Dane masz na opakowaniu uszczelki. Do tego silnika wszystko bedzie ok.
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
czy używany silnik lepiej zrób swoją głowicę
Posprawdzaj jeszcze masy dokładnie. Ta na skrzyni może być ok, ale często występują mniejsze przy głowicy.
Wyślij vin to ci sprawdzę .
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
24c02 w tunerze (głowicy) tunera :)
Sprawdź kable czy nie są przetarte od czujnika temperatury i wentylatora. Wentylator nie działa i się grzeje, co innego gdyby działał wtedy można podejrzewać uszczelkę pod głowicą.
Powiększony luz zaworu wskazuje na skrzywienie trzonka zaworu wskutek zderzenia z tłokiem i regulacja luzu niestety nic tu nie pomoże , musisz zwalać głowicę .
Nie polecam kręcić niczym przed dociągnięciem śrub, bo dolne koło pasowe może być luźne (przytrzymywane tylko śrubą) - tak jak to w renówkach lubią robić. Jeśli się kolega przyjrzy dokładnie pierwszemu zdjęciu to widać dokładnie, że jest inny materiał wału jak i koła. Po skręceniu śrub na kołach rozrządu delikatne pokręcenie ręką nic nie uszkodzi. Użycie...
To nie silnik dla majsterkowicza.
Powodem takiego zachowania auta było uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
W tej pozycji powinien być zablokowany wał korbowy: http://obrazki.elektroda.pl/5165561800_1... To jest koło zębate pompy wtryskowej: http://obrazki.elektroda.pl/3896928400_1... Dolna kreska na kole ma się zgrywać z tym wycięciem: http://obrazki.elektroda.pl/3262482300_1... Koło zębate z kasatorem luzu...
Jak wymienić uszczelkę, pod głowicą w Renault Espace 2,0T, bez wyjmowania silnika z samochodu?
1.6 16v z jakim momentem dociągnąć śruby głowicy Reno Kangoo i w jakiej kolejności należy to zrobic
Jak ściągniesz glowice, to dopiero wtedy nic nie będziesz wiedział. Wyjmij wtryski i oglądaj wszystko. pomagaj sobie ciśnieniem powietrza mniej niż 1 bar, wtedy zlokalizujesz o którą głowicę chodzi.
Witam Dane regulacyjne RENAULT TRAFIC II 2.5 dCi 140 (G9U-730), w tym sposób i Nm dokręcania głowicy. (plik .pdf)
Trafić 2.0dci. Po wymianie rozrządu nie odpala. Ściągałem pokrywę zaworów i dźwigienki całe, czy zawory mogły się pogiąć? Rwać głowicę?
Można wysnuć wiele teorii ale bez jakikolwiek czynów nic z tego nie będzie... ;) Oprócz pogietych zaworów mogą być popękane prowadnice zaworów, pęknięta głowica itd
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
będzie trzeba nowe po wyciągnięciu założyć. Będzie trzeba ale to teraz najmniejszy problem. i ten pierwszy tłok czy na samej górze czy może minimalnie w dół Max w górze, wtedy po wydłubaniu zaślepek z głowicy szczeliny w wałkach mają być poziomo a górna część szczeliny ma być równo z płaszczyzną głowicy
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
To co zrobiłeś to żadne rozwiązanie. Nie usunąłeś przyczyny tylko wyskakiwanie komunikatu. Zainstaluj poprawnie lub napraw głowicę.
Thicar daje radę, ale lepiej kupić diagzone z olx z głowicą - lepsze
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
Głowica była planowana.
ZA mało informacji żeby diagnozować wrażenia dźwiękowe na odległość . Teoretycznie ta maź na silniku to nie smar z przegubu tylko płyn chłodzący z pod uszczelki głowicy
Kolizyjny, nie trzeba wyciągać silnika. Trzeba zdjąć głowicę i wymienić krzywe zawory.
Termostat można znależć w silniku , mniej więcej w okolicach głowicy.
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
Odpowietrz. Pewnie uszczelka pod głowicą .
Ja bym postawił na sprawdzenie osiowości uszczeniacza może wałek, lub głowica?
Naprawdę chcesz sam remontować głowicę?
Można i tak. Tłoki normalizuje się, czyli min. obrabia kanały, pod nowe pierścienie, jako że też rowki się wybijają. A zbyt luźno, to katastrofa - robi się zator termiczny, pierścienie nie odprowadzają temperatury do tłoka. W praktyce to wygląda tak, że wieziesz silnik do szlifierni i mówisz "ma być jak nowy". Wtedy to już szlifierza problem, jak to...
