Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
po wymianie uszkodzonych elementów odzyskałem 12v na złączu do silnika gdzie zaznaczyłem strzałką pomarańczową i żółtą; wymiana elementów nadal nie uruchomiła przekaźnika który nie dostarcza głównego zasilania dla kondensatorów i mosfetów które sterują cewkami silnika
Sprawdź zasilanie Ecu Dodano po 2 Czy świeci się kontrolka przekaźnika głównego?
Dzięki, ale ten też nie do końca odpowiada. W tym samochodzie kabel z wyłącznika bezwładnościowego oznaczonego tutaj jako S39 nie idzie bezpośrednio do sterownika, tylko do przekaźnika, chyba głównego przekaźnika silnika.
W tym clio są raptem chyba 4 przekaźniki w tym jeden od silnika w komorze w czarnej puszce po lewej za akumulatorem, no i zmień elektryka.
Witam wszystkich i jak w temacie. Auto to Megane 2 2004r. 1.9 DCI. Co kilka uruchomień silnika zapala się ikona serwisu. Po podłączeniu pod Can Clip jest błąd w sterowniku silnika DF015 - obwód sterowania przekaźnikiem głównym. W definicji błędu jest napis: zbyt późne wyłączenie. Jaki to jest przekaźnik? Czy znajduje się w którymś z modułów?
Problem z W/W autem nie odpala nie świeci kontrolka od świec żarowych i od silnika brak możliwości połączenia z ecu silnika Moze ktoś ma schemat do tego auta byłbym zobowiązany za podesłanie na pw. Dodam jeszcze ze udało się pare razy uruchomić silnik ale to z przypadku i gdy podłaczyłem kompa jeden błąd przekaźnika głównego diagnoza Texa i brak opisu...
jak dobrze pamiętam to jeden z tych przewodów to zasilanie drugi to postojowe a trzeci to mijania a może coś w tym głównym wyłączniku bo jak włączysz długie to krótkie się wyłączają.
sprawdziłem. ciścienie 0 gdzieś chyba pąd nie dochodzi bo nawet na pompkę w baku nie ma prądu. gdzie jest główny przekaźnik na komputer idt bo niby wszytskie sprawdziłem ale może jest jakiś jeszcze ukryty?
Dzięki za te sugestie. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na info od elektryka. Miał od rana wykonać: podmianę sterownika (mówi że podmieni, bo też bije komunikat o przekaźniku sterownika głównego - coś takiego), próbę przelewową, podmianę tych czujników co są na pompie.
Witam 2006 r. Wywodów nie potrzebowałem w tym wątku a wiedzy jak dobrze czytam swojego posta "skąd idzie przewód do G1?". Nie potrzebuje tu ryby na talerzu. Potrafię ją sam złapać jak będę miał wędkę. No to ci napisałem że z UPC i że może być uszkodzony tak czy nie? I pierwsza rzecz to sprawdzenie czy na sterownik dochodzi + po zapłonie a potem czy...
Witam Mam problem ze sterownikiem Sirius 32(S110010002 B), Autko kupione bez sterownika, gościowi koleś założył sterownik, wywalił immo, autko jeździło ponoć jakiś czas. Problem polega na tym że sterownik ciągle się resetuje. Włączam zapłon i co chwile włącza się przekaźnik główny i przekaźnik pompy na chwile. Wyglada to tak jakby nachwile gineło napięcie...
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
Niestety musisz podpiąć komputer i sprawdzić czy widzi obroty. Dodatkowy plus na cienkim przewodzie masz podłączony i siedzi dobrze w kostce? Główne zasilenie tez ok? To że przekaźnik pyka nie znaczy ze masz prąd na silniku wspomagania.
Witam. Panowie, mam taki problem przy Megane 1.5 dci. Podczas jazdy zapala się stop i auto się nie zbiera, stop zapala się od około 2 tysięcy, ale jak się go obciąży to i na niższych obrotach się stop włącza. Cały czas wywala 3 kody: DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w rampie - nieciągły - Na poziomie maksimum DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w...
