Nie ma czujnika w głowicy.
https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_... https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_...
Ale wymieniałem uszczelkę pod głowicą i cłą głowica była remontowana popychacze uszczelniacze itp,ale tak było i przed remontem głowicy.
Kolejna sprawa klient zawsze kłamie lub ostro nagina prawdę, może jeszcze coś kombinował. Podpytaj go czy ten wałek czasem nie poleciał przy próbach odpalania bo już nie palił.
Pytanie czemu się zagotował? Myślę że tutaj tak czy siak słupek pójdzie do huty po zdjęciu głowicy zobacz jak wyglądają gładzie cylindra i płaszcze na tłokach.
Chodzi o ten sterownik przykręcony na głowicy?
Zagłębiłem się w historie samochodu i okazało się że ktoś zmienił na za grubą uszczelkę pod głowicą.
Yhym, a skąd okopcenie przy uszczelce od głowicy ? Wydaję mi się, że to jest chyba największy problem ? czy się mylę ?
wyzszy stopien sprezanie bedzie..zrobiliiscie tuning:)
Bez rozbiórki silnika się nie obejdzie. Masz luz w układzie korbowotłokowym. Na tym cylindrze. Lub nie dobrany luz tłok głowica. Przez internet nie słychać stuku.
Sprawdź szczelność kolektora wydechowego.często mylone ze stukaniem z głowicy a to poprostu nieszczelność-uszkodzona szpilka lub uszczelka
Na początek pasuje podłączyć tester i przejechać pod górę obserwując parametry. Zrobiłbym też test na uszczelkę pod głowicą
Możesz zrobić zdjęcie? W 2.0 TDCi blisko jest chłodnica spalin, ale nie ma szans. Jedyne co mi przychodzi do głowy to pękniecie głowicy do płaszcza wodnego i pompowanie płynu do góry, innej opcji zasadniczo nie widzę.
Witam Mam problem z Focusem 2003r 1,8 tdci 115KM na zimnym silniku po nocy trzeba kręcić z 10sekund zaczyna łapać to jeszcze z 5 sekund z rozrusznikiem i odpali. Po minucie pracy odpala dobrze świece sprawdzone, odzczyt z czujników temperatury paliwa i powietrza -18 a czujnik temperatury głowicy -5 napięcie z czujnika 4,17 V podpięcie przy -20 C na...
Tak głowica sprawdzona na szczelność (pełny pakiet), a po diagnozie żadnych błędów.
uszczelka pod głowicą , ubywa tobie płyn?
Jeśli nie będzie ciśnienia sprężania, to znaczy, że usterka jest mechaniczna, a sterownik rejestruje "wypadanie zapłonów". Wtedy z reguły remont głowicy.
Autko naprawione uszczelka pod głowicą wymieniona ,śmiga elegancko.
Raczej uszczelka pod głowicą. Termostat nie ma wpływu.
Nie napisałeś jaki masz model diesla - ale sądzę że tddi, czyli na pompie rotacyjnej Boscha. Spróbuj - kiedy jest nagrzany i słabo pali - schłodzić pompę wtryskową. Trzeba to zrobić umiejętnie - strumykiem wody, z początku bardzo małym. Szybkie, natychmiastowe schłodzenie jest bardzo szkodliwe. Jeżeli po schłodzeniu pompy wtryskowej odpali natychmiast...
Ja stawiałbym na głowice, lub uszczelke głowicy
Sprawdź testerem odczyt temperatury czujnika głowicy / może czujnik wariuje/.
1,8tddi zawsze miał 90. 115 to 2,0 albo tdci, w każdym razie inna głowica. Teraz zobaczyłem MK2, więc który rok? Wtedy to był Escort.
Która to głowica?
Do hamulców dochodzi. Gubi podciśnienie gdzieś w zaworach. Pisałem na początku że jak się zatka przewód który idzie do filtra powietrza to turbina się włącza (grucha turbiny pracuje) ale sie nie wyłącza. A w jaki sposób jest sterowany zawór turbiny? Może coś z przewodami albo coś innego elektrycznego?
Wygląda to na dziurę w tłoku lub zatarty tłok i uszkodzone pierścienie to i cylinder będzie zjechany . rzeczywiście naprawa będzie droga ale można najpierw zdjąć głowicę i ocenić sytuację.
