http://www.elma-rk.pl/product.php?id_pro... http://czesciagd.north.pl/karta/waz--doz...
Mogłem Ci jeszcze doradzić byś taśmą izolacyjną owinął gumowy wąż a wtedy można dosyć solidnie dokręcić cybant oczywiście z wyczuciem bez obaw, że cybant przetnie gumę. No nic, melduj o postępach. Pozdrawiam.
Taki nowy zbiornik "podróbka" wymaga malowania, bo po 2 latach będą na powrót dziury. Czasem uszkodzony jest gumowy wąż od wlewy i tamtędy cieknie.
Tempetarura ma być właściwa-wymień termostat. Zdejmij gruby gumowy wąż, wcześniej podstaw naczynie, potem nasadowa 10-tka i masz termostat na wierzchu.
Jeśli to w środkowej części to posmaruj silikonem, owiń taśmą izolacyjną i załóż na to opaskę zaciskową, na pewno będzie trzymać (zrobiłem tak na wężu w układzie chłodzienia w samochodzie a tam ciśnienie większe)
Turbo nie wstaje.Nie spadł przypadkiem wąż od "gruchy"? Jak wywalałeś cały filtr to może przypadkiem spadł.Cieńki gumowy wąż idzie on za silnikiem do turbiny i tam jest wpięty w taka metalową gruszkę sterującą turbiną.
Kilka razy prasowałem bezpośrednio na przewód i trzymało ale ostatnio do rurki wprasowałem tulejkę i wydaje mi się że trzyma lepiej.
On ma 2 odmy, jedną z dekla, drugą z miejsca gdzie była montowana pompa paliwa w wersji gaźnikowej (koło filtra oleju), jak gumowy wąż z trójnikiem, który je łączy jest drożny, to zostaje wymiana stosownych uszczelek i simmeringów
Butapren może być radosną twórczością domorosłych naprawiaczy. I tu się kolega bardzo myli, tak na przyszłość proszę swoją niewiedzą nie wprowadzać innych użytkowników w błąd. Poprawna odpowiedź to: Z tego co pamiętam, to te węże w POLAR 663 były klejone do zbiornika butaprenem.
Gates swego czasu miał w ofercie takie węże uniwersalne ze sprężyną, co umożliwiało wygięcie go wg swojego "widzimisię"..ale tu może być kłopot z doborem średnicy (i też z dostępnością tego systemu...). Szybciej będzie poszukać jakiegoś zamiennika - tu mam na myśli podobny element ale od zupełnie innego urządzenia.... - pomierzyć średnice i długości,...
co do cykania progr. to nie masz racji, zatrzymuje się do czasu nabrania wody do odpowiedniago poziomu ale tylko na niektórych skokach, co do przepełniania wodą to przeczyść dobrze układ hydrostatu, sprawdź hydrostat czy przełącza styki i czy gumowy wąż zbiornik-filtr jest zaczepiony pod blaszany wąsik zgrzewany do blachy zbiornika
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Jeśli termostat się nie domyka to nigdy nie złapie Ci temp. 90st. Jeśli go zapalisz i w miare nagrzewania wężów nagrzewnicy nagrzewa się dolny wąż chłodnicy to termostat się nie zamyka. Spotkałem się z naderwaną gumką na wkładce termostatu i już nie łapał temp. Musisz odlręcić obudowe termostatu na dole w okolicach filtra oleju tam gdzie idzie gruby...
Odma to gumowy wąż idący z pokrywy zaworów do obudowy filtra powietrza, nie trzeba niczego rozkręcać, wystarczy go zdjąć i wyczyścić. W VW dodatkowo jest taka puszka pełniąca funkcję skraplacza. http://obrazki.elektroda.pl/8912617000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8913207800_1... (zdjęcie z Allegro.pl)
Temperatura -6 utrzymywała się na szczęście tylko chwilowo i woda w bloku nie zdążyła całkowicie zamarznąć by zwiększając swoją objętość rozsadzić blok itd. Do tego potrzeba trochę więcej czasu, w pierwszej kolejności zamarza gumowy wąż przy chłodnicy, chłodnica, a dopiero potem blok. Tak jak kolega wspomniał sprawdź ubytki i wycieki wody podczas pracy,...
