40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
temat który podwiesiłeś dotyczy silnika 1,6... a to niekoniecznie musi być to samo... REINZ, ELRING podają momenty dokręcania jak i kolejność... nie warto się "posiłkować" podobnymi silnikami... czasem są duże różnice w budowie jak i użytych materiałach, aby myśleć, że powinno być tak samo... wieczorem postaram się sprawdzić w "ELSIE" jeśli autor tematu...
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Może załóż cęgi na wtyczkę przy głowicy albo szpilkę by wiedzieć co sie sie dzieje na PD? Brakuje tutaj jeszcze info czy pali na plaka i jakie ciśnienie na tandem.
Kolego Sigwa18 , mam podobny problem, tylko że płyn wywala mi przy ostrej jezdzie praktycznie cały (około 5 litrów). Czy też miałeś taką sytuacje przed remontem uszczelki pod głowicą?
Dwie opcje. Ciężko pracuje zwora elektromagnes lub uszkodzoną sprężyna w zworze. Dwa przednia tuleja źle nabita tj. ona ma taką małą przerwę aby ciasno wchodzić. Jeśli była krzywo wbitą lub zostały zadziory w głowicy to będzie się blokować. Tuleja ma numer sbu9022. Po montażu musisz złapać za zęby i ręką wyciągnąć jeśli tak będzie to masz ok.
A dałeś ją do sprawdzenia kolego? Pozdrawiam! A jaki masz symbol silnika?
Powiem tak że niektórzy z takim stanem silnika jeżdżą latami gdzie ubytków lub przyrostów w znacznych ilościach nie widzą a silnik pracuje normalnie. Tak objawy wcześniej przedstawione oraz te do sprawdzenia skłaniają się w stronę uszczelki pod głowicą(dla bardziej zaawansowanych mogą to być mikro pęknięcia głowicy lub bloku co należy sprawdzać przy...
1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki. 2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować. 3) Zapewne tak, na...
Kompresja równa? Zawory szczelne? Wtryskiwacze długo leżały wyjęte z silnika?
Do demontażu kolektor ssący, sprawdzenie nalotu w kanale ssącym w głowicy i na zaworach dolotowych.
Mam do kupienia głowice z silnika AUM, czy może mi ktoś podpowiedzieć czy ta głowica będzie ok??
Bardzo niestaranny musiał być ten proces produkcyjny! No jak dają nawet aluminiowe pierścienie to wszystko możliwe! Daj zapałkę do tego dolnego zdjęcia by mieć podgląd wielkości. Na głowicy Poland czy Germany?
Pierwsze słyszę o takiej usterce, po drugie generowałaby inne objawy kiedy doładowania brak.
Jaki silnik? Jak na PD to: na 99.9% problem leży w kostkach od pompo wtryskiwaczy w głowicy lub wiązce silnika, lub uszkodzenie samego pompowtryskiwacza, po podłączeniu pod "komputer" wystkoczy błąd "Zawór pompowtryskiwacza cylinder "X" przerwa w obwodzie lub granica regulacji przekroczona. Na początek trzeba podkręcić plastikowy dekiel głowicy i poprawić...
https://obrazki.elektroda.pl/6794349900_... Witam, Skoda Octavia II 1.9 TDI BXE 2008r, co 50-100km szarpnie silnikiem i zapala się check engine i błąd P1664 - niesprawny obwód prądowy w przewodzie zasterowania pompo-wtryskiwaczy. Założona jest nowa wiązka w głowicy ale nic to nie dało, zmierzyłem oporności po odłączeniu wtyczki przy...
No ten silnik to akurat mega wolno się nagrzewa. U mnie w skodzie Octavia dopiero po 10 km osiąga jakieś 75-80C. Który rok bo 2002 poprawili ten silnik. Miedzy innymi dłuższe świece żarowe. Wyleciał hydrauliczny napinacz paska rozrządu. Inny/poprawiony odlew głowicy (nie siada tak bardzo). Z racji dłuższych świec inne uszczelki pod głowicę (ciut grubsze).
Witam, skoda octavia II 1.9 TDI BXE, co 50-100km podczas jazdy szarpie silnikiem i pojawiają się błędy: P3103- przepustnica; P1664-zawory pompowtrysiwaczy; Przepustnica była uszkodzona (spaliło również bezpiecznik) do tego wymieniłem wiązkę w głowicy na oryginał, ale po krótkim czasie te same objawy i błędy. Co może być ?