Ale jak odpalisz auto to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto to czasami nie podnosi się poziom płynu? Co do pompy to, że była wymieniana 8tys. km temu nie oznacza, że jest sprawna. Poza tym jeszcze może być jedna sprawa. Mnie się taka przytrafiła. Kupiłem...
ale akurat na tym ... ?
Takie coś świadczy o zapowietrzonym układzie chłodzenia-po prostu robi się korek parowy o temperaturze większej niż temperatura cieczy. Może i problem z uszczelką pod głowicą?
Spotkałem się z dokładnie takim samym problemem w Focusie. W moim przypadku uszkodzeniu uległa uszczelka między głowicą a kolektorem wydechowym.
Okazała się krzywa głowica została splanowana i wszystko działa jak powinno pozdrawiam
Koledzy 2.0 diesel PSA v16 hdi tdci i nie wiem jak to było jeszcze nazywane. Takie pytanie czy jeśli kupię goly słupek który np pracował na układzie paliwowym delphi albo conti podejdzie do niego układ simens? Ja jakies różnice w głowicy?
Witam. Poszukuje danych montażowych silnika 2,0 TDCi 130 KM. Ford Mondeo MK III. Tłoki, pierścienie,panewki - wymiary i luzy ,głowica ,zawory ,rozrząd i momenty dokręcania śrub.Czyli wszystko co się da.
Witam, udało sie rozwiązać problem? jestem w podobnej sytuacji, zerwany rozrząd, głowica zrobiona, dzwigienki nowe, wałki nowe (podobno potrafią przestawic się krzywki), rozrzad na blokady, nic nie blokuje, przy próbie odpalenia z plaka wyrzuca go na zewnatrz zamiast zasysac do głowicy (psikane w miejscu mocowania czujnika cisnienia doładowania czyli...
Jakiś czas temu znalazłem przyczynę. Przyczyną okazała się moja nadgorliwość. Wentylator włącza się przy 133 stopniach. Dlatego ponieważ czujnik jest w głowicy a nie w płynie. Przykładowo głowica ma 130 stopni a płyn 105. Dlatego ford to tak zaprogramował.
Honda Accord 2.2 Tdci,po naprawie zerwanego łańcucha ,głowicy,nie można odpalić silnika.Pokazuje błąd 57-8 problemy z czujnikiem wału rozrządu.Wymieniłem dwa czujniki wału korbowego i rozrządu,bez efektu.Czy ktoś miał taki problem.
A przykręć ten wtrysk nie wkładając go do głowicy i zobaczysz jak sie zachowuje.
Ja przerabiam właśnie ten temat, Spalanie stukowe na trzecim cylindrze. Dopisanie wtrysków ich kontrola nic nie dała. W moim przypadku po zdjęciu głowicy diagnoza skrzywiony kornowód.
Witam! Ford Mondeo 2.0 TDCi 2002r 130KM FMBA Osobno słupek i głowica. Mam komplet blokad, ustawiam najpierw wał i tłoki nie są w gmp. Czy ktoś może mi potwierdzić prawidłowe zablokowanie wału w pozycji gdzie pierwszy i czwarty tłok są 20mm przed GMP ? Wiem, że ma być ok 50 stopni, ale nigdzie nie ma informacji o wysokości tłoka przed GMP. Pozdrawiam!
Witam Może dokończę stary temat z problemem odpalenia mojego mondeo MK3 okazało się że przeskoczył łańcuch rozrządu (w fordach to sie zdarza) motor 2.0TDCI 136HP,115 tys.km.Oczywiście głowica do roboty etc.koszt z robocizną 3500pln pozdrawiam Piotr
Albo silnik albo głowica jest nie oryginalna. w silniki tdci, czujnik temperatury chłodziwa na 2 piny wyjścia 101 i 102 sterownika, w silniku tddi z klima czujnik jedno przewodowy pin 14 sterownika masa jest silnik. Dla forda typowe, jak zdejmiesz wtyczkę czujnika temperatury chłodziwa, startują wentylatory, symulując awarie, jeśli nie znajdziesz tego...
dzięki to były świece Dodano po 4 mam jeszcze jeden problem mam mały wyciek płynu chyba z pod uszczelki głowicy Czy orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany uszczelki reszty co za tym idzie czyli sprawdzenie głowicy itd...
miałem taki problem z Zafirą 2,0. Głowica była zdejmowana.Samemu bez doświadczenia ciężko to zrobić. jak ktoś to wcześniej robił i można skorzystać z doświadczenia . Dochodzi zakup narzędzi i ryzyko. Łatwiej zdemontować głowicę i zlecić komuś kto się podejmie naprawy głowicy [mam na myśli usunięcie zerwanych świec]
Sprawdze ten czujnik położenia wału, ale słyszałem ze to może być czujnik temperatury ten z głowicy czy z bloku silnika. Czy to możliwe?
