Backup roller (ta roleczka dociskające) zmień na nowy,metalowy.Bo ten który masz już prawdopodobnie jest starty i dlatego ci "schodkuje". Co do niebieskiej dźwigni regulacji szczeliny głowica-wałek to im większa wartość,tym większa szczelina.Jeśli na 1 masz słaby wydruk,a na 5 lepszy,to wg mnie jest za ciasno.Bo normalnie,to dla pojedynczego papieru...
Korbowód 30 Nm + 90° Głowica 40 Nm + 90° + 90° Wałek 20 Nm
Ja bym się wstrzymał z głowicą. Załóż inny wałek na probe, może był już zmieniony i ma dwie krzywki teraz. Sprawdź podejrzaną krzywkę czujnikiem zegarowym.
usuniecie tak zwanej wielkoseryjnej produkcji w kazdym aucie podniesie moc przynajmniej 10%... a potrzebny do tego pilnik, papier scierny, rozwiertaki, sowmiarka i dokladna waga elektroniczna, dostep do tokarki + zastosowanie odpowiedniej wiedzy i silniczek mamy gotowy z własnej wiedzy: 126p 650ccm przy zastosowaniu powyzszych + mieszany wałek rozrządu...
Problem rozwiązany trochę czasu minęło a ja nie napisałem co było przyczyną , wytarty wałek ,wypalone gniazda zaworowe ,regeneracja głowicy nowy wałek załatwił sprawę
witam myślę, że elektronika i oprogramowanie nie będą problemem co innego mechanika... na czym ma się odbywać wydruk? jeżeli na kartce "papieru", to można myśleć o zaadoptowaniu starej główki - zamiast standardowej głowicy drukującej "trzyigłowa", wałek zmodyfikowany na "miękki" (igła musi wbić się na określoną głębokość) sterowanie trzema igłami, obrotem...
Aaa, tam jest wałek w głowicy. To w takim razie luzy się nie zmieniają. Skoro kręcił się do 4 tys i teraz nie chce to trzeba sprawdzić przyczynę braku kompresji. Wnioskuje, że fazy rozrządu zostały zachowane.
Możesz założyć głowicę od 1.2 MPI+ sterownik, z tym, że jeśli masz SPI to musisz zmodyfikować wiązkę silnika pod 4 wtryskiwacze. Możesz założyć sportowy wałek, splanować głowicę, spolerować kanały dolotowe... Jest wiele sposobów, zależy od budżetu :)
Z tym 20SEH to mnie zaskoczyłeś, miałem rozebrane C20NE i 20SEH i różniły się tylko głębokością wybrania w denku tłoka (bez wpływu na kolizyjność). Głowica taka sama, a wałek rozrządu od SEHa raczej nie miał znacząco wyższych krzywek niż w NE.
Musisz wymienić łożysko w obudowie sprzęgła. W jakim stanie są wpusty, na wałek napędowy, w głowicy kątowej i bębnie sprzęgła?
Musisz wyczyścić cały tor prowadzenia taśmy, czyli miejsca styku taśmy z mechanizmem oraz wałek czyszczący głowicę ( lub go wyciepać ). Jeszcze wymieniłbym rolkę dociskową , twardą zapewne jak plastik.
autko ma pełny wtrysk Na starym bloku i głowicy założyli nowy wałek rozrządu i dodali wtrysk , to cały "system porsche" . Fakt , że autko jeździ fajnie , ale ustępuje nowszym konstrukcjom np clio 1.2 jeździ fajniej .
Trudno powiedzieć, co najczęściej się uszkadza. Z twojego opisu wynika, że uderzenie poszło poprzez uchylone zawory na wałek. Wał korbowy jest mocniejszy, bo przenosi duże siły - mogło mu się nic nie stać. Należy po takim wypadku zweryfikować wszystkie elementy, tzn wał, tłok, wałek rozrządu, głowicę z zaworami (korbowód wiadomo że wymiana). Trochę...
Największą wpadką Fiata jest chyba gaźnik Aisan w CC 700. Co chwila trzeba regulować- a łatwe to nie jest więc idzie nerwicy dostać, wymieniłem na weber i jest spokój. Dorzucę też układ wydechowy- po roku od wymiany jest przegniły. Poza tym CC 700 nic nie zarzucę, ekonomiczny jest i bardzo mało pali. Jeśli chodzi o CC700 to ja dorzucę padające uszczelki...
