Sęki , twarde drzewo i silnik 5.5kw się zatrzymuje , a obroty mam w okolicach 150/min i potrafi czasem obrócić. Pieńki nie są idealne i różnie bywa, z drugiej strony przy miekim drzewie jak np orzech , potrafi się wkręcić i zerwać gwint w pieńku i sobie ten świder już tak zostaje i kręci , ratuje tylko siekierka 😉 przy sośnie sobie radzi ale,...
To mógł być niedokręcony śrubunek. Powinno się tę nakrętkę dokręcać dosyć mocno, ale z umiarem, gdyż (jeśli jest mosiężna) można zerwać gwint (gdyby dokręcać bardzo silnie, dużym kluczem). Jeśli sprawa rozwiązana, to dobrze. Może być też uszkodzony stożek śrubunku (na ogół te śrubunki mają uszczelnienie "na szlif", bez uszczelek, więc nie można uszkodzić...
Tak. Trzeba je dobrze dokręcić. Tylko z wyczuciem bo czasem można gwint zerwać . Tam generalnie powinny być większe śruby . C.
1. Wkrętak elektryczny precyzyjny 2. Lutownica USB z QC3 (9V, 2A) Wszystko fajnie. Tylko te ceny :( Za wkrętak precyzyjny 19$... Ja osobiście bym się bał precyzyjnych rzeczy wkręcać elektrycznym wkrętakiem, bo często takie śrubki wkręcane są w plastyki, zerwać gwint łatwo, ręcznie to idzie kontrolować. Lutownica to troszeczkę finansowe przegięcie.
przeciągnięty gwint śruby Nikt rozsądny nie wkręcałby śruby fi8 bezpośrednio w profil, na pewno po drugiej stronie profilu jest podkładka i nakrętka, trzeba by się mocno postarać, żeby zerwać taki gwint. Otwory fabryczne pod spodem profilu są właśnie po to, żeby w ten sposób mocować panele. A jak panele są na gruncie co widać, to uszczelka niepotrzebna,...
Youri124 - zgadzam się z Tobą. Ja też przykręcam koła pneumatem, a potem dynamometrycznym dociągam odpowiednio. ^ToM^ - masz rację z tym odkręcaniem, ale przy dużej wprawie umiesz określić z jaką silą działa pneumat (jest regulacja). Dwa rajbetkę lub sprzęgiełko dokręcasz w sposób niemożliwy aby zerwać gwint lub "przedobrzyć". Rajbetkę trzymasz w ręku...
Proponuję spróbować lekko poprawić gwint gwintownikiema następnie wkręciś spręzynę powinna miec grubość druto około 06 - 0,7 mm .A następnie zastosować śrubę o grubości 5mm . Drugi sposób to zalać otwór klejem ( epidian z proszkiem metalu wiem ze to strasznie rozgrzewało klejony materiał lub nawet POXIPOL . (na poxipol ostanio kleiłem aluminiową lampę...
Ta, mega drogie 400 zł. Cała sekcja z workami. Gwintu tam się zerwać nie da, bo wcześniej ze względu na to że ten króciec jest pusty to go ukręcisz. A ktoś jak bardzo mocno na chama chciał wkręcać i krzywo to masz gwint uszkodzony w jednej i drugiej stronie więc pompka do wymiany, też jak piszesz mega droga między 800 a 1200 zł. Tak więc koszty śmieszne....
Zainspirowany tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... postanowiłem przedstawić swoje narzędzia chirurgiczne, które - jak uważam - skutecznie mogą konkurować z dedykowanymi "elektronicznymi". Na początek zbiór (nie cały), jaki przetrwał ze mną przez mniej więcej 30-40 lat i ciągle jest używany: https://obrazki.elektroda.pl/7084125400_...
Mam chiński silniczek i chodzi jak burza czasami robię nim około 100km dziennie i nie oszczędzam go jak jest prosta równa droga to ile fabryka dała około 55-60kmh. I nic się nie psuje w samym silniku, kompresje ma super czasami blokuje się koło przy odpalaniu:-) Jest kilka drobiazgów które trzeba poprawić po chińczykach czyli: -naciąg łańcucha zamiast...