Układ był dokładnie wypłukany, ciśnienie zamierzone a chłodniczka oleju została pominięta... odrazu dodam, że blok też został sprawdzony liniałem w celu sprawdzenia ewentualnych nierówności przed montażem głowicy.... Macie jeszcze może jakieś pomysły?
Demontaż głowicy i ocena.Albo od bidy kamera inspekcyjna.Jako ciekawostkę podam ci przykład gdzie po strzale paska pogięło zawory.Ford 1.8 TDCI.Miała być tylko zrobiona głowica.A okazało się że na dwóch korbowodach pękła tuleja sworznia.Gdzie na tłokach był tylko lekki całus. :D
W delphi ma być 230 bar na wolnych i te 1520 to też dobrze (powyżej 1600 bar otwiera się zawór bezpieczeństwa w głowicy pompy). Ciśnienie ok, ja bym sprawdził sterowanie geometrią turbiny.
Witam. Problem z Peugeot Boxer 2,2 TDCI 2009 r. Stukanie w silniku, wydaje mi się, że góra. Rok temu miał generalny remont, bo zakupiłem go z zatartą panewką. Cały dół był robiony, szlif i td. Nowy łańcuch też był. Teraz to stukanie jest bardziej po lewej stronie, patrząc na silnik. Wtryski zostały stare. Co to może być? Dołączę film. Dodam jeszcze,...
w passacie miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i pod korkiem oleju robił się osad coś jakby masło.
Kolego, jestem pełen podziwu dla twojej uporczywej walki z techniką tdci... Ponieważ podmieniłeś już cały układ wtryskowy - pozostają dwie możliwości: albo regeneracja wtrysków została zrobiona nieuczciwie, albo problem leży poza układem paliwowym. Rozumiem, że ostatnie prace przy wtryskach to było stwierdzenie, że mocno leją i zmienione zostały końcówki...
Silnik miał robioną głowice, pierścienie były sprawdzane - stan niewymagający ich wymiany, wtryski 3 szt. po regeneracji, 1szt. nowa, rozrząd ustawiony dobrze, pomimo to średnie ciśnienie na tłokach ok. 20Atm, komputer nie wykrywa jakichkolwiek błędów. Głowica robiona z jakiego powodu :?: :?: :cry:
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica. Genialne, powtórzę widziałeś ten silnik chociaż raz. Jeden jedyny raz. To CR rurka paliwa przykręcona do wtrysku. A sam wtrysk przechodzi przez rurkę z którą się nie styka. A z nieszczelności to tylko olej może polecieć na...
Obecność nagaru w kolektorze wydechowym jak i w kanałach w głowicy była w dużym stopniu? Motor zużywa olej? Wtryskiwacze sprawdzone?
więc coś z precyzją nastawy mu nie pasuje. Oczywiście, bo EGR i zabijają się sądzą w środku więc sam nastawnik nie wystarczy - prosty test porusz samym trzpieniem czy ramieniem EGR bez nastawnika i zobacz czy chodzi lekko czy ciężko, czy nie klei się w środku wracając powoli. Dokręcanie głowicy na czucie to jest hackowanie a nie eksperymenty z termostatem...
Witam , mam 1,8Tdci 2002 .Bardzo ciężko pali zimny praktycznie przestał. jak naładuję ako i dam booster to zapali po kręceniu ok 20s. diesel serwis sprawdził wszystko i twierdzi ,że ciśnienie 1x 26 a na trzech pozostałych 24. Do tej pory jak odpalił to jechał normalnie i ciepły zapalał po krótszym kręceniu, ale po godzinie juz ciężko. Świece ok, próba...
jest pompa z czujnikem poziomu paliwa Mondeo 2,0 tdci nie ma pompy podającej...