Znalazłem takie wartości, ale nie jestem ich pewien. Głowica: - 30Nm, - 73Nm. Łożyska wału: - 25Nm, - 52Nm. Korbowody: - 16Nm, - 32Nm. Wałek rozrądu: M8 - 22Nm M6 - 12Nm
Nie znam tego wynalazku, ale w chińskich kosach trzeba odkręcić śrubę, która jest w tej części sprzęgła, do której wkłada się wałek napędzający głowicę. Klucz imbusowy trzeba włożyć do otworu, odkręca się w stronę, w którą kręci się silnik. http://obrazki.elektroda.pl/7134657500_1...
(co jest też dziwne, że nie tłukło na biegu jałowym tylko podczas przyspieszania) Wariator przestawia wałek przecież. Dalej nie wiadomo ile głowica poszła w doł.
a da radę wsadzic drugi wałek bez odkręcania głowicy???pytam bo obudowa wałka jest przykręcona tymi samymi śrubami co głowica
Hej, Ostatnio pękł mi wał korbowy, więc mechanik wymienił tak : wał, panewki główne i korowe i napinacz. Przejechałem 500 km od wymiany i silnik kompletnie zdechł- tj delikatnie zaczął stukać podczas jazdy ale tak leciutko, tracił na mocy- jakby się ślizgał dodając gazu. Potem zjeżdżając na pobocze hałasował mocnej i zgasł. Przy próbie odpalenia ledwo...
OK, napiszę. Rozebrałeś silnik i nie możesz go poskładać i masz do mnie pretensje? Sprawdź czy łańcuch nie zawinął się na wale, czy prawidłowo siedzi na dolnym kole zębatym. Napinacz musi być wyciągnięty, ślizgi założone głęboko, powinny siedzieć w gniazdach (jeden ślizg musi być założony zanim zamontujesz głowicę) Po montażu głowicy, wałek rozrządu...
Dziękuję Widzę że ten wałek ma swoją wewnętrzną rurę https://www.langner-czesci.pl/fs-38-55/4... Jak się dostać do części która powinna trzymać wałek od strony głowicy? Chyba że z samym wałkiem jest coś nie tak ale jak jest cały to chyba ok ? A to wygląda tak że jak wsunę wałek maksymalnie...
W CC były tez silniki 903 jak w 127. Różnica jest taka że CC ma koło foniczne a 127 ma przerywacz i rozdzielacz na głowicy. Wałek i tak daje napęd na pompę oleju więc powinien pasować do silnika z napędzanym przerywaczem po zamontowaniu oryginalnego napędu pompy i rozdzielacza. W każdym razie to tu bym ew problemu szukał.
Bo te stopki wałków są osiowane wraz z głowicą - czyli stanowią jedność.
Głowica po zatarciu wałka, nie przestrzelone panewki na nowo, wałek wyjęty gdzieś ze złomu, bo to rysy po przewracaniu na hałdzie, nie zużyciowe. Ogólnie porażka.
witam z brotherami jest trochę kłopotu ja też trochę się nagłowiłem zanim doszedłem dlaczego wydruki są słabe i nierówno zaczernione mimo że bęben był nówka. Nie mogę Ci poradzić odnośnie tej blaszki bo robiłem inny model ale dokładnie wyczyść laser to po pierwsze i po drugie trzeba rozebrać głowicę wyjąć wałek magnetyczny ( taki gumowy) porządnie go...
z tego co wiem matiz ma zmodyfikowana głowice na bazie głowicy tico,zmienione zawory i wałek rozrzadu,bodajze inny materiał tych elementów, pewnie wałek ma inne krzywki.dół silnika jest ten sam zarazem w tico i matizie,w matizie na bloku jest zamontowany dodatkowo czujnik spalania stukowego do ECM.
Witam , Silnik w Polo 1.0 50 KM z 96 roku. Byłem u mechanika i okazało się że głowica jest uszkodzona i trzeba ją wymienić na inną. I tutaj moje pytanie. Czy numer i seria nowej głowicy musi być dokładnie taka sama jak starej ? Okazało się, że wałek rozrządu jest starty i też trzeba go wymienić na inny, a nie mogę poszukać nigdzie głowicy razem z wałkiem...
Problem rozwiązany. Zatkał się kanał olejowy przez co rozwaliła się głowica, wałek, koniki, pastylki. Wymieniłem głowicę i jest idealnie.
