czy jak wymienię termostat na nowy to będą nadal ubytki Będą nadal. Wycieka płyn, np na łączeniach przewodów, z chłodnicy, grzejnika nagrzewnicy - tego co nie grzeje, cieknie z kolektora ssącego, lub uszczelka pod głowicą.
Nalewasz płyn do zbiorniczka i grzejesz auto popuszczasz co jakiś czas odpowietrznik na chłodnicy. Aż do puszczenia termostatu. Najlepiej jakby przód był wyżej niż tył silnika. Normalnie przy przegazówce poziom płynu w zbiorniczku malej. Widać cyrkulację płynu z chłodnicy do zbiorniczka.
Zakładasz nowy oring(stary wyjmij, oczyść gniazdo) , zakładasz zawleczkę. Jesli spuszczałes płyn tym o czym pisałem to zakrecasz to. Zalewasz płyn , odpalasz silnik i grzejesz aż załącza się wentylatory. Kontrolujesz czy gdzieś nie masz wycieku w międzyczasie. Ja dodatkowo ugniatam grube węże idące do chłodnicy. Jeśli w trakcie płynu będzie mało dolej...
Z chłodnicy do zbiornika płynie. I na pewno płynie jeżeli masz 90 stopni i auto się nie grzeje oraz nie wzrasta nadmiernie ciśnienie.
Samochód się nie grzeje. płyn w chłodnicy ubywa, od pazdziernika do dziś, może z kilka mm. Miałem lekko ponad max. a Teraz się pokrywa z max. Jezdziłem żeby to sprawdzić, około 5 km i piski nie ustały.
Witam, mam problem z Jeepem Cherokee 3.7, 2002r. Grzeje się, płyn w chłodnicy sie gotuje. Zauważyłem, że wentylator chłodnicy obraca się powoli. Może to jest przyczyna?
A co ma grzać, jak nie ma płynu w chłodnicy? Należy sprawdzić szczelność układu chłodzenia...
"Na wolnych obrotach grzeje chłodnym powietrzem " Znaczy się nie grzeje :-)) Sprawdź kolego czy chłodnica (zewnętrzna ) nie robi się zbyt wcześniej ciepła.Może termostat jest cały czas uchylony i tam ucieka ciepło,a jak dodajesz gazu to część nagrzanego płynu trafia do nagrzewnicy zanim się wystudzi w chłodnicy.
Za mala wydajność pompy wody, była wymieniana? Niedrożne przewody? Jak gotuje płyn to nie ma cyrkulacji płynu w obiegu. Nagrzewnica drożna, grzeje? Chłodnica i przewody od chłodnicy nagrzewają się?
Witam! Problem jest taki ze szybko płyn się grzeje w chłodnicy, przejadę jakieś 5km i wskazówka jest na połowie. Co jest tego przyczyna i co można zrobić żeby się tak nie grzał. Mam skutera piaggio nrg rok 1997.
Witam was mam problem z ogrzewaniem w fordzie galaxy 2001r 1,9 Podgrzewacz mi chodzi i dochodzi do 90C ale nie grzeje za mocno tylko wieje chłodne powietrze płyn w chłodnicy jest i w zbiorniczku też jest i nie wiem już co mam zrobić.
Jeśli mogę podpiąć się pod post, to zapytałbym o swój problem. Golf 4 2,0 benzyna. Mianowicie ubywa mi płyn z chłodnicy, oraz nie grzeje klimatronic. Klimatronik grzeje tylko na obrotach ale i tak słabo. 1.W zbiorniczku płynu chłodniczego nie ma oleju. 2.Podłoga u pasażera sucha. Co może być przyczyną tych problemów? W jaki sposób zbadać przyczynę przed...
Trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia, inaczej nie zacznie grzać. Zwykle wystarczy otworzyć korek w zbiorniczku lub na chłodnicy (obowiązkowo na zimnym silniku) i odpalić, zwiększyć obroty do około dwóch tysięcy i dolewać płyn w miarę, jak będzie go wciągało. Ale są auta, które wymagają otwarcia odpowietrzników w różnych miejscach, by pozbyć się całego...
