Podepnij ten wężyk do zaworu gazowego a odłącz od wentylatora. Zostaw nigdzie nie podłączony , zawór pracuje wtedy zgodnie z ciśnieniem panującym w komorze. Ten krócieć w wentylatorze jest zaślepiony i nie powinien tam być podłączony wężyk. Pozdrawiam
Cześć, Czy jest ktoś w stanie powiedzieć co to za wężyk, czarny, gumowy? https://obrazki.elektroda.pl/1967065400_...
Zdejmij górną pokrywę i zobaczysz po prawej stronie puszkę z przewodami i gumowym wężykiem, to jest to
Podciśnienie sterujące klapą zima-lato w obudowie filtra powietrza. Zastąp to pęknięte kolanko kawałkiem gumowego wężyka Φ3,2mm
Od wentylatora idzie gumowy wężyk do presostatu, w momencie jak włączy się wentylator to styki zwierają, spróbuj w tym momencie zewrzeć kable presostatu
Tekalan wsadź w gumowy wężyk i masz ori dwuwarstwowy. Tak to jest orginalnie zrobione tyle że tekalan ma grubszą ściankę niż standard, chyba 1,5 albo 2mm.
Koszulka termokurczliwa nie będzie tego dobrze trzymać, zalecalbym kawałek gumowego wężyka.
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Raczej nic się nie stanie jeżeli silnik uruchomisz, na chwilę, bez tego wężyka. Jest to zwykły kawałek gumowego wężyka o średnicy, zewnętrznej, pozwalającej na ciasne włożenie go do otworów.
https://obrazki.elektroda.pl/4636410700_... Tak wygląda oryginalny. NR OE 037912
Hydrostat wygląda tak: https://allegro.pl/oferta/hydrostat-pral... Od niego do dołu prowadzi gumowy wężyk który podpięty jest do komory impulsatora. Sprawdź drożność tego wężyka ( sprawdź czy nie jest dziurawy) oraz czy czysta jest komora impulsatora. PS. Jak zdejmiesz blat pralki to hydrostat będzie widoczny.
ale przy wlewie paliwa słychać minimalne syczenie Tak ma być, a tą rurkę połącz kawałkiem gumowego wężyka z zaworkiem i będzie dobrze, ale tak jak wyżej nie pomoże to na opisywaną usterkę...
To co wchodzą 3 gumowe wężyki to najprawdopodobniej zasobnik proszku. Hydrostat to jest takie okrągłe urządzenie do którego jest podłączony jeden cienki wężyk i przewody (liczba przewodów uzależniona od hydrostatu). Najlepiej ściągnij wężyk i dmuchnij w niego wtedy przekonasz się czy jest zapchany czy nie.
Witam. Kotła nie znam więc się nie wypowiem. Ale skoro nie chcesz rozkuwać kafelek to możesz zastosować tak zwana pompę kondensatu. Ona mechanicznie wyrzuci te skroplin poprzez gumowy wężyk prosto do kanalizacji, byle tylko było się gdzie wpiąć (pion kanalizacji, pod zlew czy umywalkę). Pozdrawiam.
Niekoniecznie woda. Często brud i resztki proszku. Jak masz już dostęp do hydrostatu to dmuchnij w ten gumowy wężyk i sprawdź czy jest drożny. Hydrostat mimo że "na siłę" można go rozebrać to potem już raczej nie nadaje się do użytku. Jak szanujesz swoje nerwy i czas to lepiej go wymień :-)
WITAM. MIAŁEM PODOBNY PROBLEM. Z TYŁU LODÓWKI Z DOŁU JEST POJEMNIK NA SKROPLONĄ WODĘ. DO NIEGO WCHODZI GUMOWY WĘŻYK. JEST ON Z CIEŃKIEJ GUMY I POTRAFI SIĘ OD TEMP. ZACISNĄĆ. WYSTARCZY GO UDROŻNIĆ. JA WŁOZYŁEM DO NIEGO KAWAŁEK RURKI(OK. 2 CM.) I PROBLEM Z MOKRĄ POSADZKĄ ZNIKNĄŁ. POWODZENIA.