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Wałek rozrządu - nalezy zdjac pokrywe głowicy na koncu walka jest naciencie , naciecie rowno z glowica wlozyc cos płaskiego np. suwmiarke.Pompa wtryskowa - wstepne ustawienie -otwor maly w kole pompy i taki sam w bloku przetknac duzą sruba (chyba 18mm) Wał - otwor w obudowie skrzyni z gory i naciecie z 0 na kole zamachowym.
podobny problem trzęsącego silnika i problemów z odpalaniem przerabiałem w audi a4 u mnie winą była uszkodzona głowica i wałek od PD W trakcie diagnostyki a4 słyszałem że może też to powodować wiązka elektryczna od PD ale nie pomogło dopiero głębsza diagnoza ujawniła głowicę i wałek A co do świateł to sprawdź pierwsze punkty masowe oraz zobacz pod akumulatorem...
Zobacz czy na całej długości jest taki sam odsęp : głowica wałek gruby ciągnący. Jesli tak to po kolei: karetka głowicy, tasma łącząca/ karetka-płyta/, płyta główna. Dla świętego spokuju podmienił bym głowicę:)
Jak największy cylinder, plus dobrana do niego głowica z wałkiem rozrządu, do tego gaźnik z większym przelotem plus tuningowy moduł zapłonowy - i wyjdzie niewiele taniej niż 1000zł za silnik 110 czy 125ccm. Oczywiście mówię o markowych częściach tuningowych, nie szrocie z portali aukcyjnych.
Kolego wszystko bedzie ok nawet na nowym łańcuchu wałku nigdy kropki nie są w 100% rownolegle do głowicy trzeba tak ustawic aby byly najbardziej zbliżone setki robiłem skuterków nie zdarzylo sie aby byly w 100 w płaszczyźnie głowicy
Przede wszystkim kompresja do zmierzenia. Na sucho i z próbą olejową. Potem do przeglądu głowica, wałek rozrządu (lubią się pościerać), cylindry z tłokami. A przy okazji na panewki bym rzucił okiem.
Jak masz czujnik zegarowy to istnieje szansa że ci się uda za 1 razem. Najpierw kręcisz silnikiem aż 1 pompke zacznie wciskać, kręcisz dalej az będą 2 kreski, montujesz zegar wciśnięty na 6mm lub trochę więcej i cofasz silnik aż wskazówka przestanie opadać, zerujesz zegar i znowu kręcisz silnikiem zgodnie z pracą aż na zegarze uzyskasz 5,30mm, luzujesz...
Jeśli chodzi Ci o ponowną regulację zaworów , to nie . Wałek rozrządu masz w głowicy więc nic się nie przestawi , wyprzedzenie zapłonu też zostanie w tym samym miejscu . :| Przy składaniu zwróć uwagę na znaki . Przestawisz o jeden ząbek na rozrządzie i będzie lipa . :| Dodano po 3 ( Wał , łańcuszek , wałek rozrządu ) . To musisz ustawić na znaki , zgrać...
Silniki rodziny TU - są kolizyjne :( Na dodatek ponieważ wałek rozrządu nie jest na głowicy, tylko w otworze wewnątrz to praca nie będzie przyjemna :(
Panowie chwilowo temat odkładamy na półkę Przed Panami " sebap" i "szymitsu21 " chylę czoło, kierunek kompresja okazał się trafny Tylko to nie pierścienie, ani zawory są winne, tylko pęknięty na pół i wyrwany z głowicy wałek od krzywek ( pierwszy raz widzę coś takiego)
Glowica jak i sam wałek rozrządu jest dokręcany osobno. Najpierw przychodzi głowica a później wałek rozrządu na głowice w obudowie. Zupełnie inaczej niz w vw.
jesli pekniecie nie ma związku z liniowoscią głowicy to mozna[/i]
wał na znak na obudowie,wałek przez dziurkę w kole ze znakiem na głowicy.
1 ) tylko na sucho! Żadnych smarów. Smar powoduje to że wyłapuje pylący się papier. Po zmieszaniu zamiast smarować - zaciera. 2 ) Sprawdzić proszę czy dźwignia przysunięcia głowicy nie jest ustawiona na 1 . Przy cienkim papierze i takim ustawieniu głowica igłami uderza w sam wałek dociskowy. Miałem takiego klienta który się upierał i sam wymieniał sobie...