W dolnej części zbiornika wmontowany jest gumowy wąż łączący zbiornik z pompą spustową.W tym wężu odchodzi odnoga która następnie poprzez plastykową redukcję przechodzi w wężyk hydrostatu. Wyjmnij zasobnik proszku,połóż pralkę na jeden z boków zdejmnij tą plastykową redukcję i dokładnie przeczyść tę odnogę ze szlamu i innych cząstek .Jest to prawidłowe...
Gdy po jednym króćcu w dole każdego zbiornika ( otwór ssawno-tłoczny) i przy pompie umieszczonej na poziomie den zbiorników (ze względu na wyeliminowanie zapowietrzania) wychodzi mi konieczność użycia obejść przepinających ssanie i tłoczenie pompy pomiędzy zbiornikami z 4 zaworami .W prawdziwych łódziach podwodnych raczej nie stosuje sie węży gumowych...
moim zdaniem - starą gumę to tylko nożem i na śmieci... niestety możee pęknąć w najmniej odpowiednim momencie... a przy próbach zdjęcia na pewno pęknie..
a można użytkować wąż gumowy/elastyczny przeznaczony na bęben bez nawinięcia? czy pozostały wąż gumowy musi być nawinięty podczas pracy wysokociśnieniowej czy może być użytkowany bez bębna i leżeć w krążku koło myjki (chodzi o to czy ma tendencje do prostowania i uderzania po całym garażu przy podaniu ciśnienia)
Da radę ja 100mn pcham na 1 biegu Tylko czy takie podłączenie do węża da się kupić, jak mierzyłem zewnętrzną średnicę gwintu to to około 4,5cm i czy są takie przejściówki jak Ty masz? Tak jak najbardziej. Ja mam 1 i 1/2 cala na 1 cala czyli 25mm. Na alldro... np . Jak chcesz od razu na zwykły wąż gumowy to od strony węża również gwint najbliżej twojej...
Tak u mnie był zatkany odpływ z wymiennika. Jak wlewałem przez komin wodę to dołem nic nie wylatywało. Zgorzelinami zatkał się odpływ i powietrze musiało być przepompowane na siłę. Z boku zdjąłem gumowy wąż na sropliny i udrożniłem wymiennik.
Do pomiaru ciśnienia używam manometru z trójnikiem i redukcjami na wąż gumowy Φ3,5mm, takim zestawem wpinam się, z użyciem kawałka identycznego jak fabryczny plastikowego przewodu pomiędzy kompresor a instalację samochodu
mirzzo - tylko mi niemów, że ten gumowy wąż od wody jest założony na tą redukcje i przymocowany za pomocą taśmy? Przy ich szczęściu, powinni grać w totka :D
krociec pompy w najwęższym miejscu ma 2.3cm, więc wąż 3/4 nie wejdzie chyba że masz fajny patent Bez przesady- wąż 3/4 nagrzewasz w gorącej wodzie i tak uelastyczniony wsuwasz na króciec - możesz dodatkowo króciec zwilżyć płynem do naczyń. Takie połączenia na działkach rekreacyjnych wykonywałem i nie było żadnego problemu. Zastosuj krzywkę bateryjną...
Ford Focus 1,8 tdci podczas jazdy ubywa mi płyn chłodniczy, nie widać wycieków,nie kopci na biało ,olej ok płyn kolor ok nie wiem czy to z tym związane ale wypycha mi gumowy wąż który idzie do kolektora ssącego, pytanie mam takie czy płyn może wyciekać z pod uszczelki między kolektorem dolotowym a silnikiem?
kicha - pisząc o "króćcu" miałem na myśli każde miejsce gdzie gumowy wąż łączy się z czymkolwiek albo inaczej : króciec to taki element na który nakłada się wąż więc kilka ich w samochodzie jest
Jak dasz nadmuch na szybę to klima się włącza automatycznie. Odpowietrznik jest na górnym króćcu nagrzewnicy, trzeba poluzować opaskę i zsunąć trochę wąż gumowy, jest tam dziurka
Problem rozwiązany. Albo gumowy wąż, albo również gumowy zawór trójdrożny miał gdzieś pęknięcie. Dorwałem trochę części z identycznej zmywarki i po podmianie tych dwóch elementów zmywarka działa poprawnie.
Zostało napisane ''wąż gumowy pomiędzy zasobnikiem proszku a zbiornikiem.Jak zdejmiesz pokrywę pralki to zobaczysz,Wystarczy go trochę pościskać dłonią ,iwszystko powinno spłnąć.