Hydrostat to jest to zielone jak piszesz. Od niego idzie gumowy wężyk który w końcu wchodzi do kubka ( komory hydrostatu). Wężyk ma być drożny ( możesz sprawdzić dmuchając ) i kubek też. Dobrze byłoby sprawdzić napięcie jakie jest podawane na pompę z modułu, może jest zbyt niskie co będzie świadczyć o uszkodzeniu na module. Nie wiem na ile jesteś doświadczony...
Witam poszukaj sa na necie manuale do rozbierania i skladania odkurzczy nawet online na yutub.Pozdrawiam
Jeśli wyczyszczenie potencjometru nie pomoże, to niestety najprawdopodobniej będzie przerwana ścieżka. Ogólnie tragedii nie ma bo potencjometry logarytmiczne 1M z wyłącznikiem są w sprzedaży nowe (w sklepach z częściami do wzmacniaczy gitarowych). Jeśli ośka ma długość 5cm to niestety trzeba by dosztukować, bo nowe mają krótszą. Co do rolek, to niewiele...
Sprawdź czujniki, wiązki skrzyni biegów.
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
Piszesz o 2 wężykach a przecież tylko jeden jest połączony z komorą hydrostatu. Te dwa wężyki to idą od elektrozaworu. Założyciel postu nie wie co to jest hydrostat . Powinien znać przynajmniej w zarysie jak co wygląda . Komora impulsowa hydrostatu, wężyk gumowy łączący ta komorę z hydrostatem też do sprawdzenia. Hydrostat wygląda tak obejrzyj sobie...
"Fajka" to tzw. kubek hydrostatu - do sprawdzenia czy drożny; hydrostat, to taka okrągła część, zapewne koloru czerwonego do którego z owego kubka dochodzi gumowy wężyk - także do sprawdzenia na drożność. Prościej chyba już nie umiem wyjaśnić, no chyba, że komiks narysuję :D. Hydrostat najprościej sprawdzić dmuchając w niego, powinieneś usłyszeć podwójny...
Przewiercasz się przez złącze drzwiowe i łączysz plastikowe rurki zwykłym wężykiem gumowym.
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Masz uszkodzony MAP sensor lub przerwany gumowy przewód (wężyk) który go łączy z kolektorem dolotowym.
Witam! Oczywiście do sprawdzenia hydrostat i złęcze przy nim. Alarm oznacza, że w pralce jest zbyt dużo wody. Przy nalewaniu na początku prania po uzyskaniu odpowiedniego (taki jak zawsze) poziomu powinno być słyszalne cyknięcie i zatrzymanie dopływu wody. jak było cyknięcie a woda dalej leci to jest coś nie tak. nastepnie sprawdź, czy przy zatrzymaniu...
Właściwy "pampers" jest w dolnej, tylnej części drukarki - prowadzą do niego te gumowe wężyki wychodzące spod stacji parkującej głowic. Żeby się do niego dostać, trzeba po zdjęciu boków i góry obudowy, najpierw wyjąć ramę wraz z prowadnicami, karetką i elektroniką (nie zapominając o odłączeniu części kabelków od elektroniki), a potem wymontować prawą...
W sumie może. Ale taki cieniutki w 125?
Na 99% jest zapowietrzony i trzeba mu pomóc popychając wode.. Potrzeba będzie : śrubokręt torx (t10 o ile dobrze pamiętam) Strzykawka cienki gumowy wężyk Odkręcamy podstawe ( dolny plastik) , odpinamy wężyk od zbiornika , podłączamy strzykawkę z wodą i wężykiem (tak trzeba dopasowac wężyk by pasował i na strzykawkę i by móc go włożyć do wężyka pompy)...
Sugeruje to nieszczelność za przepływomierzem (jak jest) lub przeustnicą - najczęsciej gumowe wężyku lub układ tzw odmy.
Do zaworu EGR dochodzi taki kawałek gumowego wężyka zakończonego filterkiem, trzeba sprawdzić palcem czy nie ciągnie tamtędy lewego powietrza
Ropa na filtrze paliwa to najczęściej świadczy o uszkodzonych gumowych wężykach paliwowych, chociaż raz miałem przypadek że była pęknięta obudowa filtra paliwa, miało to miejsce przy jakimś tanim zamienniku filtra.