Na kole zamachowym ustawiamy znak "T" a kreski na wałku rozrządu mają licować się z krawędzią głowicy. Oczywiście wałek ma leżeć mimośrodami do dołu : )
ten silnik ma oznaczenie ohv co oznacza wałek w głowicy. OHV : over head valve. To mówi tylko , że zawory są w głowicy. Także nie masz racji. Wałek w głowicy to OHC.
Witam. Kto smaruje ten jedzie... Rozbierz głowicę, wyciąg końcówkę z rury, wałek giętki też. Oczyść, posmaruj, może nie wszystko jeszcze stracone, może da się jeszcze uratować. Pozdrawiam.
Hej - to zależy co zamierzesz zrobić: oczyścić głowice, wałek czy wymyć(!) obudowę ddo każdej z tych robót masz inne narzędzia i niekoniecznie specjalistyczne środki. Podaj więcej szczegółów!
Regulator jest na pewno. To nie jest kosiarka z lat 80-tych, gdzie była dźwignia gazu przy kierownicy. Skoro przepustnica na zgaszonym silniku jest i tak otwarta, paliwo dochodzi, to istnieje opcja, że ścięło klin na kole magnesowym, rozrząd raczej się nie przestawił. Widziałem również przypadek, w którym ukręci się wałek rozrządu. Mogło jeszcze wydmuchać...
OK turbo mogę zregenerować a co z głośniejszą pracą silnika? Odgłosy dochodzą z głowicy jakby wałek rozrządu hałasował. Zalanie olejem klasę niżej to chyba nie jest zabójstwo dla silnika.
Do sprawdzenia przekładnia kątowa, wałek napędowy, a konkretnie jego połączenie z przekładnią i sprzęgłem odśrodkowym. Możliwe, że rurka wysięgnika wysunęła się z mocowania w obudowie silnika i wałek wypada ze sprzęgła.
Cześć, Sprawdź wałek pod głowicą, zaczernienie, ale może być też wina docisku. Jeśli na każdej etykiecie pojawia się kiepski nadruk i widać cykl? To może być wałek.
Ze swojego doświadczenia wiem że 1mm w zupełności wystarcza. Grubszy powoduje większy docisk przez co powoduje szybsze zużywanie głowicy. Przez większy docisk taśmy do głowicy, taśma jest z większą siłą ciągnięta przez wałek koła zamachowego, przez co potrafi się rozciągać i wichrować. Ideałem było by poprawienie toru prowadzenia taśmy i zrezygnowanie...
Pozostało ci sprawdzić głowicę . Wałek rozrządu i jego podpory też są odpowiedzialne za ciśnienie. Zrobiłeś ,, dół,, silnika wszystko trzyma a na ,, górze ,, może być nadmierny luz. Może jeszcze napisz ile masz ciśnienia na wolnych obrotach ,na zimnym i nagrzanym silniku . A nie wiem czy nie najważniejsze . Czy pomiaru dokonujesz mechanicznym czujnikiem...
Ja już wiem co się działo u mnie. Od wczoraj rozbieram swoje polo po godzinach pracy, a więc zdjąłem głowicę dzisiaj i okazało się że został uszkodzony wałek rozrządu i głowica na 3i 4 stopce od wałka ( zatkało kanał olejowy). A tak z innej beczki kto zna jakieś miejsce w Łódzkim aby kupić głowicę i wałek rozrządu. Pozdrawiam
Papier przechodzi przez traktor, przechodzi przez czarny wałek i zwija się za głowicą a przed takim wałeczkiem dociskowym jest on napędzany od koła z lewej strony. Wałek się obraca razem z wałkiem drukarki. Papier zwija się jednakowo z obu stron. Przyznam, że to trochę inaczej niż myślałem i niż mi przedtem potwierdziłeś :D Stawiam jednak nadal na...
Problem jest taki mam założony cylinder 80cc głowica 50cc.Mam głowicę też od 80 ale gdy ją zakładam nie pasuje klawiatura muszę kupić inną? Jak kupię to później wałek będzie pasował od 50tki? I czy wgl jest sens zmieniać głowice na 80? Co to da?