Jak już masz ten śmiszny kabelek, to sprawdź chociaż czy widzi obroty/dawka itd przy rozruchu. Choć podejrzewam problem z paliwem. Trzeba zapiąć manometr i sprawdzić wydajność pompy tej w zbiorniku(jak jest) i najważniejsze ten na głowicy tandem. Wtedy można mówić o jakiejkolwiek diagnozie choć to jeszcze nie wszystko. Lub możesz jak to robi 90% naprawiaczy...
4 wtryskiwacz do śmieci. Pytanie jest jeszcze takie w jakim stanie są gniazda w głowicy, czy zakładałeś nowe, oryginalne oringi, czy podoginałeś piny w złączach elektrycznych, czy pompki masz dobrze ustawione względem głowicy i na jaki kąt wyregulowałeś dźwignie.
Ale chodzi mi że auto pracowało 3 godziny przed ściągnięciem głowicy i to jest zdjęcie zaraz po zdjęciu głowicy dlatego się pytam co to jwst
Ale skraca się czas na napełnienie filtra (parę sekund kręcenia mniej). Tandem pompa musi sobie sama napełnić kanały w głowicy i zaciągnąć paliwa z filtra
W jaki sposób można sprawdzić czy EGR działa poprawnie? Jak jest zimny silnik zawór jest zamknięty. Niema tam żadnych przewodów sterujących w nim. jest przykręcony do głowicy i jeden przewód idzie do tej pseudoturbiny.
Miałem ten sam problem w bfq 1.6 octavia i zrobiłem w końcu uszczelkę pod głowica oraz spawanie głowicy była pęknięta.
Na opakowaniu uszczelki głowicy powinno być napisane .
W takim razie trzeba bed, ie mocowa się z tym problem, pierścienie do wymiany przy okazji uszczelka. Sprawdzenie głowicy i regeneracja gładzi na cylidrach. Przy okazji jak już wyciągniesz tłoki to obejrzyj jak wygląda czy nie szorują. Te silniki demonami trwałości nie są. Czasem lepiej cały silnik zapakować z gwarancją a stary oddać w rozliczeniu tak...
Ugięcie korby nawet 1 mm może pogorszyć prace tym bardziej tak zniszczony tłok. Wiesz że grubość uszczelki a AFN dobiera się do wysokości wystawania tłoków w GMP. Planowanie głowicy nie ma z tym związku no chyba że zawory wystają (zamknięte) ponad płaszczyznę lub są za bardzo wpuszczone w głowicę. To co prawda powinni wiedzieć w szlifierni ale zawsze...
Czy ktoś jest wstanie konkretnie podać mi różnice pomiędzy silnikami TDI i SDI, chodzi mi o goły słupek, czyli wszystko wewnątrz głowicy i silnika montowanych w octavia i golf 1999r? Proszę konkrety a nie prawdopodobnie są podobne...
Na pasku rozrządu powyrywane zęby, pod dekielkiem wałków kawałki metalu więc chyba już pozamiatane, dziś nie miałem za dużo czasu żeby to przejrzeć więc jeszcze nie zamykam tematu dam znać do końca jakie uszkodzenia po zdjęciu głowicy się okażą... Pozdrawiam
Dzięki wielkie, bardzo przejrzysty schemat, tego właśnie potrzebowałem. Wynika z niego że faktycznie czujnik położenia wałka jest pod plastikową osłoną paska. Zapewne będzie dostrzegalny obok głowicy dopiero po demontażu paska, koła zębatego i całkowitym zdjęciu plastikowej osłony. W najbliższych dniach prawdopodobnie zabiorę się za robote. Postaram...
Przy lewym powietrzu wolne obroty nie były by stabilne, nie mniej pasuje to do nieprawidłowego składu mieszanki, warto sprawdzić. I jeśli nieszczelność w pobliżu głowicy to będzie silnikiem "telepać".
Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy?
Tak ma być. Przy głowicy 108 st w chłodnicy 90 o aby nie stresować kierowcy koncern Vag przekłamuje wskazania licznika. Jak nie chcesz aby się grzał uruchom klimatyzację.
kruciec tylny głowicy /nad skrzynią biegów/ z wyjściem na nagrzewnię. Jak się nie mylę 4 piny
Stara świeca wkręcona była na klej w tulejkę i dlatego nie da sie tego rozkręcić teraz . Może LOCTITE . Tylko ten średni bo inaczej następna zmiana świec to rozwiercanie tego albo szukanie głowicy .
