacy tego rozwiazania) to spora odległość,...
Na pewno układ zasilania się grzeje? Czy raczej elementy koło niego?
Chodzi mi tylko o to, czy taki wymiennik zadziała sensownie z solarem. Na razie mnie nie stać na pionowy 300l z dwiema wężownicami..... Grzanie prądem wyjdzie mi pewnie koło 100zł/mc optymistycznie zakładając. Podgrzanie z takich 40* do 50* znacznie mniej..... A robić lubię i robię.... :P
Chwila, grzeje się tylko koło pasowe, a nie cały alternator ? Drugie, to NIGDY nie odłączaj pracującego alternatora od akumulatora !
Proszę o podpowiedź co mogę zrobić żeby zdjąć koło pasowe (które prawdopodobnie jest przyklejone do końcówki śruby w/w). Ewentualnie czy jest możliwość rozpuszczenia lub rozmiękczenia kleju kropelka którego użyłem. Podgrzej palnikiem lub opalarką. Jeśli zbiornik jest z tworzywa to trzeba grzać z umiarem.
Stawiam na przegrzany dławik w korekcji (są dwa podobne i obydwa trzeba sprawdzić), sprawdź czy nie jest przegrzany (plastik koło rdzenia jest lekko stopiony) i sprawdź czy się nie grzeją. Pozdrawiam JACEK
Witam w lato 2 dni przed wyjazdem nad może miałem problem bo jak przyjechałem to lewe tylnie koło było bardzo gorące trze się klocek o tarcze bo jak jadę i przytrzymam trochę na hamulcu to nie słychać tarcia i jest wszystko ok. Zmieniłem klocki styłu, było ok do dziś. Dziś znów się koło grzeje i nie wiem czym to jest spowodowane. Jest to w Opel Astra...
Witam Mam problem grzeje mi się prawe koło przód. Hamulce były rozkręcone i smarowane . Trochę pojeździłem i znów to samo koło ciężko chodzi. Czy wężyk gumowy nie przepuszcza płynu .
A sprawdź, jakie masz napięcie przed stabilizatorem 5V, gdy podłączasz ten pierwszy transformator, czyli wtedy, gdy stabilizator się grzeje. Jeśli dobrze myślę powinno być znacznie powyżej 10V coś koło 18V. A wtedy rozwiązaniem będzie http://obrazki.elektroda.net/42_12573380...
10 takich koło domku i grzeje wodę aż milo!
Cześć, jaki macie sposób na bezpieczne podgrzanie śruby łożyska aby ją wykręcić? Moja pralka ma plastikowe koło pasowe, więc grzanie opalarką raczej się nie uda. Co sądzicie o podgrzaniu od wewnętrznej trony bębna np. żelazkiem?
Podczas pomiarów zauważyłem grzejący się rezystorek obok SPC560D4. Napięcie jakie się na nim odkłada to coś koło 28V. Dosyć solidnie się grzeje, prawie parzy. Z jaką nogą jest połączony? Odepnij już BMS od pakietu.
Sprawdz bezpiecznik wysokiego napięcia umieszczony w plastiku ( koło trafa )
Podgrzewałem palnikiem do zbliżonej temperatury palnika i to nie pomogło. Grzejesz samo koło, wałek pasowałoby chłodzić. Wymaga wprawy i wyczucia, przegrzane koło zębate możesz śmiało wyrzucić, aby uniknąć ponownej naprawy skrzyni w krótkim czasie. Raczej idź za radą kolegi T5.
Grzejesz rdzeń podczas reflow czy starasz się go omijać? Ja grzeję zataczając koło ale nie daje głównego strumienia powietrza na rdzeń. Podobno rdzeń sam w sobie jest połączony malutkimi kulkami z PCB układu. Z Twojej wypowiedzi wynika faktycznie że gdzieś jest zwarcie jezeli byś upalił układ wydaje mi się że płyta by wstała ale bez obrazu.
Czyli masz zestaw 5.0 bo o subwooferze nic nie wspominasz . Więc Denon ma tam co napędzać jeżeli chodzi o przednie kolumny. Mam nadzieje że ma dość świeżego powietrza koło Siebie. I nie czarujmy się no wzmacniacz/amplituner będzie się grzał. Pytanie czy jest letni czy gorący, zresztą ma zabezpieczenia więc bez paniki.
