temat który podwiesiłeś dotyczy silnika 1,6... a to niekoniecznie musi być to samo... REINZ, ELRING podają momenty dokręcania jak i kolejność... nie warto się "posiłkować" podobnymi silnikami... czasem są duże różnice w budowie jak i użytych materiałach, aby myśleć, że powinno być tak samo... wieczorem postaram się sprawdzić w "ELSIE" jeśli autor tematu...
Witaj Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 90 (°) Etap 3 90 (°) Proszę bardzo.
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Głowica sprawdzona pod względem pęknięć na gorąco w zakładzie który robił jej remont. Wg mnie albo unosi się od nadmiaru ciśnienia w cylindrze albo lokalnie przegrzewa głowicę.
A dałeś ją do sprawdzenia kolego? Pozdrawiam! A jaki masz symbol silnika?
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
Kilka śrubek i jest zrobione. Termostat masz nad skrzynią biegów w obudowie przykręconej do głowicy. Godzina czasu i zrobione samemu.
Wymagany przepływ powietrza to 250 mg/skok rzeczywisty to 280 mg/skok. EGR otwarty na 100%. Czyli albo EGR jest przypchany albo masz dziurę w dolocie za turbo (turbo ,intercooler, wejście do głowicy).
Uszczelnienia pompowtryskiwaczy albo zuzyta głowica.
No to jeżeli auto znane , to jest możliwe że dużo nagaru i syfu odłożyło się na denku tłoka i na ściankach komory spalania . Spróbuj od kogoś użyczyć endoskop i może coś w środku przez otwór świecy zobaczysz.....inaczej jak nie to trzeba będzie rwać głowicę.
Mam do kupienia głowice z silnika AUM, czy może mi ktoś podpowiedzieć czy ta głowica będzie ok??
Do demontażu kolektor ssący, sprawdzenie nalotu w kanale ssącym w głowicy i na zaworach dolotowych.
Bardzo niestaranny musiał być ten proces produkcyjny! No jak dają nawet aluminiowe pierścienie to wszystko możliwe! Daj zapałkę do tego dolnego zdjęcia by mieć podgląd wielkości. Na głowicy Poland czy Germany?
A co z wentylatorem? Można jej zrobić test na CO2 w płynie i będzie wiadomo czy to uszczelka lub głowica.
Miałem ten sam problem w bfq 1.6 octavia i zrobiłem w końcu uszczelkę pod głowica oraz spawanie głowicy była pęknięta.
problem z przepływomierzem i chce tez go wyczyścić izopropanolem Nie ruszaj Szarpanie w tych silnikach spowodowane jest zawsze nieprawidłowym zasilaniem paliwa. Do spr wszystko od pompy w zbiorniku po pompowtryskiwacze i ich gniazda w głowicy.
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
ok dzieki za info. to ustawię to na 50, bo faktycznie ostatnio doczytałem, że wtedy silnik bardziej miękko pracuje. Dodano po 9 Kolego, gdzie znajduje się czujnik ciśnienia i temp w dolocie, to jest ten na interculer czy za przeplywomierzem w strone głowicy?
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków
Rozejrzyj się za innym silnikiem i pomyśl czy warto: cena skody + drugi silnik + przekładka >> cena sprawnej skody. Ten silnik może być zarżnięty, zrobisz głowicę a co z blokiem? Zapieczone pierścienie, panewki itp.
Pod Maskę zaglądałem i poziomu płynu chłodniczego jest ok tylko słychąc gwizd przy duzych obrotach. Jutro auto idzie do mechanika i wstępna diagnoza jest albo turbina albo uszczelka pod głowicą
Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy?
Witam serdecznie Posiadam skode octavie 2000r.z silnikiem 2,0 z gazem sekwencyjnym. Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. I sporo płynu chłodniczego ( średnio raz w tygodniu trzeba dolać) i poza tym wszystko jest ok Jaka może być przyczyna ? Czy to może być uszczelka pod głowicą?
jeżeli poziom płynu ci wzrasta sprawdż czy czasami nie masz uszkodzonej uszczelkii pod głowicą ale wtedy węże by były twarde sprawdż to
na krućcu wychodzącym z głowicy
W sumie jest kilka opcji: lejesz wodę jak nic twór regenerator od turbo to paprok zbyt duże nadciśnienie w skrzyni korbowej zapchany spływ od turbo. Pokaż stronę wlotowa jeszcze ,wszystkie kanały od strony głowicy.