Na pewno w środku obudowy :lol: Ściągnij górną półkę i szukaj brązowawej okrągłej "puszki" połączonej gumowym cienkim wężykiem z bębnem. To będzie to czego szukasz. Pozdrawiam.
Sprawdź gumowe wężyki lub wymień na nowe.
Pomysłowe :) Zwrócę tylko deliktanie uwagę, że w środkach do czyszczenia ekspresów - czy to tabletkach, czy proszku - często (o ile nie zawsze) występuje węglan sodu, który raczej powinien być trzymany z dala od aluminium. Wiadomo, reakcje chemiczne i takie tam :) Przyznam, nie mam pojęcia jak to może wpłynąć na sprzęt czy zdrowie, ale uznałem, że...
Wężyki gumowe dobrze sprawdź....
Jeżeli masz odpowiedni płyn, to przede wszystkim musisz nasączyć nim kawałek złożonej czystej szmatki lub bibułki, pod odsunięciu karetki położyć go w stacji czyszczącej i przysunąć karetkę z powrotem, następnie po wyjęciu tuszy nabrać płynu w strzykawkę z gumowym wężykiem i ostrożnie (nie próbować na siłę, gdy będzie opór) wstrzyknąć po kolei trochę...
I znalazłeś problem. Membrana w egr jest dziurawa i zaniża podciśnienie w układzie. Zdejmij podciśnienie z egr zaslep gumowy wężyk i się przejedź.
Pewnie tak jak kolega podpowiada. Ale na początek sprawdż filtr na dole czy nie zapchany. Potem odkręć stojąc przodem do pokręteł prawą ściankę obudowy pralki od koła pasowego. Sprawdź czy grzałka ma jeszcze te 24-30ohm i czy niema upływności na masę poniżej 2Mohm. Jak wszystko OK to przeczyść kubek hydrostatu po prawej stronie grzałki. Do kubka hudrostatu...
Czy jest możliwość naprawienia tego? Mechaniczne przeczyszczenie głowicy kanałów itp. Może polecacie jakiś wątek czy też film instruktażowy. No i pytanie zasadnicze czy to bedzie miało sens. Przecież Ci wysłałem link do wątku. Masz tam wszystko opisane krok po kroku co zrobić. Poza tym jak przejrzysz moje ostatnie posty znajdziesz sporo tematów, których...
taki ktoś nie powinien nazywać siebie mechanikiem... albo zapieczone bolce na których porusza się zacisk hamulcowy, albo zapieczony tłoczek w zacisku albo wężyk gumowy od tego zacisku spuchnięty w środku i blokuje powrót płynu. stawiam na wężyk
Czujka temperatury NTC jest nad grzałką ( dochodzą do niej dwa cienkie przewody ) , hydrostat ( lub dwa ) na górze z prawej , dochodzi do niego cienka gumowa rurka- wężyk .
Tam zawsze jest ciśnienie, żadne druciarstwo typu gumowe wężyki czy chińskie zamienniki przelewów nie przejdą.
Witam. Kum, nie załamuj mnie. Te gówniane gumowe wężyki chcesz zamknąć w zbiorniku? Spicznieją tam po roku i zabawa będzie od nowa. Nie bardzo rozumiem dla czego bronicie się przed czymś co jest sprawdzone i jeszcze na dodatek można to wykonać we własnym zakresie. Pozdrawiam. Witold
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Sprawdź przewody w wężyku gumowym, nic nie rozkręcaj. Sprawdź na krótko czy chodzi. W środku nic nie rdzewieje, no może oś wycieraczki. Sprawdź czy dochodzi napięcie.
Ja znalazłem niedawno na jakiejś stronie jak zrobić coś na pozór zimnej katody :) A robi się to tak : :) bierzemy gumowy wężyk o przekroju 4mm i w jeden konieć wciskamy diodę 5mm . Wężyk napełniamy wodą . przed włożeniem drógiej diodyściskamy nieco wężyk aby nie zostało w nim powietrze i wkładamy drógą diodę. Teoretycznie powinien świecić cały równomiernie,...
cały układ hydrostatu czyli lecisz tym wężykiem gumowym az do samego końca a na końcu jest zbiorniczek który często jest brudny i ten zbiorniczek należy wyczyścić
(at)jajuszczox Trzeba poszukać połączenia hydrostatu od dołu pralki (okolice pompki) do góry. najczęściej jest tam gumowy wężyk, kończący się u góry małym urządzeniem zwanym termostatem. Ten wężyk zdarza się że jest zatkany, a wtedy hydrostat nie pracuje prawidłowo(nie odczytuje poziomu wody). (at)bajer1 Przecież (at)jajuszczox twierdzi , że woda jest...