A wtryski dobre?! Czemu się wypalił tłok? Trzeba najpierw naprawić przyczynę usterki, a dopiero później zająć się skutkami. próbuj go dłużej odpowietrzać, może powietrze nie może się przebić. Jak były przechowywane wtryski po odkręceniu z głowicy? Czy ich nie odkręcałeś tylko odłożyłeś całą głowicę na bok i tak leżały?
Witam. Robiłem uszczelkę pod głowicą i pierścienie na tłokach w transit 2.0 TDCI i fakt faktem auto stało kilka tygodni bo jeszcze w skrzyni łożysko oporowe było do wymiany i złożyłem wszystko a auto nie chce odpalić. Błędów nie ma. Sprawdzane na komputerze. Zapowietrzyć się nie zapowietrzył. Co to może być?
Hmm pomiar ciśnień na cylindrach , pomiar na hamowni świadczy o wypadkowej stanu silnika. Poszczególne elementy trzeba sprawdzać po kolei. Kolor dumy na jałowym rozgrzanym jałowym zimnym. Brak komunikatów na desce. Stare silniki latają nawet do 0,5mlkkm bez zdjecia głowicy nowe od 2010r o połowę mniej.
Witam, widzę że kolega dysponuje danymi naprawczymi do tego silnika (T7CE), nie znalazłaby się tam jakaś informacja nt. doboru uszczelki pod głowicę - (przedział wystawania tłoka - grubość uszczelki)? Za wszelką pomoc z góry dziękuje.
Dzięki za rady. Czekam do piątku, żeby sprawdzić głowicę pod ciśnieniem. Jeśli to nie będzie to, oddaję auto do innego mechanika, jak się dowiem co to było odpowiem w kolejnym komentarzu.
Witam. W głowicę silnika a prawej strony od strony akumulatora wkręcony jest czujnik -wtyczka, pojedynczy przewód.Za co on odpowiada?.
chyba jest przyczyna ??? - zdjęta głowica ( ta po regeneracji) jak została zalana pianką do sprawdza nieszczelności i dmuchałem w kolektor powietrzem to zaczęło się pienić na 2 cylindrze oba zawory dość intensywnie no i na 4 tylko ssący mniej ....
Witam, posiadam silnik 1.6 tdci 90PS i borykam się z tym samym problemem. Olej na głowicy i zalane nim wtryski na całej długości, aż do dysz dawkujących paliwo. No jest z tego pewna korzyść-wtryski się nie zapiekają ;). Ale na poważnie-po wymianie wtrysków zaczął pojawiać się olej silnikowy na głowicy. Od góry penetrował wtryski, aż po końcówki. Wczoraj...
Znalezione w sieci: W 1.8TDCI nie ma czujnika temperatury wody. Jest czujnik temperatury głowicy (CHT), wkręcony w głowicę z prawej strony, i tylko na jego podstawie komputer ustala kiedy włączyć wentylator, jakie wskazanie dać na deskę/zegary, itp.
Skąd pewność że to wtryski elektromagnetyczne a nie piezo? Jak piezo to 12 V nic nie da ani nie uszkodzi o ile podawałeś przy odpiętej wtyczce. Sprawdź rezystancje cewek, jak kilka ohm to masz elektromagnetyczne i możesz podawać tam te swoje 12 V, jak rezystancja jest w okolicach 20 kOhm to piezo i ich tak nie wysterujesz. Potrzeba tutaj ok. 80 V. Może...
Sprawdź bądź wymień czujnik tem. głowicy. Sprawdź czujnik ciśnieniowy listwy kolektora paliwa oraz wtryskiwacze. Podłącz do jakiegoś komputera żeby zobaczyć jakie błędy wyskakują.
Tak i nie najpierw przykrecic kluczem dynamometrycznym 10nm a później kątomierz i 70stopni, dobrze wyczyścić miejsce pod podkładka i końcówkę wtrysku nie używając jakiś ostrych narzędzi i nie uszkodzic końcówki i dyszy rozpylajacej, jeżeli będzie widać że w głowicy gniazdo wtryskiwacza ta płaszczyzna jest jakaś nierówna czy coś to trzeba delikatnie...