Panowie czy wyście oszaleli ? Mnożnik ? Skasować mapy ze sterownika lpg i mnożnik oraz korekty RPM i wszystkie inne włącznie z adaptacją OBD, skasować adaptację VAGiem, pojeździć 200km na pb, zrobić autokalibrację gazu, oddać do gazownika na strojenie... lub wystroić na porównywanie czasów wtrysku. Ciśnienie 1,3 bara. Dalsza jada grozi katem i głowicą.
Ale skraca się czas na napełnienie filtra (parę sekund kręcenia mniej). Tandem pompa musi sobie sama napełnić kanały w głowicy i zaciągnąć paliwa z filtra
Ale chodzi mi że auto pracowało 3 godziny przed ściągnięciem głowicy i to jest zdjęcie zaraz po zdjęciu głowicy dlatego się pytam co to jwst
Tu już powinieneś mieć sondę szerokopasmową i to nie będzie jej wina ani okablowania. Szukaj lewego powietrza między przepływomierzem a głowicą, ewentualnie przepływomierz. EGR raczej nie bo ECU powinno widzieć że nie jest zamknięty.
Należy zacząć od sprawdzenia układu rozrządu. W trakcie wymiany, która będzie Pan przeprowadzał, proszę zweryfikować ustawienie z użyciem odpowiednich narzędzi. Z opisywanych objawów można wnioskować, że coś jest nie tak z synchronizacją wału korbowego i wałka rozrządu. Drugim problemem, który może powodować takie objawy, jest stan czujników temperatury:...
4 wtryskiwacz do śmieci. Pytanie jest jeszcze takie w jakim stanie są gniazda w głowicy, czy zakładałeś nowe, oryginalne oringi, czy podoginałeś piny w złączach elektrycznych, czy pompki masz dobrze ustawione względem głowicy i na jaki kąt wyregulowałeś dźwignie.
Na pasku rozrządu powyrywane zęby, pod dekielkiem wałków kawałki metalu więc chyba już pozamiatane, dziś nie miałem za dużo czasu żeby to przejrzeć więc jeszcze nie zamykam tematu dam znać do końca jakie uszkodzenia po zdjęciu głowicy się okażą... Pozdrawiam
A może wie ktoś gdzie są przekaźniki od klimy??,bo bezpiecznik nr 16 jest ok.Dziś jak próbowałem auto trochę w terenie to jak schodzi,z wysokich obrotów to często gaśnie. Ma ktoś pojęcie co ci mechanicy mogli tam zrobić,dodam ze robili uszczelką pod głowicą wymieniali cewkę,kable,świece.
Przy lewym powietrzu wolne obroty nie były by stabilne, nie mniej pasuje to do nieprawidłowego składu mieszanki, warto sprawdzić. I jeśli nieszczelność w pobliżu głowicy to będzie silnikiem "telepać".
Dwie opcje. Ciężko pracuje zwora elektromagnes lub uszkodzoną sprężyna w zworze. Dwa przednia tuleja źle nabita tj. ona ma taką małą przerwę aby ciasno wchodzić. Jeśli była krzywo wbitą lub zostały zadziory w głowicy to będzie się blokować. Tuleja ma numer sbu9022. Po montażu musisz złapać za zęby i ręką wyciągnąć jeśli tak będzie to masz ok.
Głowica po zatarciu wałka, nie przestrzelone panewki na nowo, wałek wyjęty gdzieś ze złomu, bo to rysy po przewracaniu na hałdzie, nie zużyciowe. Ogólnie porażka.
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Czy ktoś jest wstanie konkretnie podać mi różnice pomiędzy silnikami TDI i SDI, chodzi mi o goły słupek, czyli wszystko wewnątrz głowicy i silnika montowanych w octavia i golf 1999r? Proszę konkrety a nie prawdopodobnie są podobne...
