Nie napisałeś jakiej marki była stara głowica, wystarczyło nawet zdjęcie z przodu. Tu zgaduję, że będzie to wynalazek podobny do tej głowicy https://www.skleparmatura.pl/valvex/glow...
A te z katalogu Gorgiel? Ale autor pisał że: Mierzylem 30x1.5 ale nie pasuje.
Jeśli masz zawory pod grzejnikiem to je zakręć. Następnie tam gdzie odpowietrznik spuść ciśnienie i nadmiar wody. Następnie odkręć głowicę razem z wkładką termostatyczną. Potem Jak już będziesz miał na wierzchu wkłądkę termostatyczną to będzie można ją złapać kluczem i drugim kluczem odkręcić nakrętką mocującą głowicę. Uważaj tylko żeby nie zniszczyć...
Wreszcie sobie poradziłem. Iglica odblokowana. Dziękuję. Temat zamknięty.
Poprzez kryzowanie nie ustawisz temperatury. Podmień na próbę głowicę termostatu z innego pomieszczenia. Może jest wadliwa.
Znalazłem producenta i dowiedziałem się, że: Produkujemy głowice nowsze zastępujące ten model: -Głowica termostatyczna Clasic symbol GM.03.BB -Głowica termostatyczna Prestige (biała-biała) symbol GM.05 (M635A006) -Głowica termostatyczna Plus symbol GS.08 Na naszej stronie internetowej ( [url=www.varioterm.pl]www.varioterm.pl) można zobaczyć jak wygląda...
Nic nie odłączałem ale przyjrzałem się dokładniej obudowie i coś zauważyłem, koło złącza wyświetlacza są dwa styki, może to jest sensor? Rozbiorę dalej i dam znać.
Minęło już półtora roku od wymiany głowicy i bateria teraz nie cieknie. Niestety mam inny problem z tą samą baterią, Bardzo ciężko jest ustawić optymalną temperaturę wody, Niewielki ruch termostatu błyskawicznie zmienia wodę ciepłą na zimną i vice versa. Zauważyłem, że pomimo w miarę równych ciśnień wody w wodociągu, to na tej jedynej baterii jest dużo...
a może masz głowicę zamontowaną w takiej pozycji że sama nagrzewa się szybciej (np. pod parapetem pokrętłem do góry/? ) spróbuj zdjąć głowicę termostatu i zobacz czy to samo będzie się działo
No niby takie są a w opisach mają zgodność z innymi głowicami czy zaworami nawet Danfoss więc wiele głowic powinno tu pasować. https://allegro.pl/listing?string=Zaw%C3...
Witam. Czy któś zna firmę która byłaby w stanie przerobić głowice termostatu baterii prysznicowej ? Woda ciepła po prawej zimna po lewej. Modeł głowicy : MODEL : GL-T-04
Witm. Mam tą samą baterię i już kilkukrotnie czyściłem głowicę z termostatem. Kluczem nasadowym 24 najlepiej przedłużonym wykręcamy głowicę, następnie na kilka godzin wkładam do słoika z odkamieniaczem albo octem. Co jakiś czas warto kilkukrotnie obrócić głowicę z pozycji ciepłej na zimną i z powrotem. Jak termostat przekręca się już płynnie płuczę...
Przy montażu nowej głowicy należy ją odkręcić na full ((ustawienie jak na 2-gim zdjęciu), gdyż wtedy się dokładnie włoży do występów. Może warto kupić głowicę Danfoss nowszego typu.
Po demontażu widzę coś takiego jak na drugim zdjęciu. Czerwony kołnierz z cyferkami. Co to może być ? czy to też należy zdemontować ? To jest regulator nastawy wstępnej. Nie należy próbować go demontować.
A jak sprawdzić czy termostat otwiera . I jak sprawdzić czy pompa kręci? Na poziomie takiej wiedzy możesz tylko narobić więcej szkód, przyczyn może być naprawdę wiele, uszczelka głowicy, pęknięty blok, głowica, termostat, nie działający wentylator, zabita chłodnica. Dobra rada pierwszy lepszy mechanik postawi diagnozę w 5min
To jest zawór Danfoss przeznaczony do głowicy mocowanej na gwint istnieją zarówno na gwint, jak i na "klik"). Jeśli chce się, by głowica pasowała, to warto iść do sklepu z tą głowica, by dobrali zawór. Tak po prawdzie, to zwykle szybciej zużywa się głowica (termostat przestaje prawidłowo rozpoznawać temepraturę) i na ogół to częściej trzeba wymienić...