Dzięki wszystkim już zrobione wszystko działa Normalnie wygwintowalem podlewalem olejem więc większość opilkow przylepilo się do gwintownika a resztę dorobiłem dobie cienka rurkę do odkurzacza i odkurzylem i tyle ważne jest to aby prosto gwintowac bo możemy zerwać gwint a wtedy lipa Dodano po 1 Robiłem tuleja z gwintem więc nie musiałem wiercic
Ostatnio odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną bardzo dokładnie cały wtryskiwacz, łącznie z jego gniazdem, tak żeby był idealnie suchy, sprawdziłem po jakimś czasie i jestem już prawie pewien że popuszcza mi paliwo na połączeniu przewodu paliwowowego wysokiego ciśnienia z wtryskiwaczem. O ile nie jest to jakiś efekt kapilarny i paliwo z dolnej części wtryskiwacza...
Rychu T dzięki za radę. Zmieniłem ustawienie cięgna przepustnicy i kosiarka odpaliła od razu. Założyłem cięgno, jak na zdjęciu i to wystarczyło, żeby przepustnica była całkowicie otwarta. Ustawiłem obroty bez większych problemów. Śrubę regulatora należy mocno dokręcić, ale z czuciem, bo można zerwać gwint :D. http://obrazki.elektroda.net/22_12733529...
Ma on moc 400 Nm, według nadruku ma pudełku. Nie chodzi o moment ODKRĘCANIA, bo klucz zasilany z 230 AC da sobie radę z każdą śrubą, ale DOKRĘCANIE kluczem elektrycznym, żeby nie zerwać gwintu w piaście. :D Ponieważ mało kto rozumie o co pytam, to spytam inaczej - czy komuś udało się zerwać gwint w czasie dokręcania śrub chińskim kluczem elektrycznym...
Rezonans to tylko sposób założenia obudowy. Czasami jest, a po zdjęciu i założeniu obudowy nie ma. Elektroda natomiast czasami się uszkadza. U mnie wybuchowo zaczęło się zapalać po 4 latach. Wymiana elektrody jest niby łatwa, ale gwinty w aluminium są delikatne i trzeba o tym pamiętać. Czasami potrzebne jest delikatne wkręcenie gwintownika, aby poprawić...
(...) by założyć tę część. Czy trzeba odkręcić tę śrubę? (torx) Za cholerę nie idzie tego odkręcić. https://obrazki.elektroda.pl/7046126500_... https://obrazki.elektroda.pl/9466980400_... AI: Jaki jest dokładny model pralki Whirlpool, z którą masz problem? Whirlpool AWE 904655P Wstępna ocena dostępnych informacji - Problem: Użytkownik...
https://obrazki.elektroda.pl/1547407800_... Przedmiotem dzisiejszej prezentacji będzie coś do warsztatu. Coś, co przydatne jest zwłaszcza dla serwisanta sprzętu audio i nie tylko - w każdym razie urządzeń, do którego dostępu do wnętrza broni wiele śrubek/blachowkrętów czy śrubek metrycznych. W każdym razie będzie to przyrząd niezmiernie...
Przestańcie, te "śrubki" trzymają tylko zacisk, żeby sam do przodu nie wypadł, nie przenoszą jakichś strasznych obciążeń. Dziwię się tylko jak można to zerwać - ktoś na siłę krzywo wkręcić próbował. Zamykam w każdym razie.
Toptul to pewne narzędzia. Zwłaszcza w temacie kluczy dynamometrycznych parametr "pewności" jest istotny. Koszmarem jest np. zerwać gwint M6 np. pompy vacum przykręconej do tylej ścianki głowicy w silniku AWX grupy VAG zwłaszcza w autach ze wzdłużnym jego ustawieniem. Naprawa tego gwintu możliwa tylko po demontażu głowicy lub silnika (lepsze rozwiązanie,...
Da się wykręcić. Trzeba próbować żabką wykręcać w którąś stronę, bo nie wiadomo czy dana naba ma gwint prawy czy lewy. Ale powinno pójść
Autor raczej zerwał gwint od elastycznego przewodu hamulcowego a nie odpowietrznik. (at)Ndoj mógłbyś sprecyzować który gwint zerwany 1 czy 2 https://obrazki.elektroda.pl/7503541200_...
ostry brzeg podkładki spowodował pęknięcie żyły przewodu. Stary problem. Z jaką siłą (dokładniej momentem) dokręcać. Zbyt słabo to się kiedyś upali. Zbyt mocno to przewód można naciąć albo gwint zerwać i... też się upali. Jakbyś się nie obrócił dupa zawsze z tyłu. :twisted:
Gwint jest standardowy. Odkręcasz w lewo. Zablokuj koło pasowe o krzyżak kawałkiem drewna a na śrubę załóż klucz oczkowy i uderz w jego koniec młotkiem. Możliwe, że śruba była wkręcana na klej do gwintów i trzeba zerwać połączenie lub po prostu przez lata gwint się zapiekł.