Dziękuje za porady. Weźmiemy się za głowicę.
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
Tak wygląda głowica
Zobacz w drugiej głowicy
Nie sądzę, już prędzej głowica
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
w tych silnikach nie ma uszczelek o różnych grubościach. tak powiedziano mi w sklepie. a tok nie wystaje z bloku nawet w gmp. sprawdzalem to przed montażem głowicy
Trzeba ściągnąć głowicę.
Jakieś sugestie? uszczelka głowicy
Sprawdź jeszcze czy nie masz w oleju płynu chłodniczego i czy nie masz żadnych wycieków na silniku, bo może to uszczelka pod głowicą???
Niestety, mimo pomiarów okazało się , że wypalony zawór. więc naprawa głowicy.
Jeżeli chodzi o mnie to mam schemat i widzę jak jest namieszane z tymi znakami ale nie jest to aż tak dramatyzujące
uszczelka pod głowica??
Prawdopodobnie walnięty termostat. A jak pojawiają się bąbelki w zbiorniczku namiarowym lub wywala z niego chłodziwo to uszczelka pod głowicą.
Dziękuję wszystkim za pomoc,problemem była pęknięta głowica.
K9K 700 też nie ma przepływki i intercolera. To silnik o mocy 65kM.Sprawdz kolego czy nie ubywa płynu chłodniczego .Jak tak to może być uszczelka pod głowicą .
Witam Poszukuję takiej głowicy F4R820, może ktoś coś ma? Z góry dziękuję
Żaden.Clip to całe urządzenie,wpólpracuje z własną głowicą.
http://obrazki.elektroda.pl/9263716800_1... Proszę.
Jeśli silnik zgasł podczas zerwania paska to na 100% dostał rozrząd. Pasek wielorowkowy nie napędza nic, co jest potrzebne silnikowi do pracy. Jeśli stuka podczas odpalania, to oberwały zawory w głowicy.
A czasem szarpanie nie pojawiło się po naprawie głowicy?
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
A jaka była przyczyna remontu głowicy ??
No to zostaje tylko targanie głowicy
Na sto procent uszczelka pod głowicą.
Kolejność dokręcania i momenty będziesz miał opisane z nową uszczelką pod głowicę.
kolega Robert dobrze ci radzi to uszczelka pod głowicą
Może być wszystko. Blok, głowica, uszczelka.
napraw starą, bo kazda jest pasowana z głowicą
silnik Mack To nie zabardzo pomaga. Podaj dokładne dane, a otrzymasz dokładną odpowiedź! Model? Rok prod.? Jakaś moc silnika?
stukot wydobywa sie w okolicy głowicy
i założeniu paska osprzętu Bo stary wkręcił się w rozrząd, głowica w górę, tyle w temacie.
Witam. Cy na PB tak się dzieje czy tylko na LPG?? Bo jak tylko na LPG to może jakaś nieszczelność między mikserem a głowica.
Głowica do regeneracji
Na forum już kilka razy było to opisywane. Na wałkach ustawiałem to małe wycięcie do góry i tłok w pozycji górnej, nic nie haczy, ale auto nie chce odpalić No to już głowicę możesz demontować.
Ten górny korek jest z zaworkiem ciśnieniowym i właśnie zaworkiem wyrzuca płyn, cos powodowane jest nagromadzeniem zbyt dużego ciśnienia w układzie, pytanie skąd sie bierze czy ze sprężarki czy z głowicy?
Dobra spawarka transformatorowa i na zwarcie ją.
Odkręcaj najlepiej w dwóch etapach.Po prostu zacznij od zewnątrz i idź do środka.Najpierw dwie z jednej potem dwie z drugiej potem na krzyż i na końcu masz dwie po środku.Żadna filozofia.
Głowica: 1- 5Nm 2- 30Nm 3- 150 stopni +- 3st. 4- 150 stopni +- 3st. Szpilki nowe, jeśli dokręcisz tak na starych, to na pewno zerwiesz! To samo z korbowodami!!! Korbowody: 1- 25Nm 2- 55 stopni +-6st. Jak nie chcesz kupować nowych to kręć na własne wyczucie i odpowiedzialność.
Czy głowica od silnika Renault Laguna II (lub inny model) 1,8 16V będzie pasować do silnika 2,0 16V kod F4A do Laguna II po lifcie?
Dopóki nie zdejmiesz kolektora, to nie zobaczysz skąd cieknie - czy spod uszczelki, czy z pękniętej głowicy.