Jeżeli odetniesz część grzejników to powrót ma prawo być "szybciej" cieplejszy. Jeżeli odetniesz wszystkie grzejniki to powrót nigdy nie będzie ciepły, bo zamkniesz przepływ wody. Każdy grzejnik posiadający głowicę termostatyczną ma możliwość sterowania - obniżenia temp. pomieszczenia, bo głowica termostatyczna to indywidualny termostat pomieszczenia....
Jeżeli to głowica klik ustawiasz na punkt zero i przekręcasz w lewo
Tutaj od strony głowicy termostatu jest ciepła od drugiej strony jest powrót. Wszystko przechodzi później w jedną rurkę.
Ten fioletowy pierścień służy tylko do optycznego oznaczenia ulubionej (najczęściej stosowanej) nastawy . Kręcenie tą tarczą nic nie zmienia w działaniu głowicy.
Wymieniasz cały zawór na taki lub odpowiednik + głowica i masz z termostatem. https://foxhurt.pl/armatura-zawor-termos... Oczywiście do tego, co jest w tym linku, trzeba też dokupić głowicę. Jest wiele marek zaworów termostatycznych (Danfoss, Herz, Honeywell, Valvex...) i do nich sie dobiera głowicę.
Króciec przy głowicy pękł. Obudowa termostatu, nowa z 70pln. Całośc naprawy powinna się zamknąć w 3 stówach.
uszczelka głowicy, termostat lub zakamieniona nagrzewnica
Powinno się móc dobrać głowicę (np. na Allegro czy OLX). To nie 'trójnik" pozostanie, lecz zawór (bez głowicy).
Termostat jest w głowicy do wymiany trzeba zdjąć pasek rozrządu.
Zamykasz te zawory Jak można zamknąć zawór dolotowy jeżeli nie trzyma ani głowica termostatyczna ani nie pomogła wymiana wkładki zaworu dolotowego. Jeżeli masz przyłącze pod grzejnikiem (brak zdjęcia) to może coś się da zrobić ale byłbym ostrożny aby nie zalać mieszkania
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Nie do chłodnicy, tylko do magistrali wodnej zasilającej głowicę wodą przed termostatem, tam masz właściwy pomiar.
Trzeba sprawdzić czujnik dla licznika, wiązkę pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Jeżeli wskazówka nie opiera się o ogranicznik po wyłączeniu zapłonu to możliwe że masz uszkodzony licznik. Zrób pomiary i nie mieszaj do tego uszczelki pod głowicą czy termostatu.
Jeżeli masz głowicę termostatu zdjętą, tam wystaje taki czopek. Jak go naciskasz, wciska się? Po wciśnięciu sprężyna go odbija? Jeżeli wciska się i odbija, sam zawór jest OK.
Nie zauważyłem albo nie dostałem maila po drugim poście i dlatego dopiero teraz odpowiadam. 1. Czy łączność bezprzewodowa między poszczególnymi elementami HomeMatic jest szyfrowana? ODP: Jest taka możliwość. Można włączyć szyfrowanie. 2. Czy do każdej głowicy termostatycznej można przypisać inny klucz szyfrujący? ODP: Przyznam, że nie wiem. Klucz jest...
Prawdopodobnie będziesz musiał zastosować adapter jak w wątku https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... ja taki zastosowałem u siebie na identycznych zaworach aby współpracowały z elektronicznymi termostatami jest to chyba redukcja Danfoss RTD na M30x1,5
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
Miałem to samo w XC70 2003. Skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą. Termostat i korek też wymieniałem.
Śmiało możesz ją wykręcić nic się nie stanie,tak jak pisał kolega wyżej za nakretką masz regulację. http://obrazki.elektroda.net/70_12612525... tak to wygląda po ściągnięciu głowicy.
Jeszcze dodam, że to jest prawdopodobnie głowica cieczowa (termostat cieczowy a nie gazowy) i takie reagują nieco wolniej na zmiany temperatury niż te gazowe.
Witam Zakupiłem taką głowicę: https://www.rtx24.pl/glowica-termostatyc... którą chciałbym podpiąć do grzejnika i systemu inteligentnego domu HomeAssistant. Niestety mam problem z zamontowaniem głowicy. Żaden adapter z zestawu z głowicą nie pasuje do mojej wkładki termostatycznej. https://obrazki.elektroda.pl/2170128600_...
