Nie podałeś jaki dokładnie silnik masz pierwszy z brzega może akurat trafię 1. 35Nm 2. +90° 3. +90° http://obrazki.elektroda.net/92_12024184...
Daj se lepiej spokój z tym spawaniem. Ja kiedyś w 7 próbowałem i nic z tego nie wyszło. W silnikach BMW R6 jest za długa głowica więc spaw długo nie nasiedzi. Poszukaj lepiej od razu drugiej przynajmniej zaoszczędzisz koszty spawania, plantu lub całego remontu głowicy do tego dochodzą oczywiście uszczelki, płyny i oczywiście robocizna co daje kilka...
Łańcuchy po stówce. Wymiana bez demontażu głowicy jest możliwa, ale nie taka prosta. Pokrywa jest ściśnięta pomiędzy miską olejową, a głowicą.
Od m50 nie podpasujesz. Będzie pasowała od m52b28 ale sprawna głowica od tych motorów to prawie jak święty graal.
Ewentualnie popękana głowica.
pisałem - szczelność kolektora ssącego z głowicą - sprawdzone?
Witam, czy ktoś mógłby podać momenty dokręcania śrub pokrywy zaworów N46B20 i zespołu valvetronic do głowicy?
Zmierz na zimnym kompresje być może coś z głowicą.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą.
Łączeniu kolektorów? Masz na myśli uszczelkę pomiędzy kolektorami wydechowymi a głowica?
Uszczelka lub sama głowica. Bez zdjęcia głowicy trudno stwierdzić. Choć bardziej prawdopodobne jest, że to uszczelka
A co ma chłodnica oleju do opisanej sytuacji? Jeżeli by puściła to olej zostałby na drodze, nie widzę związku ... Może uszczelka czego życzę a może i głowica ... nie przegrzałeś go?
Witam. A oprócz FM działa coś? Np:AM? Bo albo antena się wysypała , albo głowica. Pozdrawiam.
(at)ElektrodaBot Jaki powinien być moment dokręcenia śrub w silniku BMW 335i 2014 r. N55B30 ? Chodzi o głowicę, wałki rozrządu i wał korbowy.
witam pytanie: czym dokładnie różni się głowica bmw tds 2.5 od opla 2.5 ??
Albo uszkodzony termostat (nie otwiera), albo uszczelka pod głowicą :cry: . Wentylator działa ??
Jeżeli układ jest odpowietrzony prawidłowo i szczelny to kolego czeka cię wymiana uszczelki lub samej głowicy.
Ja bym nie ryzykował. Czy to nie w tych silnikach były problemy ze smarowaniem głowicy?
Jeżeli idzie powietrze przez przewód przelewowy, to musisz się powoli przygotować na ściąganie głowicy.
Test na spaliny w płynie, test szczelności głowicy.
https://obrazki.elektroda.pl/3673528800_...
Powinno pomóc http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Czyli pewnie typowo, peknieta głowica.
Witam. W zał. dokładna instrukcja wymiany rozrządu w BMW 3 E46 316i (N42 B18) 2002 do 2005. Rysunki i opis po polsku, blokady wyszczególnione w kolorze. 14 stron w .pdf, całość w .rar.
Standardowa usterka - pęknięta głowica.
Jakie znów odpowietrzanie?A skąd tam nadmiar powietrza- z pękniętej głowicy !
Wtryski nigdy nie stukają zwłaszcza pod obciążeniem bo by dziury w głowicy wyklepały
Może rozrząd przeskoczył lub był źle ustawiony podczas montażu głowicy.
Ja stawiam na uszczelke pod głowicą.
Takie objawy są jak "poszła " uszczelka pod głowicą ,albo głowica (oby nie głowica).
BMW ,,Będziesz Miał Wydatki" :D:D jak kolega szymon198312 wspomniał: prawdopodobnie masz przedmuch pod głowica lub pęknięcie głowicy. częsta usterka w bmkach jak tylko gotuję wodę to przeważnie uszczelka pod głowicą :)
WYCZYŚĆ LUB WYMIEŃ GŁOWICĘ
powini byc wszystko
Jeśli tam jest ok, to zrób test na CO, bo może się okazać że masz problem z uszczelką pod głowicą.
A sprężanie? Sprawdzałeś ciśnienie? Pasowałoby również sprawdzić równość głowicy.
Jak źle? Uszkodzona została przylgnia czy zostało coś przewiercone na wylot?
Obstawiam pęknięte pierścienie albo dziura w tłoku. Raczej uszczelka,zawór, albo pęknięcie głowicy.