Może masz zapowietrzony układ. Lub pompa wody ma za małą wydajność. Dolej płynu na maksa i na włączonym rozgrzanym silniku ściskaj i puszczaj wąż przy chłodnicy
Myślę ze przyczyną może być jakiś kawałek lodu który gdzieś przy odpowietrzniku sie zakleszczył, . Jaki płyn Pan miałeś w chłodnicy :?: , mieszanke z wodą :?: ,teraz to tylko założyć nowy wąż i zalać czystym płynem nie zamarzającym i sprawdzić i obserwować co się dzieje podczas grzania silnika :idea: ,być może tylko wąż strzelił ze starości :cry: ,
żeby po załączeniu się silnika chłodnicy, odłączał No nie rozumiem, chyba że masz zamiar jeździć cały czas z włączoną nagrzewnicą. Przecież jak silnik złapie te 60st to już grzeje z płynu i elektryczną można wyłączyć. A gdzie jeszcze do 100st gdy włącza się wentylator chłodnicy. To sauna będzie w aucie.
Zauważyłem już problem , górny wąż chłodnicy jest nagrzany ale dolny wąż zimny.
Sprawdź stan płynu chłodzenia ... jeśli potrzeba jest odpowietrzenia to przy chłodnicy są odpowietrzniki ... Zapal samochód i odkręć jeden z nich aż pojawi się płyn potem zakręć ... Ale sprawdź również skąd może być wyciek ... jeśli na zewnątrz to pół biedy ( okolice chłodnicy ) ... sprawdź olej czy przypadkiem tam nie wyciekł .
Sprawdź stan płynu w chłodnicy. Jeśli brakuje to dolej i po rozgrzaniu auta poszukaj wycieku.
Audi A4 B5 mam pewnie pytanie, a nie problem. Po rozgrzaniu auta nie ważne czy przejadę 10 czy 50 km mam chłodny płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wąż cienki powrotny jest gorący, a górny grubszy idący do chłodnicy chłodny. Auto ma nową chłodnicę, termostat i pompę wody. Brak jakichkolwiek problemów. Nagrzewnica grzeje dobrze, temp trzyma 90st, nie grzeje...
Witam. Mam ten sam problem z H1 2.5 z 2008r. Wyrzuca płyn przez zbiorniczek. Dolny przewód chłodnicy i chłodnicy są zimne. Auto nie grzeje się. Wymieniłam uszczelkę, termostat, pompę wody,głowica sprawdzona, blok silnika jest cały. Udało się ustalić przyczynę, bo ja nie wiem już gdzie szukać.
nie widziałem żeby się to komuś udało ale próbuj może tobie się uda. jak masz wodne możesz zrobić tak jak kiedyś na jakiejś stronie widziałem, czyli robisz normalny obieg wodny z pompą cyrkulacyjną a jako wymiennik akurat koleś użył 4 chłodnic od jakiegoś auta razem z wiatrakami, nagrzewnica grzała płyn a chłodnice rozwiewały ciepłe powietrze
Patrząc po temacie był wyciek , nie dolewales doktora ? Być może chłodnica się tym zapchała i auto się grzeje , jak wygląda sytuacja z temperaturą ?
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Mtz-ta pale na 24v ale niestety aku są na umarciu. Rozrusznik szybkoobrotowy magneton. Fajhnie kręci ale z racji kiepskich aku ledwo kilka-kilkanaście sec i po prądzie. Dla tego mam takie zdanie na temat grzania oleju bo przerabiałem to swojego czasu w wojsku. Nie za bardzo przynosiło efekt. W mtz-cie mam grzałke płynu przykręconą do bloku. 20 minut...
Witam, mam problem z Daewoo Lanos 1.5, od pewnego czasu zauważyłem że mam bardzo słaby nadmuch powietrza. Z nadmuchu leci letnie powietrze zamiast ciepłego na każdym stopniu grzania, płyn wymieniłem w chłodnicy na nowy, wszelkie przecieki płynu zostały zlikwidowane i poprawnie odpowietrzyłem. Nie wiem jaka jest tego przyczyna i myślę że ktoś pomoże...
Jeden czujnik odpowiada za wskaźnik drugi do sterownika silnika Płyn jest w chłodnicy? Węże od nagrzewnicy ciepłe? Jeżeli nie to termostat otwarty i puszcza wszystko na duży obieg tj. chłodnice Jeżeli węże ciepłe a nie grzeje to układ zapowietrzony np. wydmuchaną uszczelka pod głowicą lub uszkodzonym reduktorem lpg o ile występuje Myślę że rozwiałem...
I węże nie są twarde . Termostat jest na 100% sprawny i poprawnie zamontowany? Węże są od razu ciepłe? Czy jest tak że pierw grzeje w kabinie a węże chłodne? I warto zaobserwować czy jak wskazówka jest w okolicach 70'C dolny wąż od chłodnicy jest zimny.