Witam, wydmuchało mi uszczelkę pod glowicą co poskutkowało przegrzaniem silnika że aż glowica pękła, po zmianie uszczelki i zamontowaniu nowej głowicy ciagnig cały czas się grzeje, nie mam zamontowanego termostatu a i tak temperatura wskakuje na czerwone pole. Czujnik i wskaźnik zostały podmienione na nowe i tak sama historia. Czy jest ktoś wstanie...
.... Nie sądzę, aby wodociągi dawały więcej niż 10 barów... Chyba do 6 barów, najczęściej między 4 a 5. ... tam, gdzie nastawiona była dana wartość inna niż maks termostaty szlag trafił.... To dziwne no ale samo się nie zepsuło.
Kapanie z zaworu po próbie odkręcania głowicy termostatycznej oznacza. że zawór, nie głowica jest do wymiany. Sprawny zawór, nawet po zdjęciu głowicy nie ma prawa przeciekać.
Faktycznie, dzięki. Odkręciłem, nastawa była na N, skręciłem na 3 i szumi trochę mniej, ale nadal szumi, nawet jak głowica termostatu jest na zero. Czyli jednak odpowietrzyć? Nie chce mi się bić ze spółdzielnią, bo ich pracownicy przyjdą, popatrzą i powiedzą, że inni mają gorzej. Moja matka jest chora, przeszkadza jej ten szum w każdym pokoju i nie...
Niestety nie pomogę,ale napiszę Ci,że danfoss słabo się sprawdza w zestawieniu głowica+termostat no i jak dla mnie termostat średnio wygląda. A Twój planowany zestaw to głowica hr91Ee plus termostat evohome round? A może luknij na salus,swego czasu się nim interesowałem i miał dobre opinie.
Witam, odkręć głowicę termostatu i sprawdź czy nie jest zablokowana iglica zaworu.
Witam! Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTi z 2008 roku. Autko nie ma mocy, chodzi głośno. Co naprawiłam: - głowica po renowacji, wygięta :/ - uszczelka pod głowicą, - termostat, - nastawnik faz rozrzadu Po złożeniu i chęci zrobienia adaptacji jest błąd P1025, którego nie idzie usunąć. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że grzebień od wałków faz rozrządu...
Najlepiej zamienić z głowicą z innego kaloryfera i wszystko jasne.
Podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego na inny sprawny lub nowy.
Jeśli słyszysz szum w momencie gdy masz całkowicie skręconą głowicę/termostat to znaczy, że odgłosu szumu nie wydaje przepływająca woda.
W 90% procent przypadków winny jet czujnik temperatury silnika (czterostykowy w plastikowym korpusie przy głowicy) Warto również sprawdzić termostat
Pompa, albo głowica
Nowy termostat bez tych dziurek zapewne działa nieprawidłowo bo płyn go nie opływa. I temperatura wokół niego nie odzwierciedla temperatury płynu w silniku. Wszystko zależnie od konstrukcji układu chłodzenia, ale jak dziurki były w fabrycznym to i w obecnym by pasowały. A tak z innej beczki bo może przyczyna wachania temperatury poprzednio nie był termostat...
Tak czujnik jest w głowicy zwany termostatem.
Witaj, sprężyną w kierunku głowicy.
Zacznijmy od tego, że co za dzban zamontował tak głowicę termostatyczną, że lekko rozgrzewający się grzejnik, zaraz podniesie jej temperaturę i pewnie odcina grzanie. Najpierw jak już zostało tutaj zasugerowane, zdejmij termostat z głowicy. Jeśli pomoże, to tzreba przekręcić głowicę termostatyczną o 180 stopni. https://obrazki.elektroda.pl/4246806000_...
Dzięki za info.... ja odkamieniłem, przeczyściłem sitko i również popłynęła cieplejsza, ale niewiele. Zdecydowałem się nową głowicę z termostatem, trafiłem nową za połowę ceny. Jutro dotrze, wymienię i mam nadzieje problem na jakiś czas zażegnam .