Witam. Poszukaj z dołu obudowy komory spalania. To wężyk podciśnienia który powinien być wprowadzony właśnie do komory spalania najczęściej poprzez gumowy dławik. Pozdrawiam.
Wygląda na to, że ostatni post mrice wskazywał poprawnie problem. Jedyny błąd, który popełniłem, to fakt, że nie sprawdziłem drożności plastikowych rurek rozprowadzających wodę w deszczownicy, tuż za gumowymi wężykami z elektrozaworu. Cała reszta została wyczyszczona wcześniej. Dziś również usunąłem zator w samych rurkach. Pierwsze pranie potwierdziło,...
F10- taki błąd .proponuje zdemontować górę i sprawdzić drożność wężyka gumowego (przeważnie koloru czarnego )idącego do zbiornika z presostatu.
Na razie bez wyciągania bojlera i grzałki , odepnij gumowy wężyk z wyjścia bojlera . Zapewne zobaczysz prawie całkowicie zarośnięty kamieniem
Sam hydrostat pewno nie, ale układ hydrostatu na pewno TAK. Przeczyść wszystkie rurki i wężyki gumowe dochodzące do hydrostatu.Powinno pomóc. Pozdrawiam
Wężyk pompki powinien być czysty, ponieważ pompka odpowiada za dostarczenie tuszu do głowicy przd drukowaniem, oprócz tego przy włączonej drukarce co jakiś czas pewna ilość tuszu jest przepompowywana przez głowicę w celu zapobieżenia jej zaschnięciu, więc dlatego pewna ilość tuszu musi być "zmarnowana" (nie wykorzystana do drukowania). Jeśli chodzi...
Ja też nie wiem jak przymocować .... Żartowałem . Nie wiem kolego jaką masz piastę koła ,jaką zębatkę ,jaką oś która przechodzi przez całość , Najprościej to w zębatce dwa kły stalowe powleczone wężykiem gumowym ,wchodzące w otwory w piaście . Lub przykręcona na sztywno do piasty.
W moim przypadku, podczas wirowania zsunął się czarny gumowy wężyk łączący górę bębna (jego obudowę) z trójnikiem na karbowanym wężu służącym do opróżniania pralki z wody. Miejsce połączenia znajduje się z prawej, tylne, górnej części pralki. Po odkręceniu górnego blatu miejsce usterki jest jak na dłoni. Założyłem cybant i gotowe.
Kończę temat uporałem się z usterką, posprawdzałem jeszcze raz i okazało się że jest nieszczelność na złączce, wywaliłem złączkę i założyłem gumowy wężyk i opaskę i po kłopocie.
Odkręć górną płytę zdejmij gumowy wężyk z hydrostatu i przedmuchaj. Najprawdopodobniej jest zatkany i sterownik nie dostaje sygnału, że woda została wypompowana. Identycznie miałem w Whirpool. Magik-cudotwórca od pralek podczas rozmowy telefonicznej określił koszt naprawy na 300-400 zł. Jedno dmuchnięcie za 4 stówki ? Nic tylko dmuchać!
W epsonach są dwa rozwiązania podawania tuszu do głowicy sączki i plastikowe kolce. W obu przypadkach bierzesz strzykawkę, zakładasz na nią gumowy wężyk i wciskasz na kolec lub przytykasz do sączka. W ten prosty sposób przetłaczasz propanol przez wszystkie dysze w głowicy. Poniżej przypadek z kolcami. http://obrazki.elektroda.net/69_11736921... http://obrazki.elektroda.net/54_11736921...