Mówi że jeździł tak i tylko raz olej i płyn wymienił I stwierdził że napewno to bo w środku nie grzeje
Nie nie zdarza się , płyn jest w zbiorniczku jest zimny i ogrzewanie słabo grzeje. Gorący jest tylko wąż z termostatu do chłodnicy. W chłodnicy płyn jest gorący, załącza się wentylator
Jeżeli silnik się przegrzewa to znaczy, że prawdopodobnie termostat nie otwiera dużego obiegu płynu chłodzącego (nie włącza w obieg chłodnicy). Tak długo jak chłodnica będzie zimna czujnik temperatury znajdujący się przy chłodnicy nie włączy wentylatora. Sprawa jasna - sprawdź termostat - prawdopodobnie konieczna będzie jego wymiana. Powodzenia.
Witam posiadam astrę z silnikiem 1,7D i mi nie grzeje a dół chłodnicy jest zimny a węże się robią twarde gdy odkręcę korek to ciśnienie wyrzuca płyn a temperatura podchodzi ciut nad niebieska kreskę Wymieniłem termostat i bez zmian Wymieniłem nagrzewnice i również bez zmian wymieniłem korek z zaworkiem od zbiorniczka wyczyściłem chłodnicę i nie grzeje...
Mam Mazdę z 2003 roku szóstej generacji 2.0 w dieslu po dolaniu płynu do chłodnicy przestało działać ogrzewanie co może być przyczyną
Witam! Problem został rozwiązany! Przyczyna bardzo banalna! Zbyt niski poziom płynu w chłodnicy! Pozdrawiam!
Stojąc przed otwartą maską i patrząc z góry po prawej stronie na dole na wyjściu z chłodnicy masz czujnik, tzn. jeśli wiskoza nie zbije temperatury płynu chłodzącego zadaniem tego czujnika jest załączyć dodatkowo wentylator klimy aby zbić temperaturę płynu, często tam śniedź powoduje brak połączenia i usterkę nie załączającego się wentylatora.
(...) To faktycznie wygląda na pompę - ale naprawdę warto się dowiedzieć jak chłodzenie działało, gdy działało, a jak jest teraz. To zasłanianie chłodnicy już wzbudza podejrzenia, że wtedy nie działo jak trzeba... Układ chłodzenia tak w Favorit jak i w Felicii jest piętą Achillesową tych modeli, każdy skodziarz wie ,że w czasie upałów w lato temperatura...
Po wymianie korka i chłodnicy wszystko w normie.Zrobiłem 300km , silnik się nie grzeje , płynu nie ubywa ,temperatura na kompie 93-100.Oby nie przechwalić. Ważną rzeczą po wymianie chłodnicy było kupno nowego korka wlewu.Dzięki wam za rady!
Potrzebna pomoc. Wymieniony termostat, cała obudowa, górny wąż, nowy płyn chłodniczy. Niby wszystko dobrze.( redukcja zrobiona na czujce temperatury, ale działa normalnie ). Silnik strasznie się grzeje, zauważyłem przetopione elementy plastikowe. Chłodnica cała, dym prawdopodobnie spowodowany był resztkami płynu chłodniczego na chłodnicy i jej elementach....
Spróbuj ,,popukać'' po termostacie,czasami lubi się zawiesić .Płyn ma mały obieg i szybko się grzeje. Przecież kolega pisał, że węże od chłodnicy gorące to obieg jest.
Zapchane ujście ze spadającego wężyka, korek z zaworkami, bo to on reguluje ciśnienie, turbo jeśli chłodzone. Dodam jeszcze że gdy zaczyna się grzać auto automatycznie przestaje lecieć ciepłe powietrze w kabinie. Brak płynu w nagrzewnicy, w silniku też, dlatego dolewałeś. Chłodnica i oba węże do niej są gorące? Wentylator się włącza?
nie jestem jeszcze na 100% pewny ale przyczyna pewnie okazała się prozaiczna, otóż miałem zbyt niski poziom płynu w chłodnicy i dlatego na postoju nie grzał samochód w odpowiedni sposób, dziś dolałem płynu do pełna o efektach napewno poinformuję
Witam Od dłuższego czasu walczę z układem chłodzenia w 2JZ. Wymieniłem chłodnicę na zamiennik oraz do kompletu korek. Oryginalnie na chłodnicy był niski korek z zaworkiem zwrotnym luźno wiszącym. Do zamiennika chłodnicy pasuje korek wysoki w którym zaworek zwrotny jest na sprężynie. Wymieniłem też termostat na oryginał, pompa wody nowa z rozrządem tyle...