Tak 11 na każdym czyli raczej kiepsko NIe wiem co napisać , to silnik turbo i jest odprężony i ciśnienie 11 nie jest jakieś najgorsze, dolej oleju i zobacz czy wzrośnie. Dodano po 2 Jego nie obchodzi czy tuleje trzymaja wymiar czy nie. Nawet jak nic nie wymieni musi wziąść za godziny. JAk już rozbiórka to pomiar cylindrów i szlif jak potrzebny . Do...
Wadź głowę pod maskę i popatrz na węże idące do reduktora LPG - zazwyczaj tam cieknie na łączeniach. Olej w tym silniku to norma. Uszczelkę głowicy zostaw w spokoju.
Do wariatora jest potrzebny klucz RIBE? Takie mam. Można prosić o ogólną instrukcje z jakim momentem dokręcać śruby głowicy i rolki napędu rozrządu? Prosiłbym jeszcze z jakim momentem przykręcać śrube koła zębatego wałka rozrządu oraz kapy. Jeśli chodzi o ustawienie wałków to ten wałek na którym jest pasek ustawiamy na znaki a drugi walek ustawiamy...
Skończyło się na wymianie silnika, bo za trzecim razem urwało rolkę rozrządu a gwinty w bloku silnika i głowicy były już nie do odratowania. Na szczęście ja się wcześniej do tego nie dotykałem.
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
odepnij kostkę od czujnika temperatury czujnik masz w obudowie plastikowej która jest przymocowana do głowicy ,po odpięciu sprawdź temperaturę
A co by trzeba przy tej głowicy przerobić? bo akurat mam możliwość i maszyny do
Pierścienie albo uszczelniacze zaworowe objawy są podobne - bierze olej. Do pierścieni ściąganie głowicy a do uszczelniaczy rozbiórka góry. Można zrobic uszczelniacze najpierw jak to zrobić jest ja jutubie od prof KRISA. Sprawdzić kompre jak to nie pomoże spróbować z pierścieniami przy okazji uszczelka na nową. Mam podobny silnik też myślałem że pierścienie...
Czujnik temperatury cieczy ma nr 059 913 501A, w serwisie kosztuje 80zł, jest to zielony czujnik z 4 stykami jest on zamontowany za obudową świec wstępnego podgrzewania cieczy chłodzacej (takie 3 stojace pionowo z bogu głowicy w aluminiowym korpusie) jest on skierowany troche do dołu wzdłóż osi samochodu, wtyczką skierowany w kierunku ściany grodziowej,...
Witam.Musisz wytężyć wzrok i zobaczyć gdzie on wycieka,zwróć uwagę na króćce przy głowicy jeśli przy nich będzie nalot coś jak śniedź to je wymień.Korek nie może mieć dziurki wymień go na nowy.Możliwe jest też że wycieka przez pompę wody.
Silnik zimny 15 st. silnik pali podgrzewamy czujnik do 28 st nie pali dalej podgrzewamy czujnik do 50 /60/70/80/90 st ale silnik zimny około 15 st i nie pali. Jak dobrze zrozumiałem z tego opisu, to zimny silnik w 15 st. odpala i podgrzewasz czujnika do 28 st. i nie odpala, a dalsze podgrzewania tego czujnika powyżej niż podałeś odpala, z tym, że jakim...
Re: 1,9 TDi PD - omówienie typowych usterek głowicy silnika Jeżdżę Skodą Octavia II z silnikiem 2.0 140KM, przebieg 170 tkm. 9 miesięcy temu zdiagnozowano nieszczelność na 1 i 2 pompowtryskiwaczu. Wszystkie 4 zostały poddane regeneracji i po przejechaniu ok 7000 km objawy się powtarzają. Zarówno serwis Skody jak i regenerujący pompki Bosch stwierdzili...
Witam, w mojej Octavii od kiedy pamiętam pojawia się dziwny klekot. Obstawiałem już głowicę bo samochód ma 300 000 km przebiegu przy czym 270 000 na gazie, ale samochód jeździ normalnie, przyśpiesza, odpala, płynu nie ubywa, oleju wydaje mi się w granicach normy tym bardziej, że jeżdżę na 5w30. Wczoraj wsłuchałem się w ten klekot, słychać go wyraźnie...