Moim zdaniem cały układ będzie do sprawdzenia, czyli pompka, zacisk i przewód hamulcowy. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie elementów gumowych, to należałoby zacząć od tego, czy nie został wcześniej zalany niewłaściwy płyn hamulcowy który spowodował uszkodzenie gumy. Zwróć uwagę na przewód hamulcowy. Jeśli ma więcej niż 10 lat, to powinien on zostać wymieniony...
Nie chcę się wymądrzać, ale jeżeli to pompa elektrohydrauliczna to rozwiązanie jest tylko jedno - z metalowego korpusu pompy wychodzi rurka metalowa, a powrót to rurka gumowa zasilająca zbiornik wyrównawczy. Wymiana - zdjąć gumowy wężyk i koniec umieścić w zbiorniczku, butelce itp. -zaślepić otwór po zdjętym wężyku. -przygotować sobie zapas nowego płynu...
Temat stary ale warto zaktualizować dla poszukujących rozwiązania. Problemem była zapieczona geometria turbiny. Po wymianie turbiny na nową problem rozwiązany. Przed wymianą turbiny należy sprawdzić gumowy wężyk z elektrozaworu sterowania geometrią bo na zagięciu tego wężyka tez lubi robić się nieszczelność dając takie same objawy.
Z tego co piszesz to wynika, że układ hamulcowy (najważniejszy układ w aucie; od niego zależy bezpieczeństwo Twoje i innych uczestników ruchu) masz totalnie zaniedbany. 7 lat bez wymiany płynu to ZGROZA!!! Nic więc dziwnego, że wkońcu padł. Mogę Cie jedynie pocieszyć, że kompletny remont układu hamulcowego w tym aucie to niewielki wydatek, ale wracając...
Widzisz, na tym drugim zdjęciu są dwie plamy. Ta ciemniejsza po prawej była od dłuższego czasu i tylko się lekko zbierało, i podjeżdżałem uszczelniacz. Dziś zauważyłem, że się zbiera coś widoczne, świeższe, bardziej po lewej stronie. Może to być coś innego oprócz uszczelniacza? Dodam, że cienki gumowy wężyk od zaworu upustowego przy turbo jest też wilgotny...
Sprawdź stan i w razie potrzeby wymień gumowe wężyki podciśnienia turbo. Sprawdź czy jak zasysasz wezyk od gruszki turbiny to czy sztanga sie zaciąga płynnie (prosty tesg nawet odkurzaczem) wtedy zobacz czy jak bedzie wszystko podłączone to czy tak samo sie zaciąga kiedy ktos dodaje gazu w aucie. Najczęściej w tych rocznikach to sparciałe wężyki podciśnienia-czasem...
Sprawdź czystość gumowego kubka hydrostatu i drożność wężyka hydrostatu.
Wymień Utnij i gumowe wężyki załóż i po sprawie
Cześć Moja sugestia jest taka posprawdzaj sobie wszystkie wężyki gumowe w okolicach gażnika ,sprawdz czy ktorys nie jest przetarty albo poruszaj czy którys nie syczy. Daj znać jak sprawdzisz mój znajomy właśnie miał podobne uszkodzenie jak twoje. Serdecznie Pozdrawiam.
Wężyk przetarł się o ostrą krawędź metalowego szkieletu od wibracji. Częsty przypadek, osobiście zakładam na niego grubszy gumowy wężyk, co eliminuję ryzyko powstania usterki a tym samym wycisza pracę ekspresu.. Jedyną sensowną naprawą jest jego wymiana.. Gdzie kupić ? Proszę użyć google ;) Z tego co widzę jest tego mnóstwo..
Rozkręciłem ekspres i rozłożyłem gumowe wężyki. Przeczyściłem je razem z czarnym trójnikiem na ile mogłem, trochę kawowego nalotu się w środku osadziło. Potem drucikiem ok. 15 cm przetkałem górną dyszę od strony gdzie wkłada się kapsułki. Nie widziałem na drucie żeby coś tam było. Jak na razie bez poprawy. (at)zupens007, a czy Ty rozbierałeś ten biały...
.... Po wyjęciu i dmuchnięciu weń, okazało sie że przepuszcza we wszystkie 3 strony. Przepłukalem wd40, Wylalo sie coś czarnego i zaczoł dzialać normalnie, czyli pstrykać, i juz nie puszczał jak chciał. przy montażu N75 jeszcze udałem sie do google, aby upewnić sie ze wszystko dobrze podłączyłem. ........ Jesli miałes jakieś nieczystosci w zaworku,...