Płyn spyścisz odłączając rurę dolną przy chłodnicy (gruba). Potem łączysz tą rurę z chłodnicą i nalewasz powoli płyn. Pewnie zapowietrzy się nagrzewnica, ale ma ona swój odpowetrznik na przewodzie do nagrzewnicy w komorze silnikowe przy ścianie grodziowej. Przy spuszczaniu i napełnianiu płyny ustaw pokrętło ogrzewania na grzanie.
To całkiem normalne.W końcu redarder jest chłodzony z chłodnicy(płynem)Może być zamulony cały układ chłodniczy.Tak ogólnie to trudno powiedzieć od czego.Poz artur
Witam Nie znam dokładnie tego modelu. Ale jak by coś pękło to by płyn nie wracał po czasie tylko leciał do oleju lub w kierunku wydechu. I były by tylko ubytki. A tu piszesz o ewidentnym "pulsowaniu" Szukaj na tych wężach co piszesz i chłodnicy i jak nie grzeje przód to może być i to zapowietrzone. Ale teraz tylko gdybam bo brakiem grzania mogą też...
Witam Wszystkich ! Tak jak w temacie mam problem z chłodnica w Golfie IV silnik benzyna 1.4 Tak w skrócie, miałem stłuczkę w wyniku czego chłodnica została uszkodzona i wyciekł praktycznie cały płyn. Po wymienieniu chłodnicy na nowa i zalaniu płynem, auto zaczęło się grzać a raczej gotować, górny wąż jest gorący a dolny zimny, chłodnica też zimna jakby...
Witam wszystkich ja mam taki problem że do wczoraj ciekło mi z chłodnicy ale silnik się nie grzał wentylatory chodziło po prostu wszystko ok po wymianie chłodnicy zalałem wodą by sprawdzić, nie grzał się. Zmieniłem wodę na płyn zaczoł się grzac. Ale zauważyłem że grzeje się gdy w kabinę nie jest włączony wiatrak i jest ustawiony na zimno,gdy włączyłem...
Grzałka płynu jest fajna ale w 30-ce montowana na przewodzie chłodnicy to patent doi bani. Ona ma grzać tylko płyn w bliku a nie chłodnicę. Tak mam w mtz-cie. Po 30 minutach może krócej silnik ma 40 stopni i odpala jak dopiero co zgaszony. 30-ce możesz pomoc rozgrzewając kolektor ssący opalarką lub palnikiem. Efekt jest o wiele lepszy niż grzanie świecami...
Oto ciekawy opis "climatronic" ze Skody Oktawii, bardzo zbliżone układy, jak to w grupie VAG (niestety w j.niemieckim). Poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym chłodnicy OK?
To się samo odpowietrza - zalać płynu do pełna, nagrzać silnik i przytrzymać ze 3 min na 4tys obrotów w celu odpowietrzenia właśnie nagrzewnicy. Ciekawostką jest że jeśli uszczelka minimalnie puszcza kompresję do płynu to i tak jest ogrzewanie i nie wyrzuca płynu bo bąbelki mają znakomitą drogę ujścia do zbiorniczka przez cienki wężyk z chłodnicy do...
Co do grzania może to być chłodnica zalepiona od zewnątrz , miałem tak kiedyś w volvie , nie zakładaj od razu nowej chłodnicy najpierw sprawdź sobie tą pod względem przepustowości płynu czy przy zalewaniu chłodnicy pustej taka sama ilość (wody ) o ztą samą predkoscią wylatuje ze spodu chłodnicy przy zalewaniu jej , może kiedyś jakiś ekspert zalewał...
Puchnie silnik? Nie przegrzewa się? Płynu w chłodnicy dosyć i nie ubywa?
Diesle się długo grzeją. Natomiast jak Ci się ruszy wskazówka, zjedź na bok i pomacaj węże do chłodnicy. Jak termostat będzie przepuszczał (za wcześniej) to oba będą ciepłe... Możesz też go nagrzewać na postoju i mierzyć temperaturę płynu termometrem (na otwartym korku) , macać węże i porównywać temperaturę z wskaźnikiem na desce.
wyjmij termostat jak dalej bedzie tak samo trzeba by zdjąć głowicę i wymienic uszczelke ale mogą być też inne powody na początek uruchom bez termostatu ,a wentylator chłodnicy sie włancza ?