Po ściągnięciu głowicy wszystko się okaże. Można spróbować najpierw wymienić same uszczelniacze trzonków bez ściągania głowicy.
to może jest właśnie problem Znak jest zaraz za łbem śruby Ja pół dnia gapiłem się w zdjęcia i obrazki jak składałem silnik 2 miesiące temu
Kolego, rozwiązałeś ten problem z obsadami? Udało się wymienić bez zdejmowania głowicy? To była przyczyna?
zawsze będą twarde bo ciśnienie reguluje zawór w korku,może tylko wyrzucac płyn ze zbiorniczka przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą.
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
W czasie testu można sprawdzić ciśnienie w przewodach wodnych. Jak będą twarde jak diabli to raczej uszczelka głowicy.
Drugie tyle planowanie głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności. Może być jeszce i tak, że uszczelka cała ale mikropęknięcie w głowicy się zrobiło. Ok. 5 lat temu robiłem głowicę w Renault Megan po awarii paska rozrządu 1900 zł, pół roku temu Yaris 1,4D-4D 2200 zł.
Wycieki drobne sprawdza się na zimnym motorze a odnośnie znikającego płynu jeżeli na pewno nie ma wycieków odsyłam cię do początku twojego forum ja nadal sugeruje że walnięta uszczelka pod głowicą.
Jeśli jest tak jak piszesz to dziwne że silnik prawidłowo pracuje , a jakie były by koszty ? Trzeba zweryfikować stan po zdjęciu głowicy
Jeżeli wszystko jest dobrze to trzeba sprawdzić ,po jeżdzie czy węże sa twarde i czy nie wyrzuca płynu.Może uszkodzona uszczelka głowicy
Witam, Chciałem zapytać, czy ktoś na forum orientuje się może czy głowica z silnika F4P pasuje do silnika F4R. Szukam na google ale znajduje jedynie informacje że te silniki różnią się głównie skokiem tłoka, a na temat głowic cisza. Chodzi mi o głowicę z silnika F4P 1.8 16V czy będzie pasowała do silnika F4R 2.0 16v także z Laguny II. Będę wdzięczny...
Jeszcze nie rozbierałem więc nie wiem czy są płytki czy reg. jest hydrauliczna, rozumiem że 0,2 i 0,4 dotyczy płytek, pierwszy zawór od koła rozrządu to będzie ssący czy wydechowy? Mam nadzieję, że nie będę musiał ściągać głowicy.
Kolega widzę obstukany, i bardzo dobrze, ale jak myślisz moduł mocy umarł by po wymianie uszczelki pod głowicą?
Radio zagrało! Przyczyna to uszkodzona gadaczka lub jej przycisk No tylko że kolega w lagunie II ph II. Nie ma gadaczki. Co do radia w lagunie, mam podobnie. Czasami ginie dźwięk. Dzieje się to tylko podczas słuchania radia. CD, AUX w tym czasie działają prawidłowo. Podobno przyczyną są zimne luty w tunerze (głowica?).
Witam wszystkich. Czy ktoś się orientuje czy w silnikach 2.0dci (M9R) i 2.3dci (M9T) występują takie same głowice? Znalazłem w niektórych katalogach, że są współzamienne. Wizualnie wyglądają tak samo według katalogów mają takie same zawory, prowadnice. Czy ktoś, montował głowicę z silnika 2.0 do 2.3, mam na myśli samą głowicę bez wałków?
Uuuu, to Stasiu ceny podniósł. A tak poważnie, odkręciłeś chociaż dekiel zaworów? Nie mówię nawet o zdjęciu głowicy.
Jesli przez jakiś czas dymi na biało to musi ubywac wody,stawiam na uszczelkę i nie zapomnij o szlifie głowicy.
Robiłem silnik gdzie trzeba było mocno splanować blok. Szlifierz skrócił tłoki o tą samą wartość . Poszła nominalna grubość uszczelki pod głowicą.
Uszczelniacze wg życzenia klienta wymienione. Jest to do zrobienia bez zdejmowania głowicy. Zamykam
Witam, Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą w Renault 133.14 MWM D226-6. Więc moje pytania: -Jaki powinien być moment dokręcenia śrub na głowicy?? -W jakiej kolejności odkręcać i zakręcać śruby ??
renault głowica renault master głowica dokręcać głowica renault
radio grzać końcówka honda civic benzyna akumulator uszkodzone amortyzatory pralce bosch
mikrokomputer cobra1 dobra turbina wiatrowa
Land Rover Discovery Sport 2.0 Diesel 2017 - Rozrusznik nie kręci Czy nawigacja Blow 720 Sirocco działa jako zestaw głośnomówiący?