Czy moge jeżdzic normalnie? Jeśli masz DPF taka jazda zabije filtr. Na początek posprawdzaj przewody podciśnieniowe od pompy vacum do zaworu sterującego turbo pod przednią prawą podłużnicą. Tam przy pompie będą dwa gumowe wężyki które często pękają.
Trochę późno ale nie miałem czasu: Zalany spód to ostateczność, wcześniej działa aquastop na elektrozaworzę (gumowy wężyk z płaszcza wodnego). Sprawdź w jakim stanie jest płaszcz wodny- może być zapchany. Nowy jest bardzo drogi ale da się regenerować. Czasami potrafi zablokować jeżeli jest niewydolna pompa odpływowa.
Odepnij wężyk gumowy od EGR /tej blaszanej "puszki"/. Jeśli zawór jest sprawny to się zamknie i auto powinno śmigać jak nowe. Jeśli dalej brak mocy to pewnie zawór się nie domyka i trzeba go odkręcić i przeczyścić lub zaślepić. Ekologom zaślepienie by się to nie podobało ale prostsze to jak sprawdzanie wężyków, zaworu podciśnienia sterującego tym ustrojstwem...
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Witam, Ostatnio wymieniałem wężyk paliwa w swojej H240e. Piła zimna paliła na dotyk, chodziła tak, że nie było się do czego przyczepić. Po rozgrzaniu dusiła się, nie wchodziła na obroty i gasła. Ponieważ po kilku próbach uruchomienia świeca była sucha, moja uwaga skupiła się na dostarczaniu paliwa. Czyszczenie gaźnika na niewiele się zdało. Wtedy moje...
Jutro dzień wolny od pracy więc zajmę się tym, natomiast zastanawia mnie fakt, że ta woda wylewa się nie przy każdym praniu. Zauważyłem równierz że wylewaniu się wody towarzyszy dzwięk tak jakby "trzeszczącego" elektrozaworu, tak jakby dostawał impuls na otwarcie, ale miał z tym problemy. Czy na tym wężu jest jakiś elektrozawór ? z tyłu zbiornika po...
Wydaje mi się, że jakaś tuleja lub sworzeń.Wjedż na kanał, ktoś niech Ci buja autkiem, a Ty przyłóż kawałek gumowego wężyka z jednej strony do ucha , a z drugiej po kolei do każdej tulejki, sworznia i końcówki drążka kierowniczego i na pewno to zlokalizujesz.
Zacznij od wyczyszczenia gumowego wężyka hydrostatu - przedmuchaj go, odłączając od hydrostatu.
w każdym samochodzie może pęknąć wężyk i to samo się stać, teściowi w Astrze (gliwickiej) też tak pękł wężyk i to ta plastikowa część przed monowtryskiem gdzie zaraz zakuty jest 15cm gumowy wężyk do wtryskiwacza, ale jak zaczęło śmierdzieć to zgasił silnik na szczęście, także odcięcie pompy na gazie to jest bardzo dobry pomysł akurat
A jak tam czuje się hydrostat? Nie jest przytkany przypadkiem gumowy wężyk?
Na pompie jest wkręcony zawór.. Jeden wężyk jest gumowy, drugi cieńszy idzie do temobloku.. Proszę sprawdzić czy podczas parzenia kawy woda nie leci tym grubszym gumowym wężykiem..
Bo kolego sterowanie turbiną nie chodzi wymień elektrozawór i po kłopocie. Jak nie wiesz który to idąc od turbiny po cienkim gumowym wężu dojdziesz do miejsca (elektrozaworu) gdzie gumowy wężyk spotyka się z kostką z dwoma przewodami:)
przyjrzyj się dokładnie obudowie nagrzewnicy(gumowy wężyk )
Tak to wygląda: http://obrazki.elektroda.net/79_12787698... Filtr jest na końcu gumowego wężyka, w zbiorniku. Regulowałeś gaźnik?
Spróbuj wlać rzadszy olej . Być może pompka podaje olej tylko przez chwilę . W tej pile jest plastikowa pompka , może wytarły się zęby lub zagiął któryś z gumowych wężyków.
