W Płocku nie będę, ale jak pojadę do przeglądu gwarancyjnego to serwisantów trochę pognębię.
Niestety w moim przypadku była to wina pompy adblue. Auto poszło na sprawdzenie do ASO. - wstępnie stwierdzono, iż "podobno czasami aktualizacja sterownika w zbiorniku pomaga" finalnie skończyło się na wymianie na nowy zbiornik, z racji małego przebiegu i 2015 roku auta Citroen ufundował mi nowy zbiornik - zapłaciłem tylko za diagnostykę oraz wymianę......
A ten sensor moze ma blokade po can jak nowe BSI ze niby zapis sie powiodl a nie zmienia VINu, bedzie cos podobnego z NACami w W4 jest info w diagboxie ze po wsadzeniu nowego do auta ma servis 15min na zakodowanie po tym czasie bedzie zablokowana mozliwosc , bez roszczen gwarancyjnych...
Proszę o rozkodowanie vin - VF7RDRHDACL530328. Chodzi mi głównie o przebieg. Z góry dziękuję. Udaj się do ostatniego serwisu ASO który robił serwis. W ASO w Polsce podadzą tylko naprawy gwarancyjne z jakim przebiegiem były w jakim kraju.
Witam, Na glowicy silnika, nad skrzynia biegow, jest termowylacznik z 2-pinowa niebieska zlaczka. To on lub jego przewod moze powodowac to zjawisko laczac sie z masa albo z powodu uszkodzenia wewnatrznego albo z powodu przetarcia przewodu. W normalnym dzialaniu, powoduje on zwarcie czujnika temperatury (na obudowie termostatu, zlaczka zielona) po przekroczeniu...
Na ostatniej stronie książeczki gwarancyjnej instalacji BRC znajduje się wykaz zakładów gwarancyjnych z terenu całej Polski-telefony,E-mail,adresy.Każdy punkt tego typu posiada program,kości-klucze do Twego systemu.Pozdrawiam.
Zacznij od wyegzekwowania wpisów do ksiązki gwarancyjnej. Jeśli takowej nie ma (warsztat bez "klasy") niech pisze ręcznie protokół z każdej naprawy gwarancyjnej. Po ilu wpisach możesz zażądać zwrotu instalacji to sie dowiedz u rzecznika konsumentów. Jak nie potrafi sam niech zapłaci konkurencji za doprowadzenie instalacji do stanu właściwego. Jeśli...
mnie ciekawi jak już autor był w ASO czy poprosił o historię pojazdu.? To jest jedna z tzw. miejskich legend. Konstruktor nie ma historii pojazdu, bo i jak w wolnym swiecie? Ma, co najwyzej, slady napraw gwarancyjnych i pierwszych obslug, jesli pierwszy nabywca podpisal tez kontrakt na obslugi (nie wiecej, niz 20 - 25 % samochodow).
na 100% Landi Renzo OMEGAS sprawdzałem i mam do tego instr obługi, gwarancję i inne papiery. Ale nie wiem czy instalacja była na przeglądach. Na pewno przeglądana była w okresie gwarancyjnym. Mógł być nie wymieniany np. filtr gazu. A może jest źle zainstalowana.... ,a może źle wyregulowana.
Przykro mi, że ciągle się z tym bujasz. Daj znać, co Ci powie po naprawie gwarancyjnej. I dopytaj mechanika, czy ten zawór, co Ci wymieniał to był zawór/czujnik/regulator Vanos, czy coś innego. Pozdrawiam i powodzenia
witam, mam takie oto radio, moze ktos mi pomoc w identyfikacji? przyjechalo w samochodzie z niemiec, ma kod i probuje cos wydlubac w internecie ale nie moge go zidentyfikowac, nr seryjny (chyba ze to cos innego) LC4739M0800477 , na gorze jest naklejka od peugeota ale to tylko jakas gwarancyjna plomba, bez wpisanego modelu i nr, na naglowku ma Garantie-Urkunde...
To znaczy ze inny silnik nie może mieć problemu z tlokiem? Tuleja czy lejac wtryskiem? Inne 1.6 nie pobieraja oleju - nie będziemy się tu sprzeczac i porównywać - jak z tymi telewizorami chciałem pokazać przekrój a nie wchodzić w klotnie czy TCL to potentat i komu sprzedaje matrycę np. Samsungowi. Pali na 4 cylindry - zmień lub napraw blok, nowy rozrząd,...