Witam wszystkich! Jestem tu nowy wiec jeśli pisze coś nie tak to wybaczcie. A teraz do rzeczy: Kupiłem na ryzyko Octavie II 2005r z wymontowanym silnikiem. Niestety po podłączeniu wszystkiego okazało się, że silnik odpala bez problemu, ale mocno kopci drażniącym siwym dymem, nie chce wejść na obroty (2500 obr/min to max i to jeszcze z wielkim trudem)....
po pierwsze to sprawdź czy grzeją wszystkie świece żarowe bo przy obecnych temperaturach - poniżej 5*C świece muszą grzać przed rozruchem, po drugie sprawdzić czy taki problem wystąpi jeśli przed uruchomieniem silnika odłączysz wtyczkę od czujnika temperatury chłodziwa - czujnik znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika poniżej pompy...
bo szlak trafi tranzystor na pompie i 600 zł nie twoje o jakim tranzystorze w pompie VP 37 piszesz ? slavek 100 napisałeś, że świece wymieniłeś ale nie napisałeś czy grzeją i dochodzi do nich napięcie bo Twój objaw wskazuje na brak grzania świec, biały dym to nic innego jak opary niespalonego oleju napędowego, w pierwszej kolejności na zimnym silniku...
Może być AHF ale i równie dobrze ASV i obydwa silniki są identyczne. Różnią się tylko osprzętem m.in. turbosprężarką, wtryskiwaczami więc wnioski możesz wysunąć z tego sam. W temacie należało przynajmniej napisać co jest w silniku uszkodzone i czego oczekujesz - kompletnego silnika z osprzętem czy tylko poszukujesz słupka lub głowicy na wymianę i przełożenie...
wróciłem z ASO, moje autko zostało podłączone pod VAG i co wskazało: " zawór odcinający dopływ paliwa N 109".... Czy ktoś wie, gdzie on się znajduje???? Niby powiedzieli mi , że w pompie, ale nie są pewnie tego....pozdrawiam i znowu wychodzi na to, że ograniczyli się w tym sławetnym ASO tylko do odczytania zapisanych przez sterownik błędów :bad-words:...
Głowica po zatarciu wałka, nie przestrzelone panewki na nowo, wałek wyjęty gdzieś ze złomu, bo to rysy po przewracaniu na hałdzie, nie zużyciowe. Ogólnie porażka.
Kilka śrubek i jest zrobione. Termostat masz nad skrzynią biegów w obudowie przykręconej do głowicy. Godzina czasu i zrobione samemu.
Mimo kompresji te silniki mają wadę pierścieni.Nie ma co się łudzić.Głowica i pierścienie trzeba robić...
witam,przyczyna tego wszystkiego byla uszczelka pod glowica
Wymagany przepływ powietrza to 250 mg/skok rzeczywisty to 280 mg/skok. EGR otwarty na 100%. Czyli albo EGR jest przypchany albo masz dziurę w dolocie za turbo (turbo ,intercooler, wejście do głowicy).
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków
Uszczelnienia pompowtryskiwaczy albo zuzyta głowica.
Rozejrzyj się za innym silnikiem i pomyśl czy warto: cena skody + drugi silnik + przekładka >> cena sprawnej skody. Ten silnik może być zarżnięty, zrobisz głowicę a co z blokiem? Zapieczone pierścienie, panewki itp.
No to jeżeli auto znane , to jest możliwe że dużo nagaru i syfu odłożyło się na denku tłoka i na ściankach komory spalania . Spróbuj od kogoś użyczyć endoskop i może coś w środku przez otwór świecy zobaczysz.....inaczej jak nie to trzeba będzie rwać głowicę.
ok dzieki za info. to ustawię to na 50, bo faktycznie ostatnio doczytałem, że wtedy silnik bardziej miękko pracuje. Dodano po 9 Kolego, gdzie znajduje się czujnik ciśnienia i temp w dolocie, to jest ten na interculer czy za przeplywomierzem w strone głowicy?
jeżeli poziom płynu ci wzrasta sprawdż czy czasami nie masz uszkodzonej uszczelkii pod głowicą ale wtedy węże by były twarde sprawdż to
problem z przepływomierzem i chce tez go wyczyścić izopropanolem Nie ruszaj Szarpanie w tych silnikach spowodowane jest zawsze nieprawidłowym zasilaniem paliwa. Do spr wszystko od pompy w zbiorniku po pompowtryskiwacze i ich gniazda w głowicy.