Witam.Proponuję wziąć stary wężyk i przejść się do jakiegoś zakładu naprawiającego pralki, coś na pewno dobiorą .
Przede wszystkim - SPRAWDŹ te wężyki. Lubią sobie czasem spaść z króćców, czasem się przetrą... U ciebie jest objaw właśnie takiej nieszczelności. Wymiana to też nie jakaś nadzwyczajna rzecz - kupuje się wężyk gumowy odpowiedniej średnicy na metry i docina na wzór wymienianego. Schemat "okablowania" tego gaźnika znajdziesz bez problemu. Sprawdź jeszcze,...
Nie sprawdzałem. Jak mogę to sprawdzić? odpalić samochód odpiąć gumowy wężyk od egr i przegazowywać i ma zasysać?
A gdzie to jest ? Dodano po 5 Jak myślimy o tym samym to z obudowy silnika wychodzi gumowy wężyk który jest wpięty do filtra powietrza . Z tego wężyka dmucha powietrze o to chodzi ? I to tak ma działać ?
To właśnie hydrostat(presostat).Być może tylko się zaciął.Najpierw zdejmij ten gumowy wężyk i dmuchnij w tę rurkę - powinien "stuknąć" w środku.To on daje pozwolenie na załączenie poboru wody,potem włączenie grzałki,a na koniec na wirowanie.
Gdy zdejmiesz gumowy wężyk łączący zbiornik oleju z pompką, wkręć do otworu w pompce, jakąś śrubkę i wyciąg ją kombinerkami.
Próbowałem czyścić dysze poprzez podłożenie szmatki nasączonej płynem na bazie amoniaku To może nie wystarczyć. Można kupić specjalne pojemniki czyszczące albo przy wyjętych tuszach ostrożnie wstrzykiwać strzykawką z gumowym wężykiem od góry do dysz poszczególnych kolorów, choć występuje tu pewne ryzyko uszkodzenia głowicy. Czy możesz zrobić wydruk...
Patrzałeś wcześniej jak było dobrze ile tego paliwa tryska - pewnie nie wiec nic to nie daje. Pomiędzy obudowa silnika a pompą hamulcowa na ścianie grodziowej jest taka czarna obudowa, pod nia jest taki czujnik do którego dochodzi wtyczka z 3 przewodami i gumowy wężyk - zobacz czy ten wężyk nie jest zmurszały i czy nie spadł czasem z kolektora lub z...
Gaźnik wykręciłem najpierw sam i przedmuchałem bez wykręcania dysz. Nie pomogło, choć wszystko w nim wydałało się na miejscu, łącznie z pracującą iglicą i szczelnym pływakiem. Potem czyścił go jeszcze raz fachowiec, też bez efektu normalnej pracy. Później założony został nowy i uznano, że jest teraz ok, traktorek do mnie wrócił. Było ok przez pół godziny...
Widziałem pompę octopus z bliska, ba rozmawiałem nawet z producentem, widziałem również podłogówkę w ich wykonaniu (z gumowych wężyków o średnicy wewnętrznej 6-7mm )ale na pytania jaką sprawność całoroczną ma to cudo lub odparowanie przy określonej temperaturze na zewnątrz nie uzyskałem odpowiedzi, pomimo powtórzenia pytania zyskana odpowiedź była wymijająca...
Witam U siebie znalazłem lewe powietrze przy zaworku pochłaniacza par paliwa. Gumowy wężyk, pomiędzy zaworem a kolektorem ssącym jest narażony na wysoką temperaturę od kolektora wydechowego. W sprawie szarpania możliwa cewka zapłonowa. Prawdopodobnie zbliża się jej koniec. Warto tęż sprawdzić luzy na zaworach.
Tak, podłącz za drugi koniec jeśli masz jak. Jeśli nie kup trójnik 12x6x12mm i będzie
gumowy wąż gumowy przewód regeneracja gumowy
honda civic schemat elektryczny butla migomatu słuchawki a4tech bloody
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Opel 1.2 16V - Spadająca dźwigienka zaworu ssącego na zimnym silniku Niedomykający i cieknący dach w Peugeot 206 CC - przyczyny i rozwiązania