Witam. Pilnie poszukuję schematu złącza sterownika silnika Siemens do Renault Megane 1.5 DCI 2007 r. Po podłączeniu do skanera wyświetla kilka błędów w tym obwód przekaźnika głównego - otwarty. Wymieniłem trzy sterowniki i na wszystkich jest to samo. Chciałbym sprawdzić teraz gdzie powinny być plusy i masy w kostkach podłączeniowych do ECU. Z góry dziękuje...
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
A czy autor tematu poza sprawdzeniem - obejrzeniem elementów raczył by pomierzyć gdzie znika to zasilanie pompy ? A może w ogóle przekaźnik nie jest wysterowany i nie mam napięcia w głównym obwodzie. Sprawdzenie to nie tylko obejrzenie ale i pomiary które dopiero mogą oddać stan rzeczy, nie raz patrząc bezpiecznik dobry a jednak był uwalony i nie przepuszczał.
Witajcie, problem jak w temacie. Z tego co już zrobiłem, na wtyczce w sterowniku PB śniedź. Wszystko wyczyszczone ale niestety nic nie pomogło. Kable nie skorodowane. Jedynie na styku wtyczka-komputer ale mimo to iskry brak. Na przekaźnikach wysoko-prądowych w prawym podszybiu obok akumulatora napięcia są. Napięcie na przekaźniku głównym (bo myślę że...
Witam. Posiadam wspomaganie do c330 ,które zostało przerobione prawdopodobnie ze wspomagania Renault x84. Problem jest taki ,że nie uruchamia się tzn. przekaźnik nie klika. Pomierzyłem mniej więcej elementy i nie ma zwarć. Główne mosfety od sterowania silnikiem BLDC nie są przebite.Gdzieś czytałem ,że wspomaganie jest zablokowane i trzeba skasować błędy....
prawdziłeś bezpieczniki obok aku i przekaźniki bo tam gniło,masy i "grube " plusy ? Nie. Sprawdziłem tylko przekaźniki, jednak na ich stykach nie było śladu "gnicia". Jutro powyciągam i poczyszczę bezpieczniki i sprawdzę przewody. Czujnik położenia wału: gniazdo, czujnik, wtyczka, wiązka są ok? Owszem auto kręciło i nie odpalało, ale chyba problemem...
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
No i wiadomo sezon na światłach a tu znów problemy mają zapominalscy :D Można sie pobawić i jest to układ banalnie prosty. I tak w zależności od tego ile obwodów jest włączane przez przełącznik świateł tyle stosujemy przekaźników. Mianowicie jeden do świateł głównych , jeden do świateł pozycyjnych (chyba ze w golfie to 2 bo jest lewa i prawa pozycja)...
Witam posiadam Renault Megane 1,6 8v Sterownik Siemens . Ale od początku pompa paliwa nie pracuje nie dostaje zasilania . po rozebraniu przekaźnika pompy i załanczaniu go na krótko pracuje ale nie ma iskry z cewek . Dodam że wszystko zostało sprawdzone bezpieczniki w skrzynce wszystkie są okey . Pod kierownicą spalony był 1 bezpiecznik od pamięci sterownika...
Nieraz montuje centralne zamki, nieraz poprawiam oryginały, dzisiaj zimno więc siedzę przed kompem i zastanawiam się jak Ci pomóc. Jeżeli po otworzeniu wszystkich drzwi wsiadasz i wszystkie się zamykają, ale już się nie otwierają to zanik gdzieś impuls odpowiedzialny za otwieranie (przekaźniki lub główny sterownik), czy z zewnątrz otwieranie i zamykanie...
Doczytałem sie że pod bezpiecznikami znajduje się moduł UCBIC na którym są zamontowane między innymi przekaźniki i brzęczek , wydaje mi się że to nie brzęczy przekaźnik lecz właśnie ten brzęczyk wydaje jakieś dziwne odgłosy. Moje podejrzenia też idą w kierunku słabej masy lecz nie bardzo wiem jak się dorwać do tego UCBIC i czy właśnie tam szukać , bo...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Na wyświetlaczu radia co najwyżej może zaświecić się kontrolka "check" (lampka kontrolna układu oczyszczania spalin ) taki silnik na pomarańczowo W książce "Naprawiam Sam" są chyba pomylone opisy tych sond! ta przy katalizatorze to sonda za a nie przed !!! a to to taki opis: Sonda lambda W zależności od wersji samochodu występuje jedna sonda lambda...