Peugeotowskie silniki HDI nie są zbyt udane zabardzo skomplikowana elektronika, problemy z wiązkami zasilania silnika, często występują problemy związane z filtrem FAP. Jeśli samochód jest ściągany z zagranicy polecam wizytę w ASO z numerem VIN tam najprawdopodobniej będzie można sprawdzić naprawy gwarancyjne a co za tym idzie wiarygodność przebiegu....
Koszta serwisu są takie jak innej instalacji, cena samej instalacji jest równie zbliżona jak wszystkich. Koszt serwisu waha się w granicach 100-150 zł i to w autoryzowanym serwisie. W okresie gwarancyjnym nawet w przypadku wymiany jakiegoś podzespołu i tak nie ponosimy kosztów ale warto też mieć na uwadze to, że brc jest dosyć odporne, sam mam i nie...
a wiec byłem na serwisie po gwarancyjnym (fakt cos tam sie zapieklo - panowie wyczyscili nasmarowali) jednakze belka nadal ani drgnie i panowie usilnie zwodza mnie i twierdza ze mam takie drazki ze samochod bedzie taki sztywny i nic sie z tym nie da zrobic. (mozna skakac na bagazniku i nic) co moge zrobic z tym fantem?
xwit ma rację:!: Proximę paskudnie się programuje, no chyba że masz programator... Przy okazji trzeba ten sprzęt kupować tylko przez autoryzowaną sieć dystrybucji bo producent nie uznaje praw gwarancyjnych sprzętu pochodzącego z innych źródeł (aukcje internetowe, giełda, itp) - zobacz na stronce Proximy. Ogólnie jest niezła, ale Seo wydaje się lepszą...
J.w. mam klienta któremu "ni w mordę" nie pasuje teraz obowiązkowy przegląd gwarancyjny. Jutro wyjeżdża w niespodziewaną podróż i pasowałoby pozbawić go naliczania kilometrów. Niestety nie znalazłem dokumentacji do w.w. modelu a na eksperymenty nie starczy mi czasu. Wybiegając trochę do przodu, jeżeli się da to czy nie będzie łapał błędu tacho ?? Za...
Witam. Zaczął bym od sprawdzenia ładowania akumulatora,Twoje auto to 406 coupe napisz czy masz fabryczny wzmacniacz z systemem na JBL-u. I tak jak napisał IRENEO sprawdż oporność głośników kazdego z osobna. Napisz też czy podłączałeś inne radio do Twojego auta i czy występowała ta sama usterka.(a najlepsze jest to że i jego radio gra u mnie..nie doczytałem)...
Skoro masz świeżo założoną instalację to masz również gwarancję, więc gnębić trzeba twojego instalatora, ewentualnie w książce gwarancyjnej możesz mieć wykaz warsztatów świadczących usługi gwarancyjne. Natomiast co do jakości instalacji pozwolę się nie zgodzić z moim przedmówcą, chyba że za wadę atuatora chce uznać to ,że w przeciwieństwie do silnika...
Wszystko się zgadza, ASO bardziej namęczy się nad zbyciem klienta, niż nad naprawą... To też prawda, że skoro jest gwarancja, to nie ja powinienem przejmować się usunięciem usterki. Tylko w całym tym pięknym obrazku przeszkadzają moje poprzednie doświadczenia z serwisami gwarancyjnymi. Tak, jak wspominałem, dzięki ASO Peugeota musiałem sprzedać nowe...
1. Widocznie Pan Błażej siedzi sobie w ciepełku i nie zna podejścia serwisów autoryzowanych co do gwarancji samochodów, adnotacji w książkach gwarancyjnych dealerów i zawartych w nich aneksów. 2. Raz, że montażu wzmacniacza da się przeprowadzić prawidłowo bez przykręcenia do go auta. To jest dopiero bzdura. Wielu klientów tego typu co Davidek00 obsługiwałem...
Wie Pan co........elektryków tak jak mechaników miliony:) ale tylko 1 na 1000 jest prawdziwym.....nie znam takiego.....choć mam kolegę w serwisie BMW elektronik z wykształcenia a bał się tego auta.....więc..nie ma co się rozwijać.Autoryzowane serwisy również są problematyczne wiem bo miałem przyjemność w okresie gwarancyjnym tam jeździć.Ciężko trafić.......ceny...
a jak mowisz o takich co się szkola to niech dalej to robia ale nie ma moim aucie jesli masz złe doświadczenia z ASO oznacza ze dałeś się zwyczajnie wydymać mam kolegow w ASO citroen i peugeot i nigdy nie mialem zadnych problemow i nie slyszalem zadnych skarg Nie szkolą się na twoim aucie tylko na szkoleniach. Ja nie mam przykrych doświadczeń z ASO...