Mam do wykorzystania na potrzeby migomatu pełną gaśnicę, czyli około 5 kg CO2. Niestety nakrętka na moim reduktorze do CO2 jest za duża do gwintu wychodzącego na zaworze wkręconym do butli, z którego odkręciłem wcześniej gumowy wąż. Czy można zastosować jakąś redukcję, czy należy wkręcić inny reduktor?
Na pewno masz nieszczelność. Niecj ktoś dodaje gazu a ty sprawdź czy wąż gumowy od turbiny twardnieje od ciśnienia. Może jakiś nieproszony gość(kuna) przegryzła przewód. Grasują ostatnio.
Witam modyfikacja spisuje się świetnie. Silnik suchy brak jakichkolwiek wycieków, zimom nie ma problemów tylko przy układaniu peszla trzeba cały czas zachowywać spadek tak aby nigdzie nie mogła zbierać się woda. Ostatnio sprawdziłem jeszcze jak wygląda dolot (ściąłem gumowy wąż miedzy silnikiem a intercoolerem) i było idealnie sucho i czysto. Autem...
wyczyscilem pompke wyczyscilem zbiornuk na proszek - czy jest jeszcze cos do wyczyszczenia Tak wąż gumowy między pojemnikiem na proszek a zbiornikiem .
Wiem że bedzie zasysał brudne powetrze, dlatego napisalem na chwileczke w celu sprawdzenia czy cos sie zmieni. Gaźnik jest prosty do rozebrania. Zdejmujesz ten gumowy wąż, zdejmjesz węż doprowadzający paliwo, odkręcasz od góry dwie srubki od przepustnicy i ją wyciągasz, zdejmujesz cienki wężyk pomiędzy gaźnikiem a dozownikiem oleju, jedną skręcającą...
Najpierw należy wykręcić śrubę na wale bębna, na zdjęciu w środku. Sam blok-łożysko zdarza się wkręca bardzo mocno. Ja sobie klucz specjalny zrobił, co by bez problemu go wykręcać. Wąż gumowy, nie można strzelać, on nie przeszkadza.
Między przepustnicą o kolektorem masz oring. Sam wąż jest gumowy więc tylko opaska. Jak leci z osi przepustnicy to ona jest do wymiany. Sprawdz węże i sam IC czy nie ma tam duzo oleju. Jak jest wypłucz i zrób turbinę.
Zwłaszcza jeśli obok dziury jest zacisk na gumowy wąż i po pogrzaniu zaczyna ciec.
Pewnie sparciała uszczelka gumowa w środku oczka odpływowego.
Co jest w tym zbiorniku? Jest tam jakieś ciśnienie? Może wystarczy założyć na wcisk jakiś gumowy wąż, który wywiniesz po prostu do góry żeby się nie lało, i wystarczy?
Z doświadczenia wiem, że takie zwykłe wężyki igelitowe zazwyczaj wytrzymują około 10 barów, a ostatnio to nawet taki niezbrojony igelitowy wąż poddałem ciśnieniu rzędu 15 barów. Wiec porządny gumowy wąż z instalacji samochodowej, nawet nie zbrojony, powinien spokojnie znieść ciśnienia rzędu pojedynczych atmosfer.
zapewne będzie to wąż gumowy od skrzyni korbowej do kapy zaworów. gdzie jest w astrze nie wiem. w Omedze x20xev jak silnik jest wzdłużnie - to stojąc przodem do auta - rura ta jest po prawej stronie (strone kierowcy) od strony podszybia. około 2cm średnicy
Witam. Nie wiem czy sprawdzałeś gumowy harmonijkowy wąż prowadzący od bębna do pompki. Proponuje go całkiem wyciągnąc i sprawdzić, czasami się zdaża że w otworze bębna lubi się zawieruszyć skarpeta,szmatka czy coś podobnego. A jeżeli chodzi o pompe to nie ma takiej możliwości żeby zmieniła kierunek obrotów. Sprawdź jeszcze napięcie zasilające pompe,...
No tak, cały czas myślałem że o powrót chodzi, a tu ktoś na zasilaniu taką lipę odwalił. No ja aż w konsternację wpadłem, jak to zobaczyłem, a Ty napisałeś że gumowy wąż na zasilaniu to norma :)
sentrionas i peredzyn- idziecei w bardzo dobrym kierunku przy budowie piaskarki. Ale zaczyna robic się zimno i puki nie spadni a nawet jak spadnie to każdy będzie coś chciał(mając własną piaskarkę) wypiaskować a niżeli tracić czas i siłę na szczotkę i papier ścierny. Dlatego jako wąż do trójnika na dole do dyszy jednynie słuszny jest wąż gumowy o dł....