Zakładam, że zamknięty był jej wirnik przez komputer. Pierwsze słyszę aby takie problemy były. Przy wymianie płynu spuszczasz stary w najniższym punkcie, najlepiej dolnym wężem z chłodnicy. Uzupełniasz świeżym płynem pod korek odpalasz samochód i obserwujesz kiedy zaczyna ubywać płynu. Dolewasz i obserwujesz wskazania wskazówki temp. w aucie, w okolicach...
Nagrzewnica jest na stałe połączona z układem chłodzenia samochodu więc jak silnik się grzeje, ciepło przenosi płyn chłodniczy do chłodnicy, nagrzewnicy. Jak jedziesz szybciej szybciej dmucha to znaczy że pęd powietrza idzie w "otwór" z którego wentylator ciągnie powietrze. Wentylator masz wyłączony, a powietrze i tak będzie. To jak w domu jest. Napalisz...
miałem trzy v6 we francuzach i w każdym było to samo, mija 10 lat i pada uszczelka pod głowicą,przy rozbiórce wymienia się oringi i tuleje przy okazji bo tam tez puszcza,przy tej wartości auta według mnie naprawa nieuzasadniona ekonomicznie sprzedaj całość na części
Witam mam podobny problem z focusem. Mianowicie po wymianie rozrządu i pompy wody mam problem z chłodzeniem, silnik się grzeje jak głupi a chłodnica jest zimna (wentylator się załącza). Przewód doprowadzający ciecz do chłodnicy jest gorący ale płyn nie dochodzi dalej. Musze dodać że sam wszystko wymieniałem w samochodzie i może źle podłączyłem czujnik...
Witam Prawdopodobnie masz uszkodzony termostat. Sprawdź też poziom płynu. Gdy miałem w Astrze mało płynu to też słabo grzał.
Ale nawet gdyby był źle odpowietrzony to możliwe, że w zbiorniku jest dosłownie lód a chłodnicy nie da się dotknąć ani przewodów? Dodano po 8 Rozrząd był robiony 90 tysięcy kilometrów temu. Nie wiem czy z pompą wody… to może być przez pompę? Dodano po 4 Nie wiem czy to ma znaczenie, ale Audi nie grzeje wcale ciepłym w środku
Można tylko zgadywać: 1. Usterka czujnika temperatury 2. Leniwy sprzedawca lub właściciel, który przed sprzedażą zrobił cokolwiek by wskaźnik temperatury sprawiał wrażenie sprawnego. Na placu nikt nie grzeje silnika do temperatury roboczej. 3. Dowolna inna legenda, wg. której czujnik i ew. wskaźnik nie zostały wymienione zgodnie. Klient głupi wszystko...
Prawie na wprost za pompą vacum, na ścianę grodziową do króćców. Dzięki, czyli nie obejdzie się bez demontażu filtra powietrza. Chyba ze uda się tam rękę włożyć. Z ciekawości sprawdzę czy jak korek odkręcę zbiornika wyrównawczego to czy sam się nie odpowietrzy, jak z 5 minut popracuje. Zadziwia mnie że nigdy nie muszę dolewać płynu do chłodnicy, inne...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w aucie. Chodzi o to ze musze przejechać kilkanaście kilometrów zanim tak naprawdę zrobi sie ciepło. Myślałem ze to może chłodniczka ale nie ponieważ temperatura płynu zbyt wolno rośnie tak jakby grzał od razu cały obieg z chłodnicą
Witam. A wiec jak w temacie. Silnik się grzeje a wskazówka pokazuje temp. W normie. Wymieniony termostat, obudowa termostatu, wąż górny od chłodnicy. Nowy płyn. Zauważyłem stopione elementy plastikowe silnika. Co może być przyczyną?
20 amper to bardzo dużo, bezpiecznik 80 od świateł? od których? To jest diesel? może świece grzeją, może wentylator chłodnicy ma zwarcie, masz podgrzewacz płynu? masz podgrzewacz paliwa? Ja bym szukał w tych elementach. Masz ksenony? Jak odepniesz alternator pobór spada?
90 stopni to nic strasznego ale jeśli Cię to bardzo niepokoi to wyjmij termostat i grzej w garnuszku z wodą i termometrem zobaczysz w jakiej temperaturze się w pełni otworzy (jeśli się otworzy). Czasem może być kiepski płyn i może jednak marznąć w chłodnicy, obieg wody tyklo w silniku i się grzeje, ewentualnie zatkana chłodnica.