Kompresja równa? Zawory szczelne? Wtryskiwacze długo leżały wyjęte z silnika?
W jaki sposób można sprawdzić czy EGR działa poprawnie? Jak jest zimny silnik zawór jest zamknięty. Niema tam żadnych przewodów sterujących w nim. jest przykręcony do głowicy i jeden przewód idzie do tej pseudoturbiny.
Miałeś robiony test na co2 w układzie chłodzenia ?
witam,przyczyna tego wszystkiego byla uszczelka pod glowica
odepnij kostkę od czujnika temperatury czujnik masz w obudowie plastikowej która jest przymocowana do głowicy ,po odpięciu sprawdź temperaturę
Tak 11 na każdym czyli raczej kiepsko NIe wiem co napisać , to silnik turbo i jest odprężony i ciśnienie 11 nie jest jakieś najgorsze, dolej oleju i zobacz czy wzrośnie. Dodano po 2 Jego nie obchodzi czy tuleje trzymaja wymiar czy nie. Nawet jak nic nie wymieni musi wziąść za godziny. JAk już rozbiórka to pomiar cylindrów i szlif jak potrzebny . Do...
Jaki silnik? Jak na PD to: na 99.9% problem leży w kostkach od pompo wtryskiwaczy w głowicy lub wiązce silnika, lub uszkodzenie samego pompowtryskiwacza, po podłączeniu pod "komputer" wystkoczy błąd "Zawór pompowtryskiwacza cylinder "X" przerwa w obwodzie lub granica regulacji przekroczona. Na początek trzeba podkręcić plastikowy dekiel głowicy i poprawić...
siwy dym może też oznaczać uszczelkę pod głowicą, płynu Ci czasem nie ubywa? Dodano po 2 ewentualnie wybite gniazda wtrysków i uszczelniacze zaworów, miałem taki sam przypadek tylko w bre i okazała się głowica do roboty
te objawy które opisałeś to stawiam ze jest gdzieś pęknięta chłodniczka oleju
A co by trzeba przy tej głowicy przerobić? bo akurat mam możliwość i maszyny do
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Witam, skoda octavia II 1.9 TDI BXE, co 50-100km podczas jazdy szarpie silnikiem i pojawiają się błędy: P3103- przepustnica; P1664-zawory pompowtrysiwaczy; Przepustnica była uszkodzona (spaliło również bezpiecznik) do tego wymieniłem wiązkę w głowicy na oryginał, ale po krótkim czasie te same objawy i błędy. Co może być ?
jak nie chcesz jeździć po pseudo mechanikach to napraw. Jak wymieniłeś termostat to teraz wymień nagrzewnicę albo głowicę. Albo obie rzeczy na raz :)
Stara świeca wkręcona była na klej w tulejkę i dlatego nie da sie tego rozkręcić teraz . Może LOCTITE . Tylko ten średni bo inaczej następna zmiana świec to rozwiercanie tego albo szukanie głowicy .
Dolej cerateka. Nie katuj zimnego motoru sprawdź odme pewnie nikt do niej nie zaglądał od nowości. Jak głowica na gwarancji to bym reklamację zrobił bez sensu trzymać.
Mimo kompresji te silniki mają wadę pierścieni.Nie ma co się łudzić.Głowica i pierścienie trzeba robić...
Pojeździłem dzisiaj trochę i zrobiłem nową mapę wraz z korekcją mnożnika: http://obrazki.elektroda.pl/1195612400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4409083300_1... Lepiej tego nie umiem ustawić, szczególnie obszaru gdy czas wtrysku jest długi - sama rozjechana końcówka wykresu, tam od pewnego momentu podnoszenie mnożnika...
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Jeżeli sucho pod silnikiem to wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą, lub jak pisał gps79 mikro pęknięcie bloku. Częsta przypadłość.
kruciec tylny głowicy /nad skrzynią biegów/ z wyjściem na nagrzewnię. Jak się nie mylę 4 piny
Ostatnio wpadła mi w ręce głowica właśnie BXE. Z prawdziwym przebiegiem 179kk - niestety gniazda miała wyrobione bardziej niż moje (Octavia). Moja głowica miała pomiary i remont jakiś czas temu - panewki, szklanki, nowe uszczelniacze i szlifowane zawory. Stan głowicy oceniam na dobry+ w porównaniu z wieloma,które już widziałem. Myślałem o wym. głowicy...