Hej, Mam problem z grzejnikiem. Został odpowietrzony, ale to nie pomogło więc pozostaje dostać się do cypla,który trzeba ruszyć do działania. Pytanie jak dostać bez uszkodzenia głowicy.Probowałem to odkręcić, ale nie ma reakcji albo coś źle robię. Z tego co widzę są to całe zawory i ta śruba gdzie wchodzi głowica nie wiem czy jest do wykręcenia. Ogólnie...
Nie wiem czy wiesz o tym, że rolą termostatu grzejnikowego jest utrzymywanie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniu a nie temperatury grzejnika. To czy ci będzie ciekło z zaworu zależy tylko od stanu technicznego zaworu a nie od tego czy sam przekręcisz tę śrubę regulacji wstępnej czy zrobi ci to tak zwany fachowiec. Trzpień o którym piszesz można...
A może głupieje sama głowica od termostatu? Jak dasz radę, to odkręć samą głowicę regulacyjną i sprawdź czy ten wystający bolec się lekko porusza
Właśnie nie bardzo, żaden z podanych przez Ciebie nie ma zintegrowanego termostatu.
Wg mnie jeżeli drzwi garażowe masz ocieplone to w Twoim garażu temperatura nie spadnie poniżej zera nawet po kilku dniach. Piec przy dobrze ocieplonym budynku w ciągu nocy raczej się nie włączy bo jak napisałeś temperatura nie spadnie poniżej temperatury trybu nocnego ale w ciągu nocy także temperatura nie spadnie poniżej zera w garażu. Dla pewności...
Jest chłodno jeżeli masz małe pomieszczenie z grzejnikiem i problemową głowicą z tematu to zamknij drzwi by nie wychłodzić całego domu zakręć na śnieżynkę termostat otwórz okno przewietrz aż tempr spadnie ok. 10* i wtedy zacznij kręcić termostatem i zobaczysz kiedy przy której cyfrze zaczyna grzać.
Witam kolego! Ten czujnik temperatury jest w większości wkręcony w głowicę przy termostacie ( koniec silnka ) lub w głowicę też okolice termostatu Podaj jeszcze czy ten czujnik ma jedo wyście na kostkę czy dwa piny? Bo możesz to sam sprawdzić na tzw. krótko poprzes próbówkę samochodową na 12 V podpinasz jeden kabelek do masy drugi z probówki do wejścia...
Raczej uszczelka pod głowicą. Termostat nie ma wpływu.
1) Sprawna głowica przy nastawie * utrzymuje temperaturę w pomieszczeniu 5'C, 0 - zamyka zawór niezależnie od temperatury 2) Jeśli zamkniesz zasilanie lub powrót, to nie ma obiegu przez grzejnik. Wniosek jest taki, że nie grzejesz instalacji grzałką w grzejniku. Może być lekko ciepła druga rurka, ale bez przepływu straty energii są minimalne. 3) Patrz...
Witam. W domu mojej mamy jest zainstalowany piec Beretta CIAO 24. Instalacja wygląda następująco: w domu jest podłogówka i jeden grzejnik łazienkowy. Piecem steruje sterownik ALPHA 7D bezprzewodowy, który jest w jednym największym pomieszczeniu. I niestety w jednym pokoju jest zimniej, a w drugim cieplej. W tym momencie brak automatycznych termostatów...
Czy czasem termostat (elektronicznie sterowany zawór) nie reguluje temperatury powrotu, przed pompą cieczy chłodzącej? Czy termostat klasycznie reguluje temperaturę na wyjściu z głowicy? Czy klimatyzacja nie uruchamia się automatycznie celem osuszenia powietrza oraz obciążenia silnika celem szybszego rozgrzewania?
Dziś miałem odpalony przez 40 min i nic zero wycieku ,zamówiłem test do sprawdzenia uszczelki pod głowicą Termostat też może dawać takie znaki ?
to jest zawór pod głowicę z termostatem. Możesz ustawić limity na głowicy jak ją założysz, a kryzowanie zrobić najlepiej na dolnym zaworku jeżeli go masz.
To jest czujnik do klimatyzacji, czujnik do ECU powinien być koło termostatu, przy głowicy. Pin 3 i 4 kolory niebieski brązowy i brązowo zielony. Na zdjęciu to będzie numer 10. Kolory i wartości dla rocznika 2000, ale powinieneś mieć tak samo. Sorry, ale zdjęcie wczytało się odwrócone. https://obrazki.elektroda.pl/8284899000_...
Odkręcasz tą nakrętkę za głowicą. Woda nie poleci, sam zawór jest w rurze.