Sprawdziłem panel ale jest sprawny. Z silnika grubym przewodem do chłodnicy wypływa gorący płyn. W którym miejscu znajduje się nagrzewnica i jak ją wymontować ?
Wytłumacz jeszcze temperature chłodnicy jak ma już te 90C lub te okolice - czy jest równe ciepła i oba przewody też czy nie? Jesteś pewny że włączał sie wentylator przy 100C a nie wyżej? Poczekałeś na postoju do osiągnięcia maksimum na wskaźniku? Grzanie w środku auta jest poprawne cały czas czy słabnie czy może w ogóle liche? LPG jest? Było coś grzebane...
Grzeje elegancko , obieg jest bo powrotnym wężykiem z chłodnicy po odpaleniu bardzo ładnie leci płyn więc układ działa pompa wody też działa . Po rozgrzaniu silnika obydwa króćce od nagrzewnicy gorące . Dla testów poluzowałem delikatnie korek od zbiorniczka i wydaje mi się że jest lepiej . Jest taka opcja żeby nowy korek z serwisu był do bani? Może...
Stało się to po ostatnich niskich temperaturach. Miałem chyba jakąś mieszankę wody z płynem w chłodnicy i po paru minutach jazdy zagotował się - to tak jakby termostrat przymarzł. Wymieniłem szybko to coś co było w chłodnicy na płyn. Przestał się gotować, ale teraz nie grzeje. Samochód posiada instalacje gazową. Pzdr
Zapchana dodatkowa nagrzewnica, karcher, płyn do naczyń i dimer. Albo puści syf którym jest zatkana albo sama nagrzewnica ulegnie zniszczeniu.
jak testowalem to na moich oczach gotowal sie plyn wiec dobrze pokazuje temp. A wydaje mi sie ze go ubywa, myslalem ze przez przewody i zalorzylem nowe opaski narazie nie wiem co z tego. D zbiorniczka wyrownawczego cofa sie plyn jak pompuje reka przewody wiec raczej nie jest zatkany, w Srodku grzeje nawet mocno a silnik pracuje rowno. Normalnie nie...
Witam Pacjent peugeot 307 SW 2.0 HDi Brak ogrzewania,grzeje się motor -termostat wymieniony -czujnik temp wymieniony -uklad (chłodnica,obwód silnika ,nagrzewnica ) wypłukana -odpowoetrzone na każdym razem Po 5 km komunikat o wysokiej temp płynu ,nie dociera ciepła woda do nagrzewnicy a co gorsze do chłodnicy Ktoś miał taki przypadek ?
Witam. Mam taki problem ze seicento 900 a mianowicie bardzo się grzeje. termostat wymieniłem, czujnik od kontrolki wymieniłem, czujnik od termostatu wymieniłem, czujnik od chłodnicy wymieniłem, płyn wymieniłem, układ odpowietrzyłem ,pompę wody wymieniłem, uszczelką z pod głowicy wymieniłem i on nadal się grzeje. Proszę o pomoc co to może być.
Też tak myślę, zrobię tak: odepnę węża od chłodnicy u góry, jak nie będzie płynu, to założę z powrotem, zaleję płyn do chłodnicy przez zbiorniczek i przez przelew od chłodnicy, odkręcę odpowietrznik na termostacie i oba na wężach do nagrzewnicy. Po odpowietrzeniu pozakręcam razem z korkiem zbiorniczka, odpalę i nagrzewam silnik, aż się uruchomi wentylator....
Sprawdze wszystko w najbliższy piatek, nawet na pełnych obrotach nie zapiszczy na ulicy, a się zamuli. Płyn w chłodnicy oki, a ponadtto szybko się grzeje czy to normalne( na wskaźniku temperatury po paru minutach 90-100stopni. Pozdrawiam.
Witam Samochód : Toyota Celica VII 2000r. 1.8 143 km Zginęło mi ogrzewanie w aucie z dnia na dzień, wcześniej grzało super. Zauważyłem że z chłodnicy kapie płyn więc pewnie płyn zszedł z nagrzewnicy i dlatego problem z ciepłem. Wymieniłem chłodnice i tu zaczął się problem po wymianie nie mogę odpowietrzyć układu. Zalałem zbiorniczek nowym płynem ba...
A ja wam powiem ciekawostkę przy -7'C można jezdzić poldowozem wogóle bez chłodnicy. Nagrzewnica wydala wszystko ciepełko temp.ok 90'C.