Niby tak ale nie zasze sa te same kolory nawet w takich samych autach ;( Zgadza się ponieważ zależy to też od wersji wyposażenia jak i rocznika i nawet miesiąca produkcji. Co do kostki to jeśli masz rezystor dmuchawy jak i również miernik to sam dojdziesz co i jak. Potrzebne ci będzie: Kartka, długopis, miernik, rezystor, i troszkę czasu. Miernikiem...
witam reno megane grandtour rocznik 2000 silnik 1.9 dti. Po podpieciu do kompa nie pokazuje zadnych bledow. Natomiast nie odpala. Rozrusznik kreci dymi na bialo pr\odczas krecenia. Rozrzad ok ustawienia takze. Pompa wydaje sie byc ok ale nie odpala. Prosze o jakies podpowiedzi. Zasilania takze sa ok. Na Kompie sa zasilania. Przekaznik glowny rowniez...
Od czasu kiedy założyłem temat czyli od około listopada zgromadziłem około 20 schematów instalacji elektrycznych wydrukowane w formacie A1 do wszystkich wersji Renault Megane Scenic (Renault Scenic to już zasadniczo inny model) produkowanych w latach 1996-1998. Zdążyłem być już u trzech elektroników samochodowych wykonałem 4 diagnostyki komputerowe...
witam. problem dotyczy megi 1.4 16v 2001 r. jeszcze do dzisiaj myślałem, że mi jedna z cewek wn szwankuje, a tu niespodzianka. usterka objawia się tak: silnik co pewien czas spada gwałtownie z obrotów (prawie do 0), zapalają się 3 kontrolki sygn. awarię silnika i od razu wszystko wraca do normy. (aczkolwiek też nie zawsze , bo parę razy auto zgasło)....
Cały czas? Sprawdź czy masz plusa na wtryski podczas kręcenia. Plus idze z przekaznika głównego, a masowanie z ECU.
Byśmy się zrozumieli, mam Renault Megane SCENIC z 97r. Jest to to żelazko z waskimi przedmini lampami (przed liftem) i tylnie przyciemniane. Takie znaki rozpoznawcze tego niby minivana. Gdzie sprawdziłem bezpieczniki? Sprawdziłem wszystkie mimo ze interesują mnie tylko główne jak Kolega pisze nad lewym kolanem kierowcy. Dodam ponownie ze przekaznik...
Wtyczka sondy, pin C do stera pin 17, szaro biały. pin A do przekaznika głównego, pin 5, biały. pin B masa czarny. Sprawdź mase, zasilanie, przejscie do stera.
Bezpieczniki są pod maską w dwóch miejscach, koło akumulatora (tam są duże bezpieczniki główne) i koło filtra powietrza w skrzynce z przekaznikami (u ciebie może byc inaczej bo nie piszesz jaki masz silnik, u mnie w silniku 2.0 tak jest. Napisz jaki masz silnik bo to tez może mieć znaczenie.
Nie działają elektryczne szyby w tylnych drzwiach lewych jak i prawych a przednie działają prawidłowo. Diagnoza za pomocą Clipa nic mi nie pomogła bo nie ma tam nic związanego z szybami, jedynie włącznik blokady tylnych drzwi i tylnych szyb. Więc rozebrałem tylne lewe drzwi i przeczyściłem wtyczkę główną bo była zaśniedziała i szyba działa ale tylko...
renault megane przekaźnik główny główny przekaźnik przekaźnik megane
monter elektronik virtual floppy drive instrukcja centrali paradox
naprawa obudowy kolumny głośnikowej swiatlo pozycyjne punto
Renault Espace - Problem z Komputerem Sterującym i Rozruchem Schemat budowy odkurzacza Rainbow D4G - szczegóły