Jak po odpaleniu np 5 min odkręcasz korek i wywala ciśnienie to może być uszczelka pod głowicą. Termostat poprawnie zamontowany ? W obudowie są kanały które można zaślepić źle obróconym termostatem. Odpowietrzony dobrze ?
Nie będzie pasowac. Nawet widać, że ten adapter nie ma zewnętrznego gwintu, więc musiałaby być jakaś "na klik". W ogóle to głowica powinna być zawsze "omiatana" powietrzem, gdyż inaczej nie spełnia roli termostatu, czyli nie nalezy jej zasłaniać meblami, ani kotarami. Powinna być odsłonięta.
Większość zaworów termostatycznych przy kryzowaniu kręci sie w koło (bez oporu), gdyż na ogół to kryzowanie polega na przysuwaniu lub odsuwaniu przysłony na przepływ wody (i nie ma żadnej blokady). Opór jest w tych, w których "kryzowanie" polega na przysuwaniu lub odsuwaniu grzybka zaworu. To, ze się dookoła kręci wcale nie musi oznaczać uszkodzenia...
. Pompę mam zamontowaną na powrocie. Dobrze, a piec nie ma swojej? i jaki to piec. Czy można wpić go między powrót a zasilanie Można. Nie mam termostatu pokojowego, mam tylko zawory termostatyczne na grzejnikach. To prościej jest zdjąć jeden termostat (samą głowicę) w największym grzejniku w najzimniejszym pomieszczeniu.
Witam Mam taki sam problem ze swoim audi. Wymieniona uszczelka pod głowicą termostat sprawny, pompa sprawna, wszystkie klapy od sterowania nawiewami działają poprawnie. Po odpowietrzeniu układu jest ogrzewanie tak jak być powinno czyli daje ciepłe na własnych obrotach silnika przez dwa, trzy dni i znowu problem powraca. Nieszczelność uszczelki jest...
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Nie wiem czy ten problem masz od dawna, czy jest od początku działania instalacji, lub czy czasem nie dokonałeś jakiś przeróbek. Zakładam że przed grzejnikami masz zainstalowane zawory termostatyczne. Może się okazać że wykonawca instalacji zamontował zawory z wstępną nastawą i albo zbyt bardzo zdławił zawór albo oryginalnie był tak ustawiony i nawet...
Każda głowica pod wkładkę M30x1,5 będzie pasowała, z markowych wkładek DANFOSS, [url=http://www.danfoss.com/Poland/Produ... OVENTROP, [url=http://www.oventrop.de/products.asp... HERZ [url=http://www.herz.com.pl/produkt.php?...
Głowica odkręcona na maksa jutro sprawdzę odkrece termostaty i zobaczymy jak będą grzać jeżeli chodzi o zawory dolne to jest to odkręcone na większą połowę
Szanowni forumowicze mam pytanie czy jest opcja zastąpienia w grzejniku z dolnym podłączeniem u góry głowicy termostatu na zwykłe ,,pokrętło". Grzejniki działają z piecem na miał.
Jako tako może na samo pęknięcie głowicy termostat nie ma wpływu ale na grzanie się czwartego cylindra już tak. A to zwiększona tendencja do osadzania się tam kamienia. To znów podnosi temperaturę, może powodować naprężania i odkształcenia w wyjątkowych sytuacjach. Normalna rzecz w silnikach z długim blokiem i bezmyślnie wyjętym termostatem.
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Termostat ma otworek odpowietrzający. Głowica ma połączenie małego obiegu. Układ chłodzenia powinien odpowietrzyć się automatycznie po uruchomieniu silnika i kilkukrotnym przegazowaniu.
Przy głowicy koło termostatu tam gdzie wychodzi górna rura do chłodnicy
http://obrazki.elektroda.pl/4228648100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2731458600_1... Danfoss takie zawory produkuje od kilku dziesięciu lat, wiec znajdziesz nowe głowice. Czyli wybrać musisz po miedzy typem RAV lub RAVL zależnie od średnicy "pierścienia" twojego zaworu. Poszukaj adapterów (przejściówek) na inny -popularniejszy...