A co z wentylatorem? Można jej zrobić test na CO2 w płynie i będzie wiadomo czy to uszczelka lub głowica.
Tu już powinieneś mieć sondę szerokopasmową i to nie będzie jej wina ani okablowania. Szukaj lewego powietrza między przepływomierzem a głowicą, ewentualnie przepływomierz. EGR raczej nie bo ECU powinno widzieć że nie jest zamknięty.
na krućcu wychodzącym z głowicy
W sumie jest kilka opcji: lejesz wodę jak nic twór regenerator od turbo to paprok zbyt duże nadciśnienie w skrzyni korbowej zapchany spływ od turbo. Pokaż stronę wlotowa jeszcze ,wszystkie kanały od strony głowicy.
Pod Maskę zaglądałem i poziomu płynu chłodniczego jest ok tylko słychąc gwizd przy duzych obrotach. Jutro auto idzie do mechanika i wstępna diagnoza jest albo turbina albo uszczelka pod głowicą
Odpowiedź masz na PW
Miałeś robiony test na co2 w układzie chłodzenia ?
Panowie czy wyście oszaleli ? Mnożnik ? Skasować mapy ze sterownika lpg i mnożnik oraz korekty RPM i wszystkie inne włącznie z adaptacją OBD, skasować adaptację VAGiem, pojeździć 200km na pb, zrobić autokalibrację gazu, oddać do gazownika na strojenie... lub wystroić na porównywanie czasów wtrysku. Ciśnienie 1,3 bara. Dalsza jada grozi katem i głowicą.
Należy zacząć od sprawdzenia układu rozrządu. W trakcie wymiany, która będzie Pan przeprowadzał, proszę zweryfikować ustawienie z użyciem odpowiednich narzędzi. Z opisywanych objawów można wnioskować, że coś jest nie tak z synchronizacją wału korbowego i wałka rozrządu. Drugim problemem, który może powodować takie objawy, jest stan czujników temperatury:...
A może wie ktoś gdzie są przekaźniki od klimy??,bo bezpiecznik nr 16 jest ok.Dziś jak próbowałem auto trochę w terenie to jak schodzi,z wysokich obrotów to często gaśnie. Ma ktoś pojęcie co ci mechanicy mogli tam zrobić,dodam ze robili uszczelką pod głowicą wymieniali cewkę,kable,świece.
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Objawy są typowe...Dla zimy i jazdy na krótkich odcinkach. Miałem to samo w swojej Octavii, po dłuższej trasie osad znikał. W tym roku więcej jeżdżę, więc problem nie występuje. Olej to syntetyk Mobil1 5W-40, który nie jest chyba jakoś specjalnie lipny...
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
siwy dym może też oznaczać uszczelkę pod głowicą, płynu Ci czasem nie ubywa? Dodano po 2 ewentualnie wybite gniazda wtrysków i uszczelniacze zaworów, miałem taki sam przypadek tylko w bre i okazała się głowica do roboty
Witam. Czy mógłby ktoś poratować serwisówką lub momentami dokręcania śrub w silniku 2.0 TDI CR CEGA 170 KM pochodzącego ze Skody Octavia 2 RS FL? Z góry dziękuję. Pozdrawiam. AI: Do jakich konkretnie elementów silnika potrzebujesz momentów dokręcania śrub (np. głowica, wał korbowy, pokrywa zaworów, itp.)? Wszystkie momenty dokręcania śrub w tym silniku....
Jeżeli sucho pod silnikiem to wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą, lub jak pisał gps79 mikro pęknięcie bloku. Częsta przypadłość.
Stwierdzono naocznie i namacalnie - AS 13157. Komplet oringów, uszczelniaczy zaworu głowicy, tłoka, listwy wraz z teflonowymi wkładkami i simmeringami. Zamykam.
jak nie chcesz jeździć po pseudo mechanikach to napraw. Jak wymieniłeś termostat to teraz wymień nagrzewnicę albo głowicę. Albo obie rzeczy na raz :)
Wejście wałka ssącego od strony wariatora poza głowicą w miejscu obudowy wałków jest porysowane tam gdzie ma miejsce zaworek olejowy...wałek nie do naprawienia podobno ( napawanie i szlif nie pomogą?)....głowica nie porysowana i nie przeosiowana bo była sprawdzana...