Pierwsza rzecz to termostat, jak okaże się dobry to trzeba sprawdzić uszczelkę pod głowicą.
Na zimnym silniku odkręć korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź czy czy woda się przelewa. Najlepiej jak ktoś będzie patrzył a ty zwiększ obroty - wtedy jest to dobrze widoczne. Jeśli nie będzie strumyczka to na 99% urwany plastikowy wirnik pompy wody. Pompę kup z metalowym wirnikiem. Przy zmianie wymień też termostat na Wahlera. Jeśli strumyk będzie...
Który rok?
Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego Zawór ssący stanowi jednoelementową odkuwkę. Nie ma żadnej możliwości, aby coś do niego wpadło! Odkręcić kolektor. Dobrym światłem i haczykiem z cienkiego mocnego drutu zlokalizować ciało obce i starać się je wyjąć w całości! Gdyby przy próbach wyjęcia doszło do rozerwania uszczelki , wyjąć wszystkie...
Wykręć wszystkie świece. jeśli któraś ma białyy nagar to płyn idzie do cylindra czyli uszczelka lub głowica.
Czyli głowica była sciagana?
Od jazdy na zbyt krótkich odcinkach. Węże w bmw mają być takie trochę twarde. Odpowietrz go dobrze i jeździj, to nie uszczelka pod głowicą.
Zrób ponowny pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową. Wygląda na przedmuchy na uszczelce pod głowicą.
witam czy po regeneracji głowicy w tds trzeba także planować blok silnika ??? bo gość który przyjmował głowice poinformował mnie że blok muszę mu przynieść do planowania !? a znowu mechanik który to robi mówi że niezaszkodziłoby to , ale niejest to konieczne i do tego koszty robociżny znacznie wzrosną więc niewiem co robic ??
Jakie wtedy parametry? Z 12V (przed)wzmacniaczy widziałem takie o mocy 0.5W i 20W. To pół rzędu wielkości więcej. Obecny przedwzmacniacz kasety ma duże wzmocnienie, ale wynika to pewnie z bardzo niskiego napięcia, które generuje głowica.
przepływke podstawiałem chyba ze tez miałem zepsutą generalnie chodzi mi o wykluczenie usterki typu uszkodzona uszczelka pod głowica
1-6-5-10-2-7-3-8-4-9 kolejnoć zapłonu, lewa głowica 1-5, prawa 6-10.
Witam mam problem z moim E39. Otóż muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, ale nie wiem jak. Miałem kiedyś link do podobnej strony( http://www.beisansystems.com/procedures/... ) chyba na tej stronie była ta instrukcja. Jeżeli mielibyście taką instrukcje, lub jakieś inne to proszę o pomoc. Pozdrawiam :D
Widzę, że kolega ma bardzo roszczeniową postawę :) Pomijam już fakt, że ten wątek dotyczy układu chłodzenia.. Jeżeli węże są twarde, to znaczy, że problem nie został rozwiązany. A jeżeli nie został rozwiązany, to może być przyczyną "cykania". Poprawki po rzekomym mechaniku robisz sam, czy ktoś wykonuje to dla Ciebie? Sprawdź wtryski.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... numer 6 i 8 to głowica od 525i ale rozmieszczenie identyczne,od zegarów jest 8
[quote="Cobrat"]I daj spokój chłodniczce olejowej, miałbyś olej w zbiorniczku.[/quote cobrat dobrze pisze. i zrób test na gazy w ukł. chłodzenia,swietny patent,a potem dopiero uszczelka pod głowicą..
Najważniejszy jest montaż wkrętek. Po drugie to pieprz... valavetronik i nie każdy gaziarz to ogarnie w 6 cylindrach. Po trzecie ile lat masz samochód? Pewno niedawno więc zorientuj się ile kosztuje nowa głowica.
W głowicy szukaj.
Witam. Czy obserwowałeś otwarty zbiornik wyrównawczy po przegazowaniu? Co się dzieje? Czy pojawiają się bańki powietrza? Bo objaw opisany mógłby wskazywać jednak na uszczelkę głowicy.
Tuleja cylindra. Ale, jak zadajesz takie pytania, to sugeruję, abyś auto oddał w inne ręce celem naprawy. Zacznij od testu, bo udzieli to jednoznacznej odpowiedzi na pytanie: "czy ściągać głowicę?"
nie pasuje
Uszczelka na bank do wymiany i głowica do planowania, jeśli problem będzie nadal to w wyniku przegrzania silnika odkształciła się głowica. Problem dość często spotykany w tych autach
Jednak wymiana głowicy ;/ 1100zł :(
planowanie 6-cyl 12 zaworów, ja zapłaciłbym około 5-6 paczek Tylko że tu są 24 zawory. I nie wiadomo co jeszcze wyjdzie z tą głowicą.