Się wyciąga. Zostaw go, jak ukręci się świeca to wtedy będzie sraczka, bo głowica do roboty. :_)
Wejście wałka ssącego od strony wariatora poza głowicą w miejscu obudowy wałków jest porysowane tam gdzie ma miejsce zaworek olejowy...wałek nie do naprawienia podobno ( napawanie i szlif nie pomogą?)....głowica nie porysowana i nie przeosiowana bo była sprawdzana...
Mi też wygląda to na zapowietrzenie lub uszczelkę pod głowicą,chociażby z tego powodu,że nagrzewnica nie działa.
Odpowiedź masz na PW
Bierze olej... Spróbój zmienić uszczelke pod głowicą ale n ie wiem czy to coś da
Jak już masz ten śmiszny kabelek, to sprawdź chociaż czy widzi obroty/dawka itd przy rozruchu. Choć podejrzewam problem z paliwem. Trzeba zapiąć manometr i sprawdzić wydajność pompy tej w zbiorniku(jak jest) i najważniejsze ten na głowicy tandem. Wtedy można mówić o jakiejkolwiek diagnozie choć to jeszcze nie wszystko. Lub możesz jak to robi 90% naprawiaczy...
Ugięcie korby nawet 1 mm może pogorszyć prace tym bardziej tak zniszczony tłok. Wiesz że grubość uszczelki a AFN dobiera się do wysokości wystawania tłoków w GMP. Planowanie głowicy nie ma z tym związku no chyba że zawory wystają (zamknięte) ponad płaszczyznę lub są za bardzo wpuszczone w głowicę. To co prawda powinni wiedzieć w szlifierni ale zawsze...
No ten silnik to akurat mega wolno się nagrzewa. U mnie w skodzie Octavia dopiero po 10 km osiąga jakieś 75-80C. Który rok bo 2002 poprawili ten silnik. Miedzy innymi dłuższe świece żarowe. Wyleciał hydrauliczny napinacz paska rozrządu. Inny/poprawiony odlew głowicy (nie siada tak bardzo). Z racji dłuższych świec inne uszczelki pod głowicę (ciut grubsze).
Re: 1,9 TDi PD - omówienie typowych usterek głowicy silnika Jeżdżę Skodą Octavia II z silnikiem 2.0 140KM, przebieg 170 tkm. 9 miesięcy temu zdiagnozowano nieszczelność na 1 i 2 pompowtryskiwaczu. Wszystkie 4 zostały poddane regeneracji i po przejechaniu ok 7000 km objawy się powtarzają. Zarówno serwis Skody jak i regenerujący pompki Bosch stwierdzili...
Stwierdzono naocznie i namacalnie - AS 13157. Komplet oringów, uszczelniaczy zaworu głowicy, tłoka, listwy wraz z teflonowymi wkładkami i simmeringami. Zamykam.
1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki. 2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować. 3) Zapewne tak, na...
Skończyło się na wymianie silnika, bo za trzecim razem urwało rolkę rozrządu a gwinty w bloku silnika i głowicy były już nie do odratowania. Na szczęście ja się wcześniej do tego nie dotykałem.
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Tak ma być. Przy głowicy 108 st w chłodnicy 90 o aby nie stresować kierowcy koncern Vag przekłamuje wskazania licznika. Jak nie chcesz aby się grzał uruchom klimatyzację.
Jutro wyjmę wtryski i ogladnę stan uszczelnieñ i gniazd pompek w głowicy. Miałem nadzieję, że napiszecie że vacupompa rozszczelniona i do wymiany. Auto dobrze serwisowo utrzymane, ale jak będą gniazda pompek do regeneracji to lipa. Dodam auto z przebiegiem 420tys.km.
Ja osobiście zaczął bym od remontu silnika.. I mówię tutaj całkowicie serio.. Bo dla mnie nierealne jest by silnik brał 0.5 czy 0.7 l na tysiąc km a tym bardziej półsyntetyka :| W zasadzie w takim silniku nie potrzebna jest wymiana oleju przy dolewkach w takich ilościach :D Z racji instalacji LPG zainteresował bym się głowicą.