Chyba standard. Wałek, po którym przesuwa się głowica należy bardzo dokładnie wyczyścić i przesmarować olejkiem do maszyn precyzyjnych (zapomnij o WD40) Jeżeli będziesz miał problemy z wyczyszczeniem, albo będziesz chciał bardziej wyczyścić to musisz zdemontować wałek i wewnątrz karetki jest filc – oil pad – on zbiera brud. Wymyć, zamontować...
Witam. Jestem zmuszony wymienić wałek rozrządu w mojej Astrze jednak wolał bym to zrobić bez naruszania głowicy. Obudowa wałka przyciągnieta jest do bloku tymi samymi śrubami co głowica. Czy jest sposób aby wymienić wałek nie rozkręcając tych elementów? Silnik C14SE
silniczek normalnie żadnej filozofii tam nie ma potem adaptacja ten vti to temat rzeka albo masz wyje... łańcuch albo głowica a możne być też wałek jak również wszystko naraz
Ale np. 2.0 tdi podobno należy unikać. A znaleźć coś 1.9tdi to graniczy z cudem. Czy wszystkie 2.0 tdi będą obciążone wadami? 2.0 to się dopiero do czegoś nadaje od wersji na CR i też nie każdej, ale to poza budżetem. 1.9 unikać BXE i BLS, reszta w miarę ok o ile nie będzie głowica do roboty, wałek, szklanki, itd...
Z VIN wychodzi: wałek wylotowy cylinder 1-3 nr 059109012DT lub 059109012EM, wałek wlotowy cylinder 1-3 nr 059109011CT
Uszczelka pod głowicą to słaby punkt tego silnika, trzeba jeszcze sprawdzić wałek rozrządu i łańcuszek. Silnik prosty i tani w naprawie tak że warto go wyciągnąć i całego rozebrać przy okazji wymienić pierścienie tłokowe.
Silnik przeszedł kapitalny remont w głowicy był wytarty wałek jest nowy .Wymieniono pierscienie i panewki .Auto przejechało 22 tyś km .I wszystko gra .Głowica była robiona.
Wklej link z klipem: http://1080.plus/DrCassette's_Workshop-P... Przy głowicy kasującej po lewej stronie dysku wizyjnego. Wciśnij na biały wałek.
Wypalonych gniazd nie widać po zdjęciu głowicy - można je sprawdzić mając zdjętą głowicę, ustawić wałek tak by zawory były zamknięte lub go wymontować i nalać do komory każdego cylindra (głowicy) trochę benzyny.
Jak wygląda spalanie na benzynie?? Sprawdź ustawienie rozrządu.Może być też nieodpowiedni wałek rozrządu. Jeżeli głowica była identyczna jak twoja (oraz średnica zaworów) to załóż wałek z twojej starej głowicy.
Popychacze zaworów włożyłem ze starej głowicy i wałek też ze starej. Dzisiaj byłem u mechanika podpytać i powiedział mi, że są przy popychaczach takie talerzyki regulacyjne i to tam musi łomotać. Kazał zmierzyć przerwę i dobrać odpowiednią grubość tych talerzyków.
Nie, no chłopy, przez kilka sekund to się nie miało prawa zatrzeć - raz że powierzchnie dotarte, czyli raczej mało chropowate i ze sporym luzem pasowane, więc aluminium nie zdążyło by się rozgrzać do temperatury mięknięcia. Zresztą niedawno miałem Uno ze zniszczoną głowicą - wałek miał pomiędzy 3 a 5 mm luzu w łożyskach i się kręcił nadal. Wał korbowy...
Sinik po remoncie ,wymiana panewek ,remont głowicy nowe płyny i oleje .Koszt 2800 zł .Zrobione 20 tyś km jestem zadowolony wałek w głowicy nowy.
Sciągasz obudowe rozrządu,, wyciągasz klawiaturke i popychacze a samoregulatory wyciągasz zagiętym drutem. Przy okazji propnuje obejrzeć wałek rozrządu.
Raczej uważam, ze to popychacz hydrauliczny zaworu. Jeśli tak to nie ma konieczności zdejmowania głowicy - odkręcasz wałek rozrządu i ...masz już na wierzchu. Czy nie zdarza się, że w trakcie uruchamiania silnika, który sobie trochę (kilka-kilkanaście godzin) postał to zawory "zagrają" na chwile ?
Ja bym postawił na sprawdzenie osiowości uszczeniacza może wałek, lub głowica?