Wąż gumowy pcv 50m Rewelacyjna technologia, nie sadzicie ? Ja szukam graftenowego :D Stare, kochane Allegro.
Jak kolega wyżej - uszkodzony termostat ( za wcześnie lub cały cas otwarty ) Wyłącz ogrzewanie i odpal auto, poczekaj aż temperatura płynu się podniesie np do ok 70stopni. Podnieś maskę i sprawdź wąż gumowy, który idzie od termostatu do chłodnicy - powinien być zimny.
Pogięta metalowa membrana tarczy spiętrzającej lub spadły gumowe węże między zaworem wolnych obrotów a obudową rozdzielacza paliwa, albo obie przyczyny jednocześnie. Wąż ten znajdujue się pod rozdzielaczem paliwa. Do membrany tarczy musisz zdjąć pokrywę filtra powietrza.
Witam Za namową znajomego- aczkolwiek bardzo sceptycznie zdjąłem gumowy wąż z przepustnicy i ku mojemu zdziwnieniu w środku była masa oleju i trochę nagaru. a gdzie jest gumowy wąż przy przepustnicy - chcę go zobaczyć !
Właśnie też mi się zdawało że taki zaworek bez problemu wytrzyma ciśnienie. A ta kulka nie wystarczy? bo niby na przewodzie gumowym wychodzi większe ciśnienie niż na krótszej rurce a w testach i tłumaczeniach o miernikach było na odwrót , że gumowy wąż jest do d**y bo zaniża ciśnienie nawet o 2 bary w porównaniu do gumowych
No nie wiem co tam jeszcze odpiete, znalazłem tylko ten wężyk, a auto to świeży nabytek. Sądzisz że to katalizator? Tzn, tam powinien być wpiety? Gumowy wąż przy rurze wydechowej(temperatura) Dodano po 1 No nie wiem co tam jeszcze odpiete, znalazłem tylko ten wężyk, a auto to świeży nabytek. Sądzisz że to katalizator? Tzn, tam powinien być wpiety? Gumowy...
Klapa spietrzająca jest po lewej srtonie jak stoisz przodem do auta.Jak sciągniesz gumowy wąż o srednicy ok15 cm to ją zobaczysz.Taki okrągły krążek.
Witam! Jestem elektronikiem, ale nie mam żadnego doświadczenia ze sprzętem AGD. Niedawno udało mi się naprawić pralkę rodziców (Amica). Podczas oględzin zaintrygował mnie moduł B1-202c . Czy ktoś może mi objaśnić, co to za cudo? do czego służy? Stojąc przodem do frontu pralki i patrząc z góry, znajduje się to po prawej stronie, "idąc" po kablach mamy:...
Miałem podobny problem w swojej sienie 1.6 98' - wadliwy okazał się gumowy wąż od podciśnienia. - tak dla potomnych
Zapchana nie jest. Obawiam się, że nawet nie wiesz co to ta odma. Wystarczy wyczyścić ten wąż gumowy czy coś jeszcze? A po co to w ogóle czyścić skoro w/g Ciebie nie jest zatkane? Na pewno nie jest to winne falowaniu na wolnych obrotach.
Od dołu pralki jest gruby wąż gumowy od którego odchodzi cienki około 5-6 mm i idzie do góry do hydrostatu. Najczęściej jest zatkany na przewężeniu, rozebrać i wyczyścić. PO zdjęciu z hydrostatu wężyka powinno się dać w niego dmuchnąc bez trudu.
Warto sprawdzić nowsze modele Boscha gdzie klapka z pompy jest w tylnej części. W miejscu gdzie wchodzi czarny gumowy wąż. W górnej części należy odbezpieczyć 2 zatrzaski i dostaniemy się do pompy. Dalej analogicznie galareta brudu do wyczyszczenia i po kłopocie.
Z tego co pamiętam po zdjęciu spieniacza ukazują nam się 2 śrubki torx, trzeba je odkręcić, następnie z lewej i z prawej strony dysz spieniających są małe podłużne prowadnice/zaczepy na których trzyma się cały zespół wylotowy - należy je odgiąć do wewnątrz i jednocześnie szarpnąć do siebie cały zespół. Gdy się odczepi należy zwrócić uwagę na gumowy...