Jak układ wydechowy jest nieszczelny, zwłaszcza na linii głowica sonda to tak samo mogą być spierdzielone odczyty. Tak samo w dolot i wszelkie podciśnienia.
Możesz zrobić tak, jeździć tylko na benzynie i podmienić wtryskiwacze benzynowe miejscami, np 1 z 3. Jak będzie wtedy wypadało na 1 to wtryskiwacz pada, a jak nadal na 3 to najprawdopodobniej głowica do roboty. Podpalone zawory. Możesz zmierzyć kompresję dla pewności.
Ale np. 2.0 tdi podobno należy unikać. A znaleźć coś 1.9tdi to graniczy z cudem. Czy wszystkie 2.0 tdi będą obciążone wadami? 2.0 to się dopiero do czegoś nadaje od wersji na CR i też nie każdej, ale to poza budżetem. 1.9 unikać BXE i BLS, reszta w miarę ok o ile nie będzie głowica do roboty, wałek, szklanki, itd...
Wyciągłem pompki i faktycznie oringi zużyte. Gniazda wyrobione, więc na razie założyłem nowe uszczelniacze auto przestało szarpać i ma więcej Nm na wolnych obrotach. Jak uzbieram kasę głowica pójdzie do roboty i przy okazji rozrzad zrobię. Dzięki za pomoc!
Po dwukrotnym podgrzaniu swiec pali od strzala. Przyczyn bym szukal w podgrzewaniu swiec. Temperatura silnika w normie. W tamtym roku była robiona głowica i rozrząd. Wszystko z silnikiem poza tym odpalaniem na zimno ok.
sprawdź jak spali bez sondy, u mnie lepiej było na odpiętej jak na podłączonej niesprawnej.ale ja głównie lpg zależy jakie miałeś problemy.moja pęknięta głowica załatwiła? dwie sondy/tanie były?/ :cry:
Pewnie siada uszczelka pod głowicą. a co do pompy wody to kiedy zmieniałeś rozrząd z tą właśnie pompą? mozna jeszcze sprawdzić chłodnice czy nie zamulona?
Witam.Musisz wytężyć wzrok i zobaczyć gdzie on wycieka,zwróć uwagę na króćce przy głowicy jeśli przy nich będzie nalot coś jak śniedź to je wymień.Korek nie może mieć dziurki wymień go na nowy.Możliwe jest też że wycieka przez pompę wody.
Sprawdzić szczelność głowicy, na nagrzanym silniku mogą się pojawiać pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, nadpalone gniazda zaworów tez daja podobny efekt. Spróbować na nowych świecach.
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
znalazłem przyczyne to uszczelka pod głowica była nieszczelna ijeden zawór wydechowy podpalony zobaczymy po wymianie i naprawie...jestem dobrej mysli...
Wałek pd? Co to i czemu sluzy wałek pd jest to wałek od pompo-wtryskiwaczy sama głowica miała pęknięcie i u mnie pokazało to na próbie kompresji na poszczególnych cylindrach
Witam. Jeśli piszę nie w tym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie. Jestem zmuszony z względów finansowych samodzielnie wymienić napęd rozrządu. Wymienialiśmy kiedys czy to w polonezach czy w oplu 1.6. Mógłbym prosić o instrukcje jak w skodzie octavi 2.0FSI o kodzie BVX wymienić napęd rozrządu, na co zwrócić uwagę. Głowica jest w naprawie po...
W silnikach tdi tak już jest że kontrolka tak krótko świeci, świeci dłużej gdy temperatura spadnie poniżej 5C. Przed odpaleniem spróbuj zdjąć kostkę z czujnika temperatury, jest na króćcu wychodzącym z głowicy(gruby przewód wodny). Jeśli odpali dobrze prawdopodobnie trzeba ustawić początkowy kąt wtrysku na pompie ale to tylko VAG-iem.