Tak jak napisano wcześniej do sprawdzenia termostat, pompa, chłodnica. Płyn rozpuszcza osady i to mogło spowodować zatkanie chłodnicy. Bez demontażu powyższych elementów nie można wiele powiedzieć. Chyba, że mylisz przegrzewanie silnika z przedostawaniem spalin do układu chłodzenia.
Volvo V40 2000 r. gaz+benzyna, po rozładowaniu akumulatora zaczął delikatnie kopcić. Dziś w trakcie jazdy zadymił na biało pół miasta. Auto zaczęło się grzać - okazało się, że mało płynu w chłodnicy więc dolałem. Kopci znacznie mniej, ale jednak kopci. Wiem, że większość internetów powie mi, że to uszczelka pod głowicą - ale ze 2 tyg temu autko wróciło...
https://autobezpieczniki.pl/blad-p0128-j... http://chrysler.auto.com.pl/forum/viewto... Poczytaj, może pomoże ,a czujnik temperatury płynu w chłodnicy? Wygląda jakby termostat jest cały czas otwarty podczas jazdy na postoju szybciej się grzeje
WYgląda na zapchaną chłodnice .
Jeszcze uwaga co do temperatury grzania... Na zimę standardowo zasłoniłem chłodnicę, żeby auto szybciej się grzało i trzymało temperaturę. Normalna temperatura, jaka utrzymuje się na wskaźniku, to 1 kreska poniżej połowy. Po zasłonięciu chłodnicy, wskaźnik podniósł się o niecały 1mm ponad w/w kropkę, a znacząco zmieniła się temperatura grzania, jest...
Tak jak w temacie, mam kłopot z odpowietrzeniem układu po wymianie chłodnicy, znalazłem 3 zawory, stojąc przed samochodem: na lewej górnej części chłodnicy, drugi na wężu pod filtrem powietrza i trzeci na wężu na prawo od tego drugiego. Próbowałem odkręcać zawory w różnej kolejności, pojedyńczo, razem, brak rezultatów, z zaworów na chłodnicy i tego...
Witam posiadam Peugeot 306 xsi 2.0 i grzeje mi się silnik bo z chłodnicy wycieka płyn i to konkretnie ale dopiero po zgaszeniu silnika a w tym wężyku co idzie do termostatu nie ma wody i po chwili jest bardzo gorący. Moje pytania polegają na tym czy muszę tez kupić nowy termostat? bo chłodnice napewno i jak wymienić chłodnice muszę demontować cały ten...
Chłodnica gorąca tak jak i płyn, , płyn mógł oparzyć , cały silnik też . Niepokoją mnie te głowice czemu takie gorące , pierwszy raz się z tym spotkałem żeby woda syczała jak kapnela na nie , skoro są chłodzone płynem, stan pod korek w chłodnicy . Pompa pompuje dosyć mocno , głowice po regeneracji, uszczelki nowe , miedziane pod głowicą . Skoro głowice...
Wiesz co faktycznie nie trzeba było jej demontować, bo ma jednak otwór spustowy na dole, ale tak ukryty i tak umiejscowiony że zamiast zlać się obok to po całym pasie będzie się lało. A co takiego sposobu to ja nie wiem jak bym tym wyciągnął wodę ponieważ chłodnica ma wejście i wyjście na górze, teraz pytanie mam takie bo tą właśnie rurę odpiąłem, ale...
Witam. Mam problem z chłodzeniem w Fiacie Punto I 55 1.1 z 97 roku. Auto gotuje płyn w chłodnicy, a po osiągnięciu temperatury momentalnie się zapowietrza i wywala płyn przez korek. Zapowietrza się tylko chłodnica. Po rozgrzaniu silnika ( ostro prze gazowany) temperatura na wskaźniku jest poniżej 1/2 wszystkie węże gorące, chłodnica też, odkręcam odpowietrznik...
Witam. Mam problem, zagrzał mi się samochód, bo okazało się że nagle ubyła woda z chłodnicy, gdy silnik się grzał nie włączył się wiatrak. Jedyne co było widoczne to to że jest zepsuty trójnik gazu, więc go wymieniłem, gdy dolałem płynu do chłodnicy tak jak należy, zaczął wywalać podczas jazdy płyn do pojemniczka obok chłodnicy, znajomy mechanik polecił...