A da się te dwie wykręcić? Prawdopodobnie zerwałeś gwint na śrubie, w dysku trudniej zerwać gwint. Jak się uda wykręcić, to weź dwie kolejne śrubki i dokręć z wyczuciem.
prędzej zerwiesz gwint niż urwiesz śrubę od głowicy Jest dokładnie odwrotnie, nigdy nie zdarzyło mi się zerwać gwintu ale parę śrub już pękło. Wykrętak nie potrzebny bo jak gwinty czyste to się palcem resztki wykręcają. Jeśli tu zerwał się gwint to dlatego że henioo za pierwszym razem kupił śruby nie ori - zamienniki w naszym pięknym kraju są mizernej...
Oringi zostaw te same,( podobno orginalne są najlepsze) jak nie porwane to mogą zostać, jak koledzy pisali wyżej musisz odkręcić 2 przewody i przykręcić je do nowej chłodnicy, nic trudnego. Test szczelności zrobią Ci przy nabijaniu czynnika w warsztacie. Tylko uważaj przy dokręcaniu, w aluminium łatwo zerwać gwint
Podkładka miedziana nie pomogła próbowałem bo ktoś musiał kiedyś gwint zerwać i krzywo nagwintował bo 1 strona śruby dochodzi a druga nie i oring nie trzyma tak ubywa bo tym korkiem się sączy silnik ten mam od 21 grudnia
przy próbie podkręcenia - zapadło się... Twój opis jest niezrozumiały i mało precyzyjny :cry: Kręcąc w prawo pokrętłem naprężacza talerzykowego zwiększamy naprężenie nici igłowej i kręcąc z siłą strongmena można co najwyżej zerwać gwint na śrubie regulacyjnej :D Kręcąc w lewo zmniejszasz naprężenie, a po przekroczeniu skoku regulacji śruby naprężacz...
Co do dokręcenia dławika (w razie przecieku z wrzeciona zaworu), to nie powinno się tego robić bardzo silnie, gdyż czasem można zerwać gwint (to jest mosiądz). Nie należy więc do tego używać dużego "szweda". Ten zawór na zdjęciu (z bakelitowym pokrętłem) wydaje mi się nie najstarszy i w nich dławik jest uszczelniany oringiem (w jeszcze starszych było...
Wymień wielozawór z innej butli.
Te listwy się do niczego nie nadają łatwo zerwać gwint przy lekkim docisku, wypadaja wkręty przy ich całkowitym wykręceniu, deformuje sie korpus przy lekkim docisku wkręta. A gdzie sens połączeń przewodu 6mm2 , ale o prądzie dopuszczalnym 16 czy 10A? A to łaczenie pewnie jest już niedostępne, pod płytkami?
1. Trzymają okładziny hamulcowe. 2. W bębnie "podtarła" się bieżnia hamująca i patrz pkt1. Tak, ale w takim przypadku beben będzie się poruszał, zaś jeśli jest "zabetonowany" korozją na szpilkach, to wkręcone śruby potrafią zerwać gwint i ani drgnie. Wtedy należy wbić, choćby częściowo szpilki.
Dwie rózne sprawy, zerwać połączenie gwint śruba-otwór, a co innego zerwać śrubę, zależy od klasy wytrzymałosci śruby, poszukaj w necie jest tego od jasnej ch..... , choć tyle zrób w swej edukacji :D .
Czy to kapie spod tej mosiężnej nakrętki, z której wystaje trzpień? Jeśli tak, to znaczy, że z dławika. Można to doszczelnić bez spuszczania wody. Trzeba odkręcić tę nakrętkę, wyjąć (np. kombinerkami dławik), wydłubać starą uszczelkę i wsadzić nową, włożyć dławik i dokręcić nakrętkę. Dokręcać w miarę mocno, ale z UMIAREM, gdyż czasem można zerwać gwint...
Wycinek ze specyfikacji tego kleju: "Odporność na temperaturę do +149°C" Głowica cylindra kosy spalinowe powinna pracować z maksymalną temperaturą około 120-130°C, powyżej zaczyna się zacierać.
Kolego Rycho T, mam jeszcze pytanie, jaki tam jest gwint lewy czy prawy bo nie chce mi się odkręcić, bardzo mocno trzyma i nie chce zerwać klucza.