Witam. Chciałbym się poradzić gdzie się wpiąć z sygnałem aux . Mam radio Becker kaseta sterowane z mida. Kupiłem odtwarzacz usb i microsd sterowany 4 przyciskami, które chce wyprowadzić na panel radia. Zasilanie układu z radia. Pozostało mi jedynie miejsce wpięcia czy bezpośrednio po głowicy ?
zdemontowalem głowice i okazalo się że jest pęknięcie pomiędzy kanałem wodnym a zaworem wydechowym, i to dlatego na zimnym nie dymił na biało i nie robił ciśnienia w zbiorniczku. myślę że pęknięcie powstało gdy były wymieniane prowadnice zaworowe. teraz muszę szukać nowej głowicy.
w zależności od wyboru Tape1 lub Tape2 To rozumiem zmienia kierunek odtwarzania? po włożeniu kasety dźwięk jest odtwarzany raz w prawych a raz w lewych głośnikach Uszkodzona głowica, przełącznik głowicy lub uszkodzone połaczenia po drodze.
Pękła głowica, standard.
Problem z hamulcem - Pierwsze pytanie, kiedy był wymieniany płyn hamulcowy ? Bo akurat w tej marce wszelkie płyny są zaniedbywane.. A 15 czy 20 letni płyn potrafi płatać różne figle.. Napisałeś, że usunełeś błędy i potem pokazał się słynny "check" - Trzeba przede wszystkim sprawdzić co on oznacza po usunięciu błedów, bo tamte błedy mogły być stare.....
2.2-3.5 ms powinien mieć. Zdejmij pokrywę i obejrzyj dokładnie głowice. Po tym co napisałeś, objawy idealnie pasują do tego, iż nie otwiera się jeden lub więcej zaworów ssących. To że skok i parametry masz ok, nie świadczy o tym że valvetronik się nie rozsypał i coś nie wala się po głowicy.
Reduktor zamontowany :) trochę ciężko było ale upchany :) Kolektor Ssący już też :) ale mam pytanie z praktyki gdzie najlepiej zamocować wtryskiwacze od góry i pod co jest przymocować ? Najlepiej od góry ponieważ będzie do nich dostęp w razie czego. Uchwyty można zrobić do śrub mocujących kolektor z głowicą.
Tak mam pojedynczy wanos ,więc pół biedy o ile bez ustawiania. Koledzy zamiast korka który po zakręceniu moim zdaniem był zbyt nieszczelny zakorkowałem gumowym z otworem w który włożyłem krótką śrubę .ZrobiłeTm tak 30km na próbę czy nie będzie się grzał i jest na razie ok.Chłodnica jest nowa a korek miałem oryginalny i moim zdaniem nie pasuje do tej...
Ruszanie potencjometrem w tym laserze prowadzi tylko do tego że laser przestaje z reguły czytać. Lasery jako orginały są dostępne ale wg mnie to nie jest laser a tylko problem samej elektroniki. Tych laserów akurat nie należy regulować. Jest to znany problem z tym konkretnym modelem mechaniki cd Philipsa i ratunkiem jest niestety w większości wymiana...
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
To co wyżej, nie ma zadnej linki... Fakt za tym silniczkiem przewód nie jest ciepły. Ani mysle zdzierac głowicy :P
Witam.Jak problem znikł po naprawie i powrócił to może problem z blokiem silnika,lub silnik się przegrzewa.Zdjąłbym głowicę ponownie i obejrzał uszczelkę,jak wygląda,gdzie pusciła.
nie chcę straszyć, ale to taki typowy objaw kończącej się uszczelki pod głowicą, no ale najpierw lepiej wykluczyć inne możliwości już wypisane
Jakim momentem dokręcić głowicę w 318 M43
Dmuchawa jest na podszybiu, musisz zdemontowac te plastiki na ścianie grodziowej jak i pudło akumulatora. Będzie ci trochę przeszkadzała głowica aby ją wyjąć, najlepiej wychodzi w stronę prawą
to jest silnik bmw a one lubią sie grzać wywalać uszczelke pod głowicą zapowietrzać sie i inne takie cuda
Kupię tester jak w temacie. Kontakt: 888-698-473 linuxns(at)gmail.com GG: 4583697
ok to co mogło się stać z tą pompą? łopatki wyłamane ? No właśnie o to chodzi. Najpierw sprawdź dokładnie pompę a ewentualnie później głowicę zrywaj. Pozdrawiam.
przyczyna była prosta :) sprzęgło wiskotyczne nie obracało sie na wyższych obrotach , a co do problemów z przyspieszaniem i brakiem mocy - problem rozwiązała wymiana uszczelki pod głowicą :D
mam jeszcze jedno pytanko czy przy regeneracji głowicy wymieniales hydrauliczne popychacze???? :?:
http://obrazki.elektroda.net/8_127400762... http://obrazki.elektroda.net/86_12740076...