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
No własnie w tym problem nie ma pomiaru temperatury cieczy, nawet na chłodnicy, jedyny czujnik jaki udało nam się znaleźć w samochodzie i na schemacie to czujnik temperatury silnika umieszczony w głowicy silnika. Pomiar diagnoskopem pokazywał zawsze max 90 *C i brak było jakichkolwiek sygnałów o przegrzaniu silnika, kody p0251, p1211. Zrobiliśmy tez...
Nie znam dokładnie Fiesty tdci, ale fordowskie tdci mają dwuzakresowy czujnik CHT temperatury silnika w głowicy. Jest to czujnik termistorowy, zasilany dwoma różnymi napięciami, odpowiednim dla każdego z zakresów, niestety stosunkowo często zawodny. Bardzo często się zdarza, że czujnik w dolnym zakresie (od –40 °C do ok. +78 °C) pracuje poprawnie,...
tak tylko jest jeszcze mały problem w tym aucie pękł pasek zdemontowałem głowice i teraz mam obawy co do pompy wysokiego ciśnienia montowanej z 2 strony głowicy która jest napędzana wałkiem z głowicy i ustawienie tych wałków, i jak mam zdjętą głowice to czy pierwszy tłok od strony rozrządu nie powinien być do góry można powiedzieć w G,M,Punkcie ???...
Witam wszystkich. Mam pewien problem ze swoim Fordem focus mk1 1.8 tdci . Może ktoś da stosowne radę. Wycieka płyn chłodniczy z tyłu bloka silnika po prawej stronie. Gdzieś nad radziatrem chłodzenia oleju. Wlewamy płyn za noc litp półtora Wycieka Może przy wyjściu chłodzenia z silnika poszła jakas uszczelka. A może uszczelka z pod głowicy????? Aby tylko...
Witam. Mogłby ktoś mi opisać krok po kroku ustawienie rozrządu od podstaw w Ford C-Max 2.0 TDCi o mocy 136 KM? Mam auto (sam blok silnika) i chciałbym ustawić wał i go zablokować. Wał ma dwa otwory do blokowania - które jest właściwe? Gdy już ustawiony i zablokowany będzie wał, zamierzam założyć głowicę i wałki. Jak ustawić wałki, żeby były prawidłowo?...
Z tego co wiem, regeneracja wtrysków nie zawsze przynosi efekty, bo w MK3 2.0 TDCI zwykle przyczyną uszkodzenia wtrysków są opiłki z pompy wtryskowej. Może nie wchodzenie na obroty jest związane z brakiem odpowiedniego ciśnienia na listwie wtryskowej tudzież pompą wtryskową, przez co też może kopcić na biało. Na biało może kopcić też przez wysoką wilgotność...
Dzięki wojciechjanusz super wyjaśnione od razu założyłem sitko w odmie, moja turbina wygląda podobnie jak na tych zdjęciach, pozostało mi wyczyścić ten szlam i mam nadzieje że wróci moc. Czy ktoś ma jakiś lepszy pomysł jak wyczyścić zawór ssący bez zdejmowania głowicy? bo ja mam zamiar spróbować go rozpuścić WD40 przez wlot od kolektora ssącego.
Witam, kupiłem Mondeo 1.6 tdci 115 koni 2011r z urwanym rozrządem - została zrobiona głowica , wymiana zaworów , docieranie, planowanie oraz nowy wałek rozrządu i koniki . Samochód odpalił bez problemu po remoncie i na wolnych obrotach chodził w miarę ok . Jak już się zagrzał przestał dymić także wszystko wskazywało na sukces . Niestety jazda próbna...
Powiem ci że nie zauważyłem jakiegoś okrojonego softu z porównaniu do tego czerwonego . Mówię tutaj o wersji z plusem. Głowy nie dam czy we wszystkich markach, może i jakieś różnice są. Podam ci przykład (bo tylko na tym miałem porównanie) np focus 1.6 tdci. Takie same funkcje. Grupę vag ogarnia. Choć w robocie mam ori VCDS i przy tej grupie pracuje...
Witam, Autko ja w opisie pełno olej przedostało się do układu chłodzenia. Na początek obstawiałem chłodnicze oleju ale okazała się być szczelna, głowica ściągnięta sprawdzona na szczelność jest okej, po uszczelce tez za bardzo nie widać żeby była uszkodzona . Macie jakieś doświadczenie w tej sprawie pozostał jeszcze blok, ale jakoś nie chce mi się w...