Jutro wyjmę wtryski i ogladnę stan uszczelnieñ i gniazd pompek w głowicy. Miałem nadzieję, że napiszecie że vacupompa rozszczelniona i do wymiany. Auto dobrze serwisowo utrzymane, ale jak będą gniazda pompek do regeneracji to lipa. Dodam auto z przebiegiem 420tys.km.
Ostatnio wpadła mi w ręce głowica właśnie BXE. Z prawdziwym przebiegiem 179kk - niestety gniazda miała wyrobione bardziej niż moje (Octavia). Moja głowica miała pomiary i remont jakiś czas temu - panewki, szklanki, nowe uszczelniacze i szlifowane zawory. Stan głowicy oceniam na dobry+ w porównaniu z wieloma,które już widziałem. Myślałem o wym. głowicy...
Witam. Do każdego nieoryginalnego radia w VAG musisz zaopatrzyć się w separator antenowy - w przypadku jego braku wzmacniacz antenowy nie dostaje zasilania. W radiach VAG zasilanie anteny odbywa się poprzez kabel antenowy, a podłączone jest w głowicy radia. Aby zasilić wzmacniacz musisz dokupić separator antenowy i do niego dołączyć przewód ANT_CTRL...
Pojeździłem dzisiaj trochę i zrobiłem nową mapę wraz z korekcją mnożnika: http://obrazki.elektroda.pl/1195612400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4409083300_1... Lepiej tego nie umiem ustawić, szczególnie obszaru gdy czas wtrysku jest długi - sama rozjechana końcówka wykresu, tam od pewnego momentu podnoszenie mnożnika...
Bierze olej... Spróbój zmienić uszczelke pod głowicą ale n ie wiem czy to coś da
Witam, znajomy miał podobnie, pompa wtryskowa- do regeneracji, a właściwie sama głowica. Z czasem będzie jeszcze gorzej. Pozdrawiam
Się wyciąga. Zostaw go, jak ukręci się świeca to wtedy będzie sraczka, bo głowica do roboty. :_)
Mi też wygląda to na zapowietrzenie lub uszczelkę pod głowicą,chociażby z tego powodu,że nagrzewnica nie działa.
Sprawdzić szczelność głowicy, na nagrzanym silniku mogą się pojawiać pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, nadpalone gniazda zaworów tez daja podobny efekt. Spróbować na nowych świecach.
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
1.8 turbo jest już legendą. I już nie znajdziesz 1.8 turbo w dobrym stanie w tej cenie. A zrobienie głowicy w tym silniku to nie jest proste zadanie i odpowiednio kosztuję. A z racji wieku i przebiegów raczej wszystkie wymagają remontu. Jeszcze można znaleźć 1.8 20 V bez turbo ale też już ciężko z tym. 1.6 mpi ma mało koni ale coś za coś. Dlatego łatwiej...
Pewnie siada uszczelka pod głowicą. a co do pompy wody to kiedy zmieniałeś rozrząd z tą właśnie pompą? mozna jeszcze sprawdzić chłodnice czy nie zamulona?
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
Miałem ten silnik w Octavii II, ja byłem bardzo zadowolony, poprawić "ołówek" pompy olejowej, i jeździć. Ale ponoć dopiero po 2006r są poprawione głowice. Ja miałem właśnie 2006 i nic kompletnie prócz wymiany olejów i klocków nie robiłem.
Zawory na szczelność sprawdzone to pewnie Glowica była ściągnięta bo inaczej się nie da a popychacze po co?
Jak układ wydechowy jest nieszczelny, zwłaszcza na linii głowica sonda to tak samo mogą być spierdzielone odczyty. Tak samo w dolot i wszelkie podciśnienia.
uszczelka głowicy octavia schemat głowicy głowicy licznik octavia octavia
kaseta czyszcząca głowice odbieranie danych bluetooth dobre kolumny wharfedale
Gdzie kupić pilota do mini wieży Philips TAM4505? Niedomknięta szyba w samochodzie - przyczyny i rozwiązania