Może gwint zerwany może tylko nie dokręcona nakrętka. Nie masz nic do stracenia, kombinerki i zrób 1/4-1/2 obrotu, albo się rozwali albo naprawi.
Kup PIV 3.06 a jak kochasz AMD to unikaj Sempronów 64bit bo taki syf że...sie scyzoryk otwiera. rozwiń myśl, scyzoryk schowaj; dlaczego Sempron i ta akurat 64bit jest taki zły ? Dysk SATA to bajer do gier niepotrzebny. czyli że przy ładowaniu systemu ten dysk SATA by się jeszcze nadawał - tylko do gier jest zbędny ? Z kręceniem na siłę uważaj, bo kręcąc...
Myślę, że ta dodatkowa nakrętka sprawdzi się dużo lepiej i będzie pewniejsza, bo w Tak wystarczy i jest to najlepsze rozwiązanie. Żadnych innych głupot. A po drugie przejmujesz się tym tak jak by to był statek kosmiczny. :D
Zerwać taki długi gwint to już trzeba się uwiesić na długim kluczu. Dokręć do oporu i z czuciem dociągnij podkładkę.
Można je wciągnąć śrubą, ale nie z zamontowanym głośnikiem, bo powyginasz kosz, tylko z jakąś podkładką, która uchroni płytę przed pęknięciem i zagłębieniem się w niej główki wkrętu. Jednak polecam i tak wbicie młotkiem, gdyż zdarzyło mi się w ten sposób zerwać gwint w nakrętce.
Ta śruba to czasem nie ma nakrętki z drugiej strony?? Zgrzanej do profilu/ramy? Może ta "nakrętka" lata razem ze śrubą, a tak to można kręcić...
Witam mam pytanie na czym dokładniej polegało dopasowanie redukcji 3/8" na 1/2" do gwintu W19,8L ? Właśnie robię podobny kompresor z butli turystycznej po gazie. Gwint W19.8L to jest gwint stożkowy prawy. Nie ma redukcji(ja o takowej przynajmniej nie słyszałem) np na 1/4'' wiec trzeba kombinować. Wyjść jest kilka, można iść do tokarza i utoczyć odpowiedni...
Tak, tam masz komplet do naprawy gwintu zostając przy m6. Polecam
ogólnie czytałem dużo o tym i powiem szczerze że raz mi się urwała swieca ale to było na wariata robione na zimnym silniku. Teraz właśnie czeka mnie wymiana w drugim aucie do wymiany są dwie i już nic pochopnie nie robię. Zalewam od 2 dni świecę raz płynem hamulcowym raz WD40. Co do ciepły czy zimny chyba nie ma różnicy (osobiście skłaniam sie do zimnego...
To nie jest łatwa sprawa. Trzeba zakręcić zawór odcinający (zasilanie i powrót!!!). Korek grzejnikowy wykręcić (sprawdzić, jaki jest kierunek gwintu - dawniej było tak - w żeliwnych -że korki ślepe były lewe, korki od strony zasilania - prawe), oczyścić dokładnie kołnierz korka ze śmieci i rdzy (musi być gładki i czysty), oczyścić kołnierz grzejnika....
Do poczytania jak ktoś ma ochotę Link Link ok opisano typowe przyczyny uszkodzenia śrub i ich powód. Godne uwagi to jest ta jedyna uwaga o dokręcaniu zrób ze środkiem smarującym. Więc w fabryce głupki nie pracują i dobrze to maja policzone z jaka siłą dokręcać nowe śruby i ze smarem klejem czy bez. Tu się rozbija o kwestie jakości śrub jakie stosujemy....
Około 12 900 wyników (0,19 s)
No i wyrzeźbiłem. Na stare ułamane uchwyty (ważne, żeby pozostałości zostały, im bardziej chropowate tym lepiej - nie usuwajcie tego co zostanie, bo nie będzie punktu zaczepienia) położyłem poxilinę. Uformowałem jak z plasteliny kształt który się nada pod uchwyt, całość jeszcze trochę pokryłem matą szklaną i żywicą epoxydową. Ale bez żywicy też by się...
zdejmujesz glowice i robi sie tzw redukcje czyli cos w rodzaju tulejki ktora ma gwint wew i zewnatrz.
zerwać gwint zerwać gwint głowica zerwać gwint koło
sprawdzić działać elektrozawór multiswitch unicable pilot thomson wieża
Kod U11 w pralce Panasonic NA14VA1 - przyczyny i rozwiązania Brak sygnału z kablówki - diagnostyka i rozwiązania