Ford jest z 5 biegową skrzynią biegów - w trasie brakuje 6tki. Spalanie min 7 trasa w mieście 9-zima12l. Osobiście bralbym 2.0 136/140KM. Tdci. Zawory są do okresowej regulacji- w benzynie 2.0. Laguna w kombi wg. Mnie ładniejsza z lpg chodzi poezja. Hydraulika w głowicy. Wygodniejsza ale mniejszy bagażnik. Może cruze 1.8 lpg - zawory do okresowej regulacji-...
I jeszcze jedna rzecz, o której poniekąd wspomniał Jurek, czy koło pasowe wałka rozrządu w starym i nowym silniku jest takie samo ? Spotkałem, co prawda w fieście 1,4 tdci, ale to praktycznie bliźniacze silniki, że w zależności od modelu/roku produkcji koła w miejscu, w którym czujnik wałka odczytuje jego położenie różnią się (niby synchro masz, ale...)...
Sprawdź rezystancję między pinami czujnika. - między stykami "A" i "C" - 13,4 Om, - między stykami "A" i "B" - 0,6 Om, - między stykami "B" i "C" - 12,9 Om. Przynajmniej powinne mieć podobne wartości. Jeśli któreś piny mają zwarcie lub w ogóle nie ma przejść to do wymiany czujnik. Ale oprócz czujnika może być sytuacja że się przestawił rozrząd i jego...
Np. 1.8 TDCI w Fordach, przedliftowy był z łańcuchem na dole, polift z mokrym paskiem, góra w obu na pasku czy możliwa jest tania naprawa przy zerwanym pasku rozrządu? Jeśli masz narzędzia i wiedzę to tak-zregenerujesz sam głowicę i poskładasz silnik to poniesiesz tylko koszty części, w innym przypadku naprawa tego silnika (NFU) to przedział 3-3,5 tyś.
Z tą uszczelka albo pękniętymi tulejami był chyba większy problem w przedliftowych 1.6 TDCi. Podobno przegrzewanie powodowala jazda miejska i dpf z przodu silnika, który wypalając się mocno przegrzewał blok. Znajomy z forda mówił też ze uszczelki pod głowicą nie miały kanałów od płynu po środku bloku. Często zdarzają się przedlifty z uszkodzonym silnikiem....
Witam! głowica zdjęta tłok pęknięty, tłok wyjąłem bez demontażu aluminiowego korpusu, ciężko ale jest to możliwe, gorzej pewnie by było z czwartym tłokiem bo tam już jest mocno utrudniony dostęp. Teraz będę zabierał się za montaż i moje pytanie czy po złożeniu wszystkiego mogę kręcić rozrusznikiem bez podłączonych wtryskiwaczy, czy nie złapie mi jakiegoś...
Sprawdźcie sterowniki bo bzdury piszecie. Inne sterowniki, wtyczki, inny układ pinów. Nie zamienia się przedlifta na po i odwrotnie bo to się nie opłaca, taniej wyjdzie kupić drugie auto, bo trzeba robić całą instalację auta na tą samą co silnik. Niech się wypowie ten który przekładał bo teoretycznie jest to do zrobienia ale w praktyce wychodzą cyrki...
Hi, Słupek, kolo foniczne, głowica wałki, wszytko zostało oryginalne, zmienione zostały pierścienie, któreś panewki i wymieniony jeden tłok, reszta oryginał . Kolo foniczne można przykręcić tylko w jeden pozycji, nie da rady tego umocować inaczej. Czujnik wałka czyta z krzywki wałka ssącego. Nie mam z czym porównać (nie mamy takiego drugiego pracującego...
Koledzy dzisiaj zdiąłem rure która wychodzi z intercooler-a do silnika i na dole bylo trochę oleju. Tylko może ktoś podpowie jak to możliwe ze 3-4 minuty po odpaleniu po nocy auto zakopci jakby Papieża wybierali i przestaje. Olej gdzieś spływa i spala się. Nawet na wolnych obrotach. Teorie: - PIERSCIENIE - mozliwe ale przecież cały czas by kopcił -...
Jeżeli po zamianie wtryskiwaczy miejscami problem nadal pozostał to wszystko wskazuje na mechaniczną awarię czwartego cylindra (popękane pierścienie, dziura w tłoku, popękana głowica, wypalone gniazda lub zawory albo nadmierne oblepienie nagarem itp). Wykonać pomiar sprężania dla każdego z cylindrów. Wstrzymaj się z wymianą "jakichś czujników" bo to...