A może zwyczajnie silnik "konsumuje"olej. Obawiam się, że głowica "w górę" i diagnostyka tłoków, głowicy itp. Warto sprawdzić kompresję na cylindrach.
A z jakiego powodu kolega sciagał wczesniej głowice?
Olej był lany z beczki w takim dość dużym punkcie wymiany oleju. Nie wiem czy mi teraz wymiana oleju coś pomoże skoro już silnik nie pali...Ten diagnosta po sprawdzeniu ciśnienia stwierdził ze są przegrzane pierścienie, które straciły swoja sprężystość i nie przylegają dobrze do gładzi cylindrycznej. Tylko czemu przez pierwsze 5 sekund ciśnienie w cylindrze...
Witam Mam pytanie odnośnie luzów zaworów w prowadnicach. Jest to głowica BMW 318tds z '95r. silnik M41. Otóż zdemontowałem zawory żeby zobaczyć, jakie są te luzy. No i wszystkie wydechowe mają takie sobie nieduże luzy w prowadnicach, natomiast wszystkie ssące mają dużo większe (kilka krotnie większe) w porównaniu do luzów na wydechowych. No i pytanie:...
Ale poci się pod głowicą czy pod deklem zaworów?
Witam,problemem była pęknięta głowica ,dzięki za pomoc
Witam! Prowadzę zakład montażu instalacji gazowych w samochodach i miałem przypadki jakie opisujecie z BMW E-36 . Nie montowałem tzw. zaworu "stop", natomiast pomagała dokładna regulacja systemu zasilania gazem. Ważne jest miejsce zamontowania reduktora tzn. jego odległość od miksera . Chciałbym jednak przestrzec przed zbytnim lekceważeniem "strzałów...
tłoki są ok, wymieniałem uszczelke pod głowicą i sprawdziłem
A guzik. Tam jest termostat przełączający. Mały obieg masz na bloku, duży na chłodnicy, osobny na nagrzewnicę. Bez termostatu płyn płynie jak chce, to jak zwarcie w obwodzie elektrycznym. UPG nie jest wykluczone ale masz ogrzewanie więc niekoniecznie ładuje spaliny do układu, choć tutaj trzeba by zrobić test CO2. Na pewno w końcu ugotujesz głowicę jak...
Witam po długim czasie zmierzyłem ciśnienie oleju i na rozgrzanym silniku jest prawie 2 bar,po dodaniu gazu ciśnienie rośnie prawie do 5 bar wiec raczej zostaje głowica do robienia.
Po sprawdzeniu przez mechanika stwierdził ze blok silnika jest krzywy i trzeba dac do planowania To jak miał rozebrany silnik to tego nie sprawdził tylko cudownym sposobem po złożeniu silnika i ponownej tej samej usterce tak stwierdził? Po prostu partacz nie mechanik. Pytanie, czy sprawdził głowice zakład, który robił szlif jej. Mogła nawet sama czapka...
Ale my mówimy o BMW od 2014 a nie stare złomy które łyka każda głowica czy jedno czy dwupłytowa.
Dzięki za odpowiedź trochę mnie uspokoiłeś
Może od strony łańcucha rozrządu ci ciśnie olej jak jest krzywa głowica a może gdzieś pęknięta? To trzeba wszystko sprawdzić.
Witam Samochód to BMW e39 528i 193hp 1996r Jest problem ponieważ olej przedostaje się do układu chłodzącego. Mechanicy obstawiają że to uszczelka pod głowicą lub głowica pęknięta. Co o tym sądzicie???
Temat ogarnięty. Ustawiłem prostopadle do płaszczyzny głowicy.
Czyli problem z głowicą? Lub uszczelka?
Coś czuje że remont głowicy się szykuje, skoro już wszystko podmieniałeś.
transit głowica głowica schemat głowica głowica głowica głowica stacja
toyota corolla akumulator samsung oznaczenie telewizor straty przekładnika prądowego
talerz magnetofon szpulowy szlifierka stołowa
Jak uruchomić nagrywanie na dysku Cyfrowego Polsatu? Diagnostyka sterownika silnika Bosch, Opel Z19DTH – jak sprawdzić sprawność ECU?