Sprawdź napięcie na T201 - na kolektorze powinno być ok 40V a na emiterze koło 15V. Jesli jest inaczej sprawdź tranzystor i diody d202 i 203 http://obrazki.elektroda.pl/3754092200_1...
1. Ogólnie wg mnie tak. Z tego co obserwowałem niektóre układy (a nie jestem serwisantem kotłów który robi to na codzień) sygnał z pokojowego uruchamia pompę, a piec stara się utrzymać taką temperaturę jaką ustawiłaś. Jak przegoni wodę przez grzejniki, to woda wraca zimna, piec grzeje, w końcu woda wraca w miarę ciepła, wtedy zmniejsza / wyłącza grzanie...
Witam, proszę nie usuwac tematu, jeśli zły dział to proszę o przeniesienie. Mam problem z grzejnikami w mieszkaniu. Ogrzewanie z sieci. Kupilismy z żoną mieszkanie 69 m2 z kaloryferami z podzielnikami. W Pirewszym sezonie grzewczym zapłaciliśmy za ogrzewanie 7800 zł ! Sprawa się ciagnie od ponad roku.. w tym sezonie grzejniki grzeją koło miesiąca a...
A jak powinna być temperatura ?Bo ja tak grzałem gdzies koło 350C,(tak mi sie wydaje pracuje na stacji PT 803, nadmuch ustawiłem na niecałe 2 a grzanie na 4.Jesli ktos posiada taka samą stacje lub miał okazje na niej popracowac,prosze o informacje jakie sa optymalne ustawienia tej maszynki;D)Mam jeszcze takie małe pytanko czy ten filtr co lutowałem...
a nadal mokre ciuchy Nic z tym nie zrobisz, końcówka czynnika. Trzeba było 4 lata temu w electroluxie kupić gwarancję 5 lat bo była w śmiesznej cenie 200-250zł, teraz to już koło 800, przyjechali by i wymienili kpl. zespół pompy za darmo.
Szukam serwisówki do Kemppiego. Mam parę takich maszyn i nie za bardzo wiem za co się złapać. Dodam tylko, że koło przekaźnika grzeją się dwa elementy, chyba termistory.
Zaciski są TRW, ale spróbuję w sobotę, dziękuję za radę, na pewno skorzystam. Właśnie wracałem z pracy, około 12 km, i zauważyłem, że teraz sprawa ma się zupełnie odwrotnie. Otóż zauważyłem wcześniej, że prawe koło bardziej się grzało, zaś teraz bardziej nagrzało się lewe. Nie jest to mocne nagrzanie, ale tarczy nie dotknę. 😬
Prawdopodobnie zbyt duże obciążenie poprzeczne (naciąg pasków) dla łożyska o nieokreślonym stanie. Załóż pasek tylko na koło napędzane, rękoma napinaj i spróbuj obrócić kołem. Efekty? Rozwalone łożysko obstawiam. Grzeje się coś? Zatrzymywanie występuje podczas obróbki? Są jakieś niepokojące odgłosy?
grzej i w koło jeszcze sprawdź czy gdy podłączysz samo zasilanie do dysku 160g czy słychać że talerze się kręcą nie podłączaj do płyty tylko do samego zasilacza molet wtyczka 4 pin i nic więcej
Panowie ja widziałem urządzenia które montują w skandynawi do starszych modeli i jest to zrobione na 2 przekaźnikach i 2 diodach "3" . Ja osobiście zrobiłem kilka odmian takich układów w różnych kombinacjach w zależnosci od auta jakie miałem i stosuje sterowanie z D+ alternatora zabespieczone diodą 1A przez przekaźnik a reszta w zależności czy woż ma...
koło magnesowe traktorek koło śruba koło
bosch zmywarka odpływ okres rozliczeniowy energa korbowód scania
claas dominator claas dominator
Instalacja Nomad BW100 - brak jednoznacznych informacji Brak komunikacji z modułem ABS w Peugeot 307 2.0 HDI