Nie powiem, że się znam na tym, ale akurat mam przebiegi drugiej sondy z peugeota 2008 i te przebiegi wyglądają podobnie, więc w tym przypadku nie wiem co może powodować zapalanie się checka z błędem P0420. Natomiast błąd ten prześladował mnie mnie w corolli i trochę straciłem czasu na analizę jego powstawania. Trochę historii. Corolla została zagazowana...
Polecam ci zamontować akumulator największy jaki się zmieści w komorze. Zmierzy wymiary komory, długość, szerokość i wysokość. Sprawdź po której stronie jest plus zasilania i kup akumulator największy jaki się tam zmieści. Według mnie, niekoniecznie musi być żelowy. Jak dasz nowy, ale zwykły, czyli zalewany to też wszystko powinno dobrze działać. Przy...
Witajcie ;-) Zatem wyjaśnię raz jeszcze: odwiedzałem dwa autoryzowane serwisy: Antoniak i Azmot. Zarówno w okresie gwarancji jak i po. Za każdą wizytę i diagnostykę płaciłem więc nie rozumiem skąd takie oskarżenia. Wreszcie trzeci autoryzowany serwis zdiagnozował - też zapłaciłem. Panowie! Nie opowiadajcie głupot! Jeśli jesteście tacy dobrzy to trzeba...
W normalnych krajach żarówki wymienia sie w serwisie podczas przeglądów co określoną ilość przejechanych kilometrów. Nie czeka się aż się przepali. Tak jak np. pasek rozrządu, nikt nie czeka aż się zerwie. Taki jest współczesny świat. Żarówka ma określoną żywotność i należy ją wymienić czy jest jeszcze "dobra" czy nie. W Polsce pewnie trzeba by robić...
Z własnego doświadczenia mogę tylko dodać, że klient kupujący urządzenie dostaje pełną dokumentację oraz wsparcie w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. No to próbuj - mam uszkodzony analizator spalin Sykes-Pickavant 300600, spróbuj zdobyć do niego choćby instrukcję obsługi, nie wspominając o dokumentacji techniczno-serwisowej. Spróbuj zdobyć...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Miałem kiedyś przypadek Peugeota 306 96r. Zamówiona część w serwisie w/g VIN i nie pasuje. W serwisie mają go jako 1,6 a ja przed nosem mam 1,8. Klient pierwszy właściciel kobieta. Czyli co? Wygląda, że ktoś tu coś kręci? Mogło by tak być, gdyby nie to, że to nie klient tylko moja matka! Wiem w którym salonie odbierała itd. Więc wybaczcie panowie, że...
Francuzom ufać niestety nie można???!!! :-D Jeśli chodzi o francuzkie auta do 2000r. To jest kolega w błędzie. 4 lata temu, kupiłem do firmy w której pracuje, jako służbowy samochód, Peugeota 309 1.3 b. 1988r. Z przebiegiem 107.000 km. Jest to stare auto, ale sprawdza się znakomicie, jak na swój wiek i warunki w jakich pracuje, mianowicie porusza się...
Chyba zle mnie zrozumiales. Nie oplaca sie naprawiac maszyn elektrycznych w warsztacie naprawy samochodow. Polacy z Valeo Polska robia to taniej (taniej wychodzi wziac tzw. "échange standard" niz naprawiac maszyne na oryginalnych czesciach). A i od strony gwarancji jest to korzystniejsze dla klienta. Maszyna naprawiona u pana Kazia jest gwarantowana...
Ok na jakiego pokroju auta się nastawiasz? Początkowo roczniki 2004-2009. Docelowo nie starsze jak 6lat. Osobowe, segment B,C. Raczej wszystko w standardowym V3, V4 - czasami V6 jak w Dieselku. Nic pow. V6. Marki? Fiat, Ford, Opel, VW, Skoda na początek. Później dojdzie: Honda, Mazda, Toyota, KIA. Nic z francuzów. Zero także takich wynalazków jak Suzuki,...
plomba gwarancyjny serwis gwarancyjny fundusz gwarancyjny
ilość oleju skrzynia młotek trzonek kontrolka oleju cieplym silniku
ekspres bosch ctes32 naprawy instalcji elektrycznych
Citroën DS5 – trzyżyłowa wtyczka pod zderzakiem, identyfikacja czujnika PDC Opel Vectra błąd A 65205 – immobilizer, brak autoryzacji kluczyka, auto nie odpala