A jaki efekt jest jak zakręcisz grzejnik w tym małym pokoiku gdzie jest termostat - oczywiście po jakiejś minimum godzinie. Widziałem już fuszerki że głowica termostatu grzejnikowego była źle przykręcona do zaworu, albo niewłaściwa głowica. :| Zawsze też można stłumić przepływ na wylocie grzejnika
Odkręcasz korek, dolewasz płynu na max, odpalasz auto i czekasz aż rozgrzeje się do otwarcia termostatu. Oczywiście jeśli pompa i głowica sprawna.
Mam identyczne termostaty i podobny problem - głowica ciężko się obraca, choć nie na tyle, aby wykręcić zawór z grzejnika. Było tak od samego początku użytkowania głowic, niektóre obracały się nieco lżej, ale i tak zbyt ciężko. Nie wiem, jaka jest przyczyna, ani jak rozebrać głowicę nie niszcząc jej. Również przyłączam się do pytania kolegi ex-or.
Witam, Starałem się szukać jasnej odpowiedzi, ale nigdzie nie znalazłem wiec: Stara kamienica 69m, każde pomieszczenie z inną formą docieplenia np. Łazienka dobudowana od klatki schodowej wełna i deski, grzejniki wymienione na aluminium. Wymieniłem piec gazowy ze starego termeta na de dietrich inidens 20/24. Żeby było łatwiej regulować temp. Np. Ciepłej...
Kolego nie lepiej wydać parę złotych i kupić głowice elektroniczne ? Po pierwsze nastawiasz temperaturę w funkcji czasu że od - do ma być 21 stopni, a w nocy 19 stopni, po drugie głowica jest nie czuła na wietrzenie, przez około 5 minut (trzeba doczytać w instrukcji) nie reaguje na nagle spadki temperatury (właśnie spowodowane wietrzeniem by w jego...
Witam Chciałbym zapytać co może być przyczyną rośnięcia temperatury , kiedy odpale auto powoli podnosi się do 70~ stopni . Po 2-3 minutach temperatura wskakuje na czerwone pole i i napis Stop miga. Wymieniłem chłodnice, termostat , uszczelkę pod głowicą , obudowe termostatu , odpowietrzyłem go i dalej nic .
Termostat
Pompa wody? Uszczelka pod głowica? Wadliwy termostat?
Jak tak bardzo chcesz go znależć, to szukaj w górnych okolicach głowicy , koło termostatu.
Głowica musi zamknąć zawór, obojętnie od jej umieszczenia, po skręceniu na min. Jeżeli tego nie robi to uszkodzona albo głowica albo zawór. A na zasłonięte głowice jest sposób: https://obrazki.elektroda.pl/2409269600_...
Tak samo działa jak głowica termostatyczna. Głowica termostatyczna otwiera zawór przez który płynie woda a termostat w grzejniku załącza przepływ prądu do grzałki, podgrzewając otoczenie do zadanej temperatury. Jest coś takiego jak histereza.
Wg mnie to masz za mocno skręconą kryzę w zaworze termostatu. Zdejmij głowicę, ustaw kryzę w pozycji 7 albo N i sprawdź czy jest poprawa.
Tak, to wygląda na Danfoss RA-N, czyli głowica na zatrzask, a nie wkręcana.
Inaczej - skąd pozbawiona elektroniki bateria wie ile wody ciepłej wymieszać z jaką ilością wody zimnej? I ewentualnie czy uszkodzenie baterii może spowodować poparzenia? Termostat w baterii nigdy nie jest elektroniczny, lecz mechaniczny - działający na zasadzie rozszerzalności cieplnej (szczelne naczynie wypełnione gazem, który pod wpływem temperatury...
Miało być "w" a nie "a" - w skrzyni. Mi to wygląd na zdjęcie skrzyni biegów i czujnik w niej który jest od strony chłodnicy, dalej widać chyba pompę wspomagania układu kierowniczego a nad czujnikiem jest rozrusznik. po prawej wąż od chłodnicy. Czujnik znajdziesz w obudowie termostatu. Przykręcona jest do głowicy od strony skrzyni biegów. Poszukaj w...
Albo uszkodzony termostat (nie otwiera), albo uszczelka pod głowicą :cry: . Wentylator działa ??
termostat głowica głowica termostat czyszczenie montaż głowica termostat
włącznik lampa stać schemat hondy accord hamulec skrzynia
mercedes start error 40rl939 firmware
Bezpiecznik 10A do Mitsubishi Colt 1.3 2006 - Wymiary i Typ Hyundai i40 - Automatyczne światła dzienne i tylne