Dwumasa Luk-a ma 20 tyś km. Wtedy też była robiona głowica (planowanie ,zawory,uszczelniacze zaworowe, szklanki , nowy wałek , uszczelka pod głowicą, nowe gumki do pompek, nowy zawór EGR). Da radę jakoś sprawdzić dwumasę bez rozbierania (chodzi o kąt luz bez działania sprężyn tłumiących).
Pompa wody kiepskiej jakości plus zasyfiona nagrzewnica. Jeśli masz silnik Tdi PD to jeszcze padająca uszczelka pod głowicą (puszczająca spaliny do płynu na 2 i 3 cylindrze) zapowietrza nagrzewnice. Tak że masz trzy rzeczy do sprawdzenia.
Silnik zimny 15 st. silnik pali podgrzewamy czujnik do 28 st nie pali dalej podgrzewamy czujnik do 50 /60/70/80/90 st ale silnik zimny około 15 st i nie pali. Jak dobrze zrozumiałem z tego opisu, to zimny silnik w 15 st. odpala i podgrzewasz czujnika do 28 st. i nie odpala, a dalsze podgrzewania tego czujnika powyżej niż podałeś odpala, z tym, że jakim...
Nie lepiej poszukać 407 z pancernym 2.0HDI? Nie będzie korozji, silnik o niebo lepszy. Taki właśnie mam, z 2004, sprowadzony z Austrii, 136KM. Nigdy więcej, tylko ciągle dokładam, same błędy, pali od groma + niewygodnie się jeździ i zegary jakieś przedpotopowe. Wymieniłem świece żarowe + rozrusznik bo padł + zaślepiłem EGR + wyrzuciłem fizycznie DPF...
Pacjent Skoda Octavia 1,6 tdi, 2012 rok, 105 km. Zerwany pasek rozrządu, zrobiona głowica, nowe wałki, rozrząd na blokadach. Układ paliwowy odpowietrzony, odpala i jeździ tylko jak.Ospała reakcja na wciśnięcie gazu. Mocy brak w całym zakresie, w okolicy 3 tyś czuć lekki wzrost mocy, tak około 10%. Na autostradzie z górki pojechał 140 km. Błędów brak....
Witam, w mojej Octavii od kiedy pamiętam pojawia się dziwny klekot. Obstawiałem już głowicę bo samochód ma 300 000 km przebiegu przy czym 270 000 na gazie, ale samochód jeździ normalnie, przyśpiesza, odpala, płynu nie ubywa, oleju wydaje mi się w granicach normy tym bardziej, że jeżdżę na 5w30. Wczoraj wsłuchałem się w ten klekot, słychać go wyraźnie...
Plyn albo wycieka albo jest wyrzucany przez zbiornik. Jak ta druga opcja to przważnie głowica popękana. Co do palenia rano to przeważnie problem zapowietrzonego układu paliwowego. Pierwsze pytanie kiedy był foltr paliwa wymieniany? Błedy w silniku? Np uszkododzenie czujnika wałka rozrządu daje takie objawy.
lub inne zjawisko związane z wymianą mieszanki (brak krzywek na wałku, podparte zawory) Biorąc pod uwagę ciśnienie na 1 cyl. i stan świec , ewidentnie mokry tłok po wyjęciu świec w tym kierunku chciałem podążyć. Zmyłką może być to że nagle przestał zarzucać świece a tłok nie był już mokry. Na tą chwilę dla mnie podejrzane są : sprężyny zaworowe , zawór...
https://obrazki.elektroda.pl/6794349900_... Witam, Skoda Octavia II 1.9 TDI BXE 2008r, co 50-100km szarpnie silnikiem i zapala się check engine i błąd P1664 - niesprawny obwód prądowy w przewodzie zasterowania pompo-wtryskiwaczy. Założona jest nowa wiązka w głowicy ale nic to nie dało, zmierzyłem oporności po odłączeniu wtyczki przy...
uszczelka głowicy octavia schemat głowicy głowicy licznik octavia octavia
osłona klawiatura sterujacy samsung raport spalania
zegarek automatyczny theben tr610s
Uszczelniacz głowicy Karcher K 620M - wymiana i specyfikacja Trzeszczenie głośnika w Peugeot 3008: przyczyny i rozwiązania