W tym silniku są 2 czujniki temperatury. Jeden temperatury cieczy chłodzącej a drugi temperatury głowicy cylindrów CHT. Godzinkę temu się przejechałem i czujnik temp. głowicy cylindrów pokazuje raczej dobrze - na zimnym 20C i płynnie rośnie do ok 80C a ten drugi na zimnym pokazuje 75C i rośnie do 295C przeskakując o różne wartości np. z 155C przeskoczył...
U nie w Merivie B (A14NEL) nie ma dodatkowej grzałki w termostacie. Tam gdzie jest grzałka i są z nią problemy jest też błąd oraz zdarzają się problemy z przegrzaniem silnika dlatego trzeba na to zwracać uwagę. Ogólnie ciągniemy temat pomimo że autor już rozwiązał swój problem :) Ale prawda jest że co mechanik i co opinia to jest inaczej. Ale sporo...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
jak było, to do kosza... Co powiecie o silnikach 1,8 d ,td oraz td z intercoolerem w ford mondeo mkl mkll oraz escort, totalna porażka, te dwa paski rozrządu... , trwałość też porażka, żeliwna głowica... w focusie go unowocześnili o commonrail i troche inny rozrząd, ale ogólnie porażka... Że to całkiem dobre silniczki, szczególnie wersja wolnossąca...
Jak masz pojęcie trochę o mechanice i dostęp do podnośnika/kanału ja bym zaryzykował zrobienie pompy samemu tak jak ja to zrobiłem. Napisał sam, że jest świeżakiem w tej branży. Wtryskiwacze też można samemu zrobić na oryginalnych zaworkach, ewentualnie od razu końcówki wymienić, w ramach samoadaptacji dojdą do siebie. W pompie jeżeli poszła głowica...
To są na pewno wkręcane wtryski do głowicy i nie ma możliwości ich obracać pod uchwytem Y. Klucz dedykowany do ich wkręcania (ALLEGRO) ma z boku "okienko" podejrzewam za do włożenia przyrządu mocowanego np. w otworze przelewu i rozpartym na dwóch sąsiednich wtryskiwaczach.
Jak popatrzysz na silnik to pod prawą częścią listwy paliwowej wkręcony w głowicę nad kablem zasilającym świece żarowe kostka trzy piny śruba na ósemkę.Nie ma konieczności kasowania błędu jeśli to czujnik jest przyczyną to jak będzie dobrze sam się wyczyści z komputera.
Ford Mondeo mk3 2003r 2.0 tdci, szarpie traci moc, nierowno pracuje. Wyswietla blad p0023 awarie elektrozaworu sterowania zmiennymi fazami na walku wydechowym. Problem w tym, że ten silnik nie ma zmiennych faz rozrządu ani na wydechowym, ani na ssącym wałku rozrządu. Chodzi prawdopodobnie o czujnik położenia wałka rozrządu, jest zlokalizowany pod szyną...
Temat rozwiazany już dawno, piszę dla potomności. Wymiana końcówki wtryskiwacza nie spowodowala błednego działania silnika. Fordowskie 1.8 TDCI jest dość mało wrazliwe na sztuczki z wtryskiwaczami, tj. mozna np. zamienić miejscami na próbe bez programowania i auto odpala. W moim konkretnie przypadku zostal wymieniony rozpylacz, pozostawiają pozostała...
Te uszczelki są na górze, a na styku głowicy i wtryskiwacza masz miedziane podkładki i są prawdopodobnie wypalone. Nawet jeśli byłyby uszkodzone podkładki metalowe pomiędzy wtryskiwaczem i głowicą, to przy szczelnych uszczelkach pomiędzy wtryskiwaczem i pokrywą klawiatury spaliny szły by do odmy, a nie na zewnątrz. Wymieniłbym te dwie uszczelki (ze...
transit głowica głowica schemat głowica głowica głowica głowica stacja
ładowanie chińskiego skutera przewody wysokiego rezystancja mazda diagnostyczny
Popychacze hydrauliczne i dźwigarki w Renault Laguna II 1.8 16V 2004 Jak zastąpić niedziałający system nawigacji w samochodzie?