Zaaplikowałem proszek we własnym escorcie. Nie uszczelnił wycieku bo jak się okazało później ciekła pompa wody pod rozrządem. Za to skończyło się ogrzewanie. Wymiana płynu, płukanie nic nie dawało. 20st mrozu a ja biegałem z wężem i przebijałem nagrzewnicę ciśnieniem wody bo ogrzewania normalnie nie było. Pomagało na 3-4 dni i znów coraz słabiej grzało....
Po pierwsze benzyna dużo szybciej i lepiej grzeje się niż diesel, nawet w zimie, sprawdź poziom w zbiorniczku płynu chłodzącego, wyłączyć klime i zagrzej autko aż się włączy wentylator(trzymaj go na obrotach około 3tyś.) czyli układ chłodzenia zadziała, wskazówka powinna wskazywać (różnie) przy czerwonym lub nawet na czerwonym. Po drugie klima czy to...
W termostacie ... Piec grzeje do ok 78st zanim się wygasi więc grzeje chłodnice
Nagrzewnica grzała wcześniej, po spuszczeniu płynu i założeniu nowego termostatu układ chłodzenia równo nagrzewa chłodnice, a płyn nie idzie na nagrzewnice.
To rozumiem. Ale raczej gdyby to była pompa lub termostat to taki problem miałbym bez przerwy a u mnie jest to jak z pogodą jak cieplej na dworze to silnik się grzeje i traci moc a jak chłodniej to temperatura oki i silnik żwawszy. Zastanawiam się czy to może być powiązane z układem dolotowym ???
Kiepski termostat, możliwe zapowietrzenie. Ten silnik bez termostatu będzie się grzał. Tam jest termostat przełączający obiegi. Przy dużym obciążeniu, 100% płynu idzie do chłodnicy, przy braku termostatu, płyn miesza się w niewiadomych proporcjach między małym a dużym obiegiem. Ostatnio trafić dobry termostat, to też swoista loteria.
Witam Serdecznie Zagwozdka tkwi tym razem w układzie chłodzenia silnika (lub w samym silniku). Mowa o samochodzie typu: Ford KA mk1. rok 2004 silnik 1.3 benzynowy o mocy rzędu 64-65KM. PNa desce rozdziellczej zaczyna rzić kontrolka zbyt wysokiej temparatury cieczy chłodzącej: pojawia się ona po przejechaniu 15-20km delikatnym spokojnym rytmem (minimalny...
witam,i na co sie złoscisz-kazdy kto jest w kropce i spotkał sie z problemem pierwszy raz panikuje i moze pisze głupoty...dzis sie wqrwiłem wziełem wąz z woda i rura w nagrzewnice,raz z jednej strony raz z drugiej(co dziwne zaden syf nie wyleciał)spósciłem tym razem wode z całego układu,nie tylko z chłodnicy-zalałem płynem i grzeje...moze był fest układ...
Gdyby był zapowietrzony to raczej by sie szybciej grzał. U mnie w Clio po zmianie płynu w chłodnicy i przed odpowietrzeniem temperatura najpierw skoczyła w górę a po chwili spadła i tak przez cały czas odpowietrzania przez prawie godzinę pracy silnika ani razu wentylator nie zaskoczył.Warto sprawdzić szczególnie jeśli masz odpowietrznik na chłodnicy.
Witam wszystkich. Samochód AUDI 80(B3) silik 1.8 grzeje się bardzo podczas jazdy po mieście aż sie gotuje płyn w chłodnicy. Jadąc dzisiaj samochodem zauważyłem że wskażnik temperatury poszedł mi na jakieś 110 stopni,stanołem by wwszystko posprawdzać.Wentylator przy chłodnicy chodzi normalnie,tylko jak stoję na światłach to ogrzewanie też mi nie działa...
W końcu wyciągnąłem nagrzewnicę. Udało się ją wyjąć po zdjęciu pokrywki od strony pedału gazu, odkręceniu pokrywki plastikowej nagrzewnicy oraz jednej śrubki osłony rurek aluminiowych przy grodzi silnika. Moja nagrzewnica firmy Kamoka miała trochę pod innym kątem wyjście z dołu ale udało się nagiąć rurkę do podłączenia. Zdemontowana nagrzewnica po wylaniu...
spuścić płyn chłodnicy płyn chłodnicy hondy punto płyn chłodnicy
astra choinka intel 4965agn ksger aliexpress
topolski mirosław magnesiki kolejowe
ESR kondensatora 6,8 µF w zastosowaniach audio Instrukcja obsługi zegara PCZ-522.3 F&F