Dzień dobry, Może któryś z forumowiczów wie, czy kosa elektryczna np STIHL FSE 81 jest wyposażona w przekładnię kątową (tak jak w przypadku kosy spalinowej). Jeśli nie to w jaki sposób przenoszony jest napęd z silnika do głowicy - "giętki wałek"? Serdecznie pozdrawiam
Np. na stronie 19 opisana jest wymiana rozrządu w silniku z jednym wałkiem /wąska głowica/ itd. Dodano po 28 Sprawdziłem ale do AstryF nic innego nie mam.Poszukaj w EPC może tam znajdziesz to co szukasz.
Jak w temacie wykonany był remont głowicy. Gniazda,uszczelniacze,nowy wałek rozrządu,12dzwigni zaworów i jeden hydro regulator. Hydro regulator był wymieniony bo już całkiem padł i wciśnięty był do spodu i nie oddawał. Po złożeniu i odpaleniu nadal słychać stuki w głowicy. Zciągnołem wałek rozrządu i niektóre z regulatorów dają się palcami powciskać...
Panowie mam prośbę może ktoś mi powiedzieć z jakim momentem dokręcać głowice wałek rozrzadu koło zębate walka koło pompy i napinacz paska rozrządu
Te błędy, czyli spalanie stukowe na wszystkich 4 cylindrach to raczej skutek niż przyczyna. A przyczyna jest pewnie mechaniczna: - zużyte popychacze hydrauliczne - niewłaściwy olej - za małe ciśnienie oleju w głowicy - zużyty wałek / wałki rozrządu. Dla wprawnego mechanika diagnoza to 15 minut roboty -> zdjąć dekiel i popatrzeć/ pomierzyć.
Witam, mam problem z moim Sharanem... Sprawa wygląda następujaco: auto po wymianie turbiny, remoncie generalnym silnika: walek popychacza, szklanki, uszczelniacze, uszczelka pod głowicą, pompotryski, zawór na rurze od intercoolera. Generalnie auto podłączone pod komputer, w testach drogowych pokazuje ze auto w stanie serwisowym czy coś takiego, żadnych...
Kiedyś na facebooku pisał gość który się skusił i kupił. Dostał lutownicę z podajnikiem cyny, coś takiego: https://allegro.pl/oferta/lutownica-30-6... Jak się przyjrzeć zdjęciom to nawet ten kabelek sieciowy jest po chamsku w paincie namalowany. Natomiast sam pistolet to rzeczywista głowica od spawarki laserowej...
Masz przestawiony wałek wydechowy o jeden ząb. Też tak uważam. Żaden klin na wale, planowanie głowicy itp.
I to nie pierwszy lepszy, ale taki enkoder kołowy , który obraca się razem z wałkiem odpowiadający za przesuwanie papieru pod głowicą drukującą.
Załóż oryginalny wałek z tego auta zamiast tego który zapewne przyszedł z głowica
coś co pracuje w oleju przez cały czas nie powinno rdzewiec ,jedyne wytłumaczenie to,że wałek lub głowica pochodzi od innego silnika i jakiś czas po myciu był nie zabezpieczony wałek i skorodował.
Witam wszystkich ponownie autko jest nadal w warsztacie ale wiadomo że przyczyną jest rozwalona szklanka, która narobiła biedy i tak głowica oraz wałek rozrządu do wymiany. Zobaczymy czy jak poskładają wszystko to przestanie dymić. Od razy robię rozrząd skoro i tak mam wszystko na wierzchu :)
a może to wałek rozrządu. sprawdzałeś? w cieniasach to częste. właśnie na wolnych obrotach gaśnie. a zawory ci nie "klepią"? bo jeśli to nie uszczelka pod głowicą to wtedy napewno wałek rozrządu.
Jak dużo splanowama głowica to zaciera się wałek rozrządu.
Witam. Podaj przynajmniej markę radia. Zacznij od wymiany pasków oraz wyczyszczenia toru prowadzenia taśmy (głowica, rolka dociskowa, wałek).
Zobacz czy głowica nie starta, najprawdopodobniej wałek ściąga kasetę i stąd ten dźwięk taki Co mają ze sobą wspólnego, "wytarte" czoło głowicy z wałkiem przesuwu i "ściąganiem kasety"? Jeśli już, to raczej zużyta rolka dociskowa powoduje złe prowadzenie taśmy, a nie wałek. Pomijając przypadek krańcowy czyli zużyte łożyska koła zamachowego, które są...
robi1214 podlicz sobie, szlif wału, kpl. panewek plus uszczelki, regeneracja mocowań wału, plus przynajmniej sprawdzenie korbowodów, obróbka głowicy, plus wałek rozrządu, bo tez dostał - i podaj nam sumę.