Chyba że gdzieś to wpięte... Tak, jest wpięte do zbiornika, za pomocą połączenia gumowego wąż typu peszel (harmonijka), przy zbiorniku połączenie gumowe (wąż) się rozszerza w kształt lejka. Tutaj inny 'rzut'... http://obrazki.elektroda.pl/6665950600_1...
Jak najbardziej, tylko co bedzie jak nie będziesz pobierał wody? Prawie się zagotuje w wężu - wytrzyma? Lepiej wąż gumowy odporny na UV - zwykle są czarne.
Kivors, gdybyś nie był takim "pewniaczkiem" to wiedziałbyś że w tym silniku turbina jest na bezpośrednio połączona z kolektorem wydechowym Tak samo jak w każdym innym silniku. Widziałeś gdzieś turbosprężarkę połączoną nie na sztywno z kolektorem wylotowym ? i na sztywno połączona z ssącym, a oba kolektory mają podwójny płaszcz Kto Ci takich bzdur naopowiadał...
Czy kupić jakikolwiek gumowy wąż harmonijowy do zmywarki/pralki? Tak ale o odpowiedniej średnicy .
Jak zanurzysz plastikową rurkę albo nawet gumowy wąż w cieczy, która będzie chłodzona, to przewodność będzie w zupełności wystarczająca. I jak już mowa o płynie do chłodnic, to najlepiej by było jak byś dorwał lodówkę typu kufer otwieraną do góry i po prostu wlał do niej ten płyn (po ewentualnym uszczelnieniu).
Załatwię wąż gumowy z kubkiem hydrostatu hydrostat od Indesit WISE 107 i odezwę się po kilku dniach, jak się maluje sprawa.
Witam. Pytanie banalne. Uszkodzeniu uległ wąż gumowy w układzie chłodzenia, na zacisku ślimakowym. Mechanik obciął końcówkę, usunął usterkę. Dostałem informację, by wymienić wąż. Po 400 km znów ta sama usterka, znów na ślimaku. Kiedy należy wymienić wąż? Jak już zabraknie materiału do odcinania? Bo zastanawiam się czy wymieniając wąż nie będę miał podobnej...
Najprościej byłoby jednak podpiąć urządzenie diagnostyczne , zczytać błędy (jeśli są) i podejrzeć w parametrach na żywo, ale jeśli twierdzisz że nie czuć turbiny to weź kogoś żeby ci przygazował a sam zaciśnij gumowy wąż na dolocie i będziesz czuł czy turbina dmucha. Oczywiście to dalej o niczym nie świadczy ale będziesz wiedział. Coś na liczniku się...
Należy zacząć od sprawdzenia elektrozaworów : jeżeli pobiera wodę przy wyłączonej pralce i odkręconej wodzie to uszkodzony jest elektrozawór natomiast jeżeli elektrozawór jest sprawny to pozostaje przeczyścić układ hydrostatu .Między hydrostatem i komorą jest wężyk który je łączy komora jest na dole tego wężyka należy ją dokładnie przeczyścić ( rurka...
Sprawdź odpływ z bębna przed pompą (gumowy wąż harmonijka)ostatnio przerabiałem podobny problem okazało się że utknęło w nim kilka groszówek na których osadził się syf w konsekwencji zatkał się i nie było odpływu.
Jaki obszar ma podlegać monitorowaniu? Jedyne co przychodzi mi do głowy to platformy tensometryczne. No może jakiś gumowy wąż napełniony glikolem zakopany płytko w trawniku zaopatrzony w manometr elektroniczny współpracujący z jakimś oprogramowaniem. Czy nie słuszniejsze są zwykłe czujki ruchu? Oczywiście trzeba się liczyć z uruchomieniem alarmu przez...
Dziękuję za odpowiedź. Gdy pralka ma wirować, pompa pracuje cały czas. Gdy wypompuje wodę, zaczyna rytmicznie buczeć, jak każda pralka, gdy resztki wody cofają się z węża odpływowego. Czarny gumowy wąż między bębnem a pompą sprawdzony, sam bęben też wygląda dobrze, na tyle na ile dało się go sprawdzić. Sprawdziłem nawet z wykręconym filtrem, bo myślałem,...
Tyle że krucieć to ten element chłodnicy na który zakładasz gumowy wąż a nie to co zaznaczyłeś :P
Znajomy miał identyczną sytuację. Na szczęście miał nóż i przeciął gruby gumowy wąż pomiędzy intercoolerem, a kolektorem ssącym. I to pomogło!!! Ja mam 530d w automacie i na wszelki wypadek w kiszeni w drzwiach mam nóż do cięcia tapet.
Transporter T5 2.5 TDI 2005 (węże są nowe) Wąż gumowy wychodzący z turbiny rozszczelnia się na każdym łączeniu, trochę rzuca olejem po silniku. Ma ktoś pomysł, co może być przyczyną? Pozdr. Łukasz
Lutownica grotowa 50W da radę na spokojnie polutować, właśnie bardziej te hotairy mi się podobają z nadmuchem w rączce, niż te z kompresorem, które są straszne i głośne, co gorsza nie wygodne przez ten gumowy wąż.
Przechyl pralkę na bok od strony dozownika na proszek Od góry znajdziesz gumowy wąż od zbiornika do pompy a do niego przyklejony cienki wężyk z końcówką prowadzącą do hydrostatu,wyczyść te wężyki
Są takie z dwoma wyświetlaczami i czujnikami, właściwie dwa oddzielne urządzenia w jednej obudowie To muszę robić 2 trójniki po jednym do każdego czujnika bo w gumowy wąż czujnika nie włożę. Dodano po 39 Np grzałka 2kw Kto puszcza przez to 2kw przecież wiadomo, że to się spali. To ma mi tylko sterować sygnałem.
To są złącza samozatrzaskowe i nic się nie obraca, odbezpiecza się podobnie jak przewody paliwowe(trzeba nacisnąć zabezpieczenie i odłączyć wąż)
A namacalnie nie możesz sprawdzić czy gumowy wąż jest ciepły za termostatem, przy tej temperaturze silnika... Wymiana termostatu to tam "bułka z masłem".
Ok, dzięki wątek można zamknąć.
Witam. Wtrysków i pompy z tego co wiem to domowym sposobem nie sprawdzisz jedynie co możesz to złapać za gumowy wąż od turbo co idzie do interkulera i zobaczyć czy robi sie twardy przy wysokich obrotach. Może to być też przepływomież powietrza ale togo bez kabla też nie da rady.
Olej w układzie chłodzenia rozpuszcza gumowe węże, zapycha nagrzewnicę i chłodnicę.
Wąż gumowy, oczywiście do benzyny i dwie opaski ślimakowe, z wyczuciem na plastiku.
Litości, Panowie, nie klejcie węża wartego kilka dych gumą do żucia. Wąż do założenia nowy i temat jest wyczerpany.
Witam . Po pierwsze do czego będziesz używał węża ( co będzie podłączone do niego ) . Jeśli jakiś pistolet do przedmuchiwania czy do pompowania kół to średnica może być mniejsza np: 8mm wewnątrz . Natomiast jeśli chcesz podłączyć klucz pneumatyczny lub coś o większym zapotrzebowaniu na powietrze to średnica wewnątrz to 10mm minimum. Co do samego węża...
Chwila chwila bo chyba źle zrozumiałem. Chodzi o element na ktory nachodzi wąż gumowy? Jeśli tak to tylko trzeba wyczyścić papierem tą śniedz na kroćcu i wąż w srodku. Potem normalnie wcisnac wąż na krociec i zacisnąć opaską zaciskową. Leciało pewnie dla tego że ten króciec zasniedział i wąż nie dolegał idealnie do niego. Nie. Chodzi o ten otwór widoczny...
Możesz dokładnie opisać co wyczyściłeś? Ja czyściłem przepustnice, map sensor. Dolot to tylko kawałek plastiku + obudowa filtra oraz gumowy wąż. Wydaje się być czysty. Robiłeś jakąś adaptacje? Jakimi środkami czyściłeś?
Masz drugą generacje oczywiście? Co do gaśniecia przy hamowaniu to trzeba dolot powietrza przyblokować lub odwrócić, u mnie mam ten gumowy wąż ściągniety przed samym filtrem powietrza co by powietrze nie było wpychane na siłę. Oczywiście śrube bypassu lekko odkręconą. Na postoju ci nie trzyma obrotów? To może być reduktor zmęczony życiem. Jakie masz...
wąż gumowy przy turbinie
Dobre pytanie , na pierwszy rzut oka to niczym , jedynie w tej oryginalnej odpływ z bębna skierowany jest bardziej poziomo a w tej nowej bardziej pionowo przez co ten gumowy wąż z bębna jest trochę zgięty. Jakaś różnica jest też w parametrach , ta nowa ma 40W i 50hz a ta stara ma z tego co wiem trochę inaczej ale nie pamiętam czy mocniejszą czy słabsza.
Po dociskałem opaski/sprężyny na połączeniach gumowych wąż/odpływ i wąż/pompa. wyprostowałem węże odpływowy i doprowadzający wodę. Wygląda na to że były za bardzo poskręcane. Przecieków nie ma (dociski pomogły) Ja ze swej strony bardzo dziękuje viikingowi za zainteresowanie i pomoc.
bizon_126 mi znajomy w pracy wytoczył przejście z gwintu drobnozwojnego w głowicy na 1/2 cala rurowy dalej mam kolanko i śrubunek. Według mnie najbardziej pewne połączenie. Zbrojony wąż gumowy powinien dać radę gdyż tak fabrycznie łączone są sprężarki śrubowe ze zbiornikiem.
Szanowny poprzedniku , jak nie znasz pralki nie pisz głupstw. Autorze watku. Połóż pusta pralkę na boku od strony kieszeni na proszek, nie odwrotnie!!!! Od góry znajdziesz gumowy wąż od zbiornika do pompy a do niego doklejony cienki wężyk z końcówką biegnaca do hydrostatu. Udrożnij te wezyki , zachowaj szczelność połaczeń Wężyk do hydrostau też musi...
Być może przedmioty te utknęły w tych gumowych rurkach. Po rozkręceniu pralki (co może wiązać się z utratą gwarancji) można ostrożnie próbować odłączyć te gumowe węże od zespołu piorącego (tak, aby przedmioty nie wpadły do zespołu piorącego) i wyjąć znajdujące się w nich przedmioty. Węże te najczęściej są mocowane opaskami sprężynującymi co pozwala...
Możesz ewentualnie zdjąc gumowy wąż(odprowadzający wodę z bębna) z dołu bębna tez będziesz cos widział wtedy, a obciera pewnie fiszbina ze stanika:D
Odmę zmień na zwykły gumowy wąż - musisz tylko dobrać średnicę. Polecam też zmianę zacisków na opaski na śruby - są dużo przyjemniejsze w użyciu i się nie spocisz przy ich zakładaniu.
Gumowy wąż do po łączenia mniejszej butli z kompresorem to delikatnie rzecz ujmując nie najlepszy pomysł. Przydałaby się też jakaś osłonka na napęd (pasek i koła) - jeśli nie wiesz czemu, to dowiesz się, jak ściągnie z ciebie bluzę/koszulkę.
Sprawdź czy kubek hydrostatu jest czysty. Idź na dół za wężykiem hydrostatu i w miejscu gdzie są obejmy z drutu jest rurka. Wyczyść ją i gumowy wąż w który wchodzi ten wężyk i powinna prać.
Witam, Zdejmij górną pokrywę i włącz pralkę (uwaga na prąd) niech pobiera wodę. Wtedy będzie widać. Możesz mieć dziurawy: 1. wąż gumowy łączący podajnik proszku ze zbiornikiem (przetarty) 2. wąż gumowy łączący zbiornik z pompą wyrzutową (przebity np. wierzbiną) 3. uszczelka drzwi
Końcówkę gumową węża spustowego pralki koza zjadła i dlatemu jest problem... :) https://obrazki.elektroda.pl/2382039500_...
A czy jest jakaś firma gdzie można zamówić wąż gumowy wyprofilowany według własnego wzoru? Czy znacie jakaś firmę która wykonuje gięcie węży gumowych?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/583a... tu masz miejsca gdzie są znaki. Co do rury ssącej to jest ten gumowy wąż między kolektorem ssącym a obudową filtrem powietrza:)
wąż gumowy gumowy przewód gumowy wężyk
polkat forte whirlpool zasilacz regulacja głośności głośnika bluetooth
centralny zamek ducato połączenie przez serwer satel
Czy wodomierze z aplikacją można zatrzymać magnesem? LG ADR 620 - brak reakcji na przyciski, możliwe przyczyny i rozwiązania