Całkiem się zgadzam z postem wyżej,a ogólnie to obróbka głowicy ciekawszy wałek możesz pokombinować z ciśnieniem paliwa troche z wydechem i dolotem efekty z reguły około 130-135 KM. Niech moc Opla będzie z tobą.
Wersja 4369 jest wysoka i raczej to nie przyczyna. Trzeba przepytać klienta czy nie wymieniał głowicy, wałka rozrządu. Nawet z wymiany fabrycznej były pomyłki i wkładali nie taki wałek. Objaw był taki , że przy wypalaniu dpf temperatura była w okolicy 500 stopni a powinna być 800 i nie przechodziło wypalanie .
Są jeszcze inne opcje, jak uniwersalne zestawy, do większości kos. Może to by Ci podpasowało. Tylko przed zakupem musisz sprawdzić jaki masz wałek, oraz jaki ma wielofrez, bo do tego będziesz potrzebował redukcję. Czasami one są sprzedawane osobno.
dzięki wszystkim - znalazłem przyczynę podczas powrotu głowicy nie obracał się wałek naciągający taśmę barwiącą (żle założona zębatka )
Da się wałek w bok wyjąć. Jak poszukasz to w necie znajdziesz dokładny opis. CZy aby na pewno? Żeby zluzować wałek trzeba wykręcić kilka szpilek głowicy. Głowica jest dzielona w jednej części siedzi wałek. Wiem że się da wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy na sznurek albo sprężone powietrze tylko warunek trzeba wyjąć wałek rozrządu. Silniki...
1. Rozbierz obudowę i sprawdź: - czy nie leży na spodzie jakiś zerwany pasek napędowy - czy kręci się wałek przesuwu (czy działa capstan motor) - czy taśma jest dociskana do wałka przez kółko gumowe
Witam!!fakt ze jest to przypadłosc tych silników,problem zaczyna sie w pompie olejowej a na oleju kończąc.Pompa do wymiany z zuzyty wałek i jego współpracujace czesci też ,głowica jesli w swoich półpanewkach jest oki to moze smigac dalej jesli widac widoczne przytracia ,głowica do wymiany.
400zł poszło na zestaw naprawczy. https://obrazki.elektroda.pl/7193253500_... Włożyłem tą nowa głowicę, tylko wałek został ze starej i obudowa pompy. Jeszcze tylko parę pierdółek zostało do poskładania i będzie można smrodzić. Przed chwilą zrobiłem sobie pierwszą jazdę testową. :) Z tym radiem można coś zrobić żeby coś tam odbierało?...
Witam. Mam problem ze swoją a3, mianowicie auto nie ma mocy, spalanie jest na poziomie 8l. Powyżej 100km/h trudno go rozkulać. Słychać że turbo chodzi , ale od 3 biegu słabo ciągnie. Jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka egr, więc oddałem go do mechanika, po wizycie okazało się że był zaslepiony, odslepil go i problem ustal z błędem ale mocy nadal...
Kolega może napisze trochę więcej ! ( czyt. jaśniej)! Nie rozumiem co to jest koło zębate głowicy? Chodzi o wałek Rozrządu? Nic innego nie ma "koła zebatego" na głowicy. Koła są osadzone na klinie i dokręcane śrubą. Pozdrawiam
Witam ! w moim Masterze jest brak kompresji na 2 tłokach jeśli wdmuchuję powietrze do jednego tłoka wychodzi otworem 2 tłoka przez otwór wtrysku domyślam się że uszczelka pod głowicą puściła pomiędzy cylindrami , temperatura płynu chłodniczego jest normalna żaden mechanik nie chce zrobić mi tego od ręki więc zdecydowałem sam ściągnąć głowicę i zdiagnozować...
uszkodzić wałek głowica wałek skrętny massey wałek
zerowanie serwisu pojemność skrzynia głośnik uszkodzony radiobudzik
aluminiowy cylinder wygłuszenie samochodu
Jakie paliwo do piły spalinowej: 95 czy 98? Jeden pilot do TV i dekodera Cyfrowy